NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ

لا تستمعوا للنصيحه بل استمتعوا بها وتأملوها كالباق
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
احم الكلام طالع بالعافيه وبعيد عن السناجل ولكن احب تشاركوا بتوقعكم تعملوا ايه في الوقت ده
بس اوقات بتحصل مواقف ممكن تخليك محتاج النص التاني فاهميني .. وأقصد مش عاطفه فقط لا يعني تبقي horny فاهمني مستثارين
يعني اممممم اثاره موقف رخم خنقه مشكله حصلت ذكري ولهلبت اشتياق وكل ده يسبب استثارة وطلب للشريك
في الوقت ده بتتصرفوا ازاي لغاية لما تقابلوا النص التاني
يعني فيه بتبقي بتدلع وكده وفيه اللي بتحاول تكلمه أو تروح ع طول أو تروحله وفيه زيي يعني انا
بفضل متنرفزه مش بتكلم اصلا بطبيعتي ساكته لكن الوقت ده اي حد بيتكلم اي شئ بيحصل اي حاجه بنرفزه ببقي متعصبه وعايزه اروح ع طول بالاخص في الشغل بس وبنتكلم ممكن بردو لظروف العلاقه بينا لكن عموما
انتوا بتعملوا ايه بقي ؟

• عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥، ezzatabolil و مازن صقر
احم الكلام طالع بالعافيه وبعيد عن السناجل ولكن احب تشاركوا بتوقعكم تعملوا ايه في الوقت ده
بس اوقات بتحصل مواقف ممكن تخليك محتاج النص التاني فاهميني .. وأقصد مش عاطفه فقط لا يعني تبقي horny فاهمني مستثارين
يعني اممممم اثاره موقف رخم خنقه مشكله حصلت ذكري ولهلبت اشتياق وكل ده يسبب استثارة وطلب للشريك
يعني فيه بتبقي بتدلع وكده وفيه اللي بتحاول تكلمه أو تروح ع طول أو تروحله وفيه زيي يعني انا
بفضل متنرفزه مش بتكلم اصلا بطبيعتي ساكته لكن الوقت ده اي حد بيتكلم اي شئ بيحصل اي حاجه بنرفزه ببقي متعصبه وعايزه اروح ع طول بالاخص في الشغل بس وبنتكلم ممكن بردو لظروف العلاقه بينا لكن عموما
انتوا بتعملوا ايه بقي ؟
مش عارفه الرجاله بتعمل ايه بس اعتقد اي فرصه بيغتنموها وخلاص
عدا النادر اللي مش موجود
🙏🏼🤣🙏🏼🙏🏼🌹🌹🌹❤️

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
متابع

• بيضحكني
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
  • بيضحكني
التفاعلات: STroNG a👑
انتوا بتعملوا ايه بقي ؟
👀

• بيضحكني
اعتقد أقرب فرصه وفضي نص اللي هنا كده هيقولوا 😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: ☆( 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗘𝗗 )☆
  • بيضحكني
التفاعلات: مازن صقر
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
بس انا فعلا بنتظر الوقت المناسب لاني بقدر اتحكم في نفسي كويس والعامل ده مش بيأثر عليا
ده شئ جيد جدا
التحكم بالاعصاب مهم في شغلانتك كمان
😉🤣🤣🌹🌹🌹

• بيضحكني
التفاعلات: STroNG a👑
متعودتش زى مانتي قولتي علي الرجاله اني اغتنم اي فرصه وخلاص

لو لوحدى في الوقت ده اعتقد روايه حلوه تخرجي من الاحساس ده لحين تواجد الشريك افضل الف مره

تحياتي 🤗

مش عارفه الرجاله بتعمل ايه بس اعتقد اي فرصه بيغتنموها وخلاص
عدا النادر اللي مش موجود
🙏🏼🤣🙏🏼🙏🏼🌹🌹🌹❤️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ و STroNG a👑
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متعودتش زى مانتي قولتي علي الرجاله اني اغتنم اي فرصه وخلاص

لو لوحدى في الوقت ده اعتقد روايه حلوه تخرجي من الاحساس ده لحين تواجد الشريك افضل الف مره

تحياتي 🤗
صح طبعااااااا جدا
الروايات مفيده جدا
لكن مقصدش و**** التعميم
لكن انت فاهم قصدي اكيد
لان معظم الرجال كده

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%