NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية احتياجات انثى ـ حتي الجزء الخامس 5/6/2023

الجزء الأول

ازيكم يا حلوين.... وحشتوني اوووي... عاملين اي... يارب تكونوا بخير... جيت لكم بقصه مختلفه حبتين المره دي مستواه من خيالي وبعض الأحداث من حياتي..... ويلا نبدأ❤️

انا اسمي ياسمين عندي ٢٥ سنه طولي ١٦٠ ووزني ٦٥ بشرتي خمريه وبزازي كبيره وطيزي متوسطه ومدوره و شفايفي منفوخه وصغيره وعيوني خضرا وشعري اسود وطويل واصل ل بعد طيزي... انا متجوزه من سنتين وحياتي ممله اووي َقبل الجواز مكنش ليا ف الرجاله ولا احب الجنس ولا بفكر فيه بس بعد ما دوقت حلاوه الزب بقيت مقدرش استغني عنو يوم... جوزي مش ضعيف ف الجنس بس مش بيمتعني مالوش ف اللحس ولا ف البوس ب اختصار هوا بيدخل زبو ع طول ف كسي.. كنا ف يوم بليل وجوزي كان قاعد معايا جالي اتصال من صاحبتي نجوى... رديت عليها على طول
نجوى : ياسمين حبيبتي عامله اي
انا: تمام يا قلبي انتي اخبارك اي
نجوى: وحشاني مووت وعايزه اشوفك
انا: وانتي كمان و**** يا قلبي
نجوى : طب اي مش هنتقابل ونقعد ف مكانا المفضل
انا: ياريت يا قلبي بس امتا
نجوى: اي رأيك بكره
انا: و**** فكره استنى كدا
ووجهت كلامي ل جوزي... جوزي اسمو عبده... عملت ميووت يعني كتم للصوت... وقولتلو عبده ممكن بكره اخرج مع نجوى صاحبتي
عبدو: نجوى
انا: اه نجوى
عبده لقيتو اتوتر كدا وسرح وقالي ماشي تمام
كلمتها واتفقنا هنتقابل بكره ٧ ونص وقفلت معاها وكنت مبسوطه جدا اني هخرج لأن بقالي زمان مخرجتش قومت اخدت شاور ولبست قميص اسود شيفون وطويل ومفتوح من الجمبين من أول فخدي لحد رجلي وكنت عايزه اوي دخلت لقيت عبده نايم.... روحت عليه وفضلت أهمس ف ودنو ب شفايفي وامشي ايدي ع زبو وهوا نايم... قولتلو بصوت واطي عبده يا حبيبي.. لكن مردش.. روحت بيساه من شفايفو لقيتو بعد عني وقالي... ياسمين انا عايز انام...
انا: عيزاك اوي طيب
عبده: معلش خليها بكره تعبان وعايز انام
محسيتش ب نفسي غير قومت من ع السرير قعده ف الصالون وفضلت اعيط😢😢وبجد كنت متدايقه لاني كنت عايزه اووي..... لقيت نجوى بتتصل وكانت الساعه ١ ونص الوقت متأخر
رديت عليها: الو يا نجوى في اي
نجوى: مافيش بس حسيتك صاحيه وانا مش جايلي نوم... بس مالك فيكي حاجه
انا: لا مافيش
نجوى : هتخبي عليا يا ياسمين... مالك
انا: عبده سابني وناام اووف
نجوى بضحك : يا هبله وبتعيطي للدرجه دي هايجه
انا: انتي فرحانه فيا يا نجوى.. كسي واجعني اووي
نجوى : خلاص يابت اتهدي واسكتي العبي ف كسك وهاتيهم
انا: شكلها كدا يلا طيري انتي بقا
نجوى: ماشي ياختي باي
وقفلت معاها ولقيت ايدي غصب عني بتروح ل بزازي بدعك فيهم اوي وجسمي بيزيد سخونه ااه ااه وبقيت امسك حلمات بزازي واشد فيهم وكانو واقفين اووي زي زب الراجل ورفعت رجلي الشمال على ايد الكنبه ورجلي التانيه ف الارض وايدي الشمال ع بزي الشمال وايدي اليمين نزلت ل كسي... فضلت امشي ايدي ع كسي وكان ناعم اوي وجميل.. دخلت فيه صوباعي اللي ف النص وفضلت ادخلو واطلع بسررعه ونفسي بدأ يزيد واقول ااه امممم امممم وايدي بتعصر ف بزي جااامد وفضلت الف ف ذنبوري اووي اووي وادعك ف صدري اووي لحد ما اترعشت وجيبتهم وارتحت خالص وفردت ضهري ع الكنبه ونمت مكاني.. صحيت تاني يوم على عبده بيصحيني
عبده: ياسمين قومي ياسمين
انا: في اي ع الصبح
عبده: انتي ايه اللي نيمك هنا
انا: معرفش كنت سهرانه ونمت غصب عني
عبده: طب قومي حضريلي الفطار
انا: حاضر يا عبده
وقمت حضرتلو الفطار وفطر وقالي انا نازل عندي كام مشوار واحتمال اتأخر
انا: اوكي وانا كدا كدا نازله
عبده: ماشي لو كدا ابقى اتغدي برا بقا
انا: تمام سيبلي فلوس
عبده: الفلوس عندك ف الدولاب خودي اللي تحتاجيه
انا:ماشي
وحط بوسه ع خدي ونزل فضلت قاعده زهقانه لحد ما الساعه جات ٦ قومت اخدت شاور ولفيت نفسي بالبشكير وطلعت من الحمام نشفت شعري بالسشوار وروحت ع الدولاب فتحتو ووقفت اختار

طلعت بلوزه كارو ب سوسته لونها اسود ف رمادي بنطلون اسود لازق ع الجسم وكعب احمر وشنطه حمرا وسيبت شعري وحطيت روج احمر وقفلت السوسته بتاعت البلوز وسيبت حته صغيره بس كان شكلي حلو جدا اتصلت على نجوى وقالتلي انها مستنياني ف الكافيه...

ركبت تاكسي روحتلها اول ما دخلت لقيت نجوى قاعده ومعاها واحده اسمها رنيم وسالي سلمت عليهم.... بردو هما اصحابي بس مش زي نجوى تعالو اوصفلكم نجوى ورنيم وسالي....


نجوى مطلقه من خمس شهور.. وعندها ٣٠ سنه.... بشرتها بيضه وطولها ١٥٥ ووزنها حوالي ٦٠ كيلو بزازها وسط وطيزها فلات وشعرها صبغاه اصفر وواصل ل اكتافها... شكلها حلو...

ورنيم سنجل وعندها ٢٢ سنه... سمرا عني بزازها وطيزها صغيرين وشعرها اسود وعملاه كاريه وعيونها عسلي..

وسالي مالهاش ف الرجاله تموت ف الحريم عندها ٢٦ سنه.. بشرتها بيضه وعودها مظبوط اوي هيا زيي ٦٥ بس أطول مني وكانت دايما تحب تبوصلي حسيتها كتير انها ليسبيان لأن هزارها كان انها تمسك بزي أو طيازي أو تتغزل فيا وكنت بحبها اوى بصراحه

فضلنا قاعدين... نهزر ونضحك وطلبنا شيشه لمون نعناع وانا طلبت قهوه بالبندق لاني بحبها اوي.. كان ف الطرابيزه إلى جمبنا مجموعه شباب واحد منهم منزلش عينه من عليا كان اموور اوي... ابيض وشعرو تقيل واسود وعيونو عسلي فاتح وعندو عضلات ولابس قميص ابيض بنطلون جينز كلاسيك اوي و شفايفو كانت صغنونه وحمرا كدا كان مغري اوي بالنسبالي وبالذات لاني بحب الرجاله اللي بعضلات

نجوى والبنات خدو بالهم
نجوى : اي ياعم السناره غمزت
سالي: شكلها كدا يا نجوى شغالين بصات ل بعض
رنيم: سيبوها ف حالها يا بنات انتو هتحسدوها
انا: اسكتو بقا **** يحرقكم😂الواد قمر اووي
كلهم ردو ف صوت واحد اووي😂.... لقيت جوزي بيتصل... انا: ايه النكد دا
نجوى : قومي يا اختي رودي ع المحروس
وفعلا قومت وطلعت برا الكافيه ورديت عليه
انا: الو
عبده: اي يا ياسمين لسه مع البنات
انا: اه يا عبده فيه حاجة ولا اي
عبده: لا بشوفك انا قاعد مع ناس صحابي
انا: طيب انا اصلا ساعه بكتير وهروح
عبده: ماشي وانتي مروحه كلميني
وقفلت معاه لقيت الشاب اللي كان بيبوصلي دا جمبي ف بصيت ليه وبعدين تقريبا كان عايز يقول حاجه بس رجع ف كلامو ودخلت عند البنات تاني فضلنا قاعدين وهوا بردو عمال يبوصلي

نجوى : بت يا ياسمين الواد شكلو واقع خالص
انا: وانا اعمل اي يعني
نجوى : شوف اللي عامله تقلانه وهوا هيطلع من عينها
انا: هوا قمر الصراحه يخربيت جسمو سكسي اووي
سالي: سكسي اي اتنيلي
انا: بت انتي انا شاكه فيكي اصلا انتي بتحبي البنات شكلك
سالي: مافيش احلى من الناعم مع بعضو جربيني بس وهعجبك اووي
انت: ههههههههه لا يا قلبي ان مكانش فيه زب كدا يرشق ف كسي ولا ايد خشنه تعصر ف بزازي وطيزي مقدرش احس ب اي متعه

وفضلنا نضحك مع بعض وبعديها قومنا وكل واحده روحت وفضلنا نروح الكافيه دا على طول وكان الشاب اللي شوفتو بردو بيروح ويفضل باصصلي وف مره كنت ف الكافيه وطلعت برا شويه لقيتو اجا ورايا واخيرا نطق
الشاب: لو سمحت
انا: ايوا في حاجه
الشاب: انا مش بعاكس و**** بس انا عايز اتكلم معاكي
انا: معلش مش هينفع عن اذنك
الشاب: طب ثانيه بس خودي رقمي وخلينا نتكلم مش هينفع وقفتنا دي
انا: وانت تعرفني منين ونتكلم ليه
الشاب: معلش كلميني وهفهمك ياستي اقولك خودي انتي رقمي وكلميني وقت ما تحبي
بعد تفكير شويه طلعت فوني واخدت رقمو وقالي رقمي بقا معاكي كلميني اي وقت
انا: اوكي
ومشيت وسيبتو وحكيتو للبنات وكنت مبسوطه لان هوا كان عاحبني

روحت البيت دخلت خدت شاور ولبست قميص احمر نص كم قصير وماسك ع جسمي وفضلت قاعده مستنيه عبده كان قالي ان هوا هيتأخر... فضلت ابوص للرقم وافكر اتصل ولالا وانا بفكر لقيت نجوى بتتصل
انا: **** يحرقك قطعتي حبل أفكاري
نجوى : كنتي هتكلميه ولا اي
انا :مين قالك😂😂
نحوي :عيب عليك اصاحبييييي حفظاكي
انا: مش عارفه متوتره ولو كلمتو هقولو اي مش عارفه انا شوفتو لابس دبله ف ايدو الشمال يعني شكلو متجوز
نجوى : طب واي يعني ما انتي متجوزه مع ان جوزك مش وحش معاكي
انا: انا محتاجه جنس محتاجه احس ب نفسي ك أنثى محتاجه راجل يشوفني صح مش يديني فلوس وخلاص
نجوى : اسكتي ونبي يا نحنوحه
انا: ونبي يا اوختي أوقات بحس ان عبدو جوزك انتي من كتر ما بتدافعي عنو
نجوى: ههههههههه انا عشان مطلقه ف بحب الرجاله اووي
انا: اه انتي هتقوليلي تلاقيه بياكلك اصلا
نجوى : اووي يا ياسمين كل يوم لازم أجبهم قبل ما انام ومافيش استغناء عن الخيار والكوسه
انا: لالا دا احنا نبقا نجيب واحد صناعي ونشتغل بيه ف نفسنا انا وانتي
نجوى: دي فكره جنان موافقه
انا: يلا هقفل كدا ونتكلم تاني
نجوى : باي يا قلبي
وقفلت معاها

وقررت اكلمو اخيرا

....... وبس كدا الجزء الأول خلص لو عجبكوا وعايزين اكمل اكتبولي ف الكومنتات.... سلام يا حلوين❤️😘❤️
روووعة كملي
 
  • عجبني
التفاعلات: sarasalma577، فحل هايجان و أنثى لا مثيل لها
استمري .. وحاولي تطولي شويه فالأجزاء الجايه
 
  • عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
عااااش يا روحي كملي قصه حلوه اووووي❤️❤️
 
  • حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: sarasalma577
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: sarasalma577 و غدر الناس
الجزء الأول

ازيكم يا حلوين.... وحشتوني اوووي... عاملين اي... يارب تكونوا بخير... جيت لكم بقصه مختلفه حبتين المره دي مستواه من خيالي وبعض الأحداث من حياتي..... ويلا نبدأ❤️

انا اسمي ياسمين عندي ٢٥ سنه طولي ١٦٠ ووزني ٦٥ بشرتي خمريه وبزازي كبيره وطيزي متوسطه ومدوره و شفايفي منفوخه وصغيره وعيوني خضرا وشعري اسود وطويل واصل ل بعد طيزي... انا متجوزه من سنتين وحياتي ممله اووي َقبل الجواز مكنش ليا ف الرجاله ولا احب الجنس ولا بفكر فيه بس بعد ما دوقت حلاوه الزب بقيت مقدرش استغني عنو يوم... جوزي مش ضعيف ف الجنس بس مش بيمتعني مالوش ف اللحس ولا ف البوس ب اختصار هوا بيدخل زبو ع طول ف كسي.. كنا ف يوم بليل وجوزي كان قاعد معايا جالي اتصال من صاحبتي نجوى... رديت عليها على طول
نجوى : ياسمين حبيبتي عامله اي
انا: تمام يا قلبي انتي اخبارك اي
نجوى: وحشاني مووت وعايزه اشوفك
انا: وانتي كمان و**** يا قلبي
نجوى : طب اي مش هنتقابل ونقعد ف مكانا المفضل
انا: ياريت يا قلبي بس امتا
نجوى: اي رأيك بكره
انا: و**** فكره استنى كدا
ووجهت كلامي ل جوزي... جوزي اسمو عبده... عملت ميووت يعني كتم للصوت... وقولتلو عبده ممكن بكره اخرج مع نجوى صاحبتي
عبدو: نجوى
انا: اه نجوى
عبده لقيتو اتوتر كدا وسرح وقالي ماشي تمام
كلمتها واتفقنا هنتقابل بكره ٧ ونص وقفلت معاها وكنت مبسوطه جدا اني هخرج لأن بقالي زمان مخرجتش قومت اخدت شاور ولبست قميص اسود شيفون وطويل ومفتوح من الجمبين من أول فخدي لحد رجلي وكنت عايزه اوي دخلت لقيت عبده نايم.... روحت عليه وفضلت أهمس ف ودنو ب شفايفي وامشي ايدي ع زبو وهوا نايم... قولتلو بصوت واطي عبده يا حبيبي.. لكن مردش.. روحت بيساه من شفايفو لقيتو بعد عني وقالي... ياسمين انا عايز انام...
انا: عيزاك اوي طيب
عبده: معلش خليها بكره تعبان وعايز انام
محسيتش ب نفسي غير قومت من ع السرير قعده ف الصالون وفضلت اعيط😢😢وبجد كنت متدايقه لاني كنت عايزه اووي..... لقيت نجوى بتتصل وكانت الساعه ١ ونص الوقت متأخر
رديت عليها: الو يا نجوى في اي
نجوى: مافيش بس حسيتك صاحيه وانا مش جايلي نوم... بس مالك فيكي حاجه
انا: لا مافيش
نجوى : هتخبي عليا يا ياسمين... مالك
انا: عبده سابني وناام اووف
نجوى بضحك : يا هبله وبتعيطي للدرجه دي هايجه
انا: انتي فرحانه فيا يا نجوى.. كسي واجعني اووي
نجوى : خلاص يابت اتهدي واسكتي العبي ف كسك وهاتيهم
انا: شكلها كدا يلا طيري انتي بقا
نجوى: ماشي ياختي باي
وقفلت معاها ولقيت ايدي غصب عني بتروح ل بزازي بدعك فيهم اوي وجسمي بيزيد سخونه ااه ااه وبقيت امسك حلمات بزازي واشد فيهم وكانو واقفين اووي زي زب الراجل ورفعت رجلي الشمال على ايد الكنبه ورجلي التانيه ف الارض وايدي الشمال ع بزي الشمال وايدي اليمين نزلت ل كسي... فضلت امشي ايدي ع كسي وكان ناعم اوي وجميل.. دخلت فيه صوباعي اللي ف النص وفضلت ادخلو واطلع بسررعه ونفسي بدأ يزيد واقول ااه امممم امممم وايدي بتعصر ف بزي جااامد وفضلت الف ف ذنبوري اووي اووي وادعك ف صدري اووي لحد ما اترعشت وجيبتهم وارتحت خالص وفردت ضهري ع الكنبه ونمت مكاني.. صحيت تاني يوم على عبده بيصحيني
عبده: ياسمين قومي ياسمين
انا: في اي ع الصبح
عبده: انتي ايه اللي نيمك هنا
انا: معرفش كنت سهرانه ونمت غصب عني
عبده: طب قومي حضريلي الفطار
انا: حاضر يا عبده
وقمت حضرتلو الفطار وفطر وقالي انا نازل عندي كام مشوار واحتمال اتأخر
انا: اوكي وانا كدا كدا نازله
عبده: ماشي لو كدا ابقى اتغدي برا بقا
انا: تمام سيبلي فلوس
عبده: الفلوس عندك ف الدولاب خودي اللي تحتاجيه
انا:ماشي
وحط بوسه ع خدي ونزل فضلت قاعده زهقانه لحد ما الساعه جات ٦ قومت اخدت شاور ولفيت نفسي بالبشكير وطلعت من الحمام نشفت شعري بالسشوار وروحت ع الدولاب فتحتو ووقفت اختار

طلعت بلوزه كارو ب سوسته لونها اسود ف رمادي بنطلون اسود لازق ع الجسم وكعب احمر وشنطه حمرا وسيبت شعري وحطيت روج احمر وقفلت السوسته بتاعت البلوز وسيبت حته صغيره بس كان شكلي حلو جدا اتصلت على نجوى وقالتلي انها مستنياني ف الكافيه...

ركبت تاكسي روحتلها اول ما دخلت لقيت نجوى قاعده ومعاها واحده اسمها رنيم وسالي سلمت عليهم.... بردو هما اصحابي بس مش زي نجوى تعالو اوصفلكم نجوى ورنيم وسالي....


نجوى مطلقه من خمس شهور.. وعندها ٣٠ سنه.... بشرتها بيضه وطولها ١٥٥ ووزنها حوالي ٦٠ كيلو بزازها وسط وطيزها فلات وشعرها صبغاه اصفر وواصل ل اكتافها... شكلها حلو...

ورنيم سنجل وعندها ٢٢ سنه... سمرا عني بزازها وطيزها صغيرين وشعرها اسود وعملاه كاريه وعيونها عسلي..

وسالي مالهاش ف الرجاله تموت ف الحريم عندها ٢٦ سنه.. بشرتها بيضه وعودها مظبوط اوي هيا زيي ٦٥ بس أطول مني وكانت دايما تحب تبوصلي حسيتها كتير انها ليسبيان لأن هزارها كان انها تمسك بزي أو طيازي أو تتغزل فيا وكنت بحبها اوى بصراحه

فضلنا قاعدين... نهزر ونضحك وطلبنا شيشه لمون نعناع وانا طلبت قهوه بالبندق لاني بحبها اوي.. كان ف الطرابيزه إلى جمبنا مجموعه شباب واحد منهم منزلش عينه من عليا كان اموور اوي... ابيض وشعرو تقيل واسود وعيونو عسلي فاتح وعندو عضلات ولابس قميص ابيض بنطلون جينز كلاسيك اوي و شفايفو كانت صغنونه وحمرا كدا كان مغري اوي بالنسبالي وبالذات لاني بحب الرجاله اللي بعضلات

نجوى والبنات خدو بالهم
نجوى : اي ياعم السناره غمزت
سالي: شكلها كدا يا نجوى شغالين بصات ل بعض
رنيم: سيبوها ف حالها يا بنات انتو هتحسدوها
انا: اسكتو بقا **** يحرقكم😂الواد قمر اووي
كلهم ردو ف صوت واحد اووي😂.... لقيت جوزي بيتصل... انا: ايه النكد دا
نجوى : قومي يا اختي رودي ع المحروس
وفعلا قومت وطلعت برا الكافيه ورديت عليه
انا: الو
عبده: اي يا ياسمين لسه مع البنات
انا: اه يا عبده فيه حاجة ولا اي
عبده: لا بشوفك انا قاعد مع ناس صحابي
انا: طيب انا اصلا ساعه بكتير وهروح
عبده: ماشي وانتي مروحه كلميني
وقفلت معاه لقيت الشاب اللي كان بيبوصلي دا جمبي ف بصيت ليه وبعدين تقريبا كان عايز يقول حاجه بس رجع ف كلامو ودخلت عند البنات تاني فضلنا قاعدين وهوا بردو عمال يبوصلي

نجوى : بت يا ياسمين الواد شكلو واقع خالص
انا: وانا اعمل اي يعني
نجوى : شوف اللي عامله تقلانه وهوا هيطلع من عينها
انا: هوا قمر الصراحه يخربيت جسمو سكسي اووي
سالي: سكسي اي اتنيلي
انا: بت انتي انا شاكه فيكي اصلا انتي بتحبي البنات شكلك
سالي: مافيش احلى من الناعم مع بعضو جربيني بس وهعجبك اووي
انت: ههههههههه لا يا قلبي ان مكانش فيه زب كدا يرشق ف كسي ولا ايد خشنه تعصر ف بزازي وطيزي مقدرش احس ب اي متعه

وفضلنا نضحك مع بعض وبعديها قومنا وكل واحده روحت وفضلنا نروح الكافيه دا على طول وكان الشاب اللي شوفتو بردو بيروح ويفضل باصصلي وف مره كنت ف الكافيه وطلعت برا شويه لقيتو اجا ورايا واخيرا نطق
الشاب: لو سمحت
انا: ايوا في حاجه
الشاب: انا مش بعاكس و**** بس انا عايز اتكلم معاكي
انا: معلش مش هينفع عن اذنك
الشاب: طب ثانيه بس خودي رقمي وخلينا نتكلم مش هينفع وقفتنا دي
انا: وانت تعرفني منين ونتكلم ليه
الشاب: معلش كلميني وهفهمك ياستي اقولك خودي انتي رقمي وكلميني وقت ما تحبي
بعد تفكير شويه طلعت فوني واخدت رقمو وقالي رقمي بقا معاكي كلميني اي وقت
انا: اوكي
ومشيت وسيبتو وحكيتو للبنات وكنت مبسوطه لان هوا كان عاحبني

روحت البيت دخلت خدت شاور ولبست قميص احمر نص كم قصير وماسك ع جسمي وفضلت قاعده مستنيه عبده كان قالي ان هوا هيتأخر... فضلت ابوص للرقم وافكر اتصل ولالا وانا بفكر لقيت نجوى بتتصل
انا: **** يحرقك قطعتي حبل أفكاري
نجوى : كنتي هتكلميه ولا اي
انا :مين قالك😂😂
نحوي :عيب عليك اصاحبييييي حفظاكي
انا: مش عارفه متوتره ولو كلمتو هقولو اي مش عارفه انا شوفتو لابس دبله ف ايدو الشمال يعني شكلو متجوز
نجوى : طب واي يعني ما انتي متجوزه مع ان جوزك مش وحش معاكي
انا: انا محتاجه جنس محتاجه احس ب نفسي ك أنثى محتاجه راجل يشوفني صح مش يديني فلوس وخلاص
نجوى : اسكتي ونبي يا نحنوحه
انا: ونبي يا اوختي أوقات بحس ان عبدو جوزك انتي من كتر ما بتدافعي عنو
نجوى: ههههههههه انا عشان مطلقه ف بحب الرجاله اووي
انا: اه انتي هتقوليلي تلاقيه بياكلك اصلا
نجوى : اووي يا ياسمين كل يوم لازم أجبهم قبل ما انام ومافيش استغناء عن الخيار والكوسه
انا: لالا دا احنا نبقا نجيب واحد صناعي ونشتغل بيه ف نفسنا انا وانتي
نجوى: دي فكره جنان موافقه
انا: يلا هقفل كدا ونتكلم تاني
نجوى : باي يا قلبي
وقفلت معاها

وقررت اكلمو اخيرا

....... وبس كدا الجزء الأول خلص لو عجبكوا وعايزين اكمل اكتبولي ف الكومنتات.... سلام يا حلوين❤️😘❤️
بصراحه جامده اووي ❤️❤️ عاش
 
  • حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
جمدان الجمدان
الجزء الأول

ازيكم يا حلوين.... وحشتوني اوووي... عاملين اي... يارب تكونوا بخير... جيت لكم بقصه مختلفه حبتين المره دي مستواه من خيالي وبعض الأحداث من حياتي..... ويلا نبدأ❤️

انا اسمي ياسمين عندي ٢٥ سنه طولي ١٦٠ ووزني ٦٥ بشرتي خمريه وبزازي كبيره وطيزي متوسطه ومدوره و شفايفي منفوخه وصغيره وعيوني خضرا وشعري اسود وطويل واصل ل بعد طيزي... انا متجوزه من سنتين وحياتي ممله اووي َقبل الجواز مكنش ليا ف الرجاله ولا احب الجنس ولا بفكر فيه بس بعد ما دوقت حلاوه الزب بقيت مقدرش استغني عنو يوم... جوزي مش ضعيف ف الجنس بس مش بيمتعني مالوش ف اللحس ولا ف البوس ب اختصار هوا بيدخل زبو ع طول ف كسي.. كنا ف يوم بليل وجوزي كان قاعد معايا جالي اتصال من صاحبتي نجوى... رديت عليها على طول
نجوى : ياسمين حبيبتي عامله اي
انا: تمام يا قلبي انتي اخبارك اي
نجوى: وحشاني مووت وعايزه اشوفك
انا: وانتي كمان و**** يا قلبي
نجوى : طب اي مش هنتقابل ونقعد ف مكانا المفضل
انا: ياريت يا قلبي بس امتا
نجوى: اي رأيك بكره
انا: و**** فكره استنى كدا
ووجهت كلامي ل جوزي... جوزي اسمو عبده... عملت ميووت يعني كتم للصوت... وقولتلو عبده ممكن بكره اخرج مع نجوى صاحبتي
عبدو: نجوى
انا: اه نجوى
عبده لقيتو اتوتر كدا وسرح وقالي ماشي تمام
كلمتها واتفقنا هنتقابل بكره ٧ ونص وقفلت معاها وكنت مبسوطه جدا اني هخرج لأن بقالي زمان مخرجتش قومت اخدت شاور ولبست قميص اسود شيفون وطويل ومفتوح من الجمبين من أول فخدي لحد رجلي وكنت عايزه اوي دخلت لقيت عبده نايم.... روحت عليه وفضلت أهمس ف ودنو ب شفايفي وامشي ايدي ع زبو وهوا نايم... قولتلو بصوت واطي عبده يا حبيبي.. لكن مردش.. روحت بيساه من شفايفو لقيتو بعد عني وقالي... ياسمين انا عايز انام...
انا: عيزاك اوي طيب
عبده: معلش خليها بكره تعبان وعايز انام
محسيتش ب نفسي غير قومت من ع السرير قعده ف الصالون وفضلت اعيط😢😢وبجد كنت متدايقه لاني كنت عايزه اووي..... لقيت نجوى بتتصل وكانت الساعه ١ ونص الوقت متأخر
رديت عليها: الو يا نجوى في اي
نجوى: مافيش بس حسيتك صاحيه وانا مش جايلي نوم... بس مالك فيكي حاجه
انا: لا مافيش
نجوى : هتخبي عليا يا ياسمين... مالك
انا: عبده سابني وناام اووف
نجوى بضحك : يا هبله وبتعيطي للدرجه دي هايجه
انا: انتي فرحانه فيا يا نجوى.. كسي واجعني اووي
نجوى : خلاص يابت اتهدي واسكتي العبي ف كسك وهاتيهم
انا: شكلها كدا يلا طيري انتي بقا
نجوى: ماشي ياختي باي
وقفلت معاها ولقيت ايدي غصب عني بتروح ل بزازي بدعك فيهم اوي وجسمي بيزيد سخونه ااه ااه وبقيت امسك حلمات بزازي واشد فيهم وكانو واقفين اووي زي زب الراجل ورفعت رجلي الشمال على ايد الكنبه ورجلي التانيه ف الارض وايدي الشمال ع بزي الشمال وايدي اليمين نزلت ل كسي... فضلت امشي ايدي ع كسي وكان ناعم اوي وجميل.. دخلت فيه صوباعي اللي ف النص وفضلت ادخلو واطلع بسررعه ونفسي بدأ يزيد واقول ااه امممم امممم وايدي بتعصر ف بزي جااامد وفضلت الف ف ذنبوري اووي اووي وادعك ف صدري اووي لحد ما اترعشت وجيبتهم وارتحت خالص وفردت ضهري ع الكنبه ونمت مكاني.. صحيت تاني يوم على عبده بيصحيني
عبده: ياسمين قومي ياسمين
انا: في اي ع الصبح
عبده: انتي ايه اللي نيمك هنا
انا: معرفش كنت سهرانه ونمت غصب عني
عبده: طب قومي حضريلي الفطار
انا: حاضر يا عبده
وقمت حضرتلو الفطار وفطر وقالي انا نازل عندي كام مشوار واحتمال اتأخر
انا: اوكي وانا كدا كدا نازله
عبده: ماشي لو كدا ابقى اتغدي برا بقا
انا: تمام سيبلي فلوس
عبده: الفلوس عندك ف الدولاب خودي اللي تحتاجيه
انا:ماشي
وحط بوسه ع خدي ونزل فضلت قاعده زهقانه لحد ما الساعه جات ٦ قومت اخدت شاور ولفيت نفسي بالبشكير وطلعت من الحمام نشفت شعري بالسشوار وروحت ع الدولاب فتحتو ووقفت اختار

طلعت بلوزه كارو ب سوسته لونها اسود ف رمادي بنطلون اسود لازق ع الجسم وكعب احمر وشنطه حمرا وسيبت شعري وحطيت روج احمر وقفلت السوسته بتاعت البلوز وسيبت حته صغيره بس كان شكلي حلو جدا اتصلت على نجوى وقالتلي انها مستنياني ف الكافيه...

ركبت تاكسي روحتلها اول ما دخلت لقيت نجوى قاعده ومعاها واحده اسمها رنيم وسالي سلمت عليهم.... بردو هما اصحابي بس مش زي نجوى تعالو اوصفلكم نجوى ورنيم وسالي....


نجوى مطلقه من خمس شهور.. وعندها ٣٠ سنه.... بشرتها بيضه وطولها ١٥٥ ووزنها حوالي ٦٠ كيلو بزازها وسط وطيزها فلات وشعرها صبغاه اصفر وواصل ل اكتافها... شكلها حلو...

ورنيم سنجل وعندها ٢٢ سنه... سمرا عني بزازها وطيزها صغيرين وشعرها اسود وعملاه كاريه وعيونها عسلي..

وسالي مالهاش ف الرجاله تموت ف الحريم عندها ٢٦ سنه.. بشرتها بيضه وعودها مظبوط اوي هيا زيي ٦٥ بس أطول مني وكانت دايما تحب تبوصلي حسيتها كتير انها ليسبيان لأن هزارها كان انها تمسك بزي أو طيازي أو تتغزل فيا وكنت بحبها اوى بصراحه

فضلنا قاعدين... نهزر ونضحك وطلبنا شيشه لمون نعناع وانا طلبت قهوه بالبندق لاني بحبها اوي.. كان ف الطرابيزه إلى جمبنا مجموعه شباب واحد منهم منزلش عينه من عليا كان اموور اوي... ابيض وشعرو تقيل واسود وعيونو عسلي فاتح وعندو عضلات ولابس قميص ابيض بنطلون جينز كلاسيك اوي و شفايفو كانت صغنونه وحمرا كدا كان مغري اوي بالنسبالي وبالذات لاني بحب الرجاله اللي بعضلات

نجوى والبنات خدو بالهم
نجوى : اي ياعم السناره غمزت
سالي: شكلها كدا يا نجوى شغالين بصات ل بعض
رنيم: سيبوها ف حالها يا بنات انتو هتحسدوها
انا: اسكتو بقا **** يحرقكم😂الواد قمر اووي
كلهم ردو ف صوت واحد اووي😂.... لقيت جوزي بيتصل... انا: ايه النكد دا
نجوى : قومي يا اختي رودي ع المحروس
وفعلا قومت وطلعت برا الكافيه ورديت عليه
انا: الو
عبده: اي يا ياسمين لسه مع البنات
انا: اه يا عبده فيه حاجة ولا اي
عبده: لا بشوفك انا قاعد مع ناس صحابي
انا: طيب انا اصلا ساعه بكتير وهروح
عبده: ماشي وانتي مروحه كلميني
وقفلت معاه لقيت الشاب اللي كان بيبوصلي دا جمبي ف بصيت ليه وبعدين تقريبا كان عايز يقول حاجه بس رجع ف كلامو ودخلت عند البنات تاني فضلنا قاعدين وهوا بردو عمال يبوصلي

نجوى : بت يا ياسمين الواد شكلو واقع خالص
انا: وانا اعمل اي يعني
نجوى : شوف اللي عامله تقلانه وهوا هيطلع من عينها
انا: هوا قمر الصراحه يخربيت جسمو سكسي اووي
سالي: سكسي اي اتنيلي
انا: بت انتي انا شاكه فيكي اصلا انتي بتحبي البنات شكلك
سالي: مافيش احلى من الناعم مع بعضو جربيني بس وهعجبك اووي
انت: ههههههههه لا يا قلبي ان مكانش فيه زب كدا يرشق ف كسي ولا ايد خشنه تعصر ف بزازي وطيزي مقدرش احس ب اي متعه

وفضلنا نضحك مع بعض وبعديها قومنا وكل واحده روحت وفضلنا نروح الكافيه دا على طول وكان الشاب اللي شوفتو بردو بيروح ويفضل باصصلي وف مره كنت ف الكافيه وطلعت برا شويه لقيتو اجا ورايا واخيرا نطق
الشاب: لو سمحت
انا: ايوا في حاجه
الشاب: انا مش بعاكس و**** بس انا عايز اتكلم معاكي
انا: معلش مش هينفع عن اذنك
الشاب: طب ثانيه بس خودي رقمي وخلينا نتكلم مش هينفع وقفتنا دي
انا: وانت تعرفني منين ونتكلم ليه
الشاب: معلش كلميني وهفهمك ياستي اقولك خودي انتي رقمي وكلميني وقت ما تحبي
بعد تفكير شويه طلعت فوني واخدت رقمو وقالي رقمي بقا معاكي كلميني اي وقت
انا: اوكي
ومشيت وسيبتو وحكيتو للبنات وكنت مبسوطه لان هوا كان عاحبني

روحت البيت دخلت خدت شاور ولبست قميص احمر نص كم قصير وماسك ع جسمي وفضلت قاعده مستنيه عبده كان قالي ان هوا هيتأخر... فضلت ابوص للرقم وافكر اتصل ولالا وانا بفكر لقيت نجوى بتتصل
انا: **** يحرقك قطعتي حبل أفكاري
نجوى : كنتي هتكلميه ولا اي
انا :مين قالك😂😂
نحوي :عيب عليك اصاحبييييي حفظاكي
انا: مش عارفه متوتره ولو كلمتو هقولو اي مش عارفه انا شوفتو لابس دبله ف ايدو الشمال يعني شكلو متجوز
نجوى : طب واي يعني ما انتي متجوزه مع ان جوزك مش وحش معاكي
انا: انا محتاجه جنس محتاجه احس ب نفسي ك أنثى محتاجه راجل يشوفني صح مش يديني فلوس وخلاص
نجوى : اسكتي ونبي يا نحنوحه
انا: ونبي يا اوختي أوقات بحس ان عبدو جوزك انتي من كتر ما بتدافعي عنو
نجوى: ههههههههه انا عشان مطلقه ف بحب الرجاله اووي
انا: اه انتي هتقوليلي تلاقيه بياكلك اصلا
نجوى : اووي يا ياسمين كل يوم لازم أجبهم قبل ما انام ومافيش استغناء عن الخيار والكوسه
انا: لالا دا احنا نبقا نجيب واحد صناعي ونشتغل بيه ف نفسنا انا وانتي
نجوى: دي فكره جنان موافقه
انا: يلا هقفل كدا ونتكلم تاني
نجوى : باي يا قلبي
وقفلت معاها

وقررت اكلمو اخيرا

....... وبس كدا الجزء الأول خلص لو عجبكوا وعايزين اكمل اكتبولي ف الكومنتات.... سلام يا حلوين❤️😘❤️
منتظرين باقي القصة
بس عرفيني اسم الكافيه عشان بروح المنصورة كتير 😘😂😂👌
 
  • بيضحكني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
  • عجبني
التفاعلات: sarasalma577
  • عجبني
التفاعلات: sarasalma577
  • عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
بداية مثيرة ..
فى انتظار الجديد
 
جميله جدا منتظرة التكمله
 
الجزء الثاني



ازيكم يا حلوين اتمنى الجزء الأول يكون عجبكم.... انا عارفه أن هوا قصير بس كنت عايزه اشوف هيعجبكم ولالا..... جالي شويه تعديلات أن انا يعني اعرفكم حياه البطله اكتر هحاول انشاء **** اعمل كدا.... وتعالو نكمل



قررت اتصل على الشاب وفعلا اتصلت... وجالي صوته

الشاب: الو



انا: الو... ازيك عامل اي



الشاب: تمام الحمد لله



انا: هوا انا اترددت كتير قبل ما اكلمك



الشاب: ههههههه انا مستني اتصالك من بدري



انا: كنت عايز تقولي اي بقا



الشاب: بوصي يا ستي انا مكنتش بعاكسك ولا حاجه بس انتي حلوه بطريقه مش عاديه وهاديه غير البنات اللي بيقعدوا معاكي عارف انك متجوزه بس انا مشدود ليكي اوي ببصلك مبقدرش انزل عيني



انا طبعا الكلام كان مفرحني اوي وعايزه اقولو قول اكتر لاني مش بسمع الكلام الحلو دا من جوزي معرفتش ارد عليه وهوا كمل



الشاب: عارف انك مصدومه يمكن شويه ع العموم اعرفك على نفسي.... انا اسمي مازن وعندي ٣٢ سنه منفصل عن مراتي بعد علاقه دامت اربع سنين ومعنديش اولاد خالص وحاليا قاعد مع مامتي ومراتي عند مامتها بردو



انا: تشرفنا يا سي مازن



مازن: الشرف ليا طبعا.. و**** مبسوط اوي انك كلمتيني عايزين بقا نقعد مع بعض ونتكلم اكتر عشان تعرفيني اكتر واعرفك



انا: يالهوي... لا أخاف حد يشوفني ولا جوزي يشوفني



مازن: متخافيش يا بنتي.. صحيح متعرفتش بيكي



انا: انا اسمي ياسمين وعندي ٢٥ سنه متجوزه من سنتين ومعنديش اولاد بردو جوزي كويس ماديا بس مافيش اهتمام مافيش حب علاقتنا ممله اووي



مازن: معقول حد يبقا معاه الرقه والجمال دا كلو ومش مهتم بيه... يا خساره...



انا: يلا نصيب بقا المهم انا هقفل دلوقتي لأن جوزي زمانو جاي متبقاش تتصل عليا انا هبقا اكلمك



مازن: خلاص اوكي خلي بالك من نفسك.. باي



انا: باي



وقفلت معاه ولقيت جوزي بيكلمني بيقولي أن هوا مش جاي واحد صاحبو عمل حادثه ولازم يفضل معاه ممكن يقعد للصبح.... مصدقتش كلامو بس سكت لأن اصلا مهمنيش عشان هوا مش مهتم بيا ولا اكنو شايفني اساسا اتصلت ب مازن تاني وفضلنا نتكلم ونحكي عن حياتنا عرفت أن هوا منفصل عن مراتو بسبب أنها مش مهتمه بيه أهم حاجه صحباتها والسفر والخروجات لكن هوا مش مهم برا البيت بتتظبط وميكب ولبس وجوا البيت مافيش اي كلام من دا ف مستحملش وانفصل عنها بس لسه مش أطلقوا وفضلنا نتكلم للصبح



تعالو نروح عند نجوى.... ع فكره سالي ورنيم عايشين مع نجوى ف بيت واحد.... سالي وحيده مامتها وباباها عايشين برا وهيا بتحب مصر اوي ف قررت تعيش هنا وليها شقه امها وابوها بس قاعده مع نجوى.. ورنيم ليها اخ بس متجوز وامها وابوها منفصلين ومحدش سائل فيها بيدوها فلوس وبس ف عايشين مع نجوى وكويسين مع بعض اوي.....نجوى فونها رن



جالها اتصال.. حبيبي اللي وحشني اوووي



المتصل: انتي اللي وحشاني مووت

نجوى : كداب وبكاش اوي انت بقالك اسبوع مجتليش

المتصل: غصب عني يا روحي انا هعوضك واجيلك انهاردا

نجوى ب فرحه: بجد هتيجي😍

المتصل: اه يا روحي ساعه كدا وتلاقيني عندك... اهم حاجه تفضيلي الدنيا

نجوى : طبعا يا روح قلبي ف ثانيه

المتصل: مش اتأخر عليكي باي

وقفلت وقالت للبنات.... بقولكم يا بنات الشقه لازم تكون فاضيه انهاردا



سالي: ليه انشاء ****

رنيم: اي يا جوجو الموز جاي

نجوى : ايوا يا اوختشي جاي

رنيم: ايوا بقااا

سالي: ونبي ما فيه احلى من الناعم مش عارفه قصرت معاكو ف اي انا اهو انا اهووو

نحوى: اتنيلي واسكتي... خودي رنيم وطيروو ع الشقه بتاعتك وبكره نتقابل

سالي: بقا كدا ايوا ياعم حقك حالك مااشي بس نفسي اعرف مين دا مش بتخلينا نشوفو ابدا

نجوى :بلاش كلام كتير وخليكو ف حالكو

رنيم: حسره علينا

نجوى : **** أكبر امشو بقا يلاا



وفعلا رنيم وسالي دخلو لبسو ونزلو ع الشقه بتاعت أهل سالي ونجوى دخلت عملت سويت ل جسمها كامل كان فيه شعر خفيف بس عشان حبيب القلب.... ولبست قميص اسود شيفون ويادوب مغطى طيزها وعريان اوي وسرحت شعرها وحطت روج احمر وبرفان وظبطت نفسها ع الاخر.... هووب جرس الباب رن... بصت آخر بصه لنفسها ف المرايه وجريت تفتح...اول ما فتحت طلع مين😂😂....... عبده ه ه ه ه ه ه ه

نجوى : عبدو حبيبي وحشتني اوي اوي.... وحضنتو

عبده: يخربيت جنانك ندخل بس حد يشوفنا

نجوي: غصب عني وحشني اووي



واخدتو ودخلت وقعدوا ع الكنبه ونزلت فيه بوس واحضان......



عبده:ههههههههه يخربيت هيجانك اهدي بقا



نجوى: كدا يا عبده كل دا متجيش ولا تعبرني



عبده: غصب عني و**** يا حبيبتي



نجوي: ولا انت مقضيها مع السنيوره



عبده: مين دي... انتي عارفه اني بحبك انتي ويلا بقا لهموت من الجوع قومي حضري الاكل دا



نجوى : خمس دقايق وتلاقي الاكل قدامك يا عمري



جات تقوم راح عبده شاددها وقعت ف حضنو وقالها... ايه الجمال دا كلو

نجوي: دا كلو عشانك وملكك ومش لحد غيرك



عبده: طب قومي بسرعه اعملي الاكل عشان انتي وحشاني اوي حتى شوفي.... وراح ساحب ايدها وحطها على زبو وكان شادد اوي.... نجوى طبعا هاجت وكانت هتوطي على زبو خلاص وعايزه تطلعو من البنطلون وتمصو.... راح عبده وقفها وقالها نااكل الأول وهنقضي احلى ليله مع بعض🤤

(نسيت اوصفلكم عبده... عبده طولو ١٧٠ ووزنو حوالي ٨٠ جسمو مش معضل جسمو عادي وبشرتو سمرا.. وعيونو عسلي وشكلو حلو مقبول)



قامت نجوى جرى حضرت الاكل كان عبده جايب كباب وكفته وطحينه وعيش وسلطه وحاحه ساعه بقا وايييي😋😋 ومحدش يجوع ها😂😂



حطت الاكل واكلو وشالت الاكل ويلا بينا ع اليله السخنه بقا😂❤️



دخلو الاوضه وعبده نام ع السرير نجوى راحت عليه ركبت فوقيه وراحت بيساه من شفايفو وهوا حضنها من وسطها وبادلها البوس وهيا سخنت اكتر وراحت شداه ومقلعاه التيشيرت... وهوا راح مقلعها القميص كل دا وهما بردو بيبوسو بعض نزل تقفيش ف بزازها جامد وهيا بتقول ااااااه يا عبده وحشتني اووي كمان كماان



عبده: انتي اكتر يا قلبي كل حاجة فيكي وحشتني

نجوي بصت ف عين عبدو وقالتلو ب محن.. انا ولا مراتك

عبده بصلها وقالها مش هرد عليكي غير ب طريقتي...



نزل فيها بوس اكتر وتقفيش ف طيازها جامد وراح مقلعها السونتيال فضلت بالاندر الفتله راح منيمها ع السرير وفضل يبوس ف بزازها ويموص فيهم وهيا بتطلع منها آهااات جامده اووي.... اااه براحه على بزازي يا متنااك........ بس يا شرموطه انتي لسه شوفتي حاجه

راح منزل ايدو ع كسها من ع الاندر وفضل يلعب فيه اووي....... ااااه يا عبده ااااااه هوا دا يالهههوي... وكان عساها مغرق كسها.... عبده: اي يا لبوه كل دا هيجان عسلك غرق ايدي.... ااااااه كسي نااار مش قااادره

راحت زقاه ع ضهرو ومقلعاه البنطلون ونزلت البوكسر وظهر زبو كان واقف اوي... ونزلت فيه مص ولحس

عبده: ااااااه وحشتني شفايفك مصي اووي يا متناكه

نجوى: امممممم اححح حلوه اوي

وراحت قايمه راكبه على زبو ورشقاه ف كسها مره واحده..... فضلت تصوت من كتر المحن والهيجاان

وعبده ماسكها من َسطها بيرزعها اكتر على زبو وبيقفش ف بزازها وطيازها كان مقطعها حرفيا...... ونجوي خلاص ع آخرها... راح عبدو قالبها وعملت وضع الدوجي..... ونزل دك ف كسها...

نجوى: ااااه يا عبده اااااااااه براحه ااااه كسي مش قادرررره

عبده: يلا يا لبوه غرقى كسي من عسلك

نجوى: هجيب يا عبده هجيب اااااااااااااااه يخربيتك كسييييي اااااااه

وترعشت على زبو جااامد وراح هوا منزل لبنو معاها ف كسها واترمو الاتنين ع السرير من التعب



نرجع ل ياسمين.... فضلت سهرانه مع مازن ع الفون وكنت مبسوطه بكلامي معاه حسيتو شخصيه محترمه وان مش هدفو جنسي خالص كانت الساعه ٦ الصبح قولت اما انام بقا شويه.... ونمت....



عند عبده ونجوي.. نامو ع حالتهم دي وصحيو الساعه ١٠ عبده صحي قبل نجوى ولبس هدومو تاني وكان قاعد ع السرير بيلبس البنطلون نجوى صحيت

نجوى: صباح الخير يا حبيبي

عبده: صباح الفل انا نازله عايزه حاجه

نجوى : اقعد معايا شويه

عبده: لالا كفايه كدا بقا اروح عشان ياسمين

نجوي : ياسلام وحشتك اوي

عبده راح ماسكها من وسطها وساحبها عليه قالها انا ميوحشنيش غيرك يا جميل انت

وضحك معاها ونزل... نجوى سرحت ب خيالها... ازاي وصلت مع عبدو للمرحله دي وازاي حصل حب بينهم كدا

فلااش بااك...



اول ما عبده اتجوز ياسمين حصل بينهم مشكله ونجوي أقرب واحده ل ياسمين ف قررت تدخل وتحل المشكله وطبعا بدأت تتكلم مع عبده وتتفاهم معاه وكانت وقتها مطلقتش لسه وكان بردو فيه مشاكل مع جوزها أن هوا عينو زايغه وبيجي الستات وكل يوم مع واخده شكل وهيا تعبت..... فتحوا قلبهم ل بعض واتصاحبو اكتر لحد ما الموضوع وصل أن بقا فيه بينهم غزل وفضلوا كدا كتير.... وف يوم كانت نجوى عند ياسمين وكان عبده مش موجود وهيتأخر

ياسمين : بقولك اي يا جوجو هدخل اخود شاور والبيت بيتك عبدو مش جاي اقعدي براحتك بقا

كانت نجوى لابسه عبايه وتحتها شورت وبادي ماسكين ع جسمها والبادي مبين نص بزازها سايبه شعرها... ف الباب خبط... قامت تفتح بصت من العين السخريه شافت عبده..وتح الشيطان لاعب ف دماغها وبدل ما تلبس قالت لا هفتحلو كدا... وراحت فتحت الباب اول ما عبده شافها تنح...

نجوى : يالهوي عبده.... وراحت جريت ع جوا😂

عبده فضل متسمر مكانو وبعد ما استجمع نفسو دخل البيت.... وهيا جريت لبست العبايه تاني... راح قعد جميعا الكنبه

نجوى : انا اسفه معرفش أن انت

عبده: لا ولا يهمك... بس معلش ممكن كوبايه مياه

نجوى: اه طبعا

قامت تجيبلو ف عبده بص ع طيازها لقاها مش حلوه اوي زي ياسمين بس مش عارف ليه كان بيتشد ليها اوي... نجوى اتأخرت ف المطبخ قام يشوفها لقاها مش طايله تجيب الكوبايه

عبده: هههههههه طب اندهيلي اجبلك يا اوزعه

نجوى : و**** مش اوزعه انتوا اللي مشعلقين الكوبايات بعيد

وراح عبده جاي وراها... وشفايفو بقت قريبه من خدها اوي وزبو حك ف طيازها وهيا طلعت منها اه بس بصوت واطي

راحت لفت ليه وكانو قريبين اوي.....



بصت ف عينو وهوا بصلها وجالهم صوت ياسمين

ياسمين: نجوى معلش تجيبيلي الفوطه ل نسيتها

نجوى : اا.. اا..حاضر هجبها اهو

وبدأ بينهم النظرات والغمزات وعبده بقا يحب يكلم نجوى على طول وتعود عليها ونجوى كمان حبيتو أوقات عبده كان ضميرو بيأنبو عشان ياسمين بس كانت نجوى دايما تقولو أن ياسمين مش بتحبو اصلا وأنها بتحب فلوسه وبس

وكانت بتقسي قلبو من ناحيتها لحد ما بقا يكره ياسمين وبقا يموت ف نجوى مع ان ياسمين أجمل من نجوي بس اهو بقا القلب وما يريد... ولا نقول الزب ومايريد😂😂



وف يوم اعترفوا ب حبهم ل بعض وكان أول لقاء ليهم ف بيت نجوى لأن جوزها بيبات برا على طول



وفضلت اللقاءات تتكرر لحد ما بقا ينام مع نجوى وسايب ياسمين ولا شايفها اصلا...

نرجع من الفلاش باك...



نجوى فاقت من سرحانها وقامت خددت شاور واتصلت بالبنات عشان ييجو ويفطرو مع بعض



نروح عند ياسمين... صحيت من النوم على قفلت الباب بتاع الشقه عرفت ان عبده اجا.. قامت وهوا دخل الاوضه وقف قدام الدولاب يطلع هدوم عشان ياخود شاور راحت ياسمين عليه... وحضنتو من ضهرو

ياسمين: عبده.. ح... لسه هتقول حبيبي شمت ريحتو برفان حريمي... اتدايقت اوي وسألتو.... ريحتك غريبه يا عبده

عبده اتوتر: غريبه ازاي يعني

ياسمين: برفان حريمي

عبده: حريمي اي يا ياسمين

ياسمين: اه حريمي يا عبده... طمني صاحبك عامل اي

عبده: كويس كسر بسيط ف الدراع

ياسمين : اااه تمام ابقا روحلو كل يوم بقا

عبده راح ماسكها من دراعها وشاددها عليه... قصدك اي بكلامك

ياسمين بصيتلو ف عيونو...وراحت بيساه من شفايفو بوسه رقيقه.... قالتلو... مش قصدي حاجه بس انت مش حاسس بيا وايوا دا برفان حريمي يعني انت كنت مع واحده ياريت تطلقني يا عبدو عشان عيشتنا مبقتش تنفع

عبده: ازااي يعني انتي مجنونه ولا جرا ل عقلك حاجه

فجأه ياسمين داخت َكانت هتقع بس ايد عبده لحقتها

ااه دماغي.... مالك يا ياسمين.... تعالي اقعدي وسندها ب ايدو قعدها ع السرير....

ياسمين: شكلي حامل😢وفضلت تعيط

عبده مبقاش عارف يفرح ولا لا حس احساس غريب... بجد....

ياسمين : البيرود مجتليش ودايما دايخه ونفسي بتغم عليا... لازم اروح للدكتور

عبده: طيب اتصلي ب نجوى وروحي معاها

ياسمين: اوكي... بس لسه مخلصناش كلامنا عايزه اطلق

عبده: بعدين يا ياسمين بعدين



عبده اخد هدوم ودخل ياخود شاور وياسمين اتصلت على نجوى وفضلت ياسمين تعيط وتشتكي ل نجوى

ياسمين: انا متأكده ان هوا كان مع واحده

نجوى : ازاي يعني عبده بيحبك بلاش هبل

ياسمين: لا عبده كان بيحبني نفسي اعرف مالو نفسي

نجوى : قومي بس يلا البسي وانا هلبس نتقابل عند عياده الدكتور........

ياسمين: حاضر يا نجوى باي

قامت سلمي ودخلت الحمام وعبده بياخود شاور غسلت وشها وسنانها وطلعت.... لبست بنطلون جينز وبلوزه لونها أحمر وكوتشي ابيض وجمعت شعرها ديل حصان وف ايدها شنطه بيضه سيمبل اوي... عرفت عبده انها نازله مع نجوى.... نزلت اتصلت على مازن

مازن:صباح الفل ع الجمال كلو

ياسمين: صباح الخير

مازن: مالك صوتك تعبان

ياسمين : تعبانه شويه وراحه للدكتور اكشف

مازن:ليه يا بنتي مالك

ياسمين: بيجيلي دوخه كدا ونفسي بتغم عليا وحاسه اني حامل

مازن: يعني تروحي ل دكتور وانا موجود

ياسمين: مش فاهمه هوا انت دكتور

مازن: شوفي بقا الكلام خدنا امبارح ونسيت اقولك اني دكتور نسا اصلا

ياسمين:هههههههه مكنتش اعرف خالص

مازن: هبعتلك ابليكيشن العياده وانا نص ساعه هتلاقيني جاي

ياسمين:اوكي خلاص هيجيلك

وقفلت معاه اتصلت ع نجوي وعرفتها وبعتلها الابليكيشن و اتقابلنا هناك... وصلنا قبليه وهوا عشر دقايق ووصل.. سلم علينا وكان فيه تقريبا ٧ ستات هيكشوفو بس قال اننا كشف مستعجل ودخلنا الاول

كان شكلو حلو اوي لابس قميص ازرق وبنطلون آيس جينز وكوتشي ابيض وعضلاتو كانت بارزه من القميص وشكلها وااو..... الممرضه مرضيتش تاخود مننا حق الكشف وقالت الكلام مع الدكتور مازن



خبطت ع الباب وقالي اتفضل دخلت انا ونجوى....

مازن: اهلا اهلا اتفضلوا

انا:ازيك يا دكتور مازن

مازن: لالا دكتور اي بقا مازن على طول

نجوى : ازيك يا مازن

مازن: تمام الحمد لله

مازن وجه كلامه ل ياسمين...اي يا ستي احكيلي مالك بقا

انا: انا البيرود عدا على معادها اسبوع وحاسه اني دايخه ونفسي بتغم عليا وأوقات كتير بحس اني هقع من طولي



مازن: طب عملتي اختبار

انا: لا

مازن: خلاص تمام الممرضه هتجبلك الاختبار وتعمليه ف الحمام هنا ونشوف هيظهرلك اي



وفعلا عملتو بس مظهرش حاجه.... ف قالي كدا لازم نعمل سونار

وطبعا كلكوا عارفين السنار بيكون ف زاويه صغيره م الاوضه وفيها سرير وستاره.... جات نجوى تقوم معايا قالها مافيش داعي لو فيه حاجه هقول ل حضرتك.... نجوى اتدايقت جدا.... وقالتلو لا وعلى أي امشي احسن... قولتلها.... استنى يا نجوى مازن ميقصدش

نجوي : ولا يقصد انا اصلا غلطانه اني جيت

مازن: على فكره انا مقصدش بس الاوضه صغيره ومش هينفع يعني

روحت ل نجوى وبوستها من خدها وقولتلها خلاص بقا يا جوجو ميقصدش

نجوى : عشان خاطرك انتي بس هقعد

وقعدت ودخلت انا ومازن معايا وشد الستاره وجهت كلامي ليه بصوت واطي



انا:ليه كدا يا مازن احرجتها

مازن: بصراحه ياياسمين انا مش برتاح ل صاحبك دي خالص معرفش لما بشوفها بتخنق

انا: و**** دي طيبه خالص

مازن: هنشوف..... يلا اقلعي

انا: نعم... أقلع اي

مازن:ههههههههه يابنتي نزلي البنطلون عشان اعملك السونار...

حاولت انزل البنطلون بس مش عارفه ليه كنت متوتره اوي مع ان هوا دكتور..... قولتلو لف وشك طيب

مازن: يالهوي علينا... حاضر ياستي.... وفعلا لف وشه

نزلت البنطلون وكنت لابسه أندر احمر نزلتو بردو وقلعت الشوز ونمت ع السرير وكنت رافعه رجلي ومكسوفه

مازن: خلاص ولا اي

انا: اه اه خلاص



مازن لف وشافني حسيتو متوتر وانا كنت متوتره اكتر منه... قالي افردي رجليكي خالص.... فردت رجلي وكان حاطط ايديه ع ركبتي وحط ايدو ع قمر البنطلون ونزلو شويه كمان ف شهقت.. وجسمي قشعر.. راح مقرب عليا وقالي اي مالك... اتوترت اوي وبلعت ريقي بالعافيه

انا: ما.. مافيش حاجه....

مازن راح جايب الجل وحاطو على بطني وفردو ع بطني ب ايدو وكان بيحركها براحه وحسيت ب جسمي بيسيب ف مسكت ايدو وقولتلو بصوت واطي... مازن

مازن: اي يا حبيبي

انا: لالالالا اخلص اعمل السونار يا اما و**** هروح ل دكتور تاني

مازن: هههههههههه خلاص بصراحه انتي حلوه اووي

مش رديت عليه وعملي سونار وللاسف ظهر فيه اني حامل😔



مازن قالهالي.. حامل يا ياسمين ف الشهر الاول

انا: نعم😳انت متأكد

مازن: ايوا الحمل قدامي اهو.....

فضلت اعيط وقولتلو لا لا حرام انا هطلق انا تعبت مش عايزه عيال منه مش عايزه..... لقيت نجوى بتفتح الستاره وجات اخدتني ف حضنها وفضلت تهدي فيا ومازن كان عمال يبوصلي بحزن وزعل عليا.. خرج مازن وانا مسحت الجيل وظبطت هدومي وطلعت من العياده من غير ولا كلمه... مازن ادا ل نجوى شويه ادويه عشان حملي ولقيت نجوى جايه جرى ورايا مسكتني من دراعي

نجوى : استنى يا ياسمين قطعتي نفسي

انا بعياط: خلاص بقا سيبوني لوحدي مش عايزه حد

نجوى : ممكن تهدي انتي عامله ليه كدا

انا: عشان عبده مش بيحبني وبيخوني وانا حاسه ومن زمان بس كنت بكدب نفسي يبقا حمل لالا

نجوى : خلاص بقا يا ياسمين اهدي طب تعالى عندي

انا: لا

نجوى: اومال هتروحي فين

انا:معرفش معرفش

نجوى : تعالى بس تعالي بقا



وروحت معاها على بيتها وقفلت فوني عشان مش عايزه اكلم حد والبنات فضلوا جمبي ويهدوا فيا وانا كنت مخنوقه دخلت الاوضه وقفلت عليا وعبده كلم نجوى وهيا حكيتلو ع كل حاجة طبعا وقالها أن هوا هييجي عشان يتكلم معايا وطبعا نجوي مرضيتش تفضي البيت عشان غيرانه ل نتصالح انا وهوا نفسها نتطلق علشان تتجوزو هيا.........



وووووبس كدا استنوني ف الجزء التالت يا حلوين عشان تعرفو هعمل اي مع عبده وهعمل اي ف حملي و هعمل اي مع مازن..... باااي يا حلوين
ايوه بقا 😘❤️
 
  • حبيته
التفاعلات: sarasalma577
الجزء الثاني



ازيكم يا حلوين اتمنى الجزء الأول يكون عجبكم.... انا عارفه أن هوا قصير بس كنت عايزه اشوف هيعجبكم ولالا..... جالي شويه تعديلات أن انا يعني اعرفكم حياه البطله اكتر هحاول انشاء **** اعمل كدا.... وتعالو نكمل



قررت اتصل على الشاب وفعلا اتصلت... وجالي صوته

الشاب: الو



انا: الو... ازيك عامل اي



الشاب: تمام الحمد لله



انا: هوا انا اترددت كتير قبل ما اكلمك



الشاب: ههههههه انا مستني اتصالك من بدري



انا: كنت عايز تقولي اي بقا



الشاب: بوصي يا ستي انا مكنتش بعاكسك ولا حاجه بس انتي حلوه بطريقه مش عاديه وهاديه غير البنات اللي بيقعدوا معاكي عارف انك متجوزه بس انا مشدود ليكي اوي ببصلك مبقدرش انزل عيني



انا طبعا الكلام كان مفرحني اوي وعايزه اقولو قول اكتر لاني مش بسمع الكلام الحلو دا من جوزي معرفتش ارد عليه وهوا كمل



الشاب: عارف انك مصدومه يمكن شويه ع العموم اعرفك على نفسي.... انا اسمي مازن وعندي ٣٢ سنه منفصل عن مراتي بعد علاقه دامت اربع سنين ومعنديش اولاد خالص وحاليا قاعد مع مامتي ومراتي عند مامتها بردو



انا: تشرفنا يا سي مازن



مازن: الشرف ليا طبعا.. و**** مبسوط اوي انك كلمتيني عايزين بقا نقعد مع بعض ونتكلم اكتر عشان تعرفيني اكتر واعرفك



انا: يالهوي... لا أخاف حد يشوفني ولا جوزي يشوفني



مازن: متخافيش يا بنتي.. صحيح متعرفتش بيكي



انا: انا اسمي ياسمين وعندي ٢٥ سنه متجوزه من سنتين ومعنديش اولاد بردو جوزي كويس ماديا بس مافيش اهتمام مافيش حب علاقتنا ممله اووي



مازن: معقول حد يبقا معاه الرقه والجمال دا كلو ومش مهتم بيه... يا خساره...



انا: يلا نصيب بقا المهم انا هقفل دلوقتي لأن جوزي زمانو جاي متبقاش تتصل عليا انا هبقا اكلمك



مازن: خلاص اوكي خلي بالك من نفسك.. باي



انا: باي



وقفلت معاه ولقيت جوزي بيكلمني بيقولي أن هوا مش جاي واحد صاحبو عمل حادثه ولازم يفضل معاه ممكن يقعد للصبح.... مصدقتش كلامو بس سكت لأن اصلا مهمنيش عشان هوا مش مهتم بيا ولا اكنو شايفني اساسا اتصلت ب مازن تاني وفضلنا نتكلم ونحكي عن حياتنا عرفت أن هوا منفصل عن مراتو بسبب أنها مش مهتمه بيه أهم حاجه صحباتها والسفر والخروجات لكن هوا مش مهم برا البيت بتتظبط وميكب ولبس وجوا البيت مافيش اي كلام من دا ف مستحملش وانفصل عنها بس لسه مش أطلقوا وفضلنا نتكلم للصبح



تعالو نروح عند نجوى.... ع فكره سالي ورنيم عايشين مع نجوى ف بيت واحد.... سالي وحيده مامتها وباباها عايشين برا وهيا بتحب مصر اوي ف قررت تعيش هنا وليها شقه امها وابوها بس قاعده مع نجوى.. ورنيم ليها اخ بس متجوز وامها وابوها منفصلين ومحدش سائل فيها بيدوها فلوس وبس ف عايشين مع نجوى وكويسين مع بعض اوي.....نجوى فونها رن



جالها اتصال.. حبيبي اللي وحشني اوووي



المتصل: انتي اللي وحشاني مووت

نجوى : كداب وبكاش اوي انت بقالك اسبوع مجتليش

المتصل: غصب عني يا روحي انا هعوضك واجيلك انهاردا

نجوى ب فرحه: بجد هتيجي😍

المتصل: اه يا روحي ساعه كدا وتلاقيني عندك... اهم حاجه تفضيلي الدنيا

نجوى : طبعا يا روح قلبي ف ثانيه

المتصل: مش اتأخر عليكي باي

وقفلت وقالت للبنات.... بقولكم يا بنات الشقه لازم تكون فاضيه انهاردا



سالي: ليه انشاء ****

رنيم: اي يا جوجو الموز جاي

نجوى : ايوا يا اوختشي جاي

رنيم: ايوا بقااا

سالي: ونبي ما فيه احلى من الناعم مش عارفه قصرت معاكو ف اي انا اهو انا اهووو

نحوى: اتنيلي واسكتي... خودي رنيم وطيروو ع الشقه بتاعتك وبكره نتقابل

سالي: بقا كدا ايوا ياعم حقك حالك مااشي بس نفسي اعرف مين دا مش بتخلينا نشوفو ابدا

نجوى :بلاش كلام كتير وخليكو ف حالكو

رنيم: حسره علينا

نجوى : **** أكبر امشو بقا يلاا



وفعلا رنيم وسالي دخلو لبسو ونزلو ع الشقه بتاعت أهل سالي ونجوى دخلت عملت سويت ل جسمها كامل كان فيه شعر خفيف بس عشان حبيب القلب.... ولبست قميص اسود شيفون ويادوب مغطى طيزها وعريان اوي وسرحت شعرها وحطت روج احمر وبرفان وظبطت نفسها ع الاخر.... هووب جرس الباب رن... بصت آخر بصه لنفسها ف المرايه وجريت تفتح...اول ما فتحت طلع مين😂😂....... عبده ه ه ه ه ه ه ه

نجوى : عبدو حبيبي وحشتني اوي اوي.... وحضنتو

عبده: يخربيت جنانك ندخل بس حد يشوفنا

نجوي: غصب عني وحشني اووي



واخدتو ودخلت وقعدوا ع الكنبه ونزلت فيه بوس واحضان......



عبده:ههههههههه يخربيت هيجانك اهدي بقا



نجوى: كدا يا عبده كل دا متجيش ولا تعبرني



عبده: غصب عني و**** يا حبيبتي



نجوي: ولا انت مقضيها مع السنيوره



عبده: مين دي... انتي عارفه اني بحبك انتي ويلا بقا لهموت من الجوع قومي حضري الاكل دا



نجوى : خمس دقايق وتلاقي الاكل قدامك يا عمري



جات تقوم راح عبده شاددها وقعت ف حضنو وقالها... ايه الجمال دا كلو

نجوي: دا كلو عشانك وملكك ومش لحد غيرك



عبده: طب قومي بسرعه اعملي الاكل عشان انتي وحشاني اوي حتى شوفي.... وراح ساحب ايدها وحطها على زبو وكان شادد اوي.... نجوى طبعا هاجت وكانت هتوطي على زبو خلاص وعايزه تطلعو من البنطلون وتمصو.... راح عبده وقفها وقالها نااكل الأول وهنقضي احلى ليله مع بعض🤤

(نسيت اوصفلكم عبده... عبده طولو ١٧٠ ووزنو حوالي ٨٠ جسمو مش معضل جسمو عادي وبشرتو سمرا.. وعيونو عسلي وشكلو حلو مقبول)



قامت نجوى جرى حضرت الاكل كان عبده جايب كباب وكفته وطحينه وعيش وسلطه وحاحه ساعه بقا وايييي😋😋 ومحدش يجوع ها😂😂



حطت الاكل واكلو وشالت الاكل ويلا بينا ع اليله السخنه بقا😂❤️



دخلو الاوضه وعبده نام ع السرير نجوى راحت عليه ركبت فوقيه وراحت بيساه من شفايفو وهوا حضنها من وسطها وبادلها البوس وهيا سخنت اكتر وراحت شداه ومقلعاه التيشيرت... وهوا راح مقلعها القميص كل دا وهما بردو بيبوسو بعض نزل تقفيش ف بزازها جامد وهيا بتقول ااااااه يا عبده وحشتني اووي كمان كماان



عبده: انتي اكتر يا قلبي كل حاجة فيكي وحشتني

نجوي بصت ف عين عبدو وقالتلو ب محن.. انا ولا مراتك

عبده بصلها وقالها مش هرد عليكي غير ب طريقتي...



نزل فيها بوس اكتر وتقفيش ف طيازها جامد وراح مقلعها السونتيال فضلت بالاندر الفتله راح منيمها ع السرير وفضل يبوس ف بزازها ويموص فيهم وهيا بتطلع منها آهااات جامده اووي.... اااه براحه على بزازي يا متنااك........ بس يا شرموطه انتي لسه شوفتي حاجه

راح منزل ايدو ع كسها من ع الاندر وفضل يلعب فيه اووي....... ااااه يا عبده ااااااه هوا دا يالهههوي... وكان عساها مغرق كسها.... عبده: اي يا لبوه كل دا هيجان عسلك غرق ايدي.... ااااااه كسي نااار مش قااادره

راحت زقاه ع ضهرو ومقلعاه البنطلون ونزلت البوكسر وظهر زبو كان واقف اوي... ونزلت فيه مص ولحس

عبده: ااااااه وحشتني شفايفك مصي اووي يا متناكه

نجوى: امممممم اححح حلوه اوي

وراحت قايمه راكبه على زبو ورشقاه ف كسها مره واحده..... فضلت تصوت من كتر المحن والهيجاان

وعبده ماسكها من َسطها بيرزعها اكتر على زبو وبيقفش ف بزازها وطيازها كان مقطعها حرفيا...... ونجوي خلاص ع آخرها... راح عبدو قالبها وعملت وضع الدوجي..... ونزل دك ف كسها...

نجوى: ااااه يا عبده اااااااااه براحه ااااه كسي مش قادرررره

عبده: يلا يا لبوه غرقى كسي من عسلك

نجوى: هجيب يا عبده هجيب اااااااااااااااه يخربيتك كسييييي اااااااه

وترعشت على زبو جااامد وراح هوا منزل لبنو معاها ف كسها واترمو الاتنين ع السرير من التعب



نرجع ل ياسمين.... فضلت سهرانه مع مازن ع الفون وكنت مبسوطه بكلامي معاه حسيتو شخصيه محترمه وان مش هدفو جنسي خالص كانت الساعه ٦ الصبح قولت اما انام بقا شويه.... ونمت....



عند عبده ونجوي.. نامو ع حالتهم دي وصحيو الساعه ١٠ عبده صحي قبل نجوى ولبس هدومو تاني وكان قاعد ع السرير بيلبس البنطلون نجوى صحيت

نجوى: صباح الخير يا حبيبي

عبده: صباح الفل انا نازله عايزه حاجه

نجوى : اقعد معايا شويه

عبده: لالا كفايه كدا بقا اروح عشان ياسمين

نجوي : ياسلام وحشتك اوي

عبده راح ماسكها من وسطها وساحبها عليه قالها انا ميوحشنيش غيرك يا جميل انت

وضحك معاها ونزل... نجوى سرحت ب خيالها... ازاي وصلت مع عبدو للمرحله دي وازاي حصل حب بينهم كدا

فلااش بااك...



اول ما عبده اتجوز ياسمين حصل بينهم مشكله ونجوي أقرب واحده ل ياسمين ف قررت تدخل وتحل المشكله وطبعا بدأت تتكلم مع عبده وتتفاهم معاه وكانت وقتها مطلقتش لسه وكان بردو فيه مشاكل مع جوزها أن هوا عينو زايغه وبيجي الستات وكل يوم مع واخده شكل وهيا تعبت..... فتحوا قلبهم ل بعض واتصاحبو اكتر لحد ما الموضوع وصل أن بقا فيه بينهم غزل وفضلوا كدا كتير.... وف يوم كانت نجوى عند ياسمين وكان عبده مش موجود وهيتأخر

ياسمين : بقولك اي يا جوجو هدخل اخود شاور والبيت بيتك عبدو مش جاي اقعدي براحتك بقا

كانت نجوى لابسه عبايه وتحتها شورت وبادي ماسكين ع جسمها والبادي مبين نص بزازها سايبه شعرها... ف الباب خبط... قامت تفتح بصت من العين السخريه شافت عبده..وتح الشيطان لاعب ف دماغها وبدل ما تلبس قالت لا هفتحلو كدا... وراحت فتحت الباب اول ما عبده شافها تنح...

نجوى : يالهوي عبده.... وراحت جريت ع جوا😂

عبده فضل متسمر مكانو وبعد ما استجمع نفسو دخل البيت.... وهيا جريت لبست العبايه تاني... راح قعد جميعا الكنبه

نجوى : انا اسفه معرفش أن انت

عبده: لا ولا يهمك... بس معلش ممكن كوبايه مياه

نجوى: اه طبعا

قامت تجيبلو ف عبده بص ع طيازها لقاها مش حلوه اوي زي ياسمين بس مش عارف ليه كان بيتشد ليها اوي... نجوى اتأخرت ف المطبخ قام يشوفها لقاها مش طايله تجيب الكوبايه

عبده: هههههههه طب اندهيلي اجبلك يا اوزعه

نجوى : و**** مش اوزعه انتوا اللي مشعلقين الكوبايات بعيد

وراح عبده جاي وراها... وشفايفو بقت قريبه من خدها اوي وزبو حك ف طيازها وهيا طلعت منها اه بس بصوت واطي

راحت لفت ليه وكانو قريبين اوي.....



بصت ف عينو وهوا بصلها وجالهم صوت ياسمين

ياسمين: نجوى معلش تجيبيلي الفوطه ل نسيتها

نجوى : اا.. اا..حاضر هجبها اهو

وبدأ بينهم النظرات والغمزات وعبده بقا يحب يكلم نجوى على طول وتعود عليها ونجوى كمان حبيتو أوقات عبده كان ضميرو بيأنبو عشان ياسمين بس كانت نجوى دايما تقولو أن ياسمين مش بتحبو اصلا وأنها بتحب فلوسه وبس

وكانت بتقسي قلبو من ناحيتها لحد ما بقا يكره ياسمين وبقا يموت ف نجوى مع ان ياسمين أجمل من نجوي بس اهو بقا القلب وما يريد... ولا نقول الزب ومايريد😂😂



وف يوم اعترفوا ب حبهم ل بعض وكان أول لقاء ليهم ف بيت نجوى لأن جوزها بيبات برا على طول



وفضلت اللقاءات تتكرر لحد ما بقا ينام مع نجوى وسايب ياسمين ولا شايفها اصلا...

نرجع من الفلاش باك...



نجوى فاقت من سرحانها وقامت خددت شاور واتصلت بالبنات عشان ييجو ويفطرو مع بعض



نروح عند ياسمين... صحيت من النوم على قفلت الباب بتاع الشقه عرفت ان عبده اجا.. قامت وهوا دخل الاوضه وقف قدام الدولاب يطلع هدوم عشان ياخود شاور راحت ياسمين عليه... وحضنتو من ضهرو

ياسمين: عبده.. ح... لسه هتقول حبيبي شمت ريحتو برفان حريمي... اتدايقت اوي وسألتو.... ريحتك غريبه يا عبده

عبده اتوتر: غريبه ازاي يعني

ياسمين: برفان حريمي

عبده: حريمي اي يا ياسمين

ياسمين: اه حريمي يا عبده... طمني صاحبك عامل اي

عبده: كويس كسر بسيط ف الدراع

ياسمين : اااه تمام ابقا روحلو كل يوم بقا

عبده راح ماسكها من دراعها وشاددها عليه... قصدك اي بكلامك

ياسمين بصيتلو ف عيونو...وراحت بيساه من شفايفو بوسه رقيقه.... قالتلو... مش قصدي حاجه بس انت مش حاسس بيا وايوا دا برفان حريمي يعني انت كنت مع واحده ياريت تطلقني يا عبدو عشان عيشتنا مبقتش تنفع

عبده: ازااي يعني انتي مجنونه ولا جرا ل عقلك حاجه

فجأه ياسمين داخت َكانت هتقع بس ايد عبده لحقتها

ااه دماغي.... مالك يا ياسمين.... تعالي اقعدي وسندها ب ايدو قعدها ع السرير....

ياسمين: شكلي حامل😢وفضلت تعيط

عبده مبقاش عارف يفرح ولا لا حس احساس غريب... بجد....

ياسمين : البيرود مجتليش ودايما دايخه ونفسي بتغم عليا... لازم اروح للدكتور

عبده: طيب اتصلي ب نجوى وروحي معاها

ياسمين: اوكي... بس لسه مخلصناش كلامنا عايزه اطلق

عبده: بعدين يا ياسمين بعدين



عبده اخد هدوم ودخل ياخود شاور وياسمين اتصلت على نجوى وفضلت ياسمين تعيط وتشتكي ل نجوى

ياسمين: انا متأكده ان هوا كان مع واحده

نجوى : ازاي يعني عبده بيحبك بلاش هبل

ياسمين: لا عبده كان بيحبني نفسي اعرف مالو نفسي

نجوى : قومي بس يلا البسي وانا هلبس نتقابل عند عياده الدكتور........

ياسمين: حاضر يا نجوى باي

قامت سلمي ودخلت الحمام وعبده بياخود شاور غسلت وشها وسنانها وطلعت.... لبست بنطلون جينز وبلوزه لونها أحمر وكوتشي ابيض وجمعت شعرها ديل حصان وف ايدها شنطه بيضه سيمبل اوي... عرفت عبده انها نازله مع نجوى.... نزلت اتصلت على مازن

مازن:صباح الفل ع الجمال كلو

ياسمين: صباح الخير

مازن: مالك صوتك تعبان

ياسمين : تعبانه شويه وراحه للدكتور اكشف

مازن:ليه يا بنتي مالك

ياسمين: بيجيلي دوخه كدا ونفسي بتغم عليا وحاسه اني حامل

مازن: يعني تروحي ل دكتور وانا موجود

ياسمين: مش فاهمه هوا انت دكتور

مازن: شوفي بقا الكلام خدنا امبارح ونسيت اقولك اني دكتور نسا اصلا

ياسمين:هههههههه مكنتش اعرف خالص

مازن: هبعتلك ابليكيشن العياده وانا نص ساعه هتلاقيني جاي

ياسمين:اوكي خلاص هيجيلك

وقفلت معاه اتصلت ع نجوي وعرفتها وبعتلها الابليكيشن و اتقابلنا هناك... وصلنا قبليه وهوا عشر دقايق ووصل.. سلم علينا وكان فيه تقريبا ٧ ستات هيكشوفو بس قال اننا كشف مستعجل ودخلنا الاول

كان شكلو حلو اوي لابس قميص ازرق وبنطلون آيس جينز وكوتشي ابيض وعضلاتو كانت بارزه من القميص وشكلها وااو..... الممرضه مرضيتش تاخود مننا حق الكشف وقالت الكلام مع الدكتور مازن



خبطت ع الباب وقالي اتفضل دخلت انا ونجوى....

مازن: اهلا اهلا اتفضلوا

انا:ازيك يا دكتور مازن

مازن: لالا دكتور اي بقا مازن على طول

نجوى : ازيك يا مازن

مازن: تمام الحمد لله

مازن وجه كلامه ل ياسمين...اي يا ستي احكيلي مالك بقا

انا: انا البيرود عدا على معادها اسبوع وحاسه اني دايخه ونفسي بتغم عليا وأوقات كتير بحس اني هقع من طولي



مازن: طب عملتي اختبار

انا: لا

مازن: خلاص تمام الممرضه هتجبلك الاختبار وتعمليه ف الحمام هنا ونشوف هيظهرلك اي



وفعلا عملتو بس مظهرش حاجه.... ف قالي كدا لازم نعمل سونار

وطبعا كلكوا عارفين السنار بيكون ف زاويه صغيره م الاوضه وفيها سرير وستاره.... جات نجوى تقوم معايا قالها مافيش داعي لو فيه حاجه هقول ل حضرتك.... نجوى اتدايقت جدا.... وقالتلو لا وعلى أي امشي احسن... قولتلها.... استنى يا نجوى مازن ميقصدش

نجوي : ولا يقصد انا اصلا غلطانه اني جيت

مازن: على فكره انا مقصدش بس الاوضه صغيره ومش هينفع يعني

روحت ل نجوى وبوستها من خدها وقولتلها خلاص بقا يا جوجو ميقصدش

نجوى : عشان خاطرك انتي بس هقعد

وقعدت ودخلت انا ومازن معايا وشد الستاره وجهت كلامي ليه بصوت واطي



انا:ليه كدا يا مازن احرجتها

مازن: بصراحه ياياسمين انا مش برتاح ل صاحبك دي خالص معرفش لما بشوفها بتخنق

انا: و**** دي طيبه خالص

مازن: هنشوف..... يلا اقلعي

انا: نعم... أقلع اي

مازن:ههههههههه يابنتي نزلي البنطلون عشان اعملك السونار...

حاولت انزل البنطلون بس مش عارفه ليه كنت متوتره اوي مع ان هوا دكتور..... قولتلو لف وشك طيب

مازن: يالهوي علينا... حاضر ياستي.... وفعلا لف وشه

نزلت البنطلون وكنت لابسه أندر احمر نزلتو بردو وقلعت الشوز ونمت ع السرير وكنت رافعه رجلي ومكسوفه

مازن: خلاص ولا اي

انا: اه اه خلاص



مازن لف وشافني حسيتو متوتر وانا كنت متوتره اكتر منه... قالي افردي رجليكي خالص.... فردت رجلي وكان حاطط ايديه ع ركبتي وحط ايدو ع قمر البنطلون ونزلو شويه كمان ف شهقت.. وجسمي قشعر.. راح مقرب عليا وقالي اي مالك... اتوترت اوي وبلعت ريقي بالعافيه

انا: ما.. مافيش حاجه....

مازن راح جايب الجل وحاطو على بطني وفردو ع بطني ب ايدو وكان بيحركها براحه وحسيت ب جسمي بيسيب ف مسكت ايدو وقولتلو بصوت واطي... مازن

مازن: اي يا حبيبي

انا: لالالالا اخلص اعمل السونار يا اما و**** هروح ل دكتور تاني

مازن: هههههههههه خلاص بصراحه انتي حلوه اووي

مش رديت عليه وعملي سونار وللاسف ظهر فيه اني حامل😔



مازن قالهالي.. حامل يا ياسمين ف الشهر الاول

انا: نعم😳انت متأكد

مازن: ايوا الحمل قدامي اهو.....

فضلت اعيط وقولتلو لا لا حرام انا هطلق انا تعبت مش عايزه عيال منه مش عايزه..... لقيت نجوى بتفتح الستاره وجات اخدتني ف حضنها وفضلت تهدي فيا ومازن كان عمال يبوصلي بحزن وزعل عليا.. خرج مازن وانا مسحت الجيل وظبطت هدومي وطلعت من العياده من غير ولا كلمه... مازن ادا ل نجوى شويه ادويه عشان حملي ولقيت نجوى جايه جرى ورايا مسكتني من دراعي

نجوى : استنى يا ياسمين قطعتي نفسي

انا بعياط: خلاص بقا سيبوني لوحدي مش عايزه حد

نجوى : ممكن تهدي انتي عامله ليه كدا

انا: عشان عبده مش بيحبني وبيخوني وانا حاسه ومن زمان بس كنت بكدب نفسي يبقا حمل لالا

نجوى : خلاص بقا يا ياسمين اهدي طب تعالى عندي

انا: لا

نجوى: اومال هتروحي فين

انا:معرفش معرفش

نجوى : تعالى بس تعالي بقا



وروحت معاها على بيتها وقفلت فوني عشان مش عايزه اكلم حد والبنات فضلوا جمبي ويهدوا فيا وانا كنت مخنوقه دخلت الاوضه وقفلت عليا وعبده كلم نجوى وهيا حكيتلو ع كل حاجة طبعا وقالها أن هوا هييجي عشان يتكلم معايا وطبعا نجوي مرضيتش تفضي البيت عشان غيرانه ل نتصالح انا وهوا نفسها نتطلق علشان تتجوزو هيا.........



وووووبس كدا استنوني ف الجزء التالت يا حلوين عشان تعرفو هعمل اي مع عبده وهعمل اي ف حملي و هعمل اي مع مازن..... باااي يا حلوين
اشجيني❤️❤️❤️😍
 
الجزء الأول

ازيكم يا حلوين.... وحشتوني اوووي... عاملين اي... يارب تكونوا بخير... جيت لكم بقصه مختلفه حبتين المره دي مستواه من خيالي وبعض الأحداث من حياتي..... ويلا نبدأ❤️

انا اسمي ياسمين عندي ٢٥ سنه طولي ١٦٠ ووزني ٦٥ بشرتي خمريه وبزازي كبيره وطيزي متوسطه ومدوره و شفايفي منفوخه وصغيره وعيوني خضرا وشعري اسود وطويل واصل ل بعد طيزي... انا متجوزه من سنتين وحياتي ممله اووي َقبل الجواز مكنش ليا ف الرجاله ولا احب الجنس ولا بفكر فيه بس بعد ما دوقت حلاوه الزب بقيت مقدرش استغني عنو يوم... جوزي مش ضعيف ف الجنس بس مش بيمتعني مالوش ف اللحس ولا ف البوس ب اختصار هوا بيدخل زبو ع طول ف كسي.. كنا ف يوم بليل وجوزي كان قاعد معايا جالي اتصال من صاحبتي نجوى... رديت عليها على طول
نجوى : ياسمين حبيبتي عامله اي
انا: تمام يا قلبي انتي اخبارك اي
نجوى: وحشاني مووت وعايزه اشوفك
انا: وانتي كمان و**** يا قلبي
نجوى : طب اي مش هنتقابل ونقعد ف مكانا المفضل
انا: ياريت يا قلبي بس امتا
نجوى: اي رأيك بكره
انا: و**** فكره استنى كدا
ووجهت كلامي ل جوزي... جوزي اسمو عبده... عملت ميووت يعني كتم للصوت... وقولتلو عبده ممكن بكره اخرج مع نجوى صاحبتي
عبدو: نجوى
انا: اه نجوى
عبده لقيتو اتوتر كدا وسرح وقالي ماشي تمام
كلمتها واتفقنا هنتقابل بكره ٧ ونص وقفلت معاها وكنت مبسوطه جدا اني هخرج لأن بقالي زمان مخرجتش قومت اخدت شاور ولبست قميص اسود شيفون وطويل ومفتوح من الجمبين من أول فخدي لحد رجلي وكنت عايزه اوي دخلت لقيت عبده نايم.... روحت عليه وفضلت أهمس ف ودنو ب شفايفي وامشي ايدي ع زبو وهوا نايم... قولتلو بصوت واطي عبده يا حبيبي.. لكن مردش.. روحت بيساه من شفايفو لقيتو بعد عني وقالي... ياسمين انا عايز انام...
انا: عيزاك اوي طيب
عبده: معلش خليها بكره تعبان وعايز انام
محسيتش ب نفسي غير قومت من ع السرير قعده ف الصالون وفضلت اعيط😢😢وبجد كنت متدايقه لاني كنت عايزه اووي..... لقيت نجوى بتتصل وكانت الساعه ١ ونص الوقت متأخر
رديت عليها: الو يا نجوى في اي
نجوى: مافيش بس حسيتك صاحيه وانا مش جايلي نوم... بس مالك فيكي حاجه
انا: لا مافيش
نجوى : هتخبي عليا يا ياسمين... مالك
انا: عبده سابني وناام اووف
نجوى بضحك : يا هبله وبتعيطي للدرجه دي هايجه
انا: انتي فرحانه فيا يا نجوى.. كسي واجعني اووي
نجوى : خلاص يابت اتهدي واسكتي العبي ف كسك وهاتيهم
انا: شكلها كدا يلا طيري انتي بقا
نجوى: ماشي ياختي باي
وقفلت معاها ولقيت ايدي غصب عني بتروح ل بزازي بدعك فيهم اوي وجسمي بيزيد سخونه ااه ااه وبقيت امسك حلمات بزازي واشد فيهم وكانو واقفين اووي زي زب الراجل ورفعت رجلي الشمال على ايد الكنبه ورجلي التانيه ف الارض وايدي الشمال ع بزي الشمال وايدي اليمين نزلت ل كسي... فضلت امشي ايدي ع كسي وكان ناعم اوي وجميل.. دخلت فيه صوباعي اللي ف النص وفضلت ادخلو واطلع بسررعه ونفسي بدأ يزيد واقول ااه امممم امممم وايدي بتعصر ف بزي جااامد وفضلت الف ف ذنبوري اووي اووي وادعك ف صدري اووي لحد ما اترعشت وجيبتهم وارتحت خالص وفردت ضهري ع الكنبه ونمت مكاني.. صحيت تاني يوم على عبده بيصحيني
عبده: ياسمين قومي ياسمين
انا: في اي ع الصبح
عبده: انتي ايه اللي نيمك هنا
انا: معرفش كنت سهرانه ونمت غصب عني
عبده: طب قومي حضريلي الفطار
انا: حاضر يا عبده
وقمت حضرتلو الفطار وفطر وقالي انا نازل عندي كام مشوار واحتمال اتأخر
انا: اوكي وانا كدا كدا نازله
عبده: ماشي لو كدا ابقى اتغدي برا بقا
انا: تمام سيبلي فلوس
عبده: الفلوس عندك ف الدولاب خودي اللي تحتاجيه
انا:ماشي
وحط بوسه ع خدي ونزل فضلت قاعده زهقانه لحد ما الساعه جات ٦ قومت اخدت شاور ولفيت نفسي بالبشكير وطلعت من الحمام نشفت شعري بالسشوار وروحت ع الدولاب فتحتو ووقفت اختار

طلعت بلوزه كارو ب سوسته لونها اسود ف رمادي بنطلون اسود لازق ع الجسم وكعب احمر وشنطه حمرا وسيبت شعري وحطيت روج احمر وقفلت السوسته بتاعت البلوز وسيبت حته صغيره بس كان شكلي حلو جدا اتصلت على نجوى وقالتلي انها مستنياني ف الكافيه...

ركبت تاكسي روحتلها اول ما دخلت لقيت نجوى قاعده ومعاها واحده اسمها رنيم وسالي سلمت عليهم.... بردو هما اصحابي بس مش زي نجوى تعالو اوصفلكم نجوى ورنيم وسالي....


نجوى مطلقه من خمس شهور.. وعندها ٣٠ سنه.... بشرتها بيضه وطولها ١٥٥ ووزنها حوالي ٦٠ كيلو بزازها وسط وطيزها فلات وشعرها صبغاه اصفر وواصل ل اكتافها... شكلها حلو...

ورنيم سنجل وعندها ٢٢ سنه... سمرا عني بزازها وطيزها صغيرين وشعرها اسود وعملاه كاريه وعيونها عسلي..

وسالي مالهاش ف الرجاله تموت ف الحريم عندها ٢٦ سنه.. بشرتها بيضه وعودها مظبوط اوي هيا زيي ٦٥ بس أطول مني وكانت دايما تحب تبوصلي حسيتها كتير انها ليسبيان لأن هزارها كان انها تمسك بزي أو طيازي أو تتغزل فيا وكنت بحبها اوى بصراحه

فضلنا قاعدين... نهزر ونضحك وطلبنا شيشه لمون نعناع وانا طلبت قهوه بالبندق لاني بحبها اوي.. كان ف الطرابيزه إلى جمبنا مجموعه شباب واحد منهم منزلش عينه من عليا كان اموور اوي... ابيض وشعرو تقيل واسود وعيونو عسلي فاتح وعندو عضلات ولابس قميص ابيض بنطلون جينز كلاسيك اوي و شفايفو كانت صغنونه وحمرا كدا كان مغري اوي بالنسبالي وبالذات لاني بحب الرجاله اللي بعضلات

نجوى والبنات خدو بالهم
نجوى : اي ياعم السناره غمزت
سالي: شكلها كدا يا نجوى شغالين بصات ل بعض
رنيم: سيبوها ف حالها يا بنات انتو هتحسدوها
انا: اسكتو بقا **** يحرقكم😂الواد قمر اووي
كلهم ردو ف صوت واحد اووي😂.... لقيت جوزي بيتصل... انا: ايه النكد دا
نجوى : قومي يا اختي رودي ع المحروس
وفعلا قومت وطلعت برا الكافيه ورديت عليه
انا: الو
عبده: اي يا ياسمين لسه مع البنات
انا: اه يا عبده فيه حاجة ولا اي
عبده: لا بشوفك انا قاعد مع ناس صحابي
انا: طيب انا اصلا ساعه بكتير وهروح
عبده: ماشي وانتي مروحه كلميني
وقفلت معاه لقيت الشاب اللي كان بيبوصلي دا جمبي ف بصيت ليه وبعدين تقريبا كان عايز يقول حاجه بس رجع ف كلامو ودخلت عند البنات تاني فضلنا قاعدين وهوا بردو عمال يبوصلي

نجوى : بت يا ياسمين الواد شكلو واقع خالص
انا: وانا اعمل اي يعني
نجوى : شوف اللي عامله تقلانه وهوا هيطلع من عينها
انا: هوا قمر الصراحه يخربيت جسمو سكسي اووي
سالي: سكسي اي اتنيلي
انا: بت انتي انا شاكه فيكي اصلا انتي بتحبي البنات شكلك
سالي: مافيش احلى من الناعم مع بعضو جربيني بس وهعجبك اووي
انت: ههههههههه لا يا قلبي ان مكانش فيه زب كدا يرشق ف كسي ولا ايد خشنه تعصر ف بزازي وطيزي مقدرش احس ب اي متعه

وفضلنا نضحك مع بعض وبعديها قومنا وكل واحده روحت وفضلنا نروح الكافيه دا على طول وكان الشاب اللي شوفتو بردو بيروح ويفضل باصصلي وف مره كنت ف الكافيه وطلعت برا شويه لقيتو اجا ورايا واخيرا نطق
الشاب: لو سمحت
انا: ايوا في حاجه
الشاب: انا مش بعاكس و**** بس انا عايز اتكلم معاكي
انا: معلش مش هينفع عن اذنك
الشاب: طب ثانيه بس خودي رقمي وخلينا نتكلم مش هينفع وقفتنا دي
انا: وانت تعرفني منين ونتكلم ليه
الشاب: معلش كلميني وهفهمك ياستي اقولك خودي انتي رقمي وكلميني وقت ما تحبي
بعد تفكير شويه طلعت فوني واخدت رقمو وقالي رقمي بقا معاكي كلميني اي وقت
انا: اوكي
ومشيت وسيبتو وحكيتو للبنات وكنت مبسوطه لان هوا كان عاحبني

روحت البيت دخلت خدت شاور ولبست قميص احمر نص كم قصير وماسك ع جسمي وفضلت قاعده مستنيه عبده كان قالي ان هوا هيتأخر... فضلت ابوص للرقم وافكر اتصل ولالا وانا بفكر لقيت نجوى بتتصل
انا: **** يحرقك قطعتي حبل أفكاري
نجوى : كنتي هتكلميه ولا اي
انا :مين قالك😂😂
نحوي :عيب عليك اصاحبييييي حفظاكي
انا: مش عارفه متوتره ولو كلمتو هقولو اي مش عارفه انا شوفتو لابس دبله ف ايدو الشمال يعني شكلو متجوز
نجوى : طب واي يعني ما انتي متجوزه مع ان جوزك مش وحش معاكي
انا: انا محتاجه جنس محتاجه احس ب نفسي ك أنثى محتاجه راجل يشوفني صح مش يديني فلوس وخلاص
نجوى : اسكتي ونبي يا نحنوحه
انا: ونبي يا اوختي أوقات بحس ان عبدو جوزك انتي من كتر ما بتدافعي عنو
نجوى: ههههههههه انا عشان مطلقه ف بحب الرجاله اووي
انا: اه انتي هتقوليلي تلاقيه بياكلك اصلا
نجوى : اووي يا ياسمين كل يوم لازم أجبهم قبل ما انام ومافيش استغناء عن الخيار والكوسه
انا: لالا دا احنا نبقا نجيب واحد صناعي ونشتغل بيه ف نفسنا انا وانتي
نجوى: دي فكره جنان موافقه
انا: يلا هقفل كدا ونتكلم تاني
نجوى : باي يا قلبي
وقفلت معاها

وقررت اكلمو اخيرا

....... وبس كدا الجزء الأول خلص لو عجبكوا وعايزين اكمل اكتبولي ف الكومنتات.... سلام يا حلوين❤️😘❤️
تتهني بزيااااده
 
الجزء الثاني



ازيكم يا حلوين اتمنى الجزء الأول يكون عجبكم.... انا عارفه أن هوا قصير بس كنت عايزه اشوف هيعجبكم ولالا..... جالي شويه تعديلات أن انا يعني اعرفكم حياه البطله اكتر هحاول انشاء **** اعمل كدا.... وتعالو نكمل



قررت اتصل على الشاب وفعلا اتصلت... وجالي صوته

الشاب: الو



انا: الو... ازيك عامل اي



الشاب: تمام الحمد لله



انا: هوا انا اترددت كتير قبل ما اكلمك



الشاب: ههههههه انا مستني اتصالك من بدري



انا: كنت عايز تقولي اي بقا



الشاب: بوصي يا ستي انا مكنتش بعاكسك ولا حاجه بس انتي حلوه بطريقه مش عاديه وهاديه غير البنات اللي بيقعدوا معاكي عارف انك متجوزه بس انا مشدود ليكي اوي ببصلك مبقدرش انزل عيني



انا طبعا الكلام كان مفرحني اوي وعايزه اقولو قول اكتر لاني مش بسمع الكلام الحلو دا من جوزي معرفتش ارد عليه وهوا كمل



الشاب: عارف انك مصدومه يمكن شويه ع العموم اعرفك على نفسي.... انا اسمي مازن وعندي ٣٢ سنه منفصل عن مراتي بعد علاقه دامت اربع سنين ومعنديش اولاد خالص وحاليا قاعد مع مامتي ومراتي عند مامتها بردو



انا: تشرفنا يا سي مازن



مازن: الشرف ليا طبعا.. و**** مبسوط اوي انك كلمتيني عايزين بقا نقعد مع بعض ونتكلم اكتر عشان تعرفيني اكتر واعرفك



انا: يالهوي... لا أخاف حد يشوفني ولا جوزي يشوفني



مازن: متخافيش يا بنتي.. صحيح متعرفتش بيكي



انا: انا اسمي ياسمين وعندي ٢٥ سنه متجوزه من سنتين ومعنديش اولاد بردو جوزي كويس ماديا بس مافيش اهتمام مافيش حب علاقتنا ممله اووي



مازن: معقول حد يبقا معاه الرقه والجمال دا كلو ومش مهتم بيه... يا خساره...



انا: يلا نصيب بقا المهم انا هقفل دلوقتي لأن جوزي زمانو جاي متبقاش تتصل عليا انا هبقا اكلمك



مازن: خلاص اوكي خلي بالك من نفسك.. باي



انا: باي



وقفلت معاه ولقيت جوزي بيكلمني بيقولي أن هوا مش جاي واحد صاحبو عمل حادثه ولازم يفضل معاه ممكن يقعد للصبح.... مصدقتش كلامو بس سكت لأن اصلا مهمنيش عشان هوا مش مهتم بيا ولا اكنو شايفني اساسا اتصلت ب مازن تاني وفضلنا نتكلم ونحكي عن حياتنا عرفت أن هوا منفصل عن مراتو بسبب أنها مش مهتمه بيه أهم حاجه صحباتها والسفر والخروجات لكن هوا مش مهم برا البيت بتتظبط وميكب ولبس وجوا البيت مافيش اي كلام من دا ف مستحملش وانفصل عنها بس لسه مش أطلقوا وفضلنا نتكلم للصبح



تعالو نروح عند نجوى.... ع فكره سالي ورنيم عايشين مع نجوى ف بيت واحد.... سالي وحيده مامتها وباباها عايشين برا وهيا بتحب مصر اوي ف قررت تعيش هنا وليها شقه امها وابوها بس قاعده مع نجوى.. ورنيم ليها اخ بس متجوز وامها وابوها منفصلين ومحدش سائل فيها بيدوها فلوس وبس ف عايشين مع نجوى وكويسين مع بعض اوي.....نجوى فونها رن



جالها اتصال.. حبيبي اللي وحشني اوووي



المتصل: انتي اللي وحشاني مووت

نجوى : كداب وبكاش اوي انت بقالك اسبوع مجتليش

المتصل: غصب عني يا روحي انا هعوضك واجيلك انهاردا

نجوى ب فرحه: بجد هتيجي😍

المتصل: اه يا روحي ساعه كدا وتلاقيني عندك... اهم حاجه تفضيلي الدنيا

نجوى : طبعا يا روح قلبي ف ثانيه

المتصل: مش اتأخر عليكي باي

وقفلت وقالت للبنات.... بقولكم يا بنات الشقه لازم تكون فاضيه انهاردا



سالي: ليه انشاء ****

رنيم: اي يا جوجو الموز جاي

نجوى : ايوا يا اوختشي جاي

رنيم: ايوا بقااا

سالي: ونبي ما فيه احلى من الناعم مش عارفه قصرت معاكو ف اي انا اهو انا اهووو

نحوى: اتنيلي واسكتي... خودي رنيم وطيروو ع الشقه بتاعتك وبكره نتقابل

سالي: بقا كدا ايوا ياعم حقك حالك مااشي بس نفسي اعرف مين دا مش بتخلينا نشوفو ابدا

نجوى :بلاش كلام كتير وخليكو ف حالكو

رنيم: حسره علينا

نجوى : **** أكبر امشو بقا يلاا



وفعلا رنيم وسالي دخلو لبسو ونزلو ع الشقه بتاعت أهل سالي ونجوى دخلت عملت سويت ل جسمها كامل كان فيه شعر خفيف بس عشان حبيب القلب.... ولبست قميص اسود شيفون ويادوب مغطى طيزها وعريان اوي وسرحت شعرها وحطت روج احمر وبرفان وظبطت نفسها ع الاخر.... هووب جرس الباب رن... بصت آخر بصه لنفسها ف المرايه وجريت تفتح...اول ما فتحت طلع مين😂😂....... عبده ه ه ه ه ه ه ه

نجوى : عبدو حبيبي وحشتني اوي اوي.... وحضنتو

عبده: يخربيت جنانك ندخل بس حد يشوفنا

نجوي: غصب عني وحشني اووي



واخدتو ودخلت وقعدوا ع الكنبه ونزلت فيه بوس واحضان......



عبده:ههههههههه يخربيت هيجانك اهدي بقا



نجوى: كدا يا عبده كل دا متجيش ولا تعبرني



عبده: غصب عني و**** يا حبيبتي



نجوي: ولا انت مقضيها مع السنيوره



عبده: مين دي... انتي عارفه اني بحبك انتي ويلا بقا لهموت من الجوع قومي حضري الاكل دا



نجوى : خمس دقايق وتلاقي الاكل قدامك يا عمري



جات تقوم راح عبده شاددها وقعت ف حضنو وقالها... ايه الجمال دا كلو

نجوي: دا كلو عشانك وملكك ومش لحد غيرك



عبده: طب قومي بسرعه اعملي الاكل عشان انتي وحشاني اوي حتى شوفي.... وراح ساحب ايدها وحطها على زبو وكان شادد اوي.... نجوى طبعا هاجت وكانت هتوطي على زبو خلاص وعايزه تطلعو من البنطلون وتمصو.... راح عبده وقفها وقالها نااكل الأول وهنقضي احلى ليله مع بعض🤤

(نسيت اوصفلكم عبده... عبده طولو ١٧٠ ووزنو حوالي ٨٠ جسمو مش معضل جسمو عادي وبشرتو سمرا.. وعيونو عسلي وشكلو حلو مقبول)



قامت نجوى جرى حضرت الاكل كان عبده جايب كباب وكفته وطحينه وعيش وسلطه وحاحه ساعه بقا وايييي😋😋 ومحدش يجوع ها😂😂



حطت الاكل واكلو وشالت الاكل ويلا بينا ع اليله السخنه بقا😂❤️



دخلو الاوضه وعبده نام ع السرير نجوى راحت عليه ركبت فوقيه وراحت بيساه من شفايفو وهوا حضنها من وسطها وبادلها البوس وهيا سخنت اكتر وراحت شداه ومقلعاه التيشيرت... وهوا راح مقلعها القميص كل دا وهما بردو بيبوسو بعض نزل تقفيش ف بزازها جامد وهيا بتقول ااااااه يا عبده وحشتني اووي كمان كماان



عبده: انتي اكتر يا قلبي كل حاجة فيكي وحشتني

نجوي بصت ف عين عبدو وقالتلو ب محن.. انا ولا مراتك

عبده بصلها وقالها مش هرد عليكي غير ب طريقتي...



نزل فيها بوس اكتر وتقفيش ف طيازها جامد وراح مقلعها السونتيال فضلت بالاندر الفتله راح منيمها ع السرير وفضل يبوس ف بزازها ويموص فيهم وهيا بتطلع منها آهااات جامده اووي.... اااه براحه على بزازي يا متنااك........ بس يا شرموطه انتي لسه شوفتي حاجه

راح منزل ايدو ع كسها من ع الاندر وفضل يلعب فيه اووي....... ااااه يا عبده ااااااه هوا دا يالهههوي... وكان عساها مغرق كسها.... عبده: اي يا لبوه كل دا هيجان عسلك غرق ايدي.... ااااااه كسي نااار مش قااادره

راحت زقاه ع ضهرو ومقلعاه البنطلون ونزلت البوكسر وظهر زبو كان واقف اوي... ونزلت فيه مص ولحس

عبده: ااااااه وحشتني شفايفك مصي اووي يا متناكه

نجوى: امممممم اححح حلوه اوي

وراحت قايمه راكبه على زبو ورشقاه ف كسها مره واحده..... فضلت تصوت من كتر المحن والهيجاان

وعبده ماسكها من َسطها بيرزعها اكتر على زبو وبيقفش ف بزازها وطيازها كان مقطعها حرفيا...... ونجوي خلاص ع آخرها... راح عبدو قالبها وعملت وضع الدوجي..... ونزل دك ف كسها...

نجوى: ااااه يا عبده اااااااااه براحه ااااه كسي مش قادرررره

عبده: يلا يا لبوه غرقى كسي من عسلك

نجوى: هجيب يا عبده هجيب اااااااااااااااه يخربيتك كسييييي اااااااه

وترعشت على زبو جااامد وراح هوا منزل لبنو معاها ف كسها واترمو الاتنين ع السرير من التعب



نرجع ل ياسمين.... فضلت سهرانه مع مازن ع الفون وكنت مبسوطه بكلامي معاه حسيتو شخصيه محترمه وان مش هدفو جنسي خالص كانت الساعه ٦ الصبح قولت اما انام بقا شويه.... ونمت....



عند عبده ونجوي.. نامو ع حالتهم دي وصحيو الساعه ١٠ عبده صحي قبل نجوى ولبس هدومو تاني وكان قاعد ع السرير بيلبس البنطلون نجوى صحيت

نجوى: صباح الخير يا حبيبي

عبده: صباح الفل انا نازله عايزه حاجه

نجوى : اقعد معايا شويه

عبده: لالا كفايه كدا بقا اروح عشان ياسمين

نجوي : ياسلام وحشتك اوي

عبده راح ماسكها من وسطها وساحبها عليه قالها انا ميوحشنيش غيرك يا جميل انت

وضحك معاها ونزل... نجوى سرحت ب خيالها... ازاي وصلت مع عبدو للمرحله دي وازاي حصل حب بينهم كدا

فلااش بااك...



اول ما عبده اتجوز ياسمين حصل بينهم مشكله ونجوي أقرب واحده ل ياسمين ف قررت تدخل وتحل المشكله وطبعا بدأت تتكلم مع عبده وتتفاهم معاه وكانت وقتها مطلقتش لسه وكان بردو فيه مشاكل مع جوزها أن هوا عينو زايغه وبيجي الستات وكل يوم مع واخده شكل وهيا تعبت..... فتحوا قلبهم ل بعض واتصاحبو اكتر لحد ما الموضوع وصل أن بقا فيه بينهم غزل وفضلوا كدا كتير.... وف يوم كانت نجوى عند ياسمين وكان عبده مش موجود وهيتأخر

ياسمين : بقولك اي يا جوجو هدخل اخود شاور والبيت بيتك عبدو مش جاي اقعدي براحتك بقا

كانت نجوى لابسه عبايه وتحتها شورت وبادي ماسكين ع جسمها والبادي مبين نص بزازها سايبه شعرها... ف الباب خبط... قامت تفتح بصت من العين السخريه شافت عبده..وتح الشيطان لاعب ف دماغها وبدل ما تلبس قالت لا هفتحلو كدا... وراحت فتحت الباب اول ما عبده شافها تنح...

نجوى : يالهوي عبده.... وراحت جريت ع جوا😂

عبده فضل متسمر مكانو وبعد ما استجمع نفسو دخل البيت.... وهيا جريت لبست العبايه تاني... راح قعد جميعا الكنبه

نجوى : انا اسفه معرفش أن انت

عبده: لا ولا يهمك... بس معلش ممكن كوبايه مياه

نجوى: اه طبعا

قامت تجيبلو ف عبده بص ع طيازها لقاها مش حلوه اوي زي ياسمين بس مش عارف ليه كان بيتشد ليها اوي... نجوى اتأخرت ف المطبخ قام يشوفها لقاها مش طايله تجيب الكوبايه

عبده: هههههههه طب اندهيلي اجبلك يا اوزعه

نجوى : و**** مش اوزعه انتوا اللي مشعلقين الكوبايات بعيد

وراح عبده جاي وراها... وشفايفو بقت قريبه من خدها اوي وزبو حك ف طيازها وهيا طلعت منها اه بس بصوت واطي

راحت لفت ليه وكانو قريبين اوي.....



بصت ف عينو وهوا بصلها وجالهم صوت ياسمين

ياسمين: نجوى معلش تجيبيلي الفوطه ل نسيتها

نجوى : اا.. اا..حاضر هجبها اهو

وبدأ بينهم النظرات والغمزات وعبده بقا يحب يكلم نجوى على طول وتعود عليها ونجوى كمان حبيتو أوقات عبده كان ضميرو بيأنبو عشان ياسمين بس كانت نجوى دايما تقولو أن ياسمين مش بتحبو اصلا وأنها بتحب فلوسه وبس

وكانت بتقسي قلبو من ناحيتها لحد ما بقا يكره ياسمين وبقا يموت ف نجوى مع ان ياسمين أجمل من نجوي بس اهو بقا القلب وما يريد... ولا نقول الزب ومايريد😂😂



وف يوم اعترفوا ب حبهم ل بعض وكان أول لقاء ليهم ف بيت نجوى لأن جوزها بيبات برا على طول



وفضلت اللقاءات تتكرر لحد ما بقا ينام مع نجوى وسايب ياسمين ولا شايفها اصلا...

نرجع من الفلاش باك...



نجوى فاقت من سرحانها وقامت خددت شاور واتصلت بالبنات عشان ييجو ويفطرو مع بعض



نروح عند ياسمين... صحيت من النوم على قفلت الباب بتاع الشقه عرفت ان عبده اجا.. قامت وهوا دخل الاوضه وقف قدام الدولاب يطلع هدوم عشان ياخود شاور راحت ياسمين عليه... وحضنتو من ضهرو

ياسمين: عبده.. ح... لسه هتقول حبيبي شمت ريحتو برفان حريمي... اتدايقت اوي وسألتو.... ريحتك غريبه يا عبده

عبده اتوتر: غريبه ازاي يعني

ياسمين: برفان حريمي

عبده: حريمي اي يا ياسمين

ياسمين: اه حريمي يا عبده... طمني صاحبك عامل اي

عبده: كويس كسر بسيط ف الدراع

ياسمين : اااه تمام ابقا روحلو كل يوم بقا

عبده راح ماسكها من دراعها وشاددها عليه... قصدك اي بكلامك

ياسمين بصيتلو ف عيونو...وراحت بيساه من شفايفو بوسه رقيقه.... قالتلو... مش قصدي حاجه بس انت مش حاسس بيا وايوا دا برفان حريمي يعني انت كنت مع واحده ياريت تطلقني يا عبدو عشان عيشتنا مبقتش تنفع

عبده: ازااي يعني انتي مجنونه ولا جرا ل عقلك حاجه

فجأه ياسمين داخت َكانت هتقع بس ايد عبده لحقتها

ااه دماغي.... مالك يا ياسمين.... تعالي اقعدي وسندها ب ايدو قعدها ع السرير....

ياسمين: شكلي حامل😢وفضلت تعيط

عبده مبقاش عارف يفرح ولا لا حس احساس غريب... بجد....

ياسمين : البيرود مجتليش ودايما دايخه ونفسي بتغم عليا... لازم اروح للدكتور

عبده: طيب اتصلي ب نجوى وروحي معاها

ياسمين: اوكي... بس لسه مخلصناش كلامنا عايزه اطلق

عبده: بعدين يا ياسمين بعدين



عبده اخد هدوم ودخل ياخود شاور وياسمين اتصلت على نجوى وفضلت ياسمين تعيط وتشتكي ل نجوى

ياسمين: انا متأكده ان هوا كان مع واحده

نجوى : ازاي يعني عبده بيحبك بلاش هبل

ياسمين: لا عبده كان بيحبني نفسي اعرف مالو نفسي

نجوى : قومي بس يلا البسي وانا هلبس نتقابل عند عياده الدكتور........

ياسمين: حاضر يا نجوى باي

قامت سلمي ودخلت الحمام وعبده بياخود شاور غسلت وشها وسنانها وطلعت.... لبست بنطلون جينز وبلوزه لونها أحمر وكوتشي ابيض وجمعت شعرها ديل حصان وف ايدها شنطه بيضه سيمبل اوي... عرفت عبده انها نازله مع نجوى.... نزلت اتصلت على مازن

مازن:صباح الفل ع الجمال كلو

ياسمين: صباح الخير

مازن: مالك صوتك تعبان

ياسمين : تعبانه شويه وراحه للدكتور اكشف

مازن:ليه يا بنتي مالك

ياسمين: بيجيلي دوخه كدا ونفسي بتغم عليا وحاسه اني حامل

مازن: يعني تروحي ل دكتور وانا موجود

ياسمين: مش فاهمه هوا انت دكتور

مازن: شوفي بقا الكلام خدنا امبارح ونسيت اقولك اني دكتور نسا اصلا

ياسمين:هههههههه مكنتش اعرف خالص

مازن: هبعتلك ابليكيشن العياده وانا نص ساعه هتلاقيني جاي

ياسمين:اوكي خلاص هيجيلك

وقفلت معاه اتصلت ع نجوي وعرفتها وبعتلها الابليكيشن و اتقابلنا هناك... وصلنا قبليه وهوا عشر دقايق ووصل.. سلم علينا وكان فيه تقريبا ٧ ستات هيكشوفو بس قال اننا كشف مستعجل ودخلنا الاول

كان شكلو حلو اوي لابس قميص ازرق وبنطلون آيس جينز وكوتشي ابيض وعضلاتو كانت بارزه من القميص وشكلها وااو..... الممرضه مرضيتش تاخود مننا حق الكشف وقالت الكلام مع الدكتور مازن



خبطت ع الباب وقالي اتفضل دخلت انا ونجوى....

مازن: اهلا اهلا اتفضلوا

انا:ازيك يا دكتور مازن

مازن: لالا دكتور اي بقا مازن على طول

نجوى : ازيك يا مازن

مازن: تمام الحمد لله

مازن وجه كلامه ل ياسمين...اي يا ستي احكيلي مالك بقا

انا: انا البيرود عدا على معادها اسبوع وحاسه اني دايخه ونفسي بتغم عليا وأوقات كتير بحس اني هقع من طولي



مازن: طب عملتي اختبار

انا: لا

مازن: خلاص تمام الممرضه هتجبلك الاختبار وتعمليه ف الحمام هنا ونشوف هيظهرلك اي



وفعلا عملتو بس مظهرش حاجه.... ف قالي كدا لازم نعمل سونار

وطبعا كلكوا عارفين السنار بيكون ف زاويه صغيره م الاوضه وفيها سرير وستاره.... جات نجوى تقوم معايا قالها مافيش داعي لو فيه حاجه هقول ل حضرتك.... نجوى اتدايقت جدا.... وقالتلو لا وعلى أي امشي احسن... قولتلها.... استنى يا نجوى مازن ميقصدش

نجوي : ولا يقصد انا اصلا غلطانه اني جيت

مازن: على فكره انا مقصدش بس الاوضه صغيره ومش هينفع يعني

روحت ل نجوى وبوستها من خدها وقولتلها خلاص بقا يا جوجو ميقصدش

نجوى : عشان خاطرك انتي بس هقعد

وقعدت ودخلت انا ومازن معايا وشد الستاره وجهت كلامي ليه بصوت واطي



انا:ليه كدا يا مازن احرجتها

مازن: بصراحه ياياسمين انا مش برتاح ل صاحبك دي خالص معرفش لما بشوفها بتخنق

انا: و**** دي طيبه خالص

مازن: هنشوف..... يلا اقلعي

انا: نعم... أقلع اي

مازن:ههههههههه يابنتي نزلي البنطلون عشان اعملك السونار...

حاولت انزل البنطلون بس مش عارفه ليه كنت متوتره اوي مع ان هوا دكتور..... قولتلو لف وشك طيب

مازن: يالهوي علينا... حاضر ياستي.... وفعلا لف وشه

نزلت البنطلون وكنت لابسه أندر احمر نزلتو بردو وقلعت الشوز ونمت ع السرير وكنت رافعه رجلي ومكسوفه

مازن: خلاص ولا اي

انا: اه اه خلاص



مازن لف وشافني حسيتو متوتر وانا كنت متوتره اكتر منه... قالي افردي رجليكي خالص.... فردت رجلي وكان حاطط ايديه ع ركبتي وحط ايدو ع قمر البنطلون ونزلو شويه كمان ف شهقت.. وجسمي قشعر.. راح مقرب عليا وقالي اي مالك... اتوترت اوي وبلعت ريقي بالعافيه

انا: ما.. مافيش حاجه....

مازن راح جايب الجل وحاطو على بطني وفردو ع بطني ب ايدو وكان بيحركها براحه وحسيت ب جسمي بيسيب ف مسكت ايدو وقولتلو بصوت واطي... مازن

مازن: اي يا حبيبي

انا: لالالالا اخلص اعمل السونار يا اما و**** هروح ل دكتور تاني

مازن: هههههههههه خلاص بصراحه انتي حلوه اووي

مش رديت عليه وعملي سونار وللاسف ظهر فيه اني حامل😔



مازن قالهالي.. حامل يا ياسمين ف الشهر الاول

انا: نعم😳انت متأكد

مازن: ايوا الحمل قدامي اهو.....

فضلت اعيط وقولتلو لا لا حرام انا هطلق انا تعبت مش عايزه عيال منه مش عايزه..... لقيت نجوى بتفتح الستاره وجات اخدتني ف حضنها وفضلت تهدي فيا ومازن كان عمال يبوصلي بحزن وزعل عليا.. خرج مازن وانا مسحت الجيل وظبطت هدومي وطلعت من العياده من غير ولا كلمه... مازن ادا ل نجوى شويه ادويه عشان حملي ولقيت نجوى جايه جرى ورايا مسكتني من دراعي

نجوى : استنى يا ياسمين قطعتي نفسي

انا بعياط: خلاص بقا سيبوني لوحدي مش عايزه حد

نجوى : ممكن تهدي انتي عامله ليه كدا

انا: عشان عبده مش بيحبني وبيخوني وانا حاسه ومن زمان بس كنت بكدب نفسي يبقا حمل لالا

نجوى : خلاص بقا يا ياسمين اهدي طب تعالى عندي

انا: لا

نجوى: اومال هتروحي فين

انا:معرفش معرفش

نجوى : تعالى بس تعالي بقا



وروحت معاها على بيتها وقفلت فوني عشان مش عايزه اكلم حد والبنات فضلوا جمبي ويهدوا فيا وانا كنت مخنوقه دخلت الاوضه وقفلت عليا وعبده كلم نجوى وهيا حكيتلو ع كل حاجة طبعا وقالها أن هوا هييجي عشان يتكلم معايا وطبعا نجوي مرضيتش تفضي البيت عشان غيرانه ل نتصالح انا وهوا نفسها نتطلق علشان تتجوزو هيا.........



وووووبس كدا استنوني ف الجزء التالت يا حلوين عشان تعرفو هعمل اي مع عبده وهعمل اي ف حملي و هعمل اي مع مازن..... باااي يا حلوين
اهو انا عرفت ايه المود دا انا كنت هعيط 😂😂😂
 
الجزء الثاني



ازيكم يا حلوين اتمنى الجزء الأول يكون عجبكم.... انا عارفه أن هوا قصير بس كنت عايزه اشوف هيعجبكم ولالا..... جالي شويه تعديلات أن انا يعني اعرفكم حياه البطله اكتر هحاول انشاء **** اعمل كدا.... وتعالو نكمل



قررت اتصل على الشاب وفعلا اتصلت... وجالي صوته

الشاب: الو



انا: الو... ازيك عامل اي



الشاب: تمام الحمد لله



انا: هوا انا اترددت كتير قبل ما اكلمك



الشاب: ههههههه انا مستني اتصالك من بدري



انا: كنت عايز تقولي اي بقا



الشاب: بوصي يا ستي انا مكنتش بعاكسك ولا حاجه بس انتي حلوه بطريقه مش عاديه وهاديه غير البنات اللي بيقعدوا معاكي عارف انك متجوزه بس انا مشدود ليكي اوي ببصلك مبقدرش انزل عيني



انا طبعا الكلام كان مفرحني اوي وعايزه اقولو قول اكتر لاني مش بسمع الكلام الحلو دا من جوزي معرفتش ارد عليه وهوا كمل



الشاب: عارف انك مصدومه يمكن شويه ع العموم اعرفك على نفسي.... انا اسمي مازن وعندي ٣٢ سنه منفصل عن مراتي بعد علاقه دامت اربع سنين ومعنديش اولاد خالص وحاليا قاعد مع مامتي ومراتي عند مامتها بردو



انا: تشرفنا يا سي مازن



مازن: الشرف ليا طبعا.. و**** مبسوط اوي انك كلمتيني عايزين بقا نقعد مع بعض ونتكلم اكتر عشان تعرفيني اكتر واعرفك



انا: يالهوي... لا أخاف حد يشوفني ولا جوزي يشوفني



مازن: متخافيش يا بنتي.. صحيح متعرفتش بيكي



انا: انا اسمي ياسمين وعندي ٢٥ سنه متجوزه من سنتين ومعنديش اولاد بردو جوزي كويس ماديا بس مافيش اهتمام مافيش حب علاقتنا ممله اووي



مازن: معقول حد يبقا معاه الرقه والجمال دا كلو ومش مهتم بيه... يا خساره...



انا: يلا نصيب بقا المهم انا هقفل دلوقتي لأن جوزي زمانو جاي متبقاش تتصل عليا انا هبقا اكلمك



مازن: خلاص اوكي خلي بالك من نفسك.. باي



انا: باي



وقفلت معاه ولقيت جوزي بيكلمني بيقولي أن هوا مش جاي واحد صاحبو عمل حادثه ولازم يفضل معاه ممكن يقعد للصبح.... مصدقتش كلامو بس سكت لأن اصلا مهمنيش عشان هوا مش مهتم بيا ولا اكنو شايفني اساسا اتصلت ب مازن تاني وفضلنا نتكلم ونحكي عن حياتنا عرفت أن هوا منفصل عن مراتو بسبب أنها مش مهتمه بيه أهم حاجه صحباتها والسفر والخروجات لكن هوا مش مهم برا البيت بتتظبط وميكب ولبس وجوا البيت مافيش اي كلام من دا ف مستحملش وانفصل عنها بس لسه مش أطلقوا وفضلنا نتكلم للصبح



تعالو نروح عند نجوى.... ع فكره سالي ورنيم عايشين مع نجوى ف بيت واحد.... سالي وحيده مامتها وباباها عايشين برا وهيا بتحب مصر اوي ف قررت تعيش هنا وليها شقه امها وابوها بس قاعده مع نجوى.. ورنيم ليها اخ بس متجوز وامها وابوها منفصلين ومحدش سائل فيها بيدوها فلوس وبس ف عايشين مع نجوى وكويسين مع بعض اوي.....نجوى فونها رن



جالها اتصال.. حبيبي اللي وحشني اوووي



المتصل: انتي اللي وحشاني مووت

نجوى : كداب وبكاش اوي انت بقالك اسبوع مجتليش

المتصل: غصب عني يا روحي انا هعوضك واجيلك انهاردا

نجوى ب فرحه: بجد هتيجي😍

المتصل: اه يا روحي ساعه كدا وتلاقيني عندك... اهم حاجه تفضيلي الدنيا

نجوى : طبعا يا روح قلبي ف ثانيه

المتصل: مش اتأخر عليكي باي

وقفلت وقالت للبنات.... بقولكم يا بنات الشقه لازم تكون فاضيه انهاردا



سالي: ليه انشاء ****

رنيم: اي يا جوجو الموز جاي

نجوى : ايوا يا اوختشي جاي

رنيم: ايوا بقااا

سالي: ونبي ما فيه احلى من الناعم مش عارفه قصرت معاكو ف اي انا اهو انا اهووو

نحوى: اتنيلي واسكتي... خودي رنيم وطيروو ع الشقه بتاعتك وبكره نتقابل

سالي: بقا كدا ايوا ياعم حقك حالك مااشي بس نفسي اعرف مين دا مش بتخلينا نشوفو ابدا

نجوى :بلاش كلام كتير وخليكو ف حالكو

رنيم: حسره علينا

نجوى : **** أكبر امشو بقا يلاا



وفعلا رنيم وسالي دخلو لبسو ونزلو ع الشقه بتاعت أهل سالي ونجوى دخلت عملت سويت ل جسمها كامل كان فيه شعر خفيف بس عشان حبيب القلب.... ولبست قميص اسود شيفون ويادوب مغطى طيزها وعريان اوي وسرحت شعرها وحطت روج احمر وبرفان وظبطت نفسها ع الاخر.... هووب جرس الباب رن... بصت آخر بصه لنفسها ف المرايه وجريت تفتح...اول ما فتحت طلع مين😂😂....... عبده ه ه ه ه ه ه ه

نجوى : عبدو حبيبي وحشتني اوي اوي.... وحضنتو

عبده: يخربيت جنانك ندخل بس حد يشوفنا

نجوي: غصب عني وحشني اووي



واخدتو ودخلت وقعدوا ع الكنبه ونزلت فيه بوس واحضان......



عبده:ههههههههه يخربيت هيجانك اهدي بقا



نجوى: كدا يا عبده كل دا متجيش ولا تعبرني



عبده: غصب عني و**** يا حبيبتي



نجوي: ولا انت مقضيها مع السنيوره



عبده: مين دي... انتي عارفه اني بحبك انتي ويلا بقا لهموت من الجوع قومي حضري الاكل دا



نجوى : خمس دقايق وتلاقي الاكل قدامك يا عمري



جات تقوم راح عبده شاددها وقعت ف حضنو وقالها... ايه الجمال دا كلو

نجوي: دا كلو عشانك وملكك ومش لحد غيرك



عبده: طب قومي بسرعه اعملي الاكل عشان انتي وحشاني اوي حتى شوفي.... وراح ساحب ايدها وحطها على زبو وكان شادد اوي.... نجوى طبعا هاجت وكانت هتوطي على زبو خلاص وعايزه تطلعو من البنطلون وتمصو.... راح عبده وقفها وقالها نااكل الأول وهنقضي احلى ليله مع بعض🤤

(نسيت اوصفلكم عبده... عبده طولو ١٧٠ ووزنو حوالي ٨٠ جسمو مش معضل جسمو عادي وبشرتو سمرا.. وعيونو عسلي وشكلو حلو مقبول)



قامت نجوى جرى حضرت الاكل كان عبده جايب كباب وكفته وطحينه وعيش وسلطه وحاحه ساعه بقا وايييي😋😋 ومحدش يجوع ها😂😂



حطت الاكل واكلو وشالت الاكل ويلا بينا ع اليله السخنه بقا😂❤️



دخلو الاوضه وعبده نام ع السرير نجوى راحت عليه ركبت فوقيه وراحت بيساه من شفايفو وهوا حضنها من وسطها وبادلها البوس وهيا سخنت اكتر وراحت شداه ومقلعاه التيشيرت... وهوا راح مقلعها القميص كل دا وهما بردو بيبوسو بعض نزل تقفيش ف بزازها جامد وهيا بتقول ااااااه يا عبده وحشتني اووي كمان كماان



عبده: انتي اكتر يا قلبي كل حاجة فيكي وحشتني

نجوي بصت ف عين عبدو وقالتلو ب محن.. انا ولا مراتك

عبده بصلها وقالها مش هرد عليكي غير ب طريقتي...



نزل فيها بوس اكتر وتقفيش ف طيازها جامد وراح مقلعها السونتيال فضلت بالاندر الفتله راح منيمها ع السرير وفضل يبوس ف بزازها ويموص فيهم وهيا بتطلع منها آهااات جامده اووي.... اااه براحه على بزازي يا متنااك........ بس يا شرموطه انتي لسه شوفتي حاجه

راح منزل ايدو ع كسها من ع الاندر وفضل يلعب فيه اووي....... ااااه يا عبده ااااااه هوا دا يالهههوي... وكان عساها مغرق كسها.... عبده: اي يا لبوه كل دا هيجان عسلك غرق ايدي.... ااااااه كسي نااار مش قااادره

راحت زقاه ع ضهرو ومقلعاه البنطلون ونزلت البوكسر وظهر زبو كان واقف اوي... ونزلت فيه مص ولحس

عبده: ااااااه وحشتني شفايفك مصي اووي يا متناكه

نجوى: امممممم اححح حلوه اوي

وراحت قايمه راكبه على زبو ورشقاه ف كسها مره واحده..... فضلت تصوت من كتر المحن والهيجاان

وعبده ماسكها من َسطها بيرزعها اكتر على زبو وبيقفش ف بزازها وطيازها كان مقطعها حرفيا...... ونجوي خلاص ع آخرها... راح عبدو قالبها وعملت وضع الدوجي..... ونزل دك ف كسها...

نجوى: ااااه يا عبده اااااااااه براحه ااااه كسي مش قادرررره

عبده: يلا يا لبوه غرقى كسي من عسلك

نجوى: هجيب يا عبده هجيب اااااااااااااااه يخربيتك كسييييي اااااااه

وترعشت على زبو جااامد وراح هوا منزل لبنو معاها ف كسها واترمو الاتنين ع السرير من التعب



نرجع ل ياسمين.... فضلت سهرانه مع مازن ع الفون وكنت مبسوطه بكلامي معاه حسيتو شخصيه محترمه وان مش هدفو جنسي خالص كانت الساعه ٦ الصبح قولت اما انام بقا شويه.... ونمت....



عند عبده ونجوي.. نامو ع حالتهم دي وصحيو الساعه ١٠ عبده صحي قبل نجوى ولبس هدومو تاني وكان قاعد ع السرير بيلبس البنطلون نجوى صحيت

نجوى: صباح الخير يا حبيبي

عبده: صباح الفل انا نازله عايزه حاجه

نجوى : اقعد معايا شويه

عبده: لالا كفايه كدا بقا اروح عشان ياسمين

نجوي : ياسلام وحشتك اوي

عبده راح ماسكها من وسطها وساحبها عليه قالها انا ميوحشنيش غيرك يا جميل انت

وضحك معاها ونزل... نجوى سرحت ب خيالها... ازاي وصلت مع عبدو للمرحله دي وازاي حصل حب بينهم كدا

فلااش بااك...



اول ما عبده اتجوز ياسمين حصل بينهم مشكله ونجوي أقرب واحده ل ياسمين ف قررت تدخل وتحل المشكله وطبعا بدأت تتكلم مع عبده وتتفاهم معاه وكانت وقتها مطلقتش لسه وكان بردو فيه مشاكل مع جوزها أن هوا عينو زايغه وبيجي الستات وكل يوم مع واخده شكل وهيا تعبت..... فتحوا قلبهم ل بعض واتصاحبو اكتر لحد ما الموضوع وصل أن بقا فيه بينهم غزل وفضلوا كدا كتير.... وف يوم كانت نجوى عند ياسمين وكان عبده مش موجود وهيتأخر

ياسمين : بقولك اي يا جوجو هدخل اخود شاور والبيت بيتك عبدو مش جاي اقعدي براحتك بقا

كانت نجوى لابسه عبايه وتحتها شورت وبادي ماسكين ع جسمها والبادي مبين نص بزازها سايبه شعرها... ف الباب خبط... قامت تفتح بصت من العين السخريه شافت عبده..وتح الشيطان لاعب ف دماغها وبدل ما تلبس قالت لا هفتحلو كدا... وراحت فتحت الباب اول ما عبده شافها تنح...

نجوى : يالهوي عبده.... وراحت جريت ع جوا😂

عبده فضل متسمر مكانو وبعد ما استجمع نفسو دخل البيت.... وهيا جريت لبست العبايه تاني... راح قعد جميعا الكنبه

نجوى : انا اسفه معرفش أن انت

عبده: لا ولا يهمك... بس معلش ممكن كوبايه مياه

نجوى: اه طبعا

قامت تجيبلو ف عبده بص ع طيازها لقاها مش حلوه اوي زي ياسمين بس مش عارف ليه كان بيتشد ليها اوي... نجوى اتأخرت ف المطبخ قام يشوفها لقاها مش طايله تجيب الكوبايه

عبده: هههههههه طب اندهيلي اجبلك يا اوزعه

نجوى : و**** مش اوزعه انتوا اللي مشعلقين الكوبايات بعيد

وراح عبده جاي وراها... وشفايفو بقت قريبه من خدها اوي وزبو حك ف طيازها وهيا طلعت منها اه بس بصوت واطي

راحت لفت ليه وكانو قريبين اوي.....



بصت ف عينو وهوا بصلها وجالهم صوت ياسمين

ياسمين: نجوى معلش تجيبيلي الفوطه ل نسيتها

نجوى : اا.. اا..حاضر هجبها اهو

وبدأ بينهم النظرات والغمزات وعبده بقا يحب يكلم نجوى على طول وتعود عليها ونجوى كمان حبيتو أوقات عبده كان ضميرو بيأنبو عشان ياسمين بس كانت نجوى دايما تقولو أن ياسمين مش بتحبو اصلا وأنها بتحب فلوسه وبس

وكانت بتقسي قلبو من ناحيتها لحد ما بقا يكره ياسمين وبقا يموت ف نجوى مع ان ياسمين أجمل من نجوي بس اهو بقا القلب وما يريد... ولا نقول الزب ومايريد😂😂



وف يوم اعترفوا ب حبهم ل بعض وكان أول لقاء ليهم ف بيت نجوى لأن جوزها بيبات برا على طول



وفضلت اللقاءات تتكرر لحد ما بقا ينام مع نجوى وسايب ياسمين ولا شايفها اصلا...

نرجع من الفلاش باك...



نجوى فاقت من سرحانها وقامت خددت شاور واتصلت بالبنات عشان ييجو ويفطرو مع بعض



نروح عند ياسمين... صحيت من النوم على قفلت الباب بتاع الشقه عرفت ان عبده اجا.. قامت وهوا دخل الاوضه وقف قدام الدولاب يطلع هدوم عشان ياخود شاور راحت ياسمين عليه... وحضنتو من ضهرو

ياسمين: عبده.. ح... لسه هتقول حبيبي شمت ريحتو برفان حريمي... اتدايقت اوي وسألتو.... ريحتك غريبه يا عبده

عبده اتوتر: غريبه ازاي يعني

ياسمين: برفان حريمي

عبده: حريمي اي يا ياسمين

ياسمين: اه حريمي يا عبده... طمني صاحبك عامل اي

عبده: كويس كسر بسيط ف الدراع

ياسمين : اااه تمام ابقا روحلو كل يوم بقا

عبده راح ماسكها من دراعها وشاددها عليه... قصدك اي بكلامك

ياسمين بصيتلو ف عيونو...وراحت بيساه من شفايفو بوسه رقيقه.... قالتلو... مش قصدي حاجه بس انت مش حاسس بيا وايوا دا برفان حريمي يعني انت كنت مع واحده ياريت تطلقني يا عبدو عشان عيشتنا مبقتش تنفع

عبده: ازااي يعني انتي مجنونه ولا جرا ل عقلك حاجه

فجأه ياسمين داخت َكانت هتقع بس ايد عبده لحقتها

ااه دماغي.... مالك يا ياسمين.... تعالي اقعدي وسندها ب ايدو قعدها ع السرير....

ياسمين: شكلي حامل😢وفضلت تعيط

عبده مبقاش عارف يفرح ولا لا حس احساس غريب... بجد....

ياسمين : البيرود مجتليش ودايما دايخه ونفسي بتغم عليا... لازم اروح للدكتور

عبده: طيب اتصلي ب نجوى وروحي معاها

ياسمين: اوكي... بس لسه مخلصناش كلامنا عايزه اطلق

عبده: بعدين يا ياسمين بعدين



عبده اخد هدوم ودخل ياخود شاور وياسمين اتصلت على نجوى وفضلت ياسمين تعيط وتشتكي ل نجوى

ياسمين: انا متأكده ان هوا كان مع واحده

نجوى : ازاي يعني عبده بيحبك بلاش هبل

ياسمين: لا عبده كان بيحبني نفسي اعرف مالو نفسي

نجوى : قومي بس يلا البسي وانا هلبس نتقابل عند عياده الدكتور........

ياسمين: حاضر يا نجوى باي

قامت سلمي ودخلت الحمام وعبده بياخود شاور غسلت وشها وسنانها وطلعت.... لبست بنطلون جينز وبلوزه لونها أحمر وكوتشي ابيض وجمعت شعرها ديل حصان وف ايدها شنطه بيضه سيمبل اوي... عرفت عبده انها نازله مع نجوى.... نزلت اتصلت على مازن

مازن:صباح الفل ع الجمال كلو

ياسمين: صباح الخير

مازن: مالك صوتك تعبان

ياسمين : تعبانه شويه وراحه للدكتور اكشف

مازن:ليه يا بنتي مالك

ياسمين: بيجيلي دوخه كدا ونفسي بتغم عليا وحاسه اني حامل

مازن: يعني تروحي ل دكتور وانا موجود

ياسمين: مش فاهمه هوا انت دكتور

مازن: شوفي بقا الكلام خدنا امبارح ونسيت اقولك اني دكتور نسا اصلا

ياسمين:هههههههه مكنتش اعرف خالص

مازن: هبعتلك ابليكيشن العياده وانا نص ساعه هتلاقيني جاي

ياسمين:اوكي خلاص هيجيلك

وقفلت معاه اتصلت ع نجوي وعرفتها وبعتلها الابليكيشن و اتقابلنا هناك... وصلنا قبليه وهوا عشر دقايق ووصل.. سلم علينا وكان فيه تقريبا ٧ ستات هيكشوفو بس قال اننا كشف مستعجل ودخلنا الاول

كان شكلو حلو اوي لابس قميص ازرق وبنطلون آيس جينز وكوتشي ابيض وعضلاتو كانت بارزه من القميص وشكلها وااو..... الممرضه مرضيتش تاخود مننا حق الكشف وقالت الكلام مع الدكتور مازن



خبطت ع الباب وقالي اتفضل دخلت انا ونجوى....

مازن: اهلا اهلا اتفضلوا

انا:ازيك يا دكتور مازن

مازن: لالا دكتور اي بقا مازن على طول

نجوى : ازيك يا مازن

مازن: تمام الحمد لله

مازن وجه كلامه ل ياسمين...اي يا ستي احكيلي مالك بقا

انا: انا البيرود عدا على معادها اسبوع وحاسه اني دايخه ونفسي بتغم عليا وأوقات كتير بحس اني هقع من طولي



مازن: طب عملتي اختبار

انا: لا

مازن: خلاص تمام الممرضه هتجبلك الاختبار وتعمليه ف الحمام هنا ونشوف هيظهرلك اي



وفعلا عملتو بس مظهرش حاجه.... ف قالي كدا لازم نعمل سونار

وطبعا كلكوا عارفين السنار بيكون ف زاويه صغيره م الاوضه وفيها سرير وستاره.... جات نجوى تقوم معايا قالها مافيش داعي لو فيه حاجه هقول ل حضرتك.... نجوى اتدايقت جدا.... وقالتلو لا وعلى أي امشي احسن... قولتلها.... استنى يا نجوى مازن ميقصدش

نجوي : ولا يقصد انا اصلا غلطانه اني جيت

مازن: على فكره انا مقصدش بس الاوضه صغيره ومش هينفع يعني

روحت ل نجوى وبوستها من خدها وقولتلها خلاص بقا يا جوجو ميقصدش

نجوى : عشان خاطرك انتي بس هقعد

وقعدت ودخلت انا ومازن معايا وشد الستاره وجهت كلامي ليه بصوت واطي



انا:ليه كدا يا مازن احرجتها

مازن: بصراحه ياياسمين انا مش برتاح ل صاحبك دي خالص معرفش لما بشوفها بتخنق

انا: و**** دي طيبه خالص

مازن: هنشوف..... يلا اقلعي

انا: نعم... أقلع اي

مازن:ههههههههه يابنتي نزلي البنطلون عشان اعملك السونار...

حاولت انزل البنطلون بس مش عارفه ليه كنت متوتره اوي مع ان هوا دكتور..... قولتلو لف وشك طيب

مازن: يالهوي علينا... حاضر ياستي.... وفعلا لف وشه

نزلت البنطلون وكنت لابسه أندر احمر نزلتو بردو وقلعت الشوز ونمت ع السرير وكنت رافعه رجلي ومكسوفه

مازن: خلاص ولا اي

انا: اه اه خلاص



مازن لف وشافني حسيتو متوتر وانا كنت متوتره اكتر منه... قالي افردي رجليكي خالص.... فردت رجلي وكان حاطط ايديه ع ركبتي وحط ايدو ع قمر البنطلون ونزلو شويه كمان ف شهقت.. وجسمي قشعر.. راح مقرب عليا وقالي اي مالك... اتوترت اوي وبلعت ريقي بالعافيه

انا: ما.. مافيش حاجه....

مازن راح جايب الجل وحاطو على بطني وفردو ع بطني ب ايدو وكان بيحركها براحه وحسيت ب جسمي بيسيب ف مسكت ايدو وقولتلو بصوت واطي... مازن

مازن: اي يا حبيبي

انا: لالالالا اخلص اعمل السونار يا اما و**** هروح ل دكتور تاني

مازن: هههههههههه خلاص بصراحه انتي حلوه اووي

مش رديت عليه وعملي سونار وللاسف ظهر فيه اني حامل😔



مازن قالهالي.. حامل يا ياسمين ف الشهر الاول

انا: نعم😳انت متأكد

مازن: ايوا الحمل قدامي اهو.....

فضلت اعيط وقولتلو لا لا حرام انا هطلق انا تعبت مش عايزه عيال منه مش عايزه..... لقيت نجوى بتفتح الستاره وجات اخدتني ف حضنها وفضلت تهدي فيا ومازن كان عمال يبوصلي بحزن وزعل عليا.. خرج مازن وانا مسحت الجيل وظبطت هدومي وطلعت من العياده من غير ولا كلمه... مازن ادا ل نجوى شويه ادويه عشان حملي ولقيت نجوى جايه جرى ورايا مسكتني من دراعي

نجوى : استنى يا ياسمين قطعتي نفسي

انا بعياط: خلاص بقا سيبوني لوحدي مش عايزه حد

نجوى : ممكن تهدي انتي عامله ليه كدا

انا: عشان عبده مش بيحبني وبيخوني وانا حاسه ومن زمان بس كنت بكدب نفسي يبقا حمل لالا

نجوى : خلاص بقا يا ياسمين اهدي طب تعالى عندي

انا: لا

نجوى: اومال هتروحي فين

انا:معرفش معرفش

نجوى : تعالى بس تعالي بقا



وروحت معاها على بيتها وقفلت فوني عشان مش عايزه اكلم حد والبنات فضلوا جمبي ويهدوا فيا وانا كنت مخنوقه دخلت الاوضه وقفلت عليا وعبده كلم نجوى وهيا حكيتلو ع كل حاجة طبعا وقالها أن هوا هييجي عشان يتكلم معايا وطبعا نجوي مرضيتش تفضي البيت عشان غيرانه ل نتصالح انا وهوا نفسها نتطلق علشان تتجوزو هيا.........



وووووبس كدا استنوني ف الجزء التالت يا حلوين عشان تعرفو هعمل اي مع عبده وهعمل اي ف حملي و هعمل اي مع مازن..... باااي يا حلوين
روعه يا روحي استمري ❤️❤️❤️❤️
بس انا كنت هاعيط مع مازن 😂😂
 
  • بيضحكني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
تم أضافة الجزء الثاني

رابط طلب الدمج هنا
 
  • عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%