NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية احتياجات انثى ـ حتي الجزء الخامس 5/6/2023

  • بيضحكني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
الجزء الأول

ازيكم يا حلوين.... وحشتوني اوووي... عاملين اي... يارب تكونوا بخير... جيت لكم بقصه مختلفه حبتين المره دي مستواه من خيالي وبعض الأحداث من حياتي..... ويلا نبدأ❤️

انا اسمي ياسمين عندي ٢٥ سنه طولي ١٦٠ ووزني ٦٥ بشرتي خمريه وبزازي كبيره وطيزي متوسطه ومدوره و شفايفي منفوخه وصغيره وعيوني خضرا وشعري اسود وطويل واصل ل بعد طيزي... انا متجوزه من سنتين وحياتي ممله اووي َقبل الجواز مكنش ليا ف الرجاله ولا احب الجنس ولا بفكر فيه بس بعد ما دوقت حلاوه الزب بقيت مقدرش استغني عنو يوم... جوزي مش ضعيف ف الجنس بس مش بيمتعني مالوش ف اللحس ولا ف البوس ب اختصار هوا بيدخل زبو ع طول ف كسي.. كنا ف يوم بليل وجوزي كان قاعد معايا جالي اتصال من صاحبتي نجوى... رديت عليها على طول
نجوى : ياسمين حبيبتي عامله اي
انا: تمام يا قلبي انتي اخبارك اي
نجوى: وحشاني مووت وعايزه اشوفك
انا: وانتي كمان و**** يا قلبي
نجوى : طب اي مش هنتقابل ونقعد ف مكانا المفضل
انا: ياريت يا قلبي بس امتا
نجوى: اي رأيك بكره
انا: و**** فكره استنى كدا
ووجهت كلامي ل جوزي... جوزي اسمو عبده... عملت ميووت يعني كتم للصوت... وقولتلو عبده ممكن بكره اخرج مع نجوى صاحبتي
عبدو: نجوى
انا: اه نجوى
عبده لقيتو اتوتر كدا وسرح وقالي ماشي تمام
كلمتها واتفقنا هنتقابل بكره ٧ ونص وقفلت معاها وكنت مبسوطه جدا اني هخرج لأن بقالي زمان مخرجتش قومت اخدت شاور ولبست قميص اسود شيفون وطويل ومفتوح من الجمبين من أول فخدي لحد رجلي وكنت عايزه اوي دخلت لقيت عبده نايم.... روحت عليه وفضلت أهمس ف ودنو ب شفايفي وامشي ايدي ع زبو وهوا نايم... قولتلو بصوت واطي عبده يا حبيبي.. لكن مردش.. روحت بيساه من شفايفو لقيتو بعد عني وقالي... ياسمين انا عايز انام...
انا: عيزاك اوي طيب
عبده: معلش خليها بكره تعبان وعايز انام
محسيتش ب نفسي غير قومت من ع السرير قعده ف الصالون وفضلت اعيط😢😢وبجد كنت متدايقه لاني كنت عايزه اووي..... لقيت نجوى بتتصل وكانت الساعه ١ ونص الوقت متأخر
رديت عليها: الو يا نجوى في اي
نجوى: مافيش بس حسيتك صاحيه وانا مش جايلي نوم... بس مالك فيكي حاجه
انا: لا مافيش
نجوى : هتخبي عليا يا ياسمين... مالك
انا: عبده سابني وناام اووف
نجوى بضحك : يا هبله وبتعيطي للدرجه دي هايجه
انا: انتي فرحانه فيا يا نجوى.. كسي واجعني اووي
نجوى : خلاص يابت اتهدي واسكتي العبي ف كسك وهاتيهم
انا: شكلها كدا يلا طيري انتي بقا
نجوى: ماشي ياختي باي
وقفلت معاها ولقيت ايدي غصب عني بتروح ل بزازي بدعك فيهم اوي وجسمي بيزيد سخونه ااه ااه وبقيت امسك حلمات بزازي واشد فيهم وكانو واقفين اووي زي زب الراجل ورفعت رجلي الشمال على ايد الكنبه ورجلي التانيه ف الارض وايدي الشمال ع بزي الشمال وايدي اليمين نزلت ل كسي... فضلت امشي ايدي ع كسي وكان ناعم اوي وجميل.. دخلت فيه صوباعي اللي ف النص وفضلت ادخلو واطلع بسررعه ونفسي بدأ يزيد واقول ااه امممم امممم وايدي بتعصر ف بزي جااامد وفضلت الف ف ذنبوري اووي اووي وادعك ف صدري اووي لحد ما اترعشت وجيبتهم وارتحت خالص وفردت ضهري ع الكنبه ونمت مكاني.. صحيت تاني يوم على عبده بيصحيني
عبده: ياسمين قومي ياسمين
انا: في اي ع الصبح
عبده: انتي ايه اللي نيمك هنا
انا: معرفش كنت سهرانه ونمت غصب عني
عبده: طب قومي حضريلي الفطار
انا: حاضر يا عبده
وقمت حضرتلو الفطار وفطر وقالي انا نازل عندي كام مشوار واحتمال اتأخر
انا: اوكي وانا كدا كدا نازله
عبده: ماشي لو كدا ابقى اتغدي برا بقا
انا: تمام سيبلي فلوس
عبده: الفلوس عندك ف الدولاب خودي اللي تحتاجيه
انا:ماشي
وحط بوسه ع خدي ونزل فضلت قاعده زهقانه لحد ما الساعه جات ٦ قومت اخدت شاور ولفيت نفسي بالبشكير وطلعت من الحمام نشفت شعري بالسشوار وروحت ع الدولاب فتحتو ووقفت اختار

طلعت بلوزه كارو ب سوسته لونها اسود ف رمادي بنطلون اسود لازق ع الجسم وكعب احمر وشنطه حمرا وسيبت شعري وحطيت روج احمر وقفلت السوسته بتاعت البلوز وسيبت حته صغيره بس كان شكلي حلو جدا اتصلت على نجوى وقالتلي انها مستنياني ف الكافيه...

ركبت تاكسي روحتلها اول ما دخلت لقيت نجوى قاعده ومعاها واحده اسمها رنيم وسالي سلمت عليهم.... بردو هما اصحابي بس مش زي نجوى تعالو اوصفلكم نجوى ورنيم وسالي....

نجوى مطلقه من خمس شهور.. وعندها ٣٠ سنه.... بشرتها بيضه وطولها ١٥٥ ووزنها حوالي ٦٠ كيلو بزازها وسط وطيزها فلات وشعرها صبغاه اصفر وواصل ل اكتافها... شكلها حلو...

ورنيم سنجل وعندها ٢٢ سنه... سمرا عني بزازها وطيزها صغيرين وشعرها اسود وعملاه كاريه وعيونها عسلي..

وسالي مالهاش ف الرجاله تموت ف الحريم عندها ٢٦ سنه.. بشرتها بيضه وعودها مظبوط اوي هيا زيي ٦٥ بس أطول مني وكانت دايما تحب تبوصلي حسيتها كتير انها ليسبيان لأن هزارها كان انها تمسك بزي أو طيازي أو تتغزل فيا وكنت بحبها اوى بصراحه

فضلنا قاعدين... نهزر ونضحك وطلبنا شيشه لمون نعناع وانا طلبت قهوه بالبندق لاني بحبها اوي.. كان ف الطرابيزه إلى جمبنا مجموعه شباب واحد منهم منزلش عينه من عليا كان اموور اوي... ابيض وشعرو تقيل واسود وعيونو عسلي فاتح وعندو عضلات ولابس قميص ابيض بنطلون جينز كلاسيك اوي و شفايفو كانت صغنونه وحمرا كدا كان مغري اوي بالنسبالي وبالذات لاني بحب الرجاله اللي بعضلات

نجوى والبنات خدو بالهم
نجوى : اي ياعم السناره غمزت
سالي: شكلها كدا يا نجوى شغالين بصات ل بعض
رنيم: سيبوها ف حالها يا بنات انتو هتحسدوها
انا: اسكتو بقا **** يحرقكم😂الواد قمر اووي
كلهم ردو ف صوت واحد اووي😂.... لقيت جوزي بيتصل... انا: ايه النكد دا
نجوى : قومي يا اختي رودي ع المحروس
وفعلا قومت وطلعت برا الكافيه ورديت عليه
انا: الو
عبده: اي يا ياسمين لسه مع البنات
انا: اه يا عبده فيه حاجة ولا اي
عبده: لا بشوفك انا قاعد مع ناس صحابي
انا: طيب انا اصلا ساعه بكتير وهروح
عبده: ماشي وانتي مروحه كلميني
وقفلت معاه لقيت الشاب اللي كان بيبوصلي دا جمبي ف بصيت ليه وبعدين تقريبا كان عايز يقول حاجه بس رجع ف كلامو ودخلت عند البنات تاني فضلنا قاعدين وهوا بردو عمال يبوصلي

نجوى : بت يا ياسمين الواد شكلو واقع خالص
انا: وانا اعمل اي يعني
نجوى : شوف اللي عامله تقلانه وهوا هيطلع من عينها
انا: هوا قمر الصراحه يخربيت جسمو سكسي اووي
سالي: سكسي اي اتنيلي
انا: بت انتي انا شاكه فيكي اصلا انتي بتحبي البنات شكلك
سالي: مافيش احلى من الناعم مع بعضو جربيني بس وهعجبك اووي
انت: ههههههههه لا يا قلبي ان مكانش فيه زب كدا يرشق ف كسي ولا ايد خشنه تعصر ف بزازي وطيزي مقدرش احس ب اي متعه

وفضلنا نضحك مع بعض وبعديها قومنا وكل واحده روحت وفضلنا نروح الكافيه دا على طول وكان الشاب اللي شوفتو بردو بيروح ويفضل باصصلي وف مره كنت ف الكافيه وطلعت برا شويه لقيتو اجا ورايا واخيرا نطق
الشاب: لو سمحت
انا: ايوا في حاجه
الشاب: انا مش بعاكس و**** بس انا عايز اتكلم معاكي
انا: معلش مش هينفع عن اذنك
الشاب: طب ثانيه بس خودي رقمي وخلينا نتكلم مش هينفع وقفتنا دي
انا: وانت تعرفني منين ونتكلم ليه
الشاب: معلش كلميني وهفهمك ياستي اقولك خودي انتي رقمي وكلميني وقت ما تحبي
بعد تفكير شويه طلعت فوني واخدت رقمو وقالي رقمي بقا معاكي كلميني اي وقت
انا: اوكي
ومشيت وسيبتو وحكيتو للبنات وكنت مبسوطه لان هوا كان عاحبني

روحت البيت دخلت خدت شاور ولبست قميص احمر نص كم قصير وماسك ع جسمي وفضلت قاعده مستنيه عبده كان قالي ان هوا هيتأخر... فضلت ابوص للرقم وافكر اتصل ولالا وانا بفكر لقيت نجوى بتتصل
انا: **** يحرقك قطعتي حبل أفكاري
نجوى : كنتي هتكلميه ولا اي
انا :مين قالك😂😂
نحوي :عيب عليك اصاحبييييي حفظاكي
انا: مش عارفه متوتره ولو كلمتو هقولو اي مش عارفه انا شوفتو لابس دبله ف ايدو الشمال يعني شكلو متجوز
نجوى : طب واي يعني ما انتي متجوزه مع ان جوزك مش وحش معاكي
انا: انا محتاجه جنس محتاجه احس ب نفسي ك أنثى محتاجه راجل يشوفني صح مش يديني فلوس وخلاص
نجوى : اسكتي ونبي يا نحنوحه
انا: ونبي يا اوختي أوقات بحس ان عبدو جوزك انتي من كتر ما بتدافعي عنو
نجوى: ههههههههه انا عشان مطلقه ف بحب الرجاله اووي
انا: اه انتي هتقوليلي تلاقيه بياكلك اصلا
نجوى : اووي يا ياسمين كل يوم لازم أجبهم قبل ما انام ومافيش استغناء عن الخيار والكوسه
انا: لالا دا احنا نبقا نجيب واحد صناعي ونشتغل بيه ف نفسنا انا وانتي
نجوى: دي فكره جنان موافقه
انا: يلا هقفل كدا ونتكلم تاني
نجوى : باي يا قلبي
وقفلت معاها

وقررت اكلمو اخيرا
....... وبس كدا الجزء الأول خلص لو عجبكوا وعايزين اكمل اكتبولي ف الكومنتات.... سلام يا حلوين❤️😘❤️

الجزء الثاني



ازيكم يا حلوين اتمنى الجزء الأول يكون عجبكم.... انا عارفه أن هوا قصير بس كنت عايزه اشوف هيعجبكم ولالا..... جالي شويه تعديلات أن انا يعني اعرفكم حياه البطله اكتر هحاول انشاء **** اعمل كدا.... وتعالو نكمل



قررت اتصل على الشاب وفعلا اتصلت... وجالي صوته

الشاب: الو



انا: الو... ازيك عامل اي



الشاب: تمام الحمد لله



انا: هوا انا اترددت كتير قبل ما اكلمك



الشاب: ههههههه انا مستني اتصالك من بدري



انا: كنت عايز تقولي اي بقا



الشاب: بوصي يا ستي انا مكنتش بعاكسك ولا حاجه بس انتي حلوه بطريقه مش عاديه وهاديه غير البنات اللي بيقعدوا معاكي عارف انك متجوزه بس انا مشدود ليكي اوي ببصلك مبقدرش انزل عيني



انا طبعا الكلام كان مفرحني اوي وعايزه اقولو قول اكتر لاني مش بسمع الكلام الحلو دا من جوزي معرفتش ارد عليه وهوا كمل



الشاب: عارف انك مصدومه يمكن شويه ع العموم اعرفك على نفسي.... انا اسمي مازن وعندي ٣٢ سنه منفصل عن مراتي بعد علاقه دامت اربع سنين ومعنديش اولاد خالص وحاليا قاعد مع مامتي ومراتي عند مامتها بردو



انا: تشرفنا يا سي مازن



مازن: الشرف ليا طبعا.. و**** مبسوط اوي انك كلمتيني عايزين بقا نقعد مع بعض ونتكلم اكتر عشان تعرفيني اكتر واعرفك



انا: يالهوي... لا أخاف حد يشوفني ولا جوزي يشوفني



مازن: متخافيش يا بنتي.. صحيح متعرفتش بيكي



انا: انا اسمي ياسمين وعندي ٢٥ سنه متجوزه من سنتين ومعنديش اولاد بردو جوزي كويس ماديا بس مافيش اهتمام مافيش حب علاقتنا ممله اووي



مازن: معقول حد يبقا معاه الرقه والجمال دا كلو ومش مهتم بيه... يا خساره...



انا: يلا نصيب بقا المهم انا هقفل دلوقتي لأن جوزي زمانو جاي متبقاش تتصل عليا انا هبقا اكلمك



مازن: خلاص اوكي خلي بالك من نفسك.. باي



انا: باي



وقفلت معاه ولقيت جوزي بيكلمني بيقولي أن هوا مش جاي واحد صاحبو عمل حادثه ولازم يفضل معاه ممكن يقعد للصبح.... مصدقتش كلامو بس سكت لأن اصلا مهمنيش عشان هوا مش مهتم بيا ولا اكنو شايفني اساسا اتصلت ب مازن تاني وفضلنا نتكلم ونحكي عن حياتنا عرفت أن هوا منفصل عن مراتو بسبب أنها مش مهتمه بيه أهم حاجه صحباتها والسفر والخروجات لكن هوا مش مهم برا البيت بتتظبط وميكب ولبس وجوا البيت مافيش اي كلام من دا ف مستحملش وانفصل عنها بس لسه مش أطلقوا وفضلنا نتكلم للصبح



تعالو نروح عند نجوى.... ع فكره سالي ورنيم عايشين مع نجوى ف بيت واحد.... سالي وحيده مامتها وباباها عايشين برا وهيا بتحب مصر اوي ف قررت تعيش هنا وليها شقه امها وابوها بس قاعده مع نجوى.. ورنيم ليها اخ بس متجوز وامها وابوها منفصلين ومحدش سائل فيها بيدوها فلوس وبس ف عايشين مع نجوى وكويسين مع بعض اوي.....نجوى فونها رن



جالها اتصال.. حبيبي اللي وحشني اوووي



المتصل: انتي اللي وحشاني مووت

نجوى : كداب وبكاش اوي انت بقالك اسبوع مجتليش

المتصل: غصب عني يا روحي انا هعوضك واجيلك انهاردا

نجوى ب فرحه: بجد هتيجي😍

المتصل: اه يا روحي ساعه كدا وتلاقيني عندك... اهم حاجه تفضيلي الدنيا

نجوى : طبعا يا روح قلبي ف ثانيه

المتصل: مش اتأخر عليكي باي

وقفلت وقالت للبنات.... بقولكم يا بنات الشقه لازم تكون فاضيه انهاردا



سالي: ليه انشاء ****

رنيم: اي يا جوجو الموز جاي

نجوى : ايوا يا اوختشي جاي

رنيم: ايوا بقااا

سالي: ونبي ما فيه احلى من الناعم مش عارفه قصرت معاكو ف اي انا اهو انا اهووو

نحوى: اتنيلي واسكتي... خودي رنيم وطيروو ع الشقه بتاعتك وبكره نتقابل

سالي: بقا كدا ايوا ياعم حقك حالك مااشي بس نفسي اعرف مين دا مش بتخلينا نشوفو ابدا

نجوى :بلاش كلام كتير وخليكو ف حالكو

رنيم: حسره علينا

نجوى : **** أكبر امشو بقا يلاا



وفعلا رنيم وسالي دخلو لبسو ونزلو ع الشقه بتاعت أهل سالي ونجوى دخلت عملت سويت ل جسمها كامل كان فيه شعر خفيف بس عشان حبيب القلب.... ولبست قميص اسود شيفون ويادوب مغطى طيزها وعريان اوي وسرحت شعرها وحطت روج احمر وبرفان وظبطت نفسها ع الاخر.... هووب جرس الباب رن... بصت آخر بصه لنفسها ف المرايه وجريت تفتح...اول ما فتحت طلع مين😂😂....... عبده ه ه ه ه ه ه ه

نجوى : عبدو حبيبي وحشتني اوي اوي.... وحضنتو

عبده: يخربيت جنانك ندخل بس حد يشوفنا

نجوي: غصب عني وحشني اووي



واخدتو ودخلت وقعدوا ع الكنبه ونزلت فيه بوس واحضان......



عبده:ههههههههه يخربيت هيجانك اهدي بقا



نجوى: كدا يا عبده كل دا متجيش ولا تعبرني



عبده: غصب عني و**** يا حبيبتي



نجوي: ولا انت مقضيها مع السنيوره



عبده: مين دي... انتي عارفه اني بحبك انتي ويلا بقا لهموت من الجوع قومي حضري الاكل دا



نجوى : خمس دقايق وتلاقي الاكل قدامك يا عمري



جات تقوم راح عبده شاددها وقعت ف حضنو وقالها... ايه الجمال دا كلو

نجوي: دا كلو عشانك وملكك ومش لحد غيرك



عبده: طب قومي بسرعه اعملي الاكل عشان انتي وحشاني اوي حتى شوفي.... وراح ساحب ايدها وحطها على زبو وكان شادد اوي.... نجوى طبعا هاجت وكانت هتوطي على زبو خلاص وعايزه تطلعو من البنطلون وتمصو.... راح عبده وقفها وقالها نااكل الأول وهنقضي احلى ليله مع بعض🤤

(نسيت اوصفلكم عبده... عبده طولو ١٧٠ ووزنو حوالي ٨٠ جسمو مش معضل جسمو عادي وبشرتو سمرا.. وعيونو عسلي وشكلو حلو مقبول)



قامت نجوى جرى حضرت الاكل كان عبده جايب كباب وكفته وطحينه وعيش وسلطه وحاحه ساعه بقا وايييي😋😋 ومحدش يجوع ها😂😂



حطت الاكل واكلو وشالت الاكل ويلا بينا ع اليله السخنه بقا😂❤️



دخلو الاوضه وعبده نام ع السرير نجوى راحت عليه ركبت فوقيه وراحت بيساه من شفايفو وهوا حضنها من وسطها وبادلها البوس وهيا سخنت اكتر وراحت شداه ومقلعاه التيشيرت... وهوا راح مقلعها القميص كل دا وهما بردو بيبوسو بعض نزل تقفيش ف بزازها جامد وهيا بتقول ااااااه يا عبده وحشتني اووي كمان كماان



عبده: انتي اكتر يا قلبي كل حاجة فيكي وحشتني

نجوي بصت ف عين عبدو وقالتلو ب محن.. انا ولا مراتك

عبده بصلها وقالها مش هرد عليكي غير ب طريقتي...



نزل فيها بوس اكتر وتقفيش ف طيازها جامد وراح مقلعها السونتيال فضلت بالاندر الفتله راح منيمها ع السرير وفضل يبوس ف بزازها ويموص فيهم وهيا بتطلع منها آهااات جامده اووي.... اااه براحه على بزازي يا متنااك........ بس يا شرموطه انتي لسه شوفتي حاجه

راح منزل ايدو ع كسها من ع الاندر وفضل يلعب فيه اووي....... ااااه يا عبده ااااااه هوا دا يالهههوي... وكان عساها مغرق كسها.... عبده: اي يا لبوه كل دا هيجان عسلك غرق ايدي.... ااااااه كسي نااار مش قااادره

راحت زقاه ع ضهرو ومقلعاه البنطلون ونزلت البوكسر وظهر زبو كان واقف اوي... ونزلت فيه مص ولحس

عبده: ااااااه وحشتني شفايفك مصي اووي يا متناكه

نجوى: امممممم اححح حلوه اوي

وراحت قايمه راكبه على زبو ورشقاه ف كسها مره واحده..... فضلت تصوت من كتر المحن والهيجاان

وعبده ماسكها من َسطها بيرزعها اكتر على زبو وبيقفش ف بزازها وطيازها كان مقطعها حرفيا...... ونجوي خلاص ع آخرها... راح عبدو قالبها وعملت وضع الدوجي..... ونزل دك ف كسها...

نجوى: ااااه يا عبده اااااااااه براحه ااااه كسي مش قادرررره

عبده: يلا يا لبوه غرقى كسي من عسلك

نجوى: هجيب يا عبده هجيب اااااااااااااااه يخربيتك كسييييي اااااااه

وترعشت على زبو جااامد وراح هوا منزل لبنو معاها ف كسها واترمو الاتنين ع السرير من التعب



نرجع ل ياسمين.... فضلت سهرانه مع مازن ع الفون وكنت مبسوطه بكلامي معاه حسيتو شخصيه محترمه وان مش هدفو جنسي خالص كانت الساعه ٦ الصبح قولت اما انام بقا شويه.... ونمت....



عند عبده ونجوي.. نامو ع حالتهم دي وصحيو الساعه ١٠ عبده صحي قبل نجوى ولبس هدومو تاني وكان قاعد ع السرير بيلبس البنطلون نجوى صحيت

نجوى: صباح الخير يا حبيبي

عبده: صباح الفل انا نازله عايزه حاجه

نجوى : اقعد معايا شويه

عبده: لالا كفايه كدا بقا اروح عشان ياسمين

نجوي : ياسلام وحشتك اوي

عبده راح ماسكها من وسطها وساحبها عليه قالها انا ميوحشنيش غيرك يا جميل انت

وضحك معاها ونزل... نجوى سرحت ب خيالها... ازاي وصلت مع عبدو للمرحله دي وازاي حصل حب بينهم كدا

فلااش بااك...



اول ما عبده اتجوز ياسمين حصل بينهم مشكله ونجوي أقرب واحده ل ياسمين ف قررت تدخل وتحل المشكله وطبعا بدأت تتكلم مع عبده وتتفاهم معاه وكانت وقتها مطلقتش لسه وكان بردو فيه مشاكل مع جوزها أن هوا عينو زايغه وبيجي الستات وكل يوم مع واخده شكل وهيا تعبت..... فتحوا قلبهم ل بعض واتصاحبو اكتر لحد ما الموضوع وصل أن بقا فيه بينهم غزل وفضلوا كدا كتير.... وف يوم كانت نجوى عند ياسمين وكان عبده مش موجود وهيتأخر

ياسمين : بقولك اي يا جوجو هدخل اخود شاور والبيت بيتك عبدو مش جاي اقعدي براحتك بقا

كانت نجوى لابسه عبايه وتحتها شورت وبادي ماسكين ع جسمها والبادي مبين نص بزازها سايبه شعرها... ف الباب خبط... قامت تفتح بصت من العين السخريه شافت عبده..وتح الشيطان لاعب ف دماغها وبدل ما تلبس قالت لا هفتحلو كدا... وراحت فتحت الباب اول ما عبده شافها تنح...

نجوى : يالهوي عبده.... وراحت جريت ع جوا😂

عبده فضل متسمر مكانو وبعد ما استجمع نفسو دخل البيت.... وهيا جريت لبست العبايه تاني... راح قعد جميعا الكنبه

نجوى : انا اسفه معرفش أن انت

عبده: لا ولا يهمك... بس معلش ممكن كوبايه مياه

نجوى: اه طبعا

قامت تجيبلو ف عبده بص ع طيازها لقاها مش حلوه اوي زي ياسمين بس مش عارف ليه كان بيتشد ليها اوي... نجوى اتأخرت ف المطبخ قام يشوفها لقاها مش طايله تجيب الكوبايه

عبده: هههههههه طب اندهيلي اجبلك يا اوزعه

نجوى : و**** مش اوزعه انتوا اللي مشعلقين الكوبايات بعيد

وراح عبده جاي وراها... وشفايفو بقت قريبه من خدها اوي وزبو حك ف طيازها وهيا طلعت منها اه بس بصوت واطي

راحت لفت ليه وكانو قريبين اوي.....



بصت ف عينو وهوا بصلها وجالهم صوت ياسمين

ياسمين: نجوى معلش تجيبيلي الفوطه ل نسيتها

نجوى : اا.. اا..حاضر هجبها اهو

وبدأ بينهم النظرات والغمزات وعبده بقا يحب يكلم نجوى على طول وتعود عليها ونجوى كمان حبيتو أوقات عبده كان ضميرو بيأنبو عشان ياسمين بس كانت نجوى دايما تقولو أن ياسمين مش بتحبو اصلا وأنها بتحب فلوسه وبس

وكانت بتقسي قلبو من ناحيتها لحد ما بقا يكره ياسمين وبقا يموت ف نجوى مع ان ياسمين أجمل من نجوي بس اهو بقا القلب وما يريد... ولا نقول الزب ومايريد😂😂



وف يوم اعترفوا ب حبهم ل بعض وكان أول لقاء ليهم ف بيت نجوى لأن جوزها بيبات برا على طول



وفضلت اللقاءات تتكرر لحد ما بقا ينام مع نجوى وسايب ياسمين ولا شايفها اصلا...

نرجع من الفلاش باك...



نجوى فاقت من سرحانها وقامت خددت شاور واتصلت بالبنات عشان ييجو ويفطرو مع بعض



نروح عند ياسمين... صحيت من النوم على قفلت الباب بتاع الشقه عرفت ان عبده اجا.. قامت وهوا دخل الاوضه وقف قدام الدولاب يطلع هدوم عشان ياخود شاور راحت ياسمين عليه... وحضنتو من ضهرو

ياسمين: عبده.. ح... لسه هتقول حبيبي شمت ريحتو برفان حريمي... اتدايقت اوي وسألتو.... ريحتك غريبه يا عبده

عبده اتوتر: غريبه ازاي يعني

ياسمين: برفان حريمي

عبده: حريمي اي يا ياسمين

ياسمين: اه حريمي يا عبده... طمني صاحبك عامل اي

عبده: كويس كسر بسيط ف الدراع

ياسمين : اااه تمام ابقا روحلو كل يوم بقا

عبده راح ماسكها من دراعها وشاددها عليه... قصدك اي بكلامك

ياسمين بصيتلو ف عيونو...وراحت بيساه من شفايفو بوسه رقيقه.... قالتلو... مش قصدي حاجه بس انت مش حاسس بيا وايوا دا برفان حريمي يعني انت كنت مع واحده ياريت تطلقني يا عبدو عشان عيشتنا مبقتش تنفع

عبده: ازااي يعني انتي مجنونه ولا جرا ل عقلك حاجه

فجأه ياسمين داخت َكانت هتقع بس ايد عبده لحقتها

ااه دماغي.... مالك يا ياسمين.... تعالي اقعدي وسندها ب ايدو قعدها ع السرير....

ياسمين: شكلي حامل😢وفضلت تعيط

عبده مبقاش عارف يفرح ولا لا حس احساس غريب... بجد....

ياسمين : البيرود مجتليش ودايما دايخه ونفسي بتغم عليا... لازم اروح للدكتور

عبده: طيب اتصلي ب نجوى وروحي معاها

ياسمين: اوكي... بس لسه مخلصناش كلامنا عايزه اطلق

عبده: بعدين يا ياسمين بعدين



عبده اخد هدوم ودخل ياخود شاور وياسمين اتصلت على نجوى وفضلت ياسمين تعيط وتشتكي ل نجوى

ياسمين: انا متأكده ان هوا كان مع واحده

نجوى : ازاي يعني عبده بيحبك بلاش هبل

ياسمين: لا عبده كان بيحبني نفسي اعرف مالو نفسي

نجوى : قومي بس يلا البسي وانا هلبس نتقابل عند عياده الدكتور........

ياسمين: حاضر يا نجوى باي

قامت سلمي ودخلت الحمام وعبده بياخود شاور غسلت وشها وسنانها وطلعت.... لبست بنطلون جينز وبلوزه لونها أحمر وكوتشي ابيض وجمعت شعرها ديل حصان وف ايدها شنطه بيضه سيمبل اوي... عرفت عبده انها نازله مع نجوى.... نزلت اتصلت على مازن

مازن:صباح الفل ع الجمال كلو

ياسمين: صباح الخير

مازن: مالك صوتك تعبان

ياسمين : تعبانه شويه وراحه للدكتور اكشف

مازن:ليه يا بنتي مالك

ياسمين: بيجيلي دوخه كدا ونفسي بتغم عليا وحاسه اني حامل

مازن: يعني تروحي ل دكتور وانا موجود

ياسمين: مش فاهمه هوا انت دكتور

مازن: شوفي بقا الكلام خدنا امبارح ونسيت اقولك اني دكتور نسا اصلا

ياسمين:هههههههه مكنتش اعرف خالص

مازن: هبعتلك ابليكيشن العياده وانا نص ساعه هتلاقيني جاي

ياسمين:اوكي خلاص هيجيلك

وقفلت معاه اتصلت ع نجوي وعرفتها وبعتلها الابليكيشن و اتقابلنا هناك... وصلنا قبليه وهوا عشر دقايق ووصل.. سلم علينا وكان فيه تقريبا ٧ ستات هيكشوفو بس قال اننا كشف مستعجل ودخلنا الاول

كان شكلو حلو اوي لابس قميص ازرق وبنطلون آيس جينز وكوتشي ابيض وعضلاتو كانت بارزه من القميص وشكلها وااو..... الممرضه مرضيتش تاخود مننا حق الكشف وقالت الكلام مع الدكتور مازن



خبطت ع الباب وقالي اتفضل دخلت انا ونجوى....

مازن: اهلا اهلا اتفضلوا

انا:ازيك يا دكتور مازن

مازن: لالا دكتور اي بقا مازن على طول

نجوى : ازيك يا مازن

مازن: تمام الحمد لله

مازن وجه كلامه ل ياسمين...اي يا ستي احكيلي مالك بقا

انا: انا البيرود عدا على معادها اسبوع وحاسه اني دايخه ونفسي بتغم عليا وأوقات كتير بحس اني هقع من طولي



مازن: طب عملتي اختبار

انا: لا

مازن: خلاص تمام الممرضه هتجبلك الاختبار وتعمليه ف الحمام هنا ونشوف هيظهرلك اي



وفعلا عملتو بس مظهرش حاجه.... ف قالي كدا لازم نعمل سونار

وطبعا كلكوا عارفين السنار بيكون ف زاويه صغيره م الاوضه وفيها سرير وستاره.... جات نجوى تقوم معايا قالها مافيش داعي لو فيه حاجه هقول ل حضرتك.... نجوى اتدايقت جدا.... وقالتلو لا وعلى أي امشي احسن... قولتلها.... استنى يا نجوى مازن ميقصدش

نجوي : ولا يقصد انا اصلا غلطانه اني جيت

مازن: على فكره انا مقصدش بس الاوضه صغيره ومش هينفع يعني

روحت ل نجوى وبوستها من خدها وقولتلها خلاص بقا يا جوجو ميقصدش

نجوى : عشان خاطرك انتي بس هقعد

وقعدت ودخلت انا ومازن معايا وشد الستاره وجهت كلامي ليه بصوت واطي



انا:ليه كدا يا مازن احرجتها

مازن: بصراحه ياياسمين انا مش برتاح ل صاحبك دي خالص معرفش لما بشوفها بتخنق

انا: و**** دي طيبه خالص

مازن: هنشوف..... يلا اقلعي

انا: نعم... أقلع اي

مازن:ههههههههه يابنتي نزلي البنطلون عشان اعملك السونار...

حاولت انزل البنطلون بس مش عارفه ليه كنت متوتره اوي مع ان هوا دكتور..... قولتلو لف وشك طيب

مازن: يالهوي علينا... حاضر ياستي.... وفعلا لف وشه

نزلت البنطلون وكنت لابسه أندر احمر نزلتو بردو وقلعت الشوز ونمت ع السرير وكنت رافعه رجلي ومكسوفه

مازن: خلاص ولا اي

انا: اه اه خلاص



مازن لف وشافني حسيتو متوتر وانا كنت متوتره اكتر منه... قالي افردي رجليكي خالص.... فردت رجلي وكان حاطط ايديه ع ركبتي وحط ايدو ع قمر البنطلون ونزلو شويه كمان ف شهقت.. وجسمي قشعر.. راح مقرب عليا وقالي اي مالك... اتوترت اوي وبلعت ريقي بالعافيه

انا: ما.. مافيش حاجه....

مازن راح جايب الجل وحاطو على بطني وفردو ع بطني ب ايدو وكان بيحركها براحه وحسيت ب جسمي بيسيب ف مسكت ايدو وقولتلو بصوت واطي... مازن

مازن: اي يا حبيبي

انا: لالالالا اخلص اعمل السونار يا اما و**** هروح ل دكتور تاني

مازن: هههههههههه خلاص بصراحه انتي حلوه اووي

مش رديت عليه وعملي سونار وللاسف ظهر فيه اني حامل😔



مازن قالهالي.. حامل يا ياسمين ف الشهر الاول

انا: نعم😳انت متأكد

مازن: ايوا الحمل قدامي اهو.....

فضلت اعيط وقولتلو لا لا حرام انا هطلق انا تعبت مش عايزه عيال منه مش عايزه..... لقيت نجوى بتفتح الستاره وجات اخدتني ف حضنها وفضلت تهدي فيا ومازن كان عمال يبوصلي بحزن وزعل عليا.. خرج مازن وانا مسحت الجيل وظبطت هدومي وطلعت من العياده من غير ولا كلمه... مازن ادا ل نجوى شويه ادويه عشان حملي ولقيت نجوى جايه جرى ورايا مسكتني من دراعي

نجوى : استنى يا ياسمين قطعتي نفسي

انا بعياط: خلاص بقا سيبوني لوحدي مش عايزه حد

نجوى : ممكن تهدي انتي عامله ليه كدا

انا: عشان عبده مش بيحبني وبيخوني وانا حاسه ومن زمان بس كنت بكدب نفسي يبقا حمل لالا

نجوى : خلاص بقا يا ياسمين اهدي طب تعالى عندي

انا: لا

نجوى: اومال هتروحي فين

انا:معرفش معرفش

نجوى : تعالى بس تعالي بقا



وروحت معاها على بيتها وقفلت فوني عشان مش عايزه اكلم حد والبنات فضلوا جمبي ويهدوا فيا وانا كنت مخنوقه دخلت الاوضه وقفلت عليا وعبده كلم نجوى وهيا حكيتلو ع كل حاجة طبعا وقالها أن هوا هييجي عشان يتكلم معايا وطبعا نجوي مرضيتش تفضي البيت عشان غيرانه ل نتصالح انا وهوا نفسها نتطلق علشان تتجوزو هيا.........



وووووبس كدا استنوني ف الجزء التالت يا حلوين عشان تعرفو هعمل اي مع عبده وهعمل اي ف حملي و هعمل اي مع مازن..... باااي يا حلوين

الجزء الثالث

ازيكم يا حلوين... يارب تكونوا بخير.... قبل ما نبدأ عايزه اقولكم حاجه.... الغدر مش بييجي غير من اقرب الناس لينا... من اللي فاكرينهم اجدع صحاب وهما اوسخ ناس.. من اللي فكراها سترك وغطاكي وهيا كشفاكي ومعرياكي...الناس دي مافيش اسود من قلوبهم.. **** يكفينا شرهم و يبعدنا عنهم..

يلا نكمل ونشوف ياسمين هتعمل اي ف حملها ومع عبده ومازن هيوصلها ازاي ونجوي العقربه هتعمل اي...

تاني يوم كانت ياسمين نايمه بعد ما كانت سهرانه للصبح مش جايلها نوم من القلق... فتحت عينيها وقامت من ع السرير كانت لابسه قميص واسع نص كم طويل بصت ل نفسها ف المرايا حست انها بقت مهمومه اوي والحزن باين علي وشها... مش دي ياسمين ابدا... اللي روحها حلوه وضحكتها مش بتفارق وشها... قالت ف بالها انا لازم اخود شاور وافوق عشان اعرف هعمل اي...

ندهت على سالي علشان تجبلها هدوم من عندها ما سالي يعتبر نفس مقاس ياسمين.... سالي جاتلها

سالي : صباح الفل ع القمر بتاعنا
ياسمين: قمر بالستر ياختي
سالي: ونبي قمررررر سيبلي نفسك بس وانا اظبطك واخلي وشك ينور
ياسمين: اتلمي يابت انا بس عايزه هدوم من عندك اغير ل مجبتش حاجه من البيت وعايزه اخود شاور
سالي بزعل: هدوم.... وانا اللي كنت فكراكي هتقوليلي تعالى ظبطيني
ياسمين ب ضحك: هههههههه يخربيت شيطانك يابت اخلصي قرفانه من نفسي
سالي: حاضر ياستي احلى طقم هجبهولك

وراحت سالي جابت برا واندر لونهم اسود وجابتلها بيجامه هوت شورت لونها بينك.. وكانت ياسمين دخلت الحمام وحطت المياه ف البانيو والمعطرات وقعدت فيه واسترخت ع الاخر... دخلت سالي وشافتها وهاجت من منظرها بس ياسمين محستش أن سالي دخلت... حطت سالي الهدوم ع الشماعه اللي متعلقه ورا الباب وقفلت الباب عليهم براحه وطبعا نجوى ورنيم كانوا نايمين لسه لأن الساعه كانت ٩....
سالي قلعت هدومها كلها وفكت شعرها وبقت عريانه زي ياسمين... وحطت رجليها ف البانيو.. ياسمين ف الوقت دا اتخضت وفتحت عينها....

ياسمين: اي يا مجنونه دا بتعملي اي
سالي: مافيش هاخود شاور معاكي
ياسمين: ساالي بس بقا بلاش حركاتك دي
سالي كانت قعدت خلاص قصادها والاتنين قعدوا قصاد بعض وربعوا رجليهم

سالي: بوصي يا ياسمين انا شيفاكي مضغوطه وحاسه بالهم اللي انتي فيه معلش خليني اخرجك من المود دا اكيد بقالك كتير متلمستيش سيبيلي نفسك صدقيني مش هتندمي

ياسمين بعجز: انا مجربتش قبل كدا يا سالي
سالي: غمضي عينك وبس مش طالبه منك حاجه
وفعلا ياسمين غمضت عينيها وسابت نفسها

سالي قربت منها ب وشها ومشت ايديها على خدودها وكل ملامحها وقالتلها انتي حلوه اوي يا ياسمين بجد... ياسمين اتنهدت... وسالي كملت... ووصلت ب صوابعها ل شفايف ياسمين وفضلت تمشي صوابعها على شفايفها وراحت مقربه ب شفايفها و بيساها برقه فضلت تبوس فيها وراحت منزله ايديها ل بزاز ياسمين تلعب فيهم براحه...
قالتلها: يخربيت جمال بزازك حلوين اوي نفسي فيكي من زمان... وياسمين كانت مستمتعه اوي من اللي سالي بتعملو فيها
وراحت سالي قرصاها من حلمت بزها الشمال ف ياسمين طلعت منها اه خفيفه
سالي: اي يا لبوه وجعتك
ياسمين: ااه وجعتيني
راحت سالي مذوده البوس اكتر وراحت نزلت ب ايدها التانيه على كس ياسمين... وفضلت تمشي ايدها عليه.... هنا بقا ياسمين اعصابها سابت خالص ورجعت ل ورا ونامت وسندت دماغها ع طرف البانيو... وسالي ركبت فوقيها ونازله فيها بوس من شفايفها ورقبتها وتقفيش ف بزازها وايدها بتدعك ف كس ياسمين وياسمين بدأ يطلع منها اهاات عاليه ااااااه يا سالي ااااااه...

سالي: وهيا بتلعب ف كس ياسمين.... عاجبك
ياسمين: امممم كماااان اوووي

فضلت سالي تدعك ف كس ياسمين وراحت راكبه ع فخد ياسمين وبقا كسها على كس ياسمين وفضلت سالي تتحرك وكسها يحك ف كس ياسمين والاتنين سخنو ع الاخر ااااه امممممم ااااااه سالي سرعت اكتر وفضلت تقفش ف بزاز ياسمين جامد وياسمين تقولها اااه يا سالي هجيب يخربيتك وسالي قالتلها وانا كمان مش قادره ااااااه واترعشو الاتنين مع بعض ونامو ف البانيو

بعد ما ارتاحوا فضلو يضحكو جامد مع بعض وقامت ياسمين وحضنت سالي و باستها من شفايفها وقالتلها بجد شكرا

سالي: يا عبيطه انتي اختي
ياسمين: يلا بقا نكمل شاور ونطلع بدل ما حد من البنات يصحا ويفضحونا😂😂😂
سالي: ههههههههه عندك حق

ياسمين خلصت الأول وطلعت دخلت الاوضه ووقفت تسرح شعرها قدام المرايه... سمعت خبط على باب الاوضه وكانت نجوى

نجوى : اي دا اي دا دا احنا روقنا خالص اهو ووشنا نور
ياسمين: حبيبتي يا نجوي... و**** لقيت نفسي مهمومه ومخنووقه وشكلي بقا وحش قولت اما اخود شاور وافوق نفسي
نجوى : اي دا دي بيجامه سالي
ياسمين : اه ما انا مجبتش لبس معايا
نجوى : امممم تمام... ع فكره عبده كلمني امبارح وجاي انهاردا
ياسمين ب خضه: جاي يعمل اي
نجوى بخباثه: معرفشي بس هوا بيقول ان مبقاش عايز الجوازه دي
ياسمين بكبرياء: ولا انا اصلا بقيت عيزاها حوش انا اللي ماسكه فيه اوي
ياسمين داخت وكانت هتقع جريت عليها نجوى وسندتها وقعدتها ع السرير.... والباب خبط
ياسمين: دا عبده اكيد
نجوى : طب ارتاحي انتي بس وانا هفتح
جريت نجوى وفتحت الباب وكان عبده... أول ما شافتو اتشعلقت فيه وحطت بوسه ع شفايفو

ف الوقت دا سالي كانت طالعه من الحمام ف شافت المنظر لأن الحمام موجود ف نص الصاله... سالي وقفت تنحت مش مصدقه اللي هيا شيفاه ازاي نجوى وعبده... دخلت تاني ع الحمام عشان محدش يشوفها..

عبده: بس بقا يا بت اهمدي
نجوي: وحشتني اوي يا عبوودي
عبده: خلاص بقا يا نجوى حد يشوفنا
نجوى بعدت عنه وقالتلو اه تلاقي المدام وحشاك
عبده: وحشاني دا اي عدي بس كدا قدامي لما اروح اشوف الموضوع دا اي..... وفعلا عبده دخل الاوضه على ياسمين لقاها قاعده ع السرير... دخل ووقف قدامها

عبده: ازيك يا مدام
ياسمين:........
عبده: لما جوزك يكلمك تردي عليه
وشدها من دراعها وقفها
ياسمين : بس بقا سيبني عايز مني اي تاني رووح ل عشيقتك
عبده: انتي حامل ف ابني دلوقتي يعني مافيش طلاق
ياسمين: لا فيه وهطلق منك عشان انا مبقتش طيقاك ولا طايقه العيشه معااك
عبده: وابني هتعملي فيه اي
ياسمين: اللي بيحب مراته بيكون عايز يجيب منها عيل واتنين وتلاتة وانت مش بتحبني ف اعتقد انك مش هتحب اخلف منك
عبده: انتي عايزه اي يا ياسمين دلوقتي عشان انا الوقفه دي حتى مش طايقها

ياسمين بحسره: يا خساره يا خساره بجد عملت فيك ايه انا عملت فيك اي **** ينتقم منك ويوريني فيك يوم فاكر أن فلوسك مكفياني عنك وانت سايبني ولا معبرني ولا شايفني دا انا لسه ف عز شبابي ضيعت سنتين من عمري معاك انا بجد ندمانه اني عرفتك وحبيتك واتجوزتك الغلطه غلطتي ولازم نتطلق

عبده ببرود: خلاص خلاص كفايه كلام ولا هيقدم ولا هيأخر
ياسمين مسكتو من التيشيرت بتاعو وسحبتو عليها.... انت جايب البرود دا كلو منين جيبت القسوه دي منين

عبده راح ماسك ايديها وناطرها وقالها خلاص اسكتي بقا انا زهقت

كل دا ونجوي بتتفرج.... دخلت عليهم.... خلاص يا جماعه استهدوا ب**** مش كدا

عبده كان ماشي راح واقف ولف وقال... ياسمين.... انتي طالق..... طالق بالتلاته

ياسمين اول ما سمعت الكلمه دي صعقت اتسمرت مكانها ومحسيتش غير ودموعها بتجري من عنيها وبدأت تفقد وعيها وحست ب سائل دافي بينزل من بين فخادها.. بصت على فخادها لقيت ددمم نازل بيجرى قالت.. ددمم... ووقعت ف الارض اغمى عليها ودماغها اتخبطت ف التسريحه وغرقت الأرض ددمم

نجوى صوتت وعبده راح عليها وسالي طلعت ع الصوت ورنيم صحيت مفزوعه.... فضلت نجوى وعبده يفوقوا فيها وسط زهول رنيم وسالي محدش فاهم فيه اي
سالي قالت اسعااااف....وجريت اتصلت الإسعاف وحاولوا يفوقوا فيها لكن دون جدوى... نجوى افتكرت مازن اخدت فون ياسمين وفتحتو ودخلت اوضت رنيم واتصلت عليه ورد عليها بلهفه

مازن: ياسمين عامله اي انا مرعوب عليكي يا بنتي
نجوى : انا نجوى يا مازن اسمعني ياسمين جالها نزيف واغمي عليها دماغها اتخبطت ف التسريحه وجابت ددمم وطلبنا الإسعاف وهنروح ع مستشفى....... ممكن تحصلنا على هناك
مازن بصدمه: يالهههوي طبعا طبعا هتلاقيني ف المستشفى فوورا

مازن قفل ومبقاش عارف بيلبس ازاي ونزل جرى ع المستشفى

عربيه الإسعاف وصلت ونزلت ياسمين ع سرير الإسعاف وسالي فضلت تعيط جات نجوى تركب مع ياسمين الإسعاف..... راحت سالي شداها

سالي: تعالى هنا انا اللي هركب... وانتي تعالى مع الاستاذ عبده ورنيم....
نجوي استغربت ومفهمتش ليه سالي بتعمل كدا
طلعت نجوى البيت تغير ورنيم طلعت تغير عبده طلع معاهم وكان قاعد ف الصالون رنيم خلصت ودخلت ل نجوى...

رنيم: اي يا نجوى ما تلبسي يلا
نجوى: روحي انتي يا رنيم انا شويه وهاجي
رنيم: ماشي انا ماشيه
وفعلا رنيم طلعت من البيت ومشيت وفضل عبده ونجوي لوحدهم..... نجوى طلعت ل عبده لقيتو قاعد ع الكنبه ومرجع دماغو ل ورا وباصص ف السقف

نجوي : اي يا عبده مالك
عبده: زعلان على ياسمين وعلى ابني اللي راح
نجوي: ياسلام دلوقتي زعلان عليها وبعدين عادي لما نتجوز هجيبلك دستت عيال ولا تزعل نفسك
عبده ب استغراب: نتجوز....
نجوى : ااه ولا انا مش اد المقام مثلا
عبده: يلا بينا يا نجوى بس نروح عند ياسمين نطمن عليها ونتكلم بعدين..

وفعلا قاموا ونزلوا

عند ياسمين ف المستشفى..... عربيه الإسعاف وصلت... وكان مازن واقف مستنيها وطلع الدكتور اللي ماسك المستشفى صاحب مازن وكانت المستشفى كلها منتظره ياسمين وأول ما نزلوها من الإسعاف مازن راح عليها و ممرضات و الدكتور.. وسالي وراهم ودخلو ع اوضه العمليات فورا...

بعد شويه نجوى وعبده وصلوا وكانت سالي مش طيقاهم..
نجوى : اي يا سالي طمنينا ياسمين عملت اي
سالي ب نظره احتقار: و** يا مدام نجوى ياسمين ف العمليات ادعولها ** يقومها بالسلامه... ولا اي يا استاذ عبده

نجوي: مالك يا سالي في اي نظراتك مش مظبوطه ولا كلامك
سالي: اقولك في اي... فيه قرف وغدر وخيانه و علاقه قذره
نجوى : انتي اتجننتي بتتكلمي على اي
رنيم ب عدم فهم: في اي يا سالي اهدي مالك
سالي : مافيش حاجه دا مش وقت نتكلم فيه نطمن على ياسمين الاول

عبده وشه اتخطف وفهم أن سالي شافتهم ونجوي كمان فهمت... نص ساعه وياسمين خرجت من العمليات ومازن معاها.. الممرضات اخدوها على الاوضه.... وسالي ورنيم جريو على مازن....

سالي: طمني يا دكتور هيا عامله اي
مازن: حصل إجهاد للأسف معرفناش نلحق البيبي والخبطه بسيطه اخدت خمس غرز بس واضح ان نفسيتها وحشه اوي طول ما هيا ف البينج كانت بتنده على امها وابوها..... هما فين
سالي : متوفيين
رنيم: طب يا دكتور هيا هتفوق امتا
مازن: عشر دقايق أنشاء**** وتفوق
سالي: متشكره جدا يا دكتور... بس انا بشبه عليك
مازن: انا بقعد ف نفس الكافيه اللي انتوا كنتوا بتقعدوا فيه انا اللي كنت ببوص ل ياسمين على طول
سالي : ايوا ايوا فعلا انت.... طب عرفت منين أن ياسمين جات هنا
نجوى : نجوى كلمتني
رنيم: ماشي يا دكتور متشكرين جدا
مازن : محدش يدخل ليها خالص وانا اول ما تفوق هعرفكو..... ومشي وسابهم

نجوي وعبده كانو متابعين الكلام من بعيد.....
نجوي : بقولك اي تعالا نمشي مالناش لازمه نقعد اكتر
عبده : عندك حق كل حاجة راحت خلاص اصلا يلا بينا
ومشيوا من غير ولا كلمه.......

مازن دخل على ياسمين كانت بدأت تفوق وهوا جمبها
ياسمين حطت ايدها على بطنها: ااه... ااه بطني
مازن:حمدلله ع السلامه يا قمري
ياسمين ب قلق : اي دا انا فين وحصل اي
مازن: أغمى عليكي ياستي واتخبطتي ف التسريحه ينفع كدا
ياسمين: والبيبي يا مازن
مازن: للأسف نزل
ياسمين ب حزن: كان لازم ينزل كان لازم.. اجا ف الوقت الغلط وربنا اخدو ف الوقت الصح
مازن: **** يعوضك يا ياسمين انتي لسه صغيره
ياسمين ب عياط: خلاص يا مازن اتطلقت
مازن: اي دا بجد
ياسمين: ايوا طلقني
مازن: هوا الخسران ولا يهمك دلوقتي... صحابك برا هيتجنوا عليكي هخليهم يدخلوا اهو

وطلع مازن ونده عليهم وسابهم مع بعض... ودخلت سالي جريت حضنت ياسمين ورنيم جات وفضلت تطبطب عليها وسالي كانت زعلانه اوي على صاحبتها واللي حصلها ورنيم متعرفش اي حاجه....

سالي : كدا خضيتينا عليكي
ياسمين: انا كويسه يابت اهو
رنيم: حمدلله على السلامه يا حبيبتي
ياسمين: **** يسلمك يا قمري... اومال فين نجوى
سالي: مشيت هيا وعبده
ياسمين: ازاي يعني متبقاش جمبي ف وقت زي دا
سالي:بوصي يا ياسمين متفكريش ف اي حاجه دلوقتي غير انك تقفي على رجليكي من تاني
ياسمين: فيه حاجة حصلت ولا اي
رنيم : لا يا حبيبتي بس هيا راحت تجيبلك غيار وكدا وعبده راح يوصلها
ياسمين : اصلا ميهمنيش احنا أتطلقنا

البنتين اتصدموا وياسمين حكيتلهم ع اللي دار وطبعا سالي محبتش تعرف ياسمين اي حاجه عشان متتصدمش وكفايه اللي هيا فيه.... مازن خبط ع الباب ودخل عليهم جايب ل ياسمين عصير واكل
مازن: كل الاكل دا يتاكل وأهم حاجه تشربي العصير
ياسمين: ليه يا مازن التعب دا

مازن اتصرف تلقائي: وطبع بوسه على جبين ياسمين وقالها المهم سلامتك انا كنت مرعوب عليكي مش عارف ازاي قدرت اعملك العمليه ف عدم التركيز اللي كنت فيه دا

ياسمين اتنحنحت و اتكسفت والبنات استأذنوا وخرجوا

ياسمين: انا.... اااا
مازن: متقوليش اي حاجه انا فاهمك ومقدر اللي انتي فيه

وبدأ يأكلها ويشربها العصير وسط ضحكهم وكلامهم مع بعض وياسمين نسيت تعبها شويه ومازن قالها انها تقدر تطلع بليل وتروح البيت والجرح تغير عليه مرتين ف الاسبوع وهوا هييجي بنفسو ف البيت يغير ليها ع الجرح عشان اي مجهود غلط عليها وفعلا بليل سالي ورنيم اخدوها بيت سالي ومازن وصلهم بعربيتو وودعهم وقالهم أن هوا هييجي بعد بكره عشان يغيرلها ع الجرح واي حاجه يحتاجوها يكلموه.....

عند نجوى وعبده... كانوا قاعدين ف اوضه نوم نجوى
نجوي : بقولك اي يا عبده البت سالي شكلها شافتنا ومش هتسكت
عبده: طب وبعدين دي هتبقا مصيبه لو ياسمين عرفت
نجوي : لازم نخطط ونفكر هنعمل اي كويس اوي
عبده: قصدك اي يا نجوي
نجوي : قصدي اننا لازم نكسر عين سالي عشان متنطقش ب حرف
عبده : يعني هنعمل اي
نجوي : بوص يا سيدي احنا............

عند سالي ورنيم وياسمين..... كانو قاعدين ف الصالون
ياسمين: انا محروجه من مازن اوي يعني لبس واكل وكمان وصلنا وهييجي يغيرلي ع الجرح
سالي: شكلو طب يا اوختشي
رنيم: انا بقول كدا بردو هوا الصراحه مووز
ياسمين: بس انتي وهيا ****
سالي : بنااات انا هايجه خالص
رنيم وياسمين ف صوت واحد : **** يهدك يا شيخه😂😂
سالي راحت شاده رنيم قرصاها من حلمتها
رنيم: اااي وجعتيني يا وسخه😂
سالي: ما هوا دا المطلوب
وقامت سالي ونزلت بوس ف رنيم من شفايفها وكانوا الاتنين لابسين قمصان كات بيتي وقصيره ومش لابسين تحتيها أندر ولا سونتيال.... وكان باين علي رنيم انها متعوده على كدا مع سالي....

نزلو تقطيع ف شفايف بعض الاتنين وكل واحده ايدها على بزاز التانيه وشويه علي كسها..... وياسمين هاجت من منظر هم بس مش قادره تعمل حاجه ف دخلت الاوضه ترتاح.... وسابتهم مع بعض

رنيم ايدها على كس سالي والايد التانيه على بزها وسالي نفس الكلام ل رنيم.... سالي راحت زقت رنيم نامت ع الارض وفتحت رجليها اوي ونزلت تفريش ف كس رنيم ب ايديها وطبعا رنيم لسه بنت.... نزلت سالي بلسانها تلحس كس رنيم اووي وتموص فيه وتلحس ف ذنبورها اووي ورنيم..... ااااااه اااااااح حلو اووووي كماااان يا سالي كماااان
وسالي مش رحمه كس رنيم.... وراحت سالي قالبه نفسها ركبت على رنيم طيزها بقت ف وش رنيم.... سالي قربت طيزها من وش رنيم اوي عشان كسها يوصل ل شفايف رنيم بقت كل واحده نازله مص ولحس ف كس التانيه واهاتهم كانت ماليه الشقه وبقو يبعبصو بعض ف طيازهم...... وسالي.... ااااااه امممممم نااار...... فضلوا على كدا عشر دقايق لحد ما الاتنين صوتوا مع بعض.... ااااااه هجيب اااااااااه وغرقوا شفايف بعض ولحسوا كس بعض

وووووووبس كدا يا حلوين استنوني ف الجزء الرابع عشان نعرف عبده ونجوي خططو ل اي وايه اللي هيحصل مع ياسمين لسه....... استنوني مش هتأخر عليكم....

الجزء الرابع

ازيكم يا حلوين.... يا رب تكونوا بخير..... اتمنى اكون متأخرتش عليكم......اوقات بيجي الشخص الصح ف الوقت الغلط.... وأوقات بييجي الشخص الغلط ف الوقت الصح.... تعالو نكمل

بعد ما رنيم وسالي خلصوا المعركه دخلوا اخدو شاور مع بعض وطبعا كان شاور لا يخلو من اللمس والبوس والعض والقرص واللعب.. 😂😘

ياسمين كانت ف الاوضه بترتاح تليفونها رن وكان مازن

ياسمين: الوو
مازن : اي يا حبيبتي عامله اي دلوقتي
ياسمين بحرج: الحمد**** احسن
مازن : خلي بالك من نفسك عشان خاطري
ياسمين: انا مش عارفه اشكرك ازاي بجد شكرا جدا
مازن: مافيش شكر بينا انتي عبيطه ولا اي
ياسمين: عايزه أسألك سؤال ممكن
مازن: سؤال واحد بس... انت براحتك يا باشا

ياسمين: انت ليه واقف جمبي بتعمل معايا كل دا مع ان متعرفنيش من كتير حتى مخرجناش مع بعض

مازن: بوصي يا ياسمين حقك تستغربي انا ذات نفسي مستغرب انا اول مره ابقا كدا مع اي واحده مش فاهم حصلي اي لما بشوفك بنسا الدنيا واكن مافيش فيها غيرك مش عارف دا حب ولا إعجاب بس انا مشدود ليكي اووي

ياسمين: مش عارفه اقولك اي
مازن: متقوليش حاجه وسيبي كل حاجه ماشيه زي ما هيا أهم حاجه تاكلي كويس وانا بكره هاخي اغيرلك ع الجرح
ياسمين : ماشي هستناك...باي

وقفلوا مع بعض.... رنيم وسالي خلصوا وياسمين نامت ودخلوا المطبخ يجهزوا الغدا

عند نجوى وعبده...
عبده: يا بنت الايه.... دي فكره جهنميه
نجوي : وكدا يا قلبي مش هتقدر تفتح بوقها ب كلمه
عبده: وانا موافق
نجوى حاوطت رقبتو ب ايديها واتشعلقت فيه و بعت بوسه على شفايفو: واهو بالمره نستمتع انا وانت
عبده : هههههههه همك على انبساط كسك وبسسس
نجوى : هوا فيه احلى من المتعه بقولك اي هات ايدك كدا

واخدت ايدو وحطيتها على كسها: شوف مولع ازاي

عبده راح زاقق صوباعو الوسطاني ف كسها: بس من جوا مولع اكترر

نجوى : اااه يا عبده

عبده: انتي متناكه اووووي

نجوى : متناكتك انت وبس يا حبيبي

ونزل عبده بوس ف شفايفها اووي ويعض ف شفتها اللي تحت شويه واللي فوق شويه وايدو بتفعص ف بزازها والايد التانيه على كسها هاريه بعبصه ب صوابعو

نجوى : ااااه ااااح براحه جننتني

عبده: انتي مينفعش معاكي براحه يا لبووه

نجوى : اااي ااااااه

عبده راح قالبها ف وضع الكلبه وطلع زبو من البنطلون وراح راشق زبو ف كسها مره واحده

نجوى : ااااااااااه اتفشخت حرام عليك

عبده فضل يزوق ف زبه ومش سامعها: مش هرحم كسمك خووديه يا شرموطه جااامد اهو

نجوى : ااااه كسي ااااااه بيوجعنييييي
وفضل عبده رزع ف كس نجوى جااامد لحد ما نزل لبنو جوا كسها وهيا مكنتش جابت لسه..... عبده بعد ما جاب لبنو اترما ع السرير ونجوي اترمت جمبو.... بس مكانتش طايقه نفسها عشان جاب قبلها ومهتمش بيها وكان عنيف معاها اوي على غير عادتو...

عند سالي ورنيم خلصو الغدا وكانت الساعه ٦ ونص وصحوا سلمي وقامت واكلو مع بعض.... وسط ضحك وهزار وكانو مبسوطين اوي فجأه فون ياسمين رن وكان مازن... ياسمين قامت عشان تكلموا

سالي: ايوا ياعم
رنيم: هههههههه شكلنا بنحب جديد
ياسمين: أخرسي منك ليها

ودخلت الاوضه وقفلت وفتحت عليه
ياسمين: الو يا مازن
مازن:بحب اسمع اسمي منك اوي... هاا اتغديتي
ياسمين: اه الحمد لله... وانت
مازن: الحمد**** بس اهم حاجة انتي اكلتي كويس
ياسمين : اه الحمد لله
مازن: بصراحه مستني النهار يطلع ب فارغ الصبر
ياسمين: ههههههه ليه بقا
مازن: عشان اغيرلك ع الجرح طبعا ههههههه
ياسمين : بقا كدا ما هوا انا قصدي ع الجرح بردو

وفضلوا يهزروا ويضحكوا مع بعض لحد الساعه ٧ ونص
وبعدين قفلت معاه وطلعت من الاوضه كانو سالي ورنيم شالو الاكل وقاعدين بيتفرجو ع التلفزيون
فجأه سالي قالتلهم..ايه الملل داااااااااا

رنيم وياسمين اتخضوا: ايه يا بنت المجانين مالك
سالي: زهقااااااااانه
ياسمين: عايزه اي **** يحرقك صدعتيني
سالي: عندي فكره حلو هتسلينا خااالص
رنيم: اشجيناا
سالي: عندي كام فيلم سكس ناااار
ياسمين: هههههههههه دماغك كلها سكس
سالي : ما احلاااااااه
رنيم: طب قومي ياابت بسررعه

وفعلا قامت سالي جابت الأفلام كانو تلاته وكلهم ليزبين بس كان فيه واحد فيه اتنين ليزبين ومعاهم راجل دا اللي شغلوه الفيديو بدأ... ب بنتين بيبوسو بعض اووي نايمين فوق بعض وكل واحده ايديها على بزاز التانيه وشويه على كس التانيه..... واهاتهم كانت ماليه الاوضه.... واحده فيهم كانت لابسه زب صناعي...

ونامت وصاحبتها نزلت لحس ف الرب الصناعي دا وبعدين صاحبتها قلبتها ونزلت لحس ف كسها

سالي وياسمين ورنيم هاجو من المنظر الاكتر سالي..

قامت سالي ركبت على رنيم وهيا ع الكنبه ونزلت بوس ف شفايفها ودعك ف بزازها ورنيم بتقولها ااه يا مجنونه في اي
سالي: البنات بنت المتناكه دي ولعتني
رنيم : هههههه وانا اي ذنمبي روحي ل ياسمين
ياسمين ب خضه: لالالا انا مش حمل حاجه سيبوني

راحو الاتنين انفجروا من الضحك عليها 😂

وبيبصوا ع الفيلم لقو البت قلبت صاحبتها ف وضع الكلبه ورشقت فيها الزب الصناعي

هنا سالي اتجننت وقالتلهم... انا معايا واحد جوا

رنيم: انتي عبيطه يابت احنا بنات
سالي: وطيزك فين يا مراا
رنيم: هههههه انتي اتجنيتي ع الاخر
سالي: لا انا هايجه ع الاخر

وجريت ع أوضتها تجيب الزب الصناعي راحت رنيم جريت على ياسمين

رنيم: الحقيني يا ياسمين دي مجنونه
ياسمين:ههههههه انا ايه اللي جابني هنا يارب
رنيم: استخبا فين بس قوليلي
ياسمين: أجرى اطلعي برا وانفدي بجلدك
رنيم : ههههههههه دا انا هولع فيها سيبيهالي بس هفشخها عشان تحرم
ياسمين: ههههههههه جدعه افشخي طيزها

وجات سالي ومعاها ذب صناعي راحت رنيم قالتلها بسرعه.... انا اللي هبقا الراجل وانتي يا لبوه هترقصيلي وتقلعي هدومك حته حته لحد ما تبقى ملط.... وسالي عجبتها الفكره وأدت ل رنيم الزب الصناعي

سالي كانت لابسه بيجامه بنطلون وتيشرت نص كم ورنيم كانت لابسه قميص قصير..... رنين قلعت القميص والاندر ولبست الزب الصناعي

وسالي وقفت وفضلت ترقص ب مياعه وتهز ف طيازها وتدعك ف صدرها وراحت قالعه التيشيرت ومكنتش لابسه سونتيال وظهرت بزازها وكان شكلهم وااو

فضلت تدعك ف بزازها وتبوص ل رنيم ب شهوه وتعض ع شفايفها... وراحت عطيتها ضهرها وقلعت البنطلون وكانت لابسه أندر احمر

رنيم : قربي يا لبوه عليا

وسالي قربت.... راحت رنيم مقلعاها الكلوت.... وفضلت تحسس على طيزها وتقولي طيزك حلوه اووي قربي كمان... وقربت سالي اكتر ورفعت رجل ع الكنبه والتانيه ف الارض وكسها بقا عند بوق رنيم... راحت رنيم مسكاها من وسطها وقربت على كسها وفضلت تبوس فيه اوي اوي...... وطلعت لسانها وفضلت تلحس فيها وسالي هاجت ع الاخر وكسها بقا ناار.... رنيم بقت عنيفه اكتر وزودت لحس ومص وبقت تعض زنبورها عضات خفيفه..... وسالي بتقول.... ااااااه يا رنيم كسي ولعني.... اااح اووووو

راحت رنيم قالتها يلا يا لبوه وضع الكلبه وفعلا سالي سمعت الكلام وعملت وضع الكلبه ووقفت قدامها وقالتلها موصي زبي

راحت سالي وخداه ف بوقها وفضلت تموص فيه شويه.... ومكنتش عارفه لأنها مالهاش ف الرجاله راحت رنيم زقاها وقالتها خلاص يا شرموطه... وجات وراها وحطت جيل على الزب وراحت باصه ل ياسمين وغمزت ليها😂😉
ياسمين قالتلي يلا:....

راحت رنيم بدأت تدخل صوباع واخد الأول وبعدين اتنين وسالي مستمتعه اوي.... ااه كمان ذوي اااه
رنيم: لا مدام زودي يبقا الزب على طول

راحت جربت تزق الزب وكان كبير على طيز سالي
سالي: ااه ااه براحه يا رنيم بيوجع
رنيم: اسكتي يا متنااكه
وراحت راشقه نصو
سالي حست أن نفسها راح منها:::: اااااااااه اتفشخخخخت يا وسسسخه ابعدي عنييييي
ورنيم عملت مش سامعه ونزلت دك ف طيز سالي جامد

وسالي موجوعه وعماله تصوت: ااااه و**** لوريكي يا رنيم ااااه طيزي

رنيم: ياكش تحرمني يا شيخه😂وفضلت فشخ ف طيز سالي

سالي الوجع بدأ يقلب معاه ب متعه: ااااه حلو اوي امممم
ورنيم مش رحمها ومسكت بزازها ب ايدها وقالتلها غرقى زبي يلا من عسلك

سالي: ااااااه زبك حلو اوووي ااااه اكترر اكترر
ورنيم عماله تدخل وتطلع اووي وفجأه سالي صوتت من عسل كسها اللي بينزل جامد اااااااااااه واترعشت جامد وراحت نايمه ع بطنها ورنيم لسه بتنيك ف طيزها

سالي: خلاص يا رنيم ب**** عليكي كفايه
رنيم فعلا قررت ترجمها وطلعت الزب من طيز سالي وكانت سالي خرم طيزها احمر اوووي من اللي حصل فيه سالي بعد ما ارتاحت شويه دخلت الحمام على طول ورنيم قلعت الزب ولبست القميص بتاعها تاني

ياسمين: ههههههههه مجانين و****
رنيم:دي لبوه مش عايزه الا كدا
ياسمين...........
رنيم: مالك يا ياسمين مش طبيعيه ليه
ياسمين : متدايقه اووي.... نجوي صاحبت عمري متسألش عليا كل دا ولا حتى تيجي تشوفني
رنيم: بوصي انا معرفش فيه اي بس سالي اصلا مش طيقاها لا هيا ولا عبده
ياسمين: ازاي يعني مين قالك كدا
رنيم: لما كنتي ف العمليات وكانوا موجودين كانت بتكلمهم وحش ومش طيقاهم وهما اتدايقو ومشيوا
ياسمين: اكيد حصل حاجة سالي مش هتعمل كدا من نفسها
رنيم: و**** معرفش

وسالي طلعت من الحمام فجأه وهيا لابسه البشكير.....
سالي: **** عليكي يا ظالمه
رنيم: ما انتي اتمتعتي يا لبووتي ولا اي
سالي: اخرسي مش طيقااااكي انا اتفشخت

رنيم وياسمين فضلوا يضحكوا بس ياسمين دماغها كانت ف نجوى وعبده وكانت عايزه تعرف ايه اللي بيحصل هيا مش عرفاه

ياسمين وجهت كلامها ل سالي..... سالي فيه حاجه مخبياها عليا
سالي: لا مافيش
ياسمين:في حاجه مخبياها عليا عرفيني فيه اي
سالي: مافيش يا ياسمين
ياسمين بعنف: لا فيه يا سالي نجوى صاحبت عمري متسألش عليا ازاي ولا تعبرني ولا خليتيني اروح عندها الشقه وجينا هنا لازم افهم فيه اي انا مش عبيطه
سالي بعجز:اوعديني طيب لو قولتلك مش هتزعلي ولا هتعيطي ولا هتنفعلي
ياسمين: قولي يا سالي ابوس ايدك قولي

سالي حكت ل ياسمين ع اللي حصل قدام الباب من نجوى وعبده وفهمت أن فيه بينهم حاجة

ياسمين مبقتش مصدقه وكانت مصدومه والدموع بقت تجري من عنيها: ازاي ههه ازاي نجوى وعبده... صاحبت عمررري هههههههه مش مصدقه ازااااااااااااي يعني هيا كانت السبب ف كل مشكله بيني وبينو وهوا وسسسسخ عشان يسلم ل صاحبتي كدا.... بجد مصدومه بجد

وفضلت تعيط.. َسالي حاولت تهديها ورنيم طبعا سمعت كل حاجه وحاولوا يهدو فيها.... مافيش فايده... سالي كان عندها مهدأ اداتلها واحده واخيرا نامت..... ومازن اتصل عليها بس فونها كان مقفول

الشمس طلعت كانت الساعه ٧ ونص الصبح ياسمين فاقت بس كانت تعبانه ووجع دماغها كان زايد... قعدت ع طرف السرير و افتكرت كل حاجه وقررت انها لازم تفوق ومتسمحش لحد يكسرها ف ستين داهيه نجوى وعبده وقررت انها لازم تنتقم منهم.....

قامت اخدت شاور وطلعت هدوم... برا واندر من نفس اللون اصفر... بيجامه برمودا وبادي كات بس مش جابت مياه ع دماغها عشان الجرح.... طلعت من الحمام فتحت فونها جالها رساله من مازن أن حاول يكلمها ١٠ مرات... اتصلت عليه... ورد بسرعه

مازن: انتي فينك يا بت انتي قلقتيني عليكي انتي كويسه حصلك حاجه فيكي اي
ياسمين: طب خليني الحق ارد طيب هههههه
مازن: قلقان عليكي يا حماره
ياسمين: حماره😂مقبوله منك ياعم بس انا كنت نايمه و**** معلش
مازن: قافله فونك ليه بقا
ياسمين: كان فاصل
مازن: طب متحصلش تاني.... هاا فطرتي
ياسمين: لا لسه صاحيه
مازن: طب يلا قومي وافطري وانا ع الساعه ٢ هتلاقيني عندك
ياسمين: اوكي يا مازن هستناك

وقفلوا مع بعض وياسمين نامت تاني المهدأ كان شديد عليها..... صحيت ع صوت البنات كانت الساعه ١٢

سالي: ياسمين انتي...
ياسمين قاطعتها: انا كويسه مافيش حاجه
سالي: انا اسفه و****
ياسمين: خلاص يا سالي مافيش حاجه و**** انا تمام
مازن جاي انهاردا الساعه 2
سالي ورنيم : ايوا يااعم
ياسمين :اتلموا بقاااااا

فجأه فون سالي رن وكانت نجوى طبعا....
ياسمين شافت أن وش سالي اتقلب: في اي يا بنتي مين بيتصل
سالي: نجوي
ياسمين: طب ردي وتفتحى الاسبيكر بسرعه
سالي عملت دا فعلا وجالهم صوت نجوى

نجوي : الو يا سالي
سالي: نعم
نجوي : عيزاكي يا سالي نتكلم شويه ممكن
سالي: ليه يا حبيبتي تكلميني عن خيانتك ل أعز اصحابك مثلا
نجوي ومسكت اعصابها: معلش يا سالي ممكن نتكلم بس معلش
ياسمين شاورت ليها توافق
سالي:ماشي يا نجوى اما اشوف انتي عايزه اي... نتكلم فين
نجوى :ف بيتي هستناكي
وقفت معاها.... سالي مكنتش مطمنه ودا اللي أكدت عليه ياسمين اكتر

ياسمين: على فكره يا سالي نجوى مش سهله وعايزه تسكتك خلي بالك خودي رنيم معاكي
سالي: وهيا هتعمل اي يعني ست نجوى دي دا انا أكلها ب سناني
ياسمين: تعمل كتير يا سالي صدقيني دي عشره عمري وانا حفظاها
رنيم: هاجي معاكي يا سالي خلاص

وفعلا رنيم قررت تروح مع سالي والبنات فضلوا يحفلوا ع سالي انها هتكون لوحدها مع مازن والشيطان شاطر

ياسمين: اعصابي حديد يااابت
سالي: ههههههههه اوووي انتي هتقوليلي
راحت ياسمين لقاها بالشبشب وقلبوها هزار

دخلت سالي ورنيم لبسو وكانو لابسين عبايات سودا و لابسين نضاره شمس وسايبين شعرهم... العبايات كان نظامها واسع ومفتوحه من النص ومن تحتها لابسين باديهات نص كم و بنطلون جينز وكوتشي ابيض كان شكلهم حلو اووي

سالي: عايزه حاجه يا ياسمين
رنيم: الموز على وصوول
ياسمين : مش عايزه حاجه بس خلي بالكو من نفسكم
رنيم: متخافيش عامله حساب كل حاجة
ونزلوا وقفلوا الباب كانت الساعه ١ ونص... قامت ياسمين وقالت تغير البيجامه.... دخلت فتحت دولاب سالي واخدت منه قميص اسود كات واصل لحد ركبتها وصدرو مش مفتوح اوي وسابت شعرها وحاطت روج خفيف اوي وكان شكلها هادي وجميل.... يادوب خلصت الباب خبط وكان ماازن

فتحت الباب..... مازن لما شافها فضل متنح ليها جامد وعيونها الخضرا سحرتو من جمالها.....
ياسمين حطت عينها ف الارض لأنها اتوترت من نظرتو ليها
ياسمين: احم احم... اتفضل
مازن: وان وقفت أمام حسنك صامتا ف الصمت ف حرم الجمال جمال
ياسمين راحت لفت وشها واتكسفت: يااادي الليله دي بقولك اي انا بتكسف و****
مازن : هههههههه خلاص يا ستي هسكت... هوا مافيش حد هنا ولا اي
ياسمين: لا و**** البنات نزلوا وشويه و جايين

مازن دخل وياسمين قفلت الباب وكان التوتر سيد الموقف..... ياسمين قالت ل مازن... اتفضل اقعد
قعد مازن ع الكنبه وفضل يسألها عن أحوالها ولسه بتحس ب دوخه وكلام عادي وطلع الشنطه بتاعتو اللي فيها الغيار.... وطلع الشاش والقطن والمطهر

ياسمين: مازن... مش هتوجعني صح
مازن: لا يا حبيبتي متخافيش
ياسمين وشها احمر: طيب على مهلك
مازن: تعالي بس جمبي هنا

قامت ياسمين وقعدت جمبو بس بعيد شويه
مازن: ممكن تقربي سيكا
ياسمين: اهو كدا
مازن: معلش شويه كمان
ياسمين قربت اكتر لحد ما ركبتها لزقت ف ركبتو واصلا ياسمين كانت متوتره جدا عشان هوا كان بيحرك مشاعرها اووي وعضلاتو اللي بارزه من التيشيرت مثير بالنسبالها.....

قرب من وشها وجرب يشيل اللزقه

ياسمين طلعت منها اه ناعمه: براحه يا مازن انا خايفه
مازن : متخافيش يا قلبي و**** مش هوجعك
سكتت ياسمين وشال اللزقه براحه وياسمين كانت متأثره من نفسو السخن اللي بيخبط ف خدها وغصب عنها عينها جات ع زبو لقيتو منفوخ هيفرتك البنطلون..... بلعت ريقها وحاولت تمسك نفسها.... حط اللزقه ع الطربيزه واخد المطهر وقالها هتستحملي ف دا شويه بقا معلش

ياسمين: يالهوي هيحرقني صح
مازن: شويه بس.... اقولك امسكي فيا
ياسمين: بجد متأكد
مازن: اه متخافيش يلا
وفعلا ياسمين مسكتو من كتافو ووطت دماغها شويه وهوا رش المطهر ع الجرح وحرق ياسمين اوي

ياسمين: اااح بيحرق بيحرق اااه
وعيونها دمعت.... ومازن فضل يطبطب ع ضهرها ويهديها.... خلاص يا حبيبتي هيهدا اهو
وحضنها عليه اوي وهيا ارتاحت ف حضنو وهوا حضنها جاامد
مازن: ياااه يا ياسمين كنت محتاج حضنك دا اوي بجد
ياسمين:.......
مازن بعد شويه عنها وحاوط وشها ب ايديه وقالها.... عايز اقولك حاجة

ياسمين مش بترد بردو
مازن: ياسمين مالك
ياسمين فتحت عينها: ماازن خلاص حوط الشاش يلا
مازن: طب قولي اللي جواكي مالك
مش ردت عليه لأنها مش عارفه تقولو أن نفسها فيه وأنها ارتاحت ف حضنو اوي وان هوا مأثر عليها وع مشاعرها وخايفه تقرب اكتر من كدا.... قامت جريت ع المطبخ تشرب

راح وراها.... كان ضهرها ليه... وقف وراها وحط ايدو ف وسطها وهمس ف ودانها..... بحبك
هنا ياسمين كل قوتها انهارت..... مازن قرب اكتر و زبو لزق ف طيز ياسمين ومسك ف وسطها جامد وشدها عليه...... وجاب شعرها على جمب وحط بوسه على رقبتها وودنها وخدها وياسمين كانت مبسوطه اووي وف عالم تاني...... مازن لفها ليه بقا وشهم ف وش بعض

مازن: انتي حلوه اوي ونفسي فيكي من زمان
ياسمين : مازن انا مش قادره بس بقا
وراح مازن واخد شفايفها ف شفايفو وفضل يبوس فيها اووي بس براحه وفضل يموص ف لسانها وايديه نزلت على بزازها براحه وهيا بتقول.... اه اه
مازن عنف البوس اكتر وبقا يمسك بزازها اكتر وياسمين هاجت ع الاخر وراح مازن رافع القميص واحده واحده ومدخل ايدو من تحت القميص وصل ل فخدها وقالها

تسمحيلي...... ردت عليه ب بوسه على شفايفو..... راح حاطط ايدو ع كسها وكان سخن اوي وغرقان عسل
مازن: اممم ناار
ياسمين:اااه مش قادره
مازن فضل يمشي ايدو ع كسها براحه وراح جايب الاندر ع جمب وياسمين فتحت رجليها اكتر وسندتها عليه هوا فضل يدعك ف كسها وراح مدخل صوباعو اللي ف النص فيه...... ااااااه يا حبيبي ااااااه كماان
مازن ولع نار وراح مقلعها الفستان وهيا قلعتو التيشيرت وبقو نازلين هرس ف بعض وراح قالع البنطلون وكل هدومو والاتنين بقو عريانين خالص ومازن نزل بوس ف شفايفها وف بزازها وبطنها لحد ما وصل ل كسها راح رفعها ع الرخامه وفاتح رجليها ونزل على كسها بووس ولحس ومص وهيا هايجه خااالص

ااااااااه كسي ااااااااه يخربيتك
وهوا مش راحمها وفضل يدخل صوباعو ينيك بيه كسها ولسانه على ذنبورها بيحرك فيه اووي لحد ما صوتت واترعشت وغرقت ايدو عسل وسابها هديت شويه وفضل يبوس ف شفايفها وهيا قامت نزلت ع الارض اخدت زبو ف بوقها فضلت تموص فيه اوي ومازن كان مستمتع جدا... ااااه حلو اووي
فضلت تموص فيه وفي بيوضو حوالي خمس دقايق وبعدين هوا قومها و وقفها وكان ضهرها ليه وراح مدخل زبو ف كسها و فضل يرزع فيه وهيا مبسوطه اووي و بتضحك من المتعه....... ااااه يا مازن ااااه.... ااااح.... يخربيت كدا

وراح لاففها وشها بقا ليه ورفع رجليها سندها على وسطو والتانيه ف الارض ونزل رزع ف كسها ب زبو وهوا بيبوس شفايفها وماسك وسطها ب ايديه فضل ع الوضع دا شويه حلوين لحد ما ياسمين صوتت واترعشت تاني مره على زبو و مازن قالها هنزل يا ياسمين وراحت ياسمين قاعده ف الارض وخليتو نزل على بزازها وغرقها لبن كان كتير وتقيل اووي

نروح عند سالي ورنيم... وصلو عند نجوى وخبطو وفتحتلهم و............

بس كدا الجزء الرابع خلص يا حلوين استنوني ف الجزء الخامس عشان تعرفوا نجوى هتعمل اي مع سالي ورنيم.... وياسمين هتعمل اي مع مازن بعد اللي حصل بينهم.... ملحوظه... بفكر انهي القصه بالجزء الخامس ايه رأيكم انهيها...... ولا أطول فيها شويه..... مستنيه رأيكم.... سلام يا حلوين❤️❤️😍

الجزء الخامس

ازيكم يا حلوين....يا رب تكونوا بخير عارفه ان انا اتاخرت عليكم اوي بس كان فيه ظروف منعاني وكنت فاقده الشغف للكتابه ومخنوقه وحاجات كدا ملخبطه وكنت بصراحه ناويه اسيب هنا خالص لأن حصلي كام موقف كدا مش احسن حاجه....

بس كان لازم ارجع عشان اكمل القصه وكان نفسي جدا اعملها سلسله بس دا هيكون الجزء الأخير سامحوني عارفه ان انتوا كنتوا حبين تكون أكبر بس غصب عني .... واحتمال امشي تاني.... المهم تعالوا نكمل القصه عشان مطولش عليكم............

رنيم وسالي وصلوا ل بيت نجوي ولسه هيخبطوا سمعوا صوتهم
نجوى ف بيتها وكانت بتتخانق مع عبده لأن هوا متغير معاها

نجوى ب صوت عالي: انا خونت صاحبتي عشانك وخسرت صحابي كلهم عشانك وسيبت جوزي عشانك وانت ف الاخر زهقت مني ورافض الجواز مني عشان مبقتش اليق ب حضرتك

عبده: بقولك اي قصري ف الكلام انا مستحيل اتجوز واحده سابت جوزها عشاني وكانت بتنام معايا ما انتي ممكن تعملي كدا معايا

نجوى ب هيستريا: ههههههههه اناااااا وحيات امي ما هسيبك انت فاكر مراتك كانت شريفه هيهيهيهيهيهي ماهي كانت خاينه بردو

عبده ضربها بالقلم وشدها من شعرها: اخرسي يا وسخه انا مراتي أشرف منك وم اللي خلفوكي

نجوي:ااااااه سيبني يا جبااان سيبني ** يهدك يا أخي و** بتخونك مع مازن الدكتور اللي كان عملها العمليه

عبده: انا هطربق الدنيا عليكوا كلكم.... كلكم خاينين كلكم

وجاي يمشي مسكتوا وقالتلو: لازم نكمل خطتنا الاول

عبده : ياسلام عليكي كمان عيزاني اكمل الخطه... اغتصب سالي وافقدها شرفها عشان نكسر عينها متقولش حاجه.... لا تقول انا مش خايف الدور والباقي عليكي.... يلا سلام يا حلوه

لما البنات سمعوا كدا جريو ع الدور اللي فوق واستخبوا

ومشي عبده وسابها... وقعدت نجوى تعيط ع اللي حاصلها وكل حاجه اتشقلبت ضدها

نزلوا خبطوا على نجوى: قامت مسحت دموعها وفتحتلهم.....

سالي: اهلا بالسنيوره اهلا بالخاينه اهلا باللي صانت العيش والملح والعشره
رنيم: أخص عليكي يا نجوى متوقعتش دا كلو يطلع منك
نجوي دخلت وسابتهم: ااه كلوكم بقيتوا تمام وانا اللي وحشه

سالي بصت ل رنيم وغمزوا ل بعض ودخلوا وقفلو الباب وقفلوا الترباس وسالي قلعت العبايه ورنيم قلعت ونجوي بقت واقفه مستغربه مش فاهمه في اي

نجوى : في اي مش فاهمه حاجه
سالي: دلوقتي هتفهمي يا حبيبتي
رنيم راحت مثبته كاميرا صغيره ف الصاله ب حيث أنها جايبه الصاله كلها.....

نجوي: اي دا انتو هتصوروني ولا اي
سالي: لالا يا روحي احنا هنستمتع مع بعض مش اكتر
نجوى : ابعدي عني يا شرموطه.... وراحت زاقه سالي

سالي جريت عليها وشديتها من شعرها: انا شرموطه يا لبوه يا متناكه يا خاينه دا انا هطلع كسمك يا معرصه

ونزلت فيها ضرب ونجوي بتحاول تدافع عن نفسها مش قادره وبوقها جاب ددمم ووشها اتخربش

رنيم جريت وحاشت سالي بالعافيه من ع نجوى

رنيم :خلاص يا سالي خلاص بقا خلينا نكمل اللي جايين عشانو

سالي : اتفووو عليكي وسخه.... قومي يابت قووومي

وقامت نجوى قعدت ع الصالون وفضلت تعيط

سالي قربت منها ورفعت وشها ب ايديها : لالا يا حلوه متعيطيش كدا

نجوى :اوعي سيبيني كدا
سالي: هسيبك بس لما تسيبيلي نفسك

نجوى : مش هيحصل انتي مجنونه

سالي: لا يا حبي هيحصل عشان دا لو محصلش انا هفضل اضرب فيكي لما اموتك أو فيه حل تاني معايا مياه نار ممكن اشوهلك بيها وشك الحلو دا أو جسمك مثلا

نجوى : يالهوووي انتي ازاي كدا حرام عليكي يا سالي

سالي: ومش حرام عليكي صاحبتك واللي عملتيها فيها

سالي راحت شدتها من شعرها وقالت ل رنيم.... هاتي العصير
دخلت رنيم المطبخ وحضرت كوبايه عصير وجابت حبايه فياجرا طحنتها و حطيتها ف الكوبايه وقلبتها كويس واخدتها وراحت عند سالي ونجوي...

اديتلها الكوبايه

سالي: يلا يا أموره اشربي
نجوي: اي دا دا سم عايزه تموتيني
سالي: تؤتؤتؤ بعد الشر عنك دا حبايه فياجرا بس عشان تسخنك اكتر...
نجوي: لا لا لا
سالي: يلا بقا عشان معملهاش معاكي
نجوى شربت العصير مغصوبه عشان خايفه من سالي ورنيم
سالي: شطوره انا كدا احبك وع فكره احنا مش هنأذيكي بس اللي بيحصل دا عشان لو فكرتي ف يوم شيطانك يوذك وتعملي حاجه فينا زي اللي كنتي هتعمليها يبقا انتي الجانيه على روحك
نجوي: وانا كنت هعمل اي
سالي حكتلها ع كل حاجة سمعتها

نجوى بدأت الحبايه تعمل مفعول وجسمي سخن وبدأت تعرق وكانت مصدومه لأن كل حاجه اتقلبت ضدها واتكشفت....

سالي: ههههههههه بت ارنيم الحبايه اشتغلت.... الزب الصناعي وحيات ابوكي م الشنطه عشان فيه حد هيتفشخ انهاردا وشغلي الكاميرا بقا واقع ي اتفرجي عليا
رنيم: طب ما انا عايزه اشارك
سالي: من عيوني اصبري عليا بس

سالي بصت ل نجوى وقررت تنسا كل حاجة حاليا عشان تعرف تعمل معاها كل حاجه صح.... مشت ايديها على وشه نجوى وبزازها وكسها ونجوي غصب عنها مكنتش قادره تقاوم.... كانت لابسه قميص اسود كات قصير فوق الركبه.... وراحت سالي بيساها من شفايفها اووي وعضتها من شفايفها ورقبتها بقت تعض فيها جامد ونجوي بتتأوه.... ااااه براحه حرام عليكي....

سالي راحت زقاها نامت ع الكنبه وراحت قايمه قالعه التيشيرت والبنطلون وفضلت ب الاندر والسونتيال اللي كان لونهم موفي وكان شكلها يهيج اوي... نزلت ب ايديها تمشيها على فخاد نجوى وتدعك فيهم جامد وراحت واصله ل كس نحوي وراشقه فيه صوباعين وفضلت تدخلهم وتخرجهم جااامد

نجوى : اااه اااه مش قادره حرام عليكى
سالي : دا انا هفشخك انتي لسه شوفتي حاجه
وراحت مطلعه ايديها وقالتلها كدا كسك جاهز يستقبل الزب

وقامت سالي وقاعت الاندر ولبست الزب وندهت ل رنيم تقفلها الزب كويس

رنيم: بت يا سالي انتي جامده اوي جسمك وااو
سالي راحت شاده رنيم من بزازها: مالك يا لبوه سخنتي
رنيم: بصراحه اه
سالي: ههههههههه دورك جاي بس مش هنا ف البيت

وراحت سالي ل نجوى قلعتها القميص وخايتها تنام تاني وراحت ضرباتها بالقلم ع صدرها
نجوى : ااي ليه كدا
سالي راحت قرصاها من حلماتها اووي وراحت وراشقه الزب ف كسها مره واحده وكتمت وبوقها ب ايديها

نجوى عيني اتفتحت ع الآخر واتوجعت اووي
وسالي فضلت ترزع ف كسها جامد
نجوي: ااااااه حرام عليكي يا ظالمه اااااه اتفشخت

وسالي شغاله دك ف كسها اووي وتقرص ف بزازها راحت وقالتلها يلا يا معرصه الدوجي حالا

وقامت نجوى وفضلت تعيط وقالتلها ابوس ايدك خلاص حرام عليكي.... راحت سالي زقاها مشقلباها.... وبقت طيز نجوى ف عند زب سالي..... راحت سالي جايبه شويه زيت ودهنت بيهم الزب

سالي : طيزك شكلها متفتحش قبل كدا بس هتتفتح ع ايدي

قبل ما نجوي تنطق كلمه سالي رشقت الزب ف طيزها ونجوي كتمت وشها ف الكنبه من الألم...... وسالي استنا شويه وفضلت تدخل وتطلع ف الزب ونجوي بتعيط من الوجع وف نفس الوقت بدأت تحس ب متعه

نجوى : اااه اااااح بيحرق
سالي: ههههههههه شكلك بدأتي تستمتعي يا لبوه
وفضلت تدخل ف الزب وتطلعوا ونجوي حطيت ايدها على كسها وفضلت تدعك فيه اووي ااااااه ااااااه طيزي مش قادره اااامممم بتوجعنييي ااااه
وفضلت تدعك ف كسها وسالي تدعل ف بزاز نجوى لحد ما نجوى صوتت واترعشت جاامد

سالي : هههههههههه اوي يا شرموطه دا الزب اتغرق ددمم من طيزك

نجوى سكتت شويه وراحت سالي شايله الزب من طيزها ومسحاه ب منديل وراحت مدخله الزب ف كس نجوى وفضلت تنيك فيها جامد وتفعص ف بزازها وتدها من شعرها وتضربها ع طيزها وراحت مدخله صوباعين ف طيز نجوى وفضلت تنيك فيها من طيزها وكسها وراحت نجوى جابت للمره التانيه وهيا ف قمه المتعه... سالي قامت

سالي: كدا كفايه عليكي يا حلوه فشختك من الجمبين
رنيم طفت الكاميرا واخدتها وسالي لعت الزب ولبست هدومها تاني

سالي: الفيديو معايا لو فكرتي تعمل اي حاجه مصر كلها هتتفرج عليكي وانتي بتتفشخي

نجوى فضلت تعيط من الألم والمشاكل اللي اتحطت فيها من كل حته ومشيت سالي ونجوي

عند مازن وياسمين......
ياسمين دخلت الحمام غسلت جسمها ولبست قميص تاني لونو ابيض واسع وفضفاض نص كم وطويل وملبستش سونتيال ولا برا وطلعت كان مازن لبس هدومو خلاص ومستنيها

ياسمين بصيتاو ب احراج وقعدت جمبو راح قرب منها وباسها ف خدها

مازن: بحبك
ياسمين : بجد يا مازن
مازن: بحبك وعايز اتجوزك مستحيل اسيبك
ياسمين ب فرحه: يعني مش ندمان ع اللي حصل بينا
ياسمين: بالعكس انا مبسوط جدا انا عمر ما انبسطت كدا ف حياتي
ياسمين حضنتو وقالتوا انا كمان بحبك اووي وانبسطت معاك جدا
مازن: انتي من انهاردا مراتي مش هسيبك خلاص

وراح واخد شفايفها ف بوسه رومانسيه فضل يموص ف شفايفها وهيا حضنتو اووي وبدأت تتجاوب معاه تاني وفجأه الباب خبط😂😂

ياسمين اتخضت: يالهوي رنيم وسالي😂
مازن: طب اهدي خلاص مافيش حاجة

مازن قام فتح
سالي: ساعه عشان......
سالي سكتت لما شافت مازن واتحرجت

سالي: لا مؤاخذه معرفش أن حضرتك لسه هنا
مازن: لا انا اصلا كنت ماشي
رنيم خدت بالها أن ياسمين مغيره وضحكت
ومازن ودعهم ونزل

سالي ورنيم: ايوا ياعم غيرت هدومك...... عملتوا اي ها اي
ياسمين: اتلمي يا بت منك ليها دا جوزي
سالي: اتجوزتو امتا ابت
رنيم: طب كنتي اعزمينا
ياسمين: حكيتلهم ع اللي حصل واللي مازن قالوا وفرحوا ليها جدا وهما حكوا ليها ع اللي حصل عند نجوى واللي سمعوه وفضلوا يضحكوا مع بعض.....

عبده روح بيتو وفضل يولع ف سجاير كتير جدا ويفكر ف كلام نجوى مقدرش يستحمل ونزل راح بيت رنيم ل ياسمين..... خبط وسالي فتحتلوا

سالي: نعم
عبده: انا عايز ياسمين
سالي: ليه عايزها ف اي هيا مش عايزه تشوفك
عبده: اوعي من قدامي يا سالي عايزها ف كلمتين
وزقها ودخل
سالي: تعالا هنا انت فاكر نفسك فين
مسمعهاش ودخل جوا ينده ع ياسمين
عبده: ياسمين.... يااااسمين اطلعيلي نتكلم

طلعت ياسمين من اوضتها ب فزع... َفي اي عايز اي تاني سيبني ف حالي بقا



عبده: هما كلمتين وهمشي.... انتي كنت بتخونيني واحنا متجوزين
ياسمين ب فزع: نعم بخونك ههههههههه طبعا جوجو قالتلك صاحبتي وعشره عمري
وقفت قدامو بتحدي و بعت ايديها ع صدرها وبصتلو اوي وقالتلو ااه خونتك يا حبيبي
راح عقده ضاربها بالقلم
ياسمين: ااه 😨بتضربني يا وسخ يا عديم الرجوله حسبي **** فيك

جريت سالي ورنيم ومسكوها وفضلوا يزعقو فيه ويطردوه من الشقه

وعبده قالها انا اتخدعت فيكي
ياسمين : لالا استنا انا عزماك ع فرحي بعد ما العده تخلص هتجوز مازن.....

عبده سابها ومشي من غير ولا كلمه والحزن ماليه والغضب والغيره

فضلت ياسمين تعيط والبنات يسكتوا فيها لحد ما هديت وبعدين قعدوا مع بعض وفضلوا يضحكو عشان ينسوا ياسمين اللي حصل

نجوى بقا فضلت مرميه ع الكنبه زي ما هيا وكلها مشاعر حزن وكسره وغضب وخيانه والم فضلت تصوت وتشدد ف شعرها ودخلت اخدت شاور وكان فيي ددمم ف طيزها ماكنتش قادره من وجع كسها فلت تحوط مرهم وحاجات عشان تطيب جروحها

عدا ٦ شهور على أبطالنا ياسمين حبها زاد ل مازن اكتر من الاول وأجا يوم فرحهم
ورنيم عايشه قصه حب وسالي لا لأنها مالهاش ف الرجاله ونجوي فضلت لوحدها ومالهاش دعوه ب حد واشتغلت وركزت ف اللي جاي

ياسمين بتتجهز ف اوضتها وسالي لبست فستان فيروزي مجسم كلو وكات وسايبه شعرها ولابسه كعب من نفس لون الفستان وحاطه روج احمر وميكب خفيف اوي كان شكلها يهبل

ورنيم لبست فستان بيج مجسم بردو ب كم واحد والتاني كات وكعب من نفس اللون وكانت عامله فورما ف شعرها وحاطه ميكب خفيف وكان شكلها حلو

والبطله بقا لبست فستان ابيض تاي بيست يعني كلو مجسم ومن اول الركبه منفوش وحمالاتو واقعه على كتافها وسايبه شعرها ولابسه كعب ابيض بس صغير وحاطه ميكب رقيق مع عيونها الخضرا كان شكلها يهبل

رنيم وسالي دخلوه عليها وفضلوا يتغزلو ف جمالها واخدوها من ايدها ل مازن اللي كان لابس بدله بيضا وجزمه كلاسيك سودا ومحدد دقنو وكان شكلو فخم اوي وعسل

فضلوا ماسكينها من ايدها والفرحه مش سيعاها كانوا عاملين الفرح ف جنينه وعازمين بعض الأصدقاء وأصدقاء مازن واهلو ومامتو وباباه اللي رحبوا ب ياسمين جدا وحبوها

مازن استلم ايد ياسمين وباسها

مازن ب حب: ايه القمر دا... الجمال دا كلو ملكي
ياسمين: كلي ليك يا جوزي يا حبيبي
مازن: لالالا الحنيه دي ف البيت بس عشان مش اغتصبك هنا
ياسمين: لالا خلاص
وضحكوا العرسان ورقصوا مع بعض وسط فرحه الجميع وغيره البعض الفرح خلص وراحو على بيتهم

مازن فتح الباب وياسمين جايه تتدخل مازن منعها
مازن: لازم اشيلك عشان متتعبيش يا قلبي
ياسمين : احم احم ايه الدلع دا كلو
مازن: من اليوم ورايح مافيش غير الدلع وبسسسس

وشالها بين ايديه ودخل وقفل الباب برجليه ودخل بيها ع اوضت النوم نزلها وفتح الباب ودخلوا.. قعدت ع السرير وقعد جمبها وبصلها ف عيونها وحاوط وشها ب ايديه

مازن: انهاردا اسعد يوم ف عمري **** ما يحرمني منك ابدا ويخليكي ليا العمر كلو
ياسمين : ويخليك ليا يا حبيبي.... بحبك اووي

واخد شفايفها ف بوسه عميقه عبرلها بيها عن شوقو وحبو واحتياجو ليها... بعدت عنه شويه تاخود نفسها

ياسمين : عايزه اغير طيب ونكمل ممكن
مازن: وانا ماسكك غيري
ياسمين : لا اطلع برا على ما اغير
مازن: ياسلام ياختي ما انا شايفك قبل كدا ملط😂
ياسمين ضربتو ع كتفو: بقا كدا طب اطلع برا يلا حالا
مازن: هههههههه اه يا مفتريه طالع خلاص..
اخد بيجامه من الدولاب وغيار ليه وطلع

قامت هيا طلعت قميص ابيض طويل شيفون كلو وكات وتحتيه أندر فتله ابيض ومافيش سونتيال وليه روب ابيض شيفون... دخلت خدت شاور بس غسلت جسمها ولبست القميص وكان شكلها مغرري اوي

مازن خبط: اي لسه بدري ولا اي
ياسمين فتحتلو ومازن لما شافها صفر صفاره اعجاب
مازن: ايه القمر دا يخربيت عيلتك كلهم😂
ياسمين: اتلم يا مازن ****
مازن: بصراحه كدا كتير... أي يا شيخه حرام عليكي ع رأي بهاء سلطان براحه شويه شويه علينا يا شيخه😂
ياسمين: ههههههههه لا بحب بالجامد

مازن راح داخل عليها وحط ايدو ع رقبتها وسحبها عليه وشفايفو لمست شفايفها وفضل يبوس فيها ويموص ف لسانها والاتنين حرارتهم عاليه اوى... مازن راح مقلعها الروب وهوا بيبوسها بردو ومشا ايدو ع بزازها من ع القميص حلماتها كانوا واقفين فضل يمشي صوابعو عليهم براحه
ياسمين: اممممم اااه
مازن: بحبك اووي بعشق جسمك وهيجانك
ياسمين: قطعني يا مازن مشتاقه ليك اووي
مازن فضل يدعك ف بزازها ب ايدو يدعك فيهم جامد وهيا بتتأوه من الوجع والمتعه... ايدها نزلت تلقائي ل زبو تدعك فيه من ع البنطلون وكان واقف اوي راح مازن بعد عنها ودخلها ع السرير قلعتها القميص وفضلت الاندر الفتله وهوا قلعت البيجامه وفضل البوكسر بس..

نام عليها ونزل فيها بوس وف رقبتها وبقا يعضها وفضل يبوس فيها لحد ما نزل ل بزازها بقا يبوس فيهم وبعض فيهم وهيا بيطلع منها احلى آهات.... اااااه امممم ااااااه بزي اااه كمان
ومازن مش ساكت فضل يبوس ف بزازها ونزل ع بطنها بووس وفضل يحرك لسانو ف سرتها ويبوس فيها لحد ما نزل ل كسها بقا يبوس فيه من برا وبعدين شال الاندر ع جمب وفضل يحوط على كسها بوسه واحده واحده وهيا مش قادره.... اااااه اااااح اااااه حلو اووي

وهوا بيبوس ف كسها راح مطلع لسانو وفضل يمشي لسانو عليه اووي ويدخل لسانو ف كسها وهيا ماسكه شعروا ب ايدها وبتزوم وبتذوقو اكتر على كسها... وهوا اللحس بتاعو زاد وبقا يموص فيه وراح مدخل صوباعين من ايدو ف كسها وبقا يدخل ويطلع فيهم وهوا بيمشي لسانو ع ذنمبورها

ياسمين: ااااااه يا مااازن ااااااه كسي امممممم
مازن: عايز ادوق عسل كسك دوقيني
ياسمين: ااه يا مازن مش قادرررره
ومازن عمال يدخل ف صوابعو ويطلعها ولسان بيلعب ف كسها ب جنون وفجأه ياسمين اتشنجت وقفلت فخادها ع راس مازن وجابت عسلها ومازن شال صوابعو وبقا يلحس ف عسلها ب لسانوو

ياسمين بصتلو وقامت فضلت تبوس فيه وخليتو نام ونزلت عليه قلعتو البوكسر وفضلت تموص ف زبو وتلحس فيه ومازن مستمتع اوي... اااه يا قلبي اااه كمان شفايفك حلوه اوي
ياسمين فضلت تموص فيه شويه وبعدين راح طالعه عليه ومدخله زبو ف كسها كلو وفضلت تتنطط وهوا يضربها على طيزها ويفعص ف بزازها.... اووي يا لبووه اوووي

ياسمين: اااامممم ااااااه اااااااااه
مازن: اي يا قلبي اي اللي واجعك
ياسمين: كسي يا مازن كسي واجعني اوي
مازن: تعالى يا قلبي ابوسهولك
وراح ساحبها عليه ووصل ل كسها وفضل يموص فيه ويلحس فيها وراح منيمها ع ضهرها ونزل رزع ف كسها ب زبو اووي
مازن: خودي زبي يا شرموطتي خليه يمتع كسك الجعان
ياسمين: اااه يا حبيبي كمان افشخ كسي اووي كماان
مازن: كسك قافش ع زبي اووي
وراح مازن مشقلبها خلاها ف وضع الدوجي

ونزل دك ف كسها وبقا يفعص ف بزازها والايد التانيه شاده شعرها وياسمين مستمتعه اوي
ياسمين بتضحك: اااه يخربيت جمالك مبسوطه اووي وزبك مهيج كسي ع الآخر
ياسمين: طب ما تجيبي يا لبوتي عسلك تاني
ياسمين فضلت تلعب ف ذنمبورها ومازن مش راحمها....ااااااه يا مااازن اااه...
فضل يدعك ف بزازها اكتر وراح ضاربها ع طيزها لحد ما احمرت... وقالها انا هنزل يا لبوتي.. ااااه هنزل
ياسمين : وانا كمان هنزل معاك اااااااااه اممم اااااااااه يلااا
والاتنين اترعشو بعض ونزلو مع بعض.... كان فيه فوطتين صغيرين ع السرير ياسمين خدت واحده وأدت ل مازن واحده مسحو الاتنين ونامو ع السرير ف حضن بعض.... وتوته توته خلصت الحدوته

ووووووبس كدا تمت الحمد لله وبجد كان نفسي أكملها اووي كان عندي أفكار تانيه كتير بس سامحوني.... هتوحشوني يا حلوين...❤️😘😊💋
جميله اوي جبت عليها
 
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: كريم الأربعيني
الجزء الأول

ازيكم يا حلوين.... وحشتوني اوووي... عاملين اي... يارب تكونوا بخير... جيت لكم بقصه مختلفه حبتين المره دي مستواه من خيالي وبعض الأحداث من حياتي..... ويلا نبدأ❤️

انا اسمي ياسمين عندي ٢٥ سنه طولي ١٦٠ ووزني ٦٥ بشرتي خمريه وبزازي كبيره وطيزي متوسطه ومدوره و شفايفي منفوخه وصغيره وعيوني خضرا وشعري اسود وطويل واصل ل بعد طيزي... انا متجوزه من سنتين وحياتي ممله اووي َقبل الجواز مكنش ليا ف الرجاله ولا احب الجنس ولا بفكر فيه بس بعد ما دوقت حلاوه الزب بقيت مقدرش استغني عنو يوم... جوزي مش ضعيف ف الجنس بس مش بيمتعني مالوش ف اللحس ولا ف البوس ب اختصار هوا بيدخل زبو ع طول ف كسي.. كنا ف يوم بليل وجوزي كان قاعد معايا جالي اتصال من صاحبتي نجوى... رديت عليها على طول
نجوى : ياسمين حبيبتي عامله اي
انا: تمام يا قلبي انتي اخبارك اي
نجوى: وحشاني مووت وعايزه اشوفك
انا: وانتي كمان و**** يا قلبي
نجوى : طب اي مش هنتقابل ونقعد ف مكانا المفضل
انا: ياريت يا قلبي بس امتا
نجوى: اي رأيك بكره
انا: و**** فكره استنى كدا
ووجهت كلامي ل جوزي... جوزي اسمو عبده... عملت ميووت يعني كتم للصوت... وقولتلو عبده ممكن بكره اخرج مع نجوى صاحبتي
عبدو: نجوى
انا: اه نجوى
عبده لقيتو اتوتر كدا وسرح وقالي ماشي تمام
كلمتها واتفقنا هنتقابل بكره ٧ ونص وقفلت معاها وكنت مبسوطه جدا اني هخرج لأن بقالي زمان مخرجتش قومت اخدت شاور ولبست قميص اسود شيفون وطويل ومفتوح من الجمبين من أول فخدي لحد رجلي وكنت عايزه اوي دخلت لقيت عبده نايم.... روحت عليه وفضلت أهمس ف ودنو ب شفايفي وامشي ايدي ع زبو وهوا نايم... قولتلو بصوت واطي عبده يا حبيبي.. لكن مردش.. روحت بيساه من شفايفو لقيتو بعد عني وقالي... ياسمين انا عايز انام...
انا: عيزاك اوي طيب
عبده: معلش خليها بكره تعبان وعايز انام
محسيتش ب نفسي غير قومت من ع السرير قعده ف الصالون وفضلت اعيط😢😢وبجد كنت متدايقه لاني كنت عايزه اووي..... لقيت نجوى بتتصل وكانت الساعه ١ ونص الوقت متأخر
رديت عليها: الو يا نجوى في اي
نجوى: مافيش بس حسيتك صاحيه وانا مش جايلي نوم... بس مالك فيكي حاجه
انا: لا مافيش
نجوى : هتخبي عليا يا ياسمين... مالك
انا: عبده سابني وناام اووف
نجوى بضحك : يا هبله وبتعيطي للدرجه دي هايجه
انا: انتي فرحانه فيا يا نجوى.. كسي واجعني اووي
نجوى : خلاص يابت اتهدي واسكتي العبي ف كسك وهاتيهم
انا: شكلها كدا يلا طيري انتي بقا
نجوى: ماشي ياختي باي
وقفلت معاها ولقيت ايدي غصب عني بتروح ل بزازي بدعك فيهم اوي وجسمي بيزيد سخونه ااه ااه وبقيت امسك حلمات بزازي واشد فيهم وكانو واقفين اووي زي زب الراجل ورفعت رجلي الشمال على ايد الكنبه ورجلي التانيه ف الارض وايدي الشمال ع بزي الشمال وايدي اليمين نزلت ل كسي... فضلت امشي ايدي ع كسي وكان ناعم اوي وجميل.. دخلت فيه صوباعي اللي ف النص وفضلت ادخلو واطلع بسررعه ونفسي بدأ يزيد واقول ااه امممم امممم وايدي بتعصر ف بزي جااامد وفضلت الف ف ذنبوري اووي اووي وادعك ف صدري اووي لحد ما اترعشت وجيبتهم وارتحت خالص وفردت ضهري ع الكنبه ونمت مكاني.. صحيت تاني يوم على عبده بيصحيني
عبده: ياسمين قومي ياسمين
انا: في اي ع الصبح
عبده: انتي ايه اللي نيمك هنا
انا: معرفش كنت سهرانه ونمت غصب عني
عبده: طب قومي حضريلي الفطار
انا: حاضر يا عبده
وقمت حضرتلو الفطار وفطر وقالي انا نازل عندي كام مشوار واحتمال اتأخر
انا: اوكي وانا كدا كدا نازله
عبده: ماشي لو كدا ابقى اتغدي برا بقا
انا: تمام سيبلي فلوس
عبده: الفلوس عندك ف الدولاب خودي اللي تحتاجيه
انا:ماشي
وحط بوسه ع خدي ونزل فضلت قاعده زهقانه لحد ما الساعه جات ٦ قومت اخدت شاور ولفيت نفسي بالبشكير وطلعت من الحمام نشفت شعري بالسشوار وروحت ع الدولاب فتحتو ووقفت اختار

طلعت بلوزه كارو ب سوسته لونها اسود ف رمادي بنطلون اسود لازق ع الجسم وكعب احمر وشنطه حمرا وسيبت شعري وحطيت روج احمر وقفلت السوسته بتاعت البلوز وسيبت حته صغيره بس كان شكلي حلو جدا اتصلت على نجوى وقالتلي انها مستنياني ف الكافيه...

ركبت تاكسي روحتلها اول ما دخلت لقيت نجوى قاعده ومعاها واحده اسمها رنيم وسالي سلمت عليهم.... بردو هما اصحابي بس مش زي نجوى تعالو اوصفلكم نجوى ورنيم وسالي....


نجوى مطلقه من خمس شهور.. وعندها ٣٠ سنه.... بشرتها بيضه وطولها ١٥٥ ووزنها حوالي ٦٠ كيلو بزازها وسط وطيزها فلات وشعرها صبغاه اصفر وواصل ل اكتافها... شكلها حلو...

ورنيم سنجل وعندها ٢٢ سنه... سمرا عني بزازها وطيزها صغيرين وشعرها اسود وعملاه كاريه وعيونها عسلي..

وسالي مالهاش ف الرجاله تموت ف الحريم عندها ٢٦ سنه.. بشرتها بيضه وعودها مظبوط اوي هيا زيي ٦٥ بس أطول مني وكانت دايما تحب تبوصلي حسيتها كتير انها ليسبيان لأن هزارها كان انها تمسك بزي أو طيازي أو تتغزل فيا وكنت بحبها اوى بصراحه

فضلنا قاعدين... نهزر ونضحك وطلبنا شيشه لمون نعناع وانا طلبت قهوه بالبندق لاني بحبها اوي.. كان ف الطرابيزه إلى جمبنا مجموعه شباب واحد منهم منزلش عينه من عليا كان اموور اوي... ابيض وشعرو تقيل واسود وعيونو عسلي فاتح وعندو عضلات ولابس قميص ابيض بنطلون جينز كلاسيك اوي و شفايفو كانت صغنونه وحمرا كدا كان مغري اوي بالنسبالي وبالذات لاني بحب الرجاله اللي بعضلات

نجوى والبنات خدو بالهم
نجوى : اي ياعم السناره غمزت
سالي: شكلها كدا يا نجوى شغالين بصات ل بعض
رنيم: سيبوها ف حالها يا بنات انتو هتحسدوها
انا: اسكتو بقا **** يحرقكم😂الواد قمر اووي
كلهم ردو ف صوت واحد اووي😂.... لقيت جوزي بيتصل... انا: ايه النكد دا
نجوى : قومي يا اختي رودي ع المحروس
وفعلا قومت وطلعت برا الكافيه ورديت عليه
انا: الو
عبده: اي يا ياسمين لسه مع البنات
انا: اه يا عبده فيه حاجة ولا اي
عبده: لا بشوفك انا قاعد مع ناس صحابي
انا: طيب انا اصلا ساعه بكتير وهروح
عبده: ماشي وانتي مروحه كلميني
وقفلت معاه لقيت الشاب اللي كان بيبوصلي دا جمبي ف بصيت ليه وبعدين تقريبا كان عايز يقول حاجه بس رجع ف كلامو ودخلت عند البنات تاني فضلنا قاعدين وهوا بردو عمال يبوصلي

نجوى : بت يا ياسمين الواد شكلو واقع خالص
انا: وانا اعمل اي يعني
نجوى : شوف اللي عامله تقلانه وهوا هيطلع من عينها
انا: هوا قمر الصراحه يخربيت جسمو سكسي اووي
سالي: سكسي اي اتنيلي
انا: بت انتي انا شاكه فيكي اصلا انتي بتحبي البنات شكلك
سالي: مافيش احلى من الناعم مع بعضو جربيني بس وهعجبك اووي
انت: ههههههههه لا يا قلبي ان مكانش فيه زب كدا يرشق ف كسي ولا ايد خشنه تعصر ف بزازي وطيزي مقدرش احس ب اي متعه

وفضلنا نضحك مع بعض وبعديها قومنا وكل واحده روحت وفضلنا نروح الكافيه دا على طول وكان الشاب اللي شوفتو بردو بيروح ويفضل باصصلي وف مره كنت ف الكافيه وطلعت برا شويه لقيتو اجا ورايا واخيرا نطق
الشاب: لو سمحت
انا: ايوا في حاجه
الشاب: انا مش بعاكس و**** بس انا عايز اتكلم معاكي
انا: معلش مش هينفع عن اذنك
الشاب: طب ثانيه بس خودي رقمي وخلينا نتكلم مش هينفع وقفتنا دي
انا: وانت تعرفني منين ونتكلم ليه
الشاب: معلش كلميني وهفهمك ياستي اقولك خودي انتي رقمي وكلميني وقت ما تحبي
بعد تفكير شويه طلعت فوني واخدت رقمو وقالي رقمي بقا معاكي كلميني اي وقت
انا: اوكي
ومشيت وسيبتو وحكيتو للبنات وكنت مبسوطه لان هوا كان عاحبني

روحت البيت دخلت خدت شاور ولبست قميص احمر نص كم قصير وماسك ع جسمي وفضلت قاعده مستنيه عبده كان قالي ان هوا هيتأخر... فضلت ابوص للرقم وافكر اتصل ولالا وانا بفكر لقيت نجوى بتتصل
انا: **** يحرقك قطعتي حبل أفكاري
نجوى : كنتي هتكلميه ولا اي
انا :مين قالك😂😂
نحوي :عيب عليك اصاحبييييي حفظاكي
انا: مش عارفه متوتره ولو كلمتو هقولو اي مش عارفه انا شوفتو لابس دبله ف ايدو الشمال يعني شكلو متجوز
نجوى : طب واي يعني ما انتي متجوزه مع ان جوزك مش وحش معاكي
انا: انا محتاجه جنس محتاجه احس ب نفسي ك أنثى محتاجه راجل يشوفني صح مش يديني فلوس وخلاص
نجوى : اسكتي ونبي يا نحنوحه
انا: ونبي يا اوختي أوقات بحس ان عبدو جوزك انتي من كتر ما بتدافعي عنو
نجوى: ههههههههه انا عشان مطلقه ف بحب الرجاله اووي
انا: اه انتي هتقوليلي تلاقيه بياكلك اصلا
نجوى : اووي يا ياسمين كل يوم لازم أجبهم قبل ما انام ومافيش استغناء عن الخيار والكوسه
انا: لالا دا احنا نبقا نجيب واحد صناعي ونشتغل بيه ف نفسنا انا وانتي
نجوى: دي فكره جنان موافقه
انا: يلا هقفل كدا ونتكلم تاني
نجوى : باي يا قلبي
وقفلت معاها

وقررت اكلمو اخيرا
....... وبس كدا الجزء الأول خلص لو عجبكوا وعايزين اكمل اكتبولي ف الكومنتات.... سلام يا حلوين❤️😘❤️

الجزء الثاني



ازيكم يا حلوين اتمنى الجزء الأول يكون عجبكم.... انا عارفه أن هوا قصير بس كنت عايزه اشوف هيعجبكم ولالا..... جالي شويه تعديلات أن انا يعني اعرفكم حياه البطله اكتر هحاول انشاء **** اعمل كدا.... وتعالو نكمل



قررت اتصل على الشاب وفعلا اتصلت... وجالي صوته

الشاب: الو



انا: الو... ازيك عامل اي



الشاب: تمام الحمد لله



انا: هوا انا اترددت كتير قبل ما اكلمك



الشاب: ههههههه انا مستني اتصالك من بدري



انا: كنت عايز تقولي اي بقا



الشاب: بوصي يا ستي انا مكنتش بعاكسك ولا حاجه بس انتي حلوه بطريقه مش عاديه وهاديه غير البنات اللي بيقعدوا معاكي عارف انك متجوزه بس انا مشدود ليكي اوي ببصلك مبقدرش انزل عيني



انا طبعا الكلام كان مفرحني اوي وعايزه اقولو قول اكتر لاني مش بسمع الكلام الحلو دا من جوزي معرفتش ارد عليه وهوا كمل



الشاب: عارف انك مصدومه يمكن شويه ع العموم اعرفك على نفسي.... انا اسمي مازن وعندي ٣٢ سنه منفصل عن مراتي بعد علاقه دامت اربع سنين ومعنديش اولاد خالص وحاليا قاعد مع مامتي ومراتي عند مامتها بردو



انا: تشرفنا يا سي مازن



مازن: الشرف ليا طبعا.. و**** مبسوط اوي انك كلمتيني عايزين بقا نقعد مع بعض ونتكلم اكتر عشان تعرفيني اكتر واعرفك



انا: يالهوي... لا أخاف حد يشوفني ولا جوزي يشوفني



مازن: متخافيش يا بنتي.. صحيح متعرفتش بيكي



انا: انا اسمي ياسمين وعندي ٢٥ سنه متجوزه من سنتين ومعنديش اولاد بردو جوزي كويس ماديا بس مافيش اهتمام مافيش حب علاقتنا ممله اووي



مازن: معقول حد يبقا معاه الرقه والجمال دا كلو ومش مهتم بيه... يا خساره...



انا: يلا نصيب بقا المهم انا هقفل دلوقتي لأن جوزي زمانو جاي متبقاش تتصل عليا انا هبقا اكلمك



مازن: خلاص اوكي خلي بالك من نفسك.. باي



انا: باي



وقفلت معاه ولقيت جوزي بيكلمني بيقولي أن هوا مش جاي واحد صاحبو عمل حادثه ولازم يفضل معاه ممكن يقعد للصبح.... مصدقتش كلامو بس سكت لأن اصلا مهمنيش عشان هوا مش مهتم بيا ولا اكنو شايفني اساسا اتصلت ب مازن تاني وفضلنا نتكلم ونحكي عن حياتنا عرفت أن هوا منفصل عن مراتو بسبب أنها مش مهتمه بيه أهم حاجه صحباتها والسفر والخروجات لكن هوا مش مهم برا البيت بتتظبط وميكب ولبس وجوا البيت مافيش اي كلام من دا ف مستحملش وانفصل عنها بس لسه مش أطلقوا وفضلنا نتكلم للصبح



تعالو نروح عند نجوى.... ع فكره سالي ورنيم عايشين مع نجوى ف بيت واحد.... سالي وحيده مامتها وباباها عايشين برا وهيا بتحب مصر اوي ف قررت تعيش هنا وليها شقه امها وابوها بس قاعده مع نجوى.. ورنيم ليها اخ بس متجوز وامها وابوها منفصلين ومحدش سائل فيها بيدوها فلوس وبس ف عايشين مع نجوى وكويسين مع بعض اوي.....نجوى فونها رن



جالها اتصال.. حبيبي اللي وحشني اوووي



المتصل: انتي اللي وحشاني مووت

نجوى : كداب وبكاش اوي انت بقالك اسبوع مجتليش

المتصل: غصب عني يا روحي انا هعوضك واجيلك انهاردا

نجوى ب فرحه: بجد هتيجي😍

المتصل: اه يا روحي ساعه كدا وتلاقيني عندك... اهم حاجه تفضيلي الدنيا

نجوى : طبعا يا روح قلبي ف ثانيه

المتصل: مش اتأخر عليكي باي

وقفلت وقالت للبنات.... بقولكم يا بنات الشقه لازم تكون فاضيه انهاردا



سالي: ليه انشاء ****

رنيم: اي يا جوجو الموز جاي

نجوى : ايوا يا اوختشي جاي

رنيم: ايوا بقااا

سالي: ونبي ما فيه احلى من الناعم مش عارفه قصرت معاكو ف اي انا اهو انا اهووو

نحوى: اتنيلي واسكتي... خودي رنيم وطيروو ع الشقه بتاعتك وبكره نتقابل

سالي: بقا كدا ايوا ياعم حقك حالك مااشي بس نفسي اعرف مين دا مش بتخلينا نشوفو ابدا

نجوى :بلاش كلام كتير وخليكو ف حالكو

رنيم: حسره علينا

نجوى : **** أكبر امشو بقا يلاا



وفعلا رنيم وسالي دخلو لبسو ونزلو ع الشقه بتاعت أهل سالي ونجوى دخلت عملت سويت ل جسمها كامل كان فيه شعر خفيف بس عشان حبيب القلب.... ولبست قميص اسود شيفون ويادوب مغطى طيزها وعريان اوي وسرحت شعرها وحطت روج احمر وبرفان وظبطت نفسها ع الاخر.... هووب جرس الباب رن... بصت آخر بصه لنفسها ف المرايه وجريت تفتح...اول ما فتحت طلع مين😂😂....... عبده ه ه ه ه ه ه ه

نجوى : عبدو حبيبي وحشتني اوي اوي.... وحضنتو

عبده: يخربيت جنانك ندخل بس حد يشوفنا

نجوي: غصب عني وحشني اووي



واخدتو ودخلت وقعدوا ع الكنبه ونزلت فيه بوس واحضان......



عبده:ههههههههه يخربيت هيجانك اهدي بقا



نجوى: كدا يا عبده كل دا متجيش ولا تعبرني



عبده: غصب عني و**** يا حبيبتي



نجوي: ولا انت مقضيها مع السنيوره



عبده: مين دي... انتي عارفه اني بحبك انتي ويلا بقا لهموت من الجوع قومي حضري الاكل دا



نجوى : خمس دقايق وتلاقي الاكل قدامك يا عمري



جات تقوم راح عبده شاددها وقعت ف حضنو وقالها... ايه الجمال دا كلو

نجوي: دا كلو عشانك وملكك ومش لحد غيرك



عبده: طب قومي بسرعه اعملي الاكل عشان انتي وحشاني اوي حتى شوفي.... وراح ساحب ايدها وحطها على زبو وكان شادد اوي.... نجوى طبعا هاجت وكانت هتوطي على زبو خلاص وعايزه تطلعو من البنطلون وتمصو.... راح عبده وقفها وقالها نااكل الأول وهنقضي احلى ليله مع بعض🤤

(نسيت اوصفلكم عبده... عبده طولو ١٧٠ ووزنو حوالي ٨٠ جسمو مش معضل جسمو عادي وبشرتو سمرا.. وعيونو عسلي وشكلو حلو مقبول)



قامت نجوى جرى حضرت الاكل كان عبده جايب كباب وكفته وطحينه وعيش وسلطه وحاحه ساعه بقا وايييي😋😋 ومحدش يجوع ها😂😂



حطت الاكل واكلو وشالت الاكل ويلا بينا ع اليله السخنه بقا😂❤️



دخلو الاوضه وعبده نام ع السرير نجوى راحت عليه ركبت فوقيه وراحت بيساه من شفايفو وهوا حضنها من وسطها وبادلها البوس وهيا سخنت اكتر وراحت شداه ومقلعاه التيشيرت... وهوا راح مقلعها القميص كل دا وهما بردو بيبوسو بعض نزل تقفيش ف بزازها جامد وهيا بتقول ااااااه يا عبده وحشتني اووي كمان كماان



عبده: انتي اكتر يا قلبي كل حاجة فيكي وحشتني

نجوي بصت ف عين عبدو وقالتلو ب محن.. انا ولا مراتك

عبده بصلها وقالها مش هرد عليكي غير ب طريقتي...



نزل فيها بوس اكتر وتقفيش ف طيازها جامد وراح مقلعها السونتيال فضلت بالاندر الفتله راح منيمها ع السرير وفضل يبوس ف بزازها ويموص فيهم وهيا بتطلع منها آهااات جامده اووي.... اااه براحه على بزازي يا متنااك........ بس يا شرموطه انتي لسه شوفتي حاجه

راح منزل ايدو ع كسها من ع الاندر وفضل يلعب فيه اووي....... ااااه يا عبده ااااااه هوا دا يالهههوي... وكان عساها مغرق كسها.... عبده: اي يا لبوه كل دا هيجان عسلك غرق ايدي.... ااااااه كسي نااار مش قااادره

راحت زقاه ع ضهرو ومقلعاه البنطلون ونزلت البوكسر وظهر زبو كان واقف اوي... ونزلت فيه مص ولحس

عبده: ااااااه وحشتني شفايفك مصي اووي يا متناكه

نجوى: امممممم اححح حلوه اوي

وراحت قايمه راكبه على زبو ورشقاه ف كسها مره واحده..... فضلت تصوت من كتر المحن والهيجاان

وعبده ماسكها من َسطها بيرزعها اكتر على زبو وبيقفش ف بزازها وطيازها كان مقطعها حرفيا...... ونجوي خلاص ع آخرها... راح عبدو قالبها وعملت وضع الدوجي..... ونزل دك ف كسها...

نجوى: ااااه يا عبده اااااااااه براحه ااااه كسي مش قادرررره

عبده: يلا يا لبوه غرقى كسي من عسلك

نجوى: هجيب يا عبده هجيب اااااااااااااااه يخربيتك كسييييي اااااااه

وترعشت على زبو جااامد وراح هوا منزل لبنو معاها ف كسها واترمو الاتنين ع السرير من التعب



نرجع ل ياسمين.... فضلت سهرانه مع مازن ع الفون وكنت مبسوطه بكلامي معاه حسيتو شخصيه محترمه وان مش هدفو جنسي خالص كانت الساعه ٦ الصبح قولت اما انام بقا شويه.... ونمت....



عند عبده ونجوي.. نامو ع حالتهم دي وصحيو الساعه ١٠ عبده صحي قبل نجوى ولبس هدومو تاني وكان قاعد ع السرير بيلبس البنطلون نجوى صحيت

نجوى: صباح الخير يا حبيبي

عبده: صباح الفل انا نازله عايزه حاجه

نجوى : اقعد معايا شويه

عبده: لالا كفايه كدا بقا اروح عشان ياسمين

نجوي : ياسلام وحشتك اوي

عبده راح ماسكها من وسطها وساحبها عليه قالها انا ميوحشنيش غيرك يا جميل انت

وضحك معاها ونزل... نجوى سرحت ب خيالها... ازاي وصلت مع عبدو للمرحله دي وازاي حصل حب بينهم كدا

فلااش بااك...



اول ما عبده اتجوز ياسمين حصل بينهم مشكله ونجوي أقرب واحده ل ياسمين ف قررت تدخل وتحل المشكله وطبعا بدأت تتكلم مع عبده وتتفاهم معاه وكانت وقتها مطلقتش لسه وكان بردو فيه مشاكل مع جوزها أن هوا عينو زايغه وبيجي الستات وكل يوم مع واخده شكل وهيا تعبت..... فتحوا قلبهم ل بعض واتصاحبو اكتر لحد ما الموضوع وصل أن بقا فيه بينهم غزل وفضلوا كدا كتير.... وف يوم كانت نجوى عند ياسمين وكان عبده مش موجود وهيتأخر

ياسمين : بقولك اي يا جوجو هدخل اخود شاور والبيت بيتك عبدو مش جاي اقعدي براحتك بقا

كانت نجوى لابسه عبايه وتحتها شورت وبادي ماسكين ع جسمها والبادي مبين نص بزازها سايبه شعرها... ف الباب خبط... قامت تفتح بصت من العين السخريه شافت عبده..وتح الشيطان لاعب ف دماغها وبدل ما تلبس قالت لا هفتحلو كدا... وراحت فتحت الباب اول ما عبده شافها تنح...

نجوى : يالهوي عبده.... وراحت جريت ع جوا😂

عبده فضل متسمر مكانو وبعد ما استجمع نفسو دخل البيت.... وهيا جريت لبست العبايه تاني... راح قعد جميعا الكنبه

نجوى : انا اسفه معرفش أن انت

عبده: لا ولا يهمك... بس معلش ممكن كوبايه مياه

نجوى: اه طبعا

قامت تجيبلو ف عبده بص ع طيازها لقاها مش حلوه اوي زي ياسمين بس مش عارف ليه كان بيتشد ليها اوي... نجوى اتأخرت ف المطبخ قام يشوفها لقاها مش طايله تجيب الكوبايه

عبده: هههههههه طب اندهيلي اجبلك يا اوزعه

نجوى : و**** مش اوزعه انتوا اللي مشعلقين الكوبايات بعيد

وراح عبده جاي وراها... وشفايفو بقت قريبه من خدها اوي وزبو حك ف طيازها وهيا طلعت منها اه بس بصوت واطي

راحت لفت ليه وكانو قريبين اوي.....



بصت ف عينو وهوا بصلها وجالهم صوت ياسمين

ياسمين: نجوى معلش تجيبيلي الفوطه ل نسيتها

نجوى : اا.. اا..حاضر هجبها اهو

وبدأ بينهم النظرات والغمزات وعبده بقا يحب يكلم نجوى على طول وتعود عليها ونجوى كمان حبيتو أوقات عبده كان ضميرو بيأنبو عشان ياسمين بس كانت نجوى دايما تقولو أن ياسمين مش بتحبو اصلا وأنها بتحب فلوسه وبس


وكانت بتقسي قلبو من ناحيتها لحد ما بقا يكره ياسمين وبقا يموت ف نجوى مع ان ياسمين أجمل من نجوي بس اهو بقا القلب وما يريد... ولا نقول الزب ومايريد😂😂



وف يوم اعترفوا ب حبهم ل بعض وكان أول لقاء ليهم ف بيت نجوى لأن جوزها بيبات برا على طول




وفضلت اللقاءات تتكرر لحد ما بقا ينام مع نجوى وسايب ياسمين ولا شايفها اصلا...

نرجع من الفلاش باك...



نجوى فاقت من سرحانها وقامت خددت شاور واتصلت بالبنات عشان ييجو ويفطرو مع بعض



نروح عند ياسمين... صحيت من النوم على قفلت الباب بتاع الشقه عرفت ان عبده اجا.. قامت وهوا دخل الاوضه وقف قدام الدولاب يطلع هدوم عشان ياخود شاور راحت ياسمين عليه... وحضنتو من ضهرو

ياسمين: عبده.. ح... لسه هتقول حبيبي شمت ريحتو برفان حريمي... اتدايقت اوي وسألتو.... ريحتك غريبه يا عبده

عبده اتوتر: غريبه ازاي يعني

ياسمين: برفان حريمي

عبده: حريمي اي يا ياسمين

ياسمين: اه حريمي يا عبده... طمني صاحبك عامل اي

عبده: كويس كسر بسيط ف الدراع

ياسمين : اااه تمام ابقا روحلو كل يوم بقا

عبده راح ماسكها من دراعها وشاددها عليه... قصدك اي بكلامك

ياسمين بصيتلو ف عيونو...وراحت بيساه من شفايفو بوسه رقيقه.... قالتلو... مش قصدي حاجه بس انت مش حاسس بيا وايوا دا برفان حريمي يعني انت كنت مع واحده ياريت تطلقني يا عبدو عشان عيشتنا مبقتش تنفع

عبده: ازااي يعني انتي مجنونه ولا جرا ل عقلك حاجه

فجأه ياسمين داخت َكانت هتقع بس ايد عبده لحقتها

ااه دماغي.... مالك يا ياسمين.... تعالي اقعدي وسندها ب ايدو قعدها ع السرير....

ياسمين: شكلي حامل😢وفضلت تعيط

عبده مبقاش عارف يفرح ولا لا حس احساس غريب... بجد....

ياسمين : البيرود مجتليش ودايما دايخه ونفسي بتغم عليا... لازم اروح للدكتور

عبده: طيب اتصلي ب نجوى وروحي معاها

ياسمين: اوكي... بس لسه مخلصناش كلامنا عايزه اطلق

عبده: بعدين يا ياسمين بعدين



عبده اخد هدوم ودخل ياخود شاور وياسمين اتصلت على نجوى وفضلت ياسمين تعيط وتشتكي ل نجوى

ياسمين: انا متأكده ان هوا كان مع واحده

نجوى : ازاي يعني عبده بيحبك بلاش هبل

ياسمين: لا عبده كان بيحبني نفسي اعرف مالو نفسي

نجوى : قومي بس يلا البسي وانا هلبس نتقابل عند عياده الدكتور........

ياسمين: حاضر يا نجوى باي

قامت سلمي ودخلت الحمام وعبده بياخود شاور غسلت وشها وسنانها وطلعت.... لبست بنطلون جينز وبلوزه لونها أحمر وكوتشي ابيض وجمعت شعرها ديل حصان وف ايدها شنطه بيضه سيمبل اوي... عرفت عبده انها نازله مع نجوى.... نزلت اتصلت على مازن

مازن:صباح الفل ع الجمال كلو

ياسمين: صباح الخير

مازن: مالك صوتك تعبان

ياسمين : تعبانه شويه وراحه للدكتور اكشف

مازن:ليه يا بنتي مالك

ياسمين: بيجيلي دوخه كدا ونفسي بتغم عليا وحاسه اني حامل

مازن: يعني تروحي ل دكتور وانا موجود

ياسمين: مش فاهمه هوا انت دكتور

مازن: شوفي بقا الكلام خدنا امبارح ونسيت اقولك اني دكتور نسا اصلا

ياسمين:هههههههه مكنتش اعرف خالص

مازن: هبعتلك ابليكيشن العياده وانا نص ساعه هتلاقيني جاي

ياسمين:اوكي خلاص هيجيلك

وقفلت معاه اتصلت ع نجوي وعرفتها وبعتلها الابليكيشن و اتقابلنا هناك... وصلنا قبليه وهوا عشر دقايق ووصل.. سلم علينا وكان فيه تقريبا ٧ ستات هيكشوفو بس قال اننا كشف مستعجل ودخلنا الاول

كان شكلو حلو اوي لابس قميص ازرق وبنطلون آيس جينز وكوتشي ابيض وعضلاتو كانت بارزه من القميص وشكلها وااو..... الممرضه مرضيتش تاخود مننا حق الكشف وقالت الكلام مع الدكتور مازن



خبطت ع الباب وقالي اتفضل دخلت انا ونجوى....

مازن: اهلا اهلا اتفضلوا

انا:ازيك يا دكتور مازن

مازن: لالا دكتور اي بقا مازن على طول

نجوى : ازيك يا مازن

مازن: تمام الحمد لله

مازن وجه كلامه ل ياسمين...اي يا ستي احكيلي مالك بقا

انا: انا البيرود عدا على معادها اسبوع وحاسه اني دايخه ونفسي بتغم عليا وأوقات كتير بحس اني هقع من طولي



مازن: طب عملتي اختبار

انا: لا

مازن: خلاص تمام الممرضه هتجبلك الاختبار وتعمليه ف الحمام هنا ونشوف هيظهرلك اي



وفعلا عملتو بس مظهرش حاجه.... ف قالي كدا لازم نعمل سونار

وطبعا كلكوا عارفين السنار بيكون ف زاويه صغيره م الاوضه وفيها سرير وستاره.... جات نجوى تقوم معايا قالها مافيش داعي لو فيه حاجه هقول ل حضرتك.... نجوى اتدايقت جدا.... وقالتلو لا وعلى أي امشي احسن... قولتلها.... استنى يا نجوى مازن ميقصدش

نجوي : ولا يقصد انا اصلا غلطانه اني جيت

مازن: على فكره انا مقصدش بس الاوضه صغيره ومش هينفع يعني

روحت ل نجوى وبوستها من خدها وقولتلها خلاص بقا يا جوجو ميقصدش

نجوى : عشان خاطرك انتي بس هقعد

وقعدت ودخلت انا ومازن معايا وشد الستاره وجهت كلامي ليه بصوت واطي



انا:ليه كدا يا مازن احرجتها

مازن: بصراحه ياياسمين انا مش برتاح ل صاحبك دي خالص معرفش لما بشوفها بتخنق

انا: و**** دي طيبه خالص

مازن: هنشوف..... يلا اقلعي

انا: نعم... أقلع اي

مازن:ههههههههه يابنتي نزلي البنطلون عشان اعملك السونار...

حاولت انزل البنطلون بس مش عارفه ليه كنت متوتره اوي مع ان هوا دكتور..... قولتلو لف وشك طيب

مازن: يالهوي علينا... حاضر ياستي.... وفعلا لف وشه

نزلت البنطلون وكنت لابسه أندر احمر نزلتو بردو وقلعت الشوز ونمت ع السرير وكنت رافعه رجلي ومكسوفه

مازن: خلاص ولا اي

انا: اه اه خلاص



مازن لف وشافني حسيتو متوتر وانا كنت متوتره اكتر منه... قالي افردي رجليكي خالص.... فردت رجلي وكان حاطط ايديه ع ركبتي وحط ايدو ع قمر البنطلون ونزلو شويه كمان ف شهقت.. وجسمي قشعر.. راح مقرب عليا وقالي اي مالك... اتوترت اوي وبلعت ريقي بالعافيه

انا: ما.. مافيش حاجه....

مازن راح جايب الجل وحاطو على بطني وفردو ع بطني ب ايدو وكان بيحركها براحه وحسيت ب جسمي بيسيب ف مسكت ايدو وقولتلو بصوت واطي... مازن

مازن: اي يا حبيبي

انا: لالالالا اخلص اعمل السونار يا اما و**** هروح ل دكتور تاني

مازن: هههههههههه خلاص بصراحه انتي حلوه اووي

مش رديت عليه وعملي سونار وللاسف ظهر فيه اني حامل😔



مازن قالهالي.. حامل يا ياسمين ف الشهر الاول

انا: نعم😳انت متأكد

مازن: ايوا الحمل قدامي اهو.....

فضلت اعيط وقولتلو لا لا حرام انا هطلق انا تعبت مش عايزه عيال منه مش عايزه..... لقيت نجوى بتفتح الستاره وجات اخدتني ف حضنها وفضلت تهدي فيا ومازن كان عمال يبوصلي بحزن وزعل عليا.. خرج مازن وانا مسحت الجيل وظبطت هدومي وطلعت من العياده من غير ولا كلمه... مازن ادا ل نجوى شويه ادويه عشان حملي ولقيت نجوى جايه جرى ورايا مسكتني من دراعي

نجوى : استنى يا ياسمين قطعتي نفسي

انا بعياط: خلاص بقا سيبوني لوحدي مش عايزه حد

نجوى : ممكن تهدي انتي عامله ليه كدا

انا: عشان عبده مش بيحبني وبيخوني وانا حاسه ومن زمان بس كنت بكدب نفسي يبقا حمل لالا

نجوى : خلاص بقا يا ياسمين اهدي طب تعالى عندي

انا: لا

نجوى: اومال هتروحي فين

انا:معرفش معرفش

نجوى : تعالى بس تعالي بقا



وروحت معاها على بيتها وقفلت فوني عشان مش عايزه اكلم حد والبنات فضلوا جمبي ويهدوا فيا وانا كنت مخنوقه دخلت الاوضه وقفلت عليا وعبده كلم نجوى وهيا حكيتلو ع كل حاجة طبعا وقالها أن هوا هييجي عشان يتكلم معايا وطبعا نجوي مرضيتش تفضي البيت عشان غيرانه ل نتصالح انا وهوا نفسها نتطلق علشان تتجوزو هيا.........




وووووبس كدا استنوني ف الجزء التالت يا حلوين عشان تعرفو هعمل اي مع عبده وهعمل اي ف حملي و هعمل اي مع مازن..... باااي يا حلوين

الجزء الثالث

ازيكم يا حلوين... يارب تكونوا بخير.... قبل ما نبدأ عايزه اقولكم حاجه.... الغدر مش بييجي غير من اقرب الناس لينا... من اللي فاكرينهم اجدع صحاب وهما اوسخ ناس.. من اللي فكراها سترك وغطاكي وهيا كشفاكي ومعرياكي...الناس دي مافيش اسود من قلوبهم.. **** يكفينا شرهم و يبعدنا عنهم..

يلا نكمل ونشوف ياسمين هتعمل اي ف حملها ومع عبده ومازن هيوصلها ازاي ونجوي العقربه هتعمل اي...

تاني يوم كانت ياسمين نايمه بعد ما كانت سهرانه للصبح مش جايلها نوم من القلق... فتحت عينيها وقامت من ع السرير كانت لابسه قميص واسع نص كم طويل بصت ل نفسها ف المرايا حست انها بقت مهمومه اوي والحزن باين علي وشها... مش دي ياسمين ابدا... اللي روحها حلوه وضحكتها مش بتفارق وشها... قالت ف بالها انا لازم اخود شاور وافوق عشان اعرف هعمل اي...

ندهت على سالي علشان تجبلها هدوم من عندها ما سالي يعتبر نفس مقاس ياسمين.... سالي جاتلها

سالي : صباح الفل ع القمر بتاعنا
ياسمين: قمر بالستر ياختي
سالي: ونبي قمررررر سيبلي نفسك بس وانا اظبطك واخلي وشك ينور
ياسمين: اتلمي يابت انا بس عايزه هدوم من عندك اغير ل مجبتش حاجه من البيت وعايزه اخود شاور
سالي بزعل: هدوم.... وانا اللي كنت فكراكي هتقوليلي تعالى ظبطيني
ياسمين ب ضحك: هههههههه يخربيت شيطانك يابت اخلصي قرفانه من نفسي
سالي: حاضر ياستي احلى طقم هجبهولك

وراحت سالي جابت برا واندر لونهم اسود وجابتلها بيجامه هوت شورت لونها بينك.. وكانت ياسمين دخلت الحمام وحطت المياه ف البانيو والمعطرات وقعدت فيه واسترخت ع الاخر... دخلت سالي وشافتها وهاجت من منظرها بس ياسمين محستش أن سالي دخلت... حطت سالي الهدوم ع الشماعه اللي متعلقه ورا الباب وقفلت الباب عليهم براحه وطبعا نجوى ورنيم كانوا نايمين لسه لأن الساعه كانت ٩....
سالي قلعت هدومها كلها وفكت شعرها وبقت عريانه زي ياسمين... وحطت رجليها ف البانيو.. ياسمين ف الوقت دا اتخضت وفتحت عينها....

ياسمين: اي يا مجنونه دا بتعملي اي
سالي: مافيش هاخود شاور معاكي
ياسمين: ساالي بس بقا بلاش حركاتك دي
سالي كانت قعدت خلاص قصادها والاتنين قعدوا قصاد بعض وربعوا رجليهم

سالي: بوصي يا ياسمين انا شيفاكي مضغوطه وحاسه بالهم اللي انتي فيه معلش خليني اخرجك من المود دا اكيد بقالك كتير متلمستيش سيبيلي نفسك صدقيني مش هتندمي

ياسمين بعجز: انا مجربتش قبل كدا يا سالي
سالي: غمضي عينك وبس مش طالبه منك حاجه
وفعلا ياسمين غمضت عينيها وسابت نفسها

سالي قربت منها ب وشها ومشت ايديها على خدودها وكل ملامحها وقالتلها انتي حلوه اوي يا ياسمين بجد... ياسمين اتنهدت... وسالي كملت... ووصلت ب صوابعها ل شفايف ياسمين وفضلت تمشي صوابعها على شفايفها وراحت مقربه ب شفايفها و بيساها برقه فضلت تبوس فيها وراحت منزله ايديها ل بزاز ياسمين تلعب فيهم براحه...
قالتلها: يخربيت جمال بزازك حلوين اوي نفسي فيكي من زمان... وياسمين كانت مستمتعه اوي من اللي سالي بتعملو فيها
وراحت سالي قرصاها من حلمت بزها الشمال ف ياسمين طلعت منها اه خفيفه
سالي: اي يا لبوه وجعتك
ياسمين: ااه وجعتيني
راحت سالي مذوده البوس اكتر وراحت نزلت ب ايدها التانيه على كس ياسمين... وفضلت تمشي ايدها عليه.... هنا بقا ياسمين اعصابها سابت خالص ورجعت ل ورا ونامت وسندت دماغها ع طرف البانيو... وسالي ركبت فوقيها ونازله فيها بوس من شفايفها ورقبتها وتقفيش ف بزازها وايدها بتدعك ف كس ياسمين وياسمين بدأ يطلع منها اهاات عاليه ااااااه يا سالي ااااااه...

سالي: وهيا بتلعب ف كس ياسمين.... عاجبك
ياسمين: امممم كماااان اوووي

فضلت سالي تدعك ف كس ياسمين وراحت راكبه ع فخد ياسمين وبقا كسها على كس ياسمين وفضلت سالي تتحرك وكسها يحك ف كس ياسمين والاتنين سخنو ع الاخر ااااه امممممم ااااااه سالي سرعت اكتر وفضلت تقفش ف بزاز ياسمين جامد وياسمين تقولها اااه يا سالي هجيب يخربيتك وسالي قالتلها وانا كمان مش قادره ااااااه واترعشو الاتنين مع بعض ونامو ف البانيو

بعد ما ارتاحوا فضلو يضحكو جامد مع بعض وقامت ياسمين وحضنت سالي و باستها من شفايفها وقالتلها بجد شكرا

سالي: يا عبيطه انتي اختي
ياسمين: يلا بقا نكمل شاور ونطلع بدل ما حد من البنات يصحا ويفضحونا😂😂😂
سالي: ههههههههه عندك حق

ياسمين خلصت الأول وطلعت دخلت الاوضه ووقفت تسرح شعرها قدام المرايه... سمعت خبط على باب الاوضه وكانت نجوى

نجوى : اي دا اي دا دا احنا روقنا خالص اهو ووشنا نور
ياسمين: حبيبتي يا نجوي... و**** لقيت نفسي مهمومه ومخنووقه وشكلي بقا وحش قولت اما اخود شاور وافوق نفسي
نجوى : اي دا دي بيجامه سالي
ياسمين : اه ما انا مجبتش لبس معايا
نجوى : امممم تمام... ع فكره عبده كلمني امبارح وجاي انهاردا
ياسمين ب خضه: جاي يعمل اي
نجوى بخباثه: معرفشي بس هوا بيقول ان مبقاش عايز الجوازه دي
ياسمين بكبرياء: ولا انا اصلا بقيت عيزاها حوش انا اللي ماسكه فيه اوي
ياسمين داخت وكانت هتقع جريت عليها نجوى وسندتها وقعدتها ع السرير.... والباب خبط
ياسمين: دا عبده اكيد
نجوى : طب ارتاحي انتي بس وانا هفتح
جريت نجوى وفتحت الباب وكان عبده... أول ما شافتو اتشعلقت فيه وحطت بوسه ع شفايفو

ف الوقت دا سالي كانت طالعه من الحمام ف شافت المنظر لأن الحمام موجود ف نص الصاله... سالي وقفت تنحت مش مصدقه اللي هيا شيفاه ازاي نجوى وعبده... دخلت تاني ع الحمام عشان محدش يشوفها..

عبده: بس بقا يا بت اهمدي
نجوي: وحشتني اوي يا عبوودي
عبده: خلاص بقا يا نجوى حد يشوفنا
نجوى بعدت عنه وقالتلو اه تلاقي المدام وحشاك
عبده: وحشاني دا اي عدي بس كدا قدامي لما اروح اشوف الموضوع دا اي..... وفعلا عبده دخل الاوضه على ياسمين لقاها قاعده ع السرير... دخل ووقف قدامها

عبده: ازيك يا مدام
ياسمين:........
عبده: لما جوزك يكلمك تردي عليه
وشدها من دراعها وقفها
ياسمين : بس بقا سيبني عايز مني اي تاني رووح ل عشيقتك
عبده: انتي حامل ف ابني دلوقتي يعني مافيش طلاق
ياسمين: لا فيه وهطلق منك عشان انا مبقتش طيقاك ولا طايقه العيشه معااك
عبده: وابني هتعملي فيه اي
ياسمين: اللي بيحب مراته بيكون عايز يجيب منها عيل واتنين وتلاتة وانت مش بتحبني ف اعتقد انك مش هتحب اخلف منك
عبده: انتي عايزه اي يا ياسمين دلوقتي عشان انا الوقفه دي حتى مش طايقها

ياسمين بحسره: يا خساره يا خساره بجد عملت فيك ايه انا عملت فيك اي **** ينتقم منك ويوريني فيك يوم فاكر أن فلوسك مكفياني عنك وانت سايبني ولا معبرني ولا شايفني دا انا لسه ف عز شبابي ضيعت سنتين من عمري معاك انا بجد ندمانه اني عرفتك وحبيتك واتجوزتك الغلطه غلطتي ولازم نتطلق

عبده ببرود: خلاص خلاص كفايه كلام ولا هيقدم ولا هيأخر
ياسمين مسكتو من التيشيرت بتاعو وسحبتو عليها.... انت جايب البرود دا كلو منين جيبت القسوه دي منين

عبده راح ماسك ايديها وناطرها وقالها خلاص اسكتي بقا انا زهقت

كل دا ونجوي بتتفرج.... دخلت عليهم.... خلاص يا جماعه استهدوا ب**** مش كدا

عبده كان ماشي راح واقف ولف وقال... ياسمين.... انتي طالق..... طالق بالتلاته

ياسمين اول ما سمعت الكلمه دي صعقت اتسمرت مكانها ومحسيتش غير ودموعها بتجري من عنيها وبدأت تفقد وعيها وحست ب سائل دافي بينزل من بين فخادها.. بصت على فخادها لقيت ددمم نازل بيجرى قالت.. ددمم... ووقعت ف الارض اغمى عليها ودماغها اتخبطت ف التسريحه وغرقت الأرض ددمم

نجوى صوتت وعبده راح عليها وسالي طلعت ع الصوت ورنيم صحيت مفزوعه.... فضلت نجوى وعبده يفوقوا فيها وسط زهول رنيم وسالي محدش فاهم فيه اي
سالي قالت اسعااااف....وجريت اتصلت الإسعاف وحاولوا يفوقوا فيها لكن دون جدوى... نجوى افتكرت مازن اخدت فون ياسمين وفتحتو ودخلت اوضت رنيم واتصلت عليه ورد عليها بلهفه

مازن: ياسمين عامله اي انا مرعوب عليكي يا بنتي
نجوى : انا نجوى يا مازن اسمعني ياسمين جالها نزيف واغمي عليها دماغها اتخبطت ف التسريحه وجابت ددمم وطلبنا الإسعاف وهنروح ع مستشفى....... ممكن تحصلنا على هناك
مازن بصدمه: يالهههوي طبعا طبعا هتلاقيني ف المستشفى فوورا

مازن قفل ومبقاش عارف بيلبس ازاي ونزل جرى ع المستشفى

عربيه الإسعاف وصلت ونزلت ياسمين ع سرير الإسعاف وسالي فضلت تعيط جات نجوى تركب مع ياسمين الإسعاف..... راحت سالي شداها

سالي: تعالى هنا انا اللي هركب... وانتي تعالى مع الاستاذ عبده ورنيم....
نجوي استغربت ومفهمتش ليه سالي بتعمل كدا
طلعت نجوى البيت تغير ورنيم طلعت تغير عبده طلع معاهم وكان قاعد ف الصالون رنيم خلصت ودخلت ل نجوى...

رنيم: اي يا نجوى ما تلبسي يلا
نجوى: روحي انتي يا رنيم انا شويه وهاجي
رنيم: ماشي انا ماشيه
وفعلا رنيم طلعت من البيت ومشيت وفضل عبده ونجوي لوحدهم..... نجوى طلعت ل عبده لقيتو قاعد ع الكنبه ومرجع دماغو ل ورا وباصص ف السقف

نجوي : اي يا عبده مالك
عبده: زعلان على ياسمين وعلى ابني اللي راح
نجوي: ياسلام دلوقتي زعلان عليها وبعدين عادي لما نتجوز هجيبلك دستت عيال ولا تزعل نفسك
عبده ب استغراب: نتجوز....
نجوى : ااه ولا انا مش اد المقام مثلا
عبده: يلا بينا يا نجوى بس نروح عند ياسمين نطمن عليها ونتكلم بعدين..

وفعلا قاموا ونزلوا

عند ياسمين ف المستشفى..... عربيه الإسعاف وصلت... وكان مازن واقف مستنيها وطلع الدكتور اللي ماسك المستشفى صاحب مازن وكانت المستشفى كلها منتظره ياسمين وأول ما نزلوها من الإسعاف مازن راح عليها و ممرضات و الدكتور.. وسالي وراهم ودخلو ع اوضه العمليات فورا...

بعد شويه نجوى وعبده وصلوا وكانت سالي مش طيقاهم..
نجوى : اي يا سالي طمنينا ياسمين عملت اي
سالي ب نظره احتقار: و** يا مدام نجوى ياسمين ف العمليات ادعولها ** يقومها بالسلامه... ولا اي يا استاذ عبده

نجوي: مالك يا سالي في اي نظراتك مش مظبوطه ولا كلامك
سالي: اقولك في اي... فيه قرف وغدر وخيانه و علاقه قذره
نجوى : انتي اتجننتي بتتكلمي على اي
رنيم ب عدم فهم: في اي يا سالي اهدي مالك
سالي : مافيش حاجه دا مش وقت نتكلم فيه نطمن على ياسمين الاول

عبده وشه اتخطف وفهم أن سالي شافتهم ونجوي كمان فهمت... نص ساعه وياسمين خرجت من العمليات ومازن معاها.. الممرضات اخدوها على الاوضه.... وسالي ورنيم جريو على مازن....

سالي: طمني يا دكتور هيا عامله اي
مازن: حصل إجهاد للأسف معرفناش نلحق البيبي والخبطه بسيطه اخدت خمس غرز بس واضح ان نفسيتها وحشه اوي طول ما هيا ف البينج كانت بتنده على امها وابوها..... هما فين
سالي : متوفيين
رنيم: طب يا دكتور هيا هتفوق امتا
مازن: عشر دقايق أنشاء**** وتفوق
سالي: متشكره جدا يا دكتور... بس انا بشبه عليك
مازن: انا بقعد ف نفس الكافيه اللي انتوا كنتوا بتقعدوا فيه انا اللي كنت ببوص ل ياسمين على طول
سالي : ايوا ايوا فعلا انت.... طب عرفت منين أن ياسمين جات هنا
نجوى : نجوى كلمتني
رنيم: ماشي يا دكتور متشكرين جدا
مازن : محدش يدخل ليها خالص وانا اول ما تفوق هعرفكو..... ومشي وسابهم

نجوي وعبده كانو متابعين الكلام من بعيد.....
نجوي : بقولك اي تعالا نمشي مالناش لازمه نقعد اكتر
عبده : عندك حق كل حاجة راحت خلاص اصلا يلا بينا
ومشيوا من غير ولا كلمه.......

مازن دخل على ياسمين كانت بدأت تفوق وهوا جمبها
ياسمين حطت ايدها على بطنها: ااه... ااه بطني
مازن:حمدلله ع السلامه يا قمري
ياسمين ب قلق : اي دا انا فين وحصل اي
مازن: أغمى عليكي ياستي واتخبطتي ف التسريحه ينفع كدا
ياسمين: والبيبي يا مازن
مازن: للأسف نزل
ياسمين ب حزن: كان لازم ينزل كان لازم.. اجا ف الوقت الغلط وربنا اخدو ف الوقت الصح
مازن: **** يعوضك يا ياسمين انتي لسه صغيره
ياسمين ب عياط: خلاص يا مازن اتطلقت
مازن: اي دا بجد
ياسمين: ايوا طلقني
مازن: هوا الخسران ولا يهمك دلوقتي... صحابك برا هيتجنوا عليكي هخليهم يدخلوا اهو

وطلع مازن ونده عليهم وسابهم مع بعض... ودخلت سالي جريت حضنت ياسمين ورنيم جات وفضلت تطبطب عليها وسالي كانت زعلانه اوي على صاحبتها واللي حصلها ورنيم متعرفش اي حاجه....

سالي : كدا خضيتينا عليكي
ياسمين: انا كويسه يابت اهو
رنيم: حمدلله على السلامه يا حبيبتي
ياسمين: **** يسلمك يا قمري... اومال فين نجوى
سالي: مشيت هيا وعبده
ياسمين: ازاي يعني متبقاش جمبي ف وقت زي دا
سالي:بوصي يا ياسمين متفكريش ف اي حاجه دلوقتي غير انك تقفي على رجليكي من تاني
ياسمين: فيه حاجة حصلت ولا اي
رنيم : لا يا حبيبتي بس هيا راحت تجيبلك غيار وكدا وعبده راح يوصلها
ياسمين : اصلا ميهمنيش احنا أتطلقنا

البنتين اتصدموا وياسمين حكيتلهم ع اللي دار وطبعا سالي محبتش تعرف ياسمين اي حاجه عشان متتصدمش وكفايه اللي هيا فيه.... مازن خبط ع الباب ودخل عليهم جايب ل ياسمين عصير واكل
مازن: كل الاكل دا يتاكل وأهم حاجه تشربي العصير
ياسمين: ليه يا مازن التعب دا

مازن اتصرف تلقائي: وطبع بوسه على جبين ياسمين وقالها المهم سلامتك انا كنت مرعوب عليكي مش عارف ازاي قدرت اعملك العمليه ف عدم التركيز اللي كنت فيه دا

ياسمين اتنحنحت و اتكسفت والبنات استأذنوا وخرجوا

ياسمين: انا.... اااا
مازن: متقوليش اي حاجه انا فاهمك ومقدر اللي انتي فيه

وبدأ يأكلها ويشربها العصير وسط ضحكهم وكلامهم مع بعض وياسمين نسيت تعبها شويه ومازن قالها انها تقدر تطلع بليل وتروح البيت والجرح تغير عليه مرتين ف الاسبوع وهوا هييجي بنفسو ف البيت يغير ليها ع الجرح عشان اي مجهود غلط عليها وفعلا بليل سالي ورنيم اخدوها بيت سالي ومازن وصلهم بعربيتو وودعهم وقالهم أن هوا هييجي بعد بكره عشان يغيرلها ع الجرح واي حاجه يحتاجوها يكلموه.....

عند نجوى وعبده... كانوا قاعدين ف اوضه نوم نجوى
نجوي : بقولك اي يا عبده البت سالي شكلها شافتنا ومش هتسكت
عبده: طب وبعدين دي هتبقا مصيبه لو ياسمين عرفت
نجوي : لازم نخطط ونفكر هنعمل اي كويس اوي
عبده: قصدك اي يا نجوي
نجوي : قصدي اننا لازم نكسر عين سالي عشان متنطقش ب حرف
عبده : يعني هنعمل اي
نجوي : بوص يا سيدي احنا............

عند سالي ورنيم وياسمين..... كانو قاعدين ف الصالون
ياسمين: انا محروجه من مازن اوي يعني لبس واكل وكمان وصلنا وهييجي يغيرلي ع الجرح
سالي: شكلو طب يا اوختشي
رنيم: انا بقول كدا بردو هوا الصراحه مووز
ياسمين: بس انتي وهيا ****
سالي : بنااات انا هايجه خالص
رنيم وياسمين ف صوت واحد : **** يهدك يا شيخه😂😂
سالي راحت شاده رنيم قرصاها من حلمتها
رنيم: اااي وجعتيني يا وسخه😂
سالي: ما هوا دا المطلوب
وقامت سالي ونزلت بوس ف رنيم من شفايفها وكانوا الاتنين لابسين قمصان كات بيتي وقصيره ومش لابسين تحتيها أندر ولا سونتيال.... وكان باين علي رنيم انها متعوده على كدا مع سالي....

نزلو تقطيع ف شفايف بعض الاتنين وكل واحده ايدها على بزاز التانيه وشويه علي كسها..... وياسمين هاجت من منظر هم بس مش قادره تعمل حاجه ف دخلت الاوضه ترتاح.... وسابتهم مع بعض

رنيم ايدها على كس سالي والايد التانيه على بزها وسالي نفس الكلام ل رنيم.... سالي راحت زقت رنيم نامت ع الارض وفتحت رجليها اوي ونزلت تفريش ف كس رنيم ب ايديها وطبعا رنيم لسه بنت.... نزلت سالي بلسانها تلحس كس رنيم اووي وتموص فيه وتلحس ف ذنبورها اووي ورنيم..... ااااااه اااااااح حلو اووووي كماااان يا سالي كماااان
وسالي مش رحمه كس رنيم.... وراحت سالي قالبه نفسها ركبت على رنيم طيزها بقت ف وش رنيم.... سالي قربت طيزها من وش رنيم اوي عشان كسها يوصل ل شفايف رنيم بقت كل واحده نازله مص ولحس ف كس التانيه واهاتهم كانت ماليه الشقه وبقو يبعبصو بعض ف طيازهم...... وسالي.... ااااااه امممممم نااار...... فضلوا على كدا عشر دقايق لحد ما الاتنين صوتوا مع بعض.... ااااااه هجيب اااااااااه وغرقوا شفايف بعض ولحسوا كس بعض

وووووووبس كدا يا حلوين استنوني ف الجزء الرابع عشان نعرف عبده ونجوي خططو ل اي وايه اللي هيحصل مع ياسمين لسه....... استنوني مش هتأخر عليكم....

الجزء الرابع

ازيكم يا حلوين.... يا رب تكونوا بخير..... اتمنى اكون متأخرتش عليكم......اوقات بيجي الشخص الصح ف الوقت الغلط.... وأوقات بييجي الشخص الغلط ف الوقت الصح.... تعالو نكمل

بعد ما رنيم وسالي خلصوا المعركه دخلوا اخدو شاور مع بعض وطبعا كان شاور لا يخلو من اللمس والبوس والعض والقرص واللعب.. 😂😘

ياسمين كانت ف الاوضه بترتاح تليفونها رن وكان مازن

ياسمين: الوو
مازن : اي يا حبيبتي عامله اي دلوقتي
ياسمين بحرج: الحمد**** احسن
مازن : خلي بالك من نفسك عشان خاطري
ياسمين: انا مش عارفه اشكرك ازاي بجد شكرا جدا
مازن: مافيش شكر بينا انتي عبيطه ولا اي
ياسمين: عايزه أسألك سؤال ممكن
مازن: سؤال واحد بس... انت براحتك يا باشا

ياسمين: انت ليه واقف جمبي بتعمل معايا كل دا مع ان متعرفنيش من كتير حتى مخرجناش مع بعض

مازن: بوصي يا ياسمين حقك تستغربي انا ذات نفسي مستغرب انا اول مره ابقا كدا مع اي واحده مش فاهم حصلي اي لما بشوفك بنسا الدنيا واكن مافيش فيها غيرك مش عارف دا حب ولا إعجاب بس انا مشدود ليكي اووي

ياسمين: مش عارفه اقولك اي
مازن: متقوليش حاجه وسيبي كل حاجه ماشيه زي ما هيا أهم حاجه تاكلي كويس وانا بكره هاخي اغيرلك ع الجرح
ياسمين : ماشي هستناك...باي

وقفلوا مع بعض.... رنيم وسالي خلصوا وياسمين نامت ودخلوا المطبخ يجهزوا الغدا

عند نجوى وعبده...
عبده: يا بنت الايه.... دي فكره جهنميه
نجوي : وكدا يا قلبي مش هتقدر تفتح بوقها ب كلمه
عبده: وانا موافق
نجوى حاوطت رقبتو ب ايديها واتشعلقت فيه و بعت بوسه على شفايفو: واهو بالمره نستمتع انا وانت
عبده : هههههههه همك على انبساط كسك وبسسس
نجوى : هوا فيه احلى من المتعه بقولك اي هات ايدك كدا

واخدت ايدو وحطيتها على كسها: شوف مولع ازاي

عبده راح زاقق صوباعو الوسطاني ف كسها: بس من جوا مولع اكترر

نجوى : اااه يا عبده

عبده: انتي متناكه اووووي

نجوى : متناكتك انت وبس يا حبيبي

ونزل عبده بوس ف شفايفها اووي ويعض ف شفتها اللي تحت شويه واللي فوق شويه وايدو بتفعص ف بزازها والايد التانيه على كسها هاريه بعبصه ب صوابعو

نجوى : ااااه ااااح براحه جننتني

عبده: انتي مينفعش معاكي براحه يا لبووه

نجوى : اااي ااااااه

عبده راح قالبها ف وضع الكلبه وطلع زبو من البنطلون وراح راشق زبو ف كسها مره واحده

نجوى : ااااااااااه اتفشخت حرام عليك

عبده فضل يزوق ف زبه ومش سامعها: مش هرحم كسمك خووديه يا شرموطه جااامد اهو

نجوى : ااااه كسي ااااااه بيوجعنييييي
وفضل عبده رزع ف كس نجوى جااامد لحد ما نزل لبنو جوا كسها وهيا مكنتش جابت لسه..... عبده بعد ما جاب لبنو اترما ع السرير ونجوي اترمت جمبو.... بس مكانتش طايقه نفسها عشان جاب قبلها ومهتمش بيها وكان عنيف معاها اوي على غير عادتو...

عند سالي ورنيم خلصو الغدا وكانت الساعه ٦ ونص وصحوا سلمي وقامت واكلو مع بعض.... وسط ضحك وهزار وكانو مبسوطين اوي فجأه فون ياسمين رن وكان مازن... ياسمين قامت عشان تكلموا

سالي: ايوا ياعم
رنيم: هههههههه شكلنا بنحب جديد
ياسمين: أخرسي منك ليها

ودخلت الاوضه وقفلت وفتحت عليه
ياسمين: الو يا مازن
مازن:بحب اسمع اسمي منك اوي... هاا اتغديتي
ياسمين: اه الحمد لله... وانت
مازن: الحمد**** بس اهم حاجة انتي اكلتي كويس
ياسمين : اه الحمد لله
مازن: بصراحه مستني النهار يطلع ب فارغ الصبر
ياسمين: ههههههه ليه بقا
مازن: عشان اغيرلك ع الجرح طبعا ههههههه
ياسمين : بقا كدا ما هوا انا قصدي ع الجرح بردو

وفضلوا يهزروا ويضحكوا مع بعض لحد الساعه ٧ ونص
وبعدين قفلت معاه وطلعت من الاوضه كانو سالي ورنيم شالو الاكل وقاعدين بيتفرجو ع التلفزيون
فجأه سالي قالتلهم..ايه الملل داااااااااا

رنيم وياسمين اتخضوا: ايه يا بنت المجانين مالك
سالي: زهقااااااااانه
ياسمين: عايزه اي **** يحرقك صدعتيني
سالي: عندي فكره حلو هتسلينا خااالص
رنيم: اشجيناا
سالي: عندي كام فيلم سكس ناااار
ياسمين: هههههههههه دماغك كلها سكس
سالي : ما احلاااااااه
رنيم: طب قومي ياابت بسررعه

وفعلا قامت سالي جابت الأفلام كانو تلاته وكلهم ليزبين بس كان فيه واحد فيه اتنين ليزبين ومعاهم راجل دا اللي شغلوه الفيديو بدأ... ب بنتين بيبوسو بعض اووي نايمين فوق بعض وكل واحده ايديها على بزاز التانيه وشويه على كس التانيه..... واهاتهم كانت ماليه الاوضه.... واحده فيهم كانت لابسه زب صناعي...

ونامت وصاحبتها نزلت لحس ف الرب الصناعي دا وبعدين صاحبتها قلبتها ونزلت لحس ف كسها

سالي وياسمين ورنيم هاجو من المنظر الاكتر سالي..

قامت سالي ركبت على رنيم وهيا ع الكنبه ونزلت بوس ف شفايفها ودعك ف بزازها ورنيم بتقولها ااه يا مجنونه في اي
سالي: البنات بنت المتناكه دي ولعتني
رنيم : هههههه وانا اي ذنمبي روحي ل ياسمين
ياسمين ب خضه: لالالا انا مش حمل حاجه سيبوني

راحو الاتنين انفجروا من الضحك عليها 😂

وبيبصوا ع الفيلم لقو البت قلبت صاحبتها ف وضع الكلبه ورشقت فيها الزب الصناعي

هنا سالي اتجننت وقالتلهم... انا معايا واحد جوا

رنيم: انتي عبيطه يابت احنا بنات
سالي: وطيزك فين يا مراا
رنيم: هههههه انتي اتجنيتي ع الاخر
سالي: لا انا هايجه ع الاخر

وجريت ع أوضتها تجيب الزب الصناعي راحت رنيم جريت على ياسمين

رنيم: الحقيني يا ياسمين دي مجنونه
ياسمين:ههههههه انا ايه اللي جابني هنا يارب
رنيم: استخبا فين بس قوليلي
ياسمين: أجرى اطلعي برا وانفدي بجلدك
رنيم : ههههههههه دا انا هولع فيها سيبيهالي بس هفشخها عشان تحرم
ياسمين: ههههههههه جدعه افشخي طيزها

وجات سالي ومعاها ذب صناعي راحت رنيم قالتلها بسرعه.... انا اللي هبقا الراجل وانتي يا لبوه هترقصيلي وتقلعي هدومك حته حته لحد ما تبقى ملط.... وسالي عجبتها الفكره وأدت ل رنيم الزب الصناعي

سالي كانت لابسه بيجامه بنطلون وتيشرت نص كم ورنيم كانت لابسه قميص قصير..... رنين قلعت القميص والاندر ولبست الزب الصناعي

وسالي وقفت وفضلت ترقص ب مياعه وتهز ف طيازها وتدعك ف صدرها وراحت قالعه التيشيرت ومكنتش لابسه سونتيال وظهرت بزازها وكان شكلهم وااو

فضلت تدعك ف بزازها وتبوص ل رنيم ب شهوه وتعض ع شفايفها... وراحت عطيتها ضهرها وقلعت البنطلون وكانت لابسه أندر احمر

رنيم : قربي يا لبوه عليا

وسالي قربت.... راحت رنيم مقلعاها الكلوت.... وفضلت تحسس على طيزها وتقولي طيزك حلوه اووي قربي كمان... وقربت سالي اكتر ورفعت رجل ع الكنبه والتانيه ف الارض وكسها بقا عند بوق رنيم... راحت رنيم مسكاها من وسطها وقربت على كسها وفضلت تبوس فيه اوي اوي...... وطلعت لسانها وفضلت تلحس فيها وسالي هاجت ع الاخر وكسها بقا ناار.... رنيم بقت عنيفه اكتر وزودت لحس ومص وبقت تعض زنبورها عضات خفيفه..... وسالي بتقول.... ااااااه يا رنيم كسي ولعني.... اااح اووووو

راحت رنيم قالتها يلا يا لبوه وضع الكلبه وفعلا سالي سمعت الكلام وعملت وضع الكلبه ووقفت قدامها وقالتلها موصي زبي

راحت سالي وخداه ف بوقها وفضلت تموص فيه شويه.... ومكنتش عارفه لأنها مالهاش ف الرجاله راحت رنيم زقاها وقالتها خلاص يا شرموطه... وجات وراها وحطت جيل على الزب وراحت باصه ل ياسمين وغمزت ليها😂😉
ياسمين قالتلي يلا:....

راحت رنيم بدأت تدخل صوباع واخد الأول وبعدين اتنين وسالي مستمتعه اوي.... ااه كمان ذوي اااه
رنيم: لا مدام زودي يبقا الزب على طول

راحت جربت تزق الزب وكان كبير على طيز سالي
سالي: ااه ااه براحه يا رنيم بيوجع
رنيم: اسكتي يا متنااكه
وراحت راشقه نصو
سالي حست أن نفسها راح منها:::: اااااااااه اتفشخخخخت يا وسسسخه ابعدي عنييييي
ورنيم عملت مش سامعه ونزلت دك ف طيز سالي جامد

وسالي موجوعه وعماله تصوت: ااااه و**** لوريكي يا رنيم ااااه طيزي

رنيم: ياكش تحرمني يا شيخه😂وفضلت فشخ ف طيز سالي

سالي الوجع بدأ يقلب معاه ب متعه: ااااه حلو اوي امممم
ورنيم مش رحمها ومسكت بزازها ب ايدها وقالتلها غرقى زبي يلا من عسلك

سالي: ااااااه زبك حلو اوووي ااااه اكترر اكترر
ورنيم عماله تدخل وتطلع اووي وفجأه سالي صوتت من عسل كسها اللي بينزل جامد اااااااااااه واترعشت جامد وراحت نايمه ع بطنها ورنيم لسه بتنيك ف طيزها

سالي: خلاص يا رنيم ب**** عليكي كفايه
رنيم فعلا قررت ترجمها وطلعت الزب من طيز سالي وكانت سالي خرم طيزها احمر اوووي من اللي حصل فيه سالي بعد ما ارتاحت شويه دخلت الحمام على طول ورنيم قلعت الزب ولبست القميص بتاعها تاني

ياسمين: ههههههههه مجانين و****
رنيم:دي لبوه مش عايزه الا كدا
ياسمين...........
رنيم: مالك يا ياسمين مش طبيعيه ليه
ياسمين : متدايقه اووي.... نجوي صاحبت عمري متسألش عليا كل دا ولا حتى تيجي تشوفني
رنيم: بوصي انا معرفش فيه اي بس سالي اصلا مش طيقاها لا هيا ولا عبده
ياسمين: ازاي يعني مين قالك كدا
رنيم: لما كنتي ف العمليات وكانوا موجودين كانت بتكلمهم وحش ومش طيقاهم وهما اتدايقو ومشيوا
ياسمين: اكيد حصل حاجة سالي مش هتعمل كدا من نفسها
رنيم: و**** معرفش

وسالي طلعت من الحمام فجأه وهيا لابسه البشكير.....
سالي: **** عليكي يا ظالمه
رنيم: ما انتي اتمتعتي يا لبووتي ولا اي
سالي: اخرسي مش طيقااااكي انا اتفشخت

رنيم وياسمين فضلوا يضحكوا بس ياسمين دماغها كانت ف نجوى وعبده وكانت عايزه تعرف ايه اللي بيحصل هيا مش عرفاه

ياسمين وجهت كلامها ل سالي..... سالي فيه حاجه مخبياها عليا
سالي: لا مافيش
ياسمين:في حاجه مخبياها عليا عرفيني فيه اي
سالي: مافيش يا ياسمين
ياسمين بعنف: لا فيه يا سالي نجوى صاحبت عمري متسألش عليا ازاي ولا تعبرني ولا خليتيني اروح عندها الشقه وجينا هنا لازم افهم فيه اي انا مش عبيطه
سالي بعجز:اوعديني طيب لو قولتلك مش هتزعلي ولا هتعيطي ولا هتنفعلي
ياسمين: قولي يا سالي ابوس ايدك قولي

سالي حكت ل ياسمين ع اللي حصل قدام الباب من نجوى وعبده وفهمت أن فيه بينهم حاجة

ياسمين مبقتش مصدقه وكانت مصدومه والدموع بقت تجري من عنيها: ازاي ههه ازاي نجوى وعبده... صاحبت عمررري هههههههه مش مصدقه ازااااااااااااي يعني هيا كانت السبب ف كل مشكله بيني وبينو وهوا وسسسسخ عشان يسلم ل صاحبتي كدا.... بجد مصدومه بجد

وفضلت تعيط.. َسالي حاولت تهديها ورنيم طبعا سمعت كل حاجه وحاولوا يهدو فيها.... مافيش فايده... سالي كان عندها مهدأ اداتلها واحده واخيرا نامت..... ومازن اتصل عليها بس فونها كان مقفول

الشمس طلعت كانت الساعه ٧ ونص الصبح ياسمين فاقت بس كانت تعبانه ووجع دماغها كان زايد... قعدت ع طرف السرير و افتكرت كل حاجه وقررت انها لازم تفوق ومتسمحش لحد يكسرها ف ستين داهيه نجوى وعبده وقررت انها لازم تنتقم منهم.....

قامت اخدت شاور وطلعت هدوم... برا واندر من نفس اللون اصفر... بيجامه برمودا وبادي كات بس مش جابت مياه ع دماغها عشان الجرح.... طلعت من الحمام فتحت فونها جالها رساله من مازن أن حاول يكلمها ١٠ مرات... اتصلت عليه... ورد بسرعه

مازن: انتي فينك يا بت انتي قلقتيني عليكي انتي كويسه حصلك حاجه فيكي اي
ياسمين: طب خليني الحق ارد طيب هههههه
مازن: قلقان عليكي يا حماره
ياسمين: حماره😂مقبوله منك ياعم بس انا كنت نايمه و**** معلش
مازن: قافله فونك ليه بقا
ياسمين: كان فاصل
مازن: طب متحصلش تاني.... هاا فطرتي
ياسمين: لا لسه صاحيه
مازن: طب يلا قومي وافطري وانا ع الساعه ٢ هتلاقيني عندك
ياسمين: اوكي يا مازن هستناك

وقفلوا مع بعض وياسمين نامت تاني المهدأ كان شديد عليها..... صحيت ع صوت البنات كانت الساعه ١٢

سالي: ياسمين انتي...
ياسمين قاطعتها: انا كويسه مافيش حاجه
سالي: انا اسفه و****
ياسمين: خلاص يا سالي مافيش حاجه و**** انا تمام
مازن جاي انهاردا الساعه 2
سالي ورنيم : ايوا يااعم
ياسمين :اتلموا بقاااااا

فجأه فون سالي رن وكانت نجوى طبعا....
ياسمين شافت أن وش سالي اتقلب: في اي يا بنتي مين بيتصل
سالي: نجوي
ياسمين: طب ردي وتفتحى الاسبيكر بسرعه
سالي عملت دا فعلا وجالهم صوت نجوى

نجوي : الو يا سالي
سالي: نعم
نجوي : عيزاكي يا سالي نتكلم شويه ممكن
سالي: ليه يا حبيبتي تكلميني عن خيانتك ل أعز اصحابك مثلا
نجوي ومسكت اعصابها: معلش يا سالي ممكن نتكلم بس معلش
ياسمين شاورت ليها توافق
سالي:ماشي يا نجوى اما اشوف انتي عايزه اي... نتكلم فين
نجوى :ف بيتي هستناكي
وقفت معاها.... سالي مكنتش مطمنه ودا اللي أكدت عليه ياسمين اكتر

ياسمين: على فكره يا سالي نجوى مش سهله وعايزه تسكتك خلي بالك خودي رنيم معاكي
سالي: وهيا هتعمل اي يعني ست نجوى دي دا انا أكلها ب سناني
ياسمين: تعمل كتير يا سالي صدقيني دي عشره عمري وانا حفظاها
رنيم: هاجي معاكي يا سالي خلاص

وفعلا رنيم قررت تروح مع سالي والبنات فضلوا يحفلوا ع سالي انها هتكون لوحدها مع مازن والشيطان شاطر

ياسمين: اعصابي حديد يااابت
سالي: ههههههههه اوووي انتي هتقوليلي
راحت ياسمين لقاها بالشبشب وقلبوها هزار

دخلت سالي ورنيم لبسو وكانو لابسين عبايات سودا و لابسين نضاره شمس وسايبين شعرهم... العبايات كان نظامها واسع ومفتوحه من النص ومن تحتها لابسين باديهات نص كم و بنطلون جينز وكوتشي ابيض كان شكلهم حلو اووي

سالي: عايزه حاجه يا ياسمين
رنيم: الموز على وصوول
ياسمين : مش عايزه حاجه بس خلي بالكو من نفسكم
رنيم: متخافيش عامله حساب كل حاجة
ونزلوا وقفلوا الباب كانت الساعه ١ ونص... قامت ياسمين وقالت تغير البيجامه.... دخلت فتحت دولاب سالي واخدت منه قميص اسود كات واصل لحد ركبتها وصدرو مش مفتوح اوي وسابت شعرها وحاطت روج خفيف اوي وكان شكلها هادي وجميل.... يادوب خلصت الباب خبط وكان ماازن

فتحت الباب..... مازن لما شافها فضل متنح ليها جامد وعيونها الخضرا سحرتو من جمالها.....
ياسمين حطت عينها ف الارض لأنها اتوترت من نظرتو ليها
ياسمين: احم احم... اتفضل
مازن: وان وقفت أمام حسنك صامتا ف الصمت ف حرم الجمال جمال
ياسمين راحت لفت وشها واتكسفت: يااادي الليله دي بقولك اي انا بتكسف و****
مازن : هههههههه خلاص يا ستي هسكت... هوا مافيش حد هنا ولا اي
ياسمين: لا و**** البنات نزلوا وشويه و جايين

مازن دخل وياسمين قفلت الباب وكان التوتر سيد الموقف..... ياسمين قالت ل مازن... اتفضل اقعد
قعد مازن ع الكنبه وفضل يسألها عن أحوالها ولسه بتحس ب دوخه وكلام عادي وطلع الشنطه بتاعتو اللي فيها الغيار.... وطلع الشاش والقطن والمطهر

ياسمين: مازن... مش هتوجعني صح
مازن: لا يا حبيبتي متخافيش
ياسمين وشها احمر: طيب على مهلك
مازن: تعالي بس جمبي هنا

قامت ياسمين وقعدت جمبو بس بعيد شويه
مازن: ممكن تقربي سيكا
ياسمين: اهو كدا
مازن: معلش شويه كمان
ياسمين قربت اكتر لحد ما ركبتها لزقت ف ركبتو واصلا ياسمين كانت متوتره جدا عشان هوا كان بيحرك مشاعرها اووي وعضلاتو اللي بارزه من التيشيرت مثير بالنسبالها.....

قرب من وشها وجرب يشيل اللزقه

ياسمين طلعت منها اه ناعمه: براحه يا مازن انا خايفه
مازن : متخافيش يا قلبي و**** مش هوجعك
سكتت ياسمين وشال اللزقه براحه وياسمين كانت متأثره من نفسو السخن اللي بيخبط ف خدها وغصب عنها عينها جات ع زبو لقيتو منفوخ هيفرتك البنطلون..... بلعت ريقها وحاولت تمسك نفسها.... حط اللزقه ع الطربيزه واخد المطهر وقالها هتستحملي ف دا شويه بقا معلش

ياسمين: يالهوي هيحرقني صح
مازن: شويه بس.... اقولك امسكي فيا
ياسمين: بجد متأكد
مازن: اه متخافيش يلا
وفعلا ياسمين مسكتو من كتافو ووطت دماغها شويه وهوا رش المطهر ع الجرح وحرق ياسمين اوي

ياسمين: اااح بيحرق بيحرق اااه
وعيونها دمعت.... ومازن فضل يطبطب ع ضهرها ويهديها.... خلاص يا حبيبتي هيهدا اهو
وحضنها عليه اوي وهيا ارتاحت ف حضنو وهوا حضنها جاامد
مازن: ياااه يا ياسمين كنت محتاج حضنك دا اوي بجد
ياسمين:.......
مازن بعد شويه عنها وحاوط وشها ب ايديه وقالها.... عايز اقولك حاجة

ياسمين مش بترد بردو
مازن: ياسمين مالك
ياسمين فتحت عينها: ماازن خلاص حوط الشاش يلا
مازن: طب قولي اللي جواكي مالك
مش ردت عليه لأنها مش عارفه تقولو أن نفسها فيه وأنها ارتاحت ف حضنو اوي وان هوا مأثر عليها وع مشاعرها وخايفه تقرب اكتر من كدا.... قامت جريت ع المطبخ تشرب

راح وراها.... كان ضهرها ليه... وقف وراها وحط ايدو ف وسطها وهمس ف ودانها..... بحبك
هنا ياسمين كل قوتها انهارت..... مازن قرب اكتر و زبو لزق ف طيز ياسمين ومسك ف وسطها جامد وشدها عليه...... وجاب شعرها على جمب وحط بوسه على رقبتها وودنها وخدها وياسمين كانت مبسوطه اووي وف عالم تاني...... مازن لفها ليه بقا وشهم ف وش بعض

مازن: انتي حلوه اوي ونفسي فيكي من زمان
ياسمين : مازن انا مش قادره بس بقا
وراح مازن واخد شفايفها ف شفايفو وفضل يبوس فيها اووي بس براحه وفضل يموص ف لسانها وايديه نزلت على بزازها براحه وهيا بتقول.... اه اه
مازن عنف البوس اكتر وبقا يمسك بزازها اكتر وياسمين هاجت ع الاخر وراح مازن رافع القميص واحده واحده ومدخل ايدو من تحت القميص وصل ل فخدها وقالها

تسمحيلي...... ردت عليه ب بوسه على شفايفو..... راح حاطط ايدو ع كسها وكان سخن اوي وغرقان عسل
مازن: اممم ناار
ياسمين:اااه مش قادره
مازن فضل يمشي ايدو ع كسها براحه وراح جايب الاندر ع جمب وياسمين فتحت رجليها اكتر وسندتها عليه هوا فضل يدعك ف كسها وراح مدخل صوباعو اللي ف النص فيه...... ااااااه يا حبيبي ااااااه كماان
مازن ولع نار وراح مقلعها الفستان وهيا قلعتو التيشيرت وبقو نازلين هرس ف بعض وراح قالع البنطلون وكل هدومو والاتنين بقو عريانين خالص ومازن نزل بوس ف شفايفها وف بزازها وبطنها لحد ما وصل ل كسها راح رفعها ع الرخامه وفاتح رجليها ونزل على كسها بووس ولحس ومص وهيا هايجه خااالص

ااااااااه كسي ااااااااه يخربيتك
وهوا مش راحمها وفضل يدخل صوباعو ينيك بيه كسها ولسانه على ذنبورها بيحرك فيه اووي لحد ما صوتت واترعشت وغرقت ايدو عسل وسابها هديت شويه وفضل يبوس ف شفايفها وهيا قامت نزلت ع الارض اخدت زبو ف بوقها فضلت تموص فيه اوي ومازن كان مستمتع جدا... ااااه حلو اووي
فضلت تموص فيه وفي بيوضو حوالي خمس دقايق وبعدين هوا قومها و وقفها وكان ضهرها ليه وراح مدخل زبو ف كسها و فضل يرزع فيه وهيا مبسوطه اووي و بتضحك من المتعه....... ااااه يا مازن ااااه.... ااااح.... يخربيت كدا

وراح لاففها وشها بقا ليه ورفع رجليها سندها على وسطو والتانيه ف الارض ونزل رزع ف كسها ب زبو وهوا بيبوس شفايفها وماسك وسطها ب ايديه فضل ع الوضع دا شويه حلوين لحد ما ياسمين صوتت واترعشت تاني مره على زبو و مازن قالها هنزل يا ياسمين وراحت ياسمين قاعده ف الارض وخليتو نزل على بزازها وغرقها لبن كان كتير وتقيل اووي

نروح عند سالي ورنيم... وصلو عند نجوى وخبطو وفتحتلهم و............

بس كدا الجزء الرابع خلص يا حلوين استنوني ف الجزء الخامس عشان تعرفوا نجوى هتعمل اي مع سالي ورنيم.... وياسمين هتعمل اي مع مازن بعد اللي حصل بينهم.... ملحوظه... بفكر انهي القصه بالجزء الخامس ايه رأيكم انهيها...... ولا أطول فيها شويه..... مستنيه رأيكم.... سلام يا حلوين❤️❤️😍

الجزء الخامس

ازيكم يا حلوين....يا رب تكونوا بخير عارفه ان انا اتاخرت عليكم اوي بس كان فيه ظروف منعاني وكنت فاقده الشغف للكتابه ومخنوقه وحاجات كدا ملخبطه وكنت بصراحه ناويه اسيب هنا خالص لأن حصلي كام موقف كدا مش احسن حاجه....

بس كان لازم ارجع عشان اكمل القصه وكان نفسي جدا اعملها سلسله بس دا هيكون الجزء الأخير سامحوني عارفه ان انتوا كنتوا حبين تكون أكبر بس غصب عني .... واحتمال امشي تاني.... المهم تعالوا نكمل القصه عشان مطولش عليكم............

رنيم وسالي وصلوا ل بيت نجوي ولسه هيخبطوا سمعوا صوتهم
نجوى ف بيتها وكانت بتتخانق مع عبده لأن هوا متغير معاها

نجوى ب صوت عالي: انا خونت صاحبتي عشانك وخسرت صحابي كلهم عشانك وسيبت جوزي عشانك وانت ف الاخر زهقت مني ورافض الجواز مني عشان مبقتش اليق ب حضرتك

عبده: بقولك اي قصري ف الكلام انا مستحيل اتجوز واحده سابت جوزها عشاني وكانت بتنام معايا ما انتي ممكن تعملي كدا معايا

نجوى ب هيستريا: ههههههههه اناااااا وحيات امي ما هسيبك انت فاكر مراتك كانت شريفه هيهيهيهيهيهي ماهي كانت خاينه بردو

عبده ضربها بالقلم وشدها من شعرها: اخرسي يا وسخه انا مراتي أشرف منك وم اللي خلفوكي

نجوي:ااااااه سيبني يا جبااان سيبني ** يهدك يا أخي و** بتخونك مع مازن الدكتور اللي كان عملها العمليه

عبده: انا هطربق الدنيا عليكوا كلكم.... كلكم خاينين كلكم

وجاي يمشي مسكتوا وقالتلو: لازم نكمل خطتنا الاول

عبده : ياسلام عليكي كمان عيزاني اكمل الخطه... اغتصب سالي وافقدها شرفها عشان نكسر عينها متقولش حاجه.... لا تقول انا مش خايف الدور والباقي عليكي.... يلا سلام يا حلوه

لما البنات سمعوا كدا جريو ع الدور اللي فوق واستخبوا

ومشي عبده وسابها... وقعدت نجوى تعيط ع اللي حاصلها وكل حاجه اتشقلبت ضدها

نزلوا خبطوا على نجوى: قامت مسحت دموعها وفتحتلهم.....

سالي: اهلا بالسنيوره اهلا بالخاينه اهلا باللي صانت العيش والملح والعشره
رنيم: أخص عليكي يا نجوى متوقعتش دا كلو يطلع منك
نجوي دخلت وسابتهم: ااه كلوكم بقيتوا تمام وانا اللي وحشه

سالي بصت ل رنيم وغمزوا ل بعض ودخلوا وقفلو الباب وقفلوا الترباس وسالي قلعت العبايه ورنيم قلعت ونجوي بقت واقفه مستغربه مش فاهمه في اي

نجوى : في اي مش فاهمه حاجه
سالي: دلوقتي هتفهمي يا حبيبتي
رنيم راحت مثبته كاميرا صغيره ف الصاله ب حيث أنها جايبه الصاله كلها.....

نجوي: اي دا انتو هتصوروني ولا اي
سالي: لالا يا روحي احنا هنستمتع مع بعض مش اكتر
نجوى : ابعدي عني يا شرموطه.... وراحت زاقه سالي

سالي جريت عليها وشديتها من شعرها: انا شرموطه يا لبوه يا متناكه يا خاينه دا انا هطلع كسمك يا معرصه

ونزلت فيها ضرب ونجوي بتحاول تدافع عن نفسها مش قادره وبوقها جاب ددمم ووشها اتخربش

رنيم جريت وحاشت سالي بالعافيه من ع نجوى

رنيم :خلاص يا سالي خلاص بقا خلينا نكمل اللي جايين عشانو

سالي : اتفووو عليكي وسخه.... قومي يابت قووومي

وقامت نجوى قعدت ع الصالون وفضلت تعيط

سالي قربت منها ورفعت وشها ب ايديها : لالا يا حلوه متعيطيش كدا

نجوى :اوعي سيبيني كدا
سالي: هسيبك بس لما تسيبيلي نفسك

نجوى : مش هيحصل انتي مجنونه

سالي: لا يا حبي هيحصل عشان دا لو محصلش انا هفضل اضرب فيكي لما اموتك أو فيه حل تاني معايا مياه نار ممكن اشوهلك بيها وشك الحلو دا أو جسمك مثلا

نجوى : يالهوووي انتي ازاي كدا حرام عليكي يا سالي

سالي: ومش حرام عليكي صاحبتك واللي عملتيها فيها

سالي راحت شدتها من شعرها وقالت ل رنيم.... هاتي العصير
دخلت رنيم المطبخ وحضرت كوبايه عصير وجابت حبايه فياجرا طحنتها و حطيتها ف الكوبايه وقلبتها كويس واخدتها وراحت عند سالي ونجوي...

اديتلها الكوبايه

سالي: يلا يا أموره اشربي
نجوي: اي دا دا سم عايزه تموتيني
سالي: تؤتؤتؤ بعد الشر عنك دا حبايه فياجرا بس عشان تسخنك اكتر...
نجوي: لا لا لا
سالي: يلا بقا عشان معملهاش معاكي
نجوى شربت العصير مغصوبه عشان خايفه من سالي ورنيم
سالي: شطوره انا كدا احبك وع فكره احنا مش هنأذيكي بس اللي بيحصل دا عشان لو فكرتي ف يوم شيطانك يوذك وتعملي حاجه فينا زي اللي كنتي هتعمليها يبقا انتي الجانيه على روحك
نجوي: وانا كنت هعمل اي
سالي حكتلها ع كل حاجة سمعتها

نجوى بدأت الحبايه تعمل مفعول وجسمي سخن وبدأت تعرق وكانت مصدومه لأن كل حاجه اتقلبت ضدها واتكشفت....

سالي: ههههههههه بت ارنيم الحبايه اشتغلت.... الزب الصناعي وحيات ابوكي م الشنطه عشان فيه حد هيتفشخ انهاردا وشغلي الكاميرا بقا واقع ي اتفرجي عليا
رنيم: طب ما انا عايزه اشارك
سالي: من عيوني اصبري عليا بس

سالي بصت ل نجوى وقررت تنسا كل حاجة حاليا عشان تعرف تعمل معاها كل حاجه صح.... مشت ايديها على وشه نجوى وبزازها وكسها ونجوي غصب عنها مكنتش قادره تقاوم.... كانت لابسه قميص اسود كات قصير فوق الركبه.... وراحت سالي بيساها من شفايفها اووي وعضتها من شفايفها ورقبتها بقت تعض فيها جامد ونجوي بتتأوه.... ااااه براحه حرام عليكي....

سالي راحت زقاها نامت ع الكنبه وراحت قايمه قالعه التيشيرت والبنطلون وفضلت ب الاندر والسونتيال اللي كان لونهم موفي وكان شكلها يهيج اوي... نزلت ب ايديها تمشيها على فخاد نجوى وتدعك فيهم جامد وراحت واصله ل كس نحوي وراشقه فيه صوباعين وفضلت تدخلهم وتخرجهم جااامد

نجوى : اااه اااه مش قادره حرام عليكى
سالي : دا انا هفشخك انتي لسه شوفتي حاجه
وراحت مطلعه ايديها وقالتلها كدا كسك جاهز يستقبل الزب

وقامت سالي وقاعت الاندر ولبست الزب وندهت ل رنيم تقفلها الزب كويس

رنيم: بت يا سالي انتي جامده اوي جسمك وااو
سالي راحت شاده رنيم من بزازها: مالك يا لبوه سخنتي
رنيم: بصراحه اه
سالي: ههههههههه دورك جاي بس مش هنا ف البيت

وراحت سالي ل نجوى قلعتها القميص وخايتها تنام تاني وراحت ضرباتها بالقلم ع صدرها
نجوى : ااي ليه كدا
سالي راحت قرصاها من حلماتها اووي وراحت وراشقه الزب ف كسها مره واحده وكتمت وبوقها ب ايديها

نجوى عيني اتفتحت ع الآخر واتوجعت اووي
وسالي فضلت ترزع ف كسها جامد
نجوي: ااااااه حرام عليكي يا ظالمه اااااه اتفشخت

وسالي شغاله دك ف كسها اووي وتقرص ف بزازها راحت وقالتلها يلا يا معرصه الدوجي حالا

وقامت نجوى وفضلت تعيط وقالتلها ابوس ايدك خلاص حرام عليكي.... راحت سالي زقاها مشقلباها.... وبقت طيز نجوى ف عند زب سالي..... راحت سالي جايبه شويه زيت ودهنت بيهم الزب

سالي : طيزك شكلها متفتحش قبل كدا بس هتتفتح ع ايدي

قبل ما نجوي تنطق كلمه سالي رشقت الزب ف طيزها ونجوي كتمت وشها ف الكنبه من الألم...... وسالي استنا شويه وفضلت تدخل وتطلع ف الزب ونجوي بتعيط من الوجع وف نفس الوقت بدأت تحس ب متعه

نجوى : اااه اااااح بيحرق
سالي: ههههههههه شكلك بدأتي تستمتعي يا لبوه
وفضلت تدخل ف الزب وتطلعوا ونجوي حطيت ايدها على كسها وفضلت تدعك فيه اووي ااااااه ااااااه طيزي مش قادره اااامممم بتوجعنييي ااااه
وفضلت تدعك ف كسها وسالي تدعل ف بزاز نجوى لحد ما نجوى صوتت واترعشت جاامد

سالي : هههههههههه اوي يا شرموطه دا الزب اتغرق ددمم من طيزك

نجوى سكتت شويه وراحت سالي شايله الزب من طيزها ومسحاه ب منديل وراحت مدخله الزب ف كس نجوى وفضلت تنيك فيها جامد وتفعص ف بزازها وتدها من شعرها وتضربها ع طيزها وراحت مدخله صوباعين ف طيز نجوى وفضلت تنيك فيها من طيزها وكسها وراحت نجوى جابت للمره التانيه وهيا ف قمه المتعه... سالي قامت

سالي: كدا كفايه عليكي يا حلوه فشختك من الجمبين
رنيم طفت الكاميرا واخدتها وسالي لعت الزب ولبست هدومها تاني

سالي: الفيديو معايا لو فكرتي تعمل اي حاجه مصر كلها هتتفرج عليكي وانتي بتتفشخي

نجوى فضلت تعيط من الألم والمشاكل اللي اتحطت فيها من كل حته ومشيت سالي ونجوي

عند مازن وياسمين......
ياسمين دخلت الحمام غسلت جسمها ولبست قميص تاني لونو ابيض واسع وفضفاض نص كم وطويل وملبستش سونتيال ولا برا وطلعت كان مازن لبس هدومو خلاص ومستنيها

ياسمين بصيتاو ب احراج وقعدت جمبو راح قرب منها وباسها ف خدها

مازن: بحبك
ياسمين : بجد يا مازن
مازن: بحبك وعايز اتجوزك مستحيل اسيبك
ياسمين ب فرحه: يعني مش ندمان ع اللي حصل بينا
ياسمين: بالعكس انا مبسوط جدا انا عمر ما انبسطت كدا ف حياتي
ياسمين حضنتو وقالتوا انا كمان بحبك اووي وانبسطت معاك جدا
مازن: انتي من انهاردا مراتي مش هسيبك خلاص

وراح واخد شفايفها ف بوسه رومانسيه فضل يموص ف شفايفها وهيا حضنتو اووي وبدأت تتجاوب معاه تاني وفجأه الباب خبط😂😂

ياسمين اتخضت: يالهوي رنيم وسالي😂
مازن: طب اهدي خلاص مافيش حاجة

مازن قام فتح
سالي: ساعه عشان......
سالي سكتت لما شافت مازن واتحرجت

سالي: لا مؤاخذه معرفش أن حضرتك لسه هنا
مازن: لا انا اصلا كنت ماشي
رنيم خدت بالها أن ياسمين مغيره وضحكت
ومازن ودعهم ونزل

سالي ورنيم: ايوا ياعم غيرت هدومك...... عملتوا اي ها اي
ياسمين: اتلمي يا بت منك ليها دا جوزي
سالي: اتجوزتو امتا ابت
رنيم: طب كنتي اعزمينا
ياسمين: حكيتلهم ع اللي حصل واللي مازن قالوا وفرحوا ليها جدا وهما حكوا ليها ع اللي حصل عند نجوى واللي سمعوه وفضلوا يضحكوا مع بعض.....

عبده روح بيتو وفضل يولع ف سجاير كتير جدا ويفكر ف كلام نجوى مقدرش يستحمل ونزل راح بيت رنيم ل ياسمين..... خبط وسالي فتحتلوا

سالي: نعم
عبده: انا عايز ياسمين
سالي: ليه عايزها ف اي هيا مش عايزه تشوفك
عبده: اوعي من قدامي يا سالي عايزها ف كلمتين
وزقها ودخل
سالي: تعالا هنا انت فاكر نفسك فين
مسمعهاش ودخل جوا ينده ع ياسمين
عبده: ياسمين.... يااااسمين اطلعيلي نتكلم

طلعت ياسمين من اوضتها ب فزع... َفي اي عايز اي تاني سيبني ف حالي بقا



عبده: هما كلمتين وهمشي.... انتي كنت بتخونيني واحنا متجوزين
ياسمين ب فزع: نعم بخونك ههههههههه طبعا جوجو قالتلك صاحبتي وعشره عمري
وقفت قدامو بتحدي و بعت ايديها ع صدرها وبصتلو اوي وقالتلو ااه خونتك يا حبيبي
راح عقده ضاربها بالقلم
ياسمين: ااه 😨بتضربني يا وسخ يا عديم الرجوله حسبي **** فيك

جريت سالي ورنيم ومسكوها وفضلوا يزعقو فيه ويطردوه من الشقه

وعبده قالها انا اتخدعت فيكي
ياسمين : لالا استنا انا عزماك ع فرحي بعد ما العده تخلص هتجوز مازن.....

عبده سابها ومشي من غير ولا كلمه والحزن ماليه والغضب والغيره

فضلت ياسمين تعيط والبنات يسكتوا فيها لحد ما هديت وبعدين قعدوا مع بعض وفضلوا يضحكو عشان ينسوا ياسمين اللي حصل

نجوى بقا فضلت مرميه ع الكنبه زي ما هيا وكلها مشاعر حزن وكسره وغضب وخيانه والم فضلت تصوت وتشدد ف شعرها ودخلت اخدت شاور وكان فيي ددمم ف طيزها ماكنتش قادره من وجع كسها فلت تحوط مرهم وحاجات عشان تطيب جروحها

عدا ٦ شهور على أبطالنا ياسمين حبها زاد ل مازن اكتر من الاول وأجا يوم فرحهم
ورنيم عايشه قصه حب وسالي لا لأنها مالهاش ف الرجاله ونجوي فضلت لوحدها ومالهاش دعوه ب حد واشتغلت وركزت ف اللي جاي

ياسمين بتتجهز ف اوضتها وسالي لبست فستان فيروزي مجسم كلو وكات وسايبه شعرها ولابسه كعب من نفس لون الفستان وحاطه روج احمر وميكب خفيف اوي كان شكلها يهبل

ورنيم لبست فستان بيج مجسم بردو ب كم واحد والتاني كات وكعب من نفس اللون وكانت عامله فورما ف شعرها وحاطه ميكب خفيف وكان شكلها حلو

والبطله بقا لبست فستان ابيض تاي بيست يعني كلو مجسم ومن اول الركبه منفوش وحمالاتو واقعه على كتافها وسايبه شعرها ولابسه كعب ابيض بس صغير وحاطه ميكب رقيق مع عيونها الخضرا كان شكلها يهبل

رنيم وسالي دخلوه عليها وفضلوا يتغزلو ف جمالها واخدوها من ايدها ل مازن اللي كان لابس بدله بيضا وجزمه كلاسيك سودا ومحدد دقنو وكان شكلو فخم اوي وعسل

فضلوا ماسكينها من ايدها والفرحه مش سيعاها كانوا عاملين الفرح ف جنينه وعازمين بعض الأصدقاء وأصدقاء مازن واهلو ومامتو وباباه اللي رحبوا ب ياسمين جدا وحبوها

مازن استلم ايد ياسمين وباسها

مازن ب حب: ايه القمر دا... الجمال دا كلو ملكي
ياسمين: كلي ليك يا جوزي يا حبيبي
مازن: لالالا الحنيه دي ف البيت بس عشان مش اغتصبك هنا
ياسمين: لالا خلاص
وضحكوا العرسان ورقصوا مع بعض وسط فرحه الجميع وغيره البعض الفرح خلص وراحو على بيتهم

مازن فتح الباب وياسمين جايه تتدخل مازن منعها
مازن: لازم اشيلك عشان متتعبيش يا قلبي
ياسمين : احم احم ايه الدلع دا كلو
مازن: من اليوم ورايح مافيش غير الدلع وبسسسس

وشالها بين ايديه ودخل وقفل الباب برجليه ودخل بيها ع اوضت النوم نزلها وفتح الباب ودخلوا.. قعدت ع السرير وقعد جمبها وبصلها ف عيونها وحاوط وشها ب ايديه

مازن: انهاردا اسعد يوم ف عمري **** ما يحرمني منك ابدا ويخليكي ليا العمر كلو
ياسمين : ويخليك ليا يا حبيبي.... بحبك اووي

واخد شفايفها ف بوسه عميقه عبرلها بيها عن شوقو وحبو واحتياجو ليها... بعدت عنه شويه تاخود نفسها

ياسمين : عايزه اغير طيب ونكمل ممكن
مازن: وانا ماسكك غيري
ياسمين : لا اطلع برا على ما اغير
مازن: ياسلام ياختي ما انا شايفك قبل كدا ملط😂
ياسمين ضربتو ع كتفو: بقا كدا طب اطلع برا يلا حالا
مازن: هههههههه اه يا مفتريه طالع خلاص..
اخد بيجامه من الدولاب وغيار ليه وطلع

قامت هيا طلعت قميص ابيض طويل شيفون كلو وكات وتحتيه أندر فتله ابيض ومافيش سونتيال وليه روب ابيض شيفون... دخلت خدت شاور بس غسلت جسمها ولبست القميص وكان شكلها مغرري اوي

مازن خبط: اي لسه بدري ولا اي
ياسمين فتحتلو ومازن لما شافها صفر صفاره اعجاب
مازن: ايه القمر دا يخربيت عيلتك كلهم😂
ياسمين: اتلم يا مازن ****
مازن: بصراحه كدا كتير... أي يا شيخه حرام عليكي ع رأي بهاء سلطان براحه شويه شويه علينا يا شيخه😂
ياسمين: ههههههههه لا بحب بالجامد

مازن راح داخل عليها وحط ايدو ع رقبتها وسحبها عليه وشفايفو لمست شفايفها وفضل يبوس فيها ويموص ف لسانها والاتنين حرارتهم عاليه اوى... مازن راح مقلعها الروب وهوا بيبوسها بردو ومشا ايدو ع بزازها من ع القميص حلماتها كانوا واقفين فضل يمشي صوابعو عليهم براحه
ياسمين: اممممم اااه
مازن: بحبك اووي بعشق جسمك وهيجانك
ياسمين: قطعني يا مازن مشتاقه ليك اووي
مازن فضل يدعك ف بزازها ب ايدو يدعك فيهم جامد وهيا بتتأوه من الوجع والمتعه... ايدها نزلت تلقائي ل زبو تدعك فيه من ع البنطلون وكان واقف اوي راح مازن بعد عنها ودخلها ع السرير قلعتها القميص وفضلت الاندر الفتله وهوا قلعت البيجامه وفضل البوكسر بس..

نام عليها ونزل فيها بوس وف رقبتها وبقا يعضها وفضل يبوس فيها لحد ما نزل ل بزازها بقا يبوس فيهم وبعض فيهم وهيا بيطلع منها احلى آهات.... اااااه امممم ااااااه بزي اااه كمان
ومازن مش ساكت فضل يبوس ف بزازها ونزل ع بطنها بووس وفضل يحرك لسانو ف سرتها ويبوس فيها لحد ما نزل ل كسها بقا يبوس فيه من برا وبعدين شال الاندر ع جمب وفضل يحوط على كسها بوسه واحده واحده وهيا مش قادره.... اااااه اااااح اااااه حلو اووي

وهوا بيبوس ف كسها راح مطلع لسانو وفضل يمشي لسانو عليه اووي ويدخل لسانو ف كسها وهيا ماسكه شعروا ب ايدها وبتزوم وبتذوقو اكتر على كسها... وهوا اللحس بتاعو زاد وبقا يموص فيه وراح مدخل صوباعين من ايدو ف كسها وبقا يدخل ويطلع فيهم وهوا بيمشي لسانو ع ذنمبورها

ياسمين: ااااااه يا مااازن ااااااه كسي امممممم
مازن: عايز ادوق عسل كسك دوقيني
ياسمين: ااه يا مازن مش قادرررره
ومازن عمال يدخل ف صوابعو ويطلعها ولسان بيلعب ف كسها ب جنون وفجأه ياسمين اتشنجت وقفلت فخادها ع راس مازن وجابت عسلها ومازن شال صوابعو وبقا يلحس ف عسلها ب لسانوو

ياسمين بصتلو وقامت فضلت تبوس فيه وخليتو نام ونزلت عليه قلعتو البوكسر وفضلت تموص ف زبو وتلحس فيه ومازن مستمتع اوي... اااه يا قلبي اااه كمان شفايفك حلوه اوي
ياسمين فضلت تموص فيه شويه وبعدين راح طالعه عليه ومدخله زبو ف كسها كلو وفضلت تتنطط وهوا يضربها على طيزها ويفعص ف بزازها.... اووي يا لبووه اوووي

ياسمين: اااامممم ااااااه اااااااااه
مازن: اي يا قلبي اي اللي واجعك
ياسمين: كسي يا مازن كسي واجعني اوي
مازن: تعالى يا قلبي ابوسهولك
وراح ساحبها عليه ووصل ل كسها وفضل يموص فيه ويلحس فيها وراح منيمها ع ضهرها ونزل رزع ف كسها ب زبو اووي
مازن: خودي زبي يا شرموطتي خليه يمتع كسك الجعان
ياسمين: اااه يا حبيبي كمان افشخ كسي اووي كماان
مازن: كسك قافش ع زبي اووي
وراح مازن مشقلبها خلاها ف وضع الدوجي

ونزل دك ف كسها وبقا يفعص ف بزازها والايد التانيه شاده شعرها وياسمين مستمتعه اوي
ياسمين بتضحك: اااه يخربيت جمالك مبسوطه اووي وزبك مهيج كسي ع الآخر
ياسمين: طب ما تجيبي يا لبوتي عسلك تاني
ياسمين فضلت تلعب ف ذنمبورها ومازن مش راحمها....ااااااه يا مااازن اااه...
فضل يدعك ف بزازها اكتر وراح ضاربها ع طيزها لحد ما احمرت... وقالها انا هنزل يا لبوتي.. ااااه هنزل
ياسمين : وانا كمان هنزل معاك اااااااااه اممم اااااااااه يلااا
والاتنين اترعشو بعض ونزلو مع بعض.... كان فيه فوطتين صغيرين ع السرير ياسمين خدت واحده وأدت ل مازن واحده مسحو الاتنين ونامو ع السرير ف حضن بعض.... وتوته توته خلصت الحدوته

ووووووبس كدا تمت الحمد لله وبجد كان نفسي أكملها اووي كان عندي أفكار تانيه كتير بس سامحوني.... هتوحشوني يا حلوين...❤️😘😊💋
القصة جميلة بعيد عن الأحداث الجنسية بس أحلي حاجة انك قدرت توصلي حاجات مهمة في القصة زي خيانة الواحدة لصديقتها المقربة واني الدعم بيجي من ولاد الأصول اللي بيظهروا وقت الشدة وخيانة الراجل لمراته وتركها عرضة الشهوة ومحسوب زوج بالأونطة واحلي حاجة اني ممكن تظهر ناس في حيات الواحد تغير كل حياته طريقة سرد أكثر من رائعة حوار وسناريو واقعي جدا بجد تسلم أيدك تحياتي لحضرتك ولشخصك الكريم وفي انتظار قصص جديدة
 
الجزء الأول

ازيكم يا حلوين.... وحشتوني اوووي... عاملين اي... يارب تكونوا بخير... جيت لكم بقصه مختلفه حبتين المره دي مستواه من خيالي وبعض الأحداث من حياتي..... ويلا نبدأ❤️

انا اسمي ياسمين عندي ٢٥ سنه طولي ١٦٠ ووزني ٦٥ بشرتي خمريه وبزازي كبيره وطيزي متوسطه ومدوره و شفايفي منفوخه وصغيره وعيوني خضرا وشعري اسود وطويل واصل ل بعد طيزي... انا متجوزه من سنتين وحياتي ممله اووي َقبل الجواز مكنش ليا ف الرجاله ولا احب الجنس ولا بفكر فيه بس بعد ما دوقت حلاوه الزب بقيت مقدرش استغني عنو يوم... جوزي مش ضعيف ف الجنس بس مش بيمتعني مالوش ف اللحس ولا ف البوس ب اختصار هوا بيدخل زبو ع طول ف كسي.. كنا ف يوم بليل وجوزي كان قاعد معايا جالي اتصال من صاحبتي نجوى... رديت عليها على طول
نجوى : ياسمين حبيبتي عامله اي
انا: تمام يا قلبي انتي اخبارك اي
نجوى: وحشاني مووت وعايزه اشوفك
انا: وانتي كمان و**** يا قلبي
نجوى : طب اي مش هنتقابل ونقعد ف مكانا المفضل
انا: ياريت يا قلبي بس امتا
نجوى: اي رأيك بكره
انا: و**** فكره استنى كدا
ووجهت كلامي ل جوزي... جوزي اسمو عبده... عملت ميووت يعني كتم للصوت... وقولتلو عبده ممكن بكره اخرج مع نجوى صاحبتي
عبدو: نجوى
انا: اه نجوى
عبده لقيتو اتوتر كدا وسرح وقالي ماشي تمام
كلمتها واتفقنا هنتقابل بكره ٧ ونص وقفلت معاها وكنت مبسوطه جدا اني هخرج لأن بقالي زمان مخرجتش قومت اخدت شاور ولبست قميص اسود شيفون وطويل ومفتوح من الجمبين من أول فخدي لحد رجلي وكنت عايزه اوي دخلت لقيت عبده نايم.... روحت عليه وفضلت أهمس ف ودنو ب شفايفي وامشي ايدي ع زبو وهوا نايم... قولتلو بصوت واطي عبده يا حبيبي.. لكن مردش.. روحت بيساه من شفايفو لقيتو بعد عني وقالي... ياسمين انا عايز انام...
انا: عيزاك اوي طيب
عبده: معلش خليها بكره تعبان وعايز انام
محسيتش ب نفسي غير قومت من ع السرير قعده ف الصالون وفضلت اعيط😢😢وبجد كنت متدايقه لاني كنت عايزه اووي..... لقيت نجوى بتتصل وكانت الساعه ١ ونص الوقت متأخر
رديت عليها: الو يا نجوى في اي
نجوى: مافيش بس حسيتك صاحيه وانا مش جايلي نوم... بس مالك فيكي حاجه
انا: لا مافيش
نجوى : هتخبي عليا يا ياسمين... مالك
انا: عبده سابني وناام اووف
نجوى بضحك : يا هبله وبتعيطي للدرجه دي هايجه
انا: انتي فرحانه فيا يا نجوى.. كسي واجعني اووي
نجوى : خلاص يابت اتهدي واسكتي العبي ف كسك وهاتيهم
انا: شكلها كدا يلا طيري انتي بقا
نجوى: ماشي ياختي باي
وقفلت معاها ولقيت ايدي غصب عني بتروح ل بزازي بدعك فيهم اوي وجسمي بيزيد سخونه ااه ااه وبقيت امسك حلمات بزازي واشد فيهم وكانو واقفين اووي زي زب الراجل ورفعت رجلي الشمال على ايد الكنبه ورجلي التانيه ف الارض وايدي الشمال ع بزي الشمال وايدي اليمين نزلت ل كسي... فضلت امشي ايدي ع كسي وكان ناعم اوي وجميل.. دخلت فيه صوباعي اللي ف النص وفضلت ادخلو واطلع بسررعه ونفسي بدأ يزيد واقول ااه امممم امممم وايدي بتعصر ف بزي جااامد وفضلت الف ف ذنبوري اووي اووي وادعك ف صدري اووي لحد ما اترعشت وجيبتهم وارتحت خالص وفردت ضهري ع الكنبه ونمت مكاني.. صحيت تاني يوم على عبده بيصحيني
عبده: ياسمين قومي ياسمين
انا: في اي ع الصبح
عبده: انتي ايه اللي نيمك هنا
انا: معرفش كنت سهرانه ونمت غصب عني
عبده: طب قومي حضريلي الفطار
انا: حاضر يا عبده
وقمت حضرتلو الفطار وفطر وقالي انا نازل عندي كام مشوار واحتمال اتأخر
انا: اوكي وانا كدا كدا نازله
عبده: ماشي لو كدا ابقى اتغدي برا بقا
انا: تمام سيبلي فلوس
عبده: الفلوس عندك ف الدولاب خودي اللي تحتاجيه
انا:ماشي
وحط بوسه ع خدي ونزل فضلت قاعده زهقانه لحد ما الساعه جات ٦ قومت اخدت شاور ولفيت نفسي بالبشكير وطلعت من الحمام نشفت شعري بالسشوار وروحت ع الدولاب فتحتو ووقفت اختار

طلعت بلوزه كارو ب سوسته لونها اسود ف رمادي بنطلون اسود لازق ع الجسم وكعب احمر وشنطه حمرا وسيبت شعري وحطيت روج احمر وقفلت السوسته بتاعت البلوز وسيبت حته صغيره بس كان شكلي حلو جدا اتصلت على نجوى وقالتلي انها مستنياني ف الكافيه...

ركبت تاكسي روحتلها اول ما دخلت لقيت نجوى قاعده ومعاها واحده اسمها رنيم وسالي سلمت عليهم.... بردو هما اصحابي بس مش زي نجوى تعالو اوصفلكم نجوى ورنيم وسالي....


نجوى مطلقه من خمس شهور.. وعندها ٣٠ سنه.... بشرتها بيضه وطولها ١٥٥ ووزنها حوالي ٦٠ كيلو بزازها وسط وطيزها فلات وشعرها صبغاه اصفر وواصل ل اكتافها... شكلها حلو...

ورنيم سنجل وعندها ٢٢ سنه... سمرا عني بزازها وطيزها صغيرين وشعرها اسود وعملاه كاريه وعيونها عسلي..

وسالي مالهاش ف الرجاله تموت ف الحريم عندها ٢٦ سنه.. بشرتها بيضه وعودها مظبوط اوي هيا زيي ٦٥ بس أطول مني وكانت دايما تحب تبوصلي حسيتها كتير انها ليسبيان لأن هزارها كان انها تمسك بزي أو طيازي أو تتغزل فيا وكنت بحبها اوى بصراحه

فضلنا قاعدين... نهزر ونضحك وطلبنا شيشه لمون نعناع وانا طلبت قهوه بالبندق لاني بحبها اوي.. كان ف الطرابيزه إلى جمبنا مجموعه شباب واحد منهم منزلش عينه من عليا كان اموور اوي... ابيض وشعرو تقيل واسود وعيونو عسلي فاتح وعندو عضلات ولابس قميص ابيض بنطلون جينز كلاسيك اوي و شفايفو كانت صغنونه وحمرا كدا كان مغري اوي بالنسبالي وبالذات لاني بحب الرجاله اللي بعضلات

نجوى والبنات خدو بالهم
نجوى : اي ياعم السناره غمزت
سالي: شكلها كدا يا نجوى شغالين بصات ل بعض
رنيم: سيبوها ف حالها يا بنات انتو هتحسدوها
انا: اسكتو بقا **** يحرقكم😂الواد قمر اووي
كلهم ردو ف صوت واحد اووي😂.... لقيت جوزي بيتصل... انا: ايه النكد دا
نجوى : قومي يا اختي رودي ع المحروس
وفعلا قومت وطلعت برا الكافيه ورديت عليه
انا: الو
عبده: اي يا ياسمين لسه مع البنات
انا: اه يا عبده فيه حاجة ولا اي
عبده: لا بشوفك انا قاعد مع ناس صحابي
انا: طيب انا اصلا ساعه بكتير وهروح
عبده: ماشي وانتي مروحه كلميني
وقفلت معاه لقيت الشاب اللي كان بيبوصلي دا جمبي ف بصيت ليه وبعدين تقريبا كان عايز يقول حاجه بس رجع ف كلامو ودخلت عند البنات تاني فضلنا قاعدين وهوا بردو عمال يبوصلي

نجوى : بت يا ياسمين الواد شكلو واقع خالص
انا: وانا اعمل اي يعني
نجوى : شوف اللي عامله تقلانه وهوا هيطلع من عينها
انا: هوا قمر الصراحه يخربيت جسمو سكسي اووي
سالي: سكسي اي اتنيلي
انا: بت انتي انا شاكه فيكي اصلا انتي بتحبي البنات شكلك
سالي: مافيش احلى من الناعم مع بعضو جربيني بس وهعجبك اووي
انت: ههههههههه لا يا قلبي ان مكانش فيه زب كدا يرشق ف كسي ولا ايد خشنه تعصر ف بزازي وطيزي مقدرش احس ب اي متعه

وفضلنا نضحك مع بعض وبعديها قومنا وكل واحده روحت وفضلنا نروح الكافيه دا على طول وكان الشاب اللي شوفتو بردو بيروح ويفضل باصصلي وف مره كنت ف الكافيه وطلعت برا شويه لقيتو اجا ورايا واخيرا نطق
الشاب: لو سمحت
انا: ايوا في حاجه
الشاب: انا مش بعاكس و**** بس انا عايز اتكلم معاكي
انا: معلش مش هينفع عن اذنك
الشاب: طب ثانيه بس خودي رقمي وخلينا نتكلم مش هينفع وقفتنا دي
انا: وانت تعرفني منين ونتكلم ليه
الشاب: معلش كلميني وهفهمك ياستي اقولك خودي انتي رقمي وكلميني وقت ما تحبي
بعد تفكير شويه طلعت فوني واخدت رقمو وقالي رقمي بقا معاكي كلميني اي وقت
انا: اوكي
ومشيت وسيبتو وحكيتو للبنات وكنت مبسوطه لان هوا كان عاحبني

روحت البيت دخلت خدت شاور ولبست قميص احمر نص كم قصير وماسك ع جسمي وفضلت قاعده مستنيه عبده كان قالي ان هوا هيتأخر... فضلت ابوص للرقم وافكر اتصل ولالا وانا بفكر لقيت نجوى بتتصل
انا: **** يحرقك قطعتي حبل أفكاري
نجوى : كنتي هتكلميه ولا اي
انا :مين قالك😂😂
نحوي :عيب عليك اصاحبييييي حفظاكي
انا: مش عارفه متوتره ولو كلمتو هقولو اي مش عارفه انا شوفتو لابس دبله ف ايدو الشمال يعني شكلو متجوز
نجوى : طب واي يعني ما انتي متجوزه مع ان جوزك مش وحش معاكي
انا: انا محتاجه جنس محتاجه احس ب نفسي ك أنثى محتاجه راجل يشوفني صح مش يديني فلوس وخلاص
نجوى : اسكتي ونبي يا نحنوحه
انا: ونبي يا اوختي أوقات بحس ان عبدو جوزك انتي من كتر ما بتدافعي عنو
نجوى: ههههههههه انا عشان مطلقه ف بحب الرجاله اووي
انا: اه انتي هتقوليلي تلاقيه بياكلك اصلا
نجوى : اووي يا ياسمين كل يوم لازم أجبهم قبل ما انام ومافيش استغناء عن الخيار والكوسه
انا: لالا دا احنا نبقا نجيب واحد صناعي ونشتغل بيه ف نفسنا انا وانتي
نجوى: دي فكره جنان موافقه
انا: يلا هقفل كدا ونتكلم تاني
نجوى : باي يا قلبي
وقفلت معاها

وقررت اكلمو اخيرا
....... وبس كدا الجزء الأول خلص لو عجبكوا وعايزين اكمل اكتبولي ف الكومنتات.... سلام يا حلوين❤️😘❤️

الجزء الثاني



ازيكم يا حلوين اتمنى الجزء الأول يكون عجبكم.... انا عارفه أن هوا قصير بس كنت عايزه اشوف هيعجبكم ولالا..... جالي شويه تعديلات أن انا يعني اعرفكم حياه البطله اكتر هحاول انشاء **** اعمل كدا.... وتعالو نكمل



قررت اتصل على الشاب وفعلا اتصلت... وجالي صوته

الشاب: الو



انا: الو... ازيك عامل اي



الشاب: تمام الحمد لله



انا: هوا انا اترددت كتير قبل ما اكلمك



الشاب: ههههههه انا مستني اتصالك من بدري



انا: كنت عايز تقولي اي بقا



الشاب: بوصي يا ستي انا مكنتش بعاكسك ولا حاجه بس انتي حلوه بطريقه مش عاديه وهاديه غير البنات اللي بيقعدوا معاكي عارف انك متجوزه بس انا مشدود ليكي اوي ببصلك مبقدرش انزل عيني



انا طبعا الكلام كان مفرحني اوي وعايزه اقولو قول اكتر لاني مش بسمع الكلام الحلو دا من جوزي معرفتش ارد عليه وهوا كمل



الشاب: عارف انك مصدومه يمكن شويه ع العموم اعرفك على نفسي.... انا اسمي مازن وعندي ٣٢ سنه منفصل عن مراتي بعد علاقه دامت اربع سنين ومعنديش اولاد خالص وحاليا قاعد مع مامتي ومراتي عند مامتها بردو



انا: تشرفنا يا سي مازن



مازن: الشرف ليا طبعا.. و**** مبسوط اوي انك كلمتيني عايزين بقا نقعد مع بعض ونتكلم اكتر عشان تعرفيني اكتر واعرفك



انا: يالهوي... لا أخاف حد يشوفني ولا جوزي يشوفني



مازن: متخافيش يا بنتي.. صحيح متعرفتش بيكي



انا: انا اسمي ياسمين وعندي ٢٥ سنه متجوزه من سنتين ومعنديش اولاد بردو جوزي كويس ماديا بس مافيش اهتمام مافيش حب علاقتنا ممله اووي



مازن: معقول حد يبقا معاه الرقه والجمال دا كلو ومش مهتم بيه... يا خساره...



انا: يلا نصيب بقا المهم انا هقفل دلوقتي لأن جوزي زمانو جاي متبقاش تتصل عليا انا هبقا اكلمك



مازن: خلاص اوكي خلي بالك من نفسك.. باي



انا: باي



وقفلت معاه ولقيت جوزي بيكلمني بيقولي أن هوا مش جاي واحد صاحبو عمل حادثه ولازم يفضل معاه ممكن يقعد للصبح.... مصدقتش كلامو بس سكت لأن اصلا مهمنيش عشان هوا مش مهتم بيا ولا اكنو شايفني اساسا اتصلت ب مازن تاني وفضلنا نتكلم ونحكي عن حياتنا عرفت أن هوا منفصل عن مراتو بسبب أنها مش مهتمه بيه أهم حاجه صحباتها والسفر والخروجات لكن هوا مش مهم برا البيت بتتظبط وميكب ولبس وجوا البيت مافيش اي كلام من دا ف مستحملش وانفصل عنها بس لسه مش أطلقوا وفضلنا نتكلم للصبح



تعالو نروح عند نجوى.... ع فكره سالي ورنيم عايشين مع نجوى ف بيت واحد.... سالي وحيده مامتها وباباها عايشين برا وهيا بتحب مصر اوي ف قررت تعيش هنا وليها شقه امها وابوها بس قاعده مع نجوى.. ورنيم ليها اخ بس متجوز وامها وابوها منفصلين ومحدش سائل فيها بيدوها فلوس وبس ف عايشين مع نجوى وكويسين مع بعض اوي.....نجوى فونها رن



جالها اتصال.. حبيبي اللي وحشني اوووي



المتصل: انتي اللي وحشاني مووت

نجوى : كداب وبكاش اوي انت بقالك اسبوع مجتليش

المتصل: غصب عني يا روحي انا هعوضك واجيلك انهاردا

نجوى ب فرحه: بجد هتيجي😍

المتصل: اه يا روحي ساعه كدا وتلاقيني عندك... اهم حاجه تفضيلي الدنيا

نجوى : طبعا يا روح قلبي ف ثانيه

المتصل: مش اتأخر عليكي باي

وقفلت وقالت للبنات.... بقولكم يا بنات الشقه لازم تكون فاضيه انهاردا



سالي: ليه انشاء ****

رنيم: اي يا جوجو الموز جاي

نجوى : ايوا يا اوختشي جاي

رنيم: ايوا بقااا

سالي: ونبي ما فيه احلى من الناعم مش عارفه قصرت معاكو ف اي انا اهو انا اهووو

نحوى: اتنيلي واسكتي... خودي رنيم وطيروو ع الشقه بتاعتك وبكره نتقابل

سالي: بقا كدا ايوا ياعم حقك حالك مااشي بس نفسي اعرف مين دا مش بتخلينا نشوفو ابدا

نجوى :بلاش كلام كتير وخليكو ف حالكو

رنيم: حسره علينا

نجوى : **** أكبر امشو بقا يلاا



وفعلا رنيم وسالي دخلو لبسو ونزلو ع الشقه بتاعت أهل سالي ونجوى دخلت عملت سويت ل جسمها كامل كان فيه شعر خفيف بس عشان حبيب القلب.... ولبست قميص اسود شيفون ويادوب مغطى طيزها وعريان اوي وسرحت شعرها وحطت روج احمر وبرفان وظبطت نفسها ع الاخر.... هووب جرس الباب رن... بصت آخر بصه لنفسها ف المرايه وجريت تفتح...اول ما فتحت طلع مين😂😂....... عبده ه ه ه ه ه ه ه

نجوى : عبدو حبيبي وحشتني اوي اوي.... وحضنتو

عبده: يخربيت جنانك ندخل بس حد يشوفنا

نجوي: غصب عني وحشني اووي



واخدتو ودخلت وقعدوا ع الكنبه ونزلت فيه بوس واحضان......



عبده:ههههههههه يخربيت هيجانك اهدي بقا



نجوى: كدا يا عبده كل دا متجيش ولا تعبرني



عبده: غصب عني و**** يا حبيبتي



نجوي: ولا انت مقضيها مع السنيوره



عبده: مين دي... انتي عارفه اني بحبك انتي ويلا بقا لهموت من الجوع قومي حضري الاكل دا



نجوى : خمس دقايق وتلاقي الاكل قدامك يا عمري



جات تقوم راح عبده شاددها وقعت ف حضنو وقالها... ايه الجمال دا كلو

نجوي: دا كلو عشانك وملكك ومش لحد غيرك



عبده: طب قومي بسرعه اعملي الاكل عشان انتي وحشاني اوي حتى شوفي.... وراح ساحب ايدها وحطها على زبو وكان شادد اوي.... نجوى طبعا هاجت وكانت هتوطي على زبو خلاص وعايزه تطلعو من البنطلون وتمصو.... راح عبده وقفها وقالها نااكل الأول وهنقضي احلى ليله مع بعض🤤

(نسيت اوصفلكم عبده... عبده طولو ١٧٠ ووزنو حوالي ٨٠ جسمو مش معضل جسمو عادي وبشرتو سمرا.. وعيونو عسلي وشكلو حلو مقبول)



قامت نجوى جرى حضرت الاكل كان عبده جايب كباب وكفته وطحينه وعيش وسلطه وحاحه ساعه بقا وايييي😋😋 ومحدش يجوع ها😂😂



حطت الاكل واكلو وشالت الاكل ويلا بينا ع اليله السخنه بقا😂❤️



دخلو الاوضه وعبده نام ع السرير نجوى راحت عليه ركبت فوقيه وراحت بيساه من شفايفو وهوا حضنها من وسطها وبادلها البوس وهيا سخنت اكتر وراحت شداه ومقلعاه التيشيرت... وهوا راح مقلعها القميص كل دا وهما بردو بيبوسو بعض نزل تقفيش ف بزازها جامد وهيا بتقول ااااااه يا عبده وحشتني اووي كمان كماان



عبده: انتي اكتر يا قلبي كل حاجة فيكي وحشتني

نجوي بصت ف عين عبدو وقالتلو ب محن.. انا ولا مراتك

عبده بصلها وقالها مش هرد عليكي غير ب طريقتي...



نزل فيها بوس اكتر وتقفيش ف طيازها جامد وراح مقلعها السونتيال فضلت بالاندر الفتله راح منيمها ع السرير وفضل يبوس ف بزازها ويموص فيهم وهيا بتطلع منها آهااات جامده اووي.... اااه براحه على بزازي يا متنااك........ بس يا شرموطه انتي لسه شوفتي حاجه

راح منزل ايدو ع كسها من ع الاندر وفضل يلعب فيه اووي....... ااااه يا عبده ااااااه هوا دا يالهههوي... وكان عساها مغرق كسها.... عبده: اي يا لبوه كل دا هيجان عسلك غرق ايدي.... ااااااه كسي نااار مش قااادره

راحت زقاه ع ضهرو ومقلعاه البنطلون ونزلت البوكسر وظهر زبو كان واقف اوي... ونزلت فيه مص ولحس

عبده: ااااااه وحشتني شفايفك مصي اووي يا متناكه

نجوى: امممممم اححح حلوه اوي

وراحت قايمه راكبه على زبو ورشقاه ف كسها مره واحده..... فضلت تصوت من كتر المحن والهيجاان

وعبده ماسكها من َسطها بيرزعها اكتر على زبو وبيقفش ف بزازها وطيازها كان مقطعها حرفيا...... ونجوي خلاص ع آخرها... راح عبدو قالبها وعملت وضع الدوجي..... ونزل دك ف كسها...

نجوى: ااااه يا عبده اااااااااه براحه ااااه كسي مش قادرررره

عبده: يلا يا لبوه غرقى كسي من عسلك

نجوى: هجيب يا عبده هجيب اااااااااااااااه يخربيتك كسييييي اااااااه

وترعشت على زبو جااامد وراح هوا منزل لبنو معاها ف كسها واترمو الاتنين ع السرير من التعب



نرجع ل ياسمين.... فضلت سهرانه مع مازن ع الفون وكنت مبسوطه بكلامي معاه حسيتو شخصيه محترمه وان مش هدفو جنسي خالص كانت الساعه ٦ الصبح قولت اما انام بقا شويه.... ونمت....



عند عبده ونجوي.. نامو ع حالتهم دي وصحيو الساعه ١٠ عبده صحي قبل نجوى ولبس هدومو تاني وكان قاعد ع السرير بيلبس البنطلون نجوى صحيت

نجوى: صباح الخير يا حبيبي

عبده: صباح الفل انا نازله عايزه حاجه

نجوى : اقعد معايا شويه

عبده: لالا كفايه كدا بقا اروح عشان ياسمين

نجوي : ياسلام وحشتك اوي

عبده راح ماسكها من وسطها وساحبها عليه قالها انا ميوحشنيش غيرك يا جميل انت

وضحك معاها ونزل... نجوى سرحت ب خيالها... ازاي وصلت مع عبدو للمرحله دي وازاي حصل حب بينهم كدا

فلااش بااك...



اول ما عبده اتجوز ياسمين حصل بينهم مشكله ونجوي أقرب واحده ل ياسمين ف قررت تدخل وتحل المشكله وطبعا بدأت تتكلم مع عبده وتتفاهم معاه وكانت وقتها مطلقتش لسه وكان بردو فيه مشاكل مع جوزها أن هوا عينو زايغه وبيجي الستات وكل يوم مع واخده شكل وهيا تعبت..... فتحوا قلبهم ل بعض واتصاحبو اكتر لحد ما الموضوع وصل أن بقا فيه بينهم غزل وفضلوا كدا كتير.... وف يوم كانت نجوى عند ياسمين وكان عبده مش موجود وهيتأخر

ياسمين : بقولك اي يا جوجو هدخل اخود شاور والبيت بيتك عبدو مش جاي اقعدي براحتك بقا

كانت نجوى لابسه عبايه وتحتها شورت وبادي ماسكين ع جسمها والبادي مبين نص بزازها سايبه شعرها... ف الباب خبط... قامت تفتح بصت من العين السخريه شافت عبده..وتح الشيطان لاعب ف دماغها وبدل ما تلبس قالت لا هفتحلو كدا... وراحت فتحت الباب اول ما عبده شافها تنح...

نجوى : يالهوي عبده.... وراحت جريت ع جوا😂

عبده فضل متسمر مكانو وبعد ما استجمع نفسو دخل البيت.... وهيا جريت لبست العبايه تاني... راح قعد جميعا الكنبه

نجوى : انا اسفه معرفش أن انت

عبده: لا ولا يهمك... بس معلش ممكن كوبايه مياه

نجوى: اه طبعا

قامت تجيبلو ف عبده بص ع طيازها لقاها مش حلوه اوي زي ياسمين بس مش عارف ليه كان بيتشد ليها اوي... نجوى اتأخرت ف المطبخ قام يشوفها لقاها مش طايله تجيب الكوبايه

عبده: هههههههه طب اندهيلي اجبلك يا اوزعه

نجوى : و**** مش اوزعه انتوا اللي مشعلقين الكوبايات بعيد

وراح عبده جاي وراها... وشفايفو بقت قريبه من خدها اوي وزبو حك ف طيازها وهيا طلعت منها اه بس بصوت واطي

راحت لفت ليه وكانو قريبين اوي.....



بصت ف عينو وهوا بصلها وجالهم صوت ياسمين

ياسمين: نجوى معلش تجيبيلي الفوطه ل نسيتها

نجوى : اا.. اا..حاضر هجبها اهو

وبدأ بينهم النظرات والغمزات وعبده بقا يحب يكلم نجوى على طول وتعود عليها ونجوى كمان حبيتو أوقات عبده كان ضميرو بيأنبو عشان ياسمين بس كانت نجوى دايما تقولو أن ياسمين مش بتحبو اصلا وأنها بتحب فلوسه وبس


وكانت بتقسي قلبو من ناحيتها لحد ما بقا يكره ياسمين وبقا يموت ف نجوى مع ان ياسمين أجمل من نجوي بس اهو بقا القلب وما يريد... ولا نقول الزب ومايريد😂😂



وف يوم اعترفوا ب حبهم ل بعض وكان أول لقاء ليهم ف بيت نجوى لأن جوزها بيبات برا على طول




وفضلت اللقاءات تتكرر لحد ما بقا ينام مع نجوى وسايب ياسمين ولا شايفها اصلا...

نرجع من الفلاش باك...



نجوى فاقت من سرحانها وقامت خددت شاور واتصلت بالبنات عشان ييجو ويفطرو مع بعض



نروح عند ياسمين... صحيت من النوم على قفلت الباب بتاع الشقه عرفت ان عبده اجا.. قامت وهوا دخل الاوضه وقف قدام الدولاب يطلع هدوم عشان ياخود شاور راحت ياسمين عليه... وحضنتو من ضهرو

ياسمين: عبده.. ح... لسه هتقول حبيبي شمت ريحتو برفان حريمي... اتدايقت اوي وسألتو.... ريحتك غريبه يا عبده

عبده اتوتر: غريبه ازاي يعني

ياسمين: برفان حريمي

عبده: حريمي اي يا ياسمين

ياسمين: اه حريمي يا عبده... طمني صاحبك عامل اي

عبده: كويس كسر بسيط ف الدراع

ياسمين : اااه تمام ابقا روحلو كل يوم بقا

عبده راح ماسكها من دراعها وشاددها عليه... قصدك اي بكلامك

ياسمين بصيتلو ف عيونو...وراحت بيساه من شفايفو بوسه رقيقه.... قالتلو... مش قصدي حاجه بس انت مش حاسس بيا وايوا دا برفان حريمي يعني انت كنت مع واحده ياريت تطلقني يا عبدو عشان عيشتنا مبقتش تنفع

عبده: ازااي يعني انتي مجنونه ولا جرا ل عقلك حاجه

فجأه ياسمين داخت َكانت هتقع بس ايد عبده لحقتها

ااه دماغي.... مالك يا ياسمين.... تعالي اقعدي وسندها ب ايدو قعدها ع السرير....

ياسمين: شكلي حامل😢وفضلت تعيط

عبده مبقاش عارف يفرح ولا لا حس احساس غريب... بجد....

ياسمين : البيرود مجتليش ودايما دايخه ونفسي بتغم عليا... لازم اروح للدكتور

عبده: طيب اتصلي ب نجوى وروحي معاها

ياسمين: اوكي... بس لسه مخلصناش كلامنا عايزه اطلق

عبده: بعدين يا ياسمين بعدين



عبده اخد هدوم ودخل ياخود شاور وياسمين اتصلت على نجوى وفضلت ياسمين تعيط وتشتكي ل نجوى

ياسمين: انا متأكده ان هوا كان مع واحده

نجوى : ازاي يعني عبده بيحبك بلاش هبل

ياسمين: لا عبده كان بيحبني نفسي اعرف مالو نفسي

نجوى : قومي بس يلا البسي وانا هلبس نتقابل عند عياده الدكتور........

ياسمين: حاضر يا نجوى باي

قامت سلمي ودخلت الحمام وعبده بياخود شاور غسلت وشها وسنانها وطلعت.... لبست بنطلون جينز وبلوزه لونها أحمر وكوتشي ابيض وجمعت شعرها ديل حصان وف ايدها شنطه بيضه سيمبل اوي... عرفت عبده انها نازله مع نجوى.... نزلت اتصلت على مازن

مازن:صباح الفل ع الجمال كلو

ياسمين: صباح الخير

مازن: مالك صوتك تعبان

ياسمين : تعبانه شويه وراحه للدكتور اكشف

مازن:ليه يا بنتي مالك

ياسمين: بيجيلي دوخه كدا ونفسي بتغم عليا وحاسه اني حامل

مازن: يعني تروحي ل دكتور وانا موجود

ياسمين: مش فاهمه هوا انت دكتور

مازن: شوفي بقا الكلام خدنا امبارح ونسيت اقولك اني دكتور نسا اصلا

ياسمين:هههههههه مكنتش اعرف خالص

مازن: هبعتلك ابليكيشن العياده وانا نص ساعه هتلاقيني جاي

ياسمين:اوكي خلاص هيجيلك

وقفلت معاه اتصلت ع نجوي وعرفتها وبعتلها الابليكيشن و اتقابلنا هناك... وصلنا قبليه وهوا عشر دقايق ووصل.. سلم علينا وكان فيه تقريبا ٧ ستات هيكشوفو بس قال اننا كشف مستعجل ودخلنا الاول

كان شكلو حلو اوي لابس قميص ازرق وبنطلون آيس جينز وكوتشي ابيض وعضلاتو كانت بارزه من القميص وشكلها وااو..... الممرضه مرضيتش تاخود مننا حق الكشف وقالت الكلام مع الدكتور مازن



خبطت ع الباب وقالي اتفضل دخلت انا ونجوى....

مازن: اهلا اهلا اتفضلوا

انا:ازيك يا دكتور مازن

مازن: لالا دكتور اي بقا مازن على طول

نجوى : ازيك يا مازن

مازن: تمام الحمد لله

مازن وجه كلامه ل ياسمين...اي يا ستي احكيلي مالك بقا

انا: انا البيرود عدا على معادها اسبوع وحاسه اني دايخه ونفسي بتغم عليا وأوقات كتير بحس اني هقع من طولي



مازن: طب عملتي اختبار

انا: لا

مازن: خلاص تمام الممرضه هتجبلك الاختبار وتعمليه ف الحمام هنا ونشوف هيظهرلك اي



وفعلا عملتو بس مظهرش حاجه.... ف قالي كدا لازم نعمل سونار

وطبعا كلكوا عارفين السنار بيكون ف زاويه صغيره م الاوضه وفيها سرير وستاره.... جات نجوى تقوم معايا قالها مافيش داعي لو فيه حاجه هقول ل حضرتك.... نجوى اتدايقت جدا.... وقالتلو لا وعلى أي امشي احسن... قولتلها.... استنى يا نجوى مازن ميقصدش

نجوي : ولا يقصد انا اصلا غلطانه اني جيت

مازن: على فكره انا مقصدش بس الاوضه صغيره ومش هينفع يعني

روحت ل نجوى وبوستها من خدها وقولتلها خلاص بقا يا جوجو ميقصدش

نجوى : عشان خاطرك انتي بس هقعد

وقعدت ودخلت انا ومازن معايا وشد الستاره وجهت كلامي ليه بصوت واطي



انا:ليه كدا يا مازن احرجتها

مازن: بصراحه ياياسمين انا مش برتاح ل صاحبك دي خالص معرفش لما بشوفها بتخنق

انا: و**** دي طيبه خالص

مازن: هنشوف..... يلا اقلعي

انا: نعم... أقلع اي

مازن:ههههههههه يابنتي نزلي البنطلون عشان اعملك السونار...

حاولت انزل البنطلون بس مش عارفه ليه كنت متوتره اوي مع ان هوا دكتور..... قولتلو لف وشك طيب

مازن: يالهوي علينا... حاضر ياستي.... وفعلا لف وشه

نزلت البنطلون وكنت لابسه أندر احمر نزلتو بردو وقلعت الشوز ونمت ع السرير وكنت رافعه رجلي ومكسوفه

مازن: خلاص ولا اي

انا: اه اه خلاص



مازن لف وشافني حسيتو متوتر وانا كنت متوتره اكتر منه... قالي افردي رجليكي خالص.... فردت رجلي وكان حاطط ايديه ع ركبتي وحط ايدو ع قمر البنطلون ونزلو شويه كمان ف شهقت.. وجسمي قشعر.. راح مقرب عليا وقالي اي مالك... اتوترت اوي وبلعت ريقي بالعافيه

انا: ما.. مافيش حاجه....

مازن راح جايب الجل وحاطو على بطني وفردو ع بطني ب ايدو وكان بيحركها براحه وحسيت ب جسمي بيسيب ف مسكت ايدو وقولتلو بصوت واطي... مازن

مازن: اي يا حبيبي

انا: لالالالا اخلص اعمل السونار يا اما و**** هروح ل دكتور تاني

مازن: هههههههههه خلاص بصراحه انتي حلوه اووي

مش رديت عليه وعملي سونار وللاسف ظهر فيه اني حامل😔



مازن قالهالي.. حامل يا ياسمين ف الشهر الاول

انا: نعم😳انت متأكد

مازن: ايوا الحمل قدامي اهو.....

فضلت اعيط وقولتلو لا لا حرام انا هطلق انا تعبت مش عايزه عيال منه مش عايزه..... لقيت نجوى بتفتح الستاره وجات اخدتني ف حضنها وفضلت تهدي فيا ومازن كان عمال يبوصلي بحزن وزعل عليا.. خرج مازن وانا مسحت الجيل وظبطت هدومي وطلعت من العياده من غير ولا كلمه... مازن ادا ل نجوى شويه ادويه عشان حملي ولقيت نجوى جايه جرى ورايا مسكتني من دراعي

نجوى : استنى يا ياسمين قطعتي نفسي

انا بعياط: خلاص بقا سيبوني لوحدي مش عايزه حد

نجوى : ممكن تهدي انتي عامله ليه كدا

انا: عشان عبده مش بيحبني وبيخوني وانا حاسه ومن زمان بس كنت بكدب نفسي يبقا حمل لالا

نجوى : خلاص بقا يا ياسمين اهدي طب تعالى عندي

انا: لا

نجوى: اومال هتروحي فين

انا:معرفش معرفش

نجوى : تعالى بس تعالي بقا



وروحت معاها على بيتها وقفلت فوني عشان مش عايزه اكلم حد والبنات فضلوا جمبي ويهدوا فيا وانا كنت مخنوقه دخلت الاوضه وقفلت عليا وعبده كلم نجوى وهيا حكيتلو ع كل حاجة طبعا وقالها أن هوا هييجي عشان يتكلم معايا وطبعا نجوي مرضيتش تفضي البيت عشان غيرانه ل نتصالح انا وهوا نفسها نتطلق علشان تتجوزو هيا.........




وووووبس كدا استنوني ف الجزء التالت يا حلوين عشان تعرفو هعمل اي مع عبده وهعمل اي ف حملي و هعمل اي مع مازن..... باااي يا حلوين

الجزء الثالث

ازيكم يا حلوين... يارب تكونوا بخير.... قبل ما نبدأ عايزه اقولكم حاجه.... الغدر مش بييجي غير من اقرب الناس لينا... من اللي فاكرينهم اجدع صحاب وهما اوسخ ناس.. من اللي فكراها سترك وغطاكي وهيا كشفاكي ومعرياكي...الناس دي مافيش اسود من قلوبهم.. **** يكفينا شرهم و يبعدنا عنهم..

يلا نكمل ونشوف ياسمين هتعمل اي ف حملها ومع عبده ومازن هيوصلها ازاي ونجوي العقربه هتعمل اي...

تاني يوم كانت ياسمين نايمه بعد ما كانت سهرانه للصبح مش جايلها نوم من القلق... فتحت عينيها وقامت من ع السرير كانت لابسه قميص واسع نص كم طويل بصت ل نفسها ف المرايا حست انها بقت مهمومه اوي والحزن باين علي وشها... مش دي ياسمين ابدا... اللي روحها حلوه وضحكتها مش بتفارق وشها... قالت ف بالها انا لازم اخود شاور وافوق عشان اعرف هعمل اي...

ندهت على سالي علشان تجبلها هدوم من عندها ما سالي يعتبر نفس مقاس ياسمين.... سالي جاتلها

سالي : صباح الفل ع القمر بتاعنا
ياسمين: قمر بالستر ياختي
سالي: ونبي قمررررر سيبلي نفسك بس وانا اظبطك واخلي وشك ينور
ياسمين: اتلمي يابت انا بس عايزه هدوم من عندك اغير ل مجبتش حاجه من البيت وعايزه اخود شاور
سالي بزعل: هدوم.... وانا اللي كنت فكراكي هتقوليلي تعالى ظبطيني
ياسمين ب ضحك: هههههههه يخربيت شيطانك يابت اخلصي قرفانه من نفسي
سالي: حاضر ياستي احلى طقم هجبهولك

وراحت سالي جابت برا واندر لونهم اسود وجابتلها بيجامه هوت شورت لونها بينك.. وكانت ياسمين دخلت الحمام وحطت المياه ف البانيو والمعطرات وقعدت فيه واسترخت ع الاخر... دخلت سالي وشافتها وهاجت من منظرها بس ياسمين محستش أن سالي دخلت... حطت سالي الهدوم ع الشماعه اللي متعلقه ورا الباب وقفلت الباب عليهم براحه وطبعا نجوى ورنيم كانوا نايمين لسه لأن الساعه كانت ٩....
سالي قلعت هدومها كلها وفكت شعرها وبقت عريانه زي ياسمين... وحطت رجليها ف البانيو.. ياسمين ف الوقت دا اتخضت وفتحت عينها....

ياسمين: اي يا مجنونه دا بتعملي اي
سالي: مافيش هاخود شاور معاكي
ياسمين: ساالي بس بقا بلاش حركاتك دي
سالي كانت قعدت خلاص قصادها والاتنين قعدوا قصاد بعض وربعوا رجليهم

سالي: بوصي يا ياسمين انا شيفاكي مضغوطه وحاسه بالهم اللي انتي فيه معلش خليني اخرجك من المود دا اكيد بقالك كتير متلمستيش سيبيلي نفسك صدقيني مش هتندمي

ياسمين بعجز: انا مجربتش قبل كدا يا سالي
سالي: غمضي عينك وبس مش طالبه منك حاجه
وفعلا ياسمين غمضت عينيها وسابت نفسها

سالي قربت منها ب وشها ومشت ايديها على خدودها وكل ملامحها وقالتلها انتي حلوه اوي يا ياسمين بجد... ياسمين اتنهدت... وسالي كملت... ووصلت ب صوابعها ل شفايف ياسمين وفضلت تمشي صوابعها على شفايفها وراحت مقربه ب شفايفها و بيساها برقه فضلت تبوس فيها وراحت منزله ايديها ل بزاز ياسمين تلعب فيهم براحه...
قالتلها: يخربيت جمال بزازك حلوين اوي نفسي فيكي من زمان... وياسمين كانت مستمتعه اوي من اللي سالي بتعملو فيها
وراحت سالي قرصاها من حلمت بزها الشمال ف ياسمين طلعت منها اه خفيفه
سالي: اي يا لبوه وجعتك
ياسمين: ااه وجعتيني
راحت سالي مذوده البوس اكتر وراحت نزلت ب ايدها التانيه على كس ياسمين... وفضلت تمشي ايدها عليه.... هنا بقا ياسمين اعصابها سابت خالص ورجعت ل ورا ونامت وسندت دماغها ع طرف البانيو... وسالي ركبت فوقيها ونازله فيها بوس من شفايفها ورقبتها وتقفيش ف بزازها وايدها بتدعك ف كس ياسمين وياسمين بدأ يطلع منها اهاات عاليه ااااااه يا سالي ااااااه...

سالي: وهيا بتلعب ف كس ياسمين.... عاجبك
ياسمين: امممم كماااان اوووي

فضلت سالي تدعك ف كس ياسمين وراحت راكبه ع فخد ياسمين وبقا كسها على كس ياسمين وفضلت سالي تتحرك وكسها يحك ف كس ياسمين والاتنين سخنو ع الاخر ااااه امممممم ااااااه سالي سرعت اكتر وفضلت تقفش ف بزاز ياسمين جامد وياسمين تقولها اااه يا سالي هجيب يخربيتك وسالي قالتلها وانا كمان مش قادره ااااااه واترعشو الاتنين مع بعض ونامو ف البانيو

بعد ما ارتاحوا فضلو يضحكو جامد مع بعض وقامت ياسمين وحضنت سالي و باستها من شفايفها وقالتلها بجد شكرا

سالي: يا عبيطه انتي اختي
ياسمين: يلا بقا نكمل شاور ونطلع بدل ما حد من البنات يصحا ويفضحونا😂😂😂
سالي: ههههههههه عندك حق

ياسمين خلصت الأول وطلعت دخلت الاوضه ووقفت تسرح شعرها قدام المرايه... سمعت خبط على باب الاوضه وكانت نجوى

نجوى : اي دا اي دا دا احنا روقنا خالص اهو ووشنا نور
ياسمين: حبيبتي يا نجوي... و**** لقيت نفسي مهمومه ومخنووقه وشكلي بقا وحش قولت اما اخود شاور وافوق نفسي
نجوى : اي دا دي بيجامه سالي
ياسمين : اه ما انا مجبتش لبس معايا
نجوى : امممم تمام... ع فكره عبده كلمني امبارح وجاي انهاردا
ياسمين ب خضه: جاي يعمل اي
نجوى بخباثه: معرفشي بس هوا بيقول ان مبقاش عايز الجوازه دي
ياسمين بكبرياء: ولا انا اصلا بقيت عيزاها حوش انا اللي ماسكه فيه اوي
ياسمين داخت وكانت هتقع جريت عليها نجوى وسندتها وقعدتها ع السرير.... والباب خبط
ياسمين: دا عبده اكيد
نجوى : طب ارتاحي انتي بس وانا هفتح
جريت نجوى وفتحت الباب وكان عبده... أول ما شافتو اتشعلقت فيه وحطت بوسه ع شفايفو

ف الوقت دا سالي كانت طالعه من الحمام ف شافت المنظر لأن الحمام موجود ف نص الصاله... سالي وقفت تنحت مش مصدقه اللي هيا شيفاه ازاي نجوى وعبده... دخلت تاني ع الحمام عشان محدش يشوفها..

عبده: بس بقا يا بت اهمدي
نجوي: وحشتني اوي يا عبوودي
عبده: خلاص بقا يا نجوى حد يشوفنا
نجوى بعدت عنه وقالتلو اه تلاقي المدام وحشاك
عبده: وحشاني دا اي عدي بس كدا قدامي لما اروح اشوف الموضوع دا اي..... وفعلا عبده دخل الاوضه على ياسمين لقاها قاعده ع السرير... دخل ووقف قدامها

عبده: ازيك يا مدام
ياسمين:........
عبده: لما جوزك يكلمك تردي عليه
وشدها من دراعها وقفها
ياسمين : بس بقا سيبني عايز مني اي تاني رووح ل عشيقتك
عبده: انتي حامل ف ابني دلوقتي يعني مافيش طلاق
ياسمين: لا فيه وهطلق منك عشان انا مبقتش طيقاك ولا طايقه العيشه معااك
عبده: وابني هتعملي فيه اي
ياسمين: اللي بيحب مراته بيكون عايز يجيب منها عيل واتنين وتلاتة وانت مش بتحبني ف اعتقد انك مش هتحب اخلف منك
عبده: انتي عايزه اي يا ياسمين دلوقتي عشان انا الوقفه دي حتى مش طايقها

ياسمين بحسره: يا خساره يا خساره بجد عملت فيك ايه انا عملت فيك اي **** ينتقم منك ويوريني فيك يوم فاكر أن فلوسك مكفياني عنك وانت سايبني ولا معبرني ولا شايفني دا انا لسه ف عز شبابي ضيعت سنتين من عمري معاك انا بجد ندمانه اني عرفتك وحبيتك واتجوزتك الغلطه غلطتي ولازم نتطلق

عبده ببرود: خلاص خلاص كفايه كلام ولا هيقدم ولا هيأخر
ياسمين مسكتو من التيشيرت بتاعو وسحبتو عليها.... انت جايب البرود دا كلو منين جيبت القسوه دي منين

عبده راح ماسك ايديها وناطرها وقالها خلاص اسكتي بقا انا زهقت

كل دا ونجوي بتتفرج.... دخلت عليهم.... خلاص يا جماعه استهدوا ب**** مش كدا

عبده كان ماشي راح واقف ولف وقال... ياسمين.... انتي طالق..... طالق بالتلاته

ياسمين اول ما سمعت الكلمه دي صعقت اتسمرت مكانها ومحسيتش غير ودموعها بتجري من عنيها وبدأت تفقد وعيها وحست ب سائل دافي بينزل من بين فخادها.. بصت على فخادها لقيت ددمم نازل بيجرى قالت.. ددمم... ووقعت ف الارض اغمى عليها ودماغها اتخبطت ف التسريحه وغرقت الأرض ددمم

نجوى صوتت وعبده راح عليها وسالي طلعت ع الصوت ورنيم صحيت مفزوعه.... فضلت نجوى وعبده يفوقوا فيها وسط زهول رنيم وسالي محدش فاهم فيه اي
سالي قالت اسعااااف....وجريت اتصلت الإسعاف وحاولوا يفوقوا فيها لكن دون جدوى... نجوى افتكرت مازن اخدت فون ياسمين وفتحتو ودخلت اوضت رنيم واتصلت عليه ورد عليها بلهفه

مازن: ياسمين عامله اي انا مرعوب عليكي يا بنتي
نجوى : انا نجوى يا مازن اسمعني ياسمين جالها نزيف واغمي عليها دماغها اتخبطت ف التسريحه وجابت ددمم وطلبنا الإسعاف وهنروح ع مستشفى....... ممكن تحصلنا على هناك
مازن بصدمه: يالهههوي طبعا طبعا هتلاقيني ف المستشفى فوورا

مازن قفل ومبقاش عارف بيلبس ازاي ونزل جرى ع المستشفى

عربيه الإسعاف وصلت ونزلت ياسمين ع سرير الإسعاف وسالي فضلت تعيط جات نجوى تركب مع ياسمين الإسعاف..... راحت سالي شداها

سالي: تعالى هنا انا اللي هركب... وانتي تعالى مع الاستاذ عبده ورنيم....
نجوي استغربت ومفهمتش ليه سالي بتعمل كدا
طلعت نجوى البيت تغير ورنيم طلعت تغير عبده طلع معاهم وكان قاعد ف الصالون رنيم خلصت ودخلت ل نجوى...

رنيم: اي يا نجوى ما تلبسي يلا
نجوى: روحي انتي يا رنيم انا شويه وهاجي
رنيم: ماشي انا ماشيه
وفعلا رنيم طلعت من البيت ومشيت وفضل عبده ونجوي لوحدهم..... نجوى طلعت ل عبده لقيتو قاعد ع الكنبه ومرجع دماغو ل ورا وباصص ف السقف

نجوي : اي يا عبده مالك
عبده: زعلان على ياسمين وعلى ابني اللي راح
نجوي: ياسلام دلوقتي زعلان عليها وبعدين عادي لما نتجوز هجيبلك دستت عيال ولا تزعل نفسك
عبده ب استغراب: نتجوز....
نجوى : ااه ولا انا مش اد المقام مثلا
عبده: يلا بينا يا نجوى بس نروح عند ياسمين نطمن عليها ونتكلم بعدين..

وفعلا قاموا ونزلوا

عند ياسمين ف المستشفى..... عربيه الإسعاف وصلت... وكان مازن واقف مستنيها وطلع الدكتور اللي ماسك المستشفى صاحب مازن وكانت المستشفى كلها منتظره ياسمين وأول ما نزلوها من الإسعاف مازن راح عليها و ممرضات و الدكتور.. وسالي وراهم ودخلو ع اوضه العمليات فورا...

بعد شويه نجوى وعبده وصلوا وكانت سالي مش طيقاهم..
نجوى : اي يا سالي طمنينا ياسمين عملت اي
سالي ب نظره احتقار: و** يا مدام نجوى ياسمين ف العمليات ادعولها ** يقومها بالسلامه... ولا اي يا استاذ عبده

نجوي: مالك يا سالي في اي نظراتك مش مظبوطه ولا كلامك
سالي: اقولك في اي... فيه قرف وغدر وخيانه و علاقه قذره
نجوى : انتي اتجننتي بتتكلمي على اي
رنيم ب عدم فهم: في اي يا سالي اهدي مالك
سالي : مافيش حاجه دا مش وقت نتكلم فيه نطمن على ياسمين الاول

عبده وشه اتخطف وفهم أن سالي شافتهم ونجوي كمان فهمت... نص ساعه وياسمين خرجت من العمليات ومازن معاها.. الممرضات اخدوها على الاوضه.... وسالي ورنيم جريو على مازن....

سالي: طمني يا دكتور هيا عامله اي
مازن: حصل إجهاد للأسف معرفناش نلحق البيبي والخبطه بسيطه اخدت خمس غرز بس واضح ان نفسيتها وحشه اوي طول ما هيا ف البينج كانت بتنده على امها وابوها..... هما فين
سالي : متوفيين
رنيم: طب يا دكتور هيا هتفوق امتا
مازن: عشر دقايق أنشاء**** وتفوق
سالي: متشكره جدا يا دكتور... بس انا بشبه عليك
مازن: انا بقعد ف نفس الكافيه اللي انتوا كنتوا بتقعدوا فيه انا اللي كنت ببوص ل ياسمين على طول
سالي : ايوا ايوا فعلا انت.... طب عرفت منين أن ياسمين جات هنا
نجوى : نجوى كلمتني
رنيم: ماشي يا دكتور متشكرين جدا
مازن : محدش يدخل ليها خالص وانا اول ما تفوق هعرفكو..... ومشي وسابهم

نجوي وعبده كانو متابعين الكلام من بعيد.....
نجوي : بقولك اي تعالا نمشي مالناش لازمه نقعد اكتر
عبده : عندك حق كل حاجة راحت خلاص اصلا يلا بينا
ومشيوا من غير ولا كلمه.......

مازن دخل على ياسمين كانت بدأت تفوق وهوا جمبها
ياسمين حطت ايدها على بطنها: ااه... ااه بطني
مازن:حمدلله ع السلامه يا قمري
ياسمين ب قلق : اي دا انا فين وحصل اي
مازن: أغمى عليكي ياستي واتخبطتي ف التسريحه ينفع كدا
ياسمين: والبيبي يا مازن
مازن: للأسف نزل
ياسمين ب حزن: كان لازم ينزل كان لازم.. اجا ف الوقت الغلط وربنا اخدو ف الوقت الصح
مازن: **** يعوضك يا ياسمين انتي لسه صغيره
ياسمين ب عياط: خلاص يا مازن اتطلقت
مازن: اي دا بجد
ياسمين: ايوا طلقني
مازن: هوا الخسران ولا يهمك دلوقتي... صحابك برا هيتجنوا عليكي هخليهم يدخلوا اهو

وطلع مازن ونده عليهم وسابهم مع بعض... ودخلت سالي جريت حضنت ياسمين ورنيم جات وفضلت تطبطب عليها وسالي كانت زعلانه اوي على صاحبتها واللي حصلها ورنيم متعرفش اي حاجه....

سالي : كدا خضيتينا عليكي
ياسمين: انا كويسه يابت اهو
رنيم: حمدلله على السلامه يا حبيبتي
ياسمين: **** يسلمك يا قمري... اومال فين نجوى
سالي: مشيت هيا وعبده
ياسمين: ازاي يعني متبقاش جمبي ف وقت زي دا
سالي:بوصي يا ياسمين متفكريش ف اي حاجه دلوقتي غير انك تقفي على رجليكي من تاني
ياسمين: فيه حاجة حصلت ولا اي
رنيم : لا يا حبيبتي بس هيا راحت تجيبلك غيار وكدا وعبده راح يوصلها
ياسمين : اصلا ميهمنيش احنا أتطلقنا

البنتين اتصدموا وياسمين حكيتلهم ع اللي دار وطبعا سالي محبتش تعرف ياسمين اي حاجه عشان متتصدمش وكفايه اللي هيا فيه.... مازن خبط ع الباب ودخل عليهم جايب ل ياسمين عصير واكل
مازن: كل الاكل دا يتاكل وأهم حاجه تشربي العصير
ياسمين: ليه يا مازن التعب دا

مازن اتصرف تلقائي: وطبع بوسه على جبين ياسمين وقالها المهم سلامتك انا كنت مرعوب عليكي مش عارف ازاي قدرت اعملك العمليه ف عدم التركيز اللي كنت فيه دا

ياسمين اتنحنحت و اتكسفت والبنات استأذنوا وخرجوا

ياسمين: انا.... اااا
مازن: متقوليش اي حاجه انا فاهمك ومقدر اللي انتي فيه

وبدأ يأكلها ويشربها العصير وسط ضحكهم وكلامهم مع بعض وياسمين نسيت تعبها شويه ومازن قالها انها تقدر تطلع بليل وتروح البيت والجرح تغير عليه مرتين ف الاسبوع وهوا هييجي بنفسو ف البيت يغير ليها ع الجرح عشان اي مجهود غلط عليها وفعلا بليل سالي ورنيم اخدوها بيت سالي ومازن وصلهم بعربيتو وودعهم وقالهم أن هوا هييجي بعد بكره عشان يغيرلها ع الجرح واي حاجه يحتاجوها يكلموه.....

عند نجوى وعبده... كانوا قاعدين ف اوضه نوم نجوى
نجوي : بقولك اي يا عبده البت سالي شكلها شافتنا ومش هتسكت
عبده: طب وبعدين دي هتبقا مصيبه لو ياسمين عرفت
نجوي : لازم نخطط ونفكر هنعمل اي كويس اوي
عبده: قصدك اي يا نجوي
نجوي : قصدي اننا لازم نكسر عين سالي عشان متنطقش ب حرف
عبده : يعني هنعمل اي
نجوي : بوص يا سيدي احنا............

عند سالي ورنيم وياسمين..... كانو قاعدين ف الصالون
ياسمين: انا محروجه من مازن اوي يعني لبس واكل وكمان وصلنا وهييجي يغيرلي ع الجرح
سالي: شكلو طب يا اوختشي
رنيم: انا بقول كدا بردو هوا الصراحه مووز
ياسمين: بس انتي وهيا ****
سالي : بنااات انا هايجه خالص
رنيم وياسمين ف صوت واحد : **** يهدك يا شيخه😂😂
سالي راحت شاده رنيم قرصاها من حلمتها
رنيم: اااي وجعتيني يا وسخه😂
سالي: ما هوا دا المطلوب
وقامت سالي ونزلت بوس ف رنيم من شفايفها وكانوا الاتنين لابسين قمصان كات بيتي وقصيره ومش لابسين تحتيها أندر ولا سونتيال.... وكان باين علي رنيم انها متعوده على كدا مع سالي....

نزلو تقطيع ف شفايف بعض الاتنين وكل واحده ايدها على بزاز التانيه وشويه علي كسها..... وياسمين هاجت من منظر هم بس مش قادره تعمل حاجه ف دخلت الاوضه ترتاح.... وسابتهم مع بعض

رنيم ايدها على كس سالي والايد التانيه على بزها وسالي نفس الكلام ل رنيم.... سالي راحت زقت رنيم نامت ع الارض وفتحت رجليها اوي ونزلت تفريش ف كس رنيم ب ايديها وطبعا رنيم لسه بنت.... نزلت سالي بلسانها تلحس كس رنيم اووي وتموص فيه وتلحس ف ذنبورها اووي ورنيم..... ااااااه اااااااح حلو اووووي كماااان يا سالي كماااان
وسالي مش رحمه كس رنيم.... وراحت سالي قالبه نفسها ركبت على رنيم طيزها بقت ف وش رنيم.... سالي قربت طيزها من وش رنيم اوي عشان كسها يوصل ل شفايف رنيم بقت كل واحده نازله مص ولحس ف كس التانيه واهاتهم كانت ماليه الشقه وبقو يبعبصو بعض ف طيازهم...... وسالي.... ااااااه امممممم نااار...... فضلوا على كدا عشر دقايق لحد ما الاتنين صوتوا مع بعض.... ااااااه هجيب اااااااااه وغرقوا شفايف بعض ولحسوا كس بعض

وووووووبس كدا يا حلوين استنوني ف الجزء الرابع عشان نعرف عبده ونجوي خططو ل اي وايه اللي هيحصل مع ياسمين لسه....... استنوني مش هتأخر عليكم....

الجزء الرابع

ازيكم يا حلوين.... يا رب تكونوا بخير..... اتمنى اكون متأخرتش عليكم......اوقات بيجي الشخص الصح ف الوقت الغلط.... وأوقات بييجي الشخص الغلط ف الوقت الصح.... تعالو نكمل

بعد ما رنيم وسالي خلصوا المعركه دخلوا اخدو شاور مع بعض وطبعا كان شاور لا يخلو من اللمس والبوس والعض والقرص واللعب.. 😂😘

ياسمين كانت ف الاوضه بترتاح تليفونها رن وكان مازن

ياسمين: الوو
مازن : اي يا حبيبتي عامله اي دلوقتي
ياسمين بحرج: الحمد**** احسن
مازن : خلي بالك من نفسك عشان خاطري
ياسمين: انا مش عارفه اشكرك ازاي بجد شكرا جدا
مازن: مافيش شكر بينا انتي عبيطه ولا اي
ياسمين: عايزه أسألك سؤال ممكن
مازن: سؤال واحد بس... انت براحتك يا باشا

ياسمين: انت ليه واقف جمبي بتعمل معايا كل دا مع ان متعرفنيش من كتير حتى مخرجناش مع بعض

مازن: بوصي يا ياسمين حقك تستغربي انا ذات نفسي مستغرب انا اول مره ابقا كدا مع اي واحده مش فاهم حصلي اي لما بشوفك بنسا الدنيا واكن مافيش فيها غيرك مش عارف دا حب ولا إعجاب بس انا مشدود ليكي اووي

ياسمين: مش عارفه اقولك اي
مازن: متقوليش حاجه وسيبي كل حاجه ماشيه زي ما هيا أهم حاجه تاكلي كويس وانا بكره هاخي اغيرلك ع الجرح
ياسمين : ماشي هستناك...باي

وقفلوا مع بعض.... رنيم وسالي خلصوا وياسمين نامت ودخلوا المطبخ يجهزوا الغدا

عند نجوى وعبده...
عبده: يا بنت الايه.... دي فكره جهنميه
نجوي : وكدا يا قلبي مش هتقدر تفتح بوقها ب كلمه
عبده: وانا موافق
نجوى حاوطت رقبتو ب ايديها واتشعلقت فيه و بعت بوسه على شفايفو: واهو بالمره نستمتع انا وانت
عبده : هههههههه همك على انبساط كسك وبسسس
نجوى : هوا فيه احلى من المتعه بقولك اي هات ايدك كدا

واخدت ايدو وحطيتها على كسها: شوف مولع ازاي

عبده راح زاقق صوباعو الوسطاني ف كسها: بس من جوا مولع اكترر

نجوى : اااه يا عبده

عبده: انتي متناكه اووووي

نجوى : متناكتك انت وبس يا حبيبي

ونزل عبده بوس ف شفايفها اووي ويعض ف شفتها اللي تحت شويه واللي فوق شويه وايدو بتفعص ف بزازها والايد التانيه على كسها هاريه بعبصه ب صوابعو

نجوى : ااااه ااااح براحه جننتني

عبده: انتي مينفعش معاكي براحه يا لبووه

نجوى : اااي ااااااه

عبده راح قالبها ف وضع الكلبه وطلع زبو من البنطلون وراح راشق زبو ف كسها مره واحده

نجوى : ااااااااااه اتفشخت حرام عليك

عبده فضل يزوق ف زبه ومش سامعها: مش هرحم كسمك خووديه يا شرموطه جااامد اهو

نجوى : ااااه كسي ااااااه بيوجعنييييي
وفضل عبده رزع ف كس نجوى جااامد لحد ما نزل لبنو جوا كسها وهيا مكنتش جابت لسه..... عبده بعد ما جاب لبنو اترما ع السرير ونجوي اترمت جمبو.... بس مكانتش طايقه نفسها عشان جاب قبلها ومهتمش بيها وكان عنيف معاها اوي على غير عادتو...

عند سالي ورنيم خلصو الغدا وكانت الساعه ٦ ونص وصحوا سلمي وقامت واكلو مع بعض.... وسط ضحك وهزار وكانو مبسوطين اوي فجأه فون ياسمين رن وكان مازن... ياسمين قامت عشان تكلموا

سالي: ايوا ياعم
رنيم: هههههههه شكلنا بنحب جديد
ياسمين: أخرسي منك ليها

ودخلت الاوضه وقفلت وفتحت عليه
ياسمين: الو يا مازن
مازن:بحب اسمع اسمي منك اوي... هاا اتغديتي
ياسمين: اه الحمد لله... وانت
مازن: الحمد**** بس اهم حاجة انتي اكلتي كويس
ياسمين : اه الحمد لله
مازن: بصراحه مستني النهار يطلع ب فارغ الصبر
ياسمين: ههههههه ليه بقا
مازن: عشان اغيرلك ع الجرح طبعا ههههههه
ياسمين : بقا كدا ما هوا انا قصدي ع الجرح بردو

وفضلوا يهزروا ويضحكوا مع بعض لحد الساعه ٧ ونص
وبعدين قفلت معاه وطلعت من الاوضه كانو سالي ورنيم شالو الاكل وقاعدين بيتفرجو ع التلفزيون
فجأه سالي قالتلهم..ايه الملل داااااااااا

رنيم وياسمين اتخضوا: ايه يا بنت المجانين مالك
سالي: زهقااااااااانه
ياسمين: عايزه اي **** يحرقك صدعتيني
سالي: عندي فكره حلو هتسلينا خااالص
رنيم: اشجيناا
سالي: عندي كام فيلم سكس ناااار
ياسمين: هههههههههه دماغك كلها سكس
سالي : ما احلاااااااه
رنيم: طب قومي ياابت بسررعه

وفعلا قامت سالي جابت الأفلام كانو تلاته وكلهم ليزبين بس كان فيه واحد فيه اتنين ليزبين ومعاهم راجل دا اللي شغلوه الفيديو بدأ... ب بنتين بيبوسو بعض اووي نايمين فوق بعض وكل واحده ايديها على بزاز التانيه وشويه على كس التانيه..... واهاتهم كانت ماليه الاوضه.... واحده فيهم كانت لابسه زب صناعي...

ونامت وصاحبتها نزلت لحس ف الرب الصناعي دا وبعدين صاحبتها قلبتها ونزلت لحس ف كسها

سالي وياسمين ورنيم هاجو من المنظر الاكتر سالي..

قامت سالي ركبت على رنيم وهيا ع الكنبه ونزلت بوس ف شفايفها ودعك ف بزازها ورنيم بتقولها ااه يا مجنونه في اي
سالي: البنات بنت المتناكه دي ولعتني
رنيم : هههههه وانا اي ذنمبي روحي ل ياسمين
ياسمين ب خضه: لالالا انا مش حمل حاجه سيبوني

راحو الاتنين انفجروا من الضحك عليها 😂

وبيبصوا ع الفيلم لقو البت قلبت صاحبتها ف وضع الكلبه ورشقت فيها الزب الصناعي

هنا سالي اتجننت وقالتلهم... انا معايا واحد جوا

رنيم: انتي عبيطه يابت احنا بنات
سالي: وطيزك فين يا مراا
رنيم: هههههه انتي اتجنيتي ع الاخر
سالي: لا انا هايجه ع الاخر

وجريت ع أوضتها تجيب الزب الصناعي راحت رنيم جريت على ياسمين

رنيم: الحقيني يا ياسمين دي مجنونه
ياسمين:ههههههه انا ايه اللي جابني هنا يارب
رنيم: استخبا فين بس قوليلي
ياسمين: أجرى اطلعي برا وانفدي بجلدك
رنيم : ههههههههه دا انا هولع فيها سيبيهالي بس هفشخها عشان تحرم
ياسمين: ههههههههه جدعه افشخي طيزها

وجات سالي ومعاها ذب صناعي راحت رنيم قالتلها بسرعه.... انا اللي هبقا الراجل وانتي يا لبوه هترقصيلي وتقلعي هدومك حته حته لحد ما تبقى ملط.... وسالي عجبتها الفكره وأدت ل رنيم الزب الصناعي

سالي كانت لابسه بيجامه بنطلون وتيشرت نص كم ورنيم كانت لابسه قميص قصير..... رنين قلعت القميص والاندر ولبست الزب الصناعي

وسالي وقفت وفضلت ترقص ب مياعه وتهز ف طيازها وتدعك ف صدرها وراحت قالعه التيشيرت ومكنتش لابسه سونتيال وظهرت بزازها وكان شكلهم وااو

فضلت تدعك ف بزازها وتبوص ل رنيم ب شهوه وتعض ع شفايفها... وراحت عطيتها ضهرها وقلعت البنطلون وكانت لابسه أندر احمر

رنيم : قربي يا لبوه عليا

وسالي قربت.... راحت رنيم مقلعاها الكلوت.... وفضلت تحسس على طيزها وتقولي طيزك حلوه اووي قربي كمان... وقربت سالي اكتر ورفعت رجل ع الكنبه والتانيه ف الارض وكسها بقا عند بوق رنيم... راحت رنيم مسكاها من وسطها وقربت على كسها وفضلت تبوس فيه اوي اوي...... وطلعت لسانها وفضلت تلحس فيها وسالي هاجت ع الاخر وكسها بقا ناار.... رنيم بقت عنيفه اكتر وزودت لحس ومص وبقت تعض زنبورها عضات خفيفه..... وسالي بتقول.... ااااااه يا رنيم كسي ولعني.... اااح اووووو

راحت رنيم قالتها يلا يا لبوه وضع الكلبه وفعلا سالي سمعت الكلام وعملت وضع الكلبه ووقفت قدامها وقالتلها موصي زبي

راحت سالي وخداه ف بوقها وفضلت تموص فيه شويه.... ومكنتش عارفه لأنها مالهاش ف الرجاله راحت رنيم زقاها وقالتها خلاص يا شرموطه... وجات وراها وحطت جيل على الزب وراحت باصه ل ياسمين وغمزت ليها😂😉
ياسمين قالتلي يلا:....

راحت رنيم بدأت تدخل صوباع واخد الأول وبعدين اتنين وسالي مستمتعه اوي.... ااه كمان ذوي اااه
رنيم: لا مدام زودي يبقا الزب على طول

راحت جربت تزق الزب وكان كبير على طيز سالي
سالي: ااه ااه براحه يا رنيم بيوجع
رنيم: اسكتي يا متنااكه
وراحت راشقه نصو
سالي حست أن نفسها راح منها:::: اااااااااه اتفشخخخخت يا وسسسخه ابعدي عنييييي
ورنيم عملت مش سامعه ونزلت دك ف طيز سالي جامد

وسالي موجوعه وعماله تصوت: ااااه و**** لوريكي يا رنيم ااااه طيزي

رنيم: ياكش تحرمني يا شيخه😂وفضلت فشخ ف طيز سالي

سالي الوجع بدأ يقلب معاه ب متعه: ااااه حلو اوي امممم
ورنيم مش رحمها ومسكت بزازها ب ايدها وقالتلها غرقى زبي يلا من عسلك

سالي: ااااااه زبك حلو اوووي ااااه اكترر اكترر
ورنيم عماله تدخل وتطلع اووي وفجأه سالي صوتت من عسل كسها اللي بينزل جامد اااااااااااه واترعشت جامد وراحت نايمه ع بطنها ورنيم لسه بتنيك ف طيزها

سالي: خلاص يا رنيم ب**** عليكي كفايه
رنيم فعلا قررت ترجمها وطلعت الزب من طيز سالي وكانت سالي خرم طيزها احمر اوووي من اللي حصل فيه سالي بعد ما ارتاحت شويه دخلت الحمام على طول ورنيم قلعت الزب ولبست القميص بتاعها تاني

ياسمين: ههههههههه مجانين و****
رنيم:دي لبوه مش عايزه الا كدا
ياسمين...........
رنيم: مالك يا ياسمين مش طبيعيه ليه
ياسمين : متدايقه اووي.... نجوي صاحبت عمري متسألش عليا كل دا ولا حتى تيجي تشوفني
رنيم: بوصي انا معرفش فيه اي بس سالي اصلا مش طيقاها لا هيا ولا عبده
ياسمين: ازاي يعني مين قالك كدا
رنيم: لما كنتي ف العمليات وكانوا موجودين كانت بتكلمهم وحش ومش طيقاهم وهما اتدايقو ومشيوا
ياسمين: اكيد حصل حاجة سالي مش هتعمل كدا من نفسها
رنيم: و**** معرفش

وسالي طلعت من الحمام فجأه وهيا لابسه البشكير.....
سالي: **** عليكي يا ظالمه
رنيم: ما انتي اتمتعتي يا لبووتي ولا اي
سالي: اخرسي مش طيقااااكي انا اتفشخت

رنيم وياسمين فضلوا يضحكوا بس ياسمين دماغها كانت ف نجوى وعبده وكانت عايزه تعرف ايه اللي بيحصل هيا مش عرفاه

ياسمين وجهت كلامها ل سالي..... سالي فيه حاجه مخبياها عليا
سالي: لا مافيش
ياسمين:في حاجه مخبياها عليا عرفيني فيه اي
سالي: مافيش يا ياسمين
ياسمين بعنف: لا فيه يا سالي نجوى صاحبت عمري متسألش عليا ازاي ولا تعبرني ولا خليتيني اروح عندها الشقه وجينا هنا لازم افهم فيه اي انا مش عبيطه
سالي بعجز:اوعديني طيب لو قولتلك مش هتزعلي ولا هتعيطي ولا هتنفعلي
ياسمين: قولي يا سالي ابوس ايدك قولي

سالي حكت ل ياسمين ع اللي حصل قدام الباب من نجوى وعبده وفهمت أن فيه بينهم حاجة

ياسمين مبقتش مصدقه وكانت مصدومه والدموع بقت تجري من عنيها: ازاي ههه ازاي نجوى وعبده... صاحبت عمررري هههههههه مش مصدقه ازااااااااااااي يعني هيا كانت السبب ف كل مشكله بيني وبينو وهوا وسسسسخ عشان يسلم ل صاحبتي كدا.... بجد مصدومه بجد

وفضلت تعيط.. َسالي حاولت تهديها ورنيم طبعا سمعت كل حاجه وحاولوا يهدو فيها.... مافيش فايده... سالي كان عندها مهدأ اداتلها واحده واخيرا نامت..... ومازن اتصل عليها بس فونها كان مقفول

الشمس طلعت كانت الساعه ٧ ونص الصبح ياسمين فاقت بس كانت تعبانه ووجع دماغها كان زايد... قعدت ع طرف السرير و افتكرت كل حاجه وقررت انها لازم تفوق ومتسمحش لحد يكسرها ف ستين داهيه نجوى وعبده وقررت انها لازم تنتقم منهم.....

قامت اخدت شاور وطلعت هدوم... برا واندر من نفس اللون اصفر... بيجامه برمودا وبادي كات بس مش جابت مياه ع دماغها عشان الجرح.... طلعت من الحمام فتحت فونها جالها رساله من مازن أن حاول يكلمها ١٠ مرات... اتصلت عليه... ورد بسرعه

مازن: انتي فينك يا بت انتي قلقتيني عليكي انتي كويسه حصلك حاجه فيكي اي
ياسمين: طب خليني الحق ارد طيب هههههه
مازن: قلقان عليكي يا حماره
ياسمين: حماره😂مقبوله منك ياعم بس انا كنت نايمه و**** معلش
مازن: قافله فونك ليه بقا
ياسمين: كان فاصل
مازن: طب متحصلش تاني.... هاا فطرتي
ياسمين: لا لسه صاحيه
مازن: طب يلا قومي وافطري وانا ع الساعه ٢ هتلاقيني عندك
ياسمين: اوكي يا مازن هستناك

وقفلوا مع بعض وياسمين نامت تاني المهدأ كان شديد عليها..... صحيت ع صوت البنات كانت الساعه ١٢

سالي: ياسمين انتي...
ياسمين قاطعتها: انا كويسه مافيش حاجه
سالي: انا اسفه و****
ياسمين: خلاص يا سالي مافيش حاجه و**** انا تمام
مازن جاي انهاردا الساعه 2
سالي ورنيم : ايوا يااعم
ياسمين :اتلموا بقاااااا

فجأه فون سالي رن وكانت نجوى طبعا....
ياسمين شافت أن وش سالي اتقلب: في اي يا بنتي مين بيتصل
سالي: نجوي
ياسمين: طب ردي وتفتحى الاسبيكر بسرعه
سالي عملت دا فعلا وجالهم صوت نجوى

نجوي : الو يا سالي
سالي: نعم
نجوي : عيزاكي يا سالي نتكلم شويه ممكن
سالي: ليه يا حبيبتي تكلميني عن خيانتك ل أعز اصحابك مثلا
نجوي ومسكت اعصابها: معلش يا سالي ممكن نتكلم بس معلش
ياسمين شاورت ليها توافق
سالي:ماشي يا نجوى اما اشوف انتي عايزه اي... نتكلم فين
نجوى :ف بيتي هستناكي
وقفت معاها.... سالي مكنتش مطمنه ودا اللي أكدت عليه ياسمين اكتر

ياسمين: على فكره يا سالي نجوى مش سهله وعايزه تسكتك خلي بالك خودي رنيم معاكي
سالي: وهيا هتعمل اي يعني ست نجوى دي دا انا أكلها ب سناني
ياسمين: تعمل كتير يا سالي صدقيني دي عشره عمري وانا حفظاها
رنيم: هاجي معاكي يا سالي خلاص

وفعلا رنيم قررت تروح مع سالي والبنات فضلوا يحفلوا ع سالي انها هتكون لوحدها مع مازن والشيطان شاطر

ياسمين: اعصابي حديد يااابت
سالي: ههههههههه اوووي انتي هتقوليلي
راحت ياسمين لقاها بالشبشب وقلبوها هزار

دخلت سالي ورنيم لبسو وكانو لابسين عبايات سودا و لابسين نضاره شمس وسايبين شعرهم... العبايات كان نظامها واسع ومفتوحه من النص ومن تحتها لابسين باديهات نص كم و بنطلون جينز وكوتشي ابيض كان شكلهم حلو اووي

سالي: عايزه حاجه يا ياسمين
رنيم: الموز على وصوول
ياسمين : مش عايزه حاجه بس خلي بالكو من نفسكم
رنيم: متخافيش عامله حساب كل حاجة
ونزلوا وقفلوا الباب كانت الساعه ١ ونص... قامت ياسمين وقالت تغير البيجامه.... دخلت فتحت دولاب سالي واخدت منه قميص اسود كات واصل لحد ركبتها وصدرو مش مفتوح اوي وسابت شعرها وحاطت روج خفيف اوي وكان شكلها هادي وجميل.... يادوب خلصت الباب خبط وكان ماازن

فتحت الباب..... مازن لما شافها فضل متنح ليها جامد وعيونها الخضرا سحرتو من جمالها.....
ياسمين حطت عينها ف الارض لأنها اتوترت من نظرتو ليها
ياسمين: احم احم... اتفضل
مازن: وان وقفت أمام حسنك صامتا ف الصمت ف حرم الجمال جمال
ياسمين راحت لفت وشها واتكسفت: يااادي الليله دي بقولك اي انا بتكسف و****
مازن : هههههههه خلاص يا ستي هسكت... هوا مافيش حد هنا ولا اي
ياسمين: لا و**** البنات نزلوا وشويه و جايين

مازن دخل وياسمين قفلت الباب وكان التوتر سيد الموقف..... ياسمين قالت ل مازن... اتفضل اقعد
قعد مازن ع الكنبه وفضل يسألها عن أحوالها ولسه بتحس ب دوخه وكلام عادي وطلع الشنطه بتاعتو اللي فيها الغيار.... وطلع الشاش والقطن والمطهر

ياسمين: مازن... مش هتوجعني صح
مازن: لا يا حبيبتي متخافيش
ياسمين وشها احمر: طيب على مهلك
مازن: تعالي بس جمبي هنا

قامت ياسمين وقعدت جمبو بس بعيد شويه
مازن: ممكن تقربي سيكا
ياسمين: اهو كدا
مازن: معلش شويه كمان
ياسمين قربت اكتر لحد ما ركبتها لزقت ف ركبتو واصلا ياسمين كانت متوتره جدا عشان هوا كان بيحرك مشاعرها اووي وعضلاتو اللي بارزه من التيشيرت مثير بالنسبالها.....

قرب من وشها وجرب يشيل اللزقه

ياسمين طلعت منها اه ناعمه: براحه يا مازن انا خايفه
مازن : متخافيش يا قلبي و**** مش هوجعك
سكتت ياسمين وشال اللزقه براحه وياسمين كانت متأثره من نفسو السخن اللي بيخبط ف خدها وغصب عنها عينها جات ع زبو لقيتو منفوخ هيفرتك البنطلون..... بلعت ريقها وحاولت تمسك نفسها.... حط اللزقه ع الطربيزه واخد المطهر وقالها هتستحملي ف دا شويه بقا معلش

ياسمين: يالهوي هيحرقني صح
مازن: شويه بس.... اقولك امسكي فيا
ياسمين: بجد متأكد
مازن: اه متخافيش يلا
وفعلا ياسمين مسكتو من كتافو ووطت دماغها شويه وهوا رش المطهر ع الجرح وحرق ياسمين اوي

ياسمين: اااح بيحرق بيحرق اااه
وعيونها دمعت.... ومازن فضل يطبطب ع ضهرها ويهديها.... خلاص يا حبيبتي هيهدا اهو
وحضنها عليه اوي وهيا ارتاحت ف حضنو وهوا حضنها جاامد
مازن: ياااه يا ياسمين كنت محتاج حضنك دا اوي بجد
ياسمين:.......
مازن بعد شويه عنها وحاوط وشها ب ايديه وقالها.... عايز اقولك حاجة

ياسمين مش بترد بردو
مازن: ياسمين مالك
ياسمين فتحت عينها: ماازن خلاص حوط الشاش يلا
مازن: طب قولي اللي جواكي مالك
مش ردت عليه لأنها مش عارفه تقولو أن نفسها فيه وأنها ارتاحت ف حضنو اوي وان هوا مأثر عليها وع مشاعرها وخايفه تقرب اكتر من كدا.... قامت جريت ع المطبخ تشرب

راح وراها.... كان ضهرها ليه... وقف وراها وحط ايدو ف وسطها وهمس ف ودانها..... بحبك
هنا ياسمين كل قوتها انهارت..... مازن قرب اكتر و زبو لزق ف طيز ياسمين ومسك ف وسطها جامد وشدها عليه...... وجاب شعرها على جمب وحط بوسه على رقبتها وودنها وخدها وياسمين كانت مبسوطه اووي وف عالم تاني...... مازن لفها ليه بقا وشهم ف وش بعض

مازن: انتي حلوه اوي ونفسي فيكي من زمان
ياسمين : مازن انا مش قادره بس بقا
وراح مازن واخد شفايفها ف شفايفو وفضل يبوس فيها اووي بس براحه وفضل يموص ف لسانها وايديه نزلت على بزازها براحه وهيا بتقول.... اه اه
مازن عنف البوس اكتر وبقا يمسك بزازها اكتر وياسمين هاجت ع الاخر وراح مازن رافع القميص واحده واحده ومدخل ايدو من تحت القميص وصل ل فخدها وقالها

تسمحيلي...... ردت عليه ب بوسه على شفايفو..... راح حاطط ايدو ع كسها وكان سخن اوي وغرقان عسل
مازن: اممم ناار
ياسمين:اااه مش قادره
مازن فضل يمشي ايدو ع كسها براحه وراح جايب الاندر ع جمب وياسمين فتحت رجليها اكتر وسندتها عليه هوا فضل يدعك ف كسها وراح مدخل صوباعو اللي ف النص فيه...... ااااااه يا حبيبي ااااااه كماان
مازن ولع نار وراح مقلعها الفستان وهيا قلعتو التيشيرت وبقو نازلين هرس ف بعض وراح قالع البنطلون وكل هدومو والاتنين بقو عريانين خالص ومازن نزل بوس ف شفايفها وف بزازها وبطنها لحد ما وصل ل كسها راح رفعها ع الرخامه وفاتح رجليها ونزل على كسها بووس ولحس ومص وهيا هايجه خااالص

ااااااااه كسي ااااااااه يخربيتك
وهوا مش راحمها وفضل يدخل صوباعو ينيك بيه كسها ولسانه على ذنبورها بيحرك فيه اووي لحد ما صوتت واترعشت وغرقت ايدو عسل وسابها هديت شويه وفضل يبوس ف شفايفها وهيا قامت نزلت ع الارض اخدت زبو ف بوقها فضلت تموص فيه اوي ومازن كان مستمتع جدا... ااااه حلو اووي
فضلت تموص فيه وفي بيوضو حوالي خمس دقايق وبعدين هوا قومها و وقفها وكان ضهرها ليه وراح مدخل زبو ف كسها و فضل يرزع فيه وهيا مبسوطه اووي و بتضحك من المتعه....... ااااه يا مازن ااااه.... ااااح.... يخربيت كدا

وراح لاففها وشها بقا ليه ورفع رجليها سندها على وسطو والتانيه ف الارض ونزل رزع ف كسها ب زبو وهوا بيبوس شفايفها وماسك وسطها ب ايديه فضل ع الوضع دا شويه حلوين لحد ما ياسمين صوتت واترعشت تاني مره على زبو و مازن قالها هنزل يا ياسمين وراحت ياسمين قاعده ف الارض وخليتو نزل على بزازها وغرقها لبن كان كتير وتقيل اووي

نروح عند سالي ورنيم... وصلو عند نجوى وخبطو وفتحتلهم و............

بس كدا الجزء الرابع خلص يا حلوين استنوني ف الجزء الخامس عشان تعرفوا نجوى هتعمل اي مع سالي ورنيم.... وياسمين هتعمل اي مع مازن بعد اللي حصل بينهم.... ملحوظه... بفكر انهي القصه بالجزء الخامس ايه رأيكم انهيها...... ولا أطول فيها شويه..... مستنيه رأيكم.... سلام يا حلوين❤️❤️😍

الجزء الخامس

ازيكم يا حلوين....يا رب تكونوا بخير عارفه ان انا اتاخرت عليكم اوي بس كان فيه ظروف منعاني وكنت فاقده الشغف للكتابه ومخنوقه وحاجات كدا ملخبطه وكنت بصراحه ناويه اسيب هنا خالص لأن حصلي كام موقف كدا مش احسن حاجه....

بس كان لازم ارجع عشان اكمل القصه وكان نفسي جدا اعملها سلسله بس دا هيكون الجزء الأخير سامحوني عارفه ان انتوا كنتوا حبين تكون أكبر بس غصب عني .... واحتمال امشي تاني.... المهم تعالوا نكمل القصه عشان مطولش عليكم............

رنيم وسالي وصلوا ل بيت نجوي ولسه هيخبطوا سمعوا صوتهم
نجوى ف بيتها وكانت بتتخانق مع عبده لأن هوا متغير معاها

نجوى ب صوت عالي: انا خونت صاحبتي عشانك وخسرت صحابي كلهم عشانك وسيبت جوزي عشانك وانت ف الاخر زهقت مني ورافض الجواز مني عشان مبقتش اليق ب حضرتك

عبده: بقولك اي قصري ف الكلام انا مستحيل اتجوز واحده سابت جوزها عشاني وكانت بتنام معايا ما انتي ممكن تعملي كدا معايا

نجوى ب هيستريا: ههههههههه اناااااا وحيات امي ما هسيبك انت فاكر مراتك كانت شريفه هيهيهيهيهيهي ماهي كانت خاينه بردو

عبده ضربها بالقلم وشدها من شعرها: اخرسي يا وسخه انا مراتي أشرف منك وم اللي خلفوكي

نجوي:ااااااه سيبني يا جبااان سيبني ** يهدك يا أخي و** بتخونك مع مازن الدكتور اللي كان عملها العمليه

عبده: انا هطربق الدنيا عليكوا كلكم.... كلكم خاينين كلكم

وجاي يمشي مسكتوا وقالتلو: لازم نكمل خطتنا الاول

عبده : ياسلام عليكي كمان عيزاني اكمل الخطه... اغتصب سالي وافقدها شرفها عشان نكسر عينها متقولش حاجه.... لا تقول انا مش خايف الدور والباقي عليكي.... يلا سلام يا حلوه

لما البنات سمعوا كدا جريو ع الدور اللي فوق واستخبوا

ومشي عبده وسابها... وقعدت نجوى تعيط ع اللي حاصلها وكل حاجه اتشقلبت ضدها

نزلوا خبطوا على نجوى: قامت مسحت دموعها وفتحتلهم.....

سالي: اهلا بالسنيوره اهلا بالخاينه اهلا باللي صانت العيش والملح والعشره
رنيم: أخص عليكي يا نجوى متوقعتش دا كلو يطلع منك
نجوي دخلت وسابتهم: ااه كلوكم بقيتوا تمام وانا اللي وحشه

سالي بصت ل رنيم وغمزوا ل بعض ودخلوا وقفلو الباب وقفلوا الترباس وسالي قلعت العبايه ورنيم قلعت ونجوي بقت واقفه مستغربه مش فاهمه في اي

نجوى : في اي مش فاهمه حاجه
سالي: دلوقتي هتفهمي يا حبيبتي
رنيم راحت مثبته كاميرا صغيره ف الصاله ب حيث أنها جايبه الصاله كلها.....

نجوي: اي دا انتو هتصوروني ولا اي
سالي: لالا يا روحي احنا هنستمتع مع بعض مش اكتر
نجوى : ابعدي عني يا شرموطه.... وراحت زاقه سالي

سالي جريت عليها وشديتها من شعرها: انا شرموطه يا لبوه يا متناكه يا خاينه دا انا هطلع كسمك يا معرصه

ونزلت فيها ضرب ونجوي بتحاول تدافع عن نفسها مش قادره وبوقها جاب ددمم ووشها اتخربش

رنيم جريت وحاشت سالي بالعافيه من ع نجوى

رنيم :خلاص يا سالي خلاص بقا خلينا نكمل اللي جايين عشانو

سالي : اتفووو عليكي وسخه.... قومي يابت قووومي

وقامت نجوى قعدت ع الصالون وفضلت تعيط

سالي قربت منها ورفعت وشها ب ايديها : لالا يا حلوه متعيطيش كدا

نجوى :اوعي سيبيني كدا
سالي: هسيبك بس لما تسيبيلي نفسك

نجوى : مش هيحصل انتي مجنونه

سالي: لا يا حبي هيحصل عشان دا لو محصلش انا هفضل اضرب فيكي لما اموتك أو فيه حل تاني معايا مياه نار ممكن اشوهلك بيها وشك الحلو دا أو جسمك مثلا

نجوى : يالهوووي انتي ازاي كدا حرام عليكي يا سالي

سالي: ومش حرام عليكي صاحبتك واللي عملتيها فيها

سالي راحت شدتها من شعرها وقالت ل رنيم.... هاتي العصير
دخلت رنيم المطبخ وحضرت كوبايه عصير وجابت حبايه فياجرا طحنتها و حطيتها ف الكوبايه وقلبتها كويس واخدتها وراحت عند سالي ونجوي...

اديتلها الكوبايه

سالي: يلا يا أموره اشربي
نجوي: اي دا دا سم عايزه تموتيني
سالي: تؤتؤتؤ بعد الشر عنك دا حبايه فياجرا بس عشان تسخنك اكتر...
نجوي: لا لا لا
سالي: يلا بقا عشان معملهاش معاكي
نجوى شربت العصير مغصوبه عشان خايفه من سالي ورنيم
سالي: شطوره انا كدا احبك وع فكره احنا مش هنأذيكي بس اللي بيحصل دا عشان لو فكرتي ف يوم شيطانك يوذك وتعملي حاجه فينا زي اللي كنتي هتعمليها يبقا انتي الجانيه على روحك
نجوي: وانا كنت هعمل اي
سالي حكتلها ع كل حاجة سمعتها

نجوى بدأت الحبايه تعمل مفعول وجسمي سخن وبدأت تعرق وكانت مصدومه لأن كل حاجه اتقلبت ضدها واتكشفت....

سالي: ههههههههه بت ارنيم الحبايه اشتغلت.... الزب الصناعي وحيات ابوكي م الشنطه عشان فيه حد هيتفشخ انهاردا وشغلي الكاميرا بقا واقع ي اتفرجي عليا
رنيم: طب ما انا عايزه اشارك
سالي: من عيوني اصبري عليا بس

سالي بصت ل نجوى وقررت تنسا كل حاجة حاليا عشان تعرف تعمل معاها كل حاجه صح.... مشت ايديها على وشه نجوى وبزازها وكسها ونجوي غصب عنها مكنتش قادره تقاوم.... كانت لابسه قميص اسود كات قصير فوق الركبه.... وراحت سالي بيساها من شفايفها اووي وعضتها من شفايفها ورقبتها بقت تعض فيها جامد ونجوي بتتأوه.... ااااه براحه حرام عليكي....

سالي راحت زقاها نامت ع الكنبه وراحت قايمه قالعه التيشيرت والبنطلون وفضلت ب الاندر والسونتيال اللي كان لونهم موفي وكان شكلها يهيج اوي... نزلت ب ايديها تمشيها على فخاد نجوى وتدعك فيهم جامد وراحت واصله ل كس نحوي وراشقه فيه صوباعين وفضلت تدخلهم وتخرجهم جااامد

نجوى : اااه اااه مش قادره حرام عليكى
سالي : دا انا هفشخك انتي لسه شوفتي حاجه
وراحت مطلعه ايديها وقالتلها كدا كسك جاهز يستقبل الزب

وقامت سالي وقاعت الاندر ولبست الزب وندهت ل رنيم تقفلها الزب كويس

رنيم: بت يا سالي انتي جامده اوي جسمك وااو
سالي راحت شاده رنيم من بزازها: مالك يا لبوه سخنتي
رنيم: بصراحه اه
سالي: ههههههههه دورك جاي بس مش هنا ف البيت

وراحت سالي ل نجوى قلعتها القميص وخايتها تنام تاني وراحت ضرباتها بالقلم ع صدرها
نجوى : ااي ليه كدا
سالي راحت قرصاها من حلماتها اووي وراحت وراشقه الزب ف كسها مره واحده وكتمت وبوقها ب ايديها

نجوى عيني اتفتحت ع الآخر واتوجعت اووي
وسالي فضلت ترزع ف كسها جامد
نجوي: ااااااه حرام عليكي يا ظالمه اااااه اتفشخت

وسالي شغاله دك ف كسها اووي وتقرص ف بزازها راحت وقالتلها يلا يا معرصه الدوجي حالا

وقامت نجوى وفضلت تعيط وقالتلها ابوس ايدك خلاص حرام عليكي.... راحت سالي زقاها مشقلباها.... وبقت طيز نجوى ف عند زب سالي..... راحت سالي جايبه شويه زيت ودهنت بيهم الزب

سالي : طيزك شكلها متفتحش قبل كدا بس هتتفتح ع ايدي

قبل ما نجوي تنطق كلمه سالي رشقت الزب ف طيزها ونجوي كتمت وشها ف الكنبه من الألم...... وسالي استنا شويه وفضلت تدخل وتطلع ف الزب ونجوي بتعيط من الوجع وف نفس الوقت بدأت تحس ب متعه

نجوى : اااه اااااح بيحرق
سالي: ههههههههه شكلك بدأتي تستمتعي يا لبوه
وفضلت تدخل ف الزب وتطلعوا ونجوي حطيت ايدها على كسها وفضلت تدعك فيه اووي ااااااه ااااااه طيزي مش قادره اااامممم بتوجعنييي ااااه
وفضلت تدعك ف كسها وسالي تدعل ف بزاز نجوى لحد ما نجوى صوتت واترعشت جاامد

سالي : هههههههههه اوي يا شرموطه دا الزب اتغرق ددمم من طيزك

نجوى سكتت شويه وراحت سالي شايله الزب من طيزها ومسحاه ب منديل وراحت مدخله الزب ف كس نجوى وفضلت تنيك فيها جامد وتفعص ف بزازها وتدها من شعرها وتضربها ع طيزها وراحت مدخله صوباعين ف طيز نجوى وفضلت تنيك فيها من طيزها وكسها وراحت نجوى جابت للمره التانيه وهيا ف قمه المتعه... سالي قامت

سالي: كدا كفايه عليكي يا حلوه فشختك من الجمبين
رنيم طفت الكاميرا واخدتها وسالي لعت الزب ولبست هدومها تاني

سالي: الفيديو معايا لو فكرتي تعمل اي حاجه مصر كلها هتتفرج عليكي وانتي بتتفشخي

نجوى فضلت تعيط من الألم والمشاكل اللي اتحطت فيها من كل حته ومشيت سالي ونجوي

عند مازن وياسمين......
ياسمين دخلت الحمام غسلت جسمها ولبست قميص تاني لونو ابيض واسع وفضفاض نص كم وطويل وملبستش سونتيال ولا برا وطلعت كان مازن لبس هدومو خلاص ومستنيها

ياسمين بصيتاو ب احراج وقعدت جمبو راح قرب منها وباسها ف خدها

مازن: بحبك
ياسمين : بجد يا مازن
مازن: بحبك وعايز اتجوزك مستحيل اسيبك
ياسمين ب فرحه: يعني مش ندمان ع اللي حصل بينا
ياسمين: بالعكس انا مبسوط جدا انا عمر ما انبسطت كدا ف حياتي
ياسمين حضنتو وقالتوا انا كمان بحبك اووي وانبسطت معاك جدا
مازن: انتي من انهاردا مراتي مش هسيبك خلاص

وراح واخد شفايفها ف بوسه رومانسيه فضل يموص ف شفايفها وهيا حضنتو اووي وبدأت تتجاوب معاه تاني وفجأه الباب خبط😂😂

ياسمين اتخضت: يالهوي رنيم وسالي😂
مازن: طب اهدي خلاص مافيش حاجة

مازن قام فتح
سالي: ساعه عشان......
سالي سكتت لما شافت مازن واتحرجت

سالي: لا مؤاخذه معرفش أن حضرتك لسه هنا
مازن: لا انا اصلا كنت ماشي
رنيم خدت بالها أن ياسمين مغيره وضحكت
ومازن ودعهم ونزل

سالي ورنيم: ايوا ياعم غيرت هدومك...... عملتوا اي ها اي
ياسمين: اتلمي يا بت منك ليها دا جوزي
سالي: اتجوزتو امتا ابت
رنيم: طب كنتي اعزمينا
ياسمين: حكيتلهم ع اللي حصل واللي مازن قالوا وفرحوا ليها جدا وهما حكوا ليها ع اللي حصل عند نجوى واللي سمعوه وفضلوا يضحكوا مع بعض.....

عبده روح بيتو وفضل يولع ف سجاير كتير جدا ويفكر ف كلام نجوى مقدرش يستحمل ونزل راح بيت رنيم ل ياسمين..... خبط وسالي فتحتلوا

سالي: نعم
عبده: انا عايز ياسمين
سالي: ليه عايزها ف اي هيا مش عايزه تشوفك
عبده: اوعي من قدامي يا سالي عايزها ف كلمتين
وزقها ودخل
سالي: تعالا هنا انت فاكر نفسك فين
مسمعهاش ودخل جوا ينده ع ياسمين
عبده: ياسمين.... يااااسمين اطلعيلي نتكلم

طلعت ياسمين من اوضتها ب فزع... َفي اي عايز اي تاني سيبني ف حالي بقا



عبده: هما كلمتين وهمشي.... انتي كنت بتخونيني واحنا متجوزين
ياسمين ب فزع: نعم بخونك ههههههههه طبعا جوجو قالتلك صاحبتي وعشره عمري
وقفت قدامو بتحدي و بعت ايديها ع صدرها وبصتلو اوي وقالتلو ااه خونتك يا حبيبي
راح عقده ضاربها بالقلم
ياسمين: ااه 😨بتضربني يا وسخ يا عديم الرجوله حسبي **** فيك

جريت سالي ورنيم ومسكوها وفضلوا يزعقو فيه ويطردوه من الشقه

وعبده قالها انا اتخدعت فيكي
ياسمين : لالا استنا انا عزماك ع فرحي بعد ما العده تخلص هتجوز مازن.....

عبده سابها ومشي من غير ولا كلمه والحزن ماليه والغضب والغيره

فضلت ياسمين تعيط والبنات يسكتوا فيها لحد ما هديت وبعدين قعدوا مع بعض وفضلوا يضحكو عشان ينسوا ياسمين اللي حصل

نجوى بقا فضلت مرميه ع الكنبه زي ما هيا وكلها مشاعر حزن وكسره وغضب وخيانه والم فضلت تصوت وتشدد ف شعرها ودخلت اخدت شاور وكان فيي ددمم ف طيزها ماكنتش قادره من وجع كسها فلت تحوط مرهم وحاجات عشان تطيب جروحها

عدا ٦ شهور على أبطالنا ياسمين حبها زاد ل مازن اكتر من الاول وأجا يوم فرحهم
ورنيم عايشه قصه حب وسالي لا لأنها مالهاش ف الرجاله ونجوي فضلت لوحدها ومالهاش دعوه ب حد واشتغلت وركزت ف اللي جاي

ياسمين بتتجهز ف اوضتها وسالي لبست فستان فيروزي مجسم كلو وكات وسايبه شعرها ولابسه كعب من نفس لون الفستان وحاطه روج احمر وميكب خفيف اوي كان شكلها يهبل

ورنيم لبست فستان بيج مجسم بردو ب كم واحد والتاني كات وكعب من نفس اللون وكانت عامله فورما ف شعرها وحاطه ميكب خفيف وكان شكلها حلو

والبطله بقا لبست فستان ابيض تاي بيست يعني كلو مجسم ومن اول الركبه منفوش وحمالاتو واقعه على كتافها وسايبه شعرها ولابسه كعب ابيض بس صغير وحاطه ميكب رقيق مع عيونها الخضرا كان شكلها يهبل

رنيم وسالي دخلوه عليها وفضلوا يتغزلو ف جمالها واخدوها من ايدها ل مازن اللي كان لابس بدله بيضا وجزمه كلاسيك سودا ومحدد دقنو وكان شكلو فخم اوي وعسل

فضلوا ماسكينها من ايدها والفرحه مش سيعاها كانوا عاملين الفرح ف جنينه وعازمين بعض الأصدقاء وأصدقاء مازن واهلو ومامتو وباباه اللي رحبوا ب ياسمين جدا وحبوها

مازن استلم ايد ياسمين وباسها

مازن ب حب: ايه القمر دا... الجمال دا كلو ملكي
ياسمين: كلي ليك يا جوزي يا حبيبي
مازن: لالالا الحنيه دي ف البيت بس عشان مش اغتصبك هنا
ياسمين: لالا خلاص
وضحكوا العرسان ورقصوا مع بعض وسط فرحه الجميع وغيره البعض الفرح خلص وراحو على بيتهم

مازن فتح الباب وياسمين جايه تتدخل مازن منعها
مازن: لازم اشيلك عشان متتعبيش يا قلبي
ياسمين : احم احم ايه الدلع دا كلو
مازن: من اليوم ورايح مافيش غير الدلع وبسسسس

وشالها بين ايديه ودخل وقفل الباب برجليه ودخل بيها ع اوضت النوم نزلها وفتح الباب ودخلوا.. قعدت ع السرير وقعد جمبها وبصلها ف عيونها وحاوط وشها ب ايديه

مازن: انهاردا اسعد يوم ف عمري **** ما يحرمني منك ابدا ويخليكي ليا العمر كلو
ياسمين : ويخليك ليا يا حبيبي.... بحبك اووي

واخد شفايفها ف بوسه عميقه عبرلها بيها عن شوقو وحبو واحتياجو ليها... بعدت عنه شويه تاخود نفسها

ياسمين : عايزه اغير طيب ونكمل ممكن
مازن: وانا ماسكك غيري
ياسمين : لا اطلع برا على ما اغير
مازن: ياسلام ياختي ما انا شايفك قبل كدا ملط😂
ياسمين ضربتو ع كتفو: بقا كدا طب اطلع برا يلا حالا
مازن: هههههههه اه يا مفتريه طالع خلاص..
اخد بيجامه من الدولاب وغيار ليه وطلع

قامت هيا طلعت قميص ابيض طويل شيفون كلو وكات وتحتيه أندر فتله ابيض ومافيش سونتيال وليه روب ابيض شيفون... دخلت خدت شاور بس غسلت جسمها ولبست القميص وكان شكلها مغرري اوي

مازن خبط: اي لسه بدري ولا اي
ياسمين فتحتلو ومازن لما شافها صفر صفاره اعجاب
مازن: ايه القمر دا يخربيت عيلتك كلهم😂
ياسمين: اتلم يا مازن ****
مازن: بصراحه كدا كتير... أي يا شيخه حرام عليكي ع رأي بهاء سلطان براحه شويه شويه علينا يا شيخه😂
ياسمين: ههههههههه لا بحب بالجامد

مازن راح داخل عليها وحط ايدو ع رقبتها وسحبها عليه وشفايفو لمست شفايفها وفضل يبوس فيها ويموص ف لسانها والاتنين حرارتهم عاليه اوى... مازن راح مقلعها الروب وهوا بيبوسها بردو ومشا ايدو ع بزازها من ع القميص حلماتها كانوا واقفين فضل يمشي صوابعو عليهم براحه
ياسمين: اممممم اااه
مازن: بحبك اووي بعشق جسمك وهيجانك
ياسمين: قطعني يا مازن مشتاقه ليك اووي
مازن فضل يدعك ف بزازها ب ايدو يدعك فيهم جامد وهيا بتتأوه من الوجع والمتعه... ايدها نزلت تلقائي ل زبو تدعك فيه من ع البنطلون وكان واقف اوي راح مازن بعد عنها ودخلها ع السرير قلعتها القميص وفضلت الاندر الفتله وهوا قلعت البيجامه وفضل البوكسر بس..

نام عليها ونزل فيها بوس وف رقبتها وبقا يعضها وفضل يبوس فيها لحد ما نزل ل بزازها بقا يبوس فيهم وبعض فيهم وهيا بيطلع منها احلى آهات.... اااااه امممم ااااااه بزي اااه كمان
ومازن مش ساكت فضل يبوس ف بزازها ونزل ع بطنها بووس وفضل يحرك لسانو ف سرتها ويبوس فيها لحد ما نزل ل كسها بقا يبوس فيه من برا وبعدين شال الاندر ع جمب وفضل يحوط على كسها بوسه واحده واحده وهيا مش قادره.... اااااه اااااح اااااه حلو اووي

وهوا بيبوس ف كسها راح مطلع لسانو وفضل يمشي لسانو عليه اووي ويدخل لسانو ف كسها وهيا ماسكه شعروا ب ايدها وبتزوم وبتذوقو اكتر على كسها... وهوا اللحس بتاعو زاد وبقا يموص فيه وراح مدخل صوباعين من ايدو ف كسها وبقا يدخل ويطلع فيهم وهوا بيمشي لسانو ع ذنمبورها

ياسمين: ااااااه يا مااازن ااااااه كسي امممممم
مازن: عايز ادوق عسل كسك دوقيني
ياسمين: ااه يا مازن مش قادرررره
ومازن عمال يدخل ف صوابعو ويطلعها ولسان بيلعب ف كسها ب جنون وفجأه ياسمين اتشنجت وقفلت فخادها ع راس مازن وجابت عسلها ومازن شال صوابعو وبقا يلحس ف عسلها ب لسانوو

ياسمين بصتلو وقامت فضلت تبوس فيه وخليتو نام ونزلت عليه قلعتو البوكسر وفضلت تموص ف زبو وتلحس فيه ومازن مستمتع اوي... اااه يا قلبي اااه كمان شفايفك حلوه اوي
ياسمين فضلت تموص فيه شويه وبعدين راح طالعه عليه ومدخله زبو ف كسها كلو وفضلت تتنطط وهوا يضربها على طيزها ويفعص ف بزازها.... اووي يا لبووه اوووي

ياسمين: اااامممم ااااااه اااااااااه
مازن: اي يا قلبي اي اللي واجعك
ياسمين: كسي يا مازن كسي واجعني اوي
مازن: تعالى يا قلبي ابوسهولك
وراح ساحبها عليه ووصل ل كسها وفضل يموص فيه ويلحس فيها وراح منيمها ع ضهرها ونزل رزع ف كسها ب زبو اووي
مازن: خودي زبي يا شرموطتي خليه يمتع كسك الجعان
ياسمين: اااه يا حبيبي كمان افشخ كسي اووي كماان
مازن: كسك قافش ع زبي اووي
وراح مازن مشقلبها خلاها ف وضع الدوجي

ونزل دك ف كسها وبقا يفعص ف بزازها والايد التانيه شاده شعرها وياسمين مستمتعه اوي
ياسمين بتضحك: اااه يخربيت جمالك مبسوطه اووي وزبك مهيج كسي ع الآخر
ياسمين: طب ما تجيبي يا لبوتي عسلك تاني
ياسمين فضلت تلعب ف ذنمبورها ومازن مش راحمها....ااااااه يا مااازن اااه...
فضل يدعك ف بزازها اكتر وراح ضاربها ع طيزها لحد ما احمرت... وقالها انا هنزل يا لبوتي.. ااااه هنزل
ياسمين : وانا كمان هنزل معاك اااااااااه اممم اااااااااه يلااا
والاتنين اترعشو بعض ونزلو مع بعض.... كان فيه فوطتين صغيرين ع السرير ياسمين خدت واحده وأدت ل مازن واحده مسحو الاتنين ونامو ع السرير ف حضن بعض.... وتوته توته خلصت الحدوته

ووووووبس كدا تمت الحمد لله وبجد كان نفسي أكملها اووي كان عندي أفكار تانيه كتير بس سامحوني.... هتوحشوني يا حلوين...❤️😘😊💋
@Oldmenparadise
 
عاش عليك ي باشا 👌🖤 مش هتكمل القصه دي..!؟
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يخربيتك أنتي بتهزري صح
دي قصة تنهيها كدا
حقيقي فيها كمية رومانسية جميلة
وقابلة للتطوير
أتمني تكمليها
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%