NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية احتياجات انثى ـ حتي الجزء الخامس 5/6/2023

  • حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
الجزء الأول

ازيكم يا حلوين.... وحشتوني اوووي... عاملين اي... يارب تكونوا بخير... جيت لكم بقصه مختلفه حبتين المره دي مستواه من خيالي وبعض الأحداث من حياتي..... ويلا نبدأ❤️

انا اسمي ياسمين عندي ٢٥ سنه طولي ١٦٠ ووزني ٦٥ بشرتي خمريه وبزازي كبيره وطيزي متوسطه ومدوره و شفايفي منفوخه وصغيره وعيوني خضرا وشعري اسود وطويل واصل ل بعد طيزي... انا متجوزه من سنتين وحياتي ممله اووي َقبل الجواز مكنش ليا ف الرجاله ولا احب الجنس ولا بفكر فيه بس بعد ما دوقت حلاوه الزب بقيت مقدرش استغني عنو يوم... جوزي مش ضعيف ف الجنس بس مش بيمتعني مالوش ف اللحس ولا ف البوس ب اختصار هوا بيدخل زبو ع طول ف كسي.. كنا ف يوم بليل وجوزي كان قاعد معايا جالي اتصال من صاحبتي نجوى... رديت عليها على طول

نجوى : ياسمين حبيبتي عامله اي
انا: تمام يا قلبي انتي اخبارك اي
نجوى: وحشاني مووت وعايزه اشوفك

انا: وانتي كمان و**** يا قلبي
نجوى : طب اي مش هنتقابل ونقعد ف مكانا المفضل

انا: ياريت يا قلبي بس امتا
نجوى: اي رأيك بكره
انا: و**** فكره استنى كدا
ووجهت كلامي ل جوزي... جوزي اسمو عبده... عملت ميووت يعني كتم للصوت... وقولتلو عبده ممكن بكره اخرج مع نجوى صاحبتي
عبدو: نجوى
انا: اه نجوى
عبده لقيتو اتوتر كدا وسرح وقالي ماشي تمام
كلمتها واتفقنا هنتقابل بكره ٧ ونص وقفلت معاها وكنت مبسوطه جدا اني هخرج لأن بقالي زمان مخرجتش قومت اخدت شاور ولبست قميص اسود شيفون وطويل ومفتوح من الجمبين من أول فخدي لحد رجلي وكنت عايزه اوي دخلت لقيت عبده نايم.... روحت عليه وفضلت أهمس ف ودنو ب شفايفي وامشي ايدي ع زبو وهوا نايم... قولتلو بصوت واطي عبده يا حبيبي.. لكن مردش.. روحت بيساه من شفايفو لقيتو بعد عني وقالي... ياسمين انا عايز انام...
انا: عيزاك اوي طيب
عبده: معلش خليها بكره تعبان وعايز انام

محسيتش ب نفسي غير قومت من ع السرير قعده ف الصالون وفضلت اعيط😢😢وبجد كنت متدايقه لاني كنت عايزه اووي..... لقيت نجوى بتتصل وكانت الساعه ١ ونص الوقت متأخر
رديت عليها: الو يا نجوى في اي

نجوى: مافيش بس حسيتك صاحيه وانا مش جايلي نوم... بس مالك فيكي حاجه
انا: لا مافيش
نجوى : هتخبي عليا يا ياسمين... مالك
انا: عبده سابني وناام اووف
نجوى بضحك : يا هبله وبتعيطي للدرجه دي هايجه
انا: انتي فرحانه فيا يا نجوى.. كسي واجعني اووي
نجوى : خلاص يابت اتهدي واسكتي العبي ف كسك وهاتيهم
انا: شكلها كدا يلا طيري انتي بقا
نجوى: ماشي ياختي باي

وقفلت معاها ولقيت ايدي غصب عني بتروح ل بزازي بدعك فيهم اوي وجسمي بيزيد سخونه ااه ااه وبقيت امسك حلمات بزازي واشد فيهم وكانو واقفين اووي زي زب الراجل ورفعت رجلي الشمال على ايد الكنبه ورجلي التانيه ف الارض وايدي الشمال ع بزي الشمال وايدي اليمين نزلت ل كسي... فضلت امشي ايدي ع كسي وكان ناعم اوي وجميل.. دخلت فيه صوباعي اللي ف النص وفضلت ادخلو واطلع بسررعه ونفسي بدأ يزيد واقول ااه امممم امممم وايدي بتعصر ف بزي جااامد وفضلت الف ف ذنبوري اووي اووي وادعك ف صدري اووي لحد ما اترعشت وجيبتهم وارتحت خالص وفردت ضهري ع الكنبه ونمت مكاني.. صحيت تاني يوم على عبده بيصحيني
عبده: ياسمين قومي ياسمين
انا: في اي ع الصبح
عبده: انتي ايه اللي نيمك هنا
انا: معرفش كنت سهرانه ونمت غصب عني
عبده: طب قومي حضريلي الفطار
انا: حاضر يا عبده
وقمت حضرتلو الفطار وفطر وقالي انا نازل عندي كام مشوار واحتمال اتأخر
انا: اوكي وانا كدا كدا نازله
عبده: ماشي لو كدا ابقى اتغدي برا بقا
انا: تمام سيبلي فلوس
عبده: الفلوس عندك ف الدولاب خودي اللي تحتاجيه
انا:ماشي

وحط بوسه ع خدي ونزل فضلت قاعده زهقانه لحد ما الساعه جات ٦ قومت اخدت شاور ولفيت نفسي بالبشكير وطلعت من الحمام نشفت شعري بالسشوار وروحت ع الدولاب فتحتو ووقفت اختار

طلعت بلوزه كارو ب سوسته لونها اسود ف رمادي بنطلون اسود لازق ع الجسم وكعب احمر وشنطه حمرا وسيبت شعري وحطيت روج احمر وقفلت السوسته بتاعت البلوز وسيبت حته صغيره بس كان شكلي حلو جدا اتصلت على نجوى وقالتلي انها مستنياني ف الكافيه...

ركبت تاكسي روحتلها اول ما دخلت لقيت نجوى قاعده ومعاها واحده اسمها رنيم وسالي سلمت عليهم.... بردو هما اصحابي بس مش زي نجوى تعالو اوصفلكم نجوى ورنيم وسالي....

نجوى مطلقه من خمس شهور.. وعندها ٣٠ سنه.... بشرتها بيضه وطولها ١٥٥ ووزنها حوالي ٦٠ كيلو بزازها وسط وطيزها فلات وشعرها صبغاه اصفر وواصل ل اكتافها... شكلها حلو...

ورنيم سنجل وعندها ٢٢ سنه... سمرا عني بزازها وطيزها صغيرين وشعرها اسود وعملاه كاريه وعيونها عسلي..

وسالي مالهاش ف الرجاله تموت ف الحريم عندها ٢٦ سنه.. بشرتها بيضه وعودها مظبوط اوي هيا زيي ٦٥ بس أطول مني وكانت دايما تحب تبوصلي حسيتها كتير انها ليسبيان لأن هزارها كان انها تمسك بزي أو طيازي أو تتغزل فيا وكنت بحبها اوى بصراحه

فضلنا قاعدين... نهزر ونضحك وطلبنا شيشه لمون نعناع وانا طلبت قهوه بالبندق لاني بحبها اوي.. كان ف الطرابيزه إلى جمبنا مجموعه شباب واحد منهم منزلش عينه من عليا كان اموور اوي... ابيض وشعرو تقيل واسود وعيونو عسلي فاتح وعندو عضلات ولابس قميص ابيض بنطلون جينز كلاسيك اوي و شفايفو كانت صغنونه وحمرا كدا كان مغري اوي بالنسبالي وبالذات لاني بحب الرجاله اللي بعضلات

نجوى والبنات خدو بالهم
نجوى : اي ياعم السناره غمزت
سالي: شكلها كدا يا نجوى شغالين بصات ل بعض
رنيم: سيبوها ف حالها يا بنات انتو هتحسدوها
انا: اسكتو بقا **** يحرقكم😂الواد قمر اووي
كلهم ردو ف صوت واحد اووي😂.... لقيت جوزي بيتصل... انا: ايه النكد دا
نجوى : قومي يا اختي رودي ع المحروس
وفعلا قومت وطلعت برا الكافيه ورديت عليه
انا: الو
عبده: اي يا ياسمين لسه مع البنات
انا: اه يا عبده فيه حاجة ولا اي
عبده: لا بشوفك انا قاعد مع ناس صحابي
انا: طيب انا اصلا ساعه بكتير وهروح
عبده: ماشي وانتي مروحه كلميني
وقفلت معاه لقيت الشاب اللي كان بيبوصلي دا جمبي ف بصيت ليه وبعدين تقريبا كان عايز يقول حاجه بس رجع ف كلامو ودخلت عند البنات تاني فضلنا قاعدين وهوا بردو عمال يبوصلي

نجوى : بت يا ياسمين الواد شكلو واقع خالص
انا: وانا اعمل اي يعني
نجوى : شوف اللي عامله تقلانه وهوا هيطلع من عينها
انا: هوا قمر الصراحه يخربيت جسمو سكسي اووي
سالي: سكسي اي اتنيلي
انا: بت انتي انا شاكه فيكي اصلا انتي بتحبي البنات شكلك
سالي: مافيش احلى من الناعم مع بعضو جربيني بس وهعجبك اووي
انت: ههههههههه لا يا قلبي ان مكانش فيه زب كدا يرشق ف كسي ولا ايد خشنه تعصر ف بزازي وطيزي مقدرش احس ب اي متعه

وفضلنا نضحك مع بعض وبعديها قومنا وكل واحده روحت وفضلنا نروح الكافيه دا على طول وكان الشاب اللي شوفتو بردو بيروح ويفضل باصصلي وف مره كنت ف الكافيه وطلعت برا شويه لقيتو اجا ورايا واخيرا نطق
الشاب: لو سمحت
انا: ايوا في حاجه
الشاب: انا مش بعاكس و**** بس انا عايز اتكلم معاكي
انا: معلش مش هينفع عن اذنك
الشاب: طب ثانيه بس خودي رقمي وخلينا نتكلم مش هينفع وقفتنا دي
انا: وانت تعرفني منين ونتكلم ليه
الشاب: معلش كلميني وهفهمك ياستي اقولك خودي انتي رقمي وكلميني وقت ما تحبي
بعد تفكير شويه طلعت فوني واخدت رقمو وقالي رقمي بقا معاكي كلميني اي وقت
انا: اوكي
ومشيت وسيبتو وحكيتو للبنات وكنت مبسوطه لان هوا كان عاحبني

روحت البيت دخلت خدت شاور ولبست قميص احمر نص كم قصير وماسك ع جسمي وفضلت قاعده مستنيه عبده كان قالي ان هوا هيتأخر... فضلت ابوص للرقم وافكر اتصل ولالا وانا بفكر لقيت نجوى بتتصل
انا: **** يحرقك قطعتي حبل أفكاري
نجوى : كنتي هتكلميه ولا اي
انا :مين قالك😂😂
نحوي :عيب عليك اصاحبييييي حفظاكي
انا: مش عارفه متوتره ولو كلمتو هقولو اي مش عارفه انا شوفتو لابس دبله ف ايدو الشمال يعني شكلو متجوز
نجوى : طب واي يعني ما انتي متجوزه مع ان جوزك مش وحش معاكي
انا: انا محتاجه جنس محتاجه احس ب نفسي ك أنثى محتاجه راجل يشوفني صح مش يديني فلوس وخلاص
نجوى : اسكتي ونبي يا نحنوحه
انا: ونبي يا اوختي أوقات بحس ان عبدو جوزك انتي من كتر ما بتدافعي عنو
نجوى: ههههههههه انا عشان مطلقه ف بحب الرجاله اووي
انا: اه انتي هتقوليلي تلاقيه بياكلك اصلا
نجوى : اووي يا ياسمين كل يوم لازم أجبهم قبل ما انام ومافيش استغناء عن الخيار والكوسه
انا: لالا دا احنا نبقا نجيب واحد صناعي ونشتغل بيه ف نفسنا انا وانتي
نجوى: دي فكره جنان موافقه
انا: يلا هقفل كدا ونتكلم تاني
نجوى : باي يا قلبي
وقفلت معاها

وقررت اكلمو اخيرا

....... وبس كدا الجزء الأول خلص لو عجبكوا وعايزين اكمل اكتبولي ف الكومنتات.... سلام يا حلوين❤️😘❤️
حلوه... كملى
 
  • حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
الجزء الأول

ازيكم يا حلوين.... وحشتوني اوووي... عاملين اي... يارب تكونوا بخير... جيت لكم بقصه مختلفه حبتين المره دي مستواه من خيالي وبعض الأحداث من حياتي..... ويلا نبدأ❤️

انا اسمي ياسمين عندي ٢٥ سنه طولي ١٦٠ ووزني ٦٥ بشرتي خمريه وبزازي كبيره وطيزي متوسطه ومدوره و شفايفي منفوخه وصغيره وعيوني خضرا وشعري اسود وطويل واصل ل بعد طيزي... انا متجوزه من سنتين وحياتي ممله اووي َقبل الجواز مكنش ليا ف الرجاله ولا احب الجنس ولا بفكر فيه بس بعد ما دوقت حلاوه الزب بقيت مقدرش استغني عنو يوم... جوزي مش ضعيف ف الجنس بس مش بيمتعني مالوش ف اللحس ولا ف البوس ب اختصار هوا بيدخل زبو ع طول ف كسي.. كنا ف يوم بليل وجوزي كان قاعد معايا جالي اتصال من صاحبتي نجوى... رديت عليها على طول

نجوى : ياسمين حبيبتي عامله اي
انا: تمام يا قلبي انتي اخبارك اي
نجوى: وحشاني مووت وعايزه اشوفك

انا: وانتي كمان و**** يا قلبي
نجوى : طب اي مش هنتقابل ونقعد ف مكانا المفضل

انا: ياريت يا قلبي بس امتا
نجوى: اي رأيك بكره
انا: و**** فكره استنى كدا
ووجهت كلامي ل جوزي... جوزي اسمو عبده... عملت ميووت يعني كتم للصوت... وقولتلو عبده ممكن بكره اخرج مع نجوى صاحبتي
عبدو: نجوى
انا: اه نجوى
عبده لقيتو اتوتر كدا وسرح وقالي ماشي تمام
كلمتها واتفقنا هنتقابل بكره ٧ ونص وقفلت معاها وكنت مبسوطه جدا اني هخرج لأن بقالي زمان مخرجتش قومت اخدت شاور ولبست قميص اسود شيفون وطويل ومفتوح من الجمبين من أول فخدي لحد رجلي وكنت عايزه اوي دخلت لقيت عبده نايم.... روحت عليه وفضلت أهمس ف ودنو ب شفايفي وامشي ايدي ع زبو وهوا نايم... قولتلو بصوت واطي عبده يا حبيبي.. لكن مردش.. روحت بيساه من شفايفو لقيتو بعد عني وقالي... ياسمين انا عايز انام...
انا: عيزاك اوي طيب
عبده: معلش خليها بكره تعبان وعايز انام

محسيتش ب نفسي غير قومت من ع السرير قعده ف الصالون وفضلت اعيط😢😢وبجد كنت متدايقه لاني كنت عايزه اووي..... لقيت نجوى بتتصل وكانت الساعه ١ ونص الوقت متأخر
رديت عليها: الو يا نجوى في اي

نجوى: مافيش بس حسيتك صاحيه وانا مش جايلي نوم... بس مالك فيكي حاجه
انا: لا مافيش
نجوى : هتخبي عليا يا ياسمين... مالك
انا: عبده سابني وناام اووف
نجوى بضحك : يا هبله وبتعيطي للدرجه دي هايجه
انا: انتي فرحانه فيا يا نجوى.. كسي واجعني اووي
نجوى : خلاص يابت اتهدي واسكتي العبي ف كسك وهاتيهم
انا: شكلها كدا يلا طيري انتي بقا
نجوى: ماشي ياختي باي

وقفلت معاها ولقيت ايدي غصب عني بتروح ل بزازي بدعك فيهم اوي وجسمي بيزيد سخونه ااه ااه وبقيت امسك حلمات بزازي واشد فيهم وكانو واقفين اووي زي زب الراجل ورفعت رجلي الشمال على ايد الكنبه ورجلي التانيه ف الارض وايدي الشمال ع بزي الشمال وايدي اليمين نزلت ل كسي... فضلت امشي ايدي ع كسي وكان ناعم اوي وجميل.. دخلت فيه صوباعي اللي ف النص وفضلت ادخلو واطلع بسررعه ونفسي بدأ يزيد واقول ااه امممم امممم وايدي بتعصر ف بزي جااامد وفضلت الف ف ذنبوري اووي اووي وادعك ف صدري اووي لحد ما اترعشت وجيبتهم وارتحت خالص وفردت ضهري ع الكنبه ونمت مكاني.. صحيت تاني يوم على عبده بيصحيني
عبده: ياسمين قومي ياسمين
انا: في اي ع الصبح
عبده: انتي ايه اللي نيمك هنا
انا: معرفش كنت سهرانه ونمت غصب عني
عبده: طب قومي حضريلي الفطار
انا: حاضر يا عبده
وقمت حضرتلو الفطار وفطر وقالي انا نازل عندي كام مشوار واحتمال اتأخر
انا: اوكي وانا كدا كدا نازله
عبده: ماشي لو كدا ابقى اتغدي برا بقا
انا: تمام سيبلي فلوس
عبده: الفلوس عندك ف الدولاب خودي اللي تحتاجيه
انا:ماشي

وحط بوسه ع خدي ونزل فضلت قاعده زهقانه لحد ما الساعه جات ٦ قومت اخدت شاور ولفيت نفسي بالبشكير وطلعت من الحمام نشفت شعري بالسشوار وروحت ع الدولاب فتحتو ووقفت اختار

طلعت بلوزه كارو ب سوسته لونها اسود ف رمادي بنطلون اسود لازق ع الجسم وكعب احمر وشنطه حمرا وسيبت شعري وحطيت روج احمر وقفلت السوسته بتاعت البلوز وسيبت حته صغيره بس كان شكلي حلو جدا اتصلت على نجوى وقالتلي انها مستنياني ف الكافيه...

ركبت تاكسي روحتلها اول ما دخلت لقيت نجوى قاعده ومعاها واحده اسمها رنيم وسالي سلمت عليهم.... بردو هما اصحابي بس مش زي نجوى تعالو اوصفلكم نجوى ورنيم وسالي....

نجوى مطلقه من خمس شهور.. وعندها ٣٠ سنه.... بشرتها بيضه وطولها ١٥٥ ووزنها حوالي ٦٠ كيلو بزازها وسط وطيزها فلات وشعرها صبغاه اصفر وواصل ل اكتافها... شكلها حلو...

ورنيم سنجل وعندها ٢٢ سنه... سمرا عني بزازها وطيزها صغيرين وشعرها اسود وعملاه كاريه وعيونها عسلي..

وسالي مالهاش ف الرجاله تموت ف الحريم عندها ٢٦ سنه.. بشرتها بيضه وعودها مظبوط اوي هيا زيي ٦٥ بس أطول مني وكانت دايما تحب تبوصلي حسيتها كتير انها ليسبيان لأن هزارها كان انها تمسك بزي أو طيازي أو تتغزل فيا وكنت بحبها اوى بصراحه

فضلنا قاعدين... نهزر ونضحك وطلبنا شيشه لمون نعناع وانا طلبت قهوه بالبندق لاني بحبها اوي.. كان ف الطرابيزه إلى جمبنا مجموعه شباب واحد منهم منزلش عينه من عليا كان اموور اوي... ابيض وشعرو تقيل واسود وعيونو عسلي فاتح وعندو عضلات ولابس قميص ابيض بنطلون جينز كلاسيك اوي و شفايفو كانت صغنونه وحمرا كدا كان مغري اوي بالنسبالي وبالذات لاني بحب الرجاله اللي بعضلات

نجوى والبنات خدو بالهم
نجوى : اي ياعم السناره غمزت
سالي: شكلها كدا يا نجوى شغالين بصات ل بعض
رنيم: سيبوها ف حالها يا بنات انتو هتحسدوها
انا: اسكتو بقا **** يحرقكم😂الواد قمر اووي
كلهم ردو ف صوت واحد اووي😂.... لقيت جوزي بيتصل... انا: ايه النكد دا
نجوى : قومي يا اختي رودي ع المحروس
وفعلا قومت وطلعت برا الكافيه ورديت عليه
انا: الو
عبده: اي يا ياسمين لسه مع البنات
انا: اه يا عبده فيه حاجة ولا اي
عبده: لا بشوفك انا قاعد مع ناس صحابي
انا: طيب انا اصلا ساعه بكتير وهروح
عبده: ماشي وانتي مروحه كلميني
وقفلت معاه لقيت الشاب اللي كان بيبوصلي دا جمبي ف بصيت ليه وبعدين تقريبا كان عايز يقول حاجه بس رجع ف كلامو ودخلت عند البنات تاني فضلنا قاعدين وهوا بردو عمال يبوصلي

نجوى : بت يا ياسمين الواد شكلو واقع خالص
انا: وانا اعمل اي يعني
نجوى : شوف اللي عامله تقلانه وهوا هيطلع من عينها
انا: هوا قمر الصراحه يخربيت جسمو سكسي اووي
سالي: سكسي اي اتنيلي
انا: بت انتي انا شاكه فيكي اصلا انتي بتحبي البنات شكلك
سالي: مافيش احلى من الناعم مع بعضو جربيني بس وهعجبك اووي
انت: ههههههههه لا يا قلبي ان مكانش فيه زب كدا يرشق ف كسي ولا ايد خشنه تعصر ف بزازي وطيزي مقدرش احس ب اي متعه

وفضلنا نضحك مع بعض وبعديها قومنا وكل واحده روحت وفضلنا نروح الكافيه دا على طول وكان الشاب اللي شوفتو بردو بيروح ويفضل باصصلي وف مره كنت ف الكافيه وطلعت برا شويه لقيتو اجا ورايا واخيرا نطق
الشاب: لو سمحت
انا: ايوا في حاجه
الشاب: انا مش بعاكس و**** بس انا عايز اتكلم معاكي
انا: معلش مش هينفع عن اذنك
الشاب: طب ثانيه بس خودي رقمي وخلينا نتكلم مش هينفع وقفتنا دي
انا: وانت تعرفني منين ونتكلم ليه
الشاب: معلش كلميني وهفهمك ياستي اقولك خودي انتي رقمي وكلميني وقت ما تحبي
بعد تفكير شويه طلعت فوني واخدت رقمو وقالي رقمي بقا معاكي كلميني اي وقت
انا: اوكي
ومشيت وسيبتو وحكيتو للبنات وكنت مبسوطه لان هوا كان عاحبني

روحت البيت دخلت خدت شاور ولبست قميص احمر نص كم قصير وماسك ع جسمي وفضلت قاعده مستنيه عبده كان قالي ان هوا هيتأخر... فضلت ابوص للرقم وافكر اتصل ولالا وانا بفكر لقيت نجوى بتتصل
انا: **** يحرقك قطعتي حبل أفكاري
نجوى : كنتي هتكلميه ولا اي
انا :مين قالك😂😂
نحوي :عيب عليك اصاحبييييي حفظاكي
انا: مش عارفه متوتره ولو كلمتو هقولو اي مش عارفه انا شوفتو لابس دبله ف ايدو الشمال يعني شكلو متجوز
نجوى : طب واي يعني ما انتي متجوزه مع ان جوزك مش وحش معاكي
انا: انا محتاجه جنس محتاجه احس ب نفسي ك أنثى محتاجه راجل يشوفني صح مش يديني فلوس وخلاص
نجوى : اسكتي ونبي يا نحنوحه
انا: ونبي يا اوختي أوقات بحس ان عبدو جوزك انتي من كتر ما بتدافعي عنو
نجوى: ههههههههه انا عشان مطلقه ف بحب الرجاله اووي
انا: اه انتي هتقوليلي تلاقيه بياكلك اصلا
نجوى : اووي يا ياسمين كل يوم لازم أجبهم قبل ما انام ومافيش استغناء عن الخيار والكوسه
انا: لالا دا احنا نبقا نجيب واحد صناعي ونشتغل بيه ف نفسنا انا وانتي
نجوى: دي فكره جنان موافقه
انا: يلا هقفل كدا ونتكلم تاني
نجوى : باي يا قلبي
وقفلت معاها

وقررت اكلمو اخيرا

....... وبس كدا الجزء الأول خلص لو عجبكوا وعايزين اكمل اكتبولي ف الكومنتات.... سلام يا حلوين❤️😘❤️
تسلم ايديك قصة بدايتها جميلة بس عايزة شوية تشويق أكثر ممكن تعملي فلاش باك لفترة الجامعة وبداية حياتك أن في قصة حب قبل كده بس مكتملتش كنواع من الحوار علشان تقربي للقراء دماغك والحاجات اللي بتحبيها وجزء عن العيلة وطريقة التربية ده رأي طبعا بس في الآخر القصة جميلة وممكن تكون ليكي طريقة في الحوار افضل من اللي قولته نستني ونشوف
 
  • عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
يمشي الحال
 
  • عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
  • عجبني
التفاعلات: mimoxxx و sarasalma577
تسلم ايديك قصة بدايتها جميلة بس عايزة شوية تشويق أكثر ممكن تعملي فلاش باك لفترة الجامعة وبداية حياتك أن في قصة حب قبل كده بس مكتملتش كنواع من الحوار علشان تقربي للقراء دماغك والحاجات اللي بتحبيها وجزء عن العيلة وطريقة التربية ده رأي طبعا بس في الآخر القصة جميلة وممكن تكون ليكي طريقة في الحوار افضل من اللي قولته نستني ونشوف
رأيك يحترم طبعا وحاضر هحاول❤️
 
  • عجبني
التفاعلات: sarasalma577، Alquser و حاتم المصري
شابو يا جدع اسلوب الكتابه حلو والاجزاء واخده حقهاا في الاحداث بس التفاصيل قليله شويه بس في المجمل برفكتو يا قمر ❤️
 
  • حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
جميلة جدا بس حاولي تميزي الحقيقة عن الخيال بتفرق ؟
 
  • عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلوة كتير
 
الجزء الأول

ازيكم يا حلوين.... وحشتوني اوووي... عاملين اي... يارب تكونوا بخير... جيت لكم بقصه مختلفه حبتين المره دي مستواه من خيالي وبعض الأحداث من حياتي..... ويلا نبدأ❤️

انا اسمي ياسمين عندي ٢٥ سنه طولي ١٦٠ ووزني ٦٥ بشرتي خمريه وبزازي كبيره وطيزي متوسطه ومدوره و شفايفي منفوخه وصغيره وعيوني خضرا وشعري اسود وطويل واصل ل بعد طيزي... انا متجوزه من سنتين وحياتي ممله اووي َقبل الجواز مكنش ليا ف الرجاله ولا احب الجنس ولا بفكر فيه بس بعد ما دوقت حلاوه الزب بقيت مقدرش استغني عنو يوم... جوزي مش ضعيف ف الجنس بس مش بيمتعني مالوش ف اللحس ولا ف البوس ب اختصار هوا بيدخل زبو ع طول ف كسي.. كنا ف يوم بليل وجوزي كان قاعد معايا جالي اتصال من صاحبتي نجوى... رديت عليها على طول

نجوى : ياسمين حبيبتي عامله اي
انا: تمام يا قلبي انتي اخبارك اي
نجوى: وحشاني مووت وعايزه اشوفك

انا: وانتي كمان و**** يا قلبي
نجوى : طب اي مش هنتقابل ونقعد ف مكانا المفضل

انا: ياريت يا قلبي بس امتا
نجوى: اي رأيك بكره
انا: و**** فكره استنى كدا
ووجهت كلامي ل جوزي... جوزي اسمو عبده... عملت ميووت يعني كتم للصوت... وقولتلو عبده ممكن بكره اخرج مع نجوى صاحبتي
عبدو: نجوى
انا: اه نجوى
عبده لقيتو اتوتر كدا وسرح وقالي ماشي تمام
كلمتها واتفقنا هنتقابل بكره ٧ ونص وقفلت معاها وكنت مبسوطه جدا اني هخرج لأن بقالي زمان مخرجتش قومت اخدت شاور ولبست قميص اسود شيفون وطويل ومفتوح من الجمبين من أول فخدي لحد رجلي وكنت عايزه اوي دخلت لقيت عبده نايم.... روحت عليه وفضلت أهمس ف ودنو ب شفايفي وامشي ايدي ع زبو وهوا نايم... قولتلو بصوت واطي عبده يا حبيبي.. لكن مردش.. روحت بيساه من شفايفو لقيتو بعد عني وقالي... ياسمين انا عايز انام...
انا: عيزاك اوي طيب
عبده: معلش خليها بكره تعبان وعايز انام

محسيتش ب نفسي غير قومت من ع السرير قعده ف الصالون وفضلت اعيط😢😢وبجد كنت متدايقه لاني كنت عايزه اووي..... لقيت نجوى بتتصل وكانت الساعه ١ ونص الوقت متأخر
رديت عليها: الو يا نجوى في اي

نجوى: مافيش بس حسيتك صاحيه وانا مش جايلي نوم... بس مالك فيكي حاجه
انا: لا مافيش
نجوى : هتخبي عليا يا ياسمين... مالك
انا: عبده سابني وناام اووف
نجوى بضحك : يا هبله وبتعيطي للدرجه دي هايجه
انا: انتي فرحانه فيا يا نجوى.. كسي واجعني اووي
نجوى : خلاص يابت اتهدي واسكتي العبي ف كسك وهاتيهم
انا: شكلها كدا يلا طيري انتي بقا
نجوى: ماشي ياختي باي

وقفلت معاها ولقيت ايدي غصب عني بتروح ل بزازي بدعك فيهم اوي وجسمي بيزيد سخونه ااه ااه وبقيت امسك حلمات بزازي واشد فيهم وكانو واقفين اووي زي زب الراجل ورفعت رجلي الشمال على ايد الكنبه ورجلي التانيه ف الارض وايدي الشمال ع بزي الشمال وايدي اليمين نزلت ل كسي... فضلت امشي ايدي ع كسي وكان ناعم اوي وجميل.. دخلت فيه صوباعي اللي ف النص وفضلت ادخلو واطلع بسررعه ونفسي بدأ يزيد واقول ااه امممم امممم وايدي بتعصر ف بزي جااامد وفضلت الف ف ذنبوري اووي اووي وادعك ف صدري اووي لحد ما اترعشت وجيبتهم وارتحت خالص وفردت ضهري ع الكنبه ونمت مكاني.. صحيت تاني يوم على عبده بيصحيني
عبده: ياسمين قومي ياسمين
انا: في اي ع الصبح
عبده: انتي ايه اللي نيمك هنا
انا: معرفش كنت سهرانه ونمت غصب عني
عبده: طب قومي حضريلي الفطار
انا: حاضر يا عبده
وقمت حضرتلو الفطار وفطر وقالي انا نازل عندي كام مشوار واحتمال اتأخر
انا: اوكي وانا كدا كدا نازله
عبده: ماشي لو كدا ابقى اتغدي برا بقا
انا: تمام سيبلي فلوس
عبده: الفلوس عندك ف الدولاب خودي اللي تحتاجيه
انا:ماشي

وحط بوسه ع خدي ونزل فضلت قاعده زهقانه لحد ما الساعه جات ٦ قومت اخدت شاور ولفيت نفسي بالبشكير وطلعت من الحمام نشفت شعري بالسشوار وروحت ع الدولاب فتحتو ووقفت اختار

طلعت بلوزه كارو ب سوسته لونها اسود ف رمادي بنطلون اسود لازق ع الجسم وكعب احمر وشنطه حمرا وسيبت شعري وحطيت روج احمر وقفلت السوسته بتاعت البلوز وسيبت حته صغيره بس كان شكلي حلو جدا اتصلت على نجوى وقالتلي انها مستنياني ف الكافيه...

ركبت تاكسي روحتلها اول ما دخلت لقيت نجوى قاعده ومعاها واحده اسمها رنيم وسالي سلمت عليهم.... بردو هما اصحابي بس مش زي نجوى تعالو اوصفلكم نجوى ورنيم وسالي....

نجوى مطلقه من خمس شهور.. وعندها ٣٠ سنه.... بشرتها بيضه وطولها ١٥٥ ووزنها حوالي ٦٠ كيلو بزازها وسط وطيزها فلات وشعرها صبغاه اصفر وواصل ل اكتافها... شكلها حلو...

ورنيم سنجل وعندها ٢٢ سنه... سمرا عني بزازها وطيزها صغيرين وشعرها اسود وعملاه كاريه وعيونها عسلي..

وسالي مالهاش ف الرجاله تموت ف الحريم عندها ٢٦ سنه.. بشرتها بيضه وعودها مظبوط اوي هيا زيي ٦٥ بس أطول مني وكانت دايما تحب تبوصلي حسيتها كتير انها ليسبيان لأن هزارها كان انها تمسك بزي أو طيازي أو تتغزل فيا وكنت بحبها اوى بصراحه

فضلنا قاعدين... نهزر ونضحك وطلبنا شيشه لمون نعناع وانا طلبت قهوه بالبندق لاني بحبها اوي.. كان ف الطرابيزه إلى جمبنا مجموعه شباب واحد منهم منزلش عينه من عليا كان اموور اوي... ابيض وشعرو تقيل واسود وعيونو عسلي فاتح وعندو عضلات ولابس قميص ابيض بنطلون جينز كلاسيك اوي و شفايفو كانت صغنونه وحمرا كدا كان مغري اوي بالنسبالي وبالذات لاني بحب الرجاله اللي بعضلات

نجوى والبنات خدو بالهم
نجوى : اي ياعم السناره غمزت
سالي: شكلها كدا يا نجوى شغالين بصات ل بعض
رنيم: سيبوها ف حالها يا بنات انتو هتحسدوها
انا: اسكتو بقا **** يحرقكم😂الواد قمر اووي
كلهم ردو ف صوت واحد اووي😂.... لقيت جوزي بيتصل... انا: ايه النكد دا
نجوى : قومي يا اختي رودي ع المحروس
وفعلا قومت وطلعت برا الكافيه ورديت عليه
انا: الو
عبده: اي يا ياسمين لسه مع البنات
انا: اه يا عبده فيه حاجة ولا اي
عبده: لا بشوفك انا قاعد مع ناس صحابي
انا: طيب انا اصلا ساعه بكتير وهروح
عبده: ماشي وانتي مروحه كلميني
وقفلت معاه لقيت الشاب اللي كان بيبوصلي دا جمبي ف بصيت ليه وبعدين تقريبا كان عايز يقول حاجه بس رجع ف كلامو ودخلت عند البنات تاني فضلنا قاعدين وهوا بردو عمال يبوصلي

نجوى : بت يا ياسمين الواد شكلو واقع خالص
انا: وانا اعمل اي يعني
نجوى : شوف اللي عامله تقلانه وهوا هيطلع من عينها
انا: هوا قمر الصراحه يخربيت جسمو سكسي اووي
سالي: سكسي اي اتنيلي
انا: بت انتي انا شاكه فيكي اصلا انتي بتحبي البنات شكلك
سالي: مافيش احلى من الناعم مع بعضو جربيني بس وهعجبك اووي
انت: ههههههههه لا يا قلبي ان مكانش فيه زب كدا يرشق ف كسي ولا ايد خشنه تعصر ف بزازي وطيزي مقدرش احس ب اي متعه

وفضلنا نضحك مع بعض وبعديها قومنا وكل واحده روحت وفضلنا نروح الكافيه دا على طول وكان الشاب اللي شوفتو بردو بيروح ويفضل باصصلي وف مره كنت ف الكافيه وطلعت برا شويه لقيتو اجا ورايا واخيرا نطق
الشاب: لو سمحت
انا: ايوا في حاجه
الشاب: انا مش بعاكس و**** بس انا عايز اتكلم معاكي
انا: معلش مش هينفع عن اذنك
الشاب: طب ثانيه بس خودي رقمي وخلينا نتكلم مش هينفع وقفتنا دي
انا: وانت تعرفني منين ونتكلم ليه
الشاب: معلش كلميني وهفهمك ياستي اقولك خودي انتي رقمي وكلميني وقت ما تحبي
بعد تفكير شويه طلعت فوني واخدت رقمو وقالي رقمي بقا معاكي كلميني اي وقت
انا: اوكي
ومشيت وسيبتو وحكيتو للبنات وكنت مبسوطه لان هوا كان عاحبني

روحت البيت دخلت خدت شاور ولبست قميص احمر نص كم قصير وماسك ع جسمي وفضلت قاعده مستنيه عبده كان قالي ان هوا هيتأخر... فضلت ابوص للرقم وافكر اتصل ولالا وانا بفكر لقيت نجوى بتتصل
انا: **** يحرقك قطعتي حبل أفكاري
نجوى : كنتي هتكلميه ولا اي
انا :مين قالك😂😂
نحوي :عيب عليك اصاحبييييي حفظاكي
انا: مش عارفه متوتره ولو كلمتو هقولو اي مش عارفه انا شوفتو لابس دبله ف ايدو الشمال يعني شكلو متجوز
نجوى : طب واي يعني ما انتي متجوزه مع ان جوزك مش وحش معاكي
انا: انا محتاجه جنس محتاجه احس ب نفسي ك أنثى محتاجه راجل يشوفني صح مش يديني فلوس وخلاص
نجوى : اسكتي ونبي يا نحنوحه
انا: ونبي يا اوختي أوقات بحس ان عبدو جوزك انتي من كتر ما بتدافعي عنو
نجوى: ههههههههه انا عشان مطلقه ف بحب الرجاله اووي
انا: اه انتي هتقوليلي تلاقيه بياكلك اصلا
نجوى : اووي يا ياسمين كل يوم لازم أجبهم قبل ما انام ومافيش استغناء عن الخيار والكوسه
انا: لالا دا احنا نبقا نجيب واحد صناعي ونشتغل بيه ف نفسنا انا وانتي
نجوى: دي فكره جنان موافقه
انا: يلا هقفل كدا ونتكلم تاني
نجوى : باي يا قلبي
وقفلت معاها

وقررت اكلمو اخيرا

....... وبس كدا الجزء الأول خلص لو عجبكوا وعايزين اكمل اكتبولي ف الكومنتات.... سلام يا حلفين القصة مش موجودة
القصه مش ظاهرة عندى
 
  • عجبني
التفاعلات: sarasalma577 و أنثى لا مثيل لها
القصه مش ظاهرة عندى
بصي هي اه مكتوبه باللون الابيض ف لو عاوزه تقرأيها للاسف غيري لون الخلفيه بنفسجي مثلا واقرأيها عادي ورجعيه تاني كما كان عشان هي مش هينفع تعدل البوست للاسف خلاص
 
  • عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
شابو يا جدع اسلوب الكتابه حلو والاجزاء واخده حقهاا في الاحداث بس التفاصيل قليله شويه بس في المجمل برفكتو يا قمر ❤️
قلبي انشاء **** هطول ف الاجزاء الجايه اكيد
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: sarasalma577 و عنتيل الصعيد132
  • عجبني
التفاعلات: sarasalma577
  • عجبني
التفاعلات: sarasalma577 و Alquser
كملي يلا
 
  • عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
الجزء الأول

ازيكم يا حلوين.... وحشتوني اوووي... عاملين اي... يارب تكونوا بخير... جيت لكم بقصه مختلفه حبتين المره دي مستواه من خيالي وبعض الأحداث من حياتي..... ويلا نبدأ❤️

انا اسمي ياسمين عندي ٢٥ سنه طولي ١٦٠ ووزني ٦٥ بشرتي خمريه وبزازي كبيره وطيزي متوسطه ومدوره و شفايفي منفوخه وصغيره وعيوني خضرا وشعري اسود وطويل واصل ل بعد طيزي... انا متجوزه من سنتين وحياتي ممله اووي َقبل الجواز مكنش ليا ف الرجاله ولا احب الجنس ولا بفكر فيه بس بعد ما دوقت حلاوه الزب بقيت مقدرش استغني عنو يوم... جوزي مش ضعيف ف الجنس بس مش بيمتعني مالوش ف اللحس ولا ف البوس ب اختصار هوا بيدخل زبو ع طول ف كسي.. كنا ف يوم بليل وجوزي كان قاعد معايا جالي اتصال من صاحبتي نجوى... رديت عليها على طول
نجوى : ياسمين حبيبتي عامله اي
انا: تمام يا قلبي انتي اخبارك اي
نجوى: وحشاني مووت وعايزه اشوفك
انا: وانتي كمان و**** يا قلبي
نجوى : طب اي مش هنتقابل ونقعد ف مكانا المفضل
انا: ياريت يا قلبي بس امتا
نجوى: اي رأيك بكره
انا: و**** فكره استنى كدا
ووجهت كلامي ل جوزي... جوزي اسمو عبده... عملت ميووت يعني كتم للصوت... وقولتلو عبده ممكن بكره اخرج مع نجوى صاحبتي
عبدو: نجوى
انا: اه نجوى
عبده لقيتو اتوتر كدا وسرح وقالي ماشي تمام
كلمتها واتفقنا هنتقابل بكره ٧ ونص وقفلت معاها وكنت مبسوطه جدا اني هخرج لأن بقالي زمان مخرجتش قومت اخدت شاور ولبست قميص اسود شيفون وطويل ومفتوح من الجمبين من أول فخدي لحد رجلي وكنت عايزه اوي دخلت لقيت عبده نايم.... روحت عليه وفضلت أهمس ف ودنو ب شفايفي وامشي ايدي ع زبو وهوا نايم... قولتلو بصوت واطي عبده يا حبيبي.. لكن مردش.. روحت بيساه من شفايفو لقيتو بعد عني وقالي... ياسمين انا عايز انام...
انا: عيزاك اوي طيب
عبده: معلش خليها بكره تعبان وعايز انام
محسيتش ب نفسي غير قومت من ع السرير قعده ف الصالون وفضلت اعيط😢😢وبجد كنت متدايقه لاني كنت عايزه اووي..... لقيت نجوى بتتصل وكانت الساعه ١ ونص الوقت متأخر
رديت عليها: الو يا نجوى في اي
نجوى: مافيش بس حسيتك صاحيه وانا مش جايلي نوم... بس مالك فيكي حاجه
انا: لا مافيش
نجوى : هتخبي عليا يا ياسمين... مالك
انا: عبده سابني وناام اووف
نجوى بضحك : يا هبله وبتعيطي للدرجه دي هايجه
انا: انتي فرحانه فيا يا نجوى.. كسي واجعني اووي
نجوى : خلاص يابت اتهدي واسكتي العبي ف كسك وهاتيهم
انا: شكلها كدا يلا طيري انتي بقا
نجوى: ماشي ياختي باي
وقفلت معاها ولقيت ايدي غصب عني بتروح ل بزازي بدعك فيهم اوي وجسمي بيزيد سخونه ااه ااه وبقيت امسك حلمات بزازي واشد فيهم وكانو واقفين اووي زي زب الراجل ورفعت رجلي الشمال على ايد الكنبه ورجلي التانيه ف الارض وايدي الشمال ع بزي الشمال وايدي اليمين نزلت ل كسي... فضلت امشي ايدي ع كسي وكان ناعم اوي وجميل.. دخلت فيه صوباعي اللي ف النص وفضلت ادخلو واطلع بسررعه ونفسي بدأ يزيد واقول ااه امممم امممم وايدي بتعصر ف بزي جااامد وفضلت الف ف ذنبوري اووي اووي وادعك ف صدري اووي لحد ما اترعشت وجيبتهم وارتحت خالص وفردت ضهري ع الكنبه ونمت مكاني.. صحيت تاني يوم على عبده بيصحيني
عبده: ياسمين قومي ياسمين
انا: في اي ع الصبح
عبده: انتي ايه اللي نيمك هنا
انا: معرفش كنت سهرانه ونمت غصب عني
عبده: طب قومي حضريلي الفطار
انا: حاضر يا عبده
وقمت حضرتلو الفطار وفطر وقالي انا نازل عندي كام مشوار واحتمال اتأخر
انا: اوكي وانا كدا كدا نازله
عبده: ماشي لو كدا ابقى اتغدي برا بقا
انا: تمام سيبلي فلوس
عبده: الفلوس عندك ف الدولاب خودي اللي تحتاجيه
انا:ماشي
وحط بوسه ع خدي ونزل فضلت قاعده زهقانه لحد ما الساعه جات ٦ قومت اخدت شاور ولفيت نفسي بالبشكير وطلعت من الحمام نشفت شعري بالسشوار وروحت ع الدولاب فتحتو ووقفت اختار

طلعت بلوزه كارو ب سوسته لونها اسود ف رمادي بنطلون اسود لازق ع الجسم وكعب احمر وشنطه حمرا وسيبت شعري وحطيت روج احمر وقفلت السوسته بتاعت البلوز وسيبت حته صغيره بس كان شكلي حلو جدا اتصلت على نجوى وقالتلي انها مستنياني ف الكافيه...

ركبت تاكسي روحتلها اول ما دخلت لقيت نجوى قاعده ومعاها واحده اسمها رنيم وسالي سلمت عليهم.... بردو هما اصحابي بس مش زي نجوى تعالو اوصفلكم نجوى ورنيم وسالي....


نجوى مطلقه من خمس شهور.. وعندها ٣٠ سنه.... بشرتها بيضه وطولها ١٥٥ ووزنها حوالي ٦٠ كيلو بزازها وسط وطيزها فلات وشعرها صبغاه اصفر وواصل ل اكتافها... شكلها حلو...

ورنيم سنجل وعندها ٢٢ سنه... سمرا عني بزازها وطيزها صغيرين وشعرها اسود وعملاه كاريه وعيونها عسلي..

وسالي مالهاش ف الرجاله تموت ف الحريم عندها ٢٦ سنه.. بشرتها بيضه وعودها مظبوط اوي هيا زيي ٦٥ بس أطول مني وكانت دايما تحب تبوصلي حسيتها كتير انها ليسبيان لأن هزارها كان انها تمسك بزي أو طيازي أو تتغزل فيا وكنت بحبها اوى بصراحه

فضلنا قاعدين... نهزر ونضحك وطلبنا شيشه لمون نعناع وانا طلبت قهوه بالبندق لاني بحبها اوي.. كان ف الطرابيزه إلى جمبنا مجموعه شباب واحد منهم منزلش عينه من عليا كان اموور اوي... ابيض وشعرو تقيل واسود وعيونو عسلي فاتح وعندو عضلات ولابس قميص ابيض بنطلون جينز كلاسيك اوي و شفايفو كانت صغنونه وحمرا كدا كان مغري اوي بالنسبالي وبالذات لاني بحب الرجاله اللي بعضلات

نجوى والبنات خدو بالهم
نجوى : اي ياعم السناره غمزت
سالي: شكلها كدا يا نجوى شغالين بصات ل بعض
رنيم: سيبوها ف حالها يا بنات انتو هتحسدوها
انا: اسكتو بقا **** يحرقكم😂الواد قمر اووي
كلهم ردو ف صوت واحد اووي😂.... لقيت جوزي بيتصل... انا: ايه النكد دا
نجوى : قومي يا اختي رودي ع المحروس
وفعلا قومت وطلعت برا الكافيه ورديت عليه
انا: الو
عبده: اي يا ياسمين لسه مع البنات
انا: اه يا عبده فيه حاجة ولا اي
عبده: لا بشوفك انا قاعد مع ناس صحابي
انا: طيب انا اصلا ساعه بكتير وهروح
عبده: ماشي وانتي مروحه كلميني
وقفلت معاه لقيت الشاب اللي كان بيبوصلي دا جمبي ف بصيت ليه وبعدين تقريبا كان عايز يقول حاجه بس رجع ف كلامو ودخلت عند البنات تاني فضلنا قاعدين وهوا بردو عمال يبوصلي

نجوى : بت يا ياسمين الواد شكلو واقع خالص
انا: وانا اعمل اي يعني
نجوى : شوف اللي عامله تقلانه وهوا هيطلع من عينها
انا: هوا قمر الصراحه يخربيت جسمو سكسي اووي
سالي: سكسي اي اتنيلي
انا: بت انتي انا شاكه فيكي اصلا انتي بتحبي البنات شكلك
سالي: مافيش احلى من الناعم مع بعضو جربيني بس وهعجبك اووي
انت: ههههههههه لا يا قلبي ان مكانش فيه زب كدا يرشق ف كسي ولا ايد خشنه تعصر ف بزازي وطيزي مقدرش احس ب اي متعه

وفضلنا نضحك مع بعض وبعديها قومنا وكل واحده روحت وفضلنا نروح الكافيه دا على طول وكان الشاب اللي شوفتو بردو بيروح ويفضل باصصلي وف مره كنت ف الكافيه وطلعت برا شويه لقيتو اجا ورايا واخيرا نطق
الشاب: لو سمحت
انا: ايوا في حاجه
الشاب: انا مش بعاكس و**** بس انا عايز اتكلم معاكي
انا: معلش مش هينفع عن اذنك
الشاب: طب ثانيه بس خودي رقمي وخلينا نتكلم مش هينفع وقفتنا دي
انا: وانت تعرفني منين ونتكلم ليه
الشاب: معلش كلميني وهفهمك ياستي اقولك خودي انتي رقمي وكلميني وقت ما تحبي
بعد تفكير شويه طلعت فوني واخدت رقمو وقالي رقمي بقا معاكي كلميني اي وقت
انا: اوكي
ومشيت وسيبتو وحكيتو للبنات وكنت مبسوطه لان هوا كان عاحبني

روحت البيت دخلت خدت شاور ولبست قميص احمر نص كم قصير وماسك ع جسمي وفضلت قاعده مستنيه عبده كان قالي ان هوا هيتأخر... فضلت ابوص للرقم وافكر اتصل ولالا وانا بفكر لقيت نجوى بتتصل
انا: **** يحرقك قطعتي حبل أفكاري
نجوى : كنتي هتكلميه ولا اي
انا :مين قالك😂😂
نحوي :عيب عليك اصاحبييييي حفظاكي
انا: مش عارفه متوتره ولو كلمتو هقولو اي مش عارفه انا شوفتو لابس دبله ف ايدو الشمال يعني شكلو متجوز
نجوى : طب واي يعني ما انتي متجوزه مع ان جوزك مش وحش معاكي
انا: انا محتاجه جنس محتاجه احس ب نفسي ك أنثى محتاجه راجل يشوفني صح مش يديني فلوس وخلاص
نجوى : اسكتي ونبي يا نحنوحه
انا: ونبي يا اوختي أوقات بحس ان عبدو جوزك انتي من كتر ما بتدافعي عنو
نجوى: ههههههههه انا عشان مطلقه ف بحب الرجاله اووي
انا: اه انتي هتقوليلي تلاقيه بياكلك اصلا
نجوى : اووي يا ياسمين كل يوم لازم أجبهم قبل ما انام ومافيش استغناء عن الخيار والكوسه
انا: لالا دا احنا نبقا نجيب واحد صناعي ونشتغل بيه ف نفسنا انا وانتي
نجوى: دي فكره جنان موافقه
انا: يلا هقفل كدا ونتكلم تاني
نجوى : باي يا قلبي
وقفلت معاها

وقررت اكلمو اخيرا

....... وبس كدا الجزء الأول خلص لو عجبكوا وعايزين اكمل اكتبولي ف الكومنتات.... سلام يا حلوين❤️😘❤️
كمل يا برنسيسا وما تتاخري
 
البدايه جميله توحي بالإثارة كملي 🌺
 
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: gary wolf

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%