NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عرفت من فتره ان اختي الكبيرة بتكلم شباب وكل النواضيع بينهم جنسيه وعملت مشكله معاها وموصلتش الموضوع لوالدي وبعدين اكتشفت امبارح انها لسه بتتكلم معاهم وبتبعتلهم نودز
دلوقتي اتصرف معاها ازاي؟؟
كم عمرك

إستغل الفرصه
عرفت من فتره ان اختي الكبيرة بتكلم شباب وكل النواضيع بينهم جنسيه وعملت مشكله معاها وموصلتش الموضوع لوالدي وبعدين اكتشفت امبارح انها لسه بتتكلم معاهم وبتبعتلهم نودز
ونيكها إنته أولي بجسمها

فهمها ان البيت له باب واللي عاوزها مش هيخش من الشباك ويسرق زي مابيعمل كدا وانه كدا بترخص نفسها ليه ومش هيشتريها. عمره طول ماهيا كدا

احا مش عارف اقولك ايه

• عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)
نعم ، أتفهم ما تقصدينه.. لكنه يجعلني أري لأي درجة نحن كمجتمع واقع في مفارقة بين التوفيق بين رغباتنا الإنسانية ونظرتنا لتلك الرغبات ، حرية شخصية مادام لم يعلم عنها أخد، حق أخوها عليها وحقها عليه ما هو ؟
من له حق الحكم عليها ونحن جميعا ما نحن؟! هذه اسئلة تطفيء شهوة ألف رجل
بص حضرتك الموضوع دا اتهرى كلام وبحث من كل النواحى - دين ومجتمع وقوانين واعراف - وفى الاخر محدش اتفق على حاجه
بس انا هقول على الواقع الموجود دلوقتى :
- فى مجتمعتنا العربيه الست من حقها تعمل كل حاجه نفسها فىها بس فى السر ومن غير محد يعرف
ولكن لو حد من اهلها خلاص مبقتش حرة نفسها ولازم توفق امورها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الدكر الشرقاوى و محترف اربعينى
بص حضرتك الموضوع دا اتهرى كلام وبحث من كل النواحى - دين ومجتمع وقوانين واعراف - وفى الاخر محدش اتفق على حاجه
بس انا هقول على الواقع الموجود دلوقتى :
- فى مجتمعتنا العربيه الست من حقها تعمل كل حاجه نفسها فىها بس فى السر ومن غير محد يعرف
ولكن لو حد من اهلها خلاص مبقتش حرة نفسها ولازم توفق امورها
كلامك صحيح يا مدام، تحياتي

قرب منها وبعد شهر شوف اقرب شجرة مانجوا قريبه منك واقطف لها ثمره نيئه وقلها كلي وصمم تذوقها هتنفر منها اوي اوي وبعدين انزل معاها عند اي محل عصير مانجو وخليها تذوقها بعد ما استوت ولما تشكر في طعمها اوي قلها دايما الحاجه لما تبقى في وقتها اطعم بكتير

الكلام في البداية وخوفها من الفضيحة . وان الجنس مش مستاهل فضايح وممكن توصل لعقاب شديد
والتالي التهديد

كل انسان ليه حريته الشخصية
انت بتتكلم بالجنس ...
وراضي علي أن البنات تكلمك بالجنس...
ورافض اختك تتكلم بالجنس....

صلح من نفسك وبعدين شوف الآخرين.
يا اما تسيب كل انسان يفعل ما يحلو له.
بعيد عن الممارسات الطبيعيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل