NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سديم

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عرفت من فتره ان اختي الكبيرة بتكلم شباب وكل النواضيع بينهم جنسيه وعملت مشكله معاها وموصلتش الموضوع لوالدي وبعدين اكتشفت امبارح انها لسه بتتكلم معاهم وبتبعتلهم نودز
دلوقتي اتصرف معاها ازاي؟؟

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: محترف اربعينى, ياسمين الجندول, @The GodFather@ و 7 آخرين
عرفت من فتره ان اختي الكبيرة بتكلم شباب وكل النواضيع بينهم جنسيه وعملت مشكله معاها وموصلتش الموضوع لوالدي وبعدين اكتشفت امبارح انها لسه بتتكلم معاهم وبتبعتلهم نودز
كلمها وهددها انها لو مبطلتش هتوصل الموضوع لباباك

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: T i to, أحمد السويسي, Maxxx_PlayerxXx و 2 آخرين
انا كلمتها كذا مره قبل كدا والمشكله ان والدي شديد اوي ممكن يموتها فيها فانا بين تارين اما اني اعرف والدي ونش عارف هيتصرف معاها ازاي او سيبها تكمل الي بتعمله وانا اكيد نش هسيبها كدا

• عجبني
التفاعلات: فكرى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتكلم معاها بحنيه قولها انا تعبان جنسيا و بدي امارس الجنس .. اذا قالت لك لا قولها راح افضحك واقول لابوكي
يا عمي احنا مش كدا

• حبيته
انا مع الحل دا لو عايز حل جزري
متخافش مش هيموتها للدرجاتي
مبرووووك رجوعك لينا حمد لله علي السلامه يا مدام دعاء

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى، مدام دعاء و سديم
انا مع الحل دا لو عايز حل جزري
متخافش مش هيموتها للدرجاتي
مبرووووك رجوعك لينا حمد لله علي السلامه يا مدام دعاء
متشكر جدا ليك

• عجبني
انت عرفت ازاى انها بتكلم شباب؟
وعرفت منين انها بتبعت نودز؟

انت عرفت ازاى انها بتكلم شباب؟
وعرفت منين انها بتبعت نودز؟
كنت بعمل مكالمه من تليفونها والرساله اتبعتت لما دورت لقيت بلاوي
وامبارح اختي الصغيره الي قالتلي انها بتتصور عريانه فلما دورت تاني لقيت الشات كله نودز

• عجبني
كنت بعمل مكالمه من تليفونها والرساله اتبعتت لما دورت لقيت بلاوي
وامبارح اختي الصغيره الي قالتلي انها بتتصور عريانه فلما دورت تاني لقيت الشات كله نودز
قولها انك لقيت صورها ع المنتدى وهتتفضحى.. وان الشباب بياخدوا الصور وينشروها

• عجبني
التفاعلات: فكرى و حسن٩٤
قولها انك لقيت صورها ع المنتدى وهتتفضحى.. وان الشباب بياخدوا الصور وينشروها
فكره حلوه تسلم يا غالي

• عجبني
التفاعلات: فكرى و kemet
أهم حاجه الصور دي تتحذف عشان محدش فيهم ينشرها + اتكلم معاها وفهمها ان دا غلط + لو مرضتش قول لوالدك أحسن من الفضيحه واحنا في مجتمع قذر ما بيصدق يلاقي لحمه ينهشوا فيها 🙂

• حبيته
أهم حاجه الصور دي تتحذف عشان محدش فيهم ينشرها + اتكلم معاها وفهمها ان دا غلط + لو مرضتش قول لوالدك أحسن من الفضيحه واحنا في مجتمع قذر ما بيصدق يلاقي لحمه ينهشوا فيها 🙂
رايك يحترم + شكرا ليك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى و إيرين إبن الحج يغير
  • بيضحكني
التفاعلات: موجب فحل نيك
قرب منها و اتكلم معاها و صاحبها و فهمها اعتزازاها بنفسها هو اهم شئ
انا عارف انت عملة كده مرة بس ليك مرة كمان
و التالتة مارس معاها الحزم و خد التليفون منها و لما تيجي رايحه او جاية انزل معاها
حتتعب شوية بس دي اختك في الأول و الاخر و ده عرضك

• حبيته
مافيش حنيه فى الموضوع دا دى بتبعت لشباب نودز يعنى اسف شر**** لازم تهددها بانها توقف الموضوع قلها كدا:
حاجه من الإتنين يأما انا هقول لأبوكى او يا ابوكى مسيرة يعرف بفضيحة و ساعتها كدا كدا نهايتك هتبقى زفت.(اتكلم بعافوية و صوتك ملاين و واثق من نفسك)
و مش هيشفع فيكى حد خلاص وقتها.

فى حركة حلوه ممكن تعملها: ممكن تاخد صوارها و بعد كام يوم تعمل نفسك كنت بتقلب فى مواقع سكس و تقولها ان صورها انتشرت و كلها كام يوم و فضيحتها تبقى بجلال و تجنبها و استعر منها عشان تبقى تحس على دمها.

اهم حاجه تبقى مكبر الموضوع قدمها عشان تحس اقد ايه الوضع خطير و خرج عن السيطرة.

بس يسطا الحل النهائي عشان تحسم الموضوع لو كل الحلول فشلت يبقى تقول لأبوك و امك.

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: T i to, فكرى, حسن٩٤ و شخص آخر
طالما هي عارفة انك عارف ومخافتش يبقي تقول لأبوك علي طول لأن صدقني هتكون نهايتها وحشة لو باباك عرف من برة او بفضيحة وبردوا لما تعرف باباك خليك جمبها علشان باباك ميعملهاش حاجة تضرها هي انسانة وكلنا بنغلط في الأول والأخر
انا بكلمك لأني مريت بنفس التجربة

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو، الجنتل حوده و سديم
نصيحه زيادة اطقس و شوف مين صاحبتها و اعرف قررهم عشان النسوان بتشجع بعض سعات على الغلط.
شوف مين او ايه مبوظ أختك و خليها تبعد عنه.
أهم حاجة البت متطلعش عبيطة و تكون مصوره وشها.
فهمها انك بتحبها و خايف عليها بس فى نفس الوقت الى هى بتعمله هتحط راسك و راس اختكم الصغيرة و امك و ابوك و العيلة كلها فى التراب دى مش حاجة تخصها هى بس عشان كده انت مش هتسكت.

أفهم منها بردو هى بتعمل كده ليه: فلوس، شرمطة و خلاص عايزه انتباه ولا عندها شهوة عشان تعالج المشكلة.

و جوزوها عشان هى و انتم ترتاحوا

الموضوع مش سهل ومينفعش فيه السكوت لازم تخوفها انك هتقول لباباها وان ده اخر انذار ليها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%