NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة مشكلة إحساس السرقة/ احساس انك حرامي

احمد أخو مني

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
اول مرة في حياتي اشرف هي النهاردة طول عمري مكفي نفسي بنفسي وديما انا اللي يصرف علي اهلي ومباخدش منهم جنيه شغال شغلانة بتكفيني وبيفيض كمان

لكن .
بقالي شهر مبشتغلش الدنيا واقفة عليا حرفيا مفيش جنيه بيدخلي النهاردة كنت نازل وآخر ١٠ ج في جيبي وكنت سايبها ع **** اني هروح بفلوس م الشغل لكن كالعادة واقفة ومفيش فلوس بعد ما روحت لقيت مطلوب مني حاجة ضروري ومش معايا فلوس ولاول مرة فتحت الدولاب وسرقت من فلوس امي ٢٠٠ جنيه وانا في نيتي اني هرجعهم ٤٠٠ لما اشتغل بس ضميري فاشخني و حاسس اني معنديش كرامة زعلان اوي من نفسي حد قبل كده مر بموقف زي ده وعملت أي

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و M&I
اول مرة في حياتي اشرف هي النهاردة طول عمري مكفي نفسي بنفسي وديما انا اللي يصرف علي اهلي ومباخدش منهم جنيه شغال شغلانة بتكفيني وبيفيض كمان

لكن .
بقالي شهر مبشتغلش الدنيا واقفة عليا حرفيا مفيش جنيه بيدخلي النهاردة كنت نازل وآخر ١٠ ج في جيبي وكنت سايبها ع **** اني هروح بفلوس م الشغل لكن كالعادة واقفة ومفيش فلوس بعد ما روحت لقيت مطلوب مني حاجة ضروري ومش معايا فلوس ولاول مرة فتحت الدولاب وسرقت من فلوس امي ٢٠٠ جنيه وانا في نيتي اني هرجعهم ٤٠٠ لما اشتغل بس ضميري فاشخني و حاسس اني معنديش كرامة زعلان اوي من نفسي حد قبل كده مر بموقف زي ده وعملت أي
كنت طلبت منها احسن

• عجبني
التفاعلات: . ...
ازاي تسرق والدتك؟

لكن .
حاول متعملش كدة تاني وعرف امك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت لو كنت بتصرف فعلا كنت طلبتهم منها و متكسفتش

خلاص يا جدعان رجعتهم النهاردة ١٠٠٠ جنيه بدل ال ٢٠٠ اللي خدتها ومش هكررها تاني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%