NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كاتب_أكواد

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أخباركم ايه و إزيكم
أنا متزوج من 4 سنين و نصف و للأسف كان إختياري غلط, مراتي إنسانة محترمة و كويسة بس للأسف توافقنا الجنسي زي الزفت مع انه لما بيحصل بنكون مبسوطين بس الموضوع بقي نادر انه يحصل يعني في الشهر كله ممكن مرتين او 3 بالكتير علشان هي دايماً مضغوطة و تعبانة و اوقات برضه انا بكون مقريف من الشغل مثلا
مفيش كيميا بينا هي مش بتحب التجديد و لا التغيير, نادر جداً مثلا إنها تشتري لانجيري بمعنى نادر من ساعة ما اتجوزنا ممكن اشترت 5 او 6 قمصان نوم بس
و انا اتخنقت فعلاً
و الموضوع قلب معايا بإدمان إباحية, اي وقت فاضي عندي مقضية على مواقع السكس و بدأت أدور إني أخونها أونلاين زي شات و كدا, بس الحوار دا بضان برضه و بعد ما بعمله بحس بتأنيب ضمير و مش عارف أعمل ايه
أنا هنا واخدها فضفضة علشان عارف انه غالباً مفيش حل

• عجبني
التفاعلات: سراب انسان
لاء ازاي في جميع الحلول كمان ..... ✌️

*انت عودتها من البداية علي كدة فلازم يحصل عندك فتور الوقت 🤷🏽‍♀️
* بتقول ست بيت والمفروض بتحبك عشان مكملة .

الحل,🤛🤜

اولا : لازم تعلي جرعة الاهتمام بيها من حيث الدلع والكلام الي اكيد انت مفتقدة ومتنكرش .
ثانيا : اشتري انت اي حاجة شايفها مثيرة وهتغير من انطبعاها عن الجنس وانت كمان هتتلهف عليها اكتر وهتتشجع علي الكلام.
ثالثاً: أضعف حاجة عندنا الوداااان ( الأذن يعني ) اوعي تمنع كلام سواء حب او جنسي أو مهيج عشان تحرك الأنوثة جوها.
رابعا : فتح عينيها شوي ( مقصدش تحرر أو زفت ) اقصد احكي ليها حكايا وهمية عن اصحابك سي مثلا صحبك بيعمل مرة كل يوم وكدة يعني ومراته مش حلوة زيك والكلام دة .
خامسا : معظم الوقت احنا بنبقي عايزين بس الكسوف والخوف بيداري كتير ( إبداء بنفسك ) وخرج الأنوثة الي جواها .

جرب وابقي طمنا بليز 🤛🤜

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: HazemElmasry, مثير زوجتي, مصطفى مصطفى و شخص آخر

الحل,🤛🤜

اولا : لازم تعلي جرعة الاهتمام بيها من حيث الدلع والكلام الي اكيد انت مفتقدة ومتنكرش .
ثانيا : اشتري انت اي حاجة شايفها مثيرة وهتغير من انطبعاها عن الجنس وانت كمان هتتلهف عليها اكتر وهتتشجع علي الكلام.
ثالثاً: أضعف حاجة عندنا الوداااان ( الأذن يعني ) اوعي تمنع كلام سواء حب او جنسي أو مهيج عشان تحرك الأنوثة جوها.
رابعا : فتح عينيها شوي ( مقصدش تحرر أو زفت ) اقصد احكي ليها حكايا وهمية عن اصحابك سي مثلا صحبك بيعمل مرة كل يوم وكدة يعني ومراته مش حلوة زيك والكلام دة .
خامسا : معظم الوقت احنا بنبقي عايزين بس الكسوف والخوف بيداري كتير ( إبداء بنفسك ) وخرج الأنوثة الي جواها .

جرب وابقي طمنا بليز 🤛🤜
بعمل معظم الحاجات دي بس مفيش نتيجة للأسف و بالعكس أنا علمتهاا حاجات كتير جداً بس الموضوع فعلاً يخنق مفيش اهتمام بنفسها ولا بيا ولازم أنا اللي أطلب
و من كتر ما جربت و حاولت الموضوع وصل معايا لمرحلة مش فارقة خلاص

الحل,🤛🤜

جرب وابقي طمنا بليز 🤛🤜
خد الكلام دا من اختك ومتضورش وراها وحاول ديما ابعد عن انك تخون مراتك أنا كنت زيك وحاولت اجدد وجابت نتيجه

• عجبني
التفاعلات: HazemElmasry و كاتب_أكواد
خد الكلام دا من اختك ومتضورش وراها وحاول ديما ابعد عن انك تخون مراتك أنا كنت زيك وحاولت اجدد وجابت نتيجه
ميرسي يا درش 🌹

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
صديقي حاول التغيير يكون من عندك في البداية

انت فاجئها بهدايا لانجري واطلب منها تلبسهم في نفس اليوم

غير مكان العلاقة سواء في البيت او خارج البيت مثلا شاليه او فندق

اطلب منها تتمشو بالليل وبادلها كلام غزل وحب

استمر بالمحاولة وانا متأكد رح تتجاوب معك

بتمنالكم السعادة وطمنا عنكم

بص ياخويا
انا من كلامك باينلي ان مراتك ماعندهاش مشكلة
انت الي ادمنت القباحية دي و مستني منها تكون زي الافلام! ما هي لو مش بتعمل حاجة فيومها نقول تتمكيج و تتروق و تدلعك مع ان اادلع مش لازم يبقى كل يوم!
يعني حياتك الجنسية مش ترميها فوق كتافها و تقول مافيش توافق
انتم بتعملو عالرتم العادي و اكتر كمان! مرة فالاسبوع كويس!
عاوز اكتر: اتصرف و ريحيها و ريح نفسك..
يمكن التغيير يحون في طريقة حياتكم، شوف انت ممكن تساعدها ازاي انها ترتاح… او عيد شهر عسل تاني ! شغل عبد الحليم.. جيب ورد… شوكولاطة
انت حتشوف الكلام ده اهبل، لكن جيب الحاجات دي من غير مقابل و قول كلام حلو قبل النوم من غير مقابل جنس… قرب من قلبها و خليها فحظنك وًبعدين قول انو مافيش توافق
ست البيت مش قطة… لازم كل ده يحصل وبطل الافلام دي! انت بقى عندك ادمان بياثر على توقعاتك! الحياة غير الافلام ياخويا

• عجبني
التفاعلات: كاتب_أكواد
تمام شكراً ليكم كلكم
هجرب تاني

خدت بالى انك كاتب رد على كومنت انك بتعمل كل ده .. بس انت موصلها ان بتعمل كده علشان علاقه مش علشان عاوز تشوفها دايما حلوة او بتحبها
حاول دايما تخلى يومك ميعديش عليك غير لما تتصل بيها تتطمن عليها تقولها كلمتين حلويين

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو في مشكلة كمان انه احنا ال 2 بنشتغل من البيت فوش بعض طول الوقت, مفيش شوقة ولا لهفة برضه بينا

الرومانسية والكلام الجميل وتلطيف الجو سيجعل حياتكما تتغير نحو الافضل
خذها في اجازة غير الجو ستجد تغييراً في ذلك

تحياتي لك

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%