NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كاتب_أكواد

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
إزيكم يا جماعة
للأسف أنا في مشكلة و محتاج مشورة منكم
أنا متجوز من 5 سنين و إختياري ممش هنكر كان غلط من الأول كنت صغير 25 سنة و خبرتي في الحياة قليلة
للأسف أنا عندي طبع سيئ جداً أنا بسامح كتير جداً في حقي و بطنش بس في لحظة كل حاجة بالنسبة ليا بتنتهي مهما حاول الشخص التاني يصلح أو يغير من نفسه
زوجتي أخلاقها كويس و أهلها ناس محترمين مقدرش أنكر و لكن عصبية جداً أقل حاجة زعيق و عصبية و احيانا ممكن تغلط بالكلام
في الأول كنت بتكلم معاها بالراحة و أفهمها الغلط و تتعدل شوية و ترجع تاني و بعد كدا بفترة طويلة بقيت عصبي و بكسر و برزع في البيت علشان تخاف و تسكت و برضه تتظبط شوية و خلاص
دلوقتي هي تقريبا ممبتغلطش بس أنا في الحقيقة قفلت منها بسبب موقف كان حصل من كام شهر و مبقيتش شايفها خلاص بتحاول تصلح من نفسها كتير و تغير من نفسها بس بالنسبة ليا أنا مش قابل دا خلاص و مش عارف أعمل ايه حتى العلاقة الزوجية مبقيتش بطلبها منها أصلا و بستنى لما هي تطلب, بقيت بكرهها تقريبا مش هنكر و بالعكس بقيت أنا العصبي و أنا اللي ببدأ بالغلط
حد عنده نصايح مخربش البيت إزاي و إزاي أحاول اتقبلها تاني

• عجبني
التفاعلات: Alfâ7d
هناك أشياء تحدث في الحياة الزوجية لو فكر الإنسان فيها لولع في الطرف الآخر. لكن للأسف هذا طبيعي وفي هذه الأحيان اعتبر أن الطرف الآخر أصابته لوثة عقلية ففعل ما فعل وتابع حياتك. إن لم تفعل ذلك تتعقد الحياة كثيرا وليست هناك فائدة مرجوة.
قل لنفسك أنا عاقل وهي مجنونة وأنا مسؤول عن هذا المركب ولن أودي به إلى الغرق. طبعا الفكرة لست أحسن فكرة ممكنة لكن أفضل الموجود.

إزيكم يا جماعة
للأسف أنا في مشكلة و محتاج مشورة منكم
أنا متجوز من 5 سنين و إختياري ممش هنكر كان غلط من الأول كنت صغير 25 سنة و خبرتي في الحياة قليلة
للأسف أنا عندي طبع سيئ جداً أنا بسامح كتير جداً في حقي و بطنش بس في لحظة كل حاجة بالنسبة ليا بتنتهي مهما حاول الشخص التاني يصلح أو يغير من نفسه
زوجتي أخلاقها كويس و أهلها ناس محترمين مقدرش أنكر و لكن عصبية جداً أقل حاجة زعيق و عصبية و احيانا ممكن تغلط بالكلام
في الأول كنت بتكلم معاها بالراحة و أفهمها الغلط و تتعدل شوية و ترجع تاني و بعد كدا بفترة طويلة بقيت عصبي و بكسر و برزع في البيت علشان تخاف و تسكت و برضه تتظبط شوية و خلاص
دلوقتي هي تقريبا ممبتغلطش بس أنا في الحقيقة قفلت منها بسبب موقف كان حصل من كام شهر و مبقيتش شايفها خلاص بتحاول تصلح من نفسها كتير و تغير من نفسها بس بالنسبة ليا أنا مش قابل دا خلاص و مش عارف أعمل ايه حتى العلاقة الزوجية مبقيتش بطلبها منها أصلا و بستنى لما هي تطلب, بقيت بكرهها تقريبا مش هنكر و بالعكس بقيت أنا العصبي و أنا اللي ببدأ بالغلط
حد عنده نصايح مخربش البيت إزاي و إزاي أحاول اتقبلها تاني
حاول تحبو بعض من تاني وجددو علاقتكو يعني اعملها مفاجأة وتاخدها وتسافرو الغردقة او العين السخنة او شرم الشيخ وهتلها هدايه واهتم بيها

حاول تكسر روتين حياتكم اخرجو غير حياتك شوية واعلم انك قائد المركب وافتكر أن انت مكنتش طايقها لما كانت كده هتعرف انها اتغبرت عشانك انت كمان ارجع لوضعك الطبيعي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حاول تفتحوا صفحه جديده مع بعض سافروا يومين و اتعاهدوا مع بعض علي الصلاح التام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%