NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة مشكلة محتاج رايكوا اعمل ايه مع صاحب عمري

غدر الناس

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي انا عندي مشكله انا بقالي فتره متغير و كنت مكتئب و حالتي بالبلا و حاجه قرف و نيله و كنت لوحدي و محدش جنبي
المهم يعني انا عندي صاحب من واحنا ١٤ سنه واحنا سوا بقالنا سنين كتير مع بعض بعدنا اول ترم اول ما دخلنا الكليه بسبب زحمه الدنيا و كده و بعدين رجعنا ننزل تاني سوا و بعدين هو دخل شرطه و بينزل إجازات كل حوالي اسبوعين مش دي مشكله المشكله بقي انه بقي لما ينزل ميكلمنيش ولا يسأل عليا وعلي طول انا اللي بجري اسأل واشوفه و اكلمه و هو بقي بينزل مع ٢ صحاب تانين انا عارفهم وهما عارفني بس بقوا بينزلوا هما ٣ بس من غيري و محدش فيهم بيكلمني و احنا اصلنا مش من قاهره ف كل ما ينزل اجازة لازم نطلع يوم كده نخرج ف قاهره ف اخر اجازة نزلها كانت في العيد و كلمني قالي ننزل و بتاع و كده بس قالي في مشوار مع ماما و فضلت سهران مستنيه لغايه ما غلبني النوم صحيت تاني يوم لقيته بيقولي يسطا متزعلش مني علي الحركه اللي عملتها مكنتش فاهم لغايه لما لقيته هو و ٢ صاحبنا تانين سافروا من غيري و محدش عبرني ولا حتي قالي انه مش هايعرف ينزل مثلا بدل ما كان قاعد مكدرني زي الكلب مع اني اليوم اللي قبلها نزلت رحتله تحت بيته ساعه ٣ الفجر علشان نتكلم واشوفه ماله علشان حاسه متغير معايا علشان احنا عشرت سنين طويله بجد و قعدنا ساعتين نتكلم واقوله انا شايفه متغير معايا ف ايه و كده و اسأله لو زعلان مني او عملت حاجه تضايقه او اي حاجه بس كل اللي قاله اني بقيت بفكر زياده عن اللزوم و ان مفيش حاجه و تاني يوم سافر و سابني متكدر و لما نزل من كليه النهاردة معبرنيش و نزل مع ال ٢ التانين ف انا معرفش اكلمه انا للمره الالف ولا لا انا صعبانه عليا نفسي اوووي و بعيط بجد وانا بكتب الموضوع بس احيانا بقول ده صاحب عمرك امشيله انت وكده بس انا نفسي احس ب تقدير بجد واني حد مرغوب فيه انا و**** بحبه بجد و هو اغلي صاحب ليا ف الدنيا كلها بس معرفش في ايه وانا و**** معملتش حاجه تضايقه بجد

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: fares07، Maxxx_PlayerxXx و مرحب
ياريت الناس ترد تقولي اعمل ايه اجري ابدا انا ب كلام ولا اسكت انا حقيقي مش عارف اعمل ايه

بص يا صاحبي انا مش هقدر اديك النصيحة المناسبة طبعا عشان الموقف وابعاده و الموضوع مش كلمه عابره ديه صحوبيه

لكن انت ما تقتلش نفسك بال حياه ليه ما تتصاحبش على ناس جديدة و تقابلهم

اى علاقه صحوبيه بيجى عليها وقت تبقى هاديه شويه

و ماتشيلش همه دلوقتى فكر فى نفسك ولو دقيقه

• عجبني
التفاعلات: Jooks
بص يا صاحبي انا مش هقدر اديك النصيحة المناسبة طبعا عشان الموقف وابعاده و الموضوع مش كلمه عابره ديه صحوبيه

لكن انت ما تقتلش نفسك بال حياه ليه ما تتصاحبش على ناس جديدة و تقابلهم

اى علاقه صحوبيه بيجى عليها وقت تبقى هاديه شويه

و ماتشيلش همه دلوقتى فكر فى نفسك ولو دقيقه
هو انا عندي ناس صاحبي تانين اه بس مش قريبين مني زيه هو أقرب
و العلاقه بينا مش هاديه دي شبهه مقطوعه هو بينزل و يسافر و يروح و يجي من غير ما يعرفني كأنه مش محتاجني ف حياته بجد ف انا معرفش اجري اكلمه انا ولا اسكت خالص انا لغايه دلوقتي بقول لو مش كلمني هاكلمه اعاتبه بكره

هو انا عندي ناس صاحبي تانين اه بس مش قريبين مني زيه هو أقرب
و العلاقه بينا مش هاديه دي شبهه مقطوعه هو بينزل و يسافر و يروح و يجي من غير ما يعرفني كأنه مش محتاجني ف حياته بجد ف انا معرفش اجري اكلمه انا ولا اسكت خالص انا لغايه دلوقتي بقول لو مش كلمني هاكلمه اعاتبه بكره
بص انا الصراحة لو قلت لك متكلمهوش كده انا اخاف الحاجز يتضخم اخاف اقولك تكلمه يحصل الملل او العتاب

صديقى نصحتى انك توطد علاقتك بصديقاك التانين وشوف الشله ال فيها صديق عمرك انت ليه ما تقعدش معاهم اكثر فى غيابه و هتلاقيهم بيفتكروك و ينادوك

بس نصحتى ما تحاول تغير نفسك او تيجى على طبعتك عشان اصدق الاصدقاء

بص انا الصراحة لو قلت لك متكلمهوش كده انا اخاف الحاجز يتضخم اخاف اقولك تكلمه يحصل الملل او العتاب

صديقى نصحتى انك توطد علاقتك بصديقاك التانين وشوف الشله ال فيها صديق عمرك انت ليه ما تقعدش معاهم اكثر فى غيابه و هتلاقيهم بيفتكروك و ينادوك

بس نصحتى ما تحاول تغير نفسك او تيجى على طبعتك عشان اصدق الاصدقاء
ماهو ده اللي انا تاهه فيه و خايف و مش عارف اعمل ايه قولت اخد رايكوا
انا الاتنين صاحبه التانين صحابي و بنزل معاهم في غيابه بس هما اصلا في غيابه مش بينزلوا يعتبروا آخرهم ينزلوا تحت بيت نص ساعه ب الظبط و يطلعوا تاني ب حكم انهم جيران بس مش بينزلوا خالص

ماهو ده اللي انا تاهه فيه و خايف و مش عارف اعمل ايه قولت اخد رايكوا
انا الاتنين صاحبه التانين صحابي و بنزل معاهم في غيابه بس هما اصلا في غيابه مش بينزلوا يعتبروا آخرهم ينزلوا تحت بيت نص ساعه ب الظبط و يطلعوا تاني ب حكم انهم جيران بس مش بينزلوا خالص
طب ما تجرب تجمع انت الشله و تعملوا حاجه بتحبوها انتم الاربعه او انتم الثلاثة مبدأياً

وعلى فكره العتاب مش عليك هو اصلا المهارات الاجتماعية فى النازل من زمان

وسامحنى لو لقيت كلامى مكرر

ياسطا الصحوبية مش جواز ، صاحب غيره و هو يفضل صاحبك عادي!!

طب ما تجرب تجمع انت الشله و تعملوا حاجه بتحبوها انتم الاربعه او انتم الثلاثة مبدأياً

وعلى فكره العتاب مش عليك هو اصلا المهارات الاجتماعية فى النازل من زمان

وسامحنى لو لقيت كلامى مكرر
نعمل ايه مثلا
يعنى اي مهارات في نازل
لا كتر خيرك اصلا انك تساعدني

ياسطا الصحوبية مش جواز ، صاحب غيره و هو يفضل صاحبك عادي!!
يسطا انا مش بتكلم عن مجرد صاحب ده اكتر من اخويا بجد ويعرف عني كل حاجه اهلي نفسهم ميعرفوهاش و مش ب ساهل كده

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
يسطا انا مش بتكلم عن مجرد صاحب ده اكتر من اخويا بجد ويعرف عني كل حاجه اهلي نفسهم ميعرفوهاش و مش ب ساهل كده
ماشي هو أخوك ، بس خلى عندك صحاب تانيين تخرج معاهم و تتكلم معاهم و كده!!

• عجبني
التفاعلات: مرحب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نعمل ايه مثلا
يعنى اي مهارات في نازل
لا كتر خيرك اصلا انك تساعدني
يعنى التواصل ما بين البشر وجه لوجه بقى اقل بكتير

مفيش الصراحة اقتراحت فى دماغى. لاماكن او افكار

انا بحاول اديك الخطوط العريضه

ماشي هو أخوك ، بس خلى عندك صحاب تانيين تخرج معاهم و تتكلم معاهم و كده!!
منا عندى بس انا زعلان اننا وصلنا لمرحلة اننا شبهه منعرفش بعض وعاوز احل الدنيا

• محزن
يعنى التواصل ما بين البشر وجه لوجه بقى اقل بكتير

مفيش الصراحة اقتراحت فى دماغى. لاماكن او افكار

انا بحاول اديك الخطوط العريضه
ولا انا عندى حاجه اقدر اعملها

• الموضوع ده يدعو للتفكير
منا عندى بس انا زعلان اننا وصلنا لمرحلة اننا شبهه منعرفش بعض وعاوز احل الدنيا
مفيش صاحب هيفضل معاك طول العمر ، حتى أخوك لما هو بيتجوز و أنت بتتجوز مش بترجعوا زي الأول...دى سنة الحياة!!

@
طب استنى شوف الاصدقاء هنا ممكن يساعوك
ازاى
واتمنى اكون ساعدتك
مستني بقيت الناس ترد لو تعرف حد ياريت تمنشن له
و شكرا ل مساعدتك ❤️

• حبيته
مفيش صاحب هيفضل معاك طول العمر ، حتى أخوك لما هو بيتجوز و أنت بتتجوز مش بترجعوا زي الأول...دى سنة الحياة!!
ايوة بس المشكله ان مفيش حاجة بتحصل تخلينا نبعد عن بعض و بصراحه لا في ناس يفضلوا صحاب عمر

• محزن
ايوة بس المشكله ان مفيش حاجة بتحصل تخلينا نبعد عن بعض و بصراحه لا في ناس يفضلوا صحاب عمر
مش عارف أقولك أيه الصراحة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%