NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فكرت فى كدا بس الدنيا تطورت دلوقتى مش زى زمان كاميرات الشرطه فى كل مكان وناس كتير عملت كدا واتجابت فى الاخر وبقت فضيحه وانا كنت واخد عهد على نفسى عشان بحبها لازم تطلع من بيت ابوها وهى رأسها مرفوعه مش أحدها اكسرها واكسر كرامتها وافضحها
يوجد اختراع جميل اسمه **** و ما بيكسر كرمتها الا الحرام و انت طالب الحلال علي سنة **** و رسوله

ملقتش حد افضفض معاه قولت ادخل اتكلم معاكم هنا يمكن الاقى حد يسمعنى أنا مش عايز حلول أنا عايز افضفض بس
حب حياتي راحت منى حاولت كتير اوى أحافظ عليها وتفضل معايا بس أهلها كان من ناحيتهم رفض شديد لدرجه ان أنا فضلت احاول معاهم 3 سنين لما ملقتش اى نتيجه قفلت فى وشها كل الابواب ومشيت هى كانت بتتحايل عليا افضل وانا مكنتش لاقى اى حاجه تخلينى مكمل واهلها رافضين نهائى قولت اسيبها تشوف حالها هتزعل شويه بس حياتها هتكمل سبتها فى شهر 8 دلوقتى هى اتخطبت من كام يوم وانا بموت حرفيا أنا عارف أن أنا راجل المفروض استرجل وانشف ومش بنت اللى تعمل فيا كدا بس غصب عنى أنا كنت شايفها الدنيا كلها مكنتش متخيل حياتى من غيرها 💔💔💔
الدنيا مبتقفش على حد

• محزن
التفاعلات: عاشق السكس فون
يوجد اختراع جميل اسمه ** و ما بيكسر كرمتها الا الحرام و انت طالب الحلال علي سنة ** و رسوله
عشان يبقى الجواز صحيح لازم موافقه وليها مينفعش البنت تجوز نفسها طول ما ليها ولى

افضل مستنيها طالما هيا عايزاك

• محزن
افضل مستنيها طالما هيا عايزاك
استنى وهى فرحها بعد كام شهر وخطوبتها فى بعد كام يوم 💔💔💔 أنا نفسى تبقى ليا بس مبقتش ليا 💔💔

استنى وهى فرحها بعد كام شهر وخطوبتها فى بعد كام يوم 💔💔💔 أنا نفسى تبقى ليا بس مبقتش ليا 💔💔
وانت سبتها ليه من الاول طالما هيا قالتك استناني

• محزن
وانت سبتها ليه من الاول طالما هيا قالتك استناني
لقيت نفسي ضيعت من عمرها 3 سنين ومعرفتش اخليها تبقى ليا معرفتش اقنع أهلها دا كانوا حتى رافضين الكلام معايا كنت بيجيب ناس تكلمهم وهما صعبين اوى
أنا كنت بموت وانا ببعد عنها كنت شايف أن أنا بضيع من عمرها ومفيش نتيجه

• عجبني
التفاعلات: RE HAM
ملقتش حد افضفض معاه قولت ادخل اتكلم معاكم هنا يمكن الاقى حد يسمعنى أنا مش عايز حلول أنا عايز افضفض بس
حب حياتي راحت منى حاولت كتير اوى أحافظ عليها وتفضل معايا بس أهلها كان من ناحيتهم رفض شديد لدرجه ان أنا فضلت احاول معاهم 3 سنين لما ملقتش اى نتيجه قفلت فى وشها كل الابواب ومشيت هى كانت بتتحايل عليا افضل وانا مكنتش لاقى اى حاجه تخلينى مكمل واهلها رافضين نهائى قولت اسيبها تشوف حالها هتزعل شويه بس حياتها هتكمل سبتها فى شهر 8 دلوقتى هى اتخطبت من كام يوم وانا بموت حرفيا أنا عارف أن أنا راجل المفروض استرجل وانشف ومش بنت اللى تعمل فيا كدا بس غصب عنى أنا كنت شايفها الدنيا كلها مكنتش متخيل حياتى من غيرها 💔💔💔
هيا دى الحياه وانت عملت اللى عليك الحكايه انها مش بنت اللى تعمل كدا ولا عيب ولا حرام انت كنت عاوزاها فى الحلال وشيفها انها حب حياتك وان الدنيا من غيرها وحشه ودا طبيعى لما تحب من قلبك انت اكيد نفسك الدنيا دى تمشى منها واكيد مكتئب ومش قادر ولا متخيل الدنيا وهبا مش موجوده الحب صعب خصوصا لو من القلب واعتقد انها كمان بتتعذب لأنها كمان حبتك لاكن المشكله فى اهلها خير ياخويا واللى مكتوب هتاخدو

• محزن
هيا دى الحياه وانت عملت اللى عليك الحكايه انها مش بنت اللى تعمل كدا ولا عيب ولا حرام انت كنت عاوزاها فى الحلال وشيفها انها حب حياتك وان الدنيا من غيرها وحشه ودا طبيعى لما تحب من قلبك انت اكيد نفسك الدنيا دى تمشى منها واكيد مكتئب ومش قادر ولا متخيل الدنيا وهبا مش موجوده الحب صعب خصوصا لو من القلب واعتقد انها كمان بتتعذب لأنها كمان حبتك لاكن المشكله فى اهلها خير ياخويا واللى مكتوب هتاخدو
أنا نفسى الوجع يروح بسرعه هو كدا كدا هيروح بس صعب اوى نفسى الايام تعدى بسرعه عشان انسى وارتاح

أنا نفسى الوجع يروح بسرعه هو كدا كدا هيروح بس صعب اوى نفسى الايام تعدى بسرعه عشان انسى وارتاح
احب اقولك صعب انك تنسى بسهوله 😁😁😁

• محزن
احب اقولك صعب انك تنسى بسهوله 😁😁😁
دى الحقيقه اللى بحاول اهرب منها أنا لما بروح مكان كنت معاها فيه بشوفها مش بتخيلها بس

لو ارتبطت حتنسي كل ده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اللي بيعدي دا عمرك

ف فوق كده بلا حب بلا بطيخ 🍉

اخرج و هات حاجه بتحبها لي نفسك و عيش

• عجبني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
اكبر واصعب حاجه اننا كرجاله مينفعش بنت تكسرنا ومع ذلك احنا بنتعب نفسيا بسببهم ومحدش بيحس 💔

• محزن
خلى ده حافز ليك انك تكون حاجة كبيرة وتندم أهلها انهم ماوفقوش عليك ولما هى تشوفك ناجح وحاجة كبيرة هتلوم على أهلها وممكن تخاصمهم وتعيشهم فى نكد زى الى انت بتعيشه دلوقتى واعرف بل تأكد انك فى يوم هتلاقى واحدة تحبك بجد من قلبها يمكن اكتر منها اعرف فى يوم هتيجي واحدة تكون ليك الحضن الى تترمى فيه وترتاح فيه من هموم الدنيا اعرف انو فى يوم هتيجى واحدة هتحمل منك ابن يكون شبهك ولما تنجح وتتجوز وتخلف ويكون ابنك ومراتك فى حضنك هتعرف ان ر بنا بيوض الواحد بحجات كتير حلوة وعسى أن تكرهو شيئا وهو خيرا لكم

• أتفق
الزعل كبير على الكل ومش بيفرق بين شاب او بنت
ادعى ربك يهون عليك واطلب منه يعوضك خير عنها
يمكن لو حصل نصيب كان يبقى جحيم فى حياتك
**** بعدها عنك عشان شايلك الخير
اصبر وادعى كتير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%