NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

**** يعوضك خير انشاء **** اتمنلها الخير وخليك فاكر أن **** مبيعملش حاجه وحشه

• أتفق
التفاعلات: عاشق السكس فون
ملقتش حد افضفض معاه قولت ادخل اتكلم معاكم هنا يمكن الاقى حد يسمعنى أنا مش عايز حلول أنا عايز افضفض بس
حب حياتي راحت منى حاولت كتير اوى أحافظ عليها وتفضل معايا بس أهلها كان من ناحيتهم رفض شديد لدرجه ان أنا فضلت احاول معاهم 3 سنين لما ملقتش اى نتيجه قفلت فى وشها كل الابواب ومشيت هى كانت بتتحايل عليا افضل وانا مكنتش لاقى اى حاجه تخلينى مكمل واهلها رافضين نهائى قولت اسيبها تشوف حالها هتزعل شويه بس حياتها هتكمل سبتها فى شهر 8 دلوقتى هى اتخطبت من كام يوم وانا بموت حرفيا أنا عارف أن أنا راجل المفروض استرجل وانشف ومش بنت اللى تعمل فيا كدا بس غصب عنى أنا كنت شايفها الدنيا كلها مكنتش متخيل حياتى من غيرها 💔💔💔
ولا يهمك الحياه كده . عاوز تنساها اتعرف ع بنت تنسيك

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ملقتش حد افضفض معاه قولت ادخل اتكلم معاكم هنا يمكن الاقى حد يسمعنى أنا مش عايز حلول أنا عايز افضفض بس
حب حياتي راحت منى حاولت كتير اوى أحافظ عليها وتفضل معايا بس أهلها كان من ناحيتهم رفض شديد لدرجه ان أنا فضلت احاول معاهم 3 سنين لما ملقتش اى نتيجه قفلت فى وشها كل الابواب ومشيت هى كانت بتتحايل عليا افضل وانا مكنتش لاقى اى حاجه تخلينى مكمل واهلها رافضين نهائى قولت اسيبها تشوف حالها هتزعل شويه بس حياتها هتكمل سبتها فى شهر 8 دلوقتى هى اتخطبت من كام يوم وانا بموت حرفيا أنا عارف أن أنا راجل المفروض استرجل وانشف ومش بنت اللى تعمل فيا كدا بس غصب عنى أنا كنت شايفها الدنيا كلها مكنتش متخيل حياتى من غيرها 💔💔💔
بص ي صاحبي هما كلمتين ملهمش تالت ربك عاوز كده وده نصيب ارضي بقضاء **** لان لو ليك نصيب فيها هتلف الدنيا وهتبقي ليك سلم امرك لله لو فيها خير ليك كان زمانها هتبقي معاك وياما علاقات بدات بحب وانتهت بكره

• أتفق
  • محزن
أوي بجد
مبقتش عاوز أحب ولا أتحب بسبب ان الوجع ده لسه مأثر فيا
وبقيت أخاف من الحب
نفس الكلام بقيت اخاف و الخوف بدأ يتحول لكره

• أتفق
هاتلاقي تاني وتتعلق
عن تجربة كمان
هو في الاول لازم تحس بكدة بعد فترة في تعود

• أتفق
ازعل و اضايق و كمل حياتك الحياه مش هتقف علي حد مهمما كان غالي المهم انت حاول تبا احسن و شوف عملت ايه غلط و حاول تتعلم منه

• أتفق
يا اسطى انا كنت زيك بالظبط بس الرفض كان من الاتنين أهلى وأهلها وانى كنت ف الجيش بعد ما رحت شهر مركز تدريب لقيتها اتخطبت زعلت جدا وعشت كأنى ميت وكرهت أهلى حرفيا وفكرت ف الانتحار بعدها اخدت ٤ سنين عايش كأنى ميت ومفكرتش تانى انى ارتبط او اتجوز اصلا لدرجه ان أهلى كانو بيجيبولى كذا عروسه وانا أرفض لحد لما القدر بعتلى واحده غيرت حياتى انا كنت مجبور عليها ف الاول بس بعد كدا حبيتها جدا وحبتنى وقتها ندمت على ال٤ سنين اللى مكنتش عايش فيهم
عيش حياتك واستمتع بكل يوم فيها وخد اللى تحبك وتعمل اى حاجه علشانك وخلى ف بالك انك عملت اللى عليك ومحصلش نصيب فتأكد ان دا خير ليك وان فى الأحسن مستنيك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%