NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Moheb sex

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يا جماعة في أمر خطير وغريب عمال يستفحل
من كم يوم بتفرج على فيديوهات يلي في الفيسبوك، فتاة مغربية بتتصل ببرنامج يلاقولها حل لأنها حامل من عمها، وبعده فيديو ثاني من مصر تحقيق صحفي مع واحد مقبوض عليه لأنه مخلف من اخته ثلاث عيال، ولما قالوا له ليه عملت كده قال ده قدر رابنا!!!!
وفي برنامج احمر بالخط العريض اذكر واحد لبناني متزوج اخته زواج مدني، قال ايه بحبها؟؟؟!!!
ومرة واحدة مطلقة اشتكت لي من اخوها بحاول يعتدي عليها
ومرة واحد تواصل معايا في المنتدى التاني عايزني اساعده ازاي ينام مع خالته، فقلت له يعني خليت للغرب ايه؟
وقصص كثير
هو فيه ايه، ليه الناس أو الرجالة بقت سعرانة وهايجة على لحمها، اللذة فين لما بتهجم على شخص انت من الواجب تحميه، هل ضعف في الشخصية أو قصص المحارم حلت الأمر ده في عنيهم ويلي اغلبها قصص خيالية لا تمت للواقع بصلة ولا فيه ايه؟
انا بشوف انه المنتدى يلغي قصص المحارم وما شابه، حتى مايكونش سبب للمرضى دول ياخذونها ذريعة.
تنويه: اسماء البلدان ذكرتها للمثل لا للحصر.

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى، Asdzxc و hani1
من كم يوم بتفرج على فيديوهات يلي في الفيسبوك، فتاة مغربية بتتصل ببرنامج يلاقولها حل لأنها حامل من عمها، وبعده فيديو ثاني من مصر تحقيق صحفي مع واحد مقبوض عليه لأنه مخلف من اخته ثلاث عيال، ولما قالوا له ليه عملت كده قال ده قدر رابنا!!!!
وفي برنامج احمر بالخط العريض اذكر واحد لبناني متزوج اخته زواج مدني، قال ايه بحبها؟؟؟!!!
ومرة واحد تواصل معايا في المنتدى التاني عايزني اساعده ازاي ينام مع خالته، فقلت له يعني خليت للغرب ايه؟
وقصص كثير
هو فيه ايه، ليه الناس أو الرجالة بقت سعرانة وهايجة على لحمها، اللذة فين لما بتهجم على شخص انت من الواجب تحميه، هل ضعف في الشخصية أو قصص المحاارم حلت الأمر ده في عنيهم ويلي اغلبها قصص خيالية لا تمت للواقع بصلة ولا فيه ايه؟
انا بشوف انه المنتدى يلغي قصص المحاارم وما شابه، حتى مايكونش سبب للمرضى دول ياخذونها ذريعة.
الموضوع يخوف فعلا
وليه أسباب كتيرة منها المخدرات والكبت وتأخر الزواج والتساهل في اللبس قدام المحارم وطبعا شيوع قصص وافلام جنس المحارم
ومجرد الشخص انه يفكر في شي زي كده حتى لو في خياله بس مصيبة كبيرة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
افلام السكس لحست دماغ الجيل اللى طالع

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج
الموضوع يخوف فعلا
وليه أسباب كتيرة منها المخدرات والكبت وتأخر الزواج والتساهل في اللبس قدام المحاارم وطبعا شيوع قصص وافلام جنس المحاارم
ومجرد الشخص انه يفكر في شي زي كده حتى لو في خياله بس مصيبة كبيرة
مش كل الناس تتعاطى ومش كل الناس مكبوتة، وده مش دافع أنه يتعدى على محارمه

عندك عده عوامل
منها...
الضغط النفسي والاجتماعي والاقتصادي والسياسي.علي الإنسان...
قله الحيله...
عدم تفريغ طاقته بالرياضه أو العمل.
البعد عن التعليم الديني وده بالمقام الاول..
الكبت والتكنولوجيا واستخدامها بدون عقل

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
وقصص كثير
هو فيه ايه، ليه الناس أو الرجالة بقت سعرانة وهايجة على لحمها، اللذة فين لما بتهجم على شخص انت من الواجب تحميه، هل ضعف في الشخصية أو قصص المحاارم حلت الأمر ده في عنيهم ويلي اغلبها قصص خيالية لا تمت للواقع بصلة ولا فيه ايه؟
انا بشوف انه المنتدى يلغي قصص المحاارم وما شابه، حتى مايكونش سبب للمرضى دول ياخذونها ذريعة.
الملخص

احنا ف اخر الزمان والدنيا بتقفل دفاترها

• عجبني
التفاعلات: ta7aror و hani1
عن جد الموضوع صار مستفحل شوية في المجتمعات العربية بس هذا ليس بسبب قلة الزواج او الضغط او طريقة لبس الأم أو الأخت في المنزل او قلة الدين هذه كلها ليست بالأسباب التي تجعل الشخص ينيك اخته او امه أو عمته خالته ابنة اخيه او اخته المهم احد هذه المحارم
انا رأيي الشخصي هي فيزيولوجية الانسان بالدرجة الاولى
تركيبته النفسية وهذه تختلف من انسان لآخر لأننا اذا نسبناها للوضع الاقتصادي وقلة الزواج فالدنيا مليئة ببنات الهوى التي تنام معك بمقابل مادي واذا قلنا اللباس في المنزل هو سبب جنس المحارم فهذا خطأ أيضا لأنه هناك الكثير من الناس امه او اخته أو محارمه بصفة عامة يظهرون معظم جسمهم ولايفكرون بهم جنسيا
اعتقد كما قلت تركيبة الشخص النفسية والفيزيولوجية السبب الرئيسي

• عجبني
التفاعلات: ta7aror و Boda algamed
الاغتصاب الاسري ليس شيئا جديدا
موجود منذ القدم لكن يتم التستر عليه
و لا توحد اسباب لجريمة ما و لا توجد تعليلات لمذا يقوم المجرم باغتصاب ابنته او ابنه او ان يستغل الاخ جهل اخته الخ.. كلها تقع تحت نفس الخانة
علم النفس تطرق الى هذا …
بالنسبة لكلامك حول الغرب: انا دائما مصدوم ان تصوركم للغرب الخاطيء كما لو كان عايش في فيلم سيكس هههههه
ما فيش الكلام ده! الي موجود في الغرب من الحالات يمكن اقل بكثييييييييييييير من الي انت بتحكي عنه! لان في قانون يحمي البنت و قانون اسرة بيطبقوه

اشكرك على هذا التنبية
انا هجيب قلل و شومة و احطهم جنبى على السرير
و ابويا بقى معدى اخويا انيك كس امهم هههههههههه
يلا يا ولاد الوسخة من هنا الا لحمى يا ولاد العرص
و فى الاخر جايين ياخدو علبة اللبان منى :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: سامي زمان, بيكهام الاسمر, Moheb sex و 3 آخرين
اشكرك على هذا التنبية
و فى الاخر جايين ياخدو علبة اللبان منى :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
عدم المؤاخذة واللله ما فهمت منك حاجة

اشكرك على هذا التنبية
اخيرا حد دمه خفيف!
هههه بليز املي المنتدى تعليقات

• حبيته
التفاعلات: المشاكسة Lolo
اخيرا حد دمه خفيف!
هههه بليز املي المنتدى تعليقات
قوووووول للمشرفين لانهم بيدونى تنبية على الهزار :cry::cry:

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
قوووووول للمشرفين لانهم بيدونى تنبية على الهزار :cry::cry:
المهم ما تشتميس حد… غير كده طالما انت بتعبري عن رايك ما حدش لوه دعوى!

انا معرفش ازاي حد يفكر كدة في محارمه بجد
يعني دول المفروض انك تحميهم و تخاف عليهم مش تعمل معاهم كدة
ولا حتا تسمح لنفسك انك تفكر فيهم التفكير دة
اي حد غير المحارم اشطة عادي
يعني مثلا بنت عمك بنت خالك اي حد يجوز انك تتجوزه

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
بص هو أنتا شايفه غريب علشان أنتا متعود على فكر معين و ناس غيرك مش قليلين برضه بيفكروا كده برغم أن برضه ناس كتيرة قالت من قبل كده فى المواضيع دى أنه لأزم تفهموا أن الموضوع ملوش دعوة بأن مين اللى بتتناك , وقت الشهوة كلام بتاع مينفعش بيسقط و بيروح , السكس بيفضل سكس و اللى بيحب حاجة معينة بيلأحظها سواء فى قرايبه أو بره الفرق بس بيكون فى رد الفعل , ممكن يكون زمان كان حوار زى ده قليل علشان كان فيه أختيار أنك تتجوز أسهل و لو مش مش عايز أو مش قادر فيه بيوت دعارة قانونية تروحها و الأختيارين مش متوفرين دلوقتى فاللى بيحصل أن اللى بيلاقى شهوته بيجرى عليها طالما هيعرف يفضى شهوته من غير قلق او على الاقل قدر قلق أأقل . و كلامك بقفل قسم المحارم فده مش هيحل حاجة و لو هيحل يبقا نقفل كل الاقسام و نقفل المنتدى كله لأنه منتدى جنسى فى الاول و الاخر .

ياعم انت انت فاكر نفسك في منتدي فتكات ده منتدي جنسي فيه كل الحرام والممنوع

بص هو أنتا شايفه غريب علشان أنتا متعود على فكر معين و ناس غيرك مش قليلين برضه بيفكروا كده برغم أن برضه ناس كتيرة قالت من قبل كده فى المواضيع دى أنه لأزم تفهموا أن الموضوع ملوش دعوة بأن مين اللى بتتناك , وقت الشهوة كلام بتاع مينفعش بيسقط و بيروح , السكس بيفضل سكس و اللى بيحب حاجة معينة بيلأحظها سواء فى قرايبه أو بره الفرق بس بيكون فى رد الفعل , ممكن يكون زمان كان حوار زى ده قليل علشان كان فيه أختيار أنك تتجوز أسهل و لو مش مش عايز أو مش قادر فيه بيوت دعارة قانونية تروحها و الأختيارين مش متوفرين دلوقتى فاللى بيحصل أن اللى بيلاقى شهوته بيجرى عليها طالما هيعرف يفضى شهوته من غير قلق او على الاقل قدر قلق أأقل . و كلامك بقفل قسم المحاارم فده مش هيحل حاجة و لو هيحل يبقا نقفل كل الاقسام و نقفل المنتدى كله لأنه منتدى جنسى فى الاول و الاخر .
يعني انت حسب نظرك انه الواحد يزني بمحارمه امر طبيعي؟
و المنتدى ده مش شرط نطبق كل يلي بيتعرض فيه، احنا داخلين عشان نتعلم ونتثقف، ونتعرف على ناس فكرها قريب من فكرنا، مش شرط نعمل علاقة ومش شرط نزني بمحارمنا.

ياعم انت انت فاكر نفسك في منتدي فتكات ده منتدي جنسي فيه كل الحرام والممنوع
عارف انه منتدى جنسي، والجنس مش حرام ليه اصوله وعلومه، احنا داخلين عشان نتثقف ونتعلم ونكون براحتنا ونتعرف على اصدقاء جدد، ومش نطبق كل ما هو مكتوب ومعروض.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%