NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة يوميات سرير في فندق بالمهندسين

saeedalgendy

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا سرير بمرتبة سوستة تم صنعي في مكان ما ثم تم وضعي في فندق اربعة نجوم بالمهندسين ، حينما تم صنعي كنت في فرحة غامرة لأني سأتنطط على اصحابي اللي لسه لم يتم صنعهم ،ـ المهم تم وضعي بعناية في فندق اربعة نجوم ولم أكن أعلم وقتها ما سيحدث لي ، ففي أول ليلة نام عليا زوج وزوجة متزوجين من فترة طويلة ولكنهم من بلد اخر غير مصر وناموا كأنهم أعداء ، وعند الساعة الواحدة صباحا قام الزوج يتسحب وخرج من الغرفة وبقيت الزوجة وحدها عليا دون أن تعرف ان زوجها تركها ، احسست بالشفقة على تلك الزوجة وتمنيت أن يكون لي زوبر حتى انيكها ومرت الساعات ببطء حتى وصلنا للساعة السادسة صباحا ووجدت الزوج يدخل بهدؤ ويخلع جلبابه ويرتمي على السرير وهو لا يملك نفسه من السكر وشممت رائحة لبن زوبره فعلمت أنه حضر من عند واحدة ناكها وجاء مباشرة الى الغرفة قبل ان تستيقظ زوجته ، كنت باغلي لكن مفيش عندي حاجة اعملها للست دي ، واتكررت الحكاية دي يومين كمان وانا مش عارف اعمل ايه ، بعد كده مشيو وجاء اثنان شباب من دولة خليجية ودخلوا مباشرة على الحمام وخرجو من الحمام زي ما ولدتهم امهاتهم وكل واحد بيحضن التاني وماسك زوبر التاني ، اترمو علىا وكل واحد بيمص للتاني زوبره ، كنت زعلان في الاول لكن بعد شوية بدأت اتمتع بمتعتهم وسخنت اوي اوي ، واحد منهم زوبره كان كبير والتاني متوسط وصاحب الزوبر الكبير ناك التاني الاول وكنت منتظر انه يصوت او يقول له حيوجعني لقيت طيظه عاملة زي انفاق السيارات واسعة ومنتظرة الزوبر جواها وتبادلو النيك كل شوية واحد ينيك التاني ويستريحو شوية ويقومو يكملوا نيك في بعض ، لقيت نفسي سخنت من نيكهم لبعض وعلى الساعة 7 صباحا ناموا من التعب وفي الليل لقيتهم جايبين واحدة شرموطة ينيكوها وقبل ما ينيكوها ابو زوبر كبير دخل زوبره في بق التاني وهي مسكت صاحب الزوبر الصغير تمص فيه لغاية ما نزل لبنه على وشها والتاني بلع لبن صاحبه ، استريحو شوية وقعدو يلعبو في كس الشرموطة لغاية ما ازبارهم وقفت تاني وقرروا ينيكوها في طيظها وكسها مع بعض فطلبت من صاحب الزوبر الكبير انه ينيكها في كسها والتاني في طيظها علشان ما تتعورش ، اليوم التالت لقيتهم جايبين فحل رهيب كبير الجسم وزوبره طوله حوالي 20 س وهذا الرجل ناكهم بكل عنف وقوة وخلاهم زي الشراميط لدرجة انه طلب من صاحب الزوبر الصغير ينيك صاحب الزوبر الكبير وهو دخل زوبره في نفس الوقت في صاحب الزوبر الصغير ، اليوم اللي بعد كده كان راحة وما حدش دخل الغرفة ، وفي اليوم الي بعده جاءت عائلة واخدو الغرفة المجاورة وفتحو الباب بينهم كانت عيلة مكونة من زوج وزوجة وثلاثة ***** ، الزوجة جلست مع اولادها في الغرفة المجاورة لغاية ما اتأكدت انهم ناموا ورجعت عندي وجدت زوجها بيتناك من عامل النظافة وركبت على عامل النظافة تحك بزازها في ظهره وبعدين طلعت بزازها واعطتهم له يرضع في حلماتهم وبعد ما عامل النظافة ناك الراجل طلبت منه انه ييجي عندها قبل ما يروح وبعد ما يخلص شغله علشان ينيكها فقال لها انه الشفت بتاعه خلص وانه مستعد دلوقت فنامت على ظهرها وطلبت من جوزها انه يرفع رجولها لعامل النظافة علشان ينيكها وبعد ما خلص عامل النظافة النيك اعطته مبلغ من المال ومشي وفي الصباح استيقظ ******* وطلبوا الاكل من الغرفة الاخرى لكن الفندل احضر الاكل في الغرفة عندي فقام الاب والام ودخلوا غرفة الاولاد وبدأ الأولاد في الاكل ، ... استمر الحال على ذلك بصورة شبه يوميه لا استريح الا واحد النزلاء يأتي لينيك او يتناك

،

• عجبني
التفاعلات: Aol، كازانوفا و Oldman
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%