NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه يعني ايه اني سالب؟ تعال اقولك

يعني ايه اني سالب؟
يعني طيزي مش ملكي
يعني بشوف نفسي اقل رجولة ويمكن مش راجل بس اقل من الدكر اللي رافع زبره وبيدقني
يعني خول بتخيل نفسي نازل على ركبي وبمص زبر دكر وبرضع بيوضه وببص له من تحت لاني اقل منه كراجل
يعني بلف وبقعد دوجي لدكر زبره طويل اكبر من زبري المخنث وبستنى دكري يحن عليا بزبره الكبير ويحشره في خرمي العطشان
يعني بشوف نفسي لبوة في قمصان النوم الحريمي الضيقة من على طيزي يعني اني منيوكة لدرجة اني خليت دكرة تتمتع بلحمي وهو متصور بقميص احمر ماسك على طيزي
يعني عادي اخلي دكر يشوف خرمي وهو محلوق واما موطي عشان افتحه
يعني طول اليوم بكون حاسس ان حاجة ناقصاني ناقصني حاجة تملى خرمي
انا سالب وخول َدا معناها

• عجبني
  • حبيته
  • معجبنيش
التفاعلات: jjemmy, ah___med, مينا خول ديوث و 21 آخرين
يعني ايه اني سالب؟
يعني طيزي مش ملكي
يعني خول بتخيل نفسي نازل على ركبي وبمص زبر دكر وبرضع بيوضه وببص له من تحت لاني اقل منه كراجل
يعني بلف وبقعد دوجي لدكر زبره طويل اكبر من زبري المخنث وبستنى دكري يحن عليا بزبره الكبير ويحشره في خرمي العطشان
يعني بشوف نفسي لبوة في قمصان النوم الحريمي الضيقة من على طيزي يعني اني منيوكة لدرجة اني خليت دكرة تتمتع بلحمي وهو متصور بقميص احمر ماسك على طيزي
انا سالب وخول َدا معناها
نفسي اتجوز سالب يفهم ويقدر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعني ايه اني سالب؟
يعني طيزي مش ملكي
انا سالب وخول َدا معناها
انا كده واكتر بس كلمة سالب مش حلوه كلمة متناك انا بحبها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%