NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كيوت شيميل يا ماما صحبتي من حبها في الاحصنة بقت تركبني

بص ارغي براحتك زي ما انت عايز انا عندي اسكرينات للشات والناس كده كده بيشوفوا التعليقات بتاعتك عندي الهي ردي خاص طيب بصي مسحات طيب ممكن الانستا طيب كذا طيب كذا يعني انت مكشوف قدامهم من الاخر يلقبي ، حاول تبقي تمسح رسايل الانت كاتبها علي صفحتي قبل ما الناس تروح تشوفها ، بس كده كده معايا اسكرين ففل 😂😂😂
خالص انا مش بنكسف من اي حاجه بعملها و زي ما قولتلك زمان غير دلوقتي و زي ما متكوب في الكومنتات انا صاحب مزاجي ده واحد اتنين انا لي اهتم براي ناس هنا معتقدش مفيش غير واحد او اتنين اليفرق معايا تلاته زي ما قولت عمر البضاعه المستعمله كان الواحد مستعد يضحي عشانها و لو الاسكرينات فا زي ما انا بتكلم منين انتي بتكلمي فعادي يعني يا مريم سواء عاوز الصي ليها ازاي عمرنا ما كنا في نفس المكانه

خالص انا مش بنكسف من اي حاجه بعملها و زي ما قولتلك زمان غير دلوقتي و زي ما متكوب في الكومنتات انا صاحب مزاجي ده واحد اتنين انا لي اهتم براي ناس هنا معتقدش مفيش غير واحد او اتنين اليفرق معايا تلاته زي ما قولت عمر البضاعه المستعمله كان الواحد مستعد يضحي عشانها و لو الاسكرينات فا زي ما انا بتكلم منين انتي بتكلمي فعادي يعني يا مريم سواء عاوز الصي ليها ازاي عمرنا ما كنا في نفس المكانه
معاك حق دايما الفي اعلي نقطة زي اي طريق ليهم هيكون لتحت 😂😎

• عجبني
التفاعلات: JO277
هو انتى مش عاتقه رجاله ولا نسوان كله نازل نيك في كسك

مش اعاتقه رجاله و نسوان 🔥🔥😂

كس أم الأحا و الأحا كس أمها!! 😂💔😂

• بيضحكني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ومش اي خيل دي أنجيلا وايت يا جماعه 😂😂😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: SLSAMG