NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

5نكوني انا وصحبتي

نيك كس

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا انا اية عندي عشرين سنة في يوم من الايام الجامعة طلبت منا لبس موحد عشان ريحين حفلة كام البس بنطلون ابيض وقميص ابيض وطرحة حمرة روحنا الحفلة ودي اكل مرة في حياتي البس بناطيل وكان البنطلون ديق اوي لدرجت ان كان في شاب وسط الزحمة خبرطني بزبرو وقالي انا اسف مكنش قصدي كان الشباب هيموتو من البنطلون روحنا الحفلة انا وصحبتي وخلصنا الظهر وروحنا ركبنا سرفيس كان زحمة اوي رجعنا ورى انا وصحبتي وكان ورانا شاب اسمر بغد فترى حسيت بحاجة بتتحك في طيزي من ورة كان السرفيس زحمة جدا معرفتش ابص ورة اشوف اي دة الحك بدا يزيد عرفت ان خلاص دة واحد بيتحرش بيا بس بصراحة كنت مستمتعة بعد منزلنا من السرفيس ركبنا عربية الولد ركب ورنا كان في زحمة صحبتي مسكت ايدي ودخلت والولد ورنا داخل اتاري في ناس ورا مكونش نزلو لسة بنرجع عشان ننزل لقيت زبر الواد دخل بين وراكي كان طويل واسمر وطخين وبرجع راح زبو ضرب عشرة علي كسي وعلي طيز صحبتي طبعا زعقت وزهقت وصحبتي هدتني وجبنا منديل ومسحنا لبن بتاعو لكن البنطلون بقع اصفر من اللبن ركبنا ونتفاجئ ان العربية كلها صبيان مفيش غرنا بس بنات والصبيان كان شكلهم يخوف مشينا والراجل بتاع العربية ركن علي جنب ونزل يجب طلب بس مشي بعيد لما لقيني دة حصل وقلت لصحبتي يلا بينا ننزل ونركب توكتوك كنا قريبن من الموقف لسة بننزل وبواطي انا وصحبتي شاب شاف طيزي بظة من البنطلون وشاف البقعة الصفرة قام شدني وصحبة التاني شد صحبتي وقعدنا علي زبارهم الواد قلعني البنطلون وقلعني الكلوت ولسة راحة اصوت لقيتة دخل زبو كلة في كسي ونزل نيك وانا اتوجع وهو مش راحمني نيك وخبط وشتيمة لحد منكني نيكة بيطلع زبرة لقيت كسي جاب سبعة ونص علي آخرة راح لفني وحط زبرة في طيزي بس منكنيش دعك زبوة جامد لحد مضرب العشرة جو طيزي ولبسني الكلوت والبنطلون فب في اللحظة دي مكنتش عرفة صحبتي اية الي جرلها مش فكرة غير انها كانت بتطنط علي رجل صحبة نزلنا ومكناش في وعينا خالص لقينا توكتوك ركبنا كان في جوز شباب مكناش قدرين نكلم من الي حصل معنا وفجئة لقينا التوكتوك دخل في حتة غريبة وركن عند توضة مبنية الشابين شدونا جامد ودخالونا الأوضة وبعدين قلعونا خالص ومسكو صحبتي اعدوة علي الكرسي ومسكوني ونزلو نيك واحد من اودام والتاني من ورة ونيك جامد وانا اصوت من المتعة مش من الوجع وصحبتي اعدة تتفرج وبعدين واحد خدني علي السرير وخلاني فوق ودخل زبو في كسي براحة وطلعو براحة وانا جسمي شغال رعش وبعدين الاتنين مسكو زبرهم ورا بعض ودعكو فيهم وفضو لبنهم برضو في طيزي بعدين ناكو صحبتي بنفس الطريقة خلصنا ودونا الموقف واحنا مش مصدقين اللي حصل بس مرتحين اوي ركبنا العربية ونزلنا صحبتي كانت عوزة طلب روحنا وتفجئت ان ابن خالي قبلني وكان في مشكلة بين ابن خالي وخالتي وابنها لما شفني قلي انت سبب المشاكل ولقيتو قلعني البنطلون وبينزل الكلوت لقي اللبن نازل من طيزي علي كسي وكسي مريل من النيك قلي اية دة انتي بتتناكي قلت لا انت مش محترم قلي بطلي دور المحترمة بتاعك دة انا هعشرك دلوقتي ودخل زبو في كسي جامد جدا ويطرقع علي طيزي وينكني وخلي صحبتي تصورني وانا بتناك منة عشان يكسر عيني وبعدين خلاني امص زبرة دة اول واحد خلاني امص زبرة التنين مخلونيش اموصة وضرب العشرة وخلاني ابلعة كان طعمة غريب قلي انا رايح عند عمتي اللي هي خلتي اللي متخنقين معها هي وابنها تبجي وراي عشان انا وابن خلتك هنيك يا شرموطة ولو مجتيش هفضحك قلتلو ماشي ورحت فعلا ولسة بخش البيت لقيت ابن خلتي ماسك زبرو وكان طويل اوي خفت من منظرة وبعدين نكون جامد وضربو العشرة عليا وبهدلوني وشبعت رغبتهم وكسرو عيني ولحد دلوقتي ابن خلتي بينكني وانا دلوقتي مخطوبة بس كسي مفتوح من خمسة الي عوزني يكتبلي في التعليقات

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Shin906, tandy077, Cool samy و 30 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%