NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كيوت شيميل يا ماما صحبتي من حبها في الاحصنة بقت تركبني

Mariam Hisham

😈 ملكة البغاء 😈
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
انجذب للذكور
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: مستر سيمب, Sir Jimmy, samrnapal و 36 آخرين
فينك يا بنتي

• عجبني
التفاعلات: _MARVEL_
أختاه 😂♥️

• عجبني
بموت ف الاحصنه
وبالذات الخيل العربي 😂
يسطا انا كاتبه صحبتي انت صحبتي ازاي بس 😂😂

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
خدي بالك من نفسك اين كان السبب البتعملي عشانه ده و مهما وصل بيكي الموضوع هاي في حبة عقل بلاش بجاحه مع **** عادي انفتاح و كل ذنوب في ذنوب بس يعني حتى لو بنعمل حاجه غلط منبجحش في الغلط هيا نصيحه سواء حابه تسمعيها او لا حاجه ترجع لك

• عجبني
  • عجبني
خدي بالك من نفسك اين كان السبب البتعملي عشانه ده و مهما وصل بيكي الموضوع هاي في حبة عقل بلاش بجاحه مع **** عادي انفتاح و كل ذنوب في ذنوب بس يعني حتى لو بنعمل حاجه غلط منبجحش في الغلط هيا نصيحه سواء حابه تسمعيها او لا حاجه ترجع لك
طيب ما هو رب رمضان رب باقي السنه ، يعني ذنوب رمضان زي ذنوب صفر زي ذنوب دو القعدة

• عجبني
التفاعلات: bassant000
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: _MARVEL_ و الزبير الأول
طيب ما هو رب رمضان رب باقي السنه ، يعني ذنوب رمضان زي ذنوب صفر زي ذنوب دو القعدة
لا طبعا مين قالك زي ما الحسنات و الاعمال الصالحه بتتضاعف في رمضان الذنوب و السيئات بي المثل زي ما انتي ممكن ليله القدر افضل من الف سنه يعني انتي اتبرعتي بجنيه في ليلة القدر اكنك اتبرعتي بي الجنيه ده لمدةالف سنه الذنوب نفس الكلام **** رحيم اه بس برضو من اسمائه عادل و جبار ذنوب رمضان مش زي ذنوب صفر و ذنوب العشره الاخوار من رمضان مش زي ذنوب الاعشره الاواخر من صفر و ذنوب ليلة القدر مش زي ذنب يوم واحد في الشهر بلاش يا مريم بلاش تفجري اعملي الانتي عاوزه بس في الاول و الاخر احنا بشر حاولي متكسريش خطوط حمرا اكتر. من كده مع **** بس

لا طبعا مين قالك زي ما الحسنات و الاعمال الصالحه بتتضاعف في رمضان الذنوب و السيئات بي المثل زي ما انتي ممكن ليله القدر افضل من الف سنه يعني انتي اتبرعتي بجنيه في ليلة القدر اكنك اتبرعتي بي الجنيه ده لمدةالف سنه الذنوب نفس الكلام ** رحيم اه بس برضو من اسمائه عادل و جبار ذنوب رمضان مش زي ذنوب صفر و ذنوب العشره الاخوار من رمضان مش زي ذنوب الاعشره الاواخر من صفر و ذنوب ليلة القدر مش زي ذنب يوم واحد في الشهر بلاش يا مريم بلاش تفجري اعملي الانتي عاوزه بس في الاول و الاخر احنا بشر حاولي متكسريش خطوط حمرا اكتر. من كده مع ** بس
الدليل انك بتتكلم بدون علم وبتهري ع الفاضي انك فاكر ان اسم جبار حاجه وحشة ، بس جبار يعني بيجبر الخواطر مش الهو بينتقم ، اظن بقا تسكت بسبب نقص علمك

الدليل انك بتتكلم بدون علم وبتهري ع الفاضي انك فاكر ان اسم جبار حاجه وحشة ، بس جبار يعني بيجبر الخواطر مش الهو بينتقم ، اظن بقا تسكت بسبب نقص علمك
طيب و انت مين قالك اني معرفش حتى لو انا يمكن وصلت المعنى ليكي غلط و انا مقولتش اني شيخ او عالم في الدين بس انا علمي و العرفته ان الجبار ليها معناين الجبار كا جابر الخواطر و الجبار من صفه الجبروت و الهيبه و بعدها تفترض اني غلط غلطه مخدتيش بالك من كلمة العادل ؟

• عجبني
انا بقا هوريكى ركوب الاحصنة شكله ايه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ahmedrda, _MARVEL_, أم عبير و 2 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%