NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
انا عنندي مشكله ومش جنسيه ع فكره وانتي عرضتي المساعده في الطب النفسي .... فلو حابه ممكن ابعتلك خاص ... مش حابه تبقي مشكورة برضو....شكرا
وانا قولت ان انت تقولي الموضوع وانا اقيم اذا كان يستحق خاص او لأ

موفقة❤️❤️

بص حضرتك زنا المحاارم فعلا موجود علي ارض الواقع ولكن احنا المفروض منعترفش بيه ابدا لأن زي ما انت شايف لما اعترفنا بالمثليه الجنسيه اصبح مؤسسات كتير اوي بتعمل حاجات علشان المثليين يعيشوا وسطينا بصوره عاديه وده نفس الامر البيحصل حاليا لزنا المحاارم
ده كلام سليم واعتقد ان الوعي المجتمعي هو افضل وسيله لمحاربه كل الامور الغير طبيعيه بالاضافه لحجات كتيره الواحد مش قادر يتكلم عنها لان المنتدى مش مكانها

• عجبني
التفاعلات: Jiji
يا جماعه انا دارسه طب نفسي واشتغلت طبيبه نفسيه فتره ولكن توقفت عن العمل وقفلت العياده بسبب الجواز لو اي شخص عنده مشكله نفسيه او بيعاني من ضغط نفسي يقدر يقولي وانا هقدر اني اساعده لو الشخص معندوش مشكله يناقشني في العمه عادي ولو حابب انه يتكلم خاص يقدر يقولي ... وشكرا
عندى مشكلة مع الى رجليهم حلوة زى صورة الغلاف بتاعتك كدا بضعف اوى قدامهم وببقى عاوز انزل لحس ومص فى صوابعهم وكعب رجليهم

من اسهل الحروب انك تحارب نفسك لأن انت البتختار مين اليفوز
انا بفكر ان الحل انى اخطب
بس اللى قلقنى انى مفيش حد ف بالى
اهل بيتى اقترحو عليا واحده بس انا مشفتهاش ولا اتعاملت معاها قبل كدا فهل دا حل ولا لا

ده كلام سليم واعتقد ان الوعي المجتمعي هو افضل وسيله لمحاربه كل الامور الغير طبيعيه بالاضافه لحجات كتيره الواحد مش قادر يتكلم عنها لان المنتدى مش مكانها
للاسف التصرفات السيئه انتشرت بثوره كبيره

• عجبني
التفاعلات: Jiji
عندى مشكلة مع الى رجليهم حلوة زى صورة الغلاف بتاعتك كدا بضعف اوى قدامهم وببقى عاوز انزل لحس ومص فى صوابعهم وكعب رجليهم
غض بصرك

• بيضحكني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
انا بفكر ان الحل انى اخطب
بس اللى قلقنى انى مفيش حد ف بالى
اهل بيتى اقترحو عليا واحده بس انا مشفتهاش ولا اتعاملت معاها قبل كدا فهل دا حل ولا لا
الافضل انك متخطبش غير لما تنسي الاولي لأنك رقم واحد مش هتكون بتحبها وهتظلمها معاك رقم اتنين هتكون داينا حاططها في مقارنه مع الاولي رقم تلاته لو اتجوزتوا ممكن تطلقوا وتخرجوا ***** غير سويين نفسيا

• عجبني
التفاعلات: حبيب سلمى
الافضل انك متخطبش غير لما تنسي الاولي لأنك رقم واحد مش هتكون بتحبها وهتظلمها معاك رقم اتنين هتكون داينا حاططها في مقارنه مع الاولي رقم تلاته لو اتجوزتوا ممكن تطلقوا وتخرجوا ***** غير سويين نفسيا
طب الحل الأنسب ايه لأنى تعبت
انا ليا سنتين مش عارف اعيش ولا عارف انساها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضوع ينقسم لثلاثه مراحل لأن اشبه بالموت
الصدمه
الانكار
التقبل
الصدمه الهي الجواز .الانكار انك بتحاول تنسي ومش عارف او مش متقبل فكرة جوازها وعايزها ترجعلك . التقبل بقي انك تحاول تشغل بالك وتحاول تشوف حاجات بعقلك مش بقلبك زي ان هيا سابتك وفضلت حد عليك لازم تعترف بكده لأن ده هيساعد فالنسيان وتخش علي الشلت وتقعد تقرأه بحيث انك تشوف الهي الكانت بتقوله ومع الوقت اثبت عكسه لحد ما تلاقي نفسك اتروضت وهي نسيتها خالص
زي ما قولتلك فوق

• عجبني
التفاعلات: حبيب سلمى
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%