NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
واضح يا زميلي انك لا تجد رد علي بصوره علميه فاتجهت لقعدة المساطب بس شكرا جدا ليك وعلي المجادله اللطيفه دي واتمني انك تتكلم مبشكل لائق وياريت متسمنيش مساميات غير مسماي وياريت بدل ما القط يغيب خليه ينزل الملعب وفعلا ناس كتير بتهبد والناس شافت خير مثال عن الهبد من كلامك وشكرا ليك
افضل رد لان النقاش غير مجدى وفيه ناس حابه تتكلم معاكى فمشاكلها واتمنى الرد

افضل رد لان النقاش غير مجدى وفيه ناس حابه تتكلم معاكى فمشاكلها واتمنى الرد
معاك حق انا مش هتجادل معاه واديني حضرتك هجيلك

بعيدا عن الجنس ومحتوي المنتدي، انا فعلا محتاج دكتور نفسي

يا جماعه انا دارسه طب نفسي واشتغلت طبيبه نفسيه فتره ولكن توقفت عن العمل وقفلت العياده بسبب الجواز لو اي شخص عنده مشكله نفسيه او بيعاني من ضغط نفسي يقدر يقولي وانا هقدر اني اساعده لو الشخص معندوش مشكله يناقشني في العمه عادي ولو حابب انه يتكلم خاص يقدر يقولي ... وشكرا
ايه اسهل واضمن طريقة الزوج يقدر يخلي مراته المحجبة تقلع ال**** في المصيف وتلبس مايوه بكيني

• بيضحكني
التفاعلات: مرحب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه اسهل واضمن طريقة الزوج يقدر يخلي مراته المحجبة تقلع ال**** في المصيف وتلبس مايوه بكيني
انا اسفه بس ضميري ميسمحش اني اقول حاجه

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: مدحت صالح، مرحب و Cpl4fun
ايه رائيك في اغلب الاكونتات الولاد اللي بيعملو بنات ايه رأي العلم

• عجبني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
استشارات ببلاش يا ناس كتر خيرك يا دكتورة بجد

• عجبني
التفاعلات: Jiji
استشارات ببلاش يا ناس كتر خيرك يا دكتورة بجد

ايه رائيك في اغلب الاكونتات الولاد اللي بيعملو بنات ايه رأي العلم
دي ملهاش علاقه بالعلم خالص ولكن نقدر نقول ان ده اشبه بمرض نفسي

• عجبني
التفاعلات: Jiji
دي ملهاش علاقه بالعلم خالص ولكن نقدر نقول ان ده اشبه بمرض نفسي
يعني مش قادر يواجه المجتمع كولد فبيعمل كده

لو حد بيحب واحده وهى اتجوزت
ازاى يقدر ينساها ويكمل حياته عادى لأنها توقفت تماما

يا جماعه انا دارسه طب نفسي واشتغلت طبيبه نفسيه فتره ولكن توقفت عن العمل وقفلت العياده بسبب الجواز لو اي شخص عنده مشكله نفسيه او بيعاني من ضغط نفسي يقدر يقولي وانا هقدر اني اساعده لو الشخص معندوش مشكله يناقشني في العمه عادي ولو حابب انه يتكلم خاص يقدر يقولي ... وشكرا
ياريت خاص

يعني مش قادر يواجه المجتمع كولد فبيعمل كده
لأ خالص بيكون بيدور علي الاهتمام وبسبب ان اغلبيه الناس بتهتم بالبنات فبيعمل اكونت بنت علشان ينال الاهتمام العايزه

• عجبني
التفاعلات: Eden 123
لو حد بيحب واحده وهى اتجوزت
ازاى يقدر ينساها ويكمل حياته عادى لأنها توقفت تماما
الموضوع ينقسم لثلاثه مراحل لأن اشبه بالموت
الصدمه
الانكار
التقبل
الصدمه الهي الجواز .الانكار انك بتحاول تنسي ومش عارف او مش متقبل فكرة جوازها وعايزها ترجعلك . التقبل بقي انك تحاول تشغل بالك وتحاول تشوف حاجات بعقلك مش بقلبك زي ان هيا سابتك وفضلت حد عليك لازم تعترف بكده لأن ده هيساعد فالنسيان وتخش علي الشلت وتقعد تقرأه بحيث انك تشوف الهي الكانت بتقوله ومع الوقت اثبت عكسه لحد ما تلاقي نفسك اتروضت وهي نسيتها خالص

• عجبني
التفاعلات: مدحت صالح، Zezo1980 و حبيب سلمى
لأ خالص بيكون بيدور علي الاهتمام وبسبب ان اغلبيه الناس بتهتم بالبنات فبيعمل اكونت بنت علشان ينال الاهتمام العايزه
Thank you for your taste.

شكرا لذوقك

الموضوع ينقسم لثلاثه مراحل لأن اشبه بالموت
الصدمه
الانكار
التقبل
الصدمه الهي الجواز .الانكار انك بتحاول تنسي ومش عارف او مش متقبل فكرة جوازها وعايزها ترجعلك . التقبل بقي انك تحاول تشغل بالك وتحاول تشوف حاجات بعقلك مش بقلبك زي ان هيا سابتك وفضلت حد عليك لازم تعترف بكده لأن ده هيساعد فالنسيان وتخش علي الشلت وتقعد تقرأه بحيث انك تشوف الهي الكانت بتقوله ومع الوقت اثبت عكسه لحد ما تلاقي نفسك اتروضت وهي نسيتها خالص
من خلال كلامك عرفت ان انا كنت ف مرحله التقبل وكنت بدور على اى حاجه تلهيني عن التفكير فيها ودا سبب من اسباب اشتراكى ف المنتدى دا
او ممارستى العاده كتير
لحد ما حصل العيد اللى فات واتصلت هيا بيا قلبى رجه تانى وقال انها لسه بتحبك
وانا دلوقتى فى صراع كبير من جوايا بين عقلى وقلبى

انا عندى مشكله ممكن اخد رايك فيها لو سمحتى

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%