NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

The pussy Queen

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
انجذب للذكور
يا جماعه انا دارسه طب نفسي واشتغلت طبيبه نفسيه فتره ولكن توقفت عن العمل وقفلت العياده بسبب الجواز لو اي شخص عنده مشكله نفسيه او بيعاني من ضغط نفسي يقدر يقولي وانا هقدر اني اساعده لو الشخص معندوش مشكله يناقشني في العمه عادي ولو حابب انه يتكلم خاص يقدر يقولي ... وشكرا

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: ابو زوبر ضخم, JOUL, Mahoooor و 28 آخرين
يا جماعه انا دارسه طب نفسي واشتغلت طبيبه نفسيه فتره ولكن توقفت عن العمل وقفلت العياده بسبب الجواز لو اي شخص عنده مشكله نفسيه او بيعاني من ضغط نفسي يقدر يقولي وانا هقدر اني اساعده لو الشخص معندوش مشكله يناقشني في العمه عادي ولو حابب انه يتكلم خاص يقدر يقولي ... وشكرا
تعالي نتكلم

ممكن اتواصل مع حضرتك .

كتر الف خيرك و لكن استحملي الضغط الي هيجيلك لان كل واحد جواه كتير و كتير

• عجبني
التفاعلات: احمد العربى
استفسار

• عجبني
كتر الف خيرك و لكن استحملي الضغط الي هيجيلك لان كل واحد جواه كتير و كتير
شكرا ليك بس ده واجبي كطبيبه اني اساعد الناس

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى و HazemElmasry
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى و Alx555
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: تونسي مصر
هل زنا المحارم دها حقيقى

• عجبني
التفاعلات: Jiji و احمد العربى
جننتينى بجد

عايز تفصيل

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Jiji و احمد العربى
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى و Alx555
  • عجبني
هل ثنائي الميل ده مرض ولا مجرد شهوة وخلاص
ثنائي الميل ده عباره عن مرض ناتج عن حب التجربه بيكون الشخص طبيعي بيكون عايز يمارس مع الجنس الاخر ولكن عندما يتعود يحب ان يعرف سبب حب الشخص للشذوذ وانه قد تزيد متعته فيتجه الي بني جنسه وبعد التجربه يصبح الشخص اما شاذا فقط او يشعر بالقرف ولا يجرب الشذوذ مجددا او يصبح ثنائي الميل ولكن يمكن علاجه بسهوله

• عجبني
التفاعلات: تونسي مصر
ثنائي الميل ده عباره عن مرض ناتج عن حب التجربه بيكون الشخص طبيعي بيكون عايز يمارس مع الجنس الاخر ولكن عندما يتعود يحب ان يعرف سبب حب الشخص للشذوذ وانه قد تزيد متعته فيتجه الي بني جنسه وبعد التجربه يصبح الشخص اما شاذا فقط او يشعر بالقرف ولا يجرب الشذوذ مجددا او يصبح ثنائي الميل ولكن يمكن علاجه بسهوله
ايه علاجه اذا كان الشخص مش متزوج ؟

لو ينفع اتكلم معاك خاص احكيلك

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%