NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
يا جماعه انا دارسه طب نفسي واشتغلت طبيبه نفسيه فتره ولكن توقفت عن العمل وقفلت العياده بسبب الجواز لو اي شخص عنده مشكله نفسيه او بيعاني من ضغط نفسي يقدر يقولي وانا هقدر اني اساعده لو الشخص معندوش مشكله يناقشني في العمه عادي ولو حابب انه يتكلم خاص يقدر يقولي ... وشكرا
ممكن تكلميني خاص مش هينفع اتكلم عام لو تتكرمى لان الخاص عندك.مقفول

يا جماعه انا دارسه طب نفسي واشتغلت طبيبه نفسيه فتره ولكن توقفت عن العمل وقفلت العياده بسبب الجواز لو اي شخص عنده مشكله نفسيه او بيعاني من ضغط نفسي يقدر يقولي وانا هقدر اني اساعده لو الشخص معندوش مشكله يناقشني في العمه عادي ولو حابب انه يتكلم خاص يقدر يقولي ... وشكرا
انتي خريجه كليه طب ولا دا اجتهاد منك 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Dr.Gokar
لا استطيع ذكر اى كلمه على العام
لازم خاص
حضرتك انا مش بكلم حد خاص انت تعرض عليا الموضوع وانا اقيم

حضرتك انا مش بكلم حد خاص انت تعرض عليا الموضوع وانا اقيم
..... ده كلام حضرتك فى اول الموضوع :

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندي استفسار

..... ده كلام حضرتك فى اول الموضوع :
وانا معترضتش انا بقولك اديني نبذا

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%