NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
ممكن سؤال محيرني بس من فضلك عالخاص

ثنائي الميل ده عباره عن مرض ناتج عن حب التجربه بيكون الشخص طبيعي بيكون عايز يمارس مع الجنس الاخر ولكن عندما يتعود يحب ان يعرف سبب حب الشخص للشذوذ وانه قد تزيد متعته فيتجه الي بني جنسه وبعد التجربه يصبح الشخص اما شاذا فقط او يشعر بالقرف ولا يجرب الشذوذ مجددا او يصبح ثنائي الميل ولكن يمكن علاجه بسهوله
مرض؟؟
حسب كلام اي دكتور؟
بلاش هري و خلاص

و نعوف منين انك اخصائية نفسية
لان الطبيب النفسي دارس طب وًعامل اختصاص في النفس
انت طبيبة اى دكتورة؟ يعني مرتبة علمية فاي اختصاص
ولا هو كلام و خلاص
انا دكتور كمان هه

عندي مشكلة اني دايما في حالة هياج جنسي و مقضيها صرب عشرات نفسي بجد اعرف ابطل الحوار ده
حتي لما بمارس برضه برجع اضرب عشرة

• عجبني
التفاعلات: ميبون
و نعوف منين انك اخصائية نفسية
لان الطبيب النفسي دارس طب وًعامل اختصاص في النفس
انت طبيبة اى دكتورة؟ يعني مرتبة علمية فاي اختصاص
ولا هو كلام و خلاص
انا دكتور كمان هه
حضرتك انا مش مجبره ابررلك او اوريك شهاداتي لكن من الواضح ان انت المش طبيب لأنك لو طبيب كنت هتعرف ان الاخصائي النفسي حاجه والطبيب النفسي حاجه تانيه يا دكتور ولا انت متعرفش الموضوع ده

• عجبني
التفاعلات: الصقر (الصياد)
ممكن اتكلم معاكى خاص بخصوص ميول جنسيه غريبه بحس بيها

التعديل الأخير:
حضرتك انا مش مجبره ابررلك او اوريك شهاداتي لكن من الواضح ان انت المش طبيب لأنك لو طبيب كنت هتعرف ان الاخصائي النفسي حاجه والطبيب النفسي حاجه تانيه يا دكتور ولا انت متعرفش الموضوع ده
بما انك مش مجبرة
الطبيب بيقوم بمهنته في عيادة
و من حقي اسال! و لا انت تقولي انا طبيبة دكتورة هههه و احنا نصدق
الدكتوراه ممكن تكون مرتبة علمية ما قلتش اني بعالج من الارواح و لا قلت اني ست

حظرتك اصلا ما قلتيش اي تعليق فيه احابة على المشاكل من دون ما تكرري كلام (العلم اثبت انه علط) فخليك فالشخصية الي انت لاعباها من عير ما تبوزي تفكير الناس

بما انك مش مجبرة
الطبيب بيقوم بمهنته في عيادة
و من حقي اسال! و لا انت تقولي انا طبيبة دكتورة هههه و احنا نصدق
الدكتوراه ممكن تكون مرتبة علمية ما قلتش اني بعالج من الارواح و لا قلت اني ست
رقم واحده العياده انا قولت هي مش موجوده ليه وقولت ان انا قفلتها عاشان الجواز وده مذكور في البوست ثانيا انا مقولتش اني دكتوره لاني لسه محصلتش علي الدكتوراه ولكن انت تفتري كلام من ذهنك ثالثا لو انت فعلا طبيب اظن ان اسلوب الكلام لازم يكون راقي عن كده او بصوره افضل من كدهوالمفروض اني متكلمش بصوره هجوميه ولا ايه يا دكتور

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حظرتك اصلا ما قلتيش اي تعليق فيه احابة على المشاكل من دون ما تكرري كلام (العلم اثبت انه علط) فخليك فالشخصية الي انت لاعباها من عير ما تبوزي تفكير الناس
حضرتك هاتلي حاجه انا قولتها العلم اثبت خطأها بعدين تعالي ناقشني وجادلني براحتك

رقم واحده العياده انا قولت هي مش موجوده ليه وقولت ان انا قفلتها عاشان الجواز وده مذكور في البوست ثانيا انا مقولتش اني دكتوره لاني لسه محصلتش علي الدكتوراه ولكن انت تفتري كلام من ذهنك ثالثا لو انت فعلا طبيب اظن ان اسلوب الكلام لازم يكون راقي عن كده او بصوره افضل من كدهوالمفروض اني متكلمش بصوره هجوميه ولا ايه يا دكتور
الدكتور غير الطبيب
و مش عملت عليك اي هجوم انت الي جاوبتي بطريقة هجومية
عموما
اعطي النصايح نشوف ولا لازم كله عالخاص؟ شو فالفايدة اذا؟

الدكتور غير الطبيب
و مش عملت عليك اي هجوم انت الي جاوبتي بطريقة هجومية
عموما
اعطي النصايح نشوف ولا لازم كله عالخاص؟ شو فالفايدة اذا؟
و بعدين نعرف منين انك مختصة و لا بتتدعي و حد يصدق كلامك و يعمل شيء خاطيء؟ هو في حد بيعمل مساعدات و يشهص اونلاين على منتدى؟

حضرتك هاتلي حاجه انا قولتها العلم اثبت خطأها بعدين تعالي ناقشني وجادلني براحتك
هاتيلي حاجة كتبتيها فيها حاجة صح
ولا العلم كله مبني للمجهول: قال العلم او قال العلماء؟ فين مصادرك

تحياتي ليكي… لو عاوزة تساعدي بلاش صفة الطبيبة .. لان الطبيب النفسي بيعالج بالادوية… و المختص النفسي بجلسات الكلام…

اه معلش نسيت ابص علي الصوره بتاعتك مكتوب فيها انك سالب ممكن تكون متضايق مني بسب ذكري لشواذ في تعليق سابق ده رقم واحد رقم اتنين حضرتك لو انا قولت حاجه غلط اتمني انك تصلحها وتقول وجهة نظرك او كلام العلماء بتوعك وانا اقول وجهة نظري والكلام الاكتسبته من معالجتي لناس تانيه ونشوف مين فينا الصواب

تحياتي ليكي… لو عاوزة تساعدي بلاش صفة الطبيبة .. لان الطبيب النفسي بيعالج بالادوية… و المختص النفسي بجلسات الكلام…
حلو اوي سرش جوجل الانت عملته

حلو اوي سرش جوجل الانت عملته
لول طيب
لا عادي هاجمي الي تهاجميه و قولي الكلام الي انت مفتكرته كلام علمي عادي جدا
ومال ميولي ومال الكلام؟ يعني انت طبيبة و دكتورة بالعافية؟ ههههه بما اني مثلي يبقى خلاص انت جراحة عيرن و مخ و عندك دوى الحوفيد
اعنلي ما بدالك ماهو غيب يا قط العب يا فار
عادي جدا الناس كلها بتهبد باي كلام
قولي الي انت تحبيه اصلا احنا هنا فمنتدى ترفيهي
سلطة تنفيسية

طب أنا دلوقتي عندي شعور اني عايز اطلع كميه طاقه كبيره بس أطلعه في التكسير و الجري و الخناق رغم أن أنا كشخصيه من بره الناس بتشوفني هادي و ردود فعلي مظبوطه مش بتعصب بسهوله ف ايه سبب الشعور اللي عندي (الرد خاص)

لول طيب
لا عادي هاجمي الي تهاجميه و قولي الكلام الي انت مفتكرته كلام علمي عادي جدا
ومال ميولي ومال الكلام؟ يعني انت طبيبة و دكتورة بالعافية؟ ههههه بما اني مثلي يبقى خلاص انت جراحة عيرن و مخ و عندك دوى الحوفيد
اعنلي ما بدالك ماهو غيب يا قط العب يا فار
عادي جدا الناس كلها بتهبد باي كلام
قولي الي انت تحبيه اصلا احنا هنا فمنتدى ترفيهي
سلطة تنفيسية
واضح يا زميلي انك لا تجد رد علي بصوره علميه فاتجهت لقعدة المساطب بس شكرا جدا ليك وعلي المجادله اللطيفه دي واتمني انك تتكلم مبشكل لائق وياريت متسمنيش مساميات غير مسماي وياريت بدل ما القط يغيب خليه ينزل الملعب وفعلا ناس كتير بتهبد والناس شافت خير مثال عن الهبد من كلامك وشكرا ليك

• عجبني
التفاعلات: P0p0
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%