NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا جماعة أنا مش عايز أصدمكم...بس ده موقع جنسي

معاك حق فى كل كلامك

فعلا اتفق معك مية بالمية وكمان بتحس عند الكثير كمية نفاق في الكلام تفوق الخيال وانفصام شخصية
شكراً لمرورك العطر 🌷

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا عارف إن فيه ناس كتير هنا مش داخلة علشان تشقط ولا تتشقط ، و كذلك عارف إن ده مش مكان للشقط ، و عارف كمان إن ٩٠٪ من البنات و الستات اللى هنا مش داخلين للتعارف ولا داخلين علشان يكلموا حد و كمان فى ولاد مش عايزين يكلموا حد...بس خلينا صراحاء مع نفسنا قبل ما نكون مع بعض ، أحنا لو هنا مش علشان الجنس ، فأحنا هنا علشان نتكلم عن الجنس ، و لو مش علشان الكلام عن الجنس ، يبقى علشان أحنا بنفكر فى الجنس ، و لو مش علشان التفكير فى الجنس ، يبقى علشان نقرا عن الجنس...أصل معلش ده موقع جنسي ، ماشي أنا عارف إن ده مش موقع دعارة ، و زي ما قولت أنا عارف إن ٩٠٪ من البنات و الستات مش داخلين بغرض التعارف...بس أكيد لسبب له علاقة بالجنس على أي حال من الأحوال
ما هو يا جماعة بكل بساطة أي حد هيدخل موقع جنسي ليه؟؟
أكيد مش علشان يحمل أفلام رعب!! 😂😂😂
فبلاش كل شوية واحد يقولك أنا مش بفكر فى الجنس و مش دخل هنا لتكوين صداقات بعيد عن الجنس ، علشان فى الأغلب ده طريقة للشقط أصلاً ، و بقيت مهروسة!! 😂💔😂
عايزك اقولك انتا كنت متابعه من ايام ما كان لونه اصفر و كان بسبب الفضول و المعرفه 🤣🤣 و لانه في قصص بعيدا عن أنه في أجزاء صغيره منها فيها جنس بس القصص حلوه اوي

عايزك اقولك انتا كنت متابعه من ايام ما كان لونه اصفر و كان بسبب الفضول و المعرفه 🤣🤣 و لانه في قصص بعيدا عن أنه في أجزاء صغيره منها فيها جنس بس القصص حلوه اوي
ما هو يا باشا فى الأخر دى قصص جنسية ، يعني جنس برضه!! 😂

الحشرية لحست العقل!
ما ندخل و نخرج احنا احرار!
حد ليه حاجة؟

انا هنا من سنين من ايام المنتدي القديم وعمري مافكرت اشقط حد من هنا انيكه لان بالنسبالي بحب الواقعيه اكتر من الخيال ولو هنيك هنيك حقيقه مش بالكلام بس بالرغم من اني مش محروم نيك بس بتمتع هنا بالقصص او غيرها😉♥️

• حبيته
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
الحشرية لحست العقل!
ما ندخل و نخرج احنا احرار!
حد ليه حاجة؟
و هو أنا قولتلك أخرجى ولا متدخليش ، أدخلى براحتك بس خليكى فاكرة إن ده منتدى جنسي ، يعني بلاش أدعاء للفضيلة ، بلاش نقد للناس ، متضايقيش لما تلاقي حد بيحكى فى الجنس بجرأة...أنتى فهمتني غلط خالص ، أنا مبجيش على حرية حد!!

انا هنا من سنين من ايام المنتدي القديم وعمري مافكرت اشقط حد من هنا انيكه لان بالنسبالي بحب الواقعيه اكتر من الخيال ولو هنيك هنيك حقيقه مش بالكلام بس بالرغم من اني مش محروم نيك بس بتمتع هنا بالقصص او غيرها😉♥️
شكراً لمرورك العطر 🌷

كل
طيب اصارحكم ازاي ان انا داخله هنا عشان ده الموقع الوحيد الي مش محجوب ويفتح في بلدي
نا داخلين علشان الجنس شوقنا وعشقنا الابدى

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: عاشق الجنس 10
أنا عارف إن فيه ناس كتير هنا مش داخلة علشان تشقط ولا تتشقط ، و كذلك عارف إن ده مش مكان للشقط ، و عارف كمان إن ٩٠٪ من البنات و الستات اللى هنا مش داخلين للتعارف ولا داخلين علشان يكلموا حد و كمان فى ولاد مش عايزين يكلموا حد...بس خلينا صراحاء مع نفسنا قبل ما نكون مع بعض ، أحنا لو هنا مش علشان الجنس ، فأحنا هنا علشان نتكلم عن الجنس ، و لو مش علشان الكلام عن الجنس ، يبقى علشان أحنا بنفكر فى الجنس ، و لو مش علشان التفكير فى الجنس ، يبقى علشان نقرا عن الجنس...أصل معلش ده موقع جنسي ، ماشي أنا عارف إن ده مش موقع دعارة ، و زي ما قولت أنا عارف إن ٩٠٪ من البنات و الستات مش داخلين بغرض التعارف...بس أكيد لسبب له علاقة بالجنس على أي حال من الأحوال
فبلاش كل شوية واحد يقولك أنا مش بفكر فى الجنس و مش دخل هنا لتكوين صداقات بعيد عن الجنس ، علشان فى الأغلب ده طريقة للشقط أصلاً ، و بقيت مهروسة!! 😂💔😂
كيفت تهكير لعبة صب وي 😂😂

• بيضحكني
لو مضايقك ان في حدا هون ما بفكر بالجنس وانت مش قادر توصله شوف غيره عالسكيت نصيحتي بلاش تسييح 😂😂😂😉

طيب اصارحكم ازاي ان انا داخله هنا عشان ده الموقع الوحيد الي مش محجوب ويفتح في بلدي
انت من اي بلد نورهان

دول اغرب ناس
الي يبعتلي ويقولي الجنس ده آخر حاجة افكر فيها
والي يقولي نتكلم ونضيع وقت من غير الدخول ف تفاصيل جنسية
وشغل هري كتير اوي وكله ممل ومفقوس

كلامك صحيح صديقي ومتفق معك بس المفروض يكون كل شيء بحدود الاحترام المتبادل واحنا هون فعلا عشان الجنس بشكل مباشر او غير مباشر والناس الي بتحكي غير هيك اما عندهم انفصام شخصية او نفاق ومش متصارحين مع أنفسهم ولا عارفين شو بدهم اصلا

دول اغرب ناس
الي يبعتلي ويقولي الجنس ده آخر حاجة افكر فيها
والي يقولي نتكلم ونضيع وقت من غير الدخول ف تفاصيل جنسية
وشغل هري كتير اوي وكله ممل ومفقوس
نفاق اجتماعي وانفصام لانه بصراحة اول تفكير هو الجنس ولا ليش بده يحكي معاكي عشان تعملوا مصلحين اجتماعيين تحياتي الك وصراحتك

العراق ولبنان كمان كنت بكلم واحده ف لبنان وكنا اصدقاء وبدانا نتكلم ف السكس ونبعت صور ل بعض وجت ف مره طلبت فديوهات ف بعتلها لنكات اكتشفنا ان كل المواقع هناك ممنوعه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%