NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا جماعة أنا مش عايز أصدمكم...بس ده موقع جنسي

لا اختلف معاك واحدة كلمتنى و قالتلى نتكلم على الفيس و اظبطك و صدقنى رفضت و لو ممسحتش الرسالة كنت ورتهالك سكرين شوت
انا داخل هنا للتسلية فى التعليقات انا اصلا عندى اصدقاء بيمارسو الجنس مع بنات كتيييير و عرضو عليا و انا اللى رافض
فمش داخل هنا ل افلام ولا لشقط و اذا كان على الافلام انا اعرف مواقع و كمان مواقع متتخيلهاش فأنا هنا للاصدقاء الكرماء اللى اتعرفت عليهم

• حبيته
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
لا اختلف معاك واحدة كلمتنى و قالتلى نتكلم على الفيس و اظبطك و صدقنى رفضت و لو ممسحتش الرسالة كنت ورتهالك سكرين شوت
انا داخل هنا للتسلية فى التعليقات انا اصلا عندى اصدقاء بيمارسو الجنس مع بنات كتيييير و عرضو عليا و انا اللى رافض
فمش داخل هنا ل افلام ولا لشقط و اذا كان على الافلام انا اعرف مواقع و كمان مواقع متتخيلهاش فأنا هنا للاصدقاء الكرماء اللى اتعرفت عليهم
شكراً لمرورك العطر 🌷

او ممكن ثقافة ❤️

• الموضوع ده يدعو للتفكير
👌👌👌

• حبيته
أنا عارف إن فيه ناس كتير هنا مش داخلة علشان تشقط ولا تتشقط ، و كذلك عارف إن ده مش مكان للشقط ، و عارف كمان إن ٩٠٪ من البنات و الستات اللى هنا مش داخلين للتعارف ولا داخلين علشان يكلموا حد و كمان فى ولاد مش عايزين يكلموا حد...بس خلينا صراحاء مع نفسنا قبل ما نكون مع بعض ، أحنا لو هنا مش علشان الجنس ، فأحنا هنا علشان نتكلم عن الجنس ، و لو مش علشان الكلام عن الجنس ، يبقى علشان أحنا بنفكر فى الجنس ، و لو مش علشان التفكير فى الجنس ، يبقى علشان نقرا عن الجنس...أصل معلش ده موقع جنسي ، ماشي أنا عارف إن ده مش موقع دعارة ، و زي ما قولت أنا عارف إن ٩٠٪ من البنات و الستات مش داخلين بغرض التعارف...بس أكيد لسبب له علاقة بالجنس على أي حال من الأحوال
ما هو يا جماعة بكل بساطة أي حد هيدخل موقع جنسي ليه؟؟
أكيد مش علشان يحمل أفلام رعب!! 😂😂😂
فبلاش كل شوية واحد يقولك أنا مش بفكر فى الجنس و مش دخل هنا لتكوين صداقات بعيد عن الجنس ، علشان فى الأغلب ده طريقة للشقط أصلاً ، و بقيت مهروسة!! 😂💔😂
ما يكتب الي يكتبه هوا مش بيضرك ولا بيأثر على تجربتك الجنسية دي بأي حاجه ختى لو كان بيشقط

أنا عارف إن فيه ناس كتير هنا مش داخلة علشان تشقط ولا تتشقط ، و كذلك عارف إن ده مش مكان للشقط ، و عارف كمان إن ٩٠٪ من البنات و الستات اللى هنا مش داخلين للتعارف ولا داخلين علشان يكلموا حد و كمان فى ولاد مش عايزين يكلموا حد...بس خلينا صراحاء مع نفسنا قبل ما نكون مع بعض ، أحنا لو هنا مش علشان الجنس ، فأحنا هنا علشان نتكلم عن الجنس ، و لو مش علشان الكلام عن الجنس ، يبقى علشان أحنا بنفكر فى الجنس ، و لو مش علشان التفكير فى الجنس ، يبقى علشان نقرا عن الجنس...أصل معلش ده موقع جنسي ، ماشي أنا عارف إن ده مش موقع دعارة ، و زي ما قولت أنا عارف إن ٩٠٪ من البنات و الستات مش داخلين بغرض التعارف...بس أكيد لسبب له علاقة بالجنس على أي حال من الأحوال
فبلاش كل شوية واحد يقولك أنا مش بفكر فى الجنس و مش دخل هنا لتكوين صداقات بعيد عن الجنس ، علشان فى الأغلب ده طريقة للشقط أصلاً ، و بقيت مهروسة!! 😂💔😂
عليا النعمه انت برنس
تقولش داخلين يبيعو سبح

• أتفق
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)
ما يكتب الي يكتبه هوا مش بيضرك ولا بيأثر على تجربتك الجنسية دي بأي حاجه ختى لو كان بيشقط
رأيك و يحترم

• حبيته
التفاعلات: دندوشه
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)
  • عجبني
التفاعلات: UnIdEnTItY
كلامك صح جدا
انا جاي علشان اكلم ناس في الجنس
مش جاي اخد حصص تقوية
ياخي تصدق ممكن اعتبر المنتدى حصص تقوية في المعلومات عن الجنس
وغير كل دا انا حابب اتعرف على ناس وكدا
يمكن تيجي مع الواحد ونزفلط الزفاليط بقا
الواحد طربوش زبه اتبري من ضرب العشاري
😂😂😂😂😂

• بيضحكني
كلامك صح جدا
انا جاي علشان اكلم ناس في الجنس
مش جاي اخد حصص تقوية
ياخي تصدق ممكن اعتبر المنتدى حصص تقوية في المعلومات عن الجنس
وغير كل دا انا حابب اتعرف على ناس وكدا
يمكن تيجي مع الواحد ونزفلط الزفاليط بقا
الواحد طربوش زبه اتبري من ضرب العشاري
😂😂😂😂😂
شكراً لمرورك العطر 🌷

• عجبني
التفاعلات: Abo Bakr
مش موضوع إنشاء المدينة الفاضلة ، بس محبش اللى بينكر حقيقة واضحة ، ولا اللى جاي يغير طبيعة شئ
بالنسبة للذي ينكر حقيقة شيء فالعالم مملوء بهم. لا تحبهم ولا تكرهم. أنت في شأنك وهم في شؤونهم ما داموا لم يتدخلوا بك. لكن تغيير الطبيعة يحدث في كل الأوقات. يجب أن تحاول أن تغير طبيعة الأشياء والناس إلى الأفضل ما استطعت. هكذا تركنا العصر الحجري.

ده لما تبقا رخم وترد😂😂
حبيبي عامل اي
مقصدش طبعا اضايقك بكلامى بس لو كل واحد عمل كده هنرتاح
كله تمام يارب دايما تبقى ف احين حال وبكل خير

مقصدش طبعا اضايقك بكلامى بس لو كل واحد عمل كده هنرتاح
كله تمام يارب دايما تبقى ف احين حال وبكل خير
تسلم ويارب دايما تكون موفق

فعلا اتفق معك مية بالمية وكمان بتحس عند الكثير كمية نفاق في الكلام تفوق الخيال وانفصام شخصية

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%