NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا جماعة أنا مش عايز أصدمكم...بس ده موقع جنسي

أنا عارف إن فيه ناس كتير هنا مش داخلة علشان تشقط ولا تتشقط ، و كذلك عارف إن ده مش مكان للشقط ، و عارف كمان إن ٩٠٪ من البنات و الستات اللى هنا مش داخلين للتعارف ولا داخلين علشان يكلموا حد و كمان فى ولاد مش عايزين يكلموا حد...بس خلينا صراحاء مع نفسنا قبل ما نكون مع بعض ، أحنا لو هنا مش علشان الجنس ، فأحنا هنا علشان نتكلم عن الجنس ، و لو مش علشان الكلام عن الجنس ، يبقى علشان أحنا بنفكر فى الجنس ، و لو مش علشان التفكير فى الجنس ، يبقى علشان نقرا عن الجنس...أصل معلش ده موقع جنسي ، ماشي أنا عارف إن ده مش موقع دعارة ، و زي ما قولت أنا عارف إن ٩٠٪ من البنات و الستات مش داخلين بغرض التعارف...بس أكيد لسبب له علاقة بالجنس على أي حال من الأحوال
ما هو يا جماعة بكل بساطة أي حد هيدخل موقع جنسي ليه؟؟
أكيد مش علشان يحمل أفلام رعب!! 😂😂😂
فبلاش كل شوية واحد يقولك أنا مش بفكر فى الجنس و مش دخل هنا لتكوين صداقات بعيد عن الجنس ، علشان فى الأغلب ده طريقة للشقط أصلاً ، و بقيت مهروسة!! 😂💔😂
عالم غريبة اوووي يا أخي...

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: شنكوتي الطياز، Maxxx_PlayerxXx و جدو سامى 🕊️ 𓁈
أنا عارف إن فيه ناس كتير هنا مش داخلة علشان تشقط ولا تتشقط ، و كذلك عارف إن ده مش مكان للشقط ، و عارف كمان إن ٩٠٪ من البنات و الستات اللى هنا مش داخلين للتعارف ولا داخلين علشان يكلموا حد و كمان فى ولاد مش عايزين يكلموا حد...بس خلينا صراحاء مع نفسنا قبل ما نكون مع بعض ، أحنا لو هنا مش علشان الجنس ، فأحنا هنا علشان نتكلم عن الجنس ، و لو مش علشان الكلام عن الجنس ، يبقى علشان أحنا بنفكر فى الجنس ، و لو مش علشان التفكير فى الجنس ، يبقى علشان نقرا عن الجنس...أصل معلش ده موقع جنسي ، ماشي أنا عارف إن ده مش موقع دعارة ، و زي ما قولت أنا عارف إن ٩٠٪ من البنات و الستات مش داخلين بغرض التعارف...بس أكيد لسبب له علاقة بالجنس على أي حال من الأحوال
ما هو يا جماعة بكل بساطة أي حد هيدخل موقع جنسي ليه؟؟
أكيد مش علشان يحمل أفلام رعب!! 😂😂😂
فبلاش كل شوية واحد يقولك أنا مش بفكر فى الجنس و مش دخل هنا لتكوين صداقات بعيد عن الجنس ، علشان فى الأغلب ده طريقة للشقط أصلاً ، و بقيت مهروسة!! 😂💔😂
ياصاحبي مش كلها زي بعضها كل واحد غرضه زي ما بتقول واحد / ه داخل عشان يتفرج علي فيديو او يقراء قصة او يتعرف في اختلاف بس المستفز ان مفيش تعارف بقاا بين الجنسين ده القسم الوحيد اللي مش شغال في المنتده ده محتاج مجهود شوية 😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Mr. Cock و Maxxx_PlayerxXx
ياصاحبي مش كلها زي بعضها كل واحد غرضه زي ما بتقول واحد / ه داخل عشان يتفرج علي فيديو او يقراء قصة او يتعرف في اختلاف بس المستفز ان مفيش تعارف بقاا بين الجنسين ده القسم الوحيد اللي مش شغال في المنتده ده محتاج مجهود شوية 😂😂😂
ما هو محدش عايز يتعرف ، لأن البنات دلوقتي بتخاف تحب واحد و تتعلق بيها و يطلب منها نودز تبعتله و تتفضح ، و الرجالة بتخاف تعرف واحدة تطلب منه فلوس مقابل نودز أو فيديو كول أو سكس فون ، يبعت يطلع واد و يتنصب عليه!!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلامك صح و نضيف عليه ان بتاع ٨٠٪ خيال عاوزين واحد كلامنجي يهيجهم

• أتفق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
حقيقة

• أتفق
التفاعلات: بوووحمييد 🔞🔥
  • عجبني
التفاعلات: Mr. Cock
أنا داخل هنا علشان الجنس اكيد وكلنا كده ممكن تكون أو يكون الطرف اللي بتكلمه هنا مش بيحب يتناك بس اكيد كلامكم عن الجنس مش ممنوع ميحسسنيش اني هيجان وهو لا مؤاخذة دكتور

المشكله ان الاوڤر نوعين نوع انت قولت عليه و نوع تاني يقولك هفشخك و اجبهم ٢٠مره ف انيك ٦ ساعات فاكرها حرب اكتوبر

• بيضحكني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
اتفق فشخ يا باشا 😂🤝🏻

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%