NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

والاهبل بيتضحك عليه عادي

والاهبل بيتضحك عليه عادي
الاهبل بقي امال الفهمان بيفليها ويعرف انها متناكه بنت لبوه من نظره من عيونها

اقولك اي بس كيداهن عظيم لو نوت تتخفي مش بيبان علا المومس خالص وبعدين الغبي الي ميجزش النبض الاول ويعرف اول مره ليها ولا متعوده
ايوه انت خليك ناصح وعارف واعمل كدا

ايوه انت خليك ناصح وعارف واعمل كدا
انا كده كده الي معايا مربيها قدام عيني ابوها ومها ميعرفوهاش اكتر مني

• عجبني
التفاعلات: habiba hassan
ومدام قلع ثوبه يبقي ملهوش امان جمله دي بجد واقعيه جدا راجل يعمل مع واحده ويقولها عليها انها مش كويسه وطلاما انت عارف انها كدا بتعمل معاها ليه م انت كدا برضو مش كويس زايها هتفرق اي عنها ورجاله بتعمل دور ضحيه وتقول م انتي عملتي كدا وبمزاجكك ومعرفش هم ف اخر بيطلعو غلابه ف اخر وستات دول يالهوي وحشين😒 ودول خسره فيهم اسم ذكر ع بطاقة بجد😂 وفرحان اوي انه راجل وعنده بتاعه😂 **** يشفيه الي تعبان ف مخه بجد لو حد عنده طريقه يعرف الفرق مابينهم يقولي 🙂😂
ده الفرق بين الذكر والراجل

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: habiba hassan و 🛡آلَدٍيَبً🛡
  • عجبني
التفاعلات: استشاري الحياه
  • عجبني
  • أتفق
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: Adam Afndena، LEGEND KYSER و استشاري الحياه
  • عجبني
اه غلط عند اتنين بس انا كنت بتكلم عن أشباه رجال الي بيعملو مع واحده هي مكنتش تعرف اي حاجه وهو خلاها خبره وبعد كدا قال زي م انتي عملتي معايا هتعملي مع غيري ويسيبها دول مش رجاله بس كدا وانا فاهمه قصدك برضو ان ست هي الي بتخلي راجل يطعم فيها 🙂
اكيد طبعا

مساء الخير نظبط ردودنا ونخلينا فى صلب الموضوعات اى تعليق يرتبط بألفاظ سياسيه او دينيه ممكن يعرض صاحبه للحظر المؤقت

استمتعو بنسوانجى ... تحياتى

ومدام قلع ثوبه يبقي ملهوش امان جمله دي بجد واقعيه جدا راجل يعمل مع واحده ويقولها عليها انها مش كويسه وطلاما انت عارف انها كدا بتعمل معاها ليه م انت كدا برضو مش كويس زايها هتفرق اي عنها ورجاله بتعمل دور ضحيه وتقول م انتي عملتي كدا وبمزاجكك ومعرفش هم ف اخر بيطلعو غلابه ف اخر وستات دول يالهوي وحشين😒 ودول خسره فيهم اسم ذكر ع بطاقة بجد😂 وفرحان اوي انه راجل وعنده بتاعه😂 **** يشفيه الي تعبان ف مخه بجد لو حد عنده طريقه يعرف الفرق مابينهم يقولي 🙂😂
مظنش ان فيه حد كدا الا لو هي كانت معروفه انها شمال قبل ما يعرفها ودي وارد فعلا انها تهاف مع حد غيره.. انما ياخد واحده خام وبيهاف معاها وف الاخر يقولها كدا ده وطيان بجد ومبيعملش كدا الا اللي هدفه من الاول ينيك ويخلع وده سبب وهمي بيقوله عشان يبرر بيه هروبه.. انما اي شاب بيعرف اذا كانت البنت بتعمل ده معاه هو لوحده عشان بتحبه او بتعمله بدافع الشهوة ومش فارق معاها الشخص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%