NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة وصولي لامي بسبب اختي الكبيره و ازاي جبت اختي التانيه معانا | السلسه الاولى | ـ حتى الجزء الثامن 4/7/2022

الجزء خلاص هكتبه و هنزله انهارده اكيد انا فعلن مكنتش هكمل في القصه دي اصلن لسبب هكتبه في الجزء بس عشان في كذا حد قالي كمل و ملكش دعوه قولت خلاص اكملها
وبجد فكك من اي حد دماغه تعبانة

• عجبني
التفاعلات: eldawely
هو ليه الناس بتعامل الى بيكتب القصة انها حياته وبيحكيها مفروض نبطل هبل شويه هو مش مجبر يكتب حاجه ومنته مش مجبر تخش تقراءها مش عجباك متدخلش عليها اصلا وملهاش لزمه الردود المستفزة
اتفق

القصة جميله جدا بس ياريت تبعد عنها الدياثه والتعريص افضل خليك محافظ على رتم القصه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه ياعم هو انت لي تغفلنا ولا ايه انا مش قادر اصبر فين الجزء الجديد

يا جماعه القصص دى كلها مش حقيقى فحتى لما تتكلم عن شخصيه معينه فى القصه زى الام مثلا متقولش (امك) قول اللى عامله دور الام لان اللى بيكتب كل القصه بعيده تماما عن حياته فنحترم بعض ولو مش عجباك القصه متشوفهاش وريح دماغك ودماغنا
كلامى للكاتب هنا ياريت متموطش فى الاحداث بعيدا عن عنوان القصه اصلا

• عجبني
التفاعلات: Medossa و شرشرح
يا جماعه القصص دى كلها مش حقيقى فحتى لما تتكلم عن شخصيه معينه فى القصه زى الام مثلا متقولش (امك) قول اللى عامله دور الام لان اللى بيكتب كل القصه بعيده تماما عن حياته فنحترم بعض ولو مش عجباك القصه متشوفهاش وريح دماغك ودماغنا
كلامى للكاتب هنا ياريت متموطش فى الاحداث بعيدا عن عنوان القصه اصلا
تسلم علي النصحيه بس اتا فعليا بدات اخش في الاحداث الاساسيه في القصه و الجزء السابع هيكون في كذا حاجه مهمه و هتبدا القصه تمشي زي اسمها فعلن بس كل الكلام ال في الاول ده كان لازم لانه مقدمه القصه و في كذا حاجه هيتبني عليها الكلام ده بعد كده

• عجبني
التفاعلات: Medossa و merano
تسلم علي النصحيه بس اتا فعليا بدات اخش في الاحداث الاساسيه في القصه و الجزء السابع هيكون في كذا حاجه مهمه و هتبدا القصه تمشي زي اسمها فعلن بس كل الكلام ال في الاول ده كان لازم لانه مقدمه القصه و في كذا حاجه هيتبني عليها الكلام ده بعد كده
تمام يسطا فى انتظار شغلك بقى

• عجبني
التفاعلات: Medossa
ايمتا الاجزاء الجاية

• عجبني
التفاعلات: Medossa و شرشرح
جامده جدا كمل

• عجبني
ايه فين باقي القصة انت طولت اوي كدة
بقالك كام يوم بتقول الجزء خلاص هينزل ومفيش حاجة بتنزل

• عجبني
تم أضافة الجزء السابع

• عجبني
التفاعلات: eldawely و Medossa
ياريت متتاخرش كتير ف الاجزاء الجاية
القصة جميلة

• عجبني
التفاعلات: eldawely و Medossa
الجزء تحفة
في انتظار الجزء التامن وياريت بلاش التأخير🙂

• عجبني
التفاعلات: Mrs/Marvel و eldawely
جامد

• عجبني
الجزء جامد بس سيبك مني الاي يحبط هو عيل ابن ج*مة والجزء الجديد امتا

• عجبني
عااااااااااش يا بوب ونفض للمناييك اللي بيشتمو لان دول اصلا عندهم نقص ومفكرين الناس كلهم كده 😂😂😂

• عجبني
كمل يبرنس القصة جامده واسلوبك جميل عاش بس اتمنى ميكونش فيها شذوذ و دياثه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%