NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة وصولي لامي بسبب اختي الكبيره و ازاي جبت اختي التانيه معانا | السلسه الاولى | ـ حتى الجزء الثامن 4/7/2022

مشكور وياريت تنزل الاجزاء بسرعة لانها قصة حلوة 🌹

يسطا انت سارك الكلام اخر جزء من قصه انا وشوشه بنت خلتي وهتلقيك كمان ناسي اسم اماني في الاجزء الاخير

حلوه بس حاول متتخراش

• عجبني
التفاعلات: eldawely و شرشرح
الجزء جامد جدا وطويل وتعويض عن الغيب دا كل ومتاخرش علينا انت مافيا ياعم

• عجبني
التفاعلات: eldawely
بصراحه الجزء ده جميل ومشوق جدة ممتاز جدا جدا وروووعه اتمني التكملة علي طول يا برنس

• عجبني
عاش القصة جامدة فشخ وطريقتك حلوة في الكتابة
ياريت ماتتاخرش علينا في باقي الاجزاء وفكك من اي حد

• عجبني
جامده جدا كمل

• عجبني
Photo 2022 05 15 00 44 40

• عجبني
التفاعلات: Mostafaelshazly, eldawely, شرشرح و شخص آخر
جميلة ياسطا بس وصول البطل لأمه اتأخر و كمان متنساش تخليها Squirter زي ما اتفقنا 😉😂

• عجبني
يسطا انت سارك الكلام اخر جزء من قصه انا وشوشه بنت خلتي وهتلقيك كمان ناسي اسم اماني في الاجزء الاخير
تمام ياعم ال انتا شايفو بس عايز اقولك علي حاجه الاول عشان بس قبل ما تسرقني انا قولت قبل كده اني مش مجبر اكتب القصه دي فا من الطبيعي اني انا مش محتاج اسرق عشان حتت قصه و انا مش مستفيد حاجه من ام الحوار ده كله تمام تاني حاجه حابب اقولك اني اصلن انا مبقراش قصص في الجروب اصلن هي كانت قصه واحده اسمها انا و صاحبي و اخواتنا البنات بس هي دي القصه الوحيده ال انا قريتها و خلصت فا مبقراش قصص اصلن علي الجروب دلوقتي فا انا اصلن معرفش اني في قصه فيها نفس الاحداث دي و لو كنت اعرف مكنتش كتبتها اصلن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تمام ياعم ال انتا شايفو بس عايز اقولك علي حاجه الاول عشان بس قبل ما تسرقني انا قولت قبل كده اني مش مجبر اكتب القصه دي فا من الطبيعي اني انا مش محتاج اسرق عشان حتت قصه و انا مش مستفيد حاجه من ام الحوار ده كله تمام تاني حاجه حابب اقولك اني اصلن انا مبقراش قصص في الجروب اصلن هي كانت قصه واحده اسمها انا و صاحبي و اخواتنا البنات بس هي دي القصه الوحيده ال انا قريتها و خلصت فا مبقراش قصص اصلن علي الجروب دلوقتي فا انا اصلن معرفش اني في قصه فيها نفس الاحداث دي و لو كنت اعرف مكنتش كتبتها اصلن
يا سطا بقيت عنيف اوى انت خالى بالك 😂
روق كده وخليك ريلاكس خالص مالك القصة حلوة على فكرة وجامدة اوى كمان والاحداث بتسخن مرة ورا التانية ف متخليش حد يعصبك كده وحط فى دماغك دايما لو اتفقت الاراء ل بارت السلع ف لازم يطلعلك كائن كده ميعجبهوش الى انت بتعمله
ف انت متديش اعتبار للكائن ده ولا تديله اهتمام ولو شتم او غلط انت سهلة تشتمه وتهزقة وتقل منه بس مش حتخلصوا ليه علشان هو واحد بيتكلم من ورا شاشة ف حيظيط ويظيط ومش حتخلص ف يا ترد عليه يا اما تتجاهله وتكمل ولا كأنك شايفة علشان الناس الكتير الى بتدعمك حتلاقى اتنين او تلاتة لا ف مش مهمين ليك ولو على السب ف رد عليهم حذرهم وبلغ الادارة بيهم وهم لما يحصل كده تانى يبقا حيظروهم او يمنعوهم كده وريح نفسك

وعلى فكرة الراجل مش قاصده انك سرقت خالص لا قاصده انك مقتبص المشهد علشان بجد المشهد بتاع يوسف وخالته وعهد نفس الى حصل فيه هو هو الى حصل فى القصة بتاعت شوشو مع اختلاف فى شوية احداث و حاجات فاهمنى ف ديه صدف انهم تشابهه او حتى لو جايب منهم مشهد عادى اغلبية الى بيحصل فى الحياة بنتشابه بيه بس بأشكال مختلفة واسباب مختلفة ويعنى متزعلش اوى كده وخليك رويح
هو اه الواحد يزعل لما يعمل مجهود ويحس انه اترمى فى الارض ويلاقى هجوم بدل الاعجاب بس مجودك حلو يا اسطا ومترماش فى للارض ولا حاجة انا وناس تانية كتير عاجبنا القصة ومستنين الاجزاء بتاعتها بفارغ الصبر والجزء واخد حقه وزيادة بس صدقنى متخدش حاجة على نفسك اوى وسيب الى يقول يقول والى يعمل يعمل فى الاول وفى الاخر انت تعرف تاخد حقك منه لو فى الحقيقة ووش لوش بس انما هنا ف كله مخفى ورا شاشة
وفى النهاية احب اقولك
خليك رويح يا زميلى ومستنى الجزء الجديد ومتغبش علينا بقا
يلا SEE YOU

يا سطا بقيت عنيف اوى انت خالى بالك 😂
روق كده وخليك ريلاكس خالص مالك القصة حلوة على فكرة وجامدة اوى كمان والاحداث بتسخن مرة ورا التانية ف متخليش حد يعصبك كده وحط فى دماغك دايما لو اتفقت الاراء ل بارت السلع ف لازم يطلعلك كائن كده ميعجبهوش الى انت بتعمله
ف انت متديش اعتبار للكائن ده ولا تديله اهتمام ولو شتم او غلط انت سهلة تشتمه وتهزقة وتقل منه بس مش حتخلصوا ليه علشان هو واحد بيتكلم من ورا شاشة ف حيظيط ويظيط ومش حتخلص ف يا ترد عليه يا اما تتجاهله وتكمل ولا كأنك شايفة علشان الناس الكتير الى بتدعمك حتلاقى اتنين او تلاتة لا ف مش مهمين ليك ولو على السب ف رد عليهم حذرهم وبلغ الادارة بيهم وهم لما يحصل كده تانى يبقا حيظروهم او يمنعوهم كده وريح نفسك

وعلى فكرة الراجل مش قاصده انك سرقت خالص لا قاصده انك مقتبص المشهد علشان بجد المشهد بتاع يوسف وخالته وعهد نفس الى حصل فيه هو هو الى حصل فى القصة بتاعت شوشو مع اختلاف فى شوية احداث و حاجات فاهمنى ف ديه صدف انهم تشابهه او حتى لو جايب منهم مشهد عادى اغلبية الى بيحصل فى الحياة بنتشابه بيه بس بأشكال مختلفة واسباب مختلفة ويعنى متزعلش اوى كده وخليك رويح
هو اه الواحد يزعل لما يعمل مجهود ويحس انه اترمى فى الارض ويلاقى هجوم بدل الاعجاب بس مجودك حلو يا اسطا ومترماش فى للارض ولا حاجة انا وناس تانية كتير عاجبنا القصة ومستنين الاجزاء بتاعتها بفارغ الصبر والجزء واخد حقه وزيادة بس صدقنى متخدش حاجة على نفسك اوى وسيب الى يقول يقول والى يعمل يعمل فى الاول وفى الاخر انت تعرف تاخد حقك منه لو فى الحقيقة ووش لوش بس انما هنا ف كله مخفى ورا شاشة
وفى النهاية احب اقولك
خليك رويح يا زميلى ومستنى الجزء الجديد ومتغبش علينا بقا
يلا SEE YOU
تسلم يا برو علي الكلام ده وال..... بس يسطا اعمل ايه طيب الناس مستفزه اوي غير ال بينتقد هنا تلقي واحد بعتلك يقولك انتا ديوث و مش ديوث و امك و امي و مش عارف ايه كل شويه اقول القصه مش حقيقه و تلاقي واحد خزوق طالع يقولك القصه حقيقه مش فاهم في ايه و معلش يا برو لو اتعصبت و لا حاجه بس بردوا غصبن عني انا مش لما واحد يجي يقعد يشتم ولا يقل بيا انا هفرح ولا هتبسط و ابقا تمام يعني ولا لما في الاخر حد يجي يضيع كل ال انا عملته و يقولي انتا سارق الجزء مش عارف من مين بس اشطا عادي انا هطنش بعد كده و اعمل زي ما بتقول هخليني روييييح و اعدي😂 شكرا يا برو❤👍

• حبيته
التفاعلات: SKT
بصراحه انا مش بحب اقراء التعليقات بس كبر دماغك من التعليقات السخيفه وياريت متاخرش عليا قى الجزء الثامن

• عجبني
القصه روعه وياريت بلاش تاخير تانى 😂😂😂

• عجبني
جامد متتاخرش في النشر والقصه هتبقي اجمد وتساعدنا ع التخيل لو ضيفت صور سكس تبين الموقف اللي بيحصل والاوضاع وكده

• عجبني
القصة جميلة اووووووي يا صديقي
استمر ولا تلتفت لاي كلام
الي عاجله يقرأ والي مش عاجبه القصص تانيه كتير
تسلم ايدك علي المجهود الرائع دا
منتظر جديدك بكل شوق وياريت متتاخريش علينا
تحياتي

• عجبني
عااااااش جدا بس ياريت نسرع التنزيل شويه انا كل يوم اخش اشوفها نزلت ولا لسه و طول شوية في الجزء ده رأي فقط و ياريت نسرع القصه

• عجبني
قصة رائعة جدا ننتظر منك الجديد

• عجبني
الجديد امتا🙂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Mrs/Marvel و eldawely

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل