NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

م تحطيش ف بالك الكلام ده ... هو لو معجب ب مامتك كان سابك بكل بساطه .... م هو اكيد مش اهبل عشان ينكش معاها وانت موجوده ..... والأهم من دا ... والدك فين من الكلام دة .... اكيد يعنى بيبقى موجود والحوارات دى دايرة
برضوا كل دا يرجع لسنك وسنها وسن خطيبك
ولله ولدي موجود ف كل موقف وم بيكلم ولا بيفتح بقه ف القعده غير أنه يسلم عليه ويمسك الفون ويسكت ولا بيركز اصلا اي البيحصل أنا نفسي مره يقولها اقعدي كويس اعدلي طرحتك اي بتنجان ببقي قاعده م طيقه نفسي

هتقوله في واهد راس جديد هنيجي سوا سوا ويكون في معلوم كتير 😂😂😂
الفكرة انه فعلا مبشفش بتيجى معاه بالبركة
حقوله انت معلوم هذا انا صديق لازم انت سوى شوية حركات 😅😅😅

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: jjojja و fighter10
ولله ولدي موجود ف كل موقف وم بيكلم ولا بيفتح بقه ف القعده غير أنه يسلم عليه ويمسك الفون ويسكت ولا بيركز اصلا اي البيحصل أنا نفسي مره يقولها اقعدي كويس اعدلي طرحتك اي بتنجان ببقي قاعده م طيقه نفسي
هو انتو بتعدو قدامو باي معلش

الفكرة انه فعلا مبشفش بتيجى معاه بالبركة
حقوله انت معلوم هذا انا صديق لازم انت سوى شوية حركات 😅😅😅
يا عم هو هيجيبها درجة واحدة كلها
يا اما زلبطة
مش هتعبه 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: fighter10
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
امه عايشة ؟

• عجبني
التفاعلات: jjojja
  • عجبني
اقعدى مع والدتك وقوليلها بطريقة شيك ... إنها تخف هزار معاه .... وحاولى وانت بتتكلمى معاها ... تشوفى هو عاجبها لأى درجه ... م جايز هى حاسة انه شخص مناسب لبنتها

لو اسلوبه مع امه زي أسلوبه مع امك يبقي دا طبيعته عادي
انتي بتتكلمي معاه ف سكس ولا مش واصلين المرحلة دي

• عجبني
طيب اي رايك تبقي انتي ملكه الحوار يعني انتي متدلوش فرصه يتكلم مععاها اصلا
اصل بيكلمو ف حوارات أنا اتفهه منها بصراحه يعني سياسه أو شغل أو حياه الكبار وانا واحده تافهه عاوزه اهزر واتمايص ومليش ف شغل الجد بتاعهم فبياخدو القعده مني بصراحه

لو اسلوبه مع امه زي أسلوبه مع امك يبقي دا طبيعته عادي
انتي بتتكلمي معاه ف سكس ولا مش واصلين المرحلة دي
لا بتكلم
واسلوبه مع أمه كويس بس مع امي اوفر🥲🥲🥲

لا بتكلم
خلاص هاتيهاله علي بلاطة
وتكونوا قاعدين مع بعض او مكالمة تليفون علشان تاخدي بالك من رد فعله

رد فعله هيبين ان ف دماغه القصة دي ولا انتي اللي.دماغك تعباكي
بس المصيبة لتكون مش ف دماغه ف تدخل
دماغه😅

مش عارفه اتأقلم بضايق كل محس أن خطيبي بيعامل امي كويس انا بجد عاوزه حل المشكله دي بطلت اقرأ قصص محارم بس بضايق أنا م بغير عليه من البنات خالص ولا بيهمني أنه يكلم مين ولا يعمل اي ولا عمري فتحت باسورد فونو ولا اي حاجه يجي عندنا اتجنن لو هزر معاها ولا قعدو يتكلمو ويهزرو بجد بقلبها غم علينا كلنا وسبب عراكنا كل مره
انهارده اتغاظت ازاي يجبلها هديه وميجبليش
ازاي يجبلها فانوس رمضان شبه الفانوس بتاعي
أنا عاوزه حل يخليني بارده اعصابي بارده تلج 😭😭
ملحوظه هو اصغر منها يعتبر ١٢ سنه فرق😅
ييتكلمو ف اى يعنى

مش عارفه اتأقلم بضايق كل محس أن خطيبي بيعامل امي كويس انا بجد عاوزه حل المشكله دي بطلت اقرأ قصص محارم بس بضايق أنا م بغير عليه من البنات خالص ولا بيهمني أنه يكلم مين ولا يعمل اي ولا عمري فتحت باسورد فونو ولا اي حاجه يجي عندنا اتجنن لو هزر معاها ولا قعدو يتكلمو ويهزرو بجد بقلبها غم علينا كلنا وسبب عراكنا كل مره
انهارده اتغاظت ازاي يجبلها هديه وميجبليش
ازاي يجبلها فانوس رمضان شبه الفانوس بتاعي
أنا عاوزه حل يخليني بارده اعصابي بارده تلج 😭😭
ملحوظه هو اصغر منها يعتبر ١٢ سنه فرق😅
اثبتي على موقفك
ومن رأيي فكك منه
وأنت حرة

ولله ولدي موجود ف كل موقف وم بيكلم ولا بيفتح بقه ف القعده غير أنه يسلم عليه ويمسك الفون ويسكت ولا بيركز اصلا اي البيحصل أنا نفسي مره يقولها اقعدي كويس اعدلي طرحتك اي بتنجان ببقي قاعده م طيقه نفسال

لا بتكلم
اوفر اذاي 😂

اصل بيكلمو ف حوارات أنا اتفهه منها بصراحه يعني سياسه أو شغل أو حياه الكبار وانا واحده تافهه عاوزه اهزر واتمايص ومليش ف شغل الجد بتاعهم فبياخدو القعده مني بصراحه
قليلو اي يا عم انت جاي تتكلم في السياسه هنا انت مفكر نفسكعمر اديب كده قليلو انت جاي تعد معايا مع خطبتك مزكز ولا اي

• ماااشي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%