NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش عارفه اتأقلم بضايق كل محس أن خطيبي بيعامل امي كويس انا بجد عاوزه حل المشكله دي بطلت اقرأ قصص محارم بس بضايق أنا م بغير عليه من البنات خالص ولا بيهمني أنه يكلم مين ولا يعمل اي ولا عمري فتحت باسورد فونو ولا اي حاجه يجي عندنا اتجنن لو هزر معاها ولا قعدو يتكلمو ويهزرو بجد بقلبها غم علينا كلنا وسبب عراكنا كل مره
انهارده اتغاظت ازاي يجبلها هديه وميجبليش
ازاي يجبلها فانوس رمضان شبه الفانوس بتاعي
أنا عاوزه حل يخليني بارده اعصابي بارده تلج 😭😭
ملحوظه هو اصغر منها يعتبر ١٢ سنه فرق😅
انتى شاغلة دماغك ليه ؟.. مش انتى حبايبك كتير؟؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا م حبايبي كتير ....
عارف .. و تزوديهم كمان... سيبقى ماما تتبسط .. ده لو فى حاجة بينهم اصلا

• عجبني
التفاعلات: jjojja
مش عارفه اتأقلم بضايق كل محس أن خطيبي بيعامل امي كويس انا بجد عاوزه حل المشكله دي بطلت اقرأ قصص محارم بس بضايق أنا م بغير عليه من البنات خالص ولا بيهمني أنه يكلم مين ولا يعمل اي ولا عمري فتحت باسورد فونو ولا اي حاجه يجي عندنا اتجنن لو هزر معاها ولا قعدو يتكلمو ويهزرو بجد بقلبها غم علينا كلنا وسبب عراكنا كل مره
هو بيحاول يكسبها زي امة مش اكتر انتي دماغك مسوحكي مش اكتر الموضوع ابسط من كدا

• حبيته
لقيتي حل ولا لا

هو حل اني اريح دماغي من التفكير 😢😢
طيب جربتي تشوفي جوال خطيبك وتحذفي رقم امك من عندو

أنا حبه الفكره بس تنفيذها لا م قبلاه
خدي الريسك ... هتحبي الموضوع اوي 😂 ... وعلى الاقل هتبطلي الخوف والغيرة دي

• عجبني
من كلامك ممكن تكوني مش علي وفاق مع امك او جسمها او شكلها احلي منك او امك بتتعامل معاه بانوثة او برقة غير المعتاد و هيي مش كدة او انتي شايفة حاجة فيها مش فيكي او حاجة في خطيبك بتتغير لما بيقابل امك فا مش هتطلع من الاختيارات ديه هتلاقي مشكلتك جواهم

• عجبني
من كلامك ممكن تكوني مش علي وفاق مع امك او جسمها او شكلها احلي منك او امك بتتعامل معاه بانوثة او برقة غير المعتاد و هيي مش كدة او انتي شايفة حاجة فيها مش فيكي او حاجة في خطيبك بتتغير لما بيقابل امك فا مش هتطلع من الاختيارات ديه هتلاقي مشكلتك جواهم
حصلللل اوي أنا امي جسمها ابن فاجره بغير منو اوي🙂💔عشان كدا بضايق وسعات بتتمايص وليها حركات تضايق بغباء

واضح انو الحاجات الي كنتي تقريها مأثرة على تفكيرك اكتر من الواقع

• عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%