NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,849
نقاط
18,851
الفصل الأول


الساعه السابعه مساءً .. يوم الخميس
الجو كان ممطراً ، في صالة فندق متوسط المستوى وسط المدينه وأسعار الغرف قليله كان يجلس شاب وسيم في أوئل العشرينات من العمر أبيض البشره مع شعر ناعم طويل مع ملامح شرقيه يتابع التلفزيون وحيداً
فقاطعه صوت
* لو سمحت مفيش حد هنا في الأستقبال
* فرد كان في واحد هنا ، تلاقيه جاي الحين
فذهب ناحيه الأستقبال قليلا يبحث عن أحد ثم عاد قائلا : هو تقريباً سعر الغرف هنا كام
ردا دون أهتمام : حوالي 150
قال زين الأسعار مناسبه ، والغرف نظيفه ولا ايش
رد : زينه تمشي الحال

هلا أستاذ تأمر شيء ...
فألتفت له قائلا .. عندك غرف
.. رد إنشاء ****
.. كم الغرفه
150 .. كم يوم تريد
.. يومين
.. عوايل ولا عزوبي
.. عزوبي
.. أوك بجهزلك الغرفه عقبال ما تجيب ملابسك
وأتجه إلى الشاب والجالس وقال له .. شكراً ليك وأسف على الأزعاج
فنظر له وقال عادي ولا يهمك
وتركه وذهب


****************

الساعة العاشره ..
خرج من الشاب من غرفته فوجد الرجل خارج من الغرفه المقابله وعندما تقابلا قله له الرجل
السلام عليكم
فرد وعليكم السلام .. وكان أول مره ينظر له فوجده رجل في العقد الرابع من العمر طويل البنيه وعريض ، كان جسمه ممتلىء ولكن ليس بثمين كأنه كان يلعب كمال أجسام وثم تركه قمحي البشره ، وسيم ذو ملامح رجوليه وشارب ولحيه خفيفه
فابتسم قائلاً .. أسف على الأزعاج لكن أنا نازل اتعشى وما أعرف المنطقة
.. وأنا كمان نازل اتعشى ولسه بدور على مكان
.. أوك خلينا نشوف مع بعض .. أنا اسمي خالد على فكره
.. وأنا وسام
.. أتشرفنا

****************

المطعم ده شكله كويس .. يلا ناكل هناك
... أوك
ودخلوا المطعم وذهب خالد للكاشير وقاله ايش عندك
فرد الكاشير .. هاك المنيو اختار
فنظر لوسام وقاله له اختار انا عازمك ..
فرد وسام .. شكرا .. بس أنا احب ادفع لنفسي
قال خالد بإصرار .. لا أبداً .. أنا الي بدفع
فرد .. ما أبغى اثقل عليك
ولا يهمك ..
وطلبوا الطعام وذهبوا لأقرد طاوله فارغه وجلسوا ينتظروا الطعام
وبعد صمت دام دقائق كسره خالد بقوله
.. اليوم حر واجد
فرد وسام .. إيه معك حق
فأخرج خالد علبه الدخان وأعطى وسام واحده .. فأخذها .. دون تردد وأشعلها .. ثم قال أيش تسوي هنا عندك شغل
فرد خالد .. أه عندي شغل يومين وبعدين برجع .. أنت أيش تشتغل
رد وسام .. أنا شغال في محل بيع أجهزه كربائية . . وأنا هنا عشان أدفع فلوس للموردين وأشتري بضاعه جديده .. وأنت
.. أنا موظف حكومي
ثم أتى الأكل وجلسوا يأكلوا
ثم قام وسام وذهب ليغسل يديه
فنظر له خالد من الخلف يتصفحه فوجده شخص قصير نسبيا جسمه ممتلىء بنسبه بسيطه .. له جسم أنثوي .. وطيز كبيره نسبياً حتى أنه لاحظ نظرات بعض الرجال في المطعم له
قام أحد الرجال في المطعم للذهاب خلفه بعض تبادل بعض النظرات العبارات بينه وبين أصحابه وذهب خلف وسام
فهم خالد أنه سوف يحاول التحرش به .. فقام وذهب خلفه .. وعندما دخل عند المغسله وجد الرجال يضايق وسام بعبارات بذئيه ووسام يحاول التهرب منه
فدخل قائلا .. خلصت يا وسام
فرد .. ايه خلصت
وتراجع الرجل خائفا وذهب خارجا حتى لا يحتك مع خالد
وخرجوا .. وحاسب خالد وتوجهو عائدين للفندق


****************



الجمعة : الساعة الواحد والنصف بعد الظهر

نزل خالد لصاله الفندق فوجد خالد جالسا يشاهد التلفاز .. فذهب بإتجاه قائلاً
.. صباح الخير
.. صباح النور
.. كيفك اليوم
.. رد وسام .. زي كل يوم .. وبدت عليه علامات الضيق
.. قال خالد .. ليه التشاؤم
.. قال .. لا أبدا .. ولا يهمك ونظر بوجه مبتعدا وعلى وجه علامات الضيق والتأفف
.. فرد قائلا شكله الراجل الي في المطعم ضايقك
.. فنظر له وسام قائلاً .. تقدر تقول كده .. بس انت ليش جيب وراه
.. رد خالد ما أدري بس شكيت فيه وقلت اجي عشان لو ضايقك
.. فنظر وسام بوجه مبتعدا وقال .. انا اتعودت على كده وبعرف اتصرف
.. لا تزعل مني ما أقصد .. بس أنت عارف أنه اليومين دول الناس اتغيرت وما بقى حد محترم
.. قال وسام .. معك حق
.. وبعد صمت وتفكير من خالد قال .. أنا مضظر أمشي دلوقتي عشان مسافر .. وأنا سعيد بمعرفه شخص رقيق ومحترم مثلك .. ممكن اخد رقمك بس خايف تفهمني خطأ
.. لا أبدا شكلك محترم .. وأنا أرتحت ليك

وتبادلوا الارقام وسلم خالد على وسام وتركه وذهب خارج الفندق



الفصل الثاني


الثلاثاء .. الساعة السابعه
بكم هذا يا باشا
رد وسام .. ب 350
فرد الرجل قائلاً : وكم أخره
فرد وسام ببرود .. أخره 350 وما أقدر أنزل أكثر من كده
فدفع الرجل الفلوس وذهب .. وجلس وسام يتابع التلفزيون .. ومن ثم دخل عليه .. سعد قأئلا
.. كيفك يا حلو
.. بلهجه شديده رد وسام .. أيش تبي يا سعد .. روح لمحلك ولا تيجي هنا تاني
.. قال سعد ليش كده .. أنا بحبك
.. وسام بعصبيه .. أحترم نفسك وأطلع بره
.. خرج سعد وهو يردد هفضل وراك لحين ما تلين
.. تأفف وسام وأكمل يومه .. وكان كل يوم يتعرض لهذا المضايقات من سعد ورجال أخرين
أغلق وسام المحل وذهب كالعاده لمحل لكافيتريا قريبه وقام بشراء العشاء وذهب للبيت ،، وكان يحاول التواري عن الأنظار حتى لا يتعرض لمضايقات وذهب لغرفته وجلس يأكل ويشاهد التلفاز كالعاده
فقاطعه صوت الموبايل فنظر له ليجد رقم خالد يتصل

****************

جلس سعد مع أصدقاءه ليلاً في المقهى بعد العمل يشربون الشيشه .. فقال له صديقه عمر
أخبار وسام أيه .. لسه برده مش عاوز يلين
رد سعد .. لا .. أنا متأكد أنه بيتناك .. أصل مش معقول جسمه ده يكون جسم راجل ده حتى شكله وشعره
رد عمر .. بيني وبينك جسمه يجنن .. بس الواد يد مش هيجي إلا بالغصب .. إحنا نعمل ليه كمين ونغتصبه كلنا ونصوره ونخليه كلب عندنا
قاطعهم أحمد .. حرام عليكم يا أخي .. الحاجات ديه تيجي بمزاجه أحسن
قال سعد .. منا بحاول معاه وهو مش راضي .. وبعدين أنا هتجنن خلاص .. أنا لازم أنيك الواد ده .. أنت شوفت طيزه عامله أزاي .. ديه أحلا من طيز البنات
معاك حق .. رد عمر وقال .. خليك في حالك أنت ..
شوف يا سعد أنا بفكر على طريقه وراح أقولك عليها .. أوك
رد سعد مبتسماً إبتسامه خبيثه .. أوك

****************

نظر مطولا للموبايل ثم مسكه وتردد في الرد ولكنه لم يرد وتابع مشاهده التلفاز وهو يفكر في المكالمه ويقول لنفسه . ماذا يريد خالد وهل هو شخص مثل باقي الأشخاص أم هو شخص مهذب ومحترم كما يبدوا عليه ثم تابع المشاهده قبل أن يرن الموبايل مره أخرى ليشاهد أسم خالد عليه
تردد قليلا قبل أن يرد
فجاءه صوت خالد قائلاً .. هلا وسام كيفك .. أتعشم أني ما أكون أزعجتك
رد وسام .. لا أبدا
.. قال خالد .. أنت مشغول .. فرد لا
.. أنا حبيت أطمن عليك .. وكما أنا زهقان وقلت أدردش معاك شوي
.. رد وسام بصوت فيه قليلاً من الراحه .. اوك
.. شكلك لسه مضايق .. هو أنت حصل معاك حاجه تانيه ..
.. رد وسام .. وإيه ألي خلاك تقول كده .. فرد خالد .. تقدر تقول حاسس بيك
صمت وسام قليلاً
فقال خالد .. شوف أحنا اتقابلنا مره واحده وانا ما اعرف عنك شيء ولا اعرف حتى وين ساكن . فلا تخاف مني . كمان أنا راح اكون صريح معاك في كل أسئلتك وخلينا اصدقاء بجد .. نفضفض لبعض . عن مشاكلنا .. أوك
رد .. وسام مترددا . خلينا نشوف
قال خالد .. ايه الي حصل معاك وخلاك مضايق
بعد صمت حكى له تحرش سعد المتواصل له
.. فقال له خالد .. مهو بصراحه عندك حق .. لا تزعل مني بس جسمك جسم بنت مو راجل
.. رد وسام قائلاً .. وانت كمان طلعت مثلهم ..
.. فقاطعه خالد .. لا تزعل مني .. بس انا اتفقت على الصراحه معاك
صمت قليلاً وسام .. ثم قال .. طب أنا أعمل ايه في جسمي .. هو شكله كده .. ثم أعتدل وقال .. أنا زهقت من الموضوع ده بصراحه
.. قاطعه خالد .. وأنت ايه الي مضايقك بالظبط الموضوع كله ولا الشخص نفسه
.. صمت قليلا .. وقال محاولا التفكير .. مش فاهم
.. فقال خالد .. بصراحه كده يعني انت ليك في الموضوع ده بس الشخص مش عاجبك.. ولا الموضوع كله ملكش فيه
.. فرد بصوت خافت .. الموضوع كله
فهم خالد من طريقه رده أنه يكذب .. وقال في نفسه لن اضغط عليه
ثم قال له .. أنا كنت متزوج من فتره ولكني طلقت
.. قال وسام لماذا طلقت ..
قال خالد .. عاوز الصراحه .. فرد نعم
.. بصراحه كده مكنتش مرتاح معاه ..
.. تقصد أيه
.. في السريريعني .. مكنتش مبسوط معاه كتير .. وبعدين لقيت نفسي بميل ناحيه الشذوذ اكتر
.. صمت قليلا ثم رد وسام .. كلكم كده
.. قال له لا في فرق
.. أنا غير . أنا اكتشفت اني مثلي الجنس
.. رد وسام وأيه الفرق
.. نوعيه صاحبك سعد عاوز ينيك وخلاص
.. لكن أنا بدور على علاقه محترمه
.. وسام . مش فاهم
.. رد خالد .. زي الفرق بين واحد يريد واحده يتزوجها ، وواحد يريد شرموطه ينكيها وخلاص .. فهمت
.. تقريباً
.. وانت ما كان ليك علاقات مع بنات قبل كده
.. لا ما حصل نصيب .
.. طب انت تحب البنات ولا أيش
.. رد وسام . انت عمال تلف حول الموضوع وأنا أقولك . أنا طبيعي
.. رد خالد .. ومين قالك أنه المثلي مو طبيعي .. المثلي مهما كان نوعه شخص طبيعي ومحترم وليه أحاسيس .. بس الفرق أنه ميوله مختلف
.. قال وسام .. يعني انك عاوز تقول أنه الخول عادي
.. لا مو عادي
.. وسام مستغرباً كيف .. كلامك متناقض
.. لا مو متناقض .. خليني أسألك سؤال .. أيه الفرق بين المرأة المتزوجه ،، والشرموطه .. ديه تتناك وديه تتناك ..
.. رد وسام متفهما .. فهتمك
.. وبعد صمت لعدة دقائق
.. قال خالد .. أيش فيك سكت
.. ابدا .. منتظرك تتكلم
.. انت أمتى اخر مره نزلت اجازه لبلدك ..
.. قال وسام .. من ساعة ما أجيت من تقريبا سنتين
.. وما راح تنزل .. رد وسام .. لا مالي أحد هناك .. انا تقدر تقول زي ما المصريين يقولون ( مقطوع من شجره )
.. ضحك خالد وقال له .. دمك خفيف
.. ضحكوا قليلاً ثم قال وسام .. أنا رايح أنا لاني عندي شغل باكر
.. فقال له خالد أوك تصبح على خير بس عاوز أسئلك سئول ..
.. وسام .. قول
.. خالد .. لو حبيت اتصل بيك تاني تتضايق .. لأن بصراحه أرتحت ليك وحبيتك
سرت رعشه في جسم وسام عند سماعه كلمه ( حبيتك ) لكنه لم يعلق وقال لا عادي معنديش مشكله
وأغلقوا الخط

****************

خرج وسام من المسبح بعد أن أخد دوش سريع ونظر لجسمه في المرايا وتأمله وكان يقول في نفسه .. معاهم حق فعلا .. مهو ده مش جسم راجل .. ونظر لجسمه مره اخر ليبحث عن شعر كثيف ليثبت رجولته .. ولكنه لم يجد .. ووجد قشعره غريبه في جسمه ونشوه وهو ينظر لنفسه في المرآه ولكن اأستطرد الفكره وخرج مسرعا .. محاولا إخراج تلك الأفكار من راسه مقنعا نفسه بأنه طبيعي ثم ذهب ولبس ملابسه للنزول للعمل .
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%