NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وحيد و عصام ينيكو ماما وانا انشف اللبن والعرق

سامية سالب

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
و مرة راحت عليا نومة فى حضن طنط ام امانى زوجة عمو عبدالتواب عشيق ماما ، و جاء وحيد وعصام اخدونى انام معاهم فى الأوضة بتاعتهم ويلاعبونى، وحيد طالب فى كلية التجارة و عصام فى نهائى كلية الطب و قلعونى ملط و نازلين فيا بوس وتقبيل واحضان حتى فتحتى الشرجية لحسوها جامد ودخلوا لسانهم فيا و بعدين نمت فى حضن عصام وهو كمان عريان ملط وزوبره كبير قوى حطه بين فخاذى المليانه وحضنته و بقيت ارضع لسانه و احسس على عضلاته و ابص فى المرايا الكبيرة وراه و اتفرج على ظهره و طيزه مليان شعر اسود وحتى فخاذه لغاية رجليه. وهو يبوسني و يحضنى قوى و يعصر بزازى ويقول لى باحبك و عاوز انيكك فى طيظك زى بابا عبد التواب ما ينيك مامتك الحلوة السكرة اللبوة ويخليها تشهق وتموت غنج ... يروح وحيد كمان يضحك و هو بيحضنى من ورايا عريان ملط وزوبره ابيض ناعم وكبير قوى وراسه زى البرتقالة برتقانى ويدعك قوى رأس زوبره فى فتحتى الشرجية و يزنقنى جامد قوى يعصرنى فى حضن اخوه عصام من قدامى و يقول لى انه شاف ماما تمص زوبر ابيه عبدالتواب و يرفع فخاذها لفوق ويضرب زوبره جامد قوى جوة ماما وهى تشهق وتغنج وتقول له كمان يا سى عبده موتني بزبرك عاوزاه يشقنى شقين .. و يفضل وحيد يزق يزق يزق زوبره جوة فتحتى و انا اغنج زى ماما بالضبط و يقوم عصام يبص فى المرايات ويحط زوبره فى بقى و يقول لى مصى يا حلوة يا متناكة مصى قوى و بصى فى المرايات على نفسك وانا و اخويا وحيد نازلين نيك فيك .. قوى قوى .. ويصور لنا افلام و بعدين يبعثها فورا لماما اونلاين و يفتح معاها الكاميرات و نشوف ماما تتناك موت من عمو عبدالتواب .. و عمو عبدالتواب هو و ماما يشوفونى اتناك على الهوا اونلاين من عصام و وحيد اولاد عمو عبدالتواب و انا اغنج واشهق قوى وابص فى الكاميرا واقول لماما (الحقينى النيك حلو قوى قوى ياماما انا مبسوط قوى ياماما.. زوبر أبيه وحيد كبير قوى جوة طيظى لجوايا قوى عند باطنى دلوقت لذيذ قوى بس بيوجعنى شوية يا ماما و ابيه عصام بيرضعنى اللبن من زوبره وارضع زوبره لغاية زورى حتى بصى بصى بصى ياماما ) وابص الاقى ماما تبص عليا وعنيها فيها دموع ووهى بتتناك من عمو عبدالتواب ووتقول له بلاشى سامى ابنى أولادك ينيكوه ويشخرموه و فتحوه وبقى خول خالص ياسى عبدالتواب علشان خاطرى اذا كنت ب تحبني وعاوزنى تنيكنى على طول!!!!) عمو عبدالتواب يقول لها ( سامى فرحان قوى ومبسوط قوى اهه وهو اللى طلب وعاوز اولادى ينيكوه قوى .. الواد حلو و اوعدك لازم انيكه انا كمان وأوسع له طيظه ، ويقول لأولاده وحيد و عصام نيكوه سامى حلو يا اولاد قوى املاوا طيظه وبطنه لبن وعشروه .. انا انيك أمه اهه قدامكم و ب اعشرها فى كسها تمام برجولة و جدعنة ... ارزع يا وحيد فى طيظ سامى حبيبك دلعه وعشره ولما تشبع انقله على زوبر اخوك عصام يدلعه و يسقيه اللبن ويشخلعه تمام .. عاوزه يطلع سالب احلى من مليون نتاية .. نيكوووووه يا اولاد الكلب نيكوووه ولما تشبعوا منه تعالوا نيكو امه الست ام سامى اهى عاوزة ازباركم يا اولاد الكلب )

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الزبير الصعيدي, عصام العريان, ساحر الخيال و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصة خفيفة وحلوة .. تسلم ايدك..
مع خالص تحياتى...

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%