NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مصطفى مصطفى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
117889527168158347776.sarhne.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير علي الجميع
اعترفت على واحد يجي من سنه او اكثر علي الفيس كنا الاول بنتكلم عادي جدا في الحياه والشغل وكدا وبعد كدا الدنيا اتطورت وبقينا نتكلم في الجنس وكدا وهوه قالي أن هوة عايز يشوف اختو بتتناك قدامو طبعا أنا حسيت في الاول انو بيقول كدا وقت الشهوة وكدا فا مكنتش بركز في الكلام دا بس في الفتره الاخيره طبعا بعد ما هوة بقا واثق فيا بقى يعرض عليا الموضوع دا وحاسس أنو جد في كلامو وطبعا بيحكيلي عن اختو وطبعا عمال يبعتلي صور اريبه لجسم اختو
فا انا محتار مش عارف اروح ولا لا
والصراحة خايف من كذا حوار
1 تكون اختو مش بنت ولما انام معها من ورا البس أنا الليله
2 خايف يكون حوار نصبايه سواء بقى اتقلب في حجاتي وبرضيا أو يكون بيجر رجلي عشان يعملو فيا اي حاجه وتبقى تجاره أعضاء
فا مش عارف اعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
تتقابلوا برة وروحوا عندك

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تفكي ك منطقي ي صديقي 🤟
بس رأيي اتعرف عليها الاول وشوف دماغها شوف هما رااقين ولا لا
وقرر

• عجبني
تفكي ك منطقي ي صديقي 🤟
بس رأيي اتعرف عليها الاول وشوف دماغها شوف هما رااقين ولا لا
وقرر
بص أنا حاولت اخد رقمها أو صفحتها على الفيس بس طبعا هوة بيقولي صعب بديني رقمها أو الفيس أنا قولت اكلمها الاول نتعرف على بعض واحاول افك معها عشان لو اتقابلنا متبقاش خايفه أو حاجه زي كدا

• عجبني
التفاعلات: فاجر سادي و أحمد السويسي
بص أنا حاولت اخد رقمها أو صفحتها على الفيس بس طبعا هوة بيقولي صعب بديني رقمها أو الفيس أنا قولت اكلمها الاول نتعرف على بعض واحاول افك معها عشان لو اتقابلنا متبقاش خايفه أو حاجه زي كدا
يبقي متعرفش ب ال هو عاوزه وده خوار

• عجبني
التفاعلات: نورالشام
  • عجبني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
المشكله انكم عمالين تتكلمو عن اخته كانها شيئ جماد ملهاش عقل ولا روح ولا تفكير ولا احساس

ماهو يقول اللى هو عايزه و انت روح البيت زى مانت عايز مين قالك ان اخته هتنام معاك لمجرد ان اخوها عندها خيالات انه يشوفها معاك هى اصلا لو عرفت ان اخوها قذر بالطريقه دى هتديله بالجزمه و تطرده من البيت اصلا

يخربيت البورن اللى لحس دماغ الناس

• عجبني
التفاعلات: زهايمر, عاشقة, Moheb sex و 5 آخرين
المشكله انكم عمالين تتكلمو عن اخته كانها شيئ جماد ملهاش عقل ولا روح ولا تفكير ولا احساس

ماهو يقول اللى هو عايزه و انت روح البيت زى مانت عايز مين قالك ان اخته هتنام معاك لمجرد ان اخوها عندها خيالات انه يشوفها معاك هى اصلا لو عرفت ان اخوها قذر بالطريقه دى هتديله بالجزمه و تطرده من البيت اصلا

بالظبط كده انتي جبتي الخلاصه منين اخته تعرف الوساخه الي في دماغ اخوها المريض ده
دي كلها خيالات وهلاوس في راسه وبس الا بقى لو عيله شراميط و مدورنها دعاره

• عجبني
لو كان ثقة كان فرجاك صور اخته مش شي قريب منها و كمان كان خلاها تحاكيك صوت و صورة

• عجبني
بالظبط كده انتي جبتي الخلاصه منين اخته تعرف الوساخه الي في دماغ اخوها المريض ده
دي كلها خيالات وهلاوس في راسه وبس الا بقى لو عيله شراميط و مدورنها دعاره
لا صدقنى لو كانو شغالين دعاره كان جبهاله بصراحه و اداله سعر على طول مكانش هيتخيل و يتكلم عن اخته مع واحد غريب بالطريقه دى

• عجبني
ديوث عليها وقت النيك وراجل اوي وقت الرقم والصفحه
دا خول عاوزك تنيكه

• عجبني
اولا لازم يكون فيه كذا سؤال اخته تعرف ؟

ليه اقترح عليك انت بالذات وهو عنده اكيد صحاب اقدم ؟

هل عرفك بتفاصيل اخته اصلا ؟

وازاى هتيجى تعمل معاها كده ؟

لما تيجى تجاوب على الاسئلة او تخليه هو يجاوب على الاسئلة هتلاقى ان الموضوع طويل جدا

غير كده شكله اصلا بيثيرك و خلاص

• عجبني

ممكن متفق هو واخته

• عجبني

اختو عارفه با الي بيعملوا وتخيلاتو لاني كنت كلمتها مره فيديو كول بس على أساس أن أنا دكتور نفسي وحكتلي علي حجات اخوها بيعمله

لو كان ثقة كان فرجاك صور اخته مش شي قريب منها و كمان كان خلاها تحاكيك صوت و صورة
هوة كان في فيديو كول علي أساس أن أنا دكتور نفسي

حوار وابعد احسنلك

الدنيا مضاقتش بيك :D

• عجبني
ابعد احسن
مساء الخير علي الجميع
اعترفت على واحد يجي من سنه او اكثر علي الفيس كنا الاول بنتكلم عادي جدا في الحياه والشغل وكدا وبعد كدا الدنيا اتطورت وبقينا نتكلم في الجنس وكدا وهوه قالي أن هوة عايز يشوف اختو بتتناك قدامو طبعا أنا حسيت في الاول انو بيقول كدا وقت الشهوة وكدا فا مكنتش بركز في الكلام دا بس في الفتره الاخيره طبعا بعد ما هوة بقا واثق فيا بقى يعرض عليا الموضوع دا وحاسس أنو جد في كلامو وطبعا بيحكيلي عن اختو وطبعا عمال يبعتلي صور اريبه لجسم اختو
2 خايف يكون حوار نصبايه سواء بقى اتقلب في حجاتي وبرضيا أو يكون بيجر رجلي عشان يعملو فيا اي حاجه وتبقى تجاره أعضاء
فا مش عارف اعمل ايه

• عجبني
مساء الخير علي الجميع
فا مش عارف اعمل ايه
انت ازاي بتقول صاحبك؟
يبقي بقي مش صاحبك
اشرط عليه يخلي اختو تكلمك الأول وتتقابل بيها لوحدكو الأول

• عجبني
فكك من الحوار ده وارميه وراء ظهرك

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل