NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مصطفى مصطفى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
117889527168158347776.sarhne.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير على الجميع
في موضوع كدا عايز اخد رئيكو فيه لاني الصراحه محتار ومش عارف اعمل ايه فيه
من سنتين فاتو بعد ما انفصلت عن مراتي كنت اتعرفت على واحده علي الفيس كان في الاول بنتكلم كلام عادي ومحترم ولما خدنا على بعض وهيه اطمنت ليا بدئنا نتكلم في الجنس ولما اطمنت ليا اكتر حصل علاقه كامله وكانت مستمره وكانت بتيجي عندي ممكن تبات باليومين والتلاته وطبعا كان بيبقى في جنس في الكام يوم دول
أنا الي فركشت الموضوع دا لما تتصل مكنتش بروض عليها تكلمني على الفيس او الواتس أو الفون مش بروض وعملتلها بلوك على كل حاجه الغريب بقى والي مستغربو بعد الفتره دي كلها ومفيش اي تواصل لقتها النهارده بعتالي على الواتس مع اني عملها بلوك عليه وانا لسه مفتحتش الرساله بتعتها الي بعتتها النهارده والصراحه انا محتار مش عارف اروض عليها ولا لا
وانا في رئين متناقضين رئي بيقول روض عليها ورجع الميه لمجاريها ورئي تاني بيقول لا متكلمهاش

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: أحمد السويسي, كريم سعد مكرم, #...EL-MAFIA...# و 2 آخرين
مساء الخير على الجميع
من سنتين فاتو بعد ما انفصلت عن مراتي كنت اتعرفت على واحده علي الفيس كان في الاول بنتكلم كلام عادي ومحترم ولما خدنا على بعض وهيه اطمنت ليا بدئنا نتكلم في الجنس ولما اطمنت ليا اكتر حصل علاقه كامله وكانت مستمره وكانت بتيجي عندي ممكن تبات باليومين والتلاته وطبعا كان بيبقى في جنس في الكام يوم دول
أنا الي فركشت الموضوع دا لما تتصل مكنتش بروض عليها تكلمني على الفيس او الواتس أو الفون مش بروض وعملتلها بلوك على كل حاجه الغريب بقى والي مستغربو بعد الفتره دي كلها ومفيش اي تواصل لقتها النهارده بعتالي على الواتس مع اني عملها بلوك عليه وانا لسه مفتحتش الرساله بتعتها الي بعتتها النهارده والصراحه انا محتار مش عارف اروض عليها ولا لا
وانا في رئين متناقضين رئي بيقول روض عليها ورجع الميه لمجاريها ورئي تاني بيقول لا متكلمهاش
عايز رأي اخوك؟

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و مصطفى مصطفى
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى و #...EL-MAFIA...#
الخلاصة ..
اقفل الباب يا طيب أفضل ليك ..
اصنع سعادتك من أدواتك المتوفرة لديك مهما كانت صغيرة ..
واياك أن تربط سعادتك بتوفر أدوات اضافية قد توجد عند غيرك

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى و #...EL-MAFIA...#
اتهد ي ابا احنا ف رمضان😂
طيب هوة ما دئيا كدا يا خويا لو دماغي وزتني اكيد مليون في الميه مش هعمل حاجه في رمضان

• عجبني
  • عجبني
طيب هوة ما دئيا كدا يا خويا لو دماغي وزتني اكيد مليون في الميه مش هعمل حاجه في رمضان
يعني ف رمضان حرام وف شوال حلال مثلا م كلها شهور ي عم متجنناش😂

• بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
و انت مابتردش عليها ليه اصلا ؟؟+ مادام علاقتك معاها مؤقته ماعرفتهاش دا ليه قبل ما تكلمها ع الاقل رد عليها و شوفها عاوزه ايه ولو مش عاوز تكمل قولها دا مش تعملها بلوك 👌👌
هيه جت عليا فتره كنت زهقان من كل حاجه ولا عارف انام ولا اكل ولا اعمل اي حاجه

• عجبني
و انت مابتردش عليها ليه اصلا ؟؟+ مادام علاقتك معاها مؤقته ماعرفتهاش دا ليه قبل ما تكلمها ع الاقل رد عليها و شوفها عاوزه ايه ولو مش عاوز تكمل قولها دا مش تعملها بلوك 👌👌
مظبوط

• عجبني
مساء الخير على الجميع
من شرحك للموضوع فانت المسيء من البداية وانت اللي كنت اناني في العلاقة
من رأيي ترجع ترد عليها وتحاول تصلح الي انت كسرته ، لازم تعرف كمان انك بتعامل انسانة بالنهاية انت قطعت العلاقة بس ما عرفت شو طبيعة ردة فعلها كانت وكيف تأثرت بهالشي

بس لما ترجع حاول تكون حذر جداً ، لانه ممكن بعد ما ترجع هي تحاول تنتقم من اللي انت عملته فيها باي طريقة

• عجبني
الخلاصة ..
اقفل الباب يا طيب أفضل ليك ..
اصنع سعادتك من أدواتك المتوفرة لديك مهما كانت صغيرة ..
واياك أن تربط سعادتك بتوفر أدوات اضافية قد توجد عند غيرك
بص أنا بقالي فتره قافل على نفسي وبطلت ادخل في علاقات وبطلت كل حاجه معدا دخولي هنا بس انا في حجات فعلا نقصاني زي حد يهتم بيا والحجات دي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و mor2010
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و juba4
بص أنا بقالي فتره قافل على نفسي وبطلت ادخل في علاقات وبطلت كل حاجه معدا دخولي هنا بس انا في حجات فعلا نقصاني زي حد يهتم بيا والحجات دي
ع ما أظن الاهتمام المطلوب ,,
لن تحصل عليه غير عن طريق الزواج فقط ..
وذا نظرت جيدا حولك سوف تجد ان التحدى الحقيقى فى الحياة هو ان تغير نفسك وتصبح الشخص الذى تريد ان تكونه وتستغل طاقاتك الكامنه وتعيش حياه اسعد ..
والأشياء الجمِيلة بداخلنا ليست فى الأحداث فعندما نمتلك عينا جميلة نرى كل شىء جميل وعندما نمتلك نفسا راضية سنرضى ولو بالقليل ..
واتمنى لك التوفيق والنجاح فى حياتك ..
ويبعد عنك الحق شر البشر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نورالشام، #...EL-MAFIA...# و مصطفى مصطفى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من شرحك للموضوع فانت المسيء من البداية وانت اللي كنت اناني في العلاقة
من رأيي ترجع ترد عليها وتحاول تصلح الي انت كسرته ، لازم تعرف كمان انك بتعامل انسانة بالنهاية انت قطعت العلاقة بس ما عرفت شو طبيعة ردة فعلها كانت وكيف تأثرت بهالشي

بس لما ترجع حاول تكون حذر جداً ، لانه ممكن بعد ما ترجع هي تحاول تنتقم من اللي انت عملته فيها باي طريقة
معتقدش أنها تعمل حاجه لأنها عارفه البيت لو كانت عايزه تعمل كانت عملت من زمان

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و @The GodFather@
ع ما أظن الاهتمام المطلوب ,,
لن تحصل عليه غير عن طريق الزواج فقط ..
وذا نظرت جيدا حولك سوف تجد ان التحدى الحقيقى فى الحياة هو ان تغير نفسك وتصبح الشخص الذى تريد ان تكونه وتستغل طاقاتك الكامنه وتعيش حياه اسعد ..
والأشياء الجمِيلة بداخلنا ليست فى الأحداث فعندما نمتلك عينا جميلة نرى كل شىء جميل وعندما نمتلك نفسا راضية سنرضى ولو بالقليل ..
واتمنى لك التوفيق والنجاح فى حياتك ..
ويبعد عنك الحق شر البشر
حبيبي تسلم الصراحه كلامك خلاني اخد قرار اني مش هفتح معها سكه تاني

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و mor2010
  • عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة