NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sexypump

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
افتكرت موقف كان زمان ..كنت أنا و اتنين اصحابي نعرف واحدة هي مش شرموطة بس صاحبتنا ..المهم كلنا اصحاب في بعض بس هي مفهمة كل واحد فينا أنها بتنام معاه هو بس و ماتقولش علشان منظري و هيكون اخر يوم تعرفني لو قولت و الكلام اللي انتو عارفينه دا ...المهم طلعت بتمام معانا احنا التلاتة مش مشكلة شلة و اصحاب ..المضحك في الموضوع أنها كانت بتقول لكل واحد فينا كلمة واحدة اللي هي
احا بعشق بتاعك هو اللي مالي عيني ..دا انا كنت بتبعبص مش بتناك انتي اللي كيفته .
المهم قاعدنا كدا فترة حلو واحد مننا اتخانق معها فقرر يفضحها قدامنا أو نقول يفضفض مع أصحابه ههههه فقال إنه لينام معها و الكل كشف ورقه و في وسط الهزار في التفاصيل قال الكلمة بتاعتها دي ...احااا كل واحد فينا العنايه اللي جواه انهار 😂 و كنا عايزين نعمل كشف حمامة لبعض 😂😂😂 بس قرارنا نثبت و نثق في نفسنا و كسمها 😂😂😂😂
المقصود اوعى تصدق مرا ل تجيبك ورا ..كلهم يأكلو بالعقل حلاوة يا ابو العناتيل

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: المبرمجاتي, The kinggg, لولا مكلبظة و شخص آخر
افتكرت موقف كان زمان ..كنت أنا و اتنين اصحابي نعرف واحدة هي مش شرموطة بس صاحبتنا ..المهم كلنا اصحاب في بعض بس هي مفهمة كل واحد فينا أنها بتنام معاه هو بس و ماتقولش علشان منظري و هيكون اخر يوم تعرفني لو قولت و الكلام اللي انتو عارفينه دا ...المهم طلعت بتمام معانا احنا التلاتة مش مشكلة شلة و اصحاب ..المضحك في الموضوع أنها كانت بتقول لكل واحد فينا كلمة واحدة اللي هي
احا بعشق بتاعك هو اللي مالي عيني ..دا انا كنت بتبعبص مش بتناك انتي اللي كيفته .
المهم قاعدنا كدا فترة حلو واحد مننا اتخانق معها فقرر يفضحها قدامنا أو نقول يفضفض مع أصحابه ههههه فقال إنه لينام معها و الكل كشف ورقه و في وسط الهزار في التفاصيل قال الكلمة بتاعتها دي ...احااا كل واحد فينا العنايه اللي جواه انهار 😂 و كنا عايزين نعمل كشف حمامة لبعض 😂😂😂 بس قرارنا نثبت و نثق في نفسنا و كسمها 😂😂😂😂
المقصود اوعى تصدق مرا ل تجيبك ورا ..كلهم يأكلو بالعقل حلاوة يا ابو العناتيل
مره بكس سارحه ب ٣ رجاله احا جدا حقيقي 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
كنا عيا-ل صغيرين لسة مابيقناش أساتذة😁🫣
يا باشا انت أستاذ و رئيس قسم من يومك اصل فكرتني بنفسي وانا ف ثانوي وكنت بحب بنت وبكلمها وده كان حدث جلل ايامها وكنا شله كبيره وكان واحد صاحبي برضو عايز يكلمها ف انا كنت معرف كذا حد من الشله قريب مني بس وعشان ميتكلموش مع بعض ف الموضوع أصلا كنت مفهم كل واحد فيهم انه هو بس اللي عارف ولو حد تاني عرف يبقي منه هو وهنقطع مع بعض ومش هنبقي صحاب تاني وفضلوا علي كدا كام شهر 😂🤣

• بيضحكني
التفاعلات: sexypump
يا باشا انت أستاذ و رئيس قسم من يومك اصل فكرتني بنفسي وانا ف ثانوي وكنت بحب بنت وبكلمها وده كان حدث جلل ايامها وكنا شله كبيره وكان واحد صاحبي برضو عايز يكلمها ف انا كنت معرف كذا حد من الشله قريب مني بس وعشان ميتكلموش مع بعض ف الموضوع أصلا كنت مفهم كل واحد فيهم انه هو بس اللي عارف ولو حد تاني عرف يبقي منه هو وهنقطع مع بعض ومش هنبقي صحاب تاني وفضلوا علي كدا كام شهر 😂🤣
مش سهل انت بردو 🤔😂

• بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
احا عل التغفيله البت معلمه وتقولي مش شرموطه 😂😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احا عل التغفيله البت معلمه وتقولي مش شرموطه 😂😂
هي كانت فعلا كانت معلمة ..و كمان في سن المراهقة البنات بتكون بتشغيل دماغهم اكتر من الشباب ..احنا جيل كان الشباب رايق مش شاغل دماغه في حاجة صحيح الشفط كان اصعب شويتين لكن النسوان كانو راسيين و جامدين و دماغهم حلوة..لكن دي دماغ بنت خاينة

• عجبني
التفاعلات: The kinggg
هي كانت فعلا كانت معلمة ..و كمان في سن المراهقة البنات بتكون بتشغيل دماغهم اكتر من الشباب ..احنا جيل كان الشباب رايق مش شاغل دماغه في حاجة صحيح الشفط كان اصعب شويتين لكن النسوان كانو راسيين و جامدين و دماغهم حلوة..لكن دي دماغ بنت خاينة
معاك حق واديك اتعلمت😂♥️

• عجبني
مش سهل انت بردو 🤔😂
الشله كانت كبيره وهيعملولي فضيحه وصاحبي ده كان هيموت ويكلمها وممكن يبوظ الموضوع وأخويا الكبير هو اللي عرفهم بالصدفه كنا متجمعين عندنا ف البيت وقال قدامهم وصاحبي ده عيط وكانت ليله زرقاء من يومها مش بيحبني

• بيضحكني
صاحبك االى اول واحد فتن عليها دا سيبه متعرفوش تانى يوم ما يتزنق هخونك

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%