NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيكهام الاسمر

العالمي ⁦❤️⁩
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير عزيزي النسوانجي عزيزتي القارئة
هو احنا ليه بنتكسف نقول معرفش هي الكلمة دي عيب ؟ واحد مجربش الجنس ويفضل يفتي وواحد مجربش الحب الحقيقي يفضل يشتم فالحب وواحد يفتي فالطب ويا سلام لو سمعت ماتش علي قهوة معاك 500 لاعب ومدرب ومحلل وحكم وافتكاسات مالهاش حدود
بتعملوا ايه لما تكتشف أن الشخص اللي قدامك بيفتي ويهجص
وعلي راي مزاجنجي يا دكتور احنا في زمن الهجايص مش في زمن العلم والشهادات

• عجبني
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: شهواني31, Maxxx_PlayerxXx, الولد و 4 آخرين
هو احنا ليه بنتكسف نقول معرفش هي الكلمة دي عيب ؟ واحد مجربش الجنس ويفضل يفتي وواحد مجربش الحب الحقيقي يفضل يشتم فالحب وواحد يفتي فالطب ويا سلام لو سمعت ماتش علي قهوة معاك 500 لاعب ومدرب ومحلل وحكم وافتكاسات مالهاش حدود
بفلتر كل الهجايص دي لغايت لما اوصل للي أنا عايزو

قابلني ناس كتير من النوع اللي بيحب يفتي و يظيط ده
و أرخم حاجة لما حد يفتيلك في مجالك و يبقا بيتكلم غلط بس انا بحب أسيب اللي قدامي يظيط 😂
احنا بجد شعب يموت لو قال معرفش 👍

مفيش مشكله كل واحد يقول رأيه فى اى حاجه و خد االى انت عايزه و سيب اللى مش عاجبك مش هتقدر تحجر على اراء الناس و لا تخليهم يتكلمو على مزاجك و تتحكم مين يقول ايه و مين ميقولش

• عجبني
التفاعلات: زبيار واحد بس بس
احنا يا صديقي في وسط شعب لو مفتاش في اي حاجه و كل حاجه ميرتحش

مفيش مشكله كل واحد يقول رأيه فى اى حاجه و خد االى انت عايزه و سيب اللى مش عاجبك مش هتقدر تحجر على اراء الناس و لا تخليهم يتكلمو على مزاجك و تتحكم مين يقول ايه و مين ميقولش
انا مقلتش ما يتكلموش هما احرار انا بتكلم علي رد فعلك لما تتكلمي مع حد وتلاقيه بيفتي وهو مش فاهم اي حاجة فاي حاجة ومقتنع أنه صح انتي بتعملي ايه وقتها

قابلني ناس كتير من النوع اللي بيحب يفتي و يظيط ده
و أرخم حاجة لما حد يفتيلك في مجالك و يبقا بيتكلم غلط بس انا بحب أسيب اللي قدامي يظيط 😂
احنا بجد شعب يموت لو قال معرفش 👍
انا ياخده علي قد عقله معادا واحد جه في نص الشارع معلي صوته بيقول بلد مش لاقية تاكل يتعمل فيها كل الكباري دي ليه
سببته ومشيت 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Dr.ammr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: الكوهينور
انا ياخده علي قد عقله معادا واحد جه في نص الشارع معلي صوته بيقول بلد مش لاقية تاكل يتعمل فيها كل الكباري دي ليه
سببته ومشيت 😂😂😂😂
😂😂😂😂
يا عمي قول كلام غير دا
شكلك هتحبسنا 😂✌

😂😂😂😂
يا عمي قول كلام غير دا
شكلك هتحبسنا 😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اومال انا وقتها اعمل ايه 😂😂😂😂

انا مقلتش ما يتكلموش هما احرار انا بتكلم علي رد فعلك لما تتكلمي مع حد وتلاقيه بيفتي وهو مش فاهم اي حاجة فاي حاجة ومقتنع أنه صح انتي بتعملي ايه وقتها
بسيبه يكمل كلام و اقوله عندك وجهة نظر برضو

• عجبني
التفاعلات: زبيار واحد بس بس
الفتي للغة العصر 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%