NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ومين قال إن إحنا كرجاله ساعات بنتخيل بردو ..يعني واحد قابل وحده حلوه وعلقت ف دماغه ونفسه فيها بس ميقدرش يعمل معاها حاجه ف الحقيقه فممكن يتخيلها وهو مع مراته الا أقصده ان الموضوع كله خيال ف خيال وبعدين الخيانه درجات ومش ببرر الموضوع بردو بس ده أقلهم ضررا
مظبوط

عندي سؤال محيرني ومحتجاكو تشيلو عني شويه من الحيرة دي
هو ي جماعة الست لما بتتخيل حد غير جوزها بملامح او من غير ملامح معينة تخرج على الموضوع وتتخيل حاجات بعيدا على جوزها الي مش مهتم او روتين الملل وشغل سارقو منها
باختصار يعني والسؤال هنا هي دي بتعتبر خيانة ؟
للتنبيه بس هي كل ده مجرد تخيالات فقط .
بصي ياقمر
في صورة مثالية بتقولك ماينفعش تتخيلي حد غير جوزك بس دي مثالية صعب تتحقق
لو الخيال بيساعدك تتمتعي وتمتعي جوزك ويخليكي تكملي يبقى اعملي اللي يبسطك وسيبك من تصنيفات الناس.ماحدش منهم مكانك

ومين قال إن إحنا كرجاله ساعات بنتخيل بردو ..يعني واحد قابل وحده حلوه وعلقت ف دماغه ونفسه فيها بس ميقدرش يعمل معاها حاجه ف الحقيقه فممكن يتخيلها وهو مع مراته الا أقصده ان الموضوع كله خيال ف خيال وبعدين الخيانه درجات ومش ببرر الموضوع بردو بس ده أقلهم ضررا
في جميع الأحوال انك تتخيل وحده تانيه و انت فحضن مراتك خيانة و أنها تتخيل حد تاني و هيه فحضن جوزها خيانة حتى لو مجرد خيال ملهاش اي مبرر

في جميع الأحوال انك تتخيل وحده تانيه و انت فحضن مراتك خيانة و أنها تتخيل حد تاني و هيه فحضن جوزها خيانة حتى لو مجرد خيال ملهاش اي مبرر
بس احنا مبنكلمش على انهم يكونوا فحضن بعض احنا بتكلم برا ده

حتى لو ده مجرد تخيلات تشفي بيها الي ناقصها من غير ما تاذي جوزها ؟
طب انتي شايفه بعد التخيلات مش هيوصلك لي مرحله التفكير في حد معين بعد كده

اي الخيانه في كده اعتقد أن الخيال ابسط حقوقنا في الظروف المنيله دي

ياه ازيك
رايك يهمني الحقيقه
سعيد بأنك لسه فكراني.. ليه الغياب الطويل ده؟ وإيه هو الجديد، بقا لك مدة طويلة مسمعناش عنك ولا شفنا حاجة من أخبارك الحلوة

سعيد بأنك لسه فكراني.. ليه الغياب الطويل ده؟ وإيه هو الجديد، بقا لك مدة طويلة مسمعناش عنك ولا شفنا حاجة من أخبارك الحلوة
موجوده حضرتك فزحام من النعم بس الدنيا مرات تسرقنا ازيك وادي المدام واي الاخبار

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
عمر ما فيه راجل هيمتلك ست أو يقدر علي ست سواء خيالها أو حقيقتها إنما في حد ضمير صاحي ومتربي وابن اصول زي حضرتك فأنت خوفتي واعتبرتي اني دي حاجة وحشة وبتسألي وزي ما قولتلك أقل الضرر

موجوده حضرتك فزحام من النعم بس الدنيا مرات تسرقنا ازيك وادي المدام واي الاخبار
زي العادة حضرتك، عمالين نرتاح من اللي فات..

• حبيته
التفاعلات: loully58
بس احنا مبنكلمش على انهم يكونوا فحضن بعض احنا بتكلم برا ده
برضو صدقيني في أي حالة خيانة و ملهاش مبرر

هو ي جماعة الست لما بتتخيل حد غير جوزها بملامح او من غير ملامح معينة تخرج على الموضوع وتتخيل حاجات بعيدا على جوزها الي مش مهتم او روتين الملل وشغل سارقو منها
عشان تحكمي صح
حطي نفسك مكان جوزك وشوفي تقبلي انه يتخيل واحدة تانية مكانك؟!
مع الفارق ان الغيرة والحمية عند الراجل أشد كتير من الست
تحياتي 🌹

• أتفق
التفاعلات: loully58
ابسطو وعيشو ادينا عاشين كلنا و زي ما نحب
الفكرة الملعونة راحت من دماغك ولا لسه صاحية بتقرص وتعص هههه

ك
طبعا مش خيانة

مرض نفسى لانها ببتحول لدياثة وممكن البنت لو او الزوجة لو صادقة فى كلامها تلجا لامها وتشرح لها باستفاضة ومش عيب تستشير دكتورة نفسية

طبعا يا حبيبتي خيانه....وممكن يتطور الامر وتكون خيانه جسديه

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Adam Afndena و اردني رايق
  • عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
  • ايه ده
  • عجبني
التفاعلات: زبير الاربعينيه و Adam Afndena
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة