NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عندي سؤال محيرني ومحتجاكو تشيلو عني شويه من الحيرة دي
هو ي جماعة الست لما بتتخيل حد غير جوزها بملامح او من غير ملامح معينة تخرج على الموضوع وتتخيل حاجات بعيدا على جوزها الي مش مهتم او روتين الملل وشغل سارقو منها
باختصار يعني والسؤال هنا هي دي بتعتبر خيانة ؟
للتنبيه بس هي كل ده مجرد تخيالات فقط .
الانسان لا يحاسب علي تخيلاته او افكاره وانما يحاسب علي افعاله بس المشكله ان التخيلات دي مع الوقت تتحول حقيقه وللاسف الخيانات قبل حدوثها بتخيلات فيا ريت إلي عندك يفضل تخيلات مش اكتر لعدم الوقوع في علاقه محرمه وخيانه الزوج

هو ي جماعة الست لما بتتخيل حد غير جوزها بملامح او من غير ملامح معينة تخرج على الموضوع وتتخيل حاجات بعيدا على جوزها الي مش مهتم او روتين الملل وشغل سارقو منها
طبعا وبس

انت احسن بوصلة اخلاقية شوفي لو شريكك عمل دا هتحسي بإيه؟

هو الفكره دي خيانه فكريه متعتبرش خيانه آوي أو خيانه كامله يعني لحد ما جسمك يتعود و يبقي عايز يحققها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زيها زي الراجل بردو ساعات بيتخيل حاجات اوبيتخيل حب قديم خاصة في وقت العمليةرالجنسية لو مش قادر يوصل للمتعة مع زوجته
تخيلات بس

تعالي نقلب الصورة، لو هو اللي بيتخيل واحدة غيرك من غير ملامح او بملامح، تفتكري هتكوني مبسوطة؟ عارف ان وضعك غير وضعه بس انا بكلمك في الفكرة نفسها.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%