NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هو عيب يقولك حبيبك و/أو جوزك يا لبوه؟؟

هو عيب حبيبك يقولك لبوه أو حتي شرموطه أو متناكه
وجهة نظري ان ده مش غلط أبدا ان الرجل يقول لحبيبته أو مراته كده خاصة أثناء العلاقة
ياريت الي لخ رأي يقوله

رح اشرحلك السبب صديقي شوف الاسد زعيم القطيع مسؤوليته تلقيح الاناث وحمايه الصغار ومنطقه القطيع ولما يجي اسد جديد من خارج القطيع يتحدا الزعيم ويهزمه رح يطرده ويقتل جميع الاسود الصغيره الي بتحمل جيناته وهون يجي دور اللبوات شو رح يكون رد فعلها الي رح تتودد الى الاسد الجديد حتى ينيكها بدون ما تحزن على الاسد القديم ولا اولادها الي قتلهم الزعيم الجديد
والحين شو رايك صديقي لبوه مدح ولا ذم

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
نختصرها بجملة ترفع رجليها للذكر الاقوى الي قتل زوجها واولادها بدون ما تحزن عليهم

• عجبني
وجهة نظري ان ده مش غلط أبدا ان الرجل يقول لحبيبته أو مراته كده خاصة أثناء العلاقة
ياريت الي لخ رأي يقوله
في نسوان كده فى نسوان كده

• عجبني
عادي جدا بالعكس دي بتزود من شهوتها
اثناء العلاقة

• عجبني
عادي جدا بالعكس دي بتزود من شهوتها
اثناء العلاقة

مش كل النساء تقبل انا عرفت نساء تقبل ونساء ترفض​

مش كل النساء تقبل انا عرفت نساء تقبل ونساء ترفض​

ممكن عادي بتختلف من ست لست بس انا مش شايف حاجة فيها بالعكس بتبقي ممتعة خصوصا ليها

دانا اللى بخليه يقول

• عجبني
رح اشرحلك السبب صديقي شوف الاسد زعيم القطيع مسؤوليته تلقيح الاناث وحمايه الصغار ومنطقه القطيع ولما يجي اسد جديد من خارج القطيع يتحدا الزعيم ويهزمه رح يطرده ويقتل جميع الاسود الصغيره الي بتحمل جيناته وهون يجي دور اللبوات شو رح يكون رد فعلها الي رح تتودد الى الاسد الجديد حتى ينيكها بدون ما تحزن على الاسد القديم ولا اولادها الي قتلهم الزعيم الجديد
والحين شو رايك صديقي لبوه مدح ولا ذم

اللبوه تطلق علي المرأة التي يشغل الجنس محور تفكيرها ويسيطر علي كيانها و اعتباره مدح او زم يختلف من شخص واخر حسب مدي تقبله الوصف​

ياريت الي لخ رأي يقوله
انا بقول ممومس

ياريت الي لخ رأي يقوله
متعه الكلام ده في العلاقه. بس. ممكن يكون احسن. يقول يا لبوتي يا منيوكتي. وكذا وكذا

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: انسان غلبان
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياريت الي لخ رأي يقوله
انا نفسي يقولهم علطول اصلا بيطلعو منه ف العلاقه وبس😂😂ومش علطول كمان

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
انا نفسي يقولهم علطول اصلا بيطلعو منه ف العلاقه وبس😂😂ومش علطول كمان
حلاوتها ف العلاقة وقت الهيجان

• عجبني
التفاعلات: jjojja

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%