NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Faras lover

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا حاسس احساس غريب جدا بقيت بخاف من نفسي واللي ممكن اعمله انا طول عمري كنت قافل على نفسي بخاف من الغلط يمكن كنت بدخل هنا من برا وكان استحاله افكر ادخل واشترك واتكلم خايف اني بقيت الاقي متعتي هنا في الكلام واني اقرا عن كل العلاقات الغريبه الغير طبيعيه مش عارف بجد وخايف من نفسي وعلى نفسي المفروض ان سيرتي طيبه ومحترم بين الناس وده حرفيا لوحده قتلني

• عجبني
التفاعلات: zabeer89، الامير العراقي و قاتل الأساطير
كلنا هذا الشخص يا صديقي

• عجبني
التفاعلات: Faras lover
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا حاسس احساس غريب جدا بقيت بخاف من نفسي واللي ممكن اعمله انا طول عمري كنت قافل على نفسي بخاف من الغلط يمكن كنت بدخل هنا من برا وكان استحاله افكر ادخل واشترك واتكلم خايف اني بقيت الاقي متعتي هنا في الكلام واني اقرا عن كل العلاقات الغريبه الغير طبيعيه مش عارف بجد وخايف من نفسي وعلى نفسي المفروض ان سيرتي طيبه ومحترم بين الناس وده حرفيا لوحده قتلني
انا زيك ياريت نكون اصدقاء

• عجبني
نصيحه من اخت ..اتحكم فى شهوتك وانت عارف اقصد ايه

• عجبني
نصيحه من اخت ..اتحكم فى شهوتك وانت عارف اقصد ايه
صدقني لو اعرف كنت عملت بس بصراحه مش عارف عايز ايه لحد دلوقتي تايه حرفيا ومتقلب الطبع في لحظه جوايا صراع وخلطه غريبه مش عارف اوصغها وشكرا لاهتمامك ونصحيتك

كلنا هذا الشخص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%