NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سمر20

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا بقالى كام يوم كدا قرفانه او زعلانه من نفسى و مقرره انى خلاص هبعد عن كل المغريات و هبطل اعمل حاجه غلط و بقالى فتره بعيده عن المنتدى و بحاول اشغل نفسى باى حاجه عشان الوحده وحشه و بتعمل عمايل و خلاص ماشيه مظبوط و بدأت افوق لنفسى و اشوف حالى و مصلحتى

انهارده واحد كنت فى علاقه معاه قبل كدا و و كنت مقرره اقطع معاه بجد اتصل بيا و حكينا شويه و مكانش فى دماغى اى حاجه و قبل ما نخلص كلام قالى ما تيجى تتغدى عندى المدام و العيال مش هنا ليوم السبت

انا بجد مش فاهمه ليه بدون اى تفكير قلت ماشى و كأنى كنت ملبوسه بجد و حد تانى ممشينى لبست و خرجت و روحتله و طبعا مكانش غدا بس

انا رجعت البيت مع انه عرض عليا ابات و امشى بكره و عماله بجد اشد فى شعرى ليه عملت كدا مع انى كنت بجد خلاص قررت ابعد و ابطل الكلام دا و مستغربه ايه اللى خلانى اروح و انا مش دريانه بنفسى و كأنى كنت فى غيبوبه و مفوقتش الا و انا هناك بعد ما خلصنا

حاجه تجيب احباط بصراحه

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: madmar000، ℤ𝔸ℙ𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖ℝ و زائر حبيب
انت جواكي حد كويس بس مش عارفه تسيطرين ع اللي ف دماغك علشان كده لازم يكون في حد بيحبك ويخاف عليكي سواء بنت او ولد ويسعدك ف كده

• عجبني
التفاعلات: زائر حبيب
انا بقالى كام يوم كدا قرفانه او زعلانه من نفسى و مقرره انى خلاص هبعد عن كل المغريات و هبطل اعمل حاجه غلط و بقالى فتره بعيده عن المنتدى و بحاول اشغل نفسى باى حاجه عشان الوحده وحشه و بتعمل عمايل و خلاص ماشيه مظبوط و بدأت افوق لنفسى و اشوف حالى و مصلحتى

انهارده واحد كنت فى علاقه معاه قبل كدا و و كنت مقرره اقطع معاه بجد اتصل بيا و حكينا شويه و مكانش فى دماغى اى حاجه و قبل ما نخلص كلام قالى ما تيجى تتغدى عندى المدام و العيال مش هنا ليوم السبت

انا بجد مش فاهمه ليه بدون اى تفكير قلت ماشى و كأنى كنت ملبوسه بجد و حد تانى ممشينى لبست و خرجت و روحتله و طبعا مكانش غدا بس

انا رجعت البيت مع انه عرض عليا ابات و امشى بكره و عماله بجد اشد فى شعرى ليه عملت كدا مع انى كنت بجد خلاص قررت ابعد و ابطل الكلام دا و مستغربه ايه اللى خلانى اروح و انا مش دريانه بنفسى و كأنى كنت فى غيبوبه و مفوقتش الا و انا هناك بعد ما خلصنا

حاجه تجيب احباط بصراحه
انا أتكلم معكي في الموضوع ده
رجعي الشات
انتي عايزه بتر لي الهرمونات الأنثوية

ليه يا سمر هو كان منيمك مغناطيسي

• عجبني
  • بيضحكني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Moheb sex، عبدالرحمن محمد علي و زهايمر
انه نداء اللبن جوة الكس لا يقاوم ولا يرد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
استمرى على اللى انتى عايزة توصلى ليه وهتقدرى

بحس النوع ده من التفكير بعد مرحله معينه في يوم عشوائي كده بيقف لوحده لسبب او أخر، عند مرحله معينه هتتقفلي وعند مرحله معينه هتلاقي نفسك بتفتكري فلان ده اللي كنتي بتروحيله وتستوعبي انك مفكرتيش فيه بقالك شهور، الاحساس ده هيبقي احسن من اي متعه جنسيه.

• معجبنيش
التفاعلات: عبدالرحمن محمد علي
انا برضو زيك كدة اوقات بقرر اعتزل كل حاجة بعملها
لكن مش بقدر اكمل لمدة طويلة
لان النفس امارة بالسوء

• عجبني
بصى يا سمر أنا شوفت كتير موضوعات ليكى و تقديرى أنك فى السكس بقالك وقت كبير و كمنتى بتعملى ده لمتعتك الشخصية مش علشان فوايد مادية مثلا فبالتالى اللى حصلك ده طبيعى و ممكن يحصل تانى فى مواقف مختلفة لأنك لسه فى بداية طريق أنك تبعدى عن السكس بره الجواز , طالما أنك شايفة فى بعدك عن الطريق ده مصلحتك أستمرى و هتبعدى بدون شك عاجلا او اجلا

• عجبني
انت معتقدة ان الحياة الجنسية النشطة حاجة وحشة… لكت في نفس الوقت احساسك و تحاوبك تقلك لا انه عادي
عندي خلل في منظومة الاخلاق : الخريطة غير واضحة وًالاخلاق تختلف في مفهومها من شخص لشخص!
يعني للتبسيط : انت مش عارفة نفسك… و بتعاملي الجانب الجنسي كانو شيء وحش و بتخلفي لنفسك كبت عالفاااااااضي!
ماهو ممن تقرري تقطعي العلاقات الي مالهاش لازمة و الي تظر لانك عاوزة تكوني شخص مسؤول لا يظر غيره بمعنى (رجال متجوزين لا)
و انك مش عاوزة تظري نفسك بمعنى (رجال ما يستاهلوشي و بيخلوك تحسي انك ولا خاجة و غير متوفرين عاطفيا لا لا لا)
انت محتاجة حاجتين : تعرفي انت مين فالاصل حاية منين و عاوزة ايه من اادنيا بجد من غير كلام خيال و مسلسلات
و انت محتاجة ايه في حياتك عشان تكوني مبسوطة عموما و فالجنس خصوصا
الانسان مش بيتغير غير لما يتعلم ان التجاوب هي الي بتبني حياته.. لهذا قرارك انك بطلت و بعدت و اتغيرت : انت مس حتنامي وًتصحي تبقي شخص ثاني هذا مجرد وهم منتشر!
تحياتي

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
انت معتقدة ان الحياة الجنسية النشطة حاجة وحشة… لكت في نفس الوقت احساسك و تحاوبك تقلك لا انه عادي
عندي خلل في منظومة الاخلاق : الخريطة غير واضحة وًالاخلاق تختلف في مفهومها من شخص لشخص!
يعني للتبسيط : انت مش عارفة نفسك… و بتعاملي الجانب الجنسي كانو شيء وحش و بتخلفي لنفسك كبت عالفاااااااضي!
ماهو ممن تقرري تقطعي العلاقات الي مالهاش لازمة و الي تظر لانك عاوزة تكوني شخص مسؤول لا يظر غيره بمعنى (رجال متجوزين لا)
و انك مش عاوزة تظري نفسك بمعنى (رجال ما يستاهلوشي و بيخلوك تحسي انك ولا خاجة و غير متوفرين عاطفيا لا لا لا)
انت محتاجة حاجتين : تعرفي انت مين فالاصل حاية منين و عاوزة ايه من اادنيا بجد من غير كلام خيال و مسلسلات
و انت محتاجة ايه في حياتك عشان تكوني مبسوطة عموما و فالجنس خصوصا
الانسان مش بيتغير غير لما يتعلم ان التجاوب هي الي بتبني حياته.. لهذا قرارك انك بطلت و بعدت و اتغيرت : انت مس حتنامي وًتصحي تبقي شخص ثاني هذا مجرد وهم منتشر!
تحياتي
بصراحه انا فعلا مش عارفه انا عايزه ايه من الدنيا مليش طموح ولا اهداف ولا بسعى لحاجه معينه

حاسه انى فجأه بقيت مرتاحه ماديا و مستقره و قاعده فى البيت لوحدى 24 ساعه لا شغله ولا مشغله و مش بعمل اي حاجه غير تليفزيون و نت و تليفونات تضيع وقت

بالنسبه للجنس انا عايزه ابطل لانى زهقت من العلاقات السطحيه اللى مبنيه على الجنس و فقط و بقى مفيش اى كلام فى اى حاجه تانيه و حتى لو فيه بيبقى تضيع وقت لحد ما نرجع للجنس

عايزه ابعد عشان حاسه الحب مات فى قلبى و مبقتش احس باى مشاعر حقيقيه تجاه اى حد حتى لو كان ملاك

متعوده على الجنس جدا و مبقدرش ابعد عنه بس فى نفس الوقت بحس انه مش كفايه عشان يملى الفراغ اللى جوايا خصوصا مع رجاله استغلونى اسوء استغلال فى وقت مكنش عندى حتى مكان ابات فيه و كنت عماله اعيش مع كل واحد شويه

ظروفى اتغيرت بس تصرفاتى لسه متغيرتش

• عجبني
التفاعلات: madmar000، Medo-assiut2022 و زائر حبيب
بصراحه انا فعلا مش عارفه انا عايزه ايه من الدنيا مليش طموح ولا اهداف ولا بسعى لحاجه معينه

حاسه انى فجأه بقيت مرتاحه ماديا و مستقره و قاعده فى البيت لوحدى 24 ساعه لا شغله ولا مشغله و مش بعمل اي حاجه غير تليفزيون و نت و تليفونات تضيع وقت

بالنسبه للجنس انا عايزه ابطل لانى زهقت من العلاقات السطحيه اللى مبنيه على الجنس و فقط و بقى مفيش اى كلام فى اى حاجه تانيه و حتى لو فيه بيبقى تضيع وقت لحد ما نرجع للجنس

عايزه ابعد عشان حاسه الحب مات فى قلبى و مبقتش احس باى مشاعر حقيقيه تجاه اى حد حتى لو كان ملاك

متعوده على الجنس جدا و مبقدرش ابعد عنه بس فى نفس الوقت بحس انه مش كفايه عشان يملى الفراغ اللى جوايا خصوصا مع رجاله استغلونى اسوء استغلال فى وقت مكنش عندى حتى مكان ابات فيه و كنت عماله اعيش مع كل واحد شويه

تقريبا انا اعيش نفس الشيء!
الحميمية هي الشيء الوحيد الي الانسان لازم يسعى اليه مع شخص يعيش معاه الحياة.
لكن قبل هذا ، الي انت بتعاني منه هو تصرفات يومية و حياتية مضرة ليكي و لهذا انت محتاجة مساعدة! من رايي ما تخجليش تشوفي متخصص تفسي يكون عنده عقل مش متخلف.. و يكون اختصاصه التصرفات

comportement /behaviour
يمكن يساعدك او تساعدك بطريقة مباشرة على فهم عقلية تصرفاتك و كيف تكسري السيناريوهات المضرة

من رايي : الانسان يحتاج هدف في الحياة!
انت من تلت شهور كسرت تليفوني و ما اشتريتش واحد حديد : حياتي اتشقلبت : خرجت.. عملت اصحااب.. بقى عندي هوايات جديدة و هتمامات و مشاريع يومية بسيطة و اخرى اكبر

حاولي؟ ايه رايك تتخلي عن التيليفون الي فيه الشاشة؟
و ايه رايك تدخلي تتعلمي رياظة او رقصة لاتينى؟ اهو طاقة جميلة و تتعلمي حاجة تخليكي تروحي اماكن مختلفة

بالنسبة للجنس : المدمنين بيمتنعو عن الجنس لمدة سنة! حطي انفسك مده تحترميها مثل شهر؟ او شهرين.

اشتري نبتة تعتني بيها فالبيت
خوديلك حيوان اليق تهتمي بيه!

ممكن اقترح ايظا تعودي لكرسي الدراسة ممكن تتعلمي لغة.. تتكلمي صنعة.. تكملي دراستك.. تدخلي مجال تاني

شوفي انت ايه الي ممكن تحتاجيه؟ و اعملي بيه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Adamtmador و عبدالرحمن محمد علي

حاجه تجيب احباط بصراحه
لأنك كان بقالك فترة كبيرة تقريبا متعودة انه الشخص ده لما بيكلمك بتروحيله ف خلاص عقلك اخد علي ارموضوع ده ف معرفتيش تقولي لا او الكلمة طلعت بتلقائية يعني وف الاول علي فكرة الموضوع بيكون صعب لاكن كملي ع الانتي بتعمليه ده الصح علي فكرة دي بردو نفس مشكلتي بس الفرق انها العادة السرية معملتش علاقة مع حد ببقي عايز ابطلها وبردو مش قادر بس صدقيني انا مبطلها من فترة الموضوع بيكون صعب ف الاول لاكن بعد كده هترتاحي جدا ومتخليش الموقف ده يخليكي تفتكري انك مش هتعرفي تبطلي و كده لا عادي كملي ولا يهمك وهتبطلي الانتي عايزاه بس حطي الموضوع ف دماغك بجد و لو حد جه يطلب منك علاقة بقي اخلعي بأي حجه متخليش عقلك بقي اليسوقك

اتجوزي و مشاكلك دي كلها هتتحل بس دوري على حد يحبك وتحبيه

حاجه تجيب احباط بصراحه
تسمحيلي اقولك حاجه مهمه

انتي محتاجه حب واهتمام مش جنس بس
محتاجه تخرجي نفسك من المود اللي انتي فيه
وكملي اللي بداتي فيه
مرة توافقي مره ترفضي لحد ما تلاقي الشخص اللي يملي عليكي الدنيا ويارب يكون انا 😂

• عجبني
التفاعلات: tikatika

حاجه تجيب احباط بصراحه
الشهوة لما بتشتغل الدماغ بتقف ولازم اول ما دماغك تفكر في الشهوة تلحقي نفسك وتفكر لمدة ثانية هتلاقي نفسك بتتصرفي بطبيعتك ومش مغيبة ،كلنا بنغلط ومفيهاش حاجة مدام رجعتي تاني ،توبي تاني ،واقطعي اي حاجة ممكن ترجعك ،وعليكي بالصحبه الصالحة وعادات جديدة ابحثي في اليوتيوب عن صيام الدوبامين وهيفيدك ،المهم متيأسيش من التوبة ودايما ارجعي لربنا

بصي هقولك
انا لمه جيت ابطل العاده السريه عملت لنفسي تأديب الي هو ازاي لمه اجاي اعمل العاده اخش استحمي بمياه ساقعه تلج و في مره جبت لوح تلج و مليت البانيو و استحميت في عشان معملش كدا تاني حاولي بجد تادبي نفسك مش هقولك صلي لان كلنا بيجي علينا وقت و بنطر نقطع صح في طرق كتير غير المياه زاي انك توزعي فلوس للناس الي تستاهل و كل ما تعملي حاجه غلط وزعي مبلغ اكبر بنيه انك عايزه تبطلي و خير متزعليش نفسك احنا مش ملائكه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%