NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Lord000

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتى انا ف تانيه كليه و حبيت بنت معايا ف القسم و حصل بينا تجاوزات و يعتبر علاقه كامله و نمنا مع بعض وكدا ف المهم ان من ساعه الموضوع دا و كنت فاكر لما امارس كدا خلاص الهيجان هيقل و ابقى مع حبيبتى دى و خلاص كدا

لقيت ان بالعكس انجذبت للموضوع اكتر و هيجان اكتر و عاوز انام معاها كل ما اشوفها لدرجه انها بقت بتشوفنى شهوانى و بقت بتشك ف حبى ليها من كتر ما كل ما نقعد مع بعض ببقى مش ف دماغى غير قله الادب وهى مع انها بتحب دا وتبقى مبسوطه بقت بتدايق

ثانيا بقى و دى مشكله بقيت عاوز اجرب كذا بنت و احاول اوقع دى و امشى مع دى من وراها

فااا حد يفيدنى عشان مبقتش عارف اسيطر عل نفسى و هدمر الدنيا 😂💔

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan
اعتقد لنت بتحبها فى وقت الجنس بس

• عجبني
التفاعلات: Lord000
انت طبيعي جدا على فكرة ... لانها مش حبيبه لك اصلا 🫴🏻

وانا جيه من المستقبل واحب اقولك مستحيل تجمعكم فرشه نضيفه لانك شايفها طول الوقت مموس مش حبيبه .

• أتفق
  • ايه ده
  • بيضحكني
التفاعلات: Mesexy, Roody93, Aymanx123 و شخص آخر
اعتقد لنت بتحبها فى وقت الجنس بس
مش عارف بس انا ف الاول مكنش دا هدفى اصلا ف الاول حبيتها و قربت منها و كان اللى هو نتكلم بس انجاز بالنسبالى بس بقى اتطورنا سوا لحد ما وصلنا للجنس و لما بنقعد سوا بقول لى لا

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
دلوقتى انا ف تانيه كليه و حبيت بنت معايا ف القسم و حصل بينا تجاوزات و يعتبر علاقه كامله و نمنا مع بعض وكدا ف المهم ان من ساعه الموضوع دا و كنت فاكر لما امارس كدا خلاص الهيجان هيقل و ابقى مع حبيبتى دى و خلاص كدا

لقيت ان بالعكس انجذبت للموضوع اكتر و هيجان اكتر و عاوز انام معاها كل ما اشوفها لدرجه انها بقت بتشوفنى شهوانى و بقت بتشك ف حبى ليها من كتر ما كل ما نقعد مع بعض ببقى مش ف دماغى غير قله الادب وهى مع انها بتحب دا وتبقى مبسوطه بقت بتدايق

ثانيا بقى و دى مشكله بقيت عاوز اجرب كذا بنت و احاول اوقع دى و امشى مع دى من وراها

على فكرة دا رد فعل طبيعى على حاجه انت اول مرة تعملها
ثانيا انت لسة مش مؤهل نفسيا ولا اجتماعيا على فكرة الحبيبه والمسؤليه وحاجات كتير تانى
لكن دا مش حب ... دا اسمه إعجاب
يعنى حط واحده احلى منها قدامك وفكر هتكون مبسوط مع أنهى.... لو حسيت ان فىةمقارنه اصلا يبقى دا مش حب من الأساس وانا قولت دا ك مثال تقدر تقيس بيه حاجات كتير ف حياتك

• عجبني
مش عارف بس انا ف الاول مكنش دا هدفى اصلا ف الاول حبيتها و قربت منها و كان اللى هو نتكلم بس انجاز بالنسبالى بس بقى اتطورنا سوا لحد ما وصلنا للجنس و لما بنقعد سوا بقول لى لا
عادى
بنخطط لحاجه
ونلاقى الموضوع مشى فى مكان تانى
بس التخطيط مكانش معاه اراده
انت ماشى وظى ما تيجى تيجى

• عجبني

وانا جيه من المستقبل واحب اقولك مستحيل تجمعكم فرشه نضيفه لانك شايفها طول الوقت مموس مش حبيبه .
بالعكس انا اصلا ف الاول قربت منها و عملت حوارات عشان نبقى بس بينا كلام مكنش دا هدفى كان هدفى انى منجذب ليها وبحبها وهى محترمه جدا انا اللى دخلتها ف العالم دا فمش عارف بقى

عادى
بنخطط لحاجه
ونلاقى الموضوع مشى فى مكان تانى
بس التخطيط مكانش معاه اراده
انت ماشى وظى ما تيجى تيجى
بالظبط انت فهمان انا فعلا مكنتش بحسب خطواتى وكل ما نزود ف الحجات دى كان عادى

• عجبني
بالعكس انا اصلا ف الاول قربت منها و عملت حوارات عشان نبقى بس بينا كلام مكنش دا هدفى كان هدفى انى منجذب ليها وبحبها وهى محترمه جدا انا اللى دخلتها ف العالم دا فمش عارف بقى

طلما هي مبسوطه وبمزجها اعمل الي يريحك

• أتفق
بالظبط انت فهمان انا فعلا مكنتش بحسب خطواتى وكل ما نزود ف الحجات دى كان عادى
لو حاببها اتقدم خطوه واخطب
لو مجرد جنس
هقولك ابعد وصونها وصون نفسك بس ابعد بالطريقه متبقاش جلنف وتجرحها
اما عن رغبتها هى معرفش هى بتفكر ازاى ولا اعرف احكم عليها

• عجبني
على فكرة دا رد فعل طبيعى على حاجه انت اول مرة تعملها
ثانيا انت لسة مش مؤهل نفسيا ولا اجتماعيا على فكرة الحبيبه والمسؤليه وحاجات كتير تانى
لكن دا مش حب ... دا اسمه إعجاب
يعنى حط واحده احلى منها قدامك وفكر هتكون مبسوط مع أنهى.... لو حسيت ان فىةمقارنه اصلا يبقى دا مش حب من الأساس وانا قولت دا ك مثال تقدر تقيس بيه حاجات كتير ف حياتك
شكرا عل كلامك انا فعلا محتاج اراجع نفسى بس اى قرار هاخده وهى انى ابعد عنها هتشوفنى بيااع وخدت مصلحتى منها وسبتها و انى محبتهاش و بعيدا عن الجنس مشاعرها هتتفشخ و احنا سوا ف نفس الكليه و بينا صحاب مشتركه فالموضوع معقد انى حتى اسيبها

لو حاببها اتقدم خطوه واخطب
لو مجرد جنس
هقولك ابعد وصونها وصون نفسك بس ابعد بالطريقه متبقاش جلنف وتجرحها
اما عن رغبتها هى معرفش هى بتفكر ازاى ولا اعرف احكم عليها
ياريت اخطبها كنت خلصت من زنها و اجربت نفسى عل الطريق الصح واكمل معاها و ابطل افكر ف حد غيرها شكرا جدا ليك و عل النصيحه ♥

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحب طالما دخل فيه شهوه يبقي مش هيكمل

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123، مجنونة مطرقعة و Lord000
الحب طالما دخل فيه شهوه يبقي مش هيكمل
طب ماهو طبيعى يكون فيه شهوه بين اى راجل وست
وممكن يكونوا بيحبوا بعض عادى
زى اللى متجوزين وبيحبوا بعض بيمارسوا و بيحبوا بعض بردو

انتى جاية من عالم اخر بس نصيحة اختيارات غلط

• عجبني
طب ماهو طبيعى يكون فيه شهوه بين اى راجل وست
وممكن يكونوا بيحبوا بعض عادى
زى اللى متجوزين وبيحبوا بعض بيمارسوا و بيحبوا بعض بردو
علاقتك بيها شهوه بس ي صديقي وطالما بدات ف كدا ف انت هتزهق منها وهي هتزهق وهتسيبو بعض

• عجبني

حاول تمسك نفسك شوية عشان هى هتضايق منك متركزش على موضوع الجنس بس اهتم بتفاصيل حياتها حاول تكون معاها دايما البنت بتبقى محتاجة احتواء وحنية متخلهاش تحس ان دى الحاجة الوحيدة اللى ف دماغك

• عجبني
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%