NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شاب وحدانى

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
ازيكوا يا نسوانجية ، الموضوع اقرب لفضفضة بس عشان الفترة دى مش لاقى حد اتكلم معاه
انا بقالى فترة كبيرة من ساعة م بدأت ادور فى الجنس اكتشفت ان ليا ميول و حاجات كتير طبعا المجتمع مش فاهمها و انى شخص منحرف بكل ما تحمله الكلمة من معنى، طبعا عشان ارضى ميولى بدأت انخرط فى المجتمعات الاونلاين و اتعرف على ناس شبهى و اتعرف اكتر على ميولى، كل دا و بدون ما احس اهملت حياتى الاصلية، حتى الناس ، دلوقتى الموضوع لما استوعبته حاولت ابطل بس قلب معايا باشتياق و احتياج، لما بعدت نفسى عن الناس و مسحت كل حساباتى لقتنى برجع تانى و بدور على ناس تانى
بدأت احس انى فاشل و مش عارف اعمل حاجة تانية فى حياتى
حد عنده حل او نصيحة للى انا فيه ؟

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
نظم وقتك
وحاول ترتب اولوياتك
الحياه مش جنس بس

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: ☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️ و ابو اسكندر السندباد
ازيكوا يا نسوانجية ، الموضوع اقرب لفضفضة بس عشان الفترة دى مش لاقى حد اتكلم معاه
انا بقالى فترة كبيرة من ساعة م بدأت ادور فى الجنس اكتشفت ان ليا ميول و حاجات كتير طبعا المجتمع مش فاهمها و انى شخص منحرف بكل ما تحمله الكلمة من معنى، طبعا عشان ارضى ميولى بدأت انخرط فى المجتمعات الاونلاين و اتعرف على ناس شبهى و اتعرف اكتر على ميولى، كل دا و بدون ما احس اهملت حياتى الاصلية، حتى الناس ، دلوقتى الموضوع لما استوعبته حاولت ابطل بس قلب معايا باشتياق و احتياج، لما بعدت نفسى عن الناس و مسحت كل حساباتى لقتنى برجع تانى و بدور على ناس تانى
بدأت احس انى فاشل و مش عارف اعمل حاجة تانية فى حياتى
حد عنده حل او نصيحة للى انا فيه ؟
نفسك ان لم تشغلها بما يفيدك شغلتك بما يضرك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%