NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مصاحب زوبري

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندي هوس جنسي بيخليني عندي ميول جنسيه مختلفه وكتيره يعني مثلا بحب النسوان ونفسي برده في الشيميلات وبرده ممكن لو لقيت ولد حلو وناعم ببقي عايز انيكه وبرده نفسي حد يعملي مساج بروستاته
ايه الحل وشكرا ليكم جميعا

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • أتفق
التفاعلات: بوووحمييد 🔞🔥، Shylad91 و نزيه الخاطر
عندي هوس جنسي بيخليني عندي ميول جنسيه مختلفه وكتيره يعني مثلا بحب النسوان ونفسي برده في الشيميلات وبرده ممكن لو لقيت ولد حلو وناعم ببقي عايز انيكه وبرده نفسي حد يعملي مساج بروستاته
هل سبق وأن مارست هذه الميول كلها او بعض منها #أم أن ذلك نتيجة قراءاتك للكتابات السكسية ومشاهدة الصور ومقاطع النيك

• عجبني
التفاعلات: مصاحب زوبري
هل سبق وأن مارست هذه الميول كلها او بعض منها #أم أن ذلك نتيجة قراءاتك للكتابات السكسية ومشاهدة الصور ومقاطع النيك
بالتاكيد مارست بعض منها

التفاعلات: نزيه الخاطر
بص هو مش تريقه
بس ده اسمه تخلف او حول في المشاعر

التفاعلات: مصاحب زوبري
  • عجبني
التفاعلات: بوووحمييد 🔞🔥
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصراحة حضرتك عندك ميول مثلية قوية، بتحاول تهرب منها وتداريها، ومن وسائل هروبك أنك تعبر عن رغبتك في أنك تتناك ساعات بطريقة ملتوية، لما تقول عنها إنك تحب حد يعمل لك مساج بروستات.. وأنصحك تختار اللي نفسك فيه بدون مراوغة.. يا إما تحارب رغبتك دي وتدفنها في نفسك نهائي لو قدرت، وتركز على الجانب الموجب فيك. يا إما تتقبل رغبتك وتعيش حياتك بطريقة مسؤولة، لأن حياة المبادل اللي يتحمل الإثنين بطالة وحتعذبك، وتخليك تفقد المتعة الحقيقية، وتقضي حياتك ندمان

مع احترامي للكل و آرائهم لكن انت عادى جدا لكن بنسبه ٩٠% مدمن اباحيه شوف حل تلخص بيها من الادمان ده وهتكتشف انك راجل عادى جدا لا ليك فى الشىاذ ولا الخ ..
ما تسمعش كلام حد انت بس محتاج تبطل اباحيه

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: مصاحب زوبري و Hell boy
بص هو انته عندك كبت جنسي وطاقة جنسية مش عارف تفرغها بالاضافة انك بتقرأ او بتشوف حاجات من دي كتير فنصيحة ابعد عن القرائه او الافلام الي فيها ميول غريبة لحد ما تقدر تمارس علاقة طبيعية وبعدها هتنسى الكلام ده كله

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: مصاحب زوبري و Hell boy
مع احترامي للكل و آرائهم لكن انت عادى جدا لكن بنسبه ٩٠% مدمن اباحيه شوف حل تلخص بيها من الادمان ده وهتكتشف انك راجل عادى جدا لا ليك فى الشىاذ ولا الخ ..
ما تسمعش كلام حد انت بس محتاج تبطل اباحيه
كلامك محترم

بصراحة حضرتك عندك ميول مثلية قوية، بتحاول تهرب منها وتداريها، ومن وسائل هروبك أنك تعبر عن رغبتك في أنك تتناك ساعات بطريقة ملتوية، لما تقول عنها إنك تحب حد يعمل لك مساج بروستات.. وأنصحك تختار اللي نفسك فيه بدون مراوغة.. يا إما تحارب رغبتك دي وتدفنها في نفسك نهائي لو قدرت، وتركز على الجانب الموجب فيك. يا إما تتقبل رغبتك وتعيش حياتك بطريقة مسؤولة، لأن حياة المبادل اللي يتحمل الإثنين بطالة وحتعذبك، وتخليك تفقد المتعة الحقيقية، وتقضي حياتك ندمان
كلامك مش مظبوط

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%