NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة ميول جنسي ـ أربعة أجزاء 11/2/2023

D: omar

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
12 ديسمبر 2021
المشاركات
431
مستوى التفاعل
783
العمر
34
الإقامة
المنصوره
نقاط
1,367
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
القصص المرة دي قصيره بمعني انها مش قصه واحده لأشخاص معينه

لا قصص مختلفه لناس مختلفه
وكل جزء لاشخاص غير بعض

اتمني تعجبكم وبرده دا مش هيأثر علي قصتي اللي بكتبها

علا انثي من نوع اخر

كل اسبوع جزء او قصه لاشخاص جديده

استمتعوا


_________________________________________

القصة الاولي.. صديق طليقي

انا مراد.. رجل شرقي المسكن والطباع

اتجوزت مرتين مره محصلش نصيب ومكملناش مع بعض

فانفصلنا واتجوزت بس زي ما احنا عارفين ف مجمعتنا الشرقي بم اني مطلق فكان نسبه اني اتجوز بنت بنوت قليله اوووي وكمان بسني اللي وصل لبدايه الاربعين فكانت صعبه

فاتجوزت مراتي نهي ٣٤ سنه
اللي معايا دلوقت وقت ما بحكيلكم

هيا كمان مطلقه بسبب الخلفه مش بتخلف

فاخترها كزوجه بعد طلاقي هيا مطلقه زيي وكمان مش بتخلف فانا شفتها مناسبه لاني مش عاوز اولاد كفايه البنت والولد اللي من الزوجه الاولي

علشان مش اطول عليكم حياتنا الزوجيه كانت تمام متفاهمين لدرجه الرضا

وحياتنا الجنسيه فوق التمام كمان انا رجل شهواني وبحب الجنس والنيك

ونهي فرسه عاوزه اللي يكفيها ومش هتقول لا ولا عمرها اثرت معايا ف السرير

من احترافيه ف الاوضاع والنيك واهاتها اللي توقف زبي تاني بعد ما انزل مره واتنين.. لبوه ع السرير

وكمان انا زبي مش قليل برده يكيف اي ست طول بعرض ببيوض كبيره ومليانه لبن

ما انا رجل رياضي وبلعب رياضه ومهتم بصحتي ومش بشرب سجاير حتي

لحد ما يوم حصل التغيير ف حياتنا الجنسيه اللي شقلبها مليون درجه

هحكيلكم متستعجلوش..

شايفك ياللي بتلعب ف زبك هناك ف الاخر.. وانتي برده شايف حلمات بزازك اللي واقفه منتظره القصه اللي هترضي شهوتك


يومها كنت راجع من شغلي ع بيت حماتي.. اللي هيا ام نهي ست طيبه وكبيره وعمرها ما عملت الغلط معايا ولا اتدخلت ف حياتنا

لا مش هيا اللي عليها العين.. قلتلكم مش تستعجلوا

رجعت من شغلي ع بيتها لان مراتي نهي مقيمه هناك بقالها اسبوع.. بس وفاه ابوها اللي هو حمايا......... يرحمه

قاعده مع امها تونسها الكم يوم دول وبتاخد عزا ابوها من الناس اللي بتيجي تعزي بعد الهنا بسنه

يومها بعد ما مراتي نهي فتحتلي الباب..

وحاجه مش غريبه انها تفتحي الباب بقميص بيتي كاشف لحمها الابيض لحد فوق ركبها بحاجه بسيطه

هيا بيضه وحلوه ومربربه بطيازها الكبيره اللي مافيش حته قماش بتعرف تداريها

وطول ما هيا ف البيت مش بتلبس سنتايه.. فين السنتايه اللي تقفل ع بزازها الكبيره الملبن اللي حلمتها قد عقلتين صابع وطول الوقت واقفين لما بتهيج وتبقي عاوزه تتناك


بس اللي صدمني لما وصلت لاوضه الصالون
اللي مراتي ممشياني وراها وهيا بتدخلها
‏وانا عيني مش بتنزل من ع طيازها اللي بتترج لفوق وتحت ف احلي من موج البحر


لما لقيت عزيز قاعد مع حماتي ف الصالون

عزيز يبقي طليق مراتي.. جاي يعزها ف وفاه ابوها اللي كان حماه... بن اصول برده

بس بنت الشرموطه مراتي ازاي تقعد ادامه كدا

رديت عليه بعد ما عزاني

وغمزت لنهي مراتي تيجي ورايا بره الاوضه وانا خارج منها


كان لازم اعرف هيا ازاي قاعده معاه كدا

روحت لاوضه النوم بتاعها قبل ما نتجوز واللي بنام فيها الاسبوع دا

وانا عيني بتطلع نار من عصبيتي

جايه بتتدلع وبتهز ف لحمها واكيد عين طليقها منزلتش من ع طيازها.. تستاهل بصراحه.

نهي واقفه ادامي.. بتقولي مالك يا رجل متعصب لي كدا

انا.. انتي ازاي تقعدي ادامه باللبس دا يا هانم

نهي.. في اي يا مراد هو جه فجاه بصراحه ملحقتش البس..
وكمان.. هو عزيز غريب يعني كان طليقي.. كنا بنام ع سرير واحد وشاف جسمي مليون مره قبل كدا

انا.. لا دلوقت غريب عنك واغرب الناس كمان.. يلا ادخلي البسي حاجه داري بيها لحمك يا لبوه

كنت متعودين اقولها كدا

وقتها نهي مش مشت من ادامي.. لا دا قربت اكتر مني وهيا بتحط ايدها ع زبي اللي كان واقف ومخنوق ف البنطلون بتاعي وظاهر لاي حد اني هايج نيك

نهي وهيا بتحسس ع زبي من فوق البنطلون.. طيب غيران وفهمناها.. هايج لي بقا وزبك واقف كدا

وبحركه مفاجئه منها نزلت بنطولي علشان يطلعها زبي اللي مادد شبرين ادام وبتدلكه بايدها وتنزل ع ركبهه تمص فيه

مصته شويه لاقل من دقيقه ولقتني بنطر لبني ع غير العاده لاني بطول ف القذف وبطول اوووي كمان
مش بسهوله انزل كدا

وطلعت تاني ووشها غرقان من لبني وبتقولي شكلك هايج اوووي.. لما لقيت عزيز وانا قاعداله ولحمي شايفه

بقولك روح قعد معاه وانا هلبس حاجه واجيلكم ولما يمشي نشوف حكايه زبك دا اي

لقتني بدخل زبي اللي لسه واقف ف البنطلون اللي لبسته وخرجت روحت للصالون وانا بسال نفسي مليون سؤال

ازاي مضايق من اللي عملته وازاي هايج كدا
وبالذات لما قالت بتنام معاه ع سرير واحد وانه شاف جسمها مليون مره

معروفه يعني زمانه كان راكبها طول السنين اللي اتجوزا فيها قبلي.. وزي ما انا لاحظت كان بيعشق طيازها

ماانا ف ليله دخلتي عليها اكتشفت انها بتتناك من طيزها فاكيد كان هاري طيزها نيك

المهم بعد خمس دقايق هيا رجعت لابس اسدال وقعدت معانا جمبي وعزيز بعد دقيقتين من رجوعها قام بعد ما شرب قهوته وعمل واجب العزا

اول ما وصلتله لباب الشقه انا ونهي وشبنا حماتي اللي مش بتقدر تتحرك الا بالمساعده ف الصالون

واحنا لسه ع باب الشقه بعد ما قفلت وراه

لقيتها بتقلع الاسدال وبتسيبه ينزل ع الارض علشان اكتشف انها لبساه ع اللحم ومش لابسه اي حاجه تحته

وبتشدني من ايدي وهيا ملط ادامي وبتاخدي لاوضه نومنا

وقلعتني هدومي كلها علشان يبان لها زبي اللي لسه واقف ومداريه ف البنطلون بالعافيه علشان محدش يشوفه هايج كدا

وبقت تلعب فيه وهيا بتقول قولي اي سبب هياجك عليا كدا.. اوعي تكون علشان شوفتني ادام عزيز عريانه

كنا عمرنا ما اتكلمنا مع بعض عن حياتنا الجنسيه اللي قبل كدا مع اجوازنا ولا حتي سالتها عن قوته الجنسيه معاها وهل هو زيي ولا احسن ولا اقل عني

وكملت كلامها.. لما قالت طب هتعمل اي لما تعرف انه كان بيعشق ينكني هنا ع نفس السرير اللي بنام عليه دلوقت

ونزلت ع ركبها تمص ف زبي وسابتني تايه فوق ف هياجي بعد ما رمت جملتها الاخيره

وقتها انا رفعتها من ع الارض زي الطور ورميتها ع السرير علشان تنام ع ظهرها

وارفع رجلها لفوق علشان يبان ليا خرم طيزها الوردي الواسع بكسها اللي مسيل ميته ع خرم طيزها

وحشرت زبي مره واحده ف طيزها ومتدهاش فرصه تصرخ ااااااه واحده

لاني نزلت نيك ف طيزها زي الطور داخل خارج زي اللي بيفحت ف نفق

مع صوت خبط لحمي ف فخادها المربربه وصوتها العالي نع صريخها

اه ااااه نيك نيك جاااامد يا مراد.. انت اجمد منه مليون مره

انتي فحلي انت جوزي اللي بيعشر طيازي لوقت نيكني افشخ طيازي بزبك الكبير

وانا مش راحم طيازها ولا خرم طيزها اللي بيبلع زبي للاخر وبنزل اعض ف بزازها اللي بتترج مع دخول وخروج زبي ف طيزها

وسحببت زبي من طيزها وحطيته ف كسها

هفشخ كل خرم فيكي يا بنت اللبوه قعدالي ادامه ومبينه لحم النجس يا بنت الوسخه عوازه يركبك زي ومان يا شرموطه

صحيح اتماديت ف الشتيمه من هياجي عليها

بس هيا معملتش اي فعل يبين انها اتضايقت خاالص

بالعكس ظهرت متعتها من شتيمتي ليها لما قالت


اه افشخ افشخ ف كسي اللي بتهريه يا بن اللبوه
اهريه زي ما عزيز كان بيهريني نيك يا شرموط

فضلت انيك فيها يجي ساعه لدرجه اننا مقومناش من مكانا ولا بطلنا نيك لما سمعنا صوت امها ع باب الاوضه المفتوح لما جت بالكرسي بتاعها

بتقول وطوا صوتكم واقفلوا بالباب عليكوا طيب

ماخدناش بالنا اننا سبنا الباب مفتوح وقتها وعمال انيك فيها وف لحمها ووافقين عريانين ادام امها

قفلت الباب وراها واحنا بنضحك وكملنا نيك ونزلت فيها اكتر من اربع مرات ف كسها وطيزها

وهيا نزلت ميتها اكتر من سبع تمن مراتي ع جسمي


ومن وقتها بقينا نجيب سيره مراتي القديمه او طليقها طول ما احنا مع بعض ف السرير

وعلشان كدا يا دكتور عمر بحكيلك دا.. بعد ما اتصاحبت عليك وجينا ليك العياده انا ومراتي علي اساس تكشف عليها ودا طبعا سبب بس

علشان نوينا انك تكون شريكنا التالت ع السرير
تتمتع معاايا بلحم مراتي نهي بعد ما كبر ف عقلي وشهوتي التحرر عليها

وانت ااامن حد امنك ع السر دا


انتهت الجزء دا.. القصه دي.. الاسبوع الجاي هنزلكم الجزء الجديد

كان معكم الدكتور عمر المنصوره
مراد ونهي

________________________________________

القصة الثانية ... شقيق زوجتي

اهلا بيكم قرائي الاعزاء


كنت قايلكم ان موضوعي المره دي مختلف شوي عن طبيعه كتاباتي لو حد يعرفني او قرأ ليا

لكن ما اظنش دا حصل
ما انا كاتب لسه ع قدي ف مجال قصص السكس..

ودا واضح من قله دعمكم ليا ع قصتي اللي كتبتهالكم

بس زي ما انتوا عارفين اني الرؤاي او الكاتب

صوابعه بتفضل تتلوي زي التعبان مع لسانه ومش بيبطل كتابه حتي لو مافيش حد قرأله ولا عبره حتي


موضوعي المره دي اللي جاي احكيله ليكم عباره عن اجزاء منفصله و كل جزء بقصه جديده

طولت عليكم.. يلا بينا للمتعة
________________________________________

كنت بنط ع السلالم وبجري بانفاسي المقطوعه وطالع شقتي

بعد ما سبت شغلي وخرجت جري راجع بيتي

كانت لسه الساعه ١٠الصبح

وجريت ع البيت لما قرأت اخر مسج ع الواتس بتاعي

مكتوب فيها..

لحد النهارده انت مش مصدقني

انا بقا مش هخليك بس تتأكد.. لا هخليك تشوف بعنيك

مراتك صاحبه حبيبتك وهيا رافعه رجليها وبتتناك

مراتك دلوقت نايمه مع...... ع سريرك وبتتناك منه

وبتعاشره معاشره الازواج يا بطل

.................

اعرفكم بنفسي..

انا جلال ٢٨ سنه متجوز من سنه او اكتر بايام بسيطه

عيد جوازي لسه تورتته ف التلاجه بعد ما احتفلنا فيه انا ومراتي ابتسام لوحدنا...

بشتغل مع اني شغلي مش هيفيد بحاجه..
بس اقولكم برده مافيش مانع

شغال ف شركه اخو مراتي.. باسم.. للمقاولات

بشتغل اي معرفش اصلا انا المسمي الوظيفي بتاعي اي

لاني مش بعمل حاجه طول يومي

قاعد ع مكتب لكني بقضي يومي ف العاب الفون واتحرك هنا او هنا من غير فايده
...........

ابتسام مراتي ٢٤سنه.. مش هقول انثي ولا جسمها حلو

هيا حاجه كدا اي رجل بزبر يشوفها لازم زبره يقف عليها

كيرفي ملبن.. لحم ابيض صوابعك تعلم ف طيازها وبزازها من لمسه بسيطه منك

بمعني انها حته جيلي ماشيه ع رجلين ملفوفين لفه خراط

بزازها الفرده الواحده قد دماغي كدا
وحلماته الورديه ع جسمها الابيض تخليك مش عايز تبطل رضع منهم

شعرها قصير وناعم زي جسمها اللي انعم من الحرير

مكنتش ابدا افكر اوصف مراتي بالوصف دا

بس فعلا حاجات بتحصل الواحد تظهر جواه ميول مكنش يفكر ف يوم انه موجود اساسا

اتجوزتها ازاي دي بقا قصه لوحدها بس باختصار

كانت حالتي الماديه زفت اصلا ولا بشتغل ولا عند القدره للجواز

بس اشتغلت عند اخوها اللي بعد بدايه شغلي بشهر واحد

لقيته اخدني ف مكتبه وبعد كلام كتير من نوعيه

انا حبيتك.. انت جدع ومافيش ف جدعتك دلوقت

وكلام من النوع دا كتير

لقيته بيقولي انت متجوزتش لي..

انا بقا وقتها اتكسفت.. لكن قلتله الحال ع قده وكدا

لقيته بيفاجأني ويقولي عروستك عندي.. ابتسام اختي

اي رايك..

ف بالي وقتها.. انا قلت اكيد شرموطه بقا ومش بنت بنوت ولا وحشه او معيوبه والشغل دا وبيلزقها ليا

بعد خد وهات ف الكلام

اتجوزتها بعد فتره خطوبه مطولتش عند شهر واحد

اه ما انا اتجوزت ف شقتها.. كانت جاهزه بكل حاجه

روحتلها زي ما انا كدا زي ما بيقولوا بشنطه هدومي

لكن المفاجأه بقا ف ليله الدخله


ملبن جسمها ناعم وطري

واتفاجات اكتر وقتها لما لقيتها لسه بنت بنوت

صحيح عندها خبره كبيره ف الجنس..

النت مسابش بت ولا شاب الا لما علمه كل حاجه
كانت لبوه اوووي ع السرير..

من مص ولحس ولعب لنفسها علشان تسخني عليها

ومن اللي فهمته انها شهوانيه وبتعمل العاده قبل الجواز بطريقه غبيه

وباين ع كسها الكبير صاحب الزنبور اللي قد صوباعي
واحمر ع طول.. ودايما هايجه ومبلوله من تحت عند كسها

‏مخبيش عليكم بقيت بهرب منها ع السرير..مبقدرش عليها

اصلي انا صحتي الجنسيه ع قدي.. لكن بامانه عمرها ما حسستني بدا ولا اشتكت

لما انيكها وانزل مره مبقدرش ع التانيه

كانت بتبقي مبسوطه والمتعه ف عنيها
بس بحسها اوقات وهيا جمبي بتفرك ف نفسها لحد ما نفسها يعلي وتهمد وتنام

بنت اصول بصحيح
..................
لكن

كانت ف وسط النيك تقولي كلام من شهوتها طبعا والهياج

اااااه نكني جامد افشخ كسي

الحس كسي من لبن اللي ناكني النهارده

وتوحيلي انها بتتناك ولما اعتابها تقولي خيال يا حبيبي
تغير الروتين مش اكتر

مكنتش بدقق ف الكلام.. كلام شهوه

مع انها لما بتقولي كدا.. ببقا زي الطور الهايج اللي محدش يقدر عليه وافضل انيك بقا لحد ما تشبع وانا اشبع من لحمها



المهم علشان مطولش عليكم..مكنتش بفكر ف كلامها لحد

اليوم ما جاتلي رسايل ع الواتس.. من رقم غريب

وكمان معرفش دي بتحصل ازاي

انه يبعت اللي هو حابب يقوله وانا مقدرش ارد عليه

الكلام كان عباره علشان مطولش عليكوا

عن ان ابتسام بتخوني وبتتناك من رجل تاني..
طبعا مكنتش بحط ف دماغي اصلا الكلام دا

لحد ما جاتلي الرساله الاخيره زي ما قلتلكم فوق

خرجت من شغلي زي الملهوف ع حاجه علشان يلحقها

وفتحت باب شقتي وانا بنهج

وقفلته براحه وبتحرك ع طراطيف صوابعي
محدش يحس ولا بخطواتي ولا يسمعها

لاني اول ما دخلت الشقه وانا سمعت صوت ابتسام من بعيد ف اوضه نومنا

وهيا بتتناك وصوت لحم بيخبط ف بعضه

كان دمي بيغلي ونار بتطلع من عيني ومقرر اقتلها هيا واللي معاها

ورايح ع الاوضه ف ايدي السكينه اللي جبتها من المطبخ قبل ما اوصل ف الاوضه

ومن تحت زبي بيقف ويهيج ع صوتها.. صوتها وهيا بتتناك يقف اي زبر

لحد ما وصلت اوضه النوم

لقيتها راكبه فوق زبه وبتتنط عليه وهيا ماسكه بزازها

اااااه ااااااه زبك جااامد اووووي

كسها احمر ددمم وغرقان من شهوتها.. وعسلها نازل ع زبه زي المطر

وهو نايم ع ظهره وماسك طيزها.. واضح انه راشق صوباعه فيها وبيلعب ف خرم طيزها

وطهرها الابيض بيلمع من العرق والنيك

للباب اللي وقفت عنده من المفاجأه

زبره واضح انه كبير كانت بتبلع اكتر من نصه ولسه فاضل ف زبه يجي خمسه سم وتخين وابيض وبيلمع من شهوتها

زبره راشق ف كسها وعماله تتنطط فوق منه


ابتسام وهيا بتنهج... اه زبك حلو اوووي يا باسم

زبك بيمتنعي مش زي المعرص جوزي
.. نيك اختك جااامد يا حبيب اختك

اه اللي كانت ابتسام راكبه فوق زبه.. كان اخوها باسم

اللي انا بشتغل عنه ف الشركه..

اتاريه بيشغلني عنده ومجوزني اخته..
علشان ينكنها براحته وافتحله كسها وهو يكمل مسيره الننيك اللي بداها ف طيزها من وهيا لسه صغيره ودا عرفته بعدين

لاني مكنتش مركز ف اي حاجه..
غير ف هياجها فوق زبر اخوها اللي مالي كسها
ومخليه زي النفق..

اتاري زبري مكنش مقضي كسها وتقولي الخيار الشرموطه

فضلت تتنطط ع زبه

وهيا بتتلوي زي الشراميط وحاطه ايدها فوق ايده اللي قافشه ف بزازها

ماسك السكينه ف ايد..والايد التانيه بتلعب ف زبي .. مسكت زبي اللي طلعته من سوسته البنطلون بعد ما وقف

لما شوفت لحم مراتي فوق زبر اخوها. حسيت بحاله هياج رهيبه..

وبضرب لنفسي عشره وهيا بتتناك منه ع سريري

لحد ما ابتسام صرخت وهيا بتنزل شهوتها فوق زبره

ورفعت دماغها لفوق وعنيها تشوفني وانا بلعب ف زبي

علشان تشوفني ف المرايه وانا بنزل لبني ع الارض
ف نفس الوقت اللي هيا بتنزل عسلها فوق زبر اخوها

لكنها مش اتخضت ولا قامت لا كملت لعب ف زنبورها الكبير

لحد ما صفت عسلها وانا جريت من ع الباب

ودخلت اوضه تانيه علشان باسم مش يحس بوجودي معرفش لي..عملت كدا

معرفش ليه حسيت بشهوه ومراتي فوق زبر اخوها

ودخلت الاوضه.. وانا قلقان من المواجهه

كنت فاكر ان باسم شبع نيك فيها
وهيخرج من الشقه ويرجع الشركه

لكني اتفاجأت لما سمعت صوتها مكمل
واضح انه كمل نيك فيها

المره دي حسيت انها هايجه اكتر و بتعلي صوتها
كأنها قاصده اني اسمع
اسمع و هي بتقوله زبرك جامد يا باسم..
نيك شرموطتك...افشخها يا حبيب اختك

عيزاني
‏اسمعها هي بتقوله نيكني و افشخ طيزي
‏اسمعها و هي كأنها بتوصف كل اللى بيحصل بينهم

‏كان بينكها ف طيزها..

اه كنت عارف انها بتحب النيك ف الطيز وكانت واسعه قبل جوازي.. بس الخيار والعاده

لحد ما سمعت و هي بتقوله يجيبهم علي بزازها المره دي

لحظات صمت.. مش سامع فيها حاجه غير انفاسي العاليه
ودقات قلبي.. اللي هيخرج من مكانه

لحد ما رجعت حركتهم وهو بيلبس هدومه علشان يخرج من الاوضه وهيا وراه وانا شايف خيالهم

وهو بيحضنها وبيقفش ف طيزها وهيا شابه ع طراطيف صوابعها وهيا عريانه علشان تبوسه من خده وهو ع باب الشقه
.....

باسم بينيك مراتي اللي هيا اخته كل يوم

انا اروح الشغل.. وهو يجي ينكها ع سريري

عدي شوية وقت تقريبا كانت بتنضف نفسها و تلبس فيهم .

ف نفس الوقت..

لقيت مسج تانيه ع الواتس

شوفتهم.. شوفت مراتك واخوها.. ع سريرك

شوفت جوزي يا جلال..

اتصدمت.. لما قلتلي كدا..

اللي بتكلمني تبقي مرات باسم اخو مراتي

كنت حاسس اني فعلا بيغمي عليا
و كان نفسي الأرض تتشق و تبلعني و انا سامع خطواتها بتقرب علي اوضتي

لغايه ما سمعت باب الاوضه بيفتح و انا علي السرير و بجهز نفسي للمواجهه

انا القلقان.. هيا صحيح الشرموطه اللي بتتناك من اخوها

لكن انا الديوث المعرص اللي نزل لبنه وهو شايفه مراته بتتناك فوق زبر تاني
_________________&___________&_______

_______________&_____________&_________

كنت قاعد ع طرف السرير ف اوضه ******* الفاضيه منهم

وابتسام واقفه ع الباب مرسوم ع وشها ابتسامتها البريئه

وهيا عريانه من غير قماشه اسمها اندر ع كسها.. اللي خارجه شفايفه الحمرا من كتر النيك من اخوها

وبزازها اللي خارجه برا البرا اللي مش قادر يلم بزازها
وصوابع قفش باسم معلم لسه ع لحمها

وبكل هدوء جايه عليا وهيا بتقولي

انت جيت امتي.. يا حبيبي

وانا مش قادر ارد... ولا اقول اي

بقيت بتلخبط ف الكلام وانا بقولها

جيت وقت ما كنتي.....
ف بالي اقول لها ما كنتي بتتناكي من شوي وشفته
‏بعيني

لكنها مش استنت من الرد..

قعدت بين رجلي وهيا بتقلعني البنطلون والبوكسر مره واحده

علشان يبان لها زبري االي باين ع اي الاجهاد.. مع انه واقف لسه

وبدات ف بوس راسه ومصها وهيا بتقول كنت اي يا روحي

انا.. كنتي.. كنتي مع باسم اخوكي ف الاوضه

دخلت راس زبري اكتر وبقت بالعه زبي كلها وهيا باصه ف عيني..

بتقولي بعنيها.. كنا ف الاوضه بنعمل اي يعني

.. كنتوا وهو كان.. وانتي كنتي راكبه فوق بتاعه وبتتناكي منه

خرجت زبري من بقا وبقت تلعب فيه بسهوله لما اتبل من ريقها والمذي اللي بدا ينزل بيعلن شهوتي وهياجي

ابتسام.. عجبك اللي شوفته.. باين ع زبك اهوه ولبنك اللي ع الارض وبصت ع باب اوضه نومنا...

وقامت وقفت ادامي وقلعت الاندر من كسها.. لانه كان شفرات كسها محشور بينها الاندر كانه بينكها وبيدفي من الدفا اللي ف كسها

وبدات تلعب فيه وبتقولي نضفلي كسي يا روحي

نزلت تحت رجلها ع ركبي وبقيت الحس كسها

من عسلها ولبن اخوها اللي بدا ينشف ع كسعا من برا

وهيا دايسه ع راسي علشان الحس اكتر

ابتسام.. بعبصني ف طيزي يا جلال.. بعبصني اووووي

ولقتها لفت وفنست علشان يبان خرم طيزها المليان لبن وبينزل ع فخدها..

عوازني الحس لبن اخوها من طيزها

وانا مش اتردد فدا بقيت ادخل لساني جوا خرم كيوها علشان اوصل لابعد نقطه لبن وابلعها

لحد ما نضفت كسعا وطيزها من لبن ونيك اخوها

رفعت الاندر تاني.. وقالتلي وهيا بتسحب ايدي

تعالي حميني...

مشيت وراها وحميتها.. علشان وقتها اعلن موافقتي ع دياثتي ليها وتعريصي عليها لاخوها

وخرجنا من الحمام.. وانا جوايا نشوه كبيره اوووي

وجوايا كلام كتير

كانت لبست قميص نوم وراحت للمطبخ تجهز اكل تعوض بيه عسلها ولبني اللي نزل من غير نيك فيها

لكني روحت لما رجعت لحالتي بس مش معناها اني مش موافق

لا عاوز افهم

كنت واقف وراها ومدياني ظهرها

لما سالتها.. انتي وباسم مع بعض من امتي

مش لفت ليا وردت وظهرها لسه ليا وبتتخرك من غير ما تديني اهتمام..

احنا مع بعض من زمان.. بس اعتبرنا بنبدا بدايه جديده بوجودك يا روحي

... لكن رميت ليها القنبله.. بس انتي تفتكري انا عرفت ازاي

ابتسام.. مش مهم كل دا.. المهم انت دلوقت عرفت

انا.. مروه.. مروه مرات اخوكي اللي قالتلي

وروحت ليها علشان اوريها المحادثه بيني وبين مروه

... لكن برده مافيش اي خوف ولا اي فعل منها..

وردت.. ما انا عارفه انها مروه..

عارف يا حبيبي.. اوقات مروه بتبقي معانا ف السرير

كنت مصدوم من كلامها.. ازاي.. امال قالت ليا كدا لي

.. قالتلي.. علشان مروه نفسها فيك.. بس هيا استعجلت شوي وعملت كدا علشان لو انت وافقت تبقي نالت اللي هيا عوزاه.. رفضت تبقي هيا ارتاحت مني فهمت

هزيت راسي بالفهم وخرجت من المطبخ

وعدي الوقت عادي لكن طول اليوم بفكر اي اللي هيحصل بعد كدا..

وازاي مروه عوزاني معاهم.. وازاي باسم هيقبل.. وممكن يقبل زي ما انا قبلت ولا اي

وبكري هيبقي ازاي

مرجعتش الشغل تاني

لكن بليل... وانا قاعد.. لقيت مسج من مروه.. بتقولي مبروك عليا انت وعملت ليا بلوك لي معرفش

وبرده مسج من باسم بيقولي فيها

اي رايك يا جلال ف اجازه لمده اربع ايام

ليا وليك نرتاح فيهم من الشغل و.نسافر انا وانت ومروه وابتسام نغير جو

.. اعمل حسابك وجهزوا نفسكم..

مع انه مش مستني ردي.. قلت اوك تمم

.. عدت الليله

وصحيت ف حضن ابتسام عريانين بعد ما هيجتها.. مش هنقول نكتها..

لان النيك ف ابتسام الجد هو نيك اخوها ليها

..... للاحداث بقيه



محتاج دعمكم ف الكومنات

واستفتاء.. تعمل جزء رابع بقصه جديده ولا اكمل قصه من التلت قصص

قولوا ليا ف الكومنات
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

القصة الثالثة (حقيقه زوجي وكابتن المساج)

اعزائي الاعزاء


رجعتكم تاني احكيلكم ميول جديد ف عالمنا الجنس

من غير ما ااعرفكم ع نفسي من تاني

انا الراوي او الكاتب.. د./عمر

وعدتكم من اسبوعين بسلسله مختلفه مجموعه قصص

لاشخاص مختلفه وكل جزء بقصه

ومن اسم السلسله.. ميول جنسي.. واللي فهمناه ف القصتين اللي فاتوا

ان الميول اللي بتكلم عنه هو التحرر

لو قلتلكم ان القصص دي حقيقه وحصلت

يبقي مش بكدب عليكم

بس انتوا اكيد عارفين ان التحرر موجود بينا

اقولك.. اتلموا يلا حواليا وخليني احكي ليكم القصه الجديده ع لسان صاحبتها

_____________

انا منال ... انثي مصريه من ارياف المنصوره

وبعد ما تسمعوني هتعرفوا اني بقيت اسم ع مسمي

منال.. العطيه التي تنالها الايدي

عندي ٣٠سنه من عمري... متجوزه بقالي سبع سنين

من نادر الاسكندراني.. اسكندراني لانه من اسكندريه

النصيب جمعنا ببعض بعد ما وصلت ٢٤ من غير جواز

٢٤سنه من غير جواز ف الارياف دي مصيبه يبقي قطر الجواز فاتني وعدي عليا

اتجوزت مينا اللي كان اكبر مني ٦سنين بس

وعشت معاه حياه سعيده ف بيتنا اللي اتملي علينا بولد وبنت..... بيتر وجاسمين...

ومينا انسان طيب ومعيشني ف اسكندريه حياه كريمه

لكنه بدات يتغير معايا ف السرير ممكن مقربش مني بقاله اكتر من سنه غير مره او اتنين

وانا مكنتش بحاسبه ف الكلام دا ولا بفكر اكلمه ولا حتي فكرت ف جسمي اللي بقا محروم من الجنس

اوصفلكم جسمي ولا اخليكم تشوفوه احسن


دا اقرب جسم لجسمي


H1x6nhg.png

اي حد يتمني يلمسني ويدوق من حلاوه جسمي وبزازي الكبيره.. اللي شبه المدافع وانا خارجه بعبايتي الضيقه

اشتري طلبات البيت... ولا طيزي الطريه اللي بتترج طول ما انا ف الشارع

او بتبقي مرفوعه لاي متحرش ينول من طراوتها وانا مزنوقه ف القطر وانا رايحه زياره لاهلي

كل شهر.. اقضي اسبوع عند ماما انا واولادي لانها بعيده عني ومش بتقدر تيجي تزورني

بسيب فرصه كبيره للرجاله تتحرش بيا وتاكل ف جسمي ف عنيها

اديني بدوق جسمي شئ من متعته

لكني تقريبا بتعبه اكتر... بحرمان مينا ليه ف الجسم

ببقا نايمه جمب منه ع السرير ولابسه افجر قميص نوم ولحمي الابيض بيصرخ له

ريحني يا مينا.. ريح جسم مراته اللي مرتحتش ولا زار جسمها اي زب من سنه

عمري ما فكرت ف خيانته. مش علشانه هو.. لا احترما لنفسي ولاولادي مش عاوزه ابقي الام الشرموطه..

اللي يتعايروا بيها لما يكبروا

.. لكني مقدرتش احافظ علي دا.. من يوم ما حصل اللي ما يخطرش ع بالي انه يحصل ولا يخطر ع بال حد
......

كان يوم خميس.. وكان يوم رجوعي من عند ماما بعد اسبوع بعيده فيه عن بيتي وشقتي اللي ف اسكندريه


يومها لما دخلت البيت.. كنت بمني نفسي بوجود مينا جوزي منتظرني واحاول اسخنه عليا

مممكن يريح جسمي من هياجه من بعد ما اللي كان بيتحرش بيا ف الاتوبيس وانا راجعه

وهو زانقني بينه وبين الرجل التاني

شكلهم كانوا صحاب

لانهم الاتنين كانوا بيساعدوا بعض ف الوصول لابعد نقط ممكن يوصلوا ليها

لدرجه منهم اللي مد ايد تحت البلوزه اللي كنت لبساها ومسك ف بزازي وانا مداريه ف حضنه

ف نفس الوقت التاني زانقني وزانق زبه ف طيزي من فوق البنطلون اللي انا لبساه


راجعه بيتي بعد ما نولت كميه تحرشات

خلت جسمي يصرخ وعاوز اللي يريحه

ويريح كسي المبلول ف الاندر الملزق اللي بيحك ف زنبوري الكبير

لكني ملقتش مينا ف الشقه

........

اتصلت بيه مش رد عليا..

لكني بعتلي ع الواتس رساله

انه مش عارف يكلمني لانه قاعد مع واحد صاحبه وانه هييجي كمان ساعه

...

عشيت اااولاد ودخلتهم اوضتهم

ودخلت اخد دش.. وريشت برفان سكسي.. اشتريته من المنصوره.. بيقولوا انه بيهيج الرجاله.. ممكن يجيب نتيجه مع احمد

ولبست قميص نوم معري لحمي اكتر ماهو مدرايه

ودخلت الاوضه اسرح شعري لحد ما مينا ما يرجع

سمعت فتح الباب اللي اعلن رجوع مينا جوزي

اللي كان بينده اعليا من الصاله

مينا.. منال انتي فين

انا.. انا هنا ف الاوضه تعالي

وقمت وقفت علشان اول ما يشوفني يركبني

لكن للاسف دخل الاوضه وكاني واحد صاحبه وماخدتش باله حتي من لبسي

ولا لون شعري الاحمر الجديد

ولا من بصه بزازي من جوا البرا مستنياه ينزل يفرتكهم بشفايفه


دخل ونام ع السرير.. بعد ما حط الكيسه الكبيره اللي ف ايده ع الكومدينوا

روحت له وانا بتدلع ف مشيتي وبعمل اخر محاوله معاه

لما نمت جمبه.. وانا بحضنه.. وبقوله وحشتني اوووي يا مينا

لكنه بكل برود.. وانتي كمان وحشتيني

ونط من حضني وقالي.. اه خليني اقولك قبل ما انسي...

صاحبي اللي كنت معاه دلوقت.. دا صاحبي من زمان

وقابلته بالصدفه من كم يوم.. وهو بيشتغل اخصائي مساج

وهيجي بكري.. علشان يعملي جلسه مساج هنا برايفت

ومسك الكيسه اللي جايبها معاه

وخرج منها زيوت وكريمات وقال انها لزوم المساج

قلتله.. ممكن اعملك انا المساج دا يا حبيبي

لكنه قام من ع السرير.. وقالي.. انتي هتفتي هو اي حد يعمل اي حاجه

المهم.. بكري هيجي الساعه ٦وياريت تودي الولاد يلعبوا مع اولاد جارتنا مها..

صحبتي ووولادي بيرحوا يلعبوا هناك واوقات كمان يباتوا مع ولادها او ولادها يجوا يباتوا هنا


وسبني وخرج..

اووووف برده محسش بيا ولا بحرماني

لبست بيجامه بيتي.. وخرجت حطيت له العشا واتعشينا سوا.. وهو دخل نام وانا دخلت الحمام العب ف نفسي لحد ما جسمي هدي وروحت انام جمب الولاد زي عوايدي

او زي ما مينا عودني من سنه تقريبا

ننام كل واحد ف اوضه بحجه الولاد بيخافوا

وفعلا نمت وصحيت تاني يوم الجمعه

وزي روتين اليوم فطرنا ومينا خرج من الصبح
والولاد بيلعبوا ف الشارع ورجعوا اتغدوا وناموا ساعه

وصحيوا وخرجوا تاني

وانا بلهي نفسي بين شغل البيت والمطبخ والتلفزيون

لحد ما جت الساعه ٦ وربع

ولقيت مينا رجع ومعاه واحد اول مره اشوفه

عرفني عليه وعرفه عليا..

احمد.. شاب وسيم وواضح انه بن ناس ومحترم

ولبسه شيك وتسريحه شعره شيك وكل حاجه فيه حلوه

بس دا مشغلنيش.. اللي شغلني نظرته ليا..

وكلامه معايا وهزاره كانه يعرفني من زمان

ومينا جوزي اللي بقا يدينا فرصه نتكلم اكتر..
لحد ما مينا جوزي طلب مني اجهز حاجه نشربها

ودخلت المطبخ عملت العصير

لكني لما رجعت كان احمد ف الصاله لوحده..

لكنه قالي ان مينا دخل الاوضه علشان يجهز نفسه للجلسه

.. سالته وقتها.. مش فاهمه دا مساج لاي

احمد قعد يتكلم كلام كتير مش فهماه.. بس اللي فهمته

ان مينا جوزي هيعمل مساج استرخاء حاجه كدا للترفيه

اما ف انواع مساج تانيه للتخسيس او العلاج من الم ف عضله معينه

وقتها افتكرت وجع ظهري اللي بيجيلي ع فترات

وكنت لسه هقوله عليه.. بس منعت نفسي ف اخر لحظه

وقتها مينا جوزي نده عليا روحتله الاوضه


اتصدمت لما شوفته ملط وعريان

.. انا.. اي دا انت مش هتلبس حاجه ولا اي

احمد.. لا طبعا هلبس ازاي.. انتي مش شايفه الزيوت والكريمات دي هتبهدل الهدوم.. وعادي يعني احنا رجاله زي بعض

.. مديت شفايفي بعدم استعياب وقلتله

طيب عاوز اي

قالي ساعديني نفتح الكرسي دا...

كان كرسي بيفتح يبقي شازلونج.. هههههه كنا بنستعمله لما نكون نايمين مع بعض


فتحته معاه وقالي اخرجي بقا وقولي لاحمد اني جاهز له..

وخليكي ع ندهه علشان ممكن نحتاج حاجه

واقفته علي كدا.. بس استغربت اكتر.. لما لقيت مينا جوزي جسمه ناعم

ناعم بمعني انه شال شعر جسمه كله هو صحيح املس ومش مشعر.. بس كان ف شعر بسيط

قلتله انت شلت شعر جسمك يا مينا

قالي اه من يومين كدا.. علشان المساج دا

قلتله هو لازم يعني

.. رد بضيق.. يلا يا منال.. بلاش تضيع وقت اخرجي بقا

خرجت وقلت لاحمد ان مينا جاهز ومستنيه

وفعلا احمد دخل الاوضه وقفل الباب


كنت فضوليه ف الوقت دا.. عاوز ادخل اشوفهم
بس طبعا مش هينفع

لكني قمت جري لما سمعت صوت مينا بينده من جوا الاوضه

مش علشان اشوفه عاوز اي.. لا علشان اشوفهم لو ثواني

دخلت الاوضه وقفت ع الباب متنحه من اللي شيفاه

مينا جوزي نايم ع بطنه عريان وجسمه بيلمع من الزيوت

تحت ايد احمد اللي بتتحرك بخفيه وعارفه هيا بتعمل اي

ف جسم مينا جوزي

وقتها جسمي اشعر.. من اللي شيفاه ادامي


والاغرب ان احمد وهو واقف برده عريان مش لابس غير شورت خفيف وضيق ع جسمه

مش عارفه ليه عيني راحت للي بين رجله ممكن علشان كان واضح

كان زبه نايم ع جمب وواضح اوووي كاني شيفاه مت غير هدوم

فوقت من سرحاني.. بعد ما مينا وجهه ليا الكلام

هتفضلي واقفه كدا.. تعالي علشان عاوزك هنا

روحت ليهم وبقت دماغي او تفكيري مش ف اي حته

غير ف تفاصيل اللي بيحصل

كنت بنفذ اللي بيطلبه وانا مش فاكره ولا عارفه بعمل اي

لحد ما فوقت ع كلام احمد...

خلاص هيا تحدد وقت بس وانا تحت امرها

وقتها بصيت عليهم وانا مفتحه عيني ع اخرها

لان احمد مش بيعمل مساج لجوزي

احمد بيلعب ف طيز مينا جوزي...

بيلعب ف طيزه بمعني انه عمال يقفش فيهم ادام عيونه

وصوابعه بتغوض ف خرم مينا كلها اللي واضح انها واسعه

مستوعبه صوابع احمد.. مع متعه مينا حوزي اللي باينه ف تاوهاته


اللي سمعتها بودني اااااه امممممم.. اكتر يا احمد

وشوفتها ع وش جوزي وهو مستمتع بعمايل احمد ف جمسه او بمعني تاني طيزه

قعدت مكاني ع السرير وانا عيني مش بتتنقل ع ايد احمد اللي بتبعص طيز مينا جوزي

لوش مينا المستمتع باللي بيحصل

ما فوقتش الا لما لقيت مينا واقف عريان ادامي وانا ع السرير.. وبقلعني جاكت البيجامه وبنطلونها

ويسبني بالاندر الاحمر والبرا اللي مداري حاجه ف بزازي

وياخد بايدي للشازلونج

واللي سمعاه او فهماه انه بياخدني علشان انام مكانه

تحت ايد احمد علشان يعملي انا كمان مساج لظهري اللي بيوجعني


الاثاره بتاكل ف جسمي

هنام ع بطني تحت ايد احمد ادام عيون جوزي

اللي كان بيتبعبص ف طيزه من احمد دلوقت

مكنش عندي ولا الوقت والقدره اني ارفض للي بيحصل

لان اللي بيتحكم فيا دلوقتي هيا لمسه ايد احمد ع جسمي

وكانها بتفصص مفاتن جسمي حته حته قبل عنيه



وبدات اتاوه تحت ايده كاني بتناك منه.. بسحر لمسه ايده ليا

وبقتش بستغرب ولا بتفاجأ من اللي بيحصل ابدا

لما لقيت مشبك البرا بيتفك وبيفضل تحت بزازي اللي باظين من اجنابي وصوابع ااحمد بتتحرك ع لحمهم

وهو راكب فوق طيازي بزبره اللي مانعه عنها الشورت اللي لابسه والاندر الرفيع محشور بين فلقات طيزي

تاوهاتي بتزيد مع سرعه ايده ع بزازي

مفتحه عيني وغايبه عن الوعي بفعل الاثاره اللي انا فيها

لقيت مينا واقف ادام شفايفي وهو بيلعب ف زبه اللي لاحظت انه كبير وواقف اووووي وراسه حمرا اوووي

وبيحركه ع شفايفه.. علشان امسكه بايدي وابدا ابوس فيه وانا بمصه وبدخله ف بقي وابلعه اكتر ف بقي

وانا بتاوه وبرفع طيزي لفوق علشان اساعد احمد صاحب جوزي.. يقلعني الاندر قبل ما يفتح فلقات طيزي الكبيره

وهو بيدخل بين رجلي وانا مفنسه وبمص ف زب جوزي

علشان يبدا ف لحس كسي المبلول بسوايله وهو بيبعص ف طيزي ومش يشيل صوابعه الا لما يروح بشفايفه يبوس خرم طيزي اللي بينبض من الشهوه

وانا بالعه مص زب مينا اللي كاتم تاوهاتي وحاسه بهياجه علي اللي هو شايفه بيحصل ادام عنيه ف مراته

سبت زب مينا جوزي وخرجته من بقي.. لما حسيت بعمود

بيتحرك ع كسي وخرم طيزي وهيا مرفوعه لاحمد

اللي بيفرش ويحنن كسي لزبه وبيتبل بسوايلي

علشان يسهل دخوله ف لحمي ادام جوزي

اااااااه قله براحه يا مينا راس زبه كبيره اوووووي
اااااااه ااااااه

مينا.. براحه يا احمد كسها محروم من الزب من زمان

مشتاقلك اوووي اي نايكني ونايك مراتي

مركزتش ف الكلمه نايكه يعني مينا بيتناك من احمد

وهينكني

او ناكني.. لان زبه بيفحر ف كسي براحه بيدخل ملييات بسيطه.. كانه عاوزني استطعم او احس بكل ميلي بيدخل ف لحمي

رجعت امسك زب مينا اللي ادم وشي واحرك ايدي عليه

لحد ما حسيت بزب احمد مالي كسي ودخل للاخر

وهو سايبه وبيرفع ظهري علشان يبقي حاضني وزبه ف كسي من ورا وبيمسك بزازي

وعيني ف عين مينا جوزي اللي بتناك ادامه وترتيبه

احمد اتكملك من جسمي بمسكته لبزازي الكبيره

وبدا بسحب زبه برا كسي لحد الراس ودخله تاني براحه

وانا بتاوههه
ااااااام ااااامممممماههههههه اووو احححا ااااااه

وهو بيدوقني طعم زبه بحنيه

وبدا يسرع واحده واحده وهو قافش ف بزازي

لحد ما صوت فخاده بتضرب ف طيزي عالي وبينكني بكل سرعته

علشان امد ايدي والعب ف زمبور كسي اللي بينزل سوايله من غير ما يقف زي حنفيه اتفتح وملهاش قفل

وهو مش راحمني ولا راحم تاوهاتي ولا صوتي المكتوم

ولا راحم جوزي المتناك المعرص ع لحم مراته

احمد.. لحم مراتك بنيكه اهوه يا منيوك بنيكه ادام عنيك يا معرص

وبينيك بكل استمتاع بلحمي ادام عيونه

مينا.. اه حلمي من زمان الاقيه راكبه ادامي اخيرا

هنتناك من زب واحد... اااه زطان بيلعب ف زبه اللي بينزل لبنه بغزراه مش اتعودتها من مينا
علشان بعد ربع ساعه نيك ف وضع واحد احس بسحبه زبه من كسي وروحي تتسحب معاه وينطر لبنه ع فلقات طيزي ويسبني انام ع بطني ادام زب جوزي

اللي اختفي من ادامي ف ثانيه واحس بلسانه ع طيزي

بتلحس لبن احمد وبعد ما خلصها

اسمع صوت مصه لزب احمد يشفط اللبن منه ويدوق عسل كسي ع زب صاحبه وانا نايمه ع بطني تحت منهم

مقمتش ولا لميت لحمي.. الا لما احمد قعد ورايا

ومينا راكب فوق زبه بيتنطط فوقه واحمد قافش طيزه

وهو بيشتمه

اتناك يا شرموط مكان كس مراته اللي انضف منك

ااااااه ااااه زبك حلو مكان كسها

وقتها بس ادركت للي حصل انا اتناكت ادام جوزي
من صاحبه اللي هو جايبه بس علشان ينكني ادمه ويعرص علييا

.......

للاحداث بقيه

.......

الكاتب...

كدا نزلت تلت اجزاء بتلت قصص.. كلهم بيتكلموا عن التحرر

... ومش لاقي الدعم ولا حتي النقد ولا المناقشه اللي شايف ان السلسله تستحقها...

استفتاء

اكمل جزء الرابع بقصه جديده لاشخاص جديده

ولا اكمل قصه من القصص التلاته..

ولو كملت انهي قصه تختاروها.. اكملها

واكتر قصه هتختاروها هنزلها جزء

.. ارجو الدعم.. علشان ع الاقل اقدر اكمل

*الجزء الرابع والاخير
__________________
بعد تفكير كتييير... وبعد ما قلت اعصر ع نفسي كيلو لمون

رجعت اكتب تاني لكم الجزء الرابع والاخير ف السلسله دي

طاوعت صوابعي وفتحت اللاب....مش عارف ابدا منين ولا اقولكم اي

ما انا مش لاقي الدعم ولا حتي شايف فيكم الشكر للمعروف اللي بعمله فيكم...

وانتوا بتقرأوا كتاباتي وبتنزلوا لبن ازباركم للرجاله
او عسل اكساسكم للبنات

وانتوا متغطيين تحت بطانيتكم ع السرير ف البرد دا

ومش معبرين تعبي ولا مخي اللي بعصره علشان اكتبلكم حاجه ترضي شهوتكم

بس زي ما قلتلكم.. اللي عنده شغف زيي كدا ف الكتابه صوابعه مش هتبطل


............._____________________________♕

كل ما افتكر في اليومين ددول بعد ما عدوا عليا

واحاول اعيد ذكرياتها اللي لسه معداش عليها وقت

مش اصدق نفسي اني اتجرجرت

وعملت اللي مراتي دايما تشجعني اني اعمله

بايحائتها وكلامها االي كان زمان بيبقي كلام شهوه

واتطور بقا كلام مباشر وصريح...

تؤام مراتي وتبادل الزوجات
____________________

انا عماد عندي ٢٨سنه بشتغل محاسب ف شركه..........

من احياء اسكندريه...

شاب لسه بيبدا حياته الزوجيه الجديده

بحب عمره سهي جارتنا.. سهي طول ما احنا صغيرين

والعالم كله عارف عماد بيحب سهي وسهي بتحب عماد

لحد ما اتخطبنا انا وهيا من تلت سنين.. ف نفس اليوم اللي اختها نهي.. اتخطبت لوليد.. جارنا برده

كنا شله واحده بنخرج مع بعض ونفضي اوقاتنا ع كورنيش اسكندريه سوا

وكل واحد جمب منه حبيبته

زي ما اتخطبنا ف يوم برده اتجوزنا ف يوم واحد

بفرح واحد بحكم ان العروستين تؤام سهي.. ونهي

تعريف بالابطال الاربعه
'__________
انا عماد.. ٢٨سنه محاسب
مراتي سهي.. ٢٥سنه مش بتشتغل
وليد صديق عمري وجوز اخت مراتي.. ٢٧ مهندس
مراته واخت مراتي.. نهي ٢٥سنه مش بتشتغل برده
______________________________________

نرجع بكلامي لليله دخلتي ع سهي

بعد الاحضان اللي بداناها من زمان من قبل الخطوبه ف اول ارتباطنا وانا ف جامعه لسه

وصلنا للسرير بتاعنا وسهي ع دراعي عريانه من فستانها بتاع الفرح وانا بالبوكسر

اه كنا مقضين الخطوبه بوس واحضان وسكس خفيف من تقفيش ف البزاز واللذي منه

لكن عمري ما طلعت لعا بتاعي تشوفه حتي

فكنا مشتاقين للجنس بقا زي المحرومين منه بقالهم سنين

سهي مراتي.. اسكندرانيه وانتوا طبعا ادري بالبنت الاسكندراني

الجسم الفرنساوي الملفوف والصدر متوسط الحجم والطيز الصغيره ف رجلين رفيعين ومافيش اي بطن

واللسان الللي يخلي زبك يقف من كلامهم..

انا اصولي مش من اسكندريه بالمناسبه
لكني اتربيت فيها

المهم

اخدتها ع السرير ونيمتها ونمت فوقها

بكمل وصله البوس ف رقبتها وانا رايح ع بزازها الصغننه

خرجت بزازها ظن البرا بتاعها وانا برضع منهم لا باكلهم اكل

وراكب فوقها بزبي من تحت البوكسر راشق ف كسها من فوق اندرها االي كان مبلول اووووي

سهي اه يا عماد اخيرا اخيرا يا حبيبي معاك ع سرير واحد

احيييه ارضع بزازي ارضع جااامد اوووي يا حبيبي

انا.. بزازك مش بزاز دي ملبن يا لبوتي جايبه الشرمطه منين يا لبوتي

كنا متعودين ع الكلام دا ع سكس الشات او الفون اللي كان بيحصل بينا كتير ف فتره الخطوبه وقبلها

لحد ما بقيت ارضع ف بزازها وزبي خرجته ليها بتلعب ف بايدها وانا راكب فوقها

كنا مشتاقين ومن كتر شوقنا عاوزين نعمل كل حاجه ف وقت واحد

نزلت ع الارض لما سهي قالتلي نفسه امصه اوووي

كانت راكزه ع ركبها ادام زبي وبتفنن ف المص

كان عندها خبره مش كبيره بس شهوتي مش مخلياني اركز اتعلمت دا امتي

بتحط راس زبي ف بقا وتشفطها كانها مصاصه وتطرق بالصوت اول ما تخرجها من بقها

وانا مادد ايدي بلعب ف بزازها وتايه ف مصها

لحد ما لقتني بنطر لبني ف بقها وع شفايفها من برا

اتفاجات لما لقيتها بتبلعه كله لدرجه انها مسحت االي نزل ع وشها بصوابعه وبقت تمص ف صوابعها

لبنك طعمه حلو اوووي يا حبيبي..

انا بحسبك هتقرفي منه انتي ازاي بلعتيه

اقرف اي دي نعمه لازم تتشرب وتملاني ف كل حته ولقيتها بتقوم وهيا ماسكه زبي بتلعب فيه تاني علشان يقف ف ايدها واحنا بنبوس ف بعض

ونامت ع السرير بظهرها ورفعت رجلها لفوق

وبتشاور ليها ع كسها.. يلا يا حبيبي اديني لبنك هنا كمان علشان تعشرني بلبنك

انا... انتي لبوه اوووي يا شرموطه

انا لبوه ليك وهفضل لبوه من النهارده ليك وبس

مش هتلبس هدومك من هنا ورايح غير ما تديلي لبنك

هجمت عليها من شهوتي وانا بفرش كسها بزبي زي اللي بيجهزه للمعركه

وبقيت بجاول ادخل الراس ف كسها الصغنن وضيق اووووي ومش مستوعب حجم زبي

كان تقريبا ١٨/١٩س مثلا وتخين شوي براس مدوره

بتكتم صوتها من الوجع وبتهمس حبيبي اول مره بس براححه لحد ما استوعبه واعمل اللي انت عاوزه بعد كدا

فعلا دخلت الراس وهيا بتعض ف ملايه السرير ولقيت دمها بينزل ع زبي

وهيا بتصرخ اه شيله شيله يا عماد مش مستحملاه ارجوك شيله

شيلته ولقيتها بتشاورلي ع تحت المخده.. اخدت منديل قماش مسحت لها نقطه الدم اللي خارجه من كسها وع زبي

وهيا قامت طبيعيه بس فاشخه رجلها شويه وقالتلي هروح لللحمام خليك هنا وشوي ورجعالك نكمل حبنا يا حبيبي وباستني من شفايفي

وعدت الليله ووراها ليالي كتير كلها جنس وبقيت فعلا بنيكها ف اليوم اربع خمس مرات ف فتره شهر العسل اللي كان اسبوعين

والاهل باركوا وخلصت شهر العسل ورجعت لشغلي

والجنس ما بينا كان كتير كل يوم تقريبا لحد ما بدا يقل علشان شغلي ومسوؤليه البيت مش اكتر

لحد ما سهي نطقتها وداواللي حول الميول الجنسي عندنا احنا الاتنين سوا

كل ما اكون نايم معاها تخليني اتخيلها اختها نهي المتجوزه جديد ف نفس سومنا بالظبط

نهي فعلا الجسم اللي اي حد يحب يركب فوقه

المليان المربرب من غير ترهلات وكنت اوقات اتخيل صحيح سهي اختها نهي


لحد ما سهي رمتها ف وشي القنبله اللي زلزلت حياتنا الجنسيه وخلتها روتيني اني انا بنيك ف نهي

ان وليد ونهي هما كمان بيتخيلوا زينا زي ما نهي حكتلها

وطبعا كانت فكره وليد اف الاول

من غير تفاصيل... مش حابب اطول عليكم فيها

ف يوم راجع من شغلي لقيت نهي عندنا لوحدها ودي اول مره تحصل ف زيارتهم لينا او زيارتنا ليهم

كان دايما تبقي مع وليد

ودا اللي استغربته وقتها وسالتها عليه

بعد السلام والترحيب مني لنهي اخت مراتي وتؤامها

سالتها ع صحه وليد ولي مجاش معاها

نهي وقتها وردت قالت

انا جايه علشان اعزمكم ع كم يوم نقضيهم ف سفاري

وتقريبا كل حاجه جاهزه مستنيه بس موافقتكم

طبعا مش اترددت ف الموافقه ع عرضها

تغير جو ليا انا وسهي

وفعلا سافرنا تاني يوم بعد ما اخدت اجازه من شغلي واتجمعت مع مراتي واختها التؤام وجوزها وليد

كانت منطقه جبليه قريبه من الواحات.. كانت عباره عن كهف صغير استقرينا ادام فتحته..

وكان ادامنا بحيره صغيره من البحيرات السخنه

وطبعا جهزنا كل حاجه بس اللي استغربته وسالتهم عليه

احنا ازاي هنام كلنا ف خيمه واحده احنا الاربعه

لكن وقتها سهي غمزتني اني اسكت

وبعد التجهيز كنت واقف مع سهي لوحدنا

سالتها تاني احنا ازاي هنام احنا الاربعه ف خيمه واحده

سهي.. انت لسه مفهمتش احنا هنا لي يا حبيبتي

كنت بتتكلم بمحن الهايجه وهيا واقفه بتحسس ع زبي تحت البنطلون

انا.. وانا بتوه من الهياج ليه يا سهي

سهي.. احنا هنا علشان النهارده خيالنا هيحصل حقيقه

انا بعدم فهم.. تقصدي اي

سهي.. انت النهارده هتنام مع اختي ادام جوزها

اتصدمت من كلامها.. وقلتلها واكيد وليد هينام معاكي

سهي..انا تحت طوعك انت لو انت حبيت دا يحصل انا معنديش مانع ولو رفضت مش هتضايق ولا وليد هيضايق

المهم ان هما موافقين ان دا يحصل وعاوزينه وانا موافقه عليه وع ما اظن هو كمان وافق عليه وبتمسك زيي تضربلي عشره

مش عارف خرجته امته كدا

وقتها ادركت الموقف اللي انا فيه وزبي. ف ايد مراتي وجمبنا اختها وجوزها

رجعت بعيد عن ايد مراتي ورجعت زىي اللي كان واقف فعلا ع اخره جوا البنطلون وزنقته وقفلت بنطلوني


مش عارف اي اللي خلاني ابعد عن عنيهم لدقايق

عاوز افكر ف عرضهم ليا

انا اعرف ان ف ناس متحررين واعرف برده ان ف تبادل ازواج.. بس انا مش كدا ولل متحرر ولا موافق ع تبادل ازواج

هتقولي اعمل اللي هما عاوزينه وكمان اللي انت عاوزه من كتر خيال مراتك انك تنام مع اختها

هقولك اكيد كل حاجه وليها تمن ولو مش النهارده هيبقي بكره بعده شهر وممكن من ورايا كمان من غير ما اعرف

ودا اللي خلاني ارجع تاني لمكان الخيمه اللي ماكنتش بعيد

علشان اشوف اللي كنت متوقعه فعلا

مراتي قاعده برا الخيمه بعد ما غيرت لبسها ولبست لبس مريح اكتر لا مكنش قميص نوم او لانجيري

كان لبس متحرر شوي بس بادب برده ودا طبيعي
وتقريبا بتعمل مشروب نشربه

لكن اللي مش طبيعي هيا نهي اختها البيضه اووووي

وجسمها كيرفي فعلا

كانت فرشه حاجه ع الارض ادام الخيمه ونايمه ع بطنها

ومش لابسه حاجه غير اندر فتله مجرد خيطين متواصلين ببعض

حتي كان كسها المقلبظ باين بين رجلها اللي فشخاها وهيا ونايمه

ومكنتش لابسه برا...

ووليد قاعد جمبها وبيدهن ليها جيل حمايه من الشمس

وكان جسمها بيلمع ف الشمس علشان الجيل اللي حطاه

بس ايد وليد مكنتش علي ظهرها مثلا ولا حتي ع طيزها

كانت فوق كسها مباشره وهيا حاطه دماغها ع ايدها

وتاوهاتها واضحه من الشهوه ووليد جوزها بيلعب ف كسها من برا

من غير اي كلام مني ولا كاني شايف حاجه غريبه

روحت عند سهي مراتي كاني بساعدها ف اللي بتعمله

لكن كل ثانيه اتلفت ورايا ابص ف عيون نهي اختها

اللي سامعها بتقولي عوازه تركبني يا عماد عوازك تركب فوق مني

مكناش ف وقت الظهر كان وقت الغروب قريب اوووي

ودي برده استغربته لي هو بيدهن ليها الجيل دلوقت الشمس دقايق طويله شوي وهتروح مالوش لزمه

كنت قاعد بفرك من الشهوه والهياج اللي بينطوا من عيني

واصلين لكس نهي.. اللي بقا بيلمع وواضح بعد ما وليد بطل لعب فيه

كنت مانع نفسي بالقوه

لاني كنت فاهم هما بيعملوا كدا عاوزين يبان عليا الهياج واقوم اركبها لكن انا مش هعمل كدا بشهوتي

مراتي خلصت اللي بتعمله وكل واحد اخد المج بتاعه

وفصلت نهي ع الارض نايمه ومن غير اي كلام مننا احنا الاربعه

لحد ما همست لمراتي ف ودنها قلتلها تعالي ع الخيمه عاوزك

وسبقتها ع الخيمه

سهي اي يا حبيبي.. مالك

انا من غير اي تفكير... انزلي مصيلي زبي يا سهي

سهي نزلت ع ركبها وطلعت زبي من البنطلون اللي جاي بيه ومغيرتوش لسه

طلعت وكان واقف اوووي وراسه حمرا اووووي

نزلت مص فيه وكانت بتبلعه كله.. علشان بعد مش اكتر من عشر ثواني انزل لبني ف بقها وهيا تشرق وتفضل تكح جاااامد

وهيا بتحاول تاخد نفسها وانا لسه بنزل لبني ع وشها وكانت كميه كبيره اوووي ممكن قد اللي نزلت من يوم دخلتي عليها

ومحاولتش اداري زبي اللي كان لسه واقف

لما نهي دخلت ع كحه اختها ووقفت ع باب الخيمه وهيا متنحه ف كميه اللبن اللي ع وش اختها

وعرفت دلوقت سهي اختها بتكح لي

نهي.. هههههه لازم تكح كل دا يا مفتري نزلته

ودخلت الخيمه وكانت بزازها بتلعب ع صدرها وهيا ماشيه ادامي وجسمها كله عريان ادام زبي اللي لسه واقف

كانت سهي خلاص رجعت تاخد نفسها وبتمسح اللبن كله وبتبلعه وهيا بتتكلم

كل اللبن دا نازل عليكي يا لبوه.. انتي

مكنش ف وقت افكر ولا اارجع لورا ونهي اخت مراتي نزلت ادام زبي علشان تكمل مص فيه مكان اختها


بتبلع زبي براحه اووووي وهيا بتستطعمه ااااممممم

زبك حلو اوووي يا عماد..نفسي فيه من زمان

نهي منطقتش بكلمه تاني

بعد ما لفيت شعرها ع ايدي وبقيت بنيكها ف بقها بكل تنف وزبي بيدخل ويخرج ومش راحم زقتها ف فخادي علشان ابطل نيك

عاوزه تتناكي مني يا شرموطه هنيكك يا بنت الوسخه لحد ما تشبعي وجوزك الديوث هيشوفني وانا راكب فوق طيازك

خرجت زبي علشان تاخد نفسها وانا لسه ماسك شعرها وبضربها ع بزازاها

انا مش عنيف ولا عمري فكرت ولا حبيت اكون عنيف

بس الشرموطه زي نهي لازم تبقي عنيف معاها

بطلت كح وبتحاول تفلفظ من ايدي لكني متمكن منها

علشان احط زبي تاني ف بقها وانا بضربها بالقلم ع خدها الناحيه اللي فيها زبي

وارجع انبكها تاني ف بقها

لحد ما انطر لبني تاني

وقتها بس حسيت بضمه سهي مراتي ليا من ورا وسمعت همسها براحه يا عماد هتموت منك كدا

نطرت لبني كله ف بقها تااني زي اختها ورفعت بنطلوني بعد ما خلصت وفضلت واقف

وقتها بس رجعت لوعي وشوفت اللي انا عملته فيها

وشها غرقان باللبن بتاعي وهيا بتحاول تستوعب انا عملت اي

ووليد واقف ع باب الخيمه بيلعب ف زبه اللي ماكنش صغير..

وخرجت من الخيمه ومراتي ورايا

بعدنا شوي وقعدنا جمب بعض من غير كلام

انا كسرت الصمن بينا بعد خمس دقايق

مبسوطه كدا يا سهي للي وصلت له

سهي فاجاتني.. محدش للعلم زعلان

افهمني يا عماد هما يومين اعمل اللي يبسطك معاها

وارجع انسي

انا.. انتي بتقولي اي انتي كلام انتي مش متخيله اللي حصل

انا.. يعتبر نمت مع اختك دلوقت مالك فيكي اي

سهي.. ما دا االي اختي عاوزه فكك بقا وعيشلك يومين

انا.. هزيت راسي.. صح يومين


مرجعناش الا بعد الوقت بقا ليل والظلمه سايده المكان

كان المكان ع كلام وليد واحنا جايين امان وشايفين نور الخيمه قريب

رجعنا وعدي الوقت وكان مافيش حاجه حصلت من كم ساعه

ولسه نهي عريانه بس لابسه روب ع جسمها ع الجو بيبرد شوي بليل اكيد ف المساحه الفاضيه دي

وفضبنا قاعدين بنتسامر كان مافيش حاجه حصلت

والوقت عدي وبقينا واحده بليل

ودخلنا الخيمه بعد ما سبنا النار ع الباب

الخيمه كانت جوا الكهف هو مش كهف كهف يعني

كانت حته مفتوحه ا لامان بس مش اكتر

المهم

كنا نايمين وكنا من غير اتفاق فاهمين اللي هيحصل اول ما ندخل الخيمه

وليد نايم جمبه نهي مراته وانا جمبها ومراني الناحيه التانيه




بدات انا شديت نهي ف حضني ولا كان جوزها موجود وبقيت ببوس فيها بحنيه

وانا ببوس ف رقبتها

نهي.. اي الحنيه دي كنت هتموتني من شوي

مش رديت عليه لاني كنت ملبوخ ف بزازها الكبيره بعد. ما خرجت من الروب

ونزلت تفعيص فيهم لما هيا اللي ركبت فوق مني وانا ف بقي بزازها

وبمسك البز التاني ملقتش مراتي جمبي

لقيتها بتروح ورا نهي اختها وتقلعها الروب خاالص وتبقي عريانه فوق مني وانا برضع بزازها

وتنزل من ورا تلحس ف كس اختها المربرب

كانزا عير بعض خااالص ف الجسم ولا كانهم تؤام

مراتي جسم فرنساوي

اختها جسم ملحم مش تخين وبزاز كبيره وطياز اكبر

قفشت ف البزين ف ايدي علشان ابص ع وليد جوزها

اللي كان بيقلع هدومه ووهو بيلعب ف زبه الكبير

شاورت له بعيني ع مراتي سهي

علشان يفهم وياخد سهي مراتي من تحت كس اختها وينيمها ع ظهرها ويفشخ رجلها وينزل علي كسها يلحسه بعد ما قلعها هدومها وبقت عريانه زي اختها اللي فوق مني

رجعت ارضع ف بزا ز نهي تاني وانا بضربها ع بزازها التاني

وقلبتها ع ظهرها وانا فوق منها

كنت لسه بهدومي
سبتها تحت مني وبدات اقله هدومي كلها مره واحد
وهيا مسكت زبي تلعب فيه كان واقف وبقت تمشيه ع كسها

من برا وانا بقيت ابعبصها ف طيزها الواسعه

... شرموطه وبتتناكي ف طيزك اهوه ووليد مش ماثر ف حاجه امال ليه بتتمنيكي يا بنت الوسخه

نهي.. الكس بيحب الزياده هههههه

نزلت الحس ف كسها ووليد لسه بيلحس كس مراتي

وبقينا احنا الاتنين بنلحس اكساسهم

وهما مقربين دماغهم لبعض وبيرضعوا بزاز بعض

لحد ما لقيت لحم نهي بيترفع وبيتهز وبتنطر عسلها ع وشي

مش عارف اي اللي خلاني ابلعه ف بقي وادوقه

ومسحت بصوابعي بعسل كسها وخليتها تلحسه

اشربي يا كسمك عسل كس

ومسكتها عدلتها وفلقست طيزها لفوق وانا بضغط ع كتافها تنزل علشان طيزها تتفشخ اكتر ادام زبي

اللي من غير تفاهم بقل بيغوض ف لحم كسها وهيا بتبلعه كله

وبقيت انيك فيها وانا بضريها ع طيازها

واللي بعمله بيعمله وليد جوزها ف مراتي بالحرف

ف نفس الوقت اللي نزلت فيه لبني ف كسي نهي

وليد هنزل يا سهي هنزل لبني وزق زبه ف كس مراتي وهو قافش ف طيزها الصغيره وبعدها شاله من كسها

علشان لبنه ينزل وراه ع فخادها

زبي ما ما نمش لان نهي مش اديته فرصه ومسكته تمصه علشان يفضل واقف

وانام بظهري وهيا تركبه بطيزها وتبلعه كله وتتنطط عليه وظهرها ليا واشدها تنام ع صدري

وليد وقتها جه ادامنا وزبه الواقف لسه رقع رجل مراته وحشر زبه ف كسها وبقا هو اللي بينكها وانا زبي ثابت ف طيزها اللي بلعاه كله برغم حجمه

سهي مراتي جت ترضع من بزاز اختها واحنا بنيكها

حفله بتتعمل ع شرف نهي الشرموطه

ووليد يفضل ينيك ف نهي مراته اللي راكبه زبي بطيزها ومراتي بترضع بزاز اختها


وينزل لبنه ف كسها ويملاها لبن ع لبني اللي مخرجش من كسها وهيا كانت بتصوت


اااااه نكوني نكونا بازباركم ااااه


وانا منزلتش لبني وقتها
نهي قامت من فوقي




واللي ااتعمل معاها اتعمل مع مراتي سهي

انا بنيكها ف ف كسها وهيا نايمه ف حضن وليد

طيزها ضيقه ومحاولتش قبل كدا انيكها فيها

ونهي اختها بترضع ف بزازها الصغيره

وقضينا اليومين ننيك فيهم الاتنين

وخلصوا اليومين وركبنا عربيتنا ورجعنا اسكندريه تاني

وبقينا ننيك فيهم ونتجمع كل اسبوع ف شقه واحد فينا
 

المرفقات

  • 1673966316192.png
    1673966316192.png
    642.2 KB · المشاهدات: 14,374
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: النسر المحلق, Siko Jimy, alkpyr و 54 آخرين
نفسي انيك واحدة مليانه
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261, E.mo7awailed, sheru3 و 2 آخرين
حبيبى يا دوك منور المسابقة
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261, sheru3, ThePassive و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261 و sheru3
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261، E.mo7awailed و sheru3
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261 و E.mo7awailed
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261 و E.mo7awailed
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261 و E.mo7awailed
انت رائع دائما بتبهرنابقصص جميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261 و E.mo7awailed
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261
انا حرفيا متشوق فشخ للجزء الجي واتمني لو تقدر تقلل الفتره شويه عشان متحرمناش من العظمة دي
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261 و E.mo7awailed
انا حرفيا متشوق فشخ للجزء الجي واتمني لو تقدر تقلل الفتره شويه عشان متحرمناش من العظمة دي
بس الجزء الجاي هيبقي قصه تانيه خااالص
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261 و E.mo7awailed
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مشاهدة المرفق 407500


القصص المرة دي قصيره بمعني انها مش قصه واحده لأشخاص معينه

لا قصص مختلفه لناس مختلفه
وكل جزء لاشخاص غير بعض

اتمني تعجبكم وبرده دا مش هيأثر علي قصتي اللي بكتبها

علا انثي من نوع اخر

كل اسبوع جزء او قصه لاشخاص جديده

استمتعوا


_________________________________________

القصه الاولي.. صديق طليقي

انا مراد.. رجل شرقي المسكن والطباع

اتجوزت مرتين مره محصلش نصيب ومكملناش مع بعض

فانفصلنا واتجوزت بس زي ما احنا عارفين ف مجمعتنا الشرقي بم اني مطلق فكان نسبه اني اتجوز بنت بنوت قليله اوووي وكمان بسني اللي وصل لبدايه الاربعين فكانت صعبه

فاتجوزت مراتي نهي ٣٤ سنه
اللي معايا دلوقت وقت ما بحكيلكم

هيا كمان مطلقه بسبب الخلفه مش بتخلف

فاخترها كزوجه بعد طلاقي هيا مطلقه زيي وكمان مش بتخلف فانا شفتها مناسبه لاني مش عاوز اولاد كفايه البنت والولد اللي من الزوجه الاولي

علشان مش اطول عليكم حياتنا الزوجيه كانت تمام متفاهمين لدرجه الرضا

وحياتنا الجنسيه فوق التمام كمان انا رجل شهواني وبحب الجنس والنيك

ونهي فرسه عاوزه اللي يكفيها ومش هتقول لا ولا عمرها اثرت معايا ف السرير

من احترافيه ف الاوضاع والنيك واهاتها اللي توقف زبي تاني بعد ما انزل مره واتنين.. لبوه ع السرير

وكمان انا زبي مش قليل برده يكيف اي ست طول بعرض ببيوض كبيره ومليانه لبن

ما انا رجل رياضي وبلعب رياضه ومهتم بصحتي ومش بشرب سجاير حتي

لحد ما يوم حصل التغيير ف حياتنا الجنسيه اللي شقلبها مليون درجه

هحكيلكم متستعجلوش..

شايفك ياللي بتلعب ف زبك هناك ف الاخر.. وانتي برده شايف حلمات بزازك اللي واقفه منتظره القصه اللي هترضي شهوتك


يومها كنت راجع من شغلي ع بيت حماتي.. اللي هيا ام نهي ست طيبه وكبيره وعمرها ما عملت الغلط معايا ولا اتدخلت ف حياتنا

لا مش هيا اللي عليها العين.. قلتلكم مش تستعجلوا

رجعت من شغلي ع بيتها لان مراتي نهي مقيمه هناك بقالها اسبوع.. بس وفاه ابوها اللي هو حمايا......... يرحمه

قاعده مع امها تونسها الكم يوم دول وبتاخد عزا ابوها من الناس اللي بتيجي تعزي بعد الهنا بسنه

يومها بعد ما مراتي نهي فتحتلي الباب..

وحاجه مش غريبه انها تفتحي الباب بقميص بيتي كاشف لحمها الابيض لحد فوق ركبها بحاجه بسيطه

هيا بيضه وحلوه ومربربه بطيازها الكبيره اللي مافيش حته قماش بتعرف تداريها

وطول ما هيا ف البيت مش بتلبس سنتايه.. فين السنتايه اللي تقفل ع بزازها الكبيره الملبن اللي حلمتها قد عقلتين صابع وطول الوقت واقفين لما بتهيج وتبقي عاوزه تتناك


بس اللي صدمني لما وصلت لاوضه الصالون
اللي مراتي ممشياني وراها وهيا بتدخلها
‏وانا عيني مش بتنزل من ع طيازها اللي بتترج لفوق وتحت ف احلي من موج البحر


لما لقيت عزيز قاعد مع حماتي ف الصالون

عزيز يبقي طليق مراتي.. جاي يعزها ف وفاه ابوها اللي كان حماه... بن اصول برده

بس بنت الشرموطه مراتي ازاي تقعد ادامه كدا

رديت عليه بعد ما عزاني

وغمزت لنهي مراتي تيجي ورايا بره الاوضه وانا خارج منها


كان لازم اعرف هيا ازاي قاعده معاه كدا

روحت لاوضه النوم بتاعها قبل ما نتجوز واللي بنام فيها الاسبوع دا

وانا عيني بتطلع نار من عصبيتي

جايه بتتدلع وبتهز ف لحمها واكيد عين طليقها منزلتش من ع طيازها.. تستاهل بصراحه.

نهي واقفه ادامي.. بتقولي مالك يا رجل متعصب لي كدا

انا.. انتي ازاي تقعدي ادامه باللبس دا يا هانم

نهي.. في اي يا مراد هو جه فجاه بصراحه ملحقتش البس..
وكمان.. هو عزيز غريب يعني كان طليقي.. كنا بنام ع سرير واحد وشاف جسمي مليون مره قبل كدا

انا.. لا دلوقت غريب عنك واغرب الناس كمان.. يلا ادخلي البسي حاجه داري بيها لحمك يا لبوه

كنت متعودين اقولها كدا

وقتها نهي مش مشت من ادامي.. لا دا قربت اكتر مني وهيا بتحط ايدها ع زبي اللي كان واقف ومخنوق ف البنطلون بتاعي وظاهر لاي حد اني هايج نيك

نهي وهيا بتحسس ع زبي من فوق البنطلون.. طيب غيران وفهمناها.. هايج لي بقا وزبك واقف كدا

وبحركه مفاجئه منها نزلت بنطولي علشان يطلعها زبي اللي مادد شبرين ادام وبتدلكه بايدها وتنزل ع ركبهه تمص فيه

مصته شويه لاقل من دقيقه ولقتني بنطر لبني ع غير العاده لاني بطول ف القذف وبطول اوووي كمان
مش بسهوله انزل كدا

وطلعت تاني ووشها غرقان من لبني وبتقولي شكلك هايج اوووي.. لما لقيت عزيز وانا قاعداله ولحمي شايفه

بقولك روح قعد معاه وانا هلبس حاجه واجيلكم ولما يمشي نشوف حكايه زبك دا اي

لقتني بدخل زبي اللي لسه واقف ف البنطلون اللي لبسته وخرجت روحت للصالون وانا بسال نفسي مليون سؤال

ازاي مضايق من اللي عملته وازاي هايج كدا
وبالذات لما قالت بتنام معاه ع سرير واحد وانه شاف جسمها مليون مره

معروفه يعني زمانه كان راكبها طول السنين اللي اتجوزا فيها قبلي.. وزي ما انا لاحظت كان بيعشق طيازها

ماانا ف ليله دخلتي عليها اكتشفت انها بتتناك من طيزها فاكيد كان هاري طيزها نيك

المهم بعد خمس دقايق هيا رجعت لابس اسدال وقعدت معانا جمبي وعزيز بعد دقيقتين من رجوعها قام بعد ما شرب قهوته وعمل واجب العزا

اول ما وصلتله لباب الشقه انا ونهي وشبنا حماتي اللي مش بتقدر تتحرك الا بالمساعده ف الصالون

واحنا لسه ع باب الشقه بعد ما قفلت وراه

لقيتها بتقلع الاسدال وبتسيبه ينزل ع الارض علشان اكتشف انها لبساه ع اللحم ومش لابسه اي حاجه تحته

وبتشدني من ايدي وهيا ملط ادامي وبتاخدي لاوضه نومنا

وقلعتني هدومي كلها علشان يبان لها زبي اللي لسه واقف ومداريه ف البنطلون بالعافيه علشان محدش يشوفه هايج كدا

وبقت تلعب فيه وهيا بتقول قولي اي سبب هياجك عليا كدا.. اوعي تكون علشان شوفتني ادام عزيز عريانه

كنا عمرنا ما اتكلمنا مع بعض عن حياتنا الجنسيه اللي قبل كدا مع اجوازنا ولا حتي سالتها عن قوته الجنسيه معاها وهل هو زيي ولا احسن ولا اقل عني

وكملت كلامها.. لما قالت طب هتعمل اي لما تعرف انه كان بيعشق ينكني هنا ع نفس السرير اللي بنام عليه دلوقت

ونزلت ع ركبها تمص ف زبي وسابتني تايه فوق ف هياجي بعد ما رمت جملتها الاخيره

وقتها انا رفعتها من ع الارض زي الطور ورميتها ع السرير علشان تنام ع ظهرها

وارفع رجلها لفوق علشان يبان ليا خرم طيزها الوردي الواسع بكسها اللي مسيل ميته ع خرم طيزها

وحشرت زبي مره واحده ف طيزها ومتدهاش فرصه تصرخ ااااااه واحده

لاني نزلت نيك ف طيزها زي الطور داخل خارج زي اللي بيفحت ف نفق

مع صوت خبط لحمي ف فخادها المربربه وصوتها العالي نع صريخها

اه ااااه نيك نيك جاااامد يا مراد.. انت اجمد منه مليون مره

انتي فحلي انت جوزي اللي بيعشر طيازي لوقت نيكني افشخ طيازي بزبك الكبير

وانا مش راحم طيازها ولا خرم طيزها اللي بيبلع زبي للاخر وبنزل اعض ف بزازها اللي بتترج مع دخول وخروج زبي ف طيزها

وسحببت زبي من طيزها وحطيته ف كسها

هفشخ كل خرم فيكي يا بنت اللبوه قعدالي ادامه ومبينه لحم النجس يا بنت الوسخه عوازه يركبك زي ومان يا شرموطه

صحيح اتماديت ف الشتيمه من هياجي عليها

بس هيا معملتش اي فعل يبين انها اتضايقت خاالص

بالعكس ظهرت متعتها من شتيمتي ليها لما قالت


اه افشخ افشخ ف كسي اللي بتهريه يا بن اللبوه
اهريه زي ما عزيز كان بيهريني نيك يا شرموط

فضلت انيك فيها يجي ساعه لدرجه اننا مقومناش من مكانا ولا بطلنا نيك لما سمعنا صوت امها ع باب الاوضه المفتوح لما جت بالكرسي بتاعها

بتقول وطوا صوتكم واقفلوا بالباب عليكوا طيب

ماخدناش بالنا اننا سبنا الباب مفتوح وقتها وعمال انيك فيها وف لحمها ووافقين عريانين ادام امها

قفلت الباب وراها واحنا بنضحك وكملنا نيك ونزلت فيها اكتر من اربع مرات ف كسها وطيزها

وهيا نزلت ميتها اكتر من سبع تمن مراتي ع جسمي


ومن وقتها بقينا نجيب سيره مراتي القديمه او طليقها طول ما احنا مع بعض ف السرير

وعلشان كدا يا دكتور عمر بحكيلك دا.. بعد ما اتصاحبت عليك وجينا ليك العياده انا ومراتي علي اساس تكشف عليها ودا طبعا سبب بس

علشان نوينا انك تكون شريكنا التالت ع السرير
تتمتع معاايا بلحم مراتي نهي بعد ما كبر ف عقلي وشهوتي التحرر عليها

وانت ااامن حد امنك ع السر دا


انتهت الجزء دا.. القصه دي.. الاسبوع الجاي هنزلكم الجزء الجديد

كان معكم الدكتور عمر المنصوره
مراد ونهي

________________________________________
قصه جامده نيك اتمنالك التوفيق
ماتأخرش الأجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261، Ali.69 و D: omar
قصة حلوة اوى شابوووو
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261، Ali.69 و D: omar
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261 و Ali.69
القصه جميله ❤️
امتا الجزء التالت
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261، Ali.69 و D: omar
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261 و الحلم المفقود
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: عمر احمد سوسته، ahmed6261 و D: omar
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%