NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mohey

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دماغى من الوحده والعزله بقيت أشوف خيالات سريعه وتسافر لأماكن غريبه. وأشوف ناس فى أماكن بعيدة ولاكن يعد فتره أروح الأماكن دى واقابل الناس دول مره اخرى وكمان الأماكن ازورها هل أنا كده اتجننت ولا بسافر عبر الزمن وأنا مش واخد بالي

• عجبني
التفاعلات: نصحي
دماغى من الوحده والعزله بقيت أشوف خيالات سريعه وتسافر لأماكن غريبه. وأشوف ناس فى أماكن بعيدة ولاكن يعد فتره أروح الأماكن دى واقابل الناس دول مره اخرى وكمان الأماكن ازورها هل أنا كده اتجننت ولا بسافر عبر الزمن وأنا مش واخد بالي
رايكم

متشكر أنك فاكرنى

مش فاهمه قصدك ممكن توضح

يمكن لانى بدرس باراسايكولوجى يعنى علوم خوارق الطبيعه

• بيضحكني
التفاعلات: HazemElmasry
Mohey انا حاسس انك لو تأملت فى الكون
مستقبلك ها يبقا رائع و تتعمق فى الكون أيضا

احساسى ليس مبنى على شيئ مجرد شعور وتوقع تحياتي لك

المنتدي مبقاش منتدي 😂😂😂 واحد قالك انا منزل البوست وعارف مين الي هيرد عليه وعارف اكونتاتهم قبل م يردو وواحد بيسافر ويسبق الزمن كسم العيشة😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

هواجس حبيبي
الفراغ و الرحدة يخليك يحصلك تهيؤات
وتتذكر اشياء انت ما فكرتش فيها. الدماع عنده طريقة لهلق ذكرى خاطئة

طب ايه سبب العزله

المنتدي مبقاش منتدي 😂😂😂 واحد قالك انا منزل البوست وعارف مين الي هيرد عليه وعارف اكونتاتهم قبل م يردو وواحد بيسافر ويسبق الزمن كسم العيشة😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂وانت محروق دمك ليه

فعلا العين ماتكره إلا اللى احسن منها

هواجس حبيبي
الفراغ و الرحدة يخليك يحصلك تهيؤات
وتتذكر اشياء انت ما فكرتش فيها. الدماع عنده طريقة لهلق ذكرى خاطئة
انتم شويت تجارب وليكم وقت وتنتهوا افتكر كلامى حبيبى هههههه

ياجماع اله وله وكرت التفكير مع سيجارة حشيش هيخس باكتر من كدا سيبوة لوحده وهو هيرجع برحتع

احا دة بقي إله ف ثانية ! 😂😂😂😂😂😂 دة بقي بيقرر مين هينتهي ومين مش هينتهي 😂😂 يبضاااناااااايييي😂

فسر كلامك الاول؟ مش فاهم معناتو

• بيضحكني
التفاعلات: UrFavDAD SAQR
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%