NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هل نحتاج تعليم ثقافة الجنسيه في مصر

warrior king

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
من يومين اتفرجت علي برنامج مشهور في مصر اوي المهم المذيع بيتكلم عن خبر موت فتاة بعد ليله دخلتها طب إيه سبب عشان البنت تموت السبب كان نزيف من بعد جوزها فتحها البت ماتت بعد خمس ساعات من ساعات ماحصل النزيف بعد كده مذيع بيسال ام ضحيه طب هو متصرفش ليه قالت كان نايم المهم يجدعان مذيع اتكلم انوا لزم يتم تعليم ثقافة الجنسيه في مدراس بس طبقنا لي اننا بنخضع لي عادات شرقيه و اتربينا في مجتمع الشرقيه ده هيقولك انك بتحرض افعال مخله و كلام كتير اوي عايزين الصراحه يجدعان انا شايف انوا صح انك تعلم ثقافة الجنسيه عشان ميحصلش تاني لانوا ده اسموا جاهل ورجعيه عايز اسالكم كام بت ماتت في ليلة دخلتها بسبب انوا الزوج فاكر بس انوا ينيكها وبس كده بصراحه انا مع المذيع لو عشان نمنع موت البنات بسبب كده يبقا تعليم ثقافة الجنسيه في مصر ضروري ده كان رأي بس مستني ارئكم

• عجبني
  • أتفق
  • محزن
التفاعلات: STroNG a👑, مصطفى مصطفى, Jonasser82 و شخص آخر
من يومين اتفرجت علي برنامج مشهور في مصر اوي المهم المذيع بيتكلم عن خبر موت فتاة بعد ليله دخلتها طب إيه سبب عشان البنت تموت السبب كان نزيف من بعد جوزها فتحها البت ماتت بعد خمس ساعات من ساعات ماحصل النزيف بعد كده مذيع بيسال ام ضحيه طب هو متصرفش ليه قالت كان نايم المهم يجدعان مذيع اتكلم انوا لزم يتم تعليم ثقافة الجنسيه في مدراس بس طبقنا لي اننا بنخضع لي عادات شرقيه و اتربينا في مجتمع الشرقيه ده هيقولك انك بتحرض افعال مخله و كلام كتير اوي عايزين الصراحه يجدعان انا شايف انوا صح انك تعلم ثقافة الجنسيه عشان ميحصلش تاني لانوا ده اسموا جاهل ورجعيه عايز اسالكم كام بت ماتت في ليلة دخلتها بسبب انوا الزوج فاكر بس انوا ينيكها وبس كده بصراحه انا مع المذيع لو عشان نمنع موت البنات بسبب كده يبقا تعليم ثقافة الجنسيه في مصر ضروري ده كان رأي بس مستني ارئكم
الثقافه الحنسيه مهمه جدا

• عجبني
التفاعلات: warrior king
الثقافه الحنسيه مهمه جدا
ممكن اسالك سؤال انتي كابنت لو سمعتي انوا بنت زيك ماتت في ليلة دخلتها بسبب تخلف الجنسي تعملي او ايه ردت فعلك

• عجبني
التفاعلات: ولاء سالب و ياسمين الجندول
ممكن اسالك سؤال انتي كابنت لو سمعتي انوا بنت زيك ماتت في ليلة دخلتها بسبب تخلف الجنسي تعملي او ايه ردت فعلك
عارفه هذي الاشياء واعرف الالتهابات الي بسبب خشونه الممارسه لاول مره وعلشان كذا انا متواجده هنا

• عجبني
حاجه حلوه انك تبقي موجوده هنا وشكرن علي اجابتك بس ممكن اسال سؤال واحد بس هوليه الناس مبتركزش في اي كلام مهم هنا ويروحوا يسمعوا افلام من منتدي او يدخلوا يتعارفوا انا عارف انوا هنا عشان شهوتهم ونا بردو بس بعرف امسك نفسيلني مش جاي ابقا سيمب اريل علي. اي واحدة انا عشان اكسب اخوات واصدقاء زي مانا عايز اكسب اي حدا في منتدي بس كده

هي الثقافة الجنسية كانت عرف عندنا في الصعيد بس بيكون الكلام على انفراد تام
يعني واحد سبق ليه الزواج بينصح العريس يعمل ايه وايه اللي ميعملهوش، دي كانت عادتنا زمان قبل عصر الانتر نت والانفتاح
اما بقى بخصوص قضية الفتاة اللي ماتت ف دا نتيجة اهمال الزوج انه سابها تنزف ومأسعفهاش او مكنش فاهم يعمل ايه
وفي الاول والاخر هي اقدار

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: ✪✐مرحب وعاوز 5 فحول لاختي و warrior king
انت في مجتمع شايف اني لو حبيت واحده وماشي معاها في الشارع غلط
مع ان الطبيعي ان الجنسيين يتعرفوا علي بعض

هايتعلموا الثقافة الجنسية !!

• عجبني
انا مع حضرتك في الكلام اللي انت بتقوله بس المشكلة مش في التعليم وبس لأن في اماكن كتير في مصر مش بتعلم عيالها يدوبك ابتدائية عشان يعرف يفك الخط بلس كمان أن في ناس يتجوز بناتها وهما عندهم ١١ و١٢ سنه عند البلوغ يعني المشكلة كبيرة

• عجبني
هي الثقافة الجنسية كانت عرف عندنا في الصعيد بس بيكون الكلام على انفراد تام
يعني واحد سبق ليه الزواج بينصح العريس يعمل ايه وايه اللي ميعملهوش، دي كانت عادتنا زمان قبل عصر الانتر نت والانفتاح
اما بقى بخصوص قضية الفتاة اللي ماتت ف دا نتيجة اهمال الزوج انه سابها تنزف ومأسعفهاش او مكنش فاهم يعمل ايه
وفي الاول والاخر هي اقدار
عارف انوا اهل عريس او العروسه بيفمها علي الجنس بس في ناس متخلفه ورجعيه لو بت حبت تفهم بيضربهما و العريس بيدخل علي سكس عشان يفهم يعمل عشان يبيان فحالتوا مش فاهم انوا المفروض يتعامل في ليلة دي بحرص مع بنت وكذلك بنت بس زي مابتقول نت عارف كل حاجه بس. متنساش في بنات ورجاله ميعرفوش حاجه اسمها نت معتمدين علي حكاوي اهاليهم ونادرن مابيحكوا اصلنا عايز الحق يخويا انا مش مع عادات شرقيه خلاص في حاجات زي حاجات جنسيّة و جواز القاصرات و ااختان و

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مع حضرتك في الكلام اللي انت بتقوله بس المشكلة مش في التعليم وبس لأن في اماكن كتير في مصر مش بتعلم عيالها يدوبك ابتدائية عشان يعرف يفك الخط بلس كمان أن في ناس يتجوز بناتها وهما عندهم ١١ و١٢ سنه عند البلوغ يعني المشكلة كبيرة
وللهي عارف بس دوله لزم تتحرك في موضوع ده انا صعبان عليه البنات دي اللي في الارياف او في صعيد عشان الكلام ده بيحصل هناك بس طلما حمار ماسك البلد اسموا سيسي هنتحرك ازي

انت في مجتمع شايف اني لو حبيت واحده وماشي معاها في الشارع غلط
مع ان الطبيعي ان الجنسيين يتعرفوا علي بعض

هايتعلموا الثقافة الجنسية !!
اقوللك ليه عشان عقول الناس كده و بيقولوا وبيعملوا تحت عبايه العادات والتقاليد الشرقيه لو كده يبقا يلعن ابو ام العادات الشرقيه بجد

وللهي عارف بس دوله لزم تتحرك في موضوع ده انا صعبان عليه البنات دي اللي في الارياف او في صعيد عشان الكلام ده بيحصل هناك بس طلما حمار ماسك البلد اسموا سيسي هنتحرك ازي
والسيسي ماله بس الموضوع ده قديم من ايام مبارك ويمكن كمان من قبلها

واهم حاجه
ابله هي الي تشرح انا مش بحب الاساتذه😂😂😂

• معجبنيش
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
والسيسي ماله بس الموضوع ده قديم من ايام مبارك ويمكن كمان من قبلها
عمتنا اي ريس يشوف او يسمع عن كارثه دي وميحلهش يبقا ميستحقڜ هو انت مش كل شويه تقول لزم مصر تتقدم لامام بي العلم و بشباب هما مستقبل البلد دي تبقا هما البنات دي جزء من مستقبل مصر مش دي هيا اللي بتتعلم وبتتخرج و بتشتغل في حاجه تفيد البلد كا دكتوره او مهندسه او كمحاميه او سفيره و كمان بتتجوزا وتخلف وتجيبا ***** اللي قدام هيكونوا شباب مستقبل مصر صح بص انا مش بطبل للستات بس من كتر ما اللي بيحصل مع البنات دول لزم مسؤول في دوله يتحرك ويخلص البنات دي من بيتعمل فيهما بس لو مسؤول ده طنش اقول علي مستقبل شباب البلد دي يرحمن يارحيم

واهم حاجه
ابله هي الي تشرح انا مش بحب الاساتذه😂😂😂
صح كده بس وللهي ولو رجاله اللي هتشرح ناس بجد لزم تعلم صح سوء لاولاد و البنات عشان كده كفايه اللي بحصل ده 😂

محتاجين نتعلم عشان نعرف نسيطر علي اجسامنا

محتاجين نتعلم عشان نعرف نسيطر علي اجسامنا
اه وكمان نتعلم انوا نمسك نفسنا كويس بذات في ليلة دخله عشان واحد فاهم الجواز تنيك مراتك وتنام مش عارف هيا ماله البت فضلت تنزف لمدّة خمس ساعات و العريس نام طب كانت قبل ماتنام كانت دخلتها البانيو حطيت المطهر وكانت رجعت نامت بس لا العريس واخد فكره انوا عرستوا زي ممثلات سكس هتستحمل بس بردك انوا تعليم ثقافة الجنسيه في مصر ضروري جدا دلوقتي

اه وكمان نتعلم انوا نمسك نفسنا كويس بذات في ليلة دخله عشان واحد فاهم الجواز تنيك مراتك وتنام مش عارف هيا ماله البت فضلت تنزف لمدّة خمس ساعات و العريس نام طب كانت قبل ماتنام كانت دخلتها البانيو حطيت المطهر وكانت رجعت نامت بس لا العريس واخد فكره انوا عرستوا زي ممثلات سكس هتستحمل بس بردك انوا تعليم ثقافة الجنسيه في مصر ضروري جدا دلوقتي
لا ليلة الدخلة دي لازم تبقا ف الكشف المبكر قبل الجواز
اما ف العموم لازم نسيطر علي شهوتنا واجسامنا واوقت للمارسة اواوقات للقذف والاستمناء

• أتفق
لا ليلة الدخلة دي لازم تبقا ف الكشف المبكر قبل الجواز
اما ف العموم لازم نسيطر علي شهوتنا واجسامنا واوقت للمارسة اواوقات للقذف والاستمناء
صح كده ده وللهي اللي عايز اوصلوا شكراً انك قدرت تفاهم وجهه نظري

صح كده ده وللهي اللي عايز اوصلوا شكراً انك قدرت تفاهم وجهه نظري
اتشرفت بيك ياصديقي انت موضوعك جميل ومحجتاجين يتفهم اكتر
موضوع طلب نفسي

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%