NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هل من الممكن شارك ضروري

تمام وحقك عليا وانا عمري ما كنت كده بس حبيت افهم وجهة المنتدى ده عن القديم
انا مش زعلانة ومليش حق اني ازعل ..... انا دخلت أوضح نقاط وبس ✌️. وكلم اصحابي وعلي راسي وفعلا

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
لاء الموضوع خد ضوء ولازم يستوفي الكلام فية واكيد الإدارة موجودة وشايفة معنا كمان
وعشان الاداره تفهم قصدنا .. انه كل اللي نريده ان يكون منتدى متميزه من كل النواحي يعني انتقادنا بعتبره انتقاد بناء

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو و كريم سعد مكرم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو و وهم الأقنعه
  • بيضحكني
التفاعلات: كريم سعد مكرم و الـ مجتاو
وعشان الاداره تفهم قصدنا .. انه كل اللي نريده ان يكون منتدى متميزه من كل النواحي يعني انتقادنا بعتبره انتقاد بناء
انا عشان كدة بتكلم معاكم بموضوعية طلما حوار متوافق الاحترام المتبادل....

• حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم
لا صلحها ولا انت فاهم موضوع التوتر غلط انا اتوتر منه ليه 😂
حصل و اتغيرت احنا جايين نوتر و نمشي 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Mahmoud abdo
  • أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
رودي انا فكرت اعمل منشور بس ماراح يوصل يعني ماراح يكون له الانتشار المطلوب .. ايش رائك تصيغي منشور للمناقشه وكلنا راح نكون متواجدين لانه و**** هذا هو راي الاغلبيه

تمام يا رودي 🌹 انا شايف انك وضحتي و غيرتي مفاهيم ناس كتير ة نجحتي في دا.. كتر خيرك 🤛🤜

رودي انا فكرت اعمل منشور بس ماراح يوصل يعني ماراح يكون له الانتشار المطلوب .. ايش رائك تصيغي منشور للمناقشه وكلنا راح نكون متواجدين لانه و**** هذا هو راي الاغلبيه
انا اول واحد هكون موجود ان شاء **** لما يكمل كمان 🙋🙋

• حبيته
بعتزر بعتزر بعتزر .....انا فعلا مش بحب اعمل حاجة من مجهود أحد .....اعمل انت البوست واحنا كلنا وراك ومعاك وانا أولكم ووعد مني مش هخرج منه غير لما الرتش بتاعك اعلي حاجة في المكان وينتشر اكتر .......بس كلة متوقف علي مدي. حلاوه الموضوع بتاعك

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%