NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هل من الممكن شارك ضروري

مع كامل احترامي للجميع......هو لية مسمينها حوارات ...... مع ان المفروض كل حاجة بالتراضي.....وكلنا متفقين شباب وبنات اننا داخلين بغرض الترفيهية عن النفس وشوية هزار. ....واسم المنتدي يا سادة .....( نسوانجي ترفيهي ) يعني مش مكان لعلاقات ولا تعارف مواعدة ....يا ريت نميز الكلام بجد عشان عيب علينا نجمل.ونزوق الكلام علي هوانا .....ثانيا انت عايز تنيك واحد ....في حين انك انت ....يا ذكر. خايف تكتب اسمك الحقيقي في البروفايل....وقال اية عايزين ....البنات تبقي شرفوطة. عشان تبقي مش بتاعت حوارات ....يا سادة عيب علينا و**** ....وانا عمري ما طلبت حاجة من حد ولا اتكلمت حتي سكس مع حد. ....عشان نقول حوااااارااااااات .

ياريت نفكر قبل صياغة اي موضوع.....واظن موضوعك مخالف مع كامل احترامي بس حبيت اوضح ....هوية تواجد البنات 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
طيب معلومه بس انا دا اسمي الحقيقي و**** 😂
انا متفق معاكي أن المكان ترفيهي ودا اللي بقوله ان حتي لو هو مكان للجنس مش لازم الجنس يكون اولويه لكل اللي داخلين هنا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: كريم سعد مكرم و $$$ الحكيم
تهكم في حقنا اننا بنحور وبتدعي لإقامة علاقات من المنتدي 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
تهكم ب اي معنى وانا لا ادعي ل اقامه اي علاقه جنسيه ولا اؤيدها وبعدين هل اصلا انا غلط فيكم

دى حقيقه ي رودى بس فيه ناس فاهما الموضوع غلط وللاسف دول مهما نعمل هيفضلوا كدا داخلين فاكرين الكل هنا هيجان وداخل ف اى حاجه و خلاص مع ان معظمنا بيجى هنا هربان من الواقع اصلا وفجاه بقا ليه صحاب هنا بيخب يقضى وقت معاهم
انا بشوف كمية المواضيع المحذوفة والمغلقة بحزن بجد .....ماستر جو. بجد كفاية علية ...حتي المواضيع الي بيسبها. اقسم أنة سايبها عشان تعمل جو للمكان وهم مخالفين اصلا

طيب معلومه بس انا دا اسمي الحقيقي و**** 😂
انا متفق معاكي أن المكان ترفيهي ودا اللي بقوله ان حتي لو هو مكان للجنس مش لازم الجنس يكون اولويه لكل اللي داخلين هنا
دة عشان انت فاهم ....طيب لية معظم البوستات بتهاجم تواجد البنات. ....محسسني اننا في مكان مواعدة مش ترفيهي

• عجبني
التفاعلات: Mahmoud abdo و $$$ الحكيم
انا بشوف كمية المواضيع المحذوفة والمغلقة بحزن بجد .....ماستر جو. بجد كفاية علية ...حتي المواضيع الي بيسبها. اقسم أنة سايبها عشان تعمل جو للمكان وهم مخالفين اصلا
رودي المشرفه الجديده 😂😂😂

هو الناس القديمه الى زينا داخلين يهزروا هما الى يدوب ممشين الدنيا غير كدا كانت خربت خالص 😂😂

يعني انا ف ناس هنا ادخل اتكلم ونكون اصدقاء ووقت المقابله يختفي ومش اقصد مقابله جنس انا اقصد مقابله عاديه جدا
لاننا هنا ف واقع افتراضي انا عايز صديق افتراضي افضفضله اخد نصيحه اديه نصيحه انا لو عايز حد اقابله كنت دخلت ع فيس از غيره

اختنا الغاليه محشومه من اي غلط والشباب ما قصروا ردوا بالكلام اللازم .. وانتي اختنا على راسنا من فوق .. كلامك صحيح
ميرسي وانا بجد مفيش حاجة ....إنما لازم أوضح مفاهيم غلط بجد .

• حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم
دة عشان انت فاهم ....طيب لية معظم البوستات بتهاجم تواجد البنات. ....محسسني اننا في مكان مواعدة مش ترفيهي
انا اسف على كلامي لو كان ضايق اي حد وخاصه اخواتنا البنات واتمنى غلق الموضوع

بصي كل شخص حر انا كنت داخل عشان كدا بصراحه بس فهمت الدنيا من بدرس

انا اسف على ازعاج اي حد من اخواتي في المنتدى واتمنى بجد محدش يزعل مني واتمنى غلق الموضوع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو الناس القديمه الى زينا داخلين يهزروا هما الى يدوب ممشين الدنيا غير كدا كانت خربت خالص 😂😂
و الناس الجديده وحياتك 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Mahmoud abdo
يعم منا جديد وموتر الدنيا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: محمد ايزل و الـ مجتاو
انا اسف على كلامي لو كان ضايق اي حد وخاصه اخواتنا البنات واتمنى غلق الموضوع
مش بقول يغلق لو علي الغلق الإدارة موجودة ومدير القسم موجود وشايفنا اكيد .....دة نقاش ومفيش حد من حقة يزعل ....طلما في ضوء الاحترام ....ولازم نقنع بعض بالحجة

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم و Mahmoud abdo
  • بيضحكني
التفاعلات: Mahmoud abdo و الـ مجتاو
كلامك صحيح ... انا من رائئ ينحذف هذا المنشور .. ويتم صياغه تعميم بهذا الموضوع من الاداره
لاء الموضوع خد ضوء ولازم يستوفي الكلام فية واكيد الإدارة موجودة وشايفة معنا كمان

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Mahmoud abdo و كريم سعد مكرم
مش بقول يغلق لو علي الغلق الإدارة موجودة ومدير القسم موجود وشايفنا اكيد .....دة نقاش ومفيش حد من حقة يزعل ....طلما في ضوء الاحترام ....ولازم نقنع بعض بالحجة
تمام وحقك عليا وانا عمري ما كنت كده بس حبيت افهم وجهة المنتدى ده عن القديم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%